Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ, Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ!


Aν ημουν βιαιος ανθρωπος, την επομενη φορα που θα ακουγα Συνταγματολογο στην τηλεοραση να ωρυεται για "εκτροπη και καταλυση του Συνταγματος", θα εστηνα καραουλι εξω απο το τηλεοπτικο στουντιο που τον φιλοξενει, με ενα βιβλιο του Συνταγματος στο χερι, και θα τον αναγκαζα να το φαει σελιδα-σελιδα
(Δε λεω το αλλο που μου ηρθε στο μυαλο για τo που θα κατεληγε το βιβλιο, γιατι παραειναι kinky)




Το να γινονται ολα αυτα που γινονται κι εσυ να τσιριζεις για το κωλοχαρτο που λεγεται Συνταγμα
ειναι σα να εχεις υπογραψει με μια εταιρεια security συμφωνητικο να σου φυλαει το σπιτι.
Κατα τη διαρκεια της νυχτας, εισβαλλουν στο σπιτι σου ανθρωποι της ιδιας εταιρειας,
και βιαζουν μπροστα στα ματια σου τη γυναικα και τα παιδια σου.
Κι εσυ, παιρνεις το συμφωνητικο που εχεις υπογραψει μαζι τους, τους το κουνας μπροστα τους, τσιριζοντας "ΜΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ, ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΟΥ ΓΑΜΑΤΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ"
Οι τυποι αταραχοι συνεχιζουν να σου ξεσκιζουν την οικογενεια, και με ενα λαγνο βλεμμα τους υπονοουν οτι σε λιγο ερχεται η σειρα σου.
Κι εσυ αντι να παρεις ο,τι βρεις μπροστα σου για να υπερασπιστεις την οικογενεια σου,
εξακολουθεις να τους εγκαλεις επειδη δε τηρουνε το συμφωνητικο!
Με αυτον τον τυπο μοιαζουν οσοι ακουνε με ευλαβεια τους συνταγματολογους,
σιγα μη κατσω εγω να ασχοληθω για το αν συνιστα "συνταγματικη εκτροπη"
ο τροπος αναδειξης του αρχιεντολοδοχου της Διεθνους Μαφιοζικης Τοκογλυφιας, στη Πρωθυπουργια.

Διαβασα καπου ενα σχολιο, το παραθετω εδω αυτουσιο
"Επί τέλους, στον Παπαδήμου βρήκαν τον άνθρωπο όπως τον είχαν περιγράψει και αναζητήσει οι ευρωπαίοι “ετέροι μας” και λοιπές συνεργαζόμενες δυνάμεις.
” Κάποιος που να μιλάει ελληνικά αλλά να μην είναι με την πλευρά των Ελλήνων…”

Μονο και μονο να πεις οτι ο συγκεκριμενος ανηκε στους Σημιτανθρωπους, δε χρειαζεται να πεις τιποτα παραπανω. Δε χρειαζεται να πεις οτι ηταν ο διοικητης της Εθνικης, οταν εγιναν
τα swamps με τη Γκολντμαν Σαξ για την καταστροφικη αποφαση της εισοδου της χωρας στο Ευρω.
Δε χρειαζεται να πεις οτι ηταν ο διοικητης της Εθνικης επι Χρηματιστηριακης απατης.
Δε χρειαζεται να πεις οτι, ως αντιπροεδρος εοι 11 χρονια της ΕΚΤ, ειναι δεδομενο πως, ακομα και ο καλυτερος ανθρωπος να ητανε,
εθιστηκε στον νεοφιλελευθερο, ανθρωποφαγικο τροπο σκεψης ολων των κοινοτικων αξιωματουχων, οι οποιοι αν νοιαζονται για κατι, αυτο ειναι οι αγορες και οχι οι λαοι.

Δε χρειαζεται να τα πεις ολα αυτα.
Ηταν εμπιστος του Σημιτη, του μοχθηροτερου πολιτικου που περασε ποτε απο την Ελλαδα, μαζι με τον Απεθαντο.
Φτανει αυτο.
Δε χρειαζεται να αναρωτηθεις μετα γιατι ολα αυτα τα βρωμερα χουντοκαναλα, λυσσαξαν να μας κατσικωθει στο σβερκο.
Κι ενταξει οι ιδιοκτητες τους, μελη ειναι του παρασιτικου Ελληνικου καπιταλισμου, ενος απο τους πιο αγριους-κερδοσκοπικους Καπιταλισμους παγκοσμιως, τηρουμενων και των αναλογιων.
Οι χουντοδημοσιογραφοι; Δε καταλαβαινουν οτι παιζουν το κεφαλι τους κορωνα γραμματα;
Δε καταλαβαινουν οτι ο κοσμος που δεν εχει να φαει, πολλαπλασιαζεται;
Δε καταλαβαινουν οτι συντομα η οργη του λαου θα ξεσπασει πανω στα προσωπα που τα βλεπει να στηριζουν ολη την εθνοκτονο σαπιλα;
Δεν ειναι απειλη αυτα, αλλωστε δεν προτρεπω κανεναν να ξεσπασει πανω σε κανεναν,
ειναι προβλεψη.
(Ναι, παραμενω εναντιον του "Ξεσπασματος"...σκοπος δεν ειναι ουτε να ξεσπασουμε, ουτε να εκτονωθουμε, σκοπος ειναι να αποκαθηλωσουμε, να ξεριζωσουμε, να ανατρεψουμε.)







YΓ Οταν καλουσα πριν ενα χρονο και κατι τον Σαμαρα, μεταξυ σοβαρου κι αστειου, να

προχωρησει στην κηδεια της Νεας Δημοκρατιας
δεν περιμενα οτι θα με ακουσει! Αντωνη, θαψε τη κι αλλο στον πατο, εγω το καταλαβα το ραδιουργο σχεδιο σου, θες να ξεπαστρεψεις τη Ν.Δ, κι υστερα να ξαναφτιαξεις τη Πολιτικη Ανοιξη, εκδικουμενους ολους αυτους τους αλαζονες που ακομα και τωρα δε μπορουν να χωνεψουν οτι πηρες τα σωβρακα της Ψηλης! Σε κατηγορουσαν οτι θα κανεις τη ΝΔ, Πολιτικη Ανοιξη,
αραγε τι θα λενε μετα, οταν εσυ θα κανεις τη Πολιτικη Ανοιξη, τη νεα Νεα Δημοκρατια;
Και θα συνωστιζονται να γραφτουν στη Νεα Πολιτικη Ανοιξη, η οποια θα αντικαταστησει  Νεα Δημοκρατια;
Κι αν μετα, Αντωνη, καποιοι φτιαξουν μια νεα νεα Νεα Δημοκρατια;
Ασε, μπερδευτηκα.
Μεγαλε τροτσκιστη-εισοδιστη Αντωνη, εγω σε παω ολο και περισσοτερο. Απεδειξες στους σοβαρους ψηφοφορους που σε πιστεψαν, οτι τα δυο μεγαλα κομματα εξουσιας, ειναι το ιδιο σαπια, εθνοπροδοτικα και μαφιοζικα, οτι πουλανε τη πατριδα το ιδιο, οτι βλαπτουν τη Συρια το ιδιο.
Οτι προσκυνανε, ως καλοι εντολοδοχοι της Διεθνους Τοκολυφιας, τον ιδιο ανθρωπο των αγορων.
Μονο ενας μυστικος πρακτορας της Αριστερας θα μπορουσε να ξεφτιλισει και να ξεμπροστιασει ετσι τη γαλαζοπρασινη συμμορια!
Αντωνη, you are one of us! Γεμισες με τη πικρη οδυνη της Αληθειας, τον ψηφοφορο σου,
με τη στυφη γευση της Πραγματικοτητας,
ολο και πολλαπλασιαζονται οι εξοργισμενοι δεξιοι, οι οποιοι νιωθουν προδομενοι.









Και για να μιλησουμε λιγο σοβαρα, δε σαρκαζω τον ψηφοφορο της ΝΔ.

Απλα, η λαικη πατριωτικη δεξια, δεν υπαρχει πια σαν πολιτικος χωρος,
αν υποθεσουμε οτι καποτε υπηρξε.
Δεν υπαρχει σαν χωρος, υπαρχουν ομως οι ανθρωποι που τη πιστευουν.
Κι αυτοι πρεπει να αποτελεσουν τη βαση, οπου θα στηριχτει ο νεος πολιτικος χωρος που θα τους εκφραζει.
Φτιαξτε λοιπον το νεο σας σπιτι, κι ελατε να συνεννοηθουμε.
Ξεπεραστε τα στεγανα, τα παρελθοντα, τις προκαταληψεις, κι ελατε να δουμε πως θα τους γκρεμοτσακισουμε.
Καταλαβαινω την αμοιβαια καχυποψια, αλλα για σκεφτειτε λιγο,
με ποιον εχετε περισσοτερα κοινα σημεια; Με μενα, τον αριστερο, που ουρλιαζω για το ανθρωποφαγικο και λαοκτονο Γερμανικο (κλπ) Κεφαλαιο,
η με τον λατρη του Αβραμοπουλου, του Βαρβιτσιωτη, της Ολγας Κεφαλογιαννη, του Χατζηγακη,
του Δενδια, του Σταικουρα, του Κυριακου Μητσοτακη και του Αρη Σπηλιωτοπουλου;

Τι σχεση εχουν ολοι αυτοι με την Ελλαδα που θελουμε να φτιαξουμε;
Κι αν στο μυαλο μας, το οραμα δεν ειναι το ιδιο,
ποιος μας εμποδιζει να το συν-ανα-δημιουργησουμε;
Φανταζεστε τι κοκομπλοκο θα παθουν τα παγαλακια του Συστηματος αν μας δουνε μαζι;;
Μαζι με ολους αυτους, που καταργωντας τις διαχωριστικες γραμμες, φτιαξουμε μια νοητη, καινουρια: Απο τη μια εκεινοι που βλεπουν την υποδουλωση της χωρας θεωρωντας την αναγκαια,
κι απο την αλλη εκεινοι που θα προτιμουσαν να το κανουν Κουγκι,
απο το να τη παραδωσουμε
στους Ευρωναζι.
(Και στη δευτερη κατηγορια, δεν ειμαστε μονο δεξιοι κι αριστεροι. Ειναι και κεντρωοι, ειναι και πρωην πασοκοι, ειναι ΚΑΙ αναρχικοι. Η νοητη γραμμη ειναι ξεκαθαρη στα ματια μου,
τα κοινα συμφεροντα ειναι ξεκαθαρα στα ματια μου
απορω με αυτους που θα απορουν με αυτα που γραφω)


(Τελικα, ο Καρατζαφερης με εχει μπερδεψει, εγω τον ειχα για πατριωτη κι αυτος εσκουζε χθες να γινει το χατηρι των χουντοκαναλων και των Ευρωπαιων, θαρρεις ως ενεργουμενο κι εντολοδοχος
των Αγορων και των καπιταλοτοκογλυφων! Τελικα, το πετυχε, Habemus Λογοθετοπουλο!
Μα, δεν αγαπαει την Ελλαδα; Δεν ανηκει στη ¨Γενια των Αετων;"
Μεγαλη συγχυση μου προξενουν τα τεκταινομενα, δε καταλαβαινω, νιωθω σα τον Μανωλη Καψη,
Και περα απο τη πλακα, οκ, καταλαβαινω τους μικροβολεμενους που επιθυμουν να παραμεινουμε στο Ευρω, γιατι νομιζουν αφελως οτι αυτοι θα επιβιωσουν οταν διπλα τους ανθρωποι θα πεινανε.
Οκ, αυτοι ψηφιζουν Καρατζαφερη, ειναι μια στασις...νιωθεται..
Αλλα, να ψηφιζεις Καρατζαφερη γιατι λες οτι εισαι πατριωτης κι αγαπας τη πατριδα σου;
Να ψηφιζεις καποιον που ξεκαθαρα ενεργει ως ευρωδουλος;
Πως αγαπαει καποιος τη πατριδα του, οταν λυσσαει να τη παραδωσει στον ανθρωπο εκεινων
που σκοπευουν να την υποδουλωσουν;
Ποσο σχιζοφρενης κι αναπηρος ειναι στο μυαλο ενας τετοιος ψηφοφορος;)






                                                  UPDATE

                                          Απο    OLD BOY

1) Πώς η αυτονόητη λύση για «την υλοποίηση των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της Ευρωζώνης της 26ης Οκτωβρίου 2011» -που είναι το αποκλειστικό υποτίθεται έργο της μεταβατικής κυβέρνησης- είναι ο άνθρωπος εκείνος που με βαρυσήμαντο άρθρο του τρεις ημέρες πριν την απόφαση, στις 23 Οκτώβριου, αντιτάχθηκε απερίφραστα στην προοπτική της.

2) Πώς γίνεται ενώ επανήλθε στη διεθνή συζήτηση ο τρόπος με τον οποίο μπήκε η Ελλάδα στο ευρώ και ξανακούστηκαν κατηγορίες για χάλκευμα των δημοσιονομικών στοιχείων της, να εμφανίζεται ως ο πλέον αξιόπιστος συνομιλητής με το διεθνές σύστημα ο τότε κεντρικός τραπεζίτης της χώρας, ένας δηλαδή εκ των μεγάλων πρωταγωνιστών της εισόδου μας στο ευρώ. Δηλαδή εάν δεν ανήκαμε από την αρχή στο ευρώ, δεν ανήκαμε επειδή ο Παπαδήμος μαγείρευε νούμερα. Όχι ο Φωτόπουλος, όχι ο Λυμπερόπουλος. Ο Παπαδήμος.

38 σχόλια:

  1. Απορώ που απορείς που απορώ!!
    Να χτίσουμε παρέα με τους κοκορόμυαλους της λαϊκοπατριωτικής δεξιάς; Για να μην παραδώσουμε τη χώρα στους ευρωναζί;
    Και ποιοι θα καλύψουν τις τάξεις των νεομαυραγοριτών και των νεοχιτών αν όχι οι εν λόγω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στρατολατη, αποκλειεται να εννοεις οτι το συνολο των ψηφοφορων της λαικης δεξιας
    (το 60% περιπου της ΝΔ)
    ειναι νεομαυραγοριτες και νεοχιτες,
    αποκλειεται να πεταξες μια τετοια εμπρηστικη και διχαστικη αστοχια, εξομοιωνοντας τον εαυτο σου με αυτους της αλλης οχθης που λενε παρομοια για εμας εδω.
    Κατι αλλο θα εννοεις, δε μπορει, εξηγησε μας το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι βέβαια celin. "Ποιοι θα καλύψουν τις τάξεις.." έγραψα, όχι "Ποιοι θα γίνουν συλλήβδην..".
    Ξέρουμε όμως από που φύτρωσαν τέτοια φρούτα και δεν είναι καθόλου διχαστικό αυτό. Είναι ιστορικά τεκμηριωμένο στο κορμί χιλιάδων που υπέφεραν. Πάντως διόλου με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για εμάς, πραγματικά. Ο εμφύλιος (και μη μου το πιάσεις τώρα και το ανάγεις σε κυριολεξία) υπάρχει ακόμα στην καθημερινότητά μας. Σ'αυτόν που κοιτά με μίσος το μετανάστη, σ'αυτόν που σε βλαστημάει γιατί τού'κλεισες το δρόμο στην πορεία, σ'αυτόν που γλείφει τ'αποτέτοια του αφεντικού του για να δείξει πόσο πιστός είναι σε αντίθεση με το "κομμούνι που πάει στην απεργία και προφυλάσσει τη βουλή". Δυστυχώς celin ο διχασμός είναι δομικός στην κοινωνία. Δεν είναι κάτι το κακό αλλά κάτι το φυσικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε Celin ρίξε μια ματιά σε αυτό εδώ για τον Παπαδήμο... http://seisaxthia.blogspot.com/2011/11/blog-post_6039.html
    (προσοχή και στο πρώτο σχόλιο...)

    Και ένα ακόμα καλούδι για την χρυσή εποχή των μετοχοδανείων του κυρίου Παπαδήμου στο χρηματιστηριακό πλιάτσικο του 99 από ένα άρθρο της Ελευθεροτυπίας στις 11/8/1999 http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=6179

    Κατά τα άλλα... τίποτα το σημαντικό: ‎3000 άνθρωποι έχαναν καθημερινά τη δουλειά τους τον Αύγουστο! Η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΓΑΠ ξεκίνησε με 450000 άνεργους και πέτυχε τα αδιανόητα: 100% αύξηση της ανεργίας σε 22 μήνες (910.000 τον Αύγουστο) και δραπετεύει -χωρίς ελικόπτερα- παραδίδοντας σε τραπεζίτη πρωθυπουργό του σωλήνα, γελοιοποίησε τη Δημοκρατία, κουρέλιασε το Σύνταγμα, λυντσάρισε ξανά και ξανά τους διαδηλωτές, επέβαλε εργασιακό μεσαίωνα, μετέτρεψε την χώρα σε προτεκτοράτο και την ακροδεξιά τηλετσόντα σε κυβερνητικό συνέταιρο! Και η καταστροφική πορεία στην οποία οδήγησε πισθάγκωνα δεμένη την ελληνική κοινωνία είναι μόνο στην αρχή της. Οι πάνω από 1.000.000 άνεργοι είναι τα πρώτα ερείπια. Δοξάστε τη συμμορία! Δοξάστε την!

    Kι όσο για τον Αντωνάκη... Ό,τι λέει εδώ ο Δελαστίκ για την αγία οικογένεια http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22792

    Να είσαι καλά φίλε
    Ρήγας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στρατολατη, δεν απευθυνομαι σε αυτους που περιγραφεις. Απευθυνομαι σε αυτους που εδω και λιγες μερες ξυπνησαν απο το νεοδημοκρατικο νανουρισμα. Και νιωθουν προδομενοι διοτι συνειδητοποιουν -ακομα κι αν δε θελουν να το παραδεχτουν- οτι οσα τους λεγανε "τα κομμουνια που πανε στην απεργια"-
    ηταν ολοσωστα.
    Υπαρχει ενα μεγαλο κομματι της λαικης δεξιας που διακειται ευνοικα πια απεναντι στην Αριστερα.
    Η τουλαχιστον, δε διακειται πια αρνητικα.

    Εγω, εχοντας εξωστρεφη πολιτικη σκεψη, δε μπορω να περιχαρακωθω στη κομματικη μου γωνια, διχως προσπαθειες να γεφυρωθουν τα χασματα μεταξυ του λαου.Δεν εχω κομματικη γωνια αλλωστε, εχω πολιτικη γωνια.

    Θα μου πεις, ειναι δυνατον να γεφυρωθουν τα χασματα; Θα σου πω, ειναι δυνατον
    να το
    προσπαθησουμε.
    Εχω καμια δεκαρια δεξιους δικους μου ανθρωπους, που μιλωντας τους για το ΚΚΕ, το σκεφτονται σοβαρα να στραφουν προς τα εκει.
    Εχουν αλλαξει τα πραγματα. Αυτοι δεν εγιναν κομμουνιστες, αλλα δε με νοιαζει να γινει κανεις κομμουνιστης, με νοιαζει να αρχισουμε να ακουμε ο ενας τον αλλον.

    Αυτος που σε βλαστημαει γιατι εκλεισες τον δρομο, μπορει να ειναι δεξιος, μπορει να ειναι κι αριστερος. Αυτος που κοιταει με μισος τον μεταναστη, καλλιστα μπορει να ειναι τα παντα.
    Καταλαβαινω οτι δε μιλας ουτε εσυ πολιτικα εδω,
    αλλα αν μπορει να γινει ενας διαχωρισμος μεταξυ των σκατοψυχων κι εκεινων που θελουν να συνεννηθουμε να δουμε τι θα κανουμε,
    αυτος ο διαχωρισμος ειναι οριζοντιος, οχι καθετος.

    Η ιστορια σιγουρα διδασκει, αλλα δε χρειαζεται να ειμαστε φορτωμενοι απο αυτην.
    Να τη κουβαλαμε σαν ενα ασηκωτο, πικρο φορτιο.
    Περισσοτερο απο το τι εγινε πριν, με ενδιαφερει το τι θα γινει μετα. Δε προκειται να αφεθω στα στερεοτυπα του καλου αριστερου και του κακου δεξιου η του κακου κεντρωου η του κακου αναρχικου,

    εχει διαφορα το "ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ"
    με το "ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ, ΝΑ ΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ"

    Θα μου πεις "ΣΙΓΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ, ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟ%#ΣΟ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ;"
    Κανεις δεν ειμαι, αλλα κι αν δε μπορω να τα αλλαξω, μπορω να προσπαθησω για αυτο.

    Και να ξεκαθαρισω οτι θεωρω το προβλημα στην χωρα αυτη τη στιγμη και εθνικο, πλην του ταξικου.
    Αναγνωριζω τον πολεμο των ταξεων ως τον σημαντικοτερο πολεμο διαχρονικως και παγκοσμιως, αλλα αυτη τη στιγμη δεχομαστε επιθεση και σαν χωρα. Απο τους ευρωαμερικανοναζι.
    Και οταν μια χωρα δεχεται πολεμο, οι κατοικοι της παραμεριζουν τις διαφορες τους, τις αναβαλλουν για αργοτερα, και ενωνονται απεναντι στον εχθρο.

    Κι ο εχθρος ειναι τοσο εντος οσο κι εκτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου φιλε Ρηγα, καιρο ειχαμε να τα πουμε!χαιρομαι που σε ξαναβρισκω, θα τα διαβασω ολα τα λινκς σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θάρθουν οι κομμουνιστές και θα σου πάρουνε το σπίτι μούλεγαν στο σχολείο.
    Οι κομμουνιστές, αυτοί οι προδότες που ήθελαν να πουλήσουν την Μακεδονία μας στους Βούλγαρους, αργότερα στο γυμνάσιο. (επί χούντας όλ αυτά, μα μην το κάνουμε θέμα κι αρχίσετε να μετράτε χρόνια).
    Σαν φοιτητής, κανένα πρόβλημα. Μόδα η ΚΝΕ, μόνο που εγώ ποτέ δεν ήμουν φάσιον βίκτιμ. Μόδα και το ΚΚΕ είτε με έσω είτε χωρίς έσω. μα ως εκεί.
    Να υπάρχει, να το χαιρόμαστε, να καταγγέλλει, μα όχι και να το κάνουμε κυβέρνηση και να μας πάρει και τα σπίτια!
    Αμ τα γκουλάγκ; Που τα βάζεις τα γκουλάγκ;
    Μια ημέρα του Ιβάν Ντενίσοβιτς, Σολζενίτσιν. Πήγα και την είδα.
    Πω πω τι τραβάγανε κι αυτοί οι καταπιεσμένοι διαφωνούντες, βλέπεις; μου λέγανε. Άσε που θα σου πάρουνε και το σπίτι αν έρθουν στα πράγματα.
    Αμ τα γκουλάγκ; Ρε ξέρεις τι θα πεί γκουλάγκ;

    Να όμως που έχει ο καιρός γυρίσματα ρε πούστη μου.
    Απ αλλού θα το βρούν αυτοί που αναφέρεις στην ανάρτηση σέλινε.
    Και τα γκουλάγκ, που τώρα πια θα λέγονται ΑΟΖ και το έρμο το σπιτάκι (ή σπιτάκια, ή σπιταρόνες), μαζί με τις όποιες καταθέσεις θα χαθούν, οι εφιάλτες τους δεκαετιών τώρα, θα πραγματοποιηθούν.
    Μα όχι απο κεί που νομίζανε.
    Ίσως τώρα, αφήσουν ν ανοίξει λίγο το μυαλό, ίσως δούν τον πραγματικό εχθρό!

    Είναι μια κάποια παρηγοριά μέσ την όλη μαλακία, δεν νομίζεις;

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ίσως τώρα, αφήσουν ν ανοίξει λίγο το μυαλό, ίσως δούν τον πραγματικό εχθρό!

    Ακριβως για αυτο προσπαθω ρε φιλε,
    να τους δειξω τον εχθρο
    και θα το προσπαθησω λυσσασμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έπεσε τηλεφώνημα και ξεχάστηκα να συμπληρώσω.
    Το ξεπούλημα της Μακεδονίας, δεν έγινε όπως ξέρουμε όλοι, αφού δεν ζητάνε διαβατήριο στη Λάρισα.
    Αν αυτού όμως, μια χαρά μπορούνε να πουλήσουν όλη τη χώρα.

    Τι σου είναι κι αυτοί οι κομμουνιστές.
    Ρίχνουν κάτι ιδέες, μα κάτι ιδέες...
    Το κακό είναι πως οι άλλοι τις υλοποιούν!!!

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δυο λόγια αγαπητέ Celin...
    Καταρχάς εκτιμάμε τον τρόπο γραφής σας και νομίζουμε πως σας το έχουμε ξαναπεί, όχι για να σας χαϊδέψουμε τα αυτιά, αλλά γιατί έχετε συγκρότηση στην σκέψη σας και το εκφράζετε με την γραφίδα σας, ανεξαρτήτως αν συμωνούμε πάντα με αυτό η όχι.
    Στο ρεζουμέ τώρα.
    Νομίζουμε πως στην παρακάτω παραπομπή καταγράφονται όλα "Άπλα, η λαϊκή πατριωτικά δεξιά, δεν υπάρχει πια σαν πολιτικός χώρος,
    αν υποθέσουμε ότι κάποτε υπήρξε"...
    Με τα υπόλοιπα που αναζητούν ακόμα και τώρα λύσεις για τον νέο χώρο που θα εκφράσει την λεγόμενη λαϊκή πατριωτική δεξιά, έχουμε την αίσθηση πως δυστυχώς για το αστικό πολιτικό σύστημα αυτό τελείωσε το 2007 στην Ελλάδα και γιαυτό το 2009 ο Κ. Καραμανλής παρέδωσε μιας και η λιμνοδεξαμενή αυτή είχε μόνο αυτόν εκπρόσωπο.
    Φυσικά το τέλος της προδιαγράφτηκα στην χώρα που ουσιαστικά γεννήθηκε και εκφράστηκε με τα πλέον αστικοδημοκρατικού χαρακτηριστικά στην Γκωλική Γαλλία, με την ανάληψη της ηγεσίας της Γαλλικής δεξιάς από τον Νικολά Σαρκοζί.
    Όπως και η σοσιαλδημοκρατία τύπου μεικτού κράτους τελείωσε οριστικά και αμετάκλητα με την ήτα του Καντάφι, έτσι και η Γκωλικού τύπου δεξιά, η πιο δημοκρατική και "σοσιαλίζουσα" δεξιά του κοινωνικού φιλελευθερισμού και του λαϊκού Καπιταλισμού τελείωσαν, γιατί αυτή τη στιγμή ο Καπιταλισμός βρίσκεται στην ανώτατη βαθμίδα του τον ΚΜΚ και σε πλήρη ανάπτυξη όλων των αντιθέσεων του.
    Δεν θα επεκταθούμε παραπέρα, ωστόσο όμως όπως και το ΠΑΣΟΚ έτσι και η ΝΔ ουσιαστικά έκλεισαν τον κύκλο τους το μεν πρώτο από το 2004 η δε δεύτερη το 2007. Το διάλειμμα του Μητσοτακισμού δεν μετράει διότι ήταν πάντα ξένο σώμα στην παράταξη της ΝΔ και μια θλιβερή παρένθεση στην ιστορία της. Η ΝΔ ως κόμμα ήταν γαλουχημένο από τον Κ. Καραμανλή τον πρεσβύτερο, τον ίσως καλύτερο μαθητή του Σαρλ Ντε Γκολ και ως τέτοιο τελείωσε αν μείνει στο μέλλον με το ίδιο όνομα θα είναι άλλο κόμμα.
    Το μέλλον αυτού του κόσμου που θα μείνει πολιτικά ορφανός όπως έμεινε από το 1996 ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ, η θα μείνει σε μια ξένη ΝΔ σε αυτόν πράγμα που το έκανε και επί Μητσοτάκη, η θα περιφέρεται Αίολα πράγμα που στον πυρήνα της σκέψης της είναι ένα δράμα το οποίο βιώνουν οι Παπανδρεϊκοί του παλιού ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοκκινοι εθνοπροδοτες ξεπουλουν τη χωρα!
    Το χω ακουσει κι αυτο mbiker απο διαφορους, οτι δηλαδη φταινε οι "σοσιαλιστες" και οι "μαρξιστες" του πασοκ για τη καταντια της χωρας!
    Ενταξει, προφανως και η συνεννοηση εχει τα ορια της, μπορεις να συνεννοεισαι με ανθρωπους, με τα γιδια, ειναι αδυνατον.

    (Μεγαλη ζημια αυτο το καρκινωμα που λεγεται Πασοκ..διαστρεβλωσε και συκοφαντησε τις εννοιες, τις λεξεις και τα πραγματα..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου radiocollectiva, να σαι καλα, θεωρω τον εαυτο μου ειλικρινη και χαιρομαι παρα πολυ που συνομιλω με εξισου ειλικρινεις ανθρωπους.

    Πολυ ενδιαφερον και καθαρα πολιτικο το σχολιο σου,και επιμορφωτικο επισης, μου εμαθε πραγματα κι εμενα και των φιλων εδω.

    Θα ηθελα το μελλον αυτου του κοσμου που θα μεινει ορφανο πολιτικα,
    να ειναι κοκκινο.
    Αλλα και κοκκινο να μην ειναι, τουλαχιστον να στεγαστει σε εναν φορεα συνεννοησιμο.
    Δυστυχως, μεγαλη πιθανοτητα ειναι το μελλον να βαφτει μαυρο, ευκολοτερα θα προσελκυθει ο δεξιος απο εναν "Παπαδοπουλο" παρα (πχ) απο τον Μπογιοπουλο.
    Αλλα, η ελπιδα πεθαινει τελευταια, ετσι δεν ειναι;

    Εγω θα εξακολουθησω να κυνηγαω ανεμομυλους εδω
    και να γραφω ο,τι μου κατεβει, ανοθευτα και ισως με αφελεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καταλαβαίνω τι λες και είμαι μαζί σου!Όμως ο νεός δοσιλογισμός θα είναι η ανοχή και το "άσε να περάσει η μπόρα".'Οσο αυξάνεται η φτώχεια τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα κλείνονται στα σπίτια τους θα αποσύρονται στο καβούκι τους.Και σε αυτό οι δεξιοί αλλα και πολλοί πασόκοι είναι επιρρεπείς.Αλλά υπάρχει και ένας τρόπος να βγουν έξω από το σπίτι τους:ένα ντελίριο εθνικισμού και μια κατάσταση εκτακτης ανάγκης είναι ικανά να στείλουν πολλούς στο πόλεμο και να γίνουν τροφή για τα κανόνια...
    Και Σαμαράς+Καρατζαφέρης είναι μεγαλομανείς πατριώτες..

    Γιάννης

    Υ.Γ Άλλος δοσιλογισμός είναι η συνεργασία είτε με την οικονομική είτε με την πολιτική εξουσία.Π.χ ένας υπάλληλος σε μια πολυεθνική ή σε μια τράπεζα δεν έχει κανένα ιδιαίτερο λόγο να ανησυχεί.Όλα καλά του πάνε και θα παίρνει αποστάσεις από το κάθε λαϊκό κίνημα

    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φυσικά και το μέλλον θα είναι και πρέπει να είναι κόκκινο και αυτό πριν απ' όλα πρέπει να αφορά τα λαϊκά στοιχεία και τους εργάτουπάλληλους και τα φτωχομεσαία στρώματα της πόλης και του χωριού, αλλά μάντεις για να δώσουμε ημερομηνίες ούτε είμαστε ούτε και θέλουμε να γίνουμε.
    Μια διευκρίνηση, το ΛΑΟΣ είναι ένα μείγμα δεξιάς τύπου Παπάγου και νεοακροδεξιάς με ευρωενωσιακά πατήματα, δεν είναι ούτε λαϊκή ούτε πατριωτική δεξιά, είναι Συναγερμική Δεξιά.
    Το ΔΗΣΥ είναι ένα μόρφωμα που ο ευρωλιγουρισμός του μπερδεύει την μονεταριστική της αφετηρία με τον Νεχρού(εξού και οι αφίσσες του πίσω από την αρχηγό της), η Ντόρα δεν είναι ο μπαμπάς της είναι μια επίχρυση ούτε καν χρυση μετριώτητα, ενώ το κόμμα των στρατιωτικών που ετοιμάζεται είναι ένα μόρφωμα ανθρώπων που δεν έχουν σχέση με την κοινωνία που δεν μπορεί να εκφράσει κανένα οπαδό της Καραμανλικής δεξιάς.
    Στην παρούσα φάση ο διπολισμός θα φτιάξει ένα σοσιαλδημοκρατικό δεξιό κόμα όπως το Πορτογαλικό που όμως και αυτό είναι ανεπαρκές...
    Το καρκίνωμα που λέγεται ΠΑΣΟΚ περιμένει στην γωνία να παίξει αυτό τον ρόλο μαζί με την Δημοκρατική Αριστερά, όπως και ο Καρατζαφέρης που ελέω ΠΑΣΟΚ δεν έχει καμία τύχη μπας και γίνει αντικαγκελάριος στην νύχτα των μεγάλων μαχαιριών που περιμένει τον κόσμο της λαϊκής δεξιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το ΛΑΟΣ είναι κλασσικό παράδειγμα νέου ακροδεξιού κόμματος. Σε ένα βαθμό καλύπτει τον χώρο της χριστιανοδεξιάς και της ακροδεξιάς. Ο νεοφιλελευθερισμός όπου εμφανίστηκε είχε σύμμαχο τον συντηρητισμό και τα ακροδεξιά κόμματα. Οι ακροδεξιοί γνωρίζοντας ότι δεν μπορούν να κάνουν κυρίαρχες τις ιδέες τους στο κοινωνικό σύνολο, προσκολλούν στην εξουσία αναζητώντας τέτοιες καταστάσεις. Ο Καρατζαφύρερ δεν αποτελεί εξαίρεση. Το προβληματικό θα είναι αν καταγραφεί μεγάλη άνοδός του και επίσης αν ανεβούν άλλες ακροδεξιές οργανώσεις όπως η Χρυσή Αυγή.
    Αυτοί, οι θιασώτες του "θα έρθουν οι κομμουνιστές να σας φάνε" θα υπάρχουν πάντα, και ανάλογα με την κοινωνία θα επικαλούνται άλλα επιχειρήματα.
    Ο αγνός κόσμος, αυτός που μέχρι τώρα ψήφιζε ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ είναι η μεγάλη μάζα του ελληνικού λαού. Αυτός ο κόσμος θα κάνει (ελπίζουμε) την επανάσταση. Όχι μόνο οι έτοιμοι απο καιρό...
    Στο αντάρτικο δεν μετείχαν οι αριστεροί μόνο, αλλά όλος ο λαός. Ο οποίος και τότε είχε αντιαριστερες και αντικομμουνιστικές προκαταλήψεις.

    Έρχονται ανακατατάξεις στο πολιτικό σκηνικό, και πρέπει να είμαστε έτοιμοι για ιστορικές αλλαγές, οι οποίες θα επηρεάσουν και αυτό που αποκαλούμε Αριστερα, αν δεν την βγάλουν στην παρανομία

    Παρεμπιπτόντως πολύ καλό το κείμενο για τον Σαμαρα. Τελικά τα παιδιά της Βοστόνης ήταν πράκτορες της KGB. Ο ένας κατάργησε την ατομική ιδιοκτησία και έφερε τον έλληνα στο χείλος της κατάρρευσης ώστε να έχει να χάσει μόνο τις αλυσίδες του, και ο Αντώνης ξεσκεπάζει τον ρόλο του πολιτικού εποικοδομήματος...Ταξικοί προδότες, αλλά απαραίτητοι για την επανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απορίες (πιθανόν ακαδημαϊκές):
    Δεν καταλαβαίνω γιατί το σύστημα θέλει να κάψει με τη μία ΠΑΣΟΚ ΝΔ και ΛΑΟΣ. Γιατί όπως και να έχει πολιτικό κόστος για αυτά που θα μας φορέσουν θα έχουν και η ΝΔ και το ΛΑΟΣ.
    Η ντόρα και ο κουβέλης γιατί είναι εκτός; Είναι άραγε οι χρυσές εφεδρείες;
    Η μήπως σκέφτονται να απαγορεύσουν τις εκλογές γιατί είμαστε πολύ ανώριμοι να καταλάβουμε ποιο είναι το καλό μας;
    Η θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι δεν υπάρχει πραγματικά καμία διέξοδος; Το «όλοι ίδιοι είναι» τώρα δικαιώνεται;
    Και η αριστερά ; Γιατί φέρονται σα να μην τη φοβούνται ; Γιατί φέρονται σαν να μην αποτελεί απειλή; Γιατί δεν φοβούνται ότι θα στραφούμε μαζικά εκεί;
    Τι σκατά συμβαίνει;

    LOLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Xexexe τον ξεσκεπασες τον καπεταν Αντωνη
    Και γω ξερω κανα δυο πρωην(?) δεξιους που θα στηριξουν κκε..

    Ο χωρος τον οποιο στηριζει ο μεσος συμπολιτης μας δεν προκυπτει σχεδον ποτε απο σοβαρη πολιτικη αναλυση ή γνωση οικονομικων και πολιτικης οικονομιας.
    Ειναι πιο πολυ θεμα τηλεοπτικο, κληρονομικο, τοπικο, αστικης προπαγαναδας..
    Δηλαδη οι περισσοτεροι δεξιοι που ξερω εγω δεν ειναι νεοφιλελευθερα καθικια, αλλα ουτε και οι πασοκοι ειναι σοσιαλιστες

    Απο την αλλη, κουβεντιαζοντας με "δεξιους" τοσο στην οικογενεια μου οσο και στο στενο φιλικο περιβαλλον, ειναι (ή μαλλον ηταν) δυσκολο να τους βγαλεις καποια πραγματα απο το κεφαλι..πραγματα που εχουν μπει με δεκαετιες παραπληροφορησης, προπαγανδας, διαστρεβλωσης κτλ
    Πλεον αυτο σιγα σιγα αλλαζει... ή ετσι θελω να πιστευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αυτη τη στιγμη δεχομαστε επιθεση και σαν χωρα. Απο τους ευρωαμερικανοναζι.
    Και οταν μια χωρα δεχεται πολεμο, οι κατοικοι της παραμεριζουν τις διαφορες τους, τις αναβαλλουν για αργοτερα, και ενωνονται απεναντι στον εχθρο.>
    Νομίζω celin οτι αυτές οι κουβέντες σου περιλαμβάνουν ολο το νόημα της κρίσης που περνάμε.Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Οντως δεχόμαστε πολεμο,όντως τα συμφέροντα είναι μεγαλα,και η μόνη λύση είναι η ενότητα του Ελληνικού λαού.Γι αυτό επιμένω και λέω για την ενοποίηση της αριστεράς.
    Εδώ θα φανεί ποιοί αγαπύν περισσότερο αυτό τον έρμο τόπο.Είτε είναι πολιτικοί είτε απλός κόσμος.Οσοι παραμερήσουν τις προσωπικές,πολιτικές,και ιδεολογικές διαφορές και σταθούν σύσωμοι,σαν μια γροθια απέναντι απ τους χουντοφασίστες καπιταλιστες Αμερικανοευρωπαίους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αναρωτιέται η LOLA

    "Και η αριστερά ; Γιατί φέρονται σα να μην τη φοβούνται ; Γιατί φέρονται σαν να μην αποτελεί απειλή; Γιατί δεν φοβούνται ότι θα στραφούμε μαζικά εκεί;
    Τι σκατά συμβαίνει;"

    Εδώ και δυό χρόνια με βασανίζει το ίδιο ερώτημα, μα με κάποιες επιπλέον προεκτάσεις.
    Φταίμε μόνο εμείς που δεν μας φοβούνται;
    Που δεν μας υπολογίζουν έστω βρε αδελφέ.
    Που κάνουν σαν να μην υπάρχουμε (κι ίσως και να μην υπάρχουμε στ αλήθεια, πως αλλοιώς μπορεί κάποιος να δικαιολογήσει όλ΄ αυτά που μας συμβαίνουν; Στη ζώνη του λυκόφωτος βρισκόμαστε, αόρατοι, ασήμαντοι, αυτοακυρωμένοι;)
    Φταίμε μόνο εμείς γι αυτό, ή έχει βάλει το χεράκι της κι η αριστερά;
    Η αριστερά ντε, αυτή που σε τακτά χρονικά διαστήματα εμφανίζεται συντεταγμένα και νωχελικά σε Αθήνα και θεσσαλονικη και που εδώ και καιρό κάνει περιπάτους του είδους συνταξιούχοι μετά από by-pass, που εδώ και καιρό δεν την φυλάει ούτε τροχονόμος στις πορείες λειτανίες της.
    Η αριστερά που περιέργως πως, δεν μπορεί, όχι να πείσει τους συνειδητοποιημένους που διαβιούν σκορποχώρι σε εκατό σχήματα από οπορτουνιστές ως μπαχαλάκηδες να γίνουν ένα, μα τους έχει στοχοποιήσει και ως εχθρούς.
    Η αριστερά ντε, που αφού δεν μπορεί να προσαρτίσει τους όποιους παραπάνω συνειδοτοποιημένους, διαμαρτύρεται για το ότι ο λαός δεν την ακολουθεί.
    Και λέγοντας λαός, αναφέρεται σ όλους αυτούς που για δεκαετίες μεγάλωσαν με το ποιός επώνυμος πήδηξε ποιά, με το τι φόρεσε ο βασίλειος και με το τι δήλωσε η παίχτρια του ρηάλιτυ όταν την έπιασαν να κατουράει πίσω απ το παγκάκι.
    Σ όλους αυτούς, που ως τώρα δεν αναρωτήθηκαν ποτέ και για τίποτα.
    (Ή μάλλον, για να μην τους αδικώ, αναρωτήθηκαν για το πότε θα κυκλοφορήσει το νέο i-τέτοιο 14).
    Αυτό το ερώτημα θα με φάει και αρχίζουν να με ζώνουν τα φίδια στην εκδοχή του να μην φταίει μόνο ο αόρατος ασήμαντος κι αδιάφορος λαός.

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @mbiker

    τους ίδιους προβληματισμούς μοιραζόμαστε ...
    Απάντηση κανείς;;;;;

    LOLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μια απάντηση ει δυνατόν άμεσα παρακαλώ, κινδυνεύω να πληρώσω τις μπύρες.
    Παραιτήθηκε η κυβέρνηση και ειδικότερα ο Παπανδρέου, ή όχι;
    Κι αν όχι, πως σχηματίστηκε κυβέρνηση αλλωνών;

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @mbiker

    Θα πληρώσεις τις μπύρες :)

    LOLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. LOLA

    Εγώ ισχυρίζομαι πως δεν παραιτήθηκε.

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεια σου Γιαννη, κι εγω μαζι σου:)
    Οι περισσοτεροι εργαζομενοι σε τραπεζα η πολυεθνικη παντως δεν ειναι τιποτα γκολντεν μπους των εκατονταδων χιλιαδων ευρω. Της πλακας μισθο παιρνουν, ειδικα τωρα.
    Δωσιλογους δηλαδη δε θα τους χαρακτηριζα, αλλα συμφωνω οτι θα παιρνουν αποστασεις απο το λαικο κινημα ,στη λογικη οτι "ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑΚΙ Η ΤΟ 1500ΡΑΚΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ, ΕΓΩ ΘΑ ΖΗΣΩ"

    Εμ, δε θα ζησεις αν οι γειτονες σου πεινανε..εσενα θα ερθουν να φανε...
    (Αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα, δεν τα καταλαβαινουν)

    ΥΓ Και μια επισημανση: Καρατζαφερης-Σαμαρας, δεν ειναι, ετσι οπως το βλεπω εγω τουλαχιστον, μεγαλομανεις πατριωτες. Μεγαλομανεις σιγουρα, πατριωτες οχι, δεν ειναι πατριωτης το ενεργουμενο των τραπεζιτων και της διεθνους Ανθρωποφαγο-καπιταλοελιτ.
    Πατριωτης, ειναι αυτος που αγαπαει τη πατριδα του,
    αυτος που τη πουλαει, ειναι πατριδοκτονος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Radiocollectiva, οποτε εχεις χρονο, θα σε παρακαλεσω να σχολιαζεις συχνοτερα, για να μαθαινουμε κι εμεις εδω δυο πραγματα παραπανω.
    Δεν τα ειχα σκεφτει αυτα ετσι ακριβως οπως τα γραφεις, αλλα διαβαζοντας τα, και χωρις να εχω καποια σπουδαια γνωση της Ελληνικης Πολιτικης Ιστοριας,
    νομιζω οτι εχεις πεσει μεσα 100%.

    (Αλλα και να μη συμφωνουσαμε, παλι θα ισχυε η παρακληση για περισσοτερα σχολια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλως ηρθες 2310net!
    Συμφωνω με αυτα που λες.
    Για μενα, ο Καρατζαφυρερ υπεγραψε τη πολιτικη του καταδικη. Η λυσσα για εξουσια σημανε την αποκοπη του απο τις λαικες μαζες που τον στηριζαν.
    Οταν οι μαζες αυτες δουνε οτι το πορτοφολι δε θα σταματησει να αδειαζει,
    θα σου πω εγω.

    Εγω θα φοβομουν πολυ περισσοτερο τη φρασεολογια της ΧΑ, για προσελκυση λαικων στρωματων, αν ειχαν καποιον Γκεοργκ Χαιντερ να την εκφερει.
    (Αντιμεταναστευτικη, αντιαστικη, αντικοινοβουλευτικη....δεν ειναι και λιγοι εκεινοι που θα την εβλεπαν ελκυστικη)
    Αλλα παλι καλα που οι τυποι ειναι ζουλου και δεν τους παιρνει κανεις στα σοβαρα

    Χαιρομαι που σου αρεσε ο σαρκασμος μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "Δεν καταλαβαίνω γιατί το σύστημα θέλει να κάψει με τη μία ΠΑΣΟΚ ΝΔ και ΛΑΟΣ. Γιατί όπως και να έχει πολιτικό κόστος για αυτά που θα μας φορέσουν θα έχουν και η ΝΔ και το ΛΑΟΣ."

    Επειδη η διεθνης καπιταλιστικη κριση ειναι δομικη αρα υπαρκτη, οι Γερμανοευρωπαιοι χεστηκαν για τα εσωτερικα πολιτικα δρωμενα. χεστηκαν δηλαδη αν θα "καει" ο γκρηκ δικομματισμος.
    Αυτο που τους νοιαζει ειναι η αλωση του Νοτου και η Ανοδος του νεου Οικονομικου φασισμου,
    τωρα σου λενε, θα μοιρασουμε την Δυση, ειτε με το καλο ειτε με το αγριο.

    Επομενως, ναι, μαλλον παμε για επισημοποιηση της χουντας. Ριξε μια ματια εδω..
    http://mygranma.wordpress.com/2011/11/07/papdemos_clearer/

    κι εδω
    http://www.antinews.gr/2011/11/11/133049/

    Θα ανεβασω και αναρτηση, τα πραγματα ειναι πολυ πιο ασχημα ακομα και απο τι φαινονται.

    Η Ντορα ειναι πολιτικο πτωμα, ο Κουβελης δυστυχως αποδεικνυεται ευφυεστερος απο οτι περιμενα.
    Πιθανως να αποτελεσει μια μινι-εφεδρεια.

    "Η θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι δεν υπάρχει πραγματικά καμία διέξοδος; Το «όλοι ίδιοι είναι» τώρα δικαιώνεται;"

    Σιγουρα θελουν να στο περασουν αυτο, την αισθηση δηλαδη της ματαιοτητας, το "ΑΣΤΟ, ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ"

    Κι ομως αλλαζει, μπασταρδογεννηματα.

    "Και η αριστερά ; Γιατί φέρονται σα να μην τη φοβούνται ; Γιατί φέρονται σαν να μην αποτελεί απειλή; Γιατί δεν φοβούνται ότι θα στραφούμε μαζικά εκεί;
    Τι σκατά συμβαίνει;"

    Αυτο θελει ξεχωριστη αναρτηση για να απαντηθει!
    Τον κομμουνισμο τον φοβουνται, τον Μεντρεκα και τον Μαιλη, οχι, δε τους φοβουνται.
    Ο Τσιπρας θα ανεβει..και η Αλεκα θα ανεβει.
    Αλλα δε φτανει να τσιμπησουν δεκα βουλευτες παραπανω, προσωπικα, στα π@$^%#ια μου να γινει αυτο. Αυτο που με ενδιαφερει ειναι η ανατροπη και η καταληψη της εξουσιας.

    Και για αυτο πρεπει να κοψουν τον λαιμο τους, δε ξερω πως, αν τον ηξερα, θα πηγαινα κ θα τους ελεγα να με κανουν βουλευτη:)
    Να βρουν τον τροπο να επικοινωνησουν στον κοσμο την αληθεια τους.


    Και ο κοσμος να παψει να τρωει σανο.
    Οκ, νοστιμος ο σανος ,αλλα αποχαυνωνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. "Αυτό το ερώτημα θα με φάει και αρχίζουν να με ζώνουν τα φίδια στην εκδοχή του να μην φταίει μόνο ο αόρατος ασήμαντος κι αδιάφορος λαός."

    Ειναι οντως δηλητηριωδες το ερωτημα.
    Για να τα λεμε ολα, το οτι υπαρχουν τυποι βολεμενοι-κομματικα στελεχη-
    που δεν επιθυμουν ουσιαστικα να αλλαξει το παραμικρο, παρα μονο να κραυγαζουν ανεξοδα και τσαμπαμαγκιστικα,
    αυτο ειναι δεδομενο.

    Απλα, θελω να πιστευω οτι αποτελουνε τη μειοψηφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν εχω ιδεα για το αν παραιτηθηκαν, αλλα εδω που φτασαμε, μικρη σημασια εχει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μανυ, κι εγω αυτο θελω να πιστευω. Δεν ειναι ευκολο να βγαλεις καποιον απο το Ματριξ, αλλα οταν το Ματριξ παυει να ειναι μια ομορφη ψευδαισθηση, καποιοι θα θελησουν να ξυπνησουν, γιατι θα δουν οτι ειναι προτιμοτερη μια ασχημη πραγματικοτητα (που δυναμει αλλαζει) απο μια ασχημη ψευδαισθηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Sunshine, για αυτη την ενοτητα εχω δαπανησει απειρες ωρες στο διαδικτυο, για αυτη την ενοτητα δαπανας χρονο κι εσυ, αλλα και παρα πολλοι που κυκλοφορουν εδω και με τα σχολια τους, θελουν να ενωσουν και οχι να διχασουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα.
    Ό δικός μας γείτονας ακόμα έχει δουλειά, ίσως δεν πληρώνεται όλο το μισθό,μα αντέχουν ακόμα.
    Γύρω γύρω πολλά σπίτια έχουν πρόβλημα.
    Όποτε μπορεί αυτός ο γείτονας βοηθάει όποιον μπορεί από τη γειτονιά, περνάει ο παπάς και μοιράζει φαγητά, δίνει και χρηματική βοήθεια κάθε φορά που ανοίγει το παγκάρι ένα ποσό μοιράζεται.
    Υπάρχει και συσίτιο της εκκλησίας δύο χιλιόμετρα απόσταση.
    Γιατί να επικρατήσει ο κανιβαλισμός εναντίον κάποιου που έχει ακόμα τη δουλειά του και να πάνε να τον φάνε οι γείτονες που δεν θα έχουν; Και τι θα κερδίσουν από αυτό; Θα γινει μία φορά και μετά θα πάνε στον επόμενο και στον επόμενο;
    ... ...
    Ανώνυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑΝΩΝΥΜΑ

    Αυτο που περιγραφεις με συγκινει και με γεμιζει ελπιδα. Αλλα δε πιστευω οτι μπορει να αποτελεσει τον κανονα.
    Αυτο που περιγραφω εγω ειναι ασχημο, αλλα φοβαμαι οτι ειναι πιθανοτερο να αποτελεσει τον κανονα,
    στα δυσκολα, ευκολοτερα πεταγεται το κτηνος απτον ανθρωπο, παρα ο αγγελος.

    Ελπιζω να εγινε κατανοητο οτι δε θεωρω λυση να τρωμε τον γειτονα μας, ειναι ενα φρικτο ενδεχομενο.
    Μακαρι οι γειτονιες του αυριο να μοιαζουν με τη δικη σου γειτονια κ οχι με αυτη που εχω εφιαλτη στο μυαλο μου.

    Κι ακομα περισσοτερο, μακαρι οι γειτονιες του αυριο να μη μοιαζουν ουτε με τη δικια σου.
    Αλλα να ειναι μια γειτονια που να μη πειναει κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό που περιγράφω είναι γεγονός και συμβαίνει σε πολλές περιοχές, όχι μόνο εδώ που είπα, γιατί Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα, είναι και η περιφέρεια και τα χωριά και έχει αρχίσει και αναβιώνει ο ελληνικός κοινοτισμός που είναι πανάρχαιος.
    Ανταλλάσσονται προϊόντα, γίνονται θελήματα μεταξύ των γειτόνων.

    Τις προάλλες κάποιος βρήκε δύο καρβέλια ψωμί στην πόρτα του και δεν ήξερε ποιος του τα άφησε.

    Με λίγη καλή θέληση ίσως μπορεί να γίνει πράξη και στην πόλη, όχι σε ευρεία κλίμακα, γιατί η πόλη ευθύνεται τα μάλα για τον ανθρωποφαγικό εκφυλισμό μας, αλλά σε κάποιο βαθμό. Μεταξύ ανθρώπων της ίδιας πολυκατοικίας ή φίλων και γνωστών.

    Προϋπόθεση όμως είναι να αρχίσουν οι άνθρωποι να μιλάνε μεταξύ τους. Να μην το "παίζουν".
    Να μάθουν όλοι ότι υπάρχει πρόβλημα και είναι εκτεταμένο. Ντρέπονται φοβερά λες και φταίνε αυτοί.

    Και δεν χρειάζονται φανφάρες για να ξεκινήσει η αλληλεγγύη.
    Έτσι θα έγινε στην κατοχή φαντάζομαι.
    Ξεκίνησε η αλληλεγγύη προς τους πεινασμένους από πόρτα σε πόρτα και μετά προχώρησε και σε άλλης μορφής οργάνωση.

    Σήμερα η άλλης μορφής οργάνωση είναι κατ' αρχήν η εκλαϊκευση και η διάχυση της πληροφορίας.
    Ο κόσμος δεν ξέρει τι συμβαίνει και είναι τρομοκρατημένος, διότι ενημερώνεται από τα κανάλια.

    Ανώνυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Η γιαγιά μου μου έλεγε:
    "Αυτός που δεν μιλάει έχει το πρόβλημα. Αυτός χρειάζεται βοήθεια".
    Ήταν σοφή κουβέντα, και την κατανοώ τώρα, με με τις αυτοκτονίες που "πέφτουν από τα σύννεφα" οι δικοί τους.

    Καληνύχτα και ευχαριστώ για τη συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. "Να μάθουν όλοι ότι υπάρχει πρόβλημα και είναι εκτεταμένο. Ντρέπονται φοβερά λες και φταίνε αυτοί."

    Πολυ μεγαλη κουβεντα αυτη.
    Κι ειναι ακριβως ετσι, δυστυχως.
    Ολο και περισσοτεροι ανθρωποι νιωθουν αχρηστοι, αποτυχημενοι και νικημενοι.
    Κι αντε τωρα να τους πεισεις για το αντιθετο..
    Βαθεια ριζωμενη η ενοχη μεσα μας..
    Ενοχη, ενω ειμαστε αθωοι.

    Η γιαγια σου ειχε δικιο.

    Καληνυχτα ανωνυμα, κι εγω σε ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σάββατο, Νοέμβριος 12, 2011
    ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

    Μια φωλιά αλληλεγγύης και συμπαράστασης για τη στήριξη ανέργων, απόρων, ηλικιωμένων και γενικά προσώπων που πιέζονται από την κρίση δημιούργησε η ομάδα εθελοντών "Παιδί και Οικογένεια".
    Στη "ΦΩΛΙΑ στήριξης της ΜΕΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ", όπως ονομάζεται ο κοινωνικός πολυχώρος που βρίσκεται κοντά στη στάση Μετρό Συγγρού - Φιξ, μπορεί κανείς με ετήσια συνδρομή 25 ευρώ να προμηθεύεται είδη πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, απορρυπαντικά, πάνες), ρούχα, βιβλία, σχολικά προϊόντα, παιχνίδια, αλλά και να ζητά ψυχολογική υποστήριξη ή να χρησιμοποιεί εργαστήρια για παιδιά, σε τιμές συμβολικές, που σαφώς και δεν έχουν σχέση με τις τιμές της αγοράς.

    Η "ΦΩΛΙΑ" απευθύνεται σε όλες τις οικογένειες και φιλοδοξεί, κατά τη νόμιμη εκπρόσωπο του φορέα Ρουμπίνη Τερζάκη, να αποτελέσει ένα όπλο για την καταπολέμηση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού. "Σας βοηθάμε να βοηθήσετε" είναι το μήνυμα που στέλνουν οι εθελοντές της ομάδας.
    Σε ισόγειο χώρο της οδού Δράκου 28, κοντά στη στάση μετρό Συγγρού - Φιξ, μέσα σε 80 τ.μ. έχει φωλιάσει το ενδιαφέρον των εθελοντών που συγκεντρώνουν προϊόντα επώνυμα και εξαιρετικής ποιότητας. Παράλληλα πραγματοποιούνται δωρεάν διανομές σε 4.500 ανέργους, απόρους με παιδιά και ηλικιωμένους, στους οποίους διανέμονται είδη πρώτης ανάγκης και μάλιστα στα σπίτια τους.


    "Σε αυτόν τον χώρο, σε τιμές καθαρά συμβολικές για όλα τα μέλη, μπορεί κάποιος να βρει βρεφικό γάλα, πάνες, τρόφιμα για όλη την οικογένεια, είδη για το σπίτι, βιβλία και παιχνίδια. Δεν στηριζόμαστε σε χορηγίες, ούτε προσφέρουμε εκπτώσεις σε εμπορικά καταστήματα και εστιατόρια, όπως γίνεται συνήθως, αλλά προϊόντα με συμβολικές συνδρομές αναλόγως ποσότητας, αποκλειστικά για την κάλυψη των πάγιων εξόδων μας" λέει στο "Εθνος" η κυρία Τερζάκη.
    Ο θεσμός παρέχει επίσης ψυχολογική υποστήριξη με τη συνδρομή 70 εθελοντών ψυχολόγων σε ανέργους με παιδιά και σε απόρους ανέργους του 2010-2011, που τόσο ανάγκη έχουν αυτήν τη δύσκολη περίοδο ένα χέρι βοήθειας.
    Εργαστήρια
    Η "Παιδική Φωλιά" εκτός από είδη προσφέρει πρωτότυπα εργαστήρια και βοήθεια στη μελέτη σε παιδιά, χάρη στους εθελοντές εκπαιδευτικούς.
    "Είναι σημαντικό να μπορείς να αφήσεις τα παιδιά σου σε έμπιστους ανθρώπους, ειδικά όταν δεν υπάρχουν παππούδες, έστω για δύο ώρες, προκειμένου να καλύψεις τις υποχρεώσεις σου. Στα εργαστήρια απασχολούνται δημιουργικά και ενισχύονται στα μαθήματα που έχουν ανάγκη. Οσο για τους εθελοντές, υπάρχει ιδιαίτερη ανάγκη για γιατρούς και εκπαιδευτικούς" λέει η κυρία Τερζάκη και καλεί όσους ενδιαφέρονται να απευθυνθούν στην ιστοσελίδα τους, www.kidsfestival.gr.
    Χρηματοδότηση
    Μόνη πηγή συνδρομές και ενισχύσεις
    Οι εθελοντές της "ΦΩΛΙΑΣ στήριξης ΜΕΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ" έχουν στόχο να βοηθούν όλο και περισσότερους ανθρώπους, πράγμα που για να το πετύχουν, πέρα από την προσωπική τους συμβολή, χρειάζονται και οικονομική ενίσχυση.
    Οσοι ενδιαφέρονται για την πρωτοβουλία τους μπορούν να καταθέσουν όποιο ποσό επιθυμούν σε δύο τράπεζες (Alpha Bank: 14900 2002 00 6812 και Τράπεζα Κύπρου: 329 349 47), γνωρίζοντας άλλωστε ότι οι ενισχύσεις αποτελούν τη μόνη πηγή χρηματοδότησης της ομάδας.
    Η ετήσια συνδρομή ανά οικογένεια είναι 25 ευρώ, ενώ με την εγγραφή μέλους δίνονται σχολικά είδη αξίας 120€ ή τρία ρούχα επιλογής του εγγραφόμενου μέλους από τον χώρο ρουχισμού της οργάνωσης, αντίστοιχης αξίας. Δικαιολογητικά απαιτούνται μόνο για τις δωρεάν διανομές ειδών, ενώ για την πρόσβαση στη "ΦΩΛΙΑ" αρκούν η ετήσια συνδρομή και η ταυτότητα του εν δυνάμει συνδρομητή.
    Στέλλα Κεμανετζή
    kemanetzi@pegasus.gr
    ΕΘΝΟΣ
    ΠΡΕΖΑ TV
    12-11-2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σε ευχαριστω πολυ για τη κοινοποιηση.
    Εδω, οποιος μπορει, μιλαει εμπρακτως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή