Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΑΝΙΑΡΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΗΔΑΜΙΝΟΤΗΤΑΣ (ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ)

Το κειμενο που ακολουθει το εγραψα μια μερα μετα τις δολοφονιες στη μαρφιν,στις 7 Μαιου.Το αναδημοσιευω μαζι με ενα σχολιο του φιλου Αντωνη(απο το radical desire) κ μια απαντηση μου σε αυτο το σχολιο.Δε μπορω να πω οτι εχω τον ιδιο ενθουσιασμο με τοτε,ξενερωσα με τις δημοσκοπησεις που δειχνουν παλι πρωτα κομματα τα μεγαλα,ξενερωνω με τη διαφαινομενη αποχη στις δημοτικες(λες κ η αποχη δε βοηθαει πρωτιστως τον δικομματισμο),
τελος ξενερωνω κ με τα ιδια τα κομματα της Αριστερας,ταν οποια απο οτι καταλαβαινω προτιμουν να παραμεινουν κομματα διαμαρτυριας.Να οχυρωθουν πισω απο ενα ποσοστο κ να δινουν τις μαχες τους εκ του ασφαλους.
Να πω ακομα οτι για τον φιλοσοφο Μπαντιου(στον οποιον στηριζεται η αναρτηση μου),δε νοειται κομμα αριστερο,να  μετεχει σε κοινοβουλευτικες διεργασιες κ λαμβανει εκλογικη-τακτικη χρηματοδοτηση.Προφανως θεωρει οτι εκφυλιζεται ετσι.λογω της τριβης του με το αστικο Ιδεωδες,
κ οτι αλλοιωνεται η φυσιογνωμια του.
Ειτε δικιο εχει,ειτε αδικο,εξακολουθω να πιστευω οτι στις δημοτικες εκλογες,η Αριστερα πρεπει να ψηφιστει μαζικα.Εστω κ ως διαμαρτυρια,ακομα κ απο αυτους που δεν τη γουσταρουν.
Κ οσον αφορα το αστικο Ιδεωδες,με αυτο μεγαλωσα,με αυτο γαλουχηθηκα.
Αλλα υπαρχει κατι σαπιο στο Βασιλειο της αστικης κοινοβουλευτικης δημοκρατιας,κ αυτο γινεται ολοενα κ πιο φανερο.Και το κυριαρχο διλημμα της αναρτησης,μου φαινεται οχι μονο επικαιρο,αλλα σαν το κυριαρχο διλημμα του σημερινου πολιτικου προβληματισμου.
(ο τιτλος της αναρτησης ειναι φραση απο το βιβλιο του Μπαντιου)

Ακολουθει η τοτε αναρτηση κ τα σχολια



Εδω κ λιγες μερες θετω ενα διλημμα
Αυτη ειναι η δεσποζουσα συγκρουση του σημερα που θα κρινει εν πολλοις κ το αυριο
Υπαρχουν εκεινοι που απαντουνε ευθαρσως
Κ υπαρχουν κ εκεινοι που αντιδρανε,θεωρωντας οτι το διλημμα στερειται πρακτικης βασης,ειναι σοφιστεια,ειναι ψευτοδιλημμα
Το διλημμα ειναι απλο

Αριστερα η ΔΝΤ?

Κ εκεινοι που αντιδρανε,ειναι εκεινοι που δε θελουν να παραδεχτουν ειτε στους συνομιλητες τους ειτε ακομα κ στους ιδιους τους εαυτους τους,οτι το εχουν απαντησει
Καταφευγουν σε μακροσκελεις κοινοτοπιες,σε ανουσιες φλυαριες,σε ηθικολογιες διχως πρακτικο αντικρυσμα,προσπαθωντας να πεισουν οτι η κατασταση ειναι συνθετη κ τετοιου ειδους διλημματα απλοποιουν τα πραγματα κ στερουνται τη πυκνοτητα ενος αληθινου/χειροπιαστου διλημματος

Αλλοι λενε κατι new age ιστοριες τυπου
"ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ,ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΑΣ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ"
Δεν ειναι αυτο λαθος.Αλλα δε φτανει.
  Μου θυμιζουν τη φραση του Πεσσοα
"ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΟΙΧΟ ΔΙΧΩΣ ΠΟΡΤΑ"

Αυτο κανουν.Προσπαθωντας να αναβαλλουν να δωσουν την απαντηση στο διλημμα.
Προσποιουμενοι οτι δεν υπαρχει καν διλημμα
Περιμενουν να τους ανοιξουν.Κ αγνοουν οτι,ο μονος τροπος να περασουν στην αλλη πλευρα του τοιχου,ειναι να τον γκρεμισουν
Εκει που τους περιμενει η μαχητικη,ανυποτακτη πλευρα του εαυτου τους
Εκεινη που αρνειται να συμβιβαστει με αυτο το τερατουργημα που ονομαζεται ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Εκεινη που ειχε οραματα ενος καλυτερου αυριο,εκεινης που δε σταματησε ποτε να ζητα την αυτοπραγματωση κ τη χειραφετηση

"Οπως γνωριζετε,οι επαναστατες του 1792-1794 χρησιμοποιουσαν τη λεξη ΑΡΕΤΗ.Ο Σαιν-Ζυστ εθετε το θεμελιωδες διλημμα "ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ?"Κ απαντουσε,"ΘΕΛΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ"
Κ αυτο ακριβως ειναι που απαιτει ο σημερινος κοσμος απο εμας
Να συναινεσουμε με τη γενικευμενη πνευματικη διαφθορα,υπο τον ζυγο των εμπορευματων κ του χρηματος,Η πρωταρχικη πολιτικη εναντια σε αυτο ειναι το ΘΑΡΡΟΣ.Θαρρος οχι μονο απεναντι στην Αστυνομια,ασφαλως θα ελθει κι αυτο,αλλα θαρρος να υπερασπιστουμε κ να κανουμε πραξη τις ιδεες μας,τις αρχες μας κ τις λεξεις μας,να δηλωσουμε αυτο που σκεπτομαστε,αυτο που θελουμε,αυτο που κανουμε

Για να το πουμε με μια λεξη,χρειαζομαστε το θαρρος να εχουμε μια ιδεα.Μια μεγαλη ιδεα
Ας πειστουμε οτι δεν ειναι γελοιο ουτε εγκληματικο να εχει κανεις μια μεγαλη ιδεα.Ο κοσμος του γενικευμενου κ αλάζονικου καπιταλισμου στον οποιο ζουμε μας παραπεμπει στη δεκαετια του 1840,στον εν τη γενεσει καπιταλισμο,του οποιου το προταγμα,οπως διαπιστωθηκε απο τον Γκιζω,ειναι "ΠΛΟΥΤΙΣΤΕ!"
Το οποιο το μεταφραζουμε "ΖΗΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΙΔΕΑ"
Οφειλουμε να πουμε οτι δεν ζει κανεις χωρις ιδεα.Πρεπει να πουμε "Ας εχετε το θαρρος να υποστηριξετε την ιδεα που δε μπορει να ειναι αλλη απο τη κομμουνιστικη ιδεα,με τη γενολογικη εννοια της"
ALAIN BADIOU,"Η ΚΟMMOYNIΣTIKH ΥΠΟΘΕΣΗ",εκδοσεις Πατακη


Αυτα λεει ισως ο κορυφαιος συγχρονος φιλοσοφος,στο βιβλιο αυτο που γραφτηκε το 2009
Δυο παρατηρησεις
Η πρωτη,μεταφραζοντας το στην Ελληνικη πραγματικοτητα, το "ΠΛΟΥΤΙΣΤΕ" του Γκιζω,γινεται "ΕΠΙΒΙΩΣΤΕ","ΕΠΙΒΙΩΣΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΟΥΜΕΝΗ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΧΩΡΙΣ ΙΔΕΑ"
Να συναινεσουμε με τη γενικευμενη πνευματικη διαφθορα,υπο τον ζυγο της φτωχειας,της ανεργιας κ του Μηντιακου τρομου
Κ το υπολοιπο που δε χρηζει μεταφρασης,"Η πρωταρχικη πολιτικη εναντια σε αυτο ειναι το ΘΑΡΡΟΣ"

Η δευτερη παρατηρηση,η δευτερη "μεταφραση"

Το διλημμα του Σεν Ζυστ,ΑΡΕΤΗ Η ΤΡΟΜΟΣ,μεταφραζεται σε ΑΡΙΣΤΕΡΑ Η ΔΝΤ
Οσοι αρνουνται να απαντησουν,ουσιαστικα επιβεβαιωνουν τον Σεν Ζυστ,που ελεγε οτι οσοι δε θελουν ουτε την Αρετη ουτε τον τρομο,θελουν τη διαφθορα,τη διαιωνιση της σημερινης διαφθορας,την αναπαραγωγη αυτου του φαυλου πολιτικου σκηνικου που ποτε δεν τολμησε,ουτε τωρα,την υστατη στιγμη,να τα βαλει με τους δυναστες του λαου,κ πως θα μπορουσε αλλωστε,οταν στους δυναστες του λαου συμπεριλαμβανεται,πρωτο κ καλυτερο,το ιδιο

Αλλα αυτοι που θα επιλεξουν Αρετη,να ειναι ετοιμοι να αντιμετωπισουν καταστασεις οπως οι χθεσινες
Γιατι αν νομιζουν οτι το Καθεστως θα παραδωσει ετσι ευκολα τα οπλα του,τελουν σε μια συγχυση αναμεσα στην Επανασταση κ τη Γιορτη
Κ οποιος νομιζει οτι η Επανασταση θα ειναι γιορτη,οχι μονο ειναι γελασμενος αλλα ουσιαστικα,εχει απαντησει στο διλημμα ΑΡΙΣΤΕΡΑ Η ΔΝΤ,μονο που η απαντηση του ειναι αλλη απο αυτη που νομιζει οτι εδωσε
Κ το διλημμα παραμενει αμειλικτο σε αυτους που θελουν να το καταλυσουν,να το ακυρωσουν,
σαν εγελιανη παγιδα,που οσο προσπαθεις να τη καταρριψεις,τοσο εκεινη επιβεβαιωνεται




ΑΝΤΩΝΗΣ (RADICAL DESIRE)
Μια παρατήρηση σχετικά με την ιδέα της εσωτερικής αλλαγής: στον Μπαντιού, η ιδέα δεν είναι να "αλλάζουμε μέσα μας". Κάθε εσωστρεφής και αποκρυφιστική έννοια της επαφής με το συμβάν απορρίπτεται. Η αλλαγή προϋοθέτει δημόσια μαρτυρία και παρέμβαση, δεν αφορά κάποιου είδους "επαφή με τον εαυτό μας" και άλλα τέτοια new age πράγματα. Κανένας εαυτός μας δεν υπάρχει εκτός αυτού που δημιουργείται σε επαφή με μια αλήθεια.

Δεύτερον, όπως θα γνωρίζεις φίλε Celin, η χρήση του όρου 'αριστερά' είναι προβληματική από τη σκοπιά του Μπαντιού. Στις σελίδες 189-194 του Κομμουνιστική Υπόθεση, ο Μπαντιού αναπτύσσει μια σφοδρή κριτική της έννοιας. Αυτό μου είχε φανεί υπερβολικό όταν πρωτοδιάβασα το βιβλίο, αλλά όχι πλέον. Τώρα, από την εμπειρία του πόσοι εν Ελλάδι "αριστεροί" έχουν στρίψει δια του αρραβώνος στα δύσκολα και έχουν καταπιεί τη γλώσσα τους (για να μην μιλήσουμε για τους "προοδευτικούς" τύπου Τέλλογλου), τώρα καταλαβαίνω τη λύσσα του Μπαντιού με την αριστερή προδοσία, ουσιαστικά, κάθε επαναστικής προοπτικής. Οπότε, για μένα το δίλημμα σίγουρα δεν είναι ΔΝΤ ή Αριστερά. Δυστυχώς, η σωστή διατύπωση θα ήταν ΔΝΤ και Αριστερά ή...τι; Για μένα η απάντηση είναι: επιθυμία για απόλυτη ισότητα, μίσος για το χρήμα και την ιδιοκτησία, έχθρα για την διαχειριστική πολιτική, αγάπη για το οικουμενικά αληθές.

Σωστό, πολύ σωστό, το "ΕΠΙΒΙΩΣΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΟΥΜΕΝΗ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΧΩΡΙΣ ΙΔΕΑ"

Για μια διεισδυτική κριτική της υποστασιοποίησης της επιβίωσης και της σχέσης της με την αυταρχική κουλτούρα βλ. Αντόρνο και Χορκχάιμερ, "Διαλεκτική του Διαφωτισμού".


KAI H ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ
Aντωνη σε ευχαριστω για τη παρεμβαση,ειναι διαφορετικο να μιλαει ενας μελετητης κ γνωστης του εργου του Μπαντιου οπως εσυ,απο μενα,που απλως εχω διαβασει 2-3 βιβλια του.

Οταν λεω "ΑΡΙΣΤΕΡΑ η ΔΝΤ",προσδιοριζω την εννοια της Αριστερας,συμφωνα με την απαντηση σου

"επιθυμία για απόλυτη ισότητα, μίσος για το χρήμα και την ιδιοκτησία, έχθρα για την διαχειριστική πολιτική, αγάπη για το οικουμενικά αληθές. "

Αυτο ειναι για μενα η Αριστερα,ακομα κ αν ειναι απλα μια φαντασιακη μου συλληψη,κ παλι δεν αλλαζει κατι,
εστω,αυτο ΠΡΕΠΕΙ να ειναι η Αριστερα.
Κ απο τη στιγμη που επαψα να πιστευω στον δικομματισμο,μοιραια καταφευγω εκει,ειτε η Αριστερα ειναι οπως τη νομιζω,ειτε εχω στο μυαλο μου ενα Ιδεωδες που δεν υπαρχει στη πραγματικοτητα.

Επομενως,πατωντας πανω στη παρεμβαση σου,αυτο που αλλαζει ειναι το δευτερο μερος του διλημματος,
ΔΝΤ η μια Αριστερα που θα εχει ως στοχο "επιθυμία για απόλυτη ισότητα, μίσος για το χρήμα και την ιδιοκτησία, έχθρα για την διαχειριστική πολιτική, αγάπη για το οικουμενικά αληθές. "?

Η απαντηση ειναι προφανης.Κ να μην υπαρχει ακομα αυτη η Αριστερα,πρεπει να την εφευρουμε
κ για να τη κανουμε να υπαρξει,πρεπει να την πιστεψουμε.
Κ οσο τη πιστευουμε,διαμορφωνουμε τις συνθηκες κ το εδαφος για να υπαρξει

40 σχόλια:

  1. Λοιπόν Celin,
    Oταν έρχεται η συγκεκριμμένη ώρα ο κάθε κατεργάρης πάει στον μπάγκο του.
    Και η ώρα εφτασε, και είναι όπως το βάζεις.
    Η με το ΔΝΤ η με την Αριστερά.
    Η θολοκολτούρα μας εμποδίζει να προχωρήσουμε.
    Ας την παραμερίσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τιποτα δεν θα πω....Θα το τυπωσω και θα το κανω καδρο...Να το βαλω στο σαλονι...Να το βλεπω και να προβληματιζομαι καθε μερα...Να καθοδηγουμαι, και να μορφωνομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διάβαζα πως από το 1950 και μετά έχει παραχθεί πλούτος 200 φορές παραπάνω από ό,τι σε όλη την ανθρώπινη ιστορία. Κι όμως ποτέ πριν δεν πεθαίναν τόσα εκατομμύρια άνθρωποι από πείνα, δίψα και θεραπεύσιμες ασθένειες!
    Θα μπορούσε το δίλημμά σου να απλουστευθεί στο "λογική ή παράνοια;"
    Λες, "η απάντηση είναι προφανής"! Κι όμως η τεράστια πλειοψηφία απαντά (ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ) "παράνοια"!

    ... Παράνοια!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Και να μην υπαρχει ακομα αυτη η Αριστερα,πρεπει να την εφευρουμε
    και για να τη κανουμε να υπαρξει,πρεπει να την πιστεψουμε.
    Κai οσο τη πιστευουμε,διαμορφωνουμε τις συνθηκες και το εδαφος για να υπαρξει": συμφωνώ απολύτως μαζί σου.
    Χωρίς μια τέτοια Αριστερα, θα βουλιάξουμε στα αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όντως ο όρος αριστερά είναι προβληματικός. Η παραδοσιακή αριστερά, ο φορέας της επανάστασης και της αλλαγής ξέμεινε από ιδέες και η πολιτική της αλλά και το ήθος της ενσωματώθηκε στην κυρίαρχη ιδεολογία της εποχής. Το δίλλημα λοιπόν ΔΝΤ και Αριστερά ή Τι έχει κάποιο νόημα. Το κακό είναι όμως ότι οι κοινωνίες μεταβάλλονται και με τις σχετικές αργές αλλαγές γιατί αλλιώς θα καταλήγαμε σε μια απόλυτη θέση του όλα ή τίποτε, το οποίο μάλλον δεν εξυπηρετεί. Μάλλον λοιπόν το δίλλημα είναι Δυνάμεις που στηρίζουν το ΔΝΤ ή Αριστερά κουτσουρεμένη. Ίσως η απάντηση για την ώρα να είναι κουτσουρεμένη αριστερά (οτιδήποτε και αν σημαίναι αυτό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Στελιο.Συμφωνουμε,ο καθε κατεργαρης στον παγκο του.
    Αν προσδιοριζεις παντως τον Μπαντιου ως θολοκουλτουρα,εκει διαφωνουμε.Μιλαμε για εναν ανθρωπο με συνεπεια λογου κ πραξης.Ειλικρινα σου μιλαω,αν βρεις χρονο,διαβασε τη ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ η την ΗΘΙΚΗ του,κ δε θα χασεις.
    Δεν αρνουμαι την υπαρξη θολοκουλτουρας.Ειναι αυτη η ναρκισσευομενη αυτοικανοποιητικη γραφη,η οποια στερειται ριζοσπαστικοτητας,κ το μονο που κατ'ουσιαν θελει να πετυχει ειναι η διατηρηση της ματαιοδοξιας της,
    ενα "ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΟΣΟ ΕΞΥΠΝΟΣ ΕΙΜΑΙ!"

    Επισης θολοκουλτουρα ειναι το 99% των αυτοαποκαλουμενων Ελληνων διανοουμενων,ξερεις,κατι περιεργων τυπων που βγηκαν τον Δεκεμβρη,
    κ αντι να υπερασπιστουν τους νεους που εξεγειρονταν,βγαζαν ανακοινωσεις για το ποσο ενοχλητικοι ειναι οι νεοι που διακοπτουν τις παραστασεις τους.
    Κατι αγραμματοι ουσιαστικα,που σιτιζονται στα Ανακτορα κ λειτουργουν σα μαντροσκυλα του Καθεστωτος,μαζι με τα ΜΜΕ.
    Αυτους ναι,ας τους παραμερισουμε.
    Τυποι σα τον Μπαντιου ομως ειναι απαραιτητοι.
    Διχως προσωπικα να αναγνωριζω αυθεντιες
    πιστευω οτι τετοιοι φιλοσοφοι βοηθουν στην αποκρυσταλλωση του ιδεολογικου στιγματος.
    Οχι βεβαια αποδεχομενοι 100 % αυτα που λενε,αντιθετως,με το να τους διαβαζουμε κ να υποβαλλουμε κ αυτους,οπως τους παντες,σε κριτικη.

    Περα απο τη Πραξη,χρειαζεται κ η Θεωρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστω πολυ Μαχαιρη,να σαι καλα,μεγαλη η χαρα κ η τιμη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρανοια Ρηγα,δε λες τιποτα!Κ ενταξει,οι προνομιουχοι το βουλωνουν,οι υπολοιποι πως κ δεν αντιδρουν;Μιλαμε για ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λωτοφαγε,τη χρειαζομαστε.Κ σαν Ιδεα αλλα κ σαν οργανωση.Χρειαζομαστε τα κομματα της Αριστερας οσο κ αν μας εχουν ξενερωσει,με Μητροπουλους κ απολυσεις.Πρεπει ολοι αυτοι οι μαλακες τα κομματικα στελεχη,να αναλογιστου τις ευθυνες τους κ να σοβαρευτουν.Αλλιως ας βρουμε στη τελικη,ενα μικροτερο κομματικο σχηματισμο να στηριξουμε.
    Πιο αγνο κ αδολο.Κ ολα αυτα βεβαια σε συνδυασμο με αυτοοργανωση,με συλλογικες διαδικασιες απο κατω προς τα πανω,δε ξερω κ εγω πως
    παντως κατι πρεπει να βρουμε.
    Γιατι περαν της Αριστερας,δεν υπαρχει τιποτα αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητε Κωστα,οταν το ενα σκελος του διλημματος ειναι ΔΝΤ,η επιλογη σχεδον παντα πρεπει να ειναι το αλλο σκελος.
    (Κ λεω σχεδον παντα γιατι τελευταια βλεπω κατι περιεργα χρυσαυγιτικα,κατι τυπους να φορανε τη στολη του πατριωτη κ να φωναζουν για απομακρυνση του ΔΝΤ.)
    Ειναι συνθετη η κατασταση,εχεις δικιο.Παντως ακομα κ η κουτσουρεμενη Αριστερα ειναι προτιμοτερη απο ο,τιδηποτε αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ Celin
    Δεν έχω διαβάσει Μπαντίου, και ως εκ τούτου δεν μπορώ να μιλήσω για κάτι που δεν ξέρω.
    Θα προσπαθήσω να τον διαβάσω γιατί πάντα το διάβασμα είναι χρήσιμο.
    Αναφερόμουνα στους δικούς μας θολοκουλτουριάδες.
    Οπωσδήποτε υπάρχουν γνήσιοι διαννοούμενοι κάθε απόχρωσης και από όλους μπορείς να ωφεληθεί κανείςσ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βλέπω άρχισες πάλι τις συζητήσεις περι Αριστεράς.

    Και ενώ λές ότι θα πρέπει να την ξαναεφεύρουμε και να την την κανουμε να υπάρξει, απο την άλλη θλίβεσαι για τα ποσοστά τη που για μια άλλη φορά είναι υποπολλαπλάσια του δικοματισμού.

    Εμ, τέτοια Αριστερά να την βράσω! Την αριστερά της εκλογικής ψηφοθηρίας και της κοινωνικής αφασίας (θυμάστε που απο Σεπτέμβρη θα γινότανε...χαμός;). Την αριστερά των μητροπουλων ή των προσωπικών επιδιώξεων, των σκληρά κομματικών υποψηφίων και των απολύσεων. ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ!

    Νοιώθω ομως το υπόγειο ρεύμα των ανένταχτων ή ενταγμένων που έχουν σιχαθεί με αυτή την κατάσταση. Ας κάνουμε ότι μπορούμε να ανατρέψουμε αυτή την κατάσταση και να φτιάξουμε την Αριστερά όχι των ονείρων μας, αλλά την αριστερά της μεγάλης κοινωνικής ανατροπής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για να μην με παρεξηγήσεις πάλι, η ανάρτηση μου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είχα γράψει ενα ολόκληρο κατεβατό αλλά έκανα κατα λάθος back και το έχασα, αρκεστείτε σε αυτό το ποίημα μου γιατί πρέπει να παω δουλειά και δεν προλαβαίνω να ξαναγράψω το σχόλιο.




    Ο σώζων εαυτούς σωθήτω…

    ~

    Είναι ύσηχα εδώ, οι άνθρωποι σιωπούν,

    ακούωνται μόνα τα πουλιά και τα αγρίμια.

    ~

    Εκείνοι απο κάτω, μέσα στα μνήματα, κρατούν τα μάτια σφαλισμένα

    το στόμα κλειστό, προσμένουν τη λύτρωση.

    ~

    Φτάνει πια, γέμισε ο κόσμος νεκροταφεία, γέμισε ο κόσμος μνήματα,

    πουθενά ο μεσσίας.

    ~

    Στέκω πάνω απο τον τάφο και ψυθιρίζω στον “υιό και αδερφό 1978-…”,

    “ξύπνα, δεν έχει μεσσία, μην προσποιείσαι άλλο τον νεκρό…“.

    ~

    Μα είναι απο πάνω το μάρμαρο και απο κάτω το χώμα, που να φτάσει ο ψύθυρος;

    ~

    Πόσο θα το ‘θελα, μα φοβάμαι πολύ να φωνάξω, γιατί αν μ’ ακούσουν τα πουλιά θα το μαρτυρήσουν στα αγρίμια.

    ~

    Αρχίζω και σκάβω ένα λάκο βαθύ και πάνω στην πέτρα σκαλίζω ένα όνομα,

    Μεσσίας.

    ~

    Τον έσκαψα, τώρα μένει να τους δείξω τον τάφο, θα καταλάβουν ελπίζω πως για να δούν εκείνοι το φως, θα πρέπει το μεσσία να στείλουν στο θάνατο.

    ~

    Κιαν με νομίσουν εμένα μετά για μεσσία τους;

    ~

    Τέλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στελιο,ειναι σιγουρο οτι θα βρεις ενδιαφεροντα κ συναρπαστικα τα λογια του,ακομα κ οπου ενδεχομενως διαφωνησεις.
    Οσον αφορα τους δικους μας,δε θελω να πω τιποτα παραπανω για να μην εκνευριστω.Οι χειροτεροι ειναι οι αυτοαποκαλουμενοι αριστεροι.Χιλιες φορες προτιμοτερος ο Γιανναρας,που ειναι ξεκαθαρα ενας φανατισμενος εμμονοληπτικος αντιαριστερος,παρα οι δουρειοι ιπποι του Συστηματος,οι κρατικοδιαιτοι τσατσοι.
    Και για να μη παρεξηγηθω,δεν αποκαλω τσατσο τον πασοκο διανοουμενο.Δικαιωμα του.
    Αποκαλω τσατσο τον Καθεστωτικο με αριστερο μανδυα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρε φιλε,μαζι σου,αει σιχτιρ.
    Μα τον Μητροπουλο;τον Ψωμιαδη του ΠΑΣΟΚ;τον συνδαιτημονα του Αυτια;τον σταρ των τηλεπρωιναδικων;τον κολακα της Τρεμη κ του Καψη;

    ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΓΑΜΩ ΤΗ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ;;;

    Βγαινουν μετα κ οι αλλοι κ απολυουν 20 εργαζομενους.Θα τρελαθω ρε γαμωτο,μπορει καποιος ψηφοφορος του ΣΥΡΙΖΑ η του ΚΚΕ,να μου εξηγησει τι γινεται;

    Παυλο,δε ξερω ρε φιλε,απο την μια γραφω μανιφεστα,κ απο την αλλη τα εχω χαμενα,
    δε δισταζω να το παραδεχτω,ουτε γραφω εδω για να πουλαω παραμυθια.Αυθορμητα γραφω ο,τι γραφω κ βλεπω οτι ολοι οι φιλοι αυθορμητα γραφουν
    κ για αυτο γουσταρω τον διαλογο εδω μεσα.

    Τωρα,τι κανουμε;
    ας ψηφισουμε καποιον παπαρα στις δημοτικες κ μετα βλεπουμε.Ας φτιαξουν κανα κομμα τιποτα αξιοι νεοι ανθρωποι,σα κ αυτους τους αριστερους οικονομολογους,να δουμε τι εχουν να προσφερουν κ αυτοι.
    Ας προσευχηθουμε να βαλουν μυαλο οι υπαρχοντες κομματικοι σχηματισμοι.
    Και βλεπουμε.
    Ετσι οπως σκεφτομαι τωρα παντως,αν ψηφιζα Αθηνα,δεν υπηρχε ουτε μια στο εκατομμυριο να ψηφιζα Μητροπουλο.Τον υποψηφιο του ΚΚΕ θα ψηφιζα(ο Παφιλης ειναι;),τον Αλαβανο,η καποιον υποψηφιο μικροτερου κομματος,ΑΝΤΑΡΣΥΑ,η ΕΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φραγκισκο(poexania) σε ευχαριστω πολυ για τη τιμη που μου κανεις,παραθετοντας εδω το συγκλονιστικο ποιημα σου.Πολυ μου αρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Celin, τα λες χύμα και σταράτα. Σκέτη απογοήτευση, αλλά εμείς δεν μασάμε. Συνεχίζουμε.

    Αφού λες οτι τρελάθηκες με αυτά που αναφέρεις, φάε άλλη μια καρπαζιά: http://evriteros.blogspot.com/2010/09/blog-post_245.html

    Καλό, ε;

    Πάντως την Τετάρτη έχει συνέλευση το Αριστερό Βήμα. Θα πάω να δω τι παίζει...
    http://aristerovima.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρίξτε μια ματιά και εκεί να δείτε πως έχουν μετατρέψει τη χώρα σε "μεγλο παζάρι"



    http://poexania.wordpress.com/2010/09/19/%CE%BF-%CE%BB%CE%B1%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%86%CF%8C%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B5/#comment-882

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τελικά ποιόν εννοείς τσατσο με αριστερό μανδύα; με έχεις μπερδέψει.
    @pavlosk: αυτό δεν είναι καρπαζιά! είναι ταφόπλακα! άλλοι "αριστεροί" φιλελε΄θεροι υπερασπίζονται το δικαίωμα για απολύσεις (τα πειστήρια στο μπλογκ radical desire) το κκε δεν δέχεται τους απολυμένους του ΔΟΛ στο φεστιβάλ!
    τί να σας πω, έχω μείνει ξερή.
    αυτό είναι το κκε ,κόμμα αγώνων και θυσιών;
    αυτό είναι η μετάλλαξη.
    συν και ξερό ψωμί. τουλάχιστον ενδιαφέρεται και αγωνίζεται όπως μπορεί και με τις δυνάμεις που έχει.
    ( το μεσημέρι σκεφτόμουνα ότι ,οκ, έχουμε σχεδόν 9% κκε, τσιμεντωμένο, κάτι είναι κι αυτό στις μαύρες εποχές που ζούμε-δεν το ψηφίζω αλλά υπάρχει.) ωραία.
    δεν μπορώ να πάω δυστυχώς στο αριστερό βήμα την Τετάρτη, ελπίζω να προχωρήσει κάτι από κει.Αν και φάγανε πόρτα από το κκε. φαντάσου, ο Ευτύχης Μπιτσάκης να τρώει πόρτα από την Παπαρήγα.
    @#$%&@$#@ με την άδειά σας,
    λ.κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παυλο,το διαβασα.Το γραφει εδω κ η Λ.Κ.
    Αντι να ειναι συνοδοιπορος των απολυμενων,οχυρωνονται σε κομματικα στεγανα.Δε μασαμε,οκ.Αλλα ξενερωνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Poexania,το διαβασα απο χθες.Καλα τα λες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λ.Κ,τσατσοι με αριστερο μανδυα ειναι αυτοι που παιζουν το παιχνιδι του καθεστωτος,αυτοι που αποτρεπουν τη ριζοσπαστικοποιηση.Σε αυτους εντασσω τους Ανανεωτικους,οι οποιοι συνεργαζονται με τον δικομματισμο.Εντασσω ολους αυτους που εφυγαν απο τον ΣΥΝ.Και αλλους.

    Προφανως δεν εντασσω εκει το ΚΚΕ κ τον ΣΥΡΙΖΑ.Ουτε τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ η το ΕΚΚΕ.

    Καποιες φορες προβληματιζομαι με αλλοπροσαλες κινησεις τυπου Μητροπουλου,η με αυτο που περιγραφεις οτι συνεβη με το ΚΚΕ κ τους απολυμενους του ΔΟΛ.
    Αλλα εξακολουθω τετοια λαθη να τα χαρακτηριζω λανθασμενη τακτικη,εστω δειγματα κακης νοοτροπιας.Και τιποτα αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κοιτάχτε όποιος έχει να επιλέξει ανάμεσα σε ΚΚΕ και ΣΥΝ πρέπει να ξέρει ότι το πρώτο παλεύει για κομμουνιστική κοινωνία ενω το δεύτερο για μια κοινωνία με ΕΕ, με ιδιωτική πρωτοβουλία, απλά με περισσότερες κοινωνικές αποδοχές, δηλαδή στην ουσία είναι ενα κόμμα σοσιαλδημοκρατικό(για να το διαπιστώσετε διαβάστε Αυγή ή δείτε τους βουλευτές του να μιλούν).

    Όμως η σοσιαλδημοκρατία όπως έχει αποδειχθεί παντού δεν είναι τίποτα παραπάνω απο ενα τέχνασμα για να δίνεται η εντύπωση ότι μπορεί να υπάρχει ένα είδος πολιτικής κομμένη και ραμμένη στις ανάγκες του λαού ακόμα και μέσα στον καπιταλισμό. Αυτό βέβαια είναι ψέμα, γιατί όσο η πλουτοκρατία ελέγχει τα μέσα παραγωγής έχει και το μαχαίρι έχει και το καρπούζι, οπότε κανείς δεν τη σταματά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. poexania,ωραια,βρηκα ενα ψηφοφορο του ΚΚΕ.Θελω να σε ρωτησω κατι κ ειναι εντελως καλοπροαιρετη η ερωτηση μου,προς Θεου μη την εκλαβεις για εμπρηστικη,
    τι εχεις να πεις για τις απολυσεις στη τυποεκδοτικη;εχουν ξενερωσει πολυ κοσμο κ εμενα μαζι.Εγω εν δυναμει ψηφοφορος του ΚΚΕ ειμαι(η του ΣΥΡΙΖΑ η του ΑΝΤΑΡΣΥΑ η του ΕΚΚΕ)
    Εχεις καποια εξηγηση εσυ;
    κ αυτη η κινηση,οπως κ η αλλη που μας λεει ο Παυλος εδω,χτυπησε ασχημα ρε γαμωτο.
    Δε κανουμε τιποτα ετσι.
    Αν δεν ενωθει η Αριστερα,τη κατσαμε τη βαρκα.Θα εξακολουθουν να μας καβαλανε.

    Κ μετα θα ηθελα οποιος ψηφοφορος του ΣΥΝ επιθυμει,να μου δικαιολογησει την υποψηφιοτητα Μητροπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κοίτα, όταν το είχα ψάξει το θέμα, τότε που είχε ακουστεί, είδα ότι δεν είχαν γίνει απολύσεις τελικά. Είχα δεί και τις δηλλώσεις της Παπαρήγα τότε που δεν μίλαγε για απολύσεις, έλεγε για μη αυξήσεις μισθών, απο εκεί και πέρα δεν το έχω ψάξει το θέμα και δεν ξέρω.

    Για μένα όλο αυτό είναι ενα θέμα, όπως και το ότι μέσα στο Ριζοσπάστη υπάρχουν διαφημήσεις του ΟΠΑΠ και της Εθνικής Τράπεζας, που με ενοχλεί.

    Απο την άλλη, σε σχέση με τους μισθούς των εργαζομένων της τυποεκδοτικής, με καλύπτει ως ενα βαθμό το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι εκεί είναι μέλη του κόμματος και ότι αντιλαμβάνονται την όλη διαδικασία όχι μονο ως δουλειά αλλά και ως προσφορά στον αγώνα, στην κατοχή έδιναν και τις ζωές τους να σου θυμήσω.

    Έτσι και αλλιώς τα μέλη του κόμματος, εκτός και αν είναι άνεργοι, δίνουν μέρος του μισθού τους στο κόμμα, όπως ακριβώς και οι βουλευτές δίνουν όλη τους τη βουλευτική αποζιμίωση εκεί.

    Ακόμα ένα σημείο που πρέπει να θυμόμαστε, είναι ότι το ΚΚΕ είναι ενα κομμουνιστικό κόμμα μέσα σε μια καπιταλιστική κοινωνία, δεν είναι δυνατόν λοιπόν να λειτουργεί όπως θα λειτουργούσε σε μια κομμουνιστική κοινωνία.

    Προς το παρόν λοιπόν η αρμοδιότητα ενός κομμουνιστικού κόμματος δεν είναι η δόμηση της κομμουνιστικής κοινωνίας αλλά η αποδόμηση της καπιταλιστικής, η οποία περνάει μέσα απο τη χειραφέτηση της εργατικής τάξης.

    Σου ξαναλέω, αν έχεις στοιχεία για απολύσεις στείλε μου λινκ να τα δω, όταν το είχα ψάξει δεν υπήρχε κάτι πάντως, εκτός απο δηλώσεις στυλ Πάγκαλου για τη "Γερμανός".

    Το ΚΚΕ για αυτό ακριβώς παλεύει, επειδή ειναι αδύνατον σε μια καπιταλιστική κοινωνία, ακόμα και αν έχεις καλές προθέσεις, να εξασφαλίσεις εκείνες τις εργασιακές συνθήκες που θα εξασφαλίσουν στον εργαζόμενο μια ποιοτική διαβίωση. Το αφεντικό του μικρομάγαζου που απολύει τους εργαζόμενους δεν είναι και αυτός ιδιαίτερα μικρότερο θύμα απο εκείνους, αφού εναλλακτικά αντιμετωπίζει το κλείσιμο της επιχείρησης του.

    Γιαυτό λέμε, όλοι στους δρόμους για να ανατρέψουμε το σύστημα και να πάμε προς κάτι καινούριο που δεν θα μας φέρνει αντιμέτωπους με τέτοια δηλλήματα.

    Τον Συν εγω, ακριβώς επειδή δεν ζητά πέρασμα των μέσων παραγωγής στον λαο, δεν τον θεωρώ αριστερό κόμμα, μιας και αυτός είναι ενας απο τους πιο σημαντικούς άξονες της Μαρξιστικής ιδεολογίας η ανατροπή της οικονομικής ελίτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο κόσμος λοιπόν που ψηφίζει συν, καλά θα κάνει να το λάβει υπόψην του αυτό και να επαναφιλοσοφήσει το ζήτημα.

    Δες και αυτό το υπέροχο άρθρο που αναφέρεται στο ρεφορμισμό και την πεποίθηση πως οι αστοί, αν τα πάς καλά μαζί τους και τους εξηγήσεις τα καλά του σοσιαλισμού θα συμπορευθούν με το εργατικό κίνημα και θα οδηγήσουν την κοινωνία σε πρόοδο.

    http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=5766904&textCriteriaClause=%2B%CE%93%CE%95%CE%A1%CE%9C%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%91+%2B%28%CE%93%CE%95%CE%A1%CE%9C%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%91+%29

    μην αμελήσεις να το διαβάσεις είναι ιδιαιτέρως διαφωτιστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συμπληρωματικά, για να προλάβω τις "κακές γλωσσες", αναφορικά με το ότι το ΚΚΕ ζητάει βασικό μισθό 1500 ευρώ και ότι το ίδιο δεν το τηρεί στις "επιχειρήσεις" του.

    Το ΚΚΕ ζητά απο την κυβέρνηση όχι να βγεί ενα πρωί και να πει, "κάνω τον βασικό μισθό 1500 ευρώ", αλλά να θεσμοθετήσει όλους εκείνους τους νόμους οι οποίοι θα ανοίξουν την κάνουλα και προς τα κάτω, δηλαδή αντί να συγκεντρώνεται ο εθνικός πλούτος απο κάτω προς τα πάνω, να αρχίσει να μοιράζεται απο πάνω προς τα κάτω.

    Μερικές κινήσεις, σε πρώτη φάση, που μπορούν να οδηγήσουν σε κάτι τέτοιο είναι:

    - Κρατικοποιήσεις, έτσι ώστε το χρήμα που παράγεται να κάνει τον κύκλο του εντός της χώρας.
    - Αύξηση στην φορολόγηση του κεφαλαίου, αν οι εταιρίες "την κάνουν" για άλλα μέρη, όπως φοβούνται μερικοί, ακόμα καλύτερα γιατί αυτό δίνει περισσότερες ευκαιρίες στο κράτος να επενδύσει σε επιχειρήσεις που θα ωφελήσουν τη χώρα(ενέργεια, τουρισμός, αγροτική παραγωγή).
    - Ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρηματιών, έτσι ώστε απο εκεί που ενα μεγάλο ξενοδοχείο και ενα ταξιδιωτικό γραφείο αποροφά όλα τα έσοδα απο τον τουρισμό, να δοθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον ταβερνιάρη-rooms for rent-καφετζή, και να κυνδυνεύει το μεγάλο ξενοδοχείο(Ξένων συμφερόντων) να κλείσει αντί για εκείνον.

    Αυτά όλα είναι μόνο μερικά πράγματα που μπορούν να γίνουν ως πρώτο βήμα για το πέρασμα σε ενα άλλο είδος κοινωνίας, δεν θα κάτσω να αναλύσω λεπτομερώς γιατί απλά ήθελα να δώσω μια απάντηση και μια ιδέα.

    Το ποια αντίδραση θα έχει η πλουτοκρατία σε κάτι τέτοιο δεν μπορώ να το προβλέψω, σίγουρα όμως θα το πολεμήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. οι προνομιούχοι εργαζόμενοι της ολοκληρωμένης
    εμπορευματικής κοινωνίας, διαφέρουν
    από τους σκλάβους στο ότι οφείλουν να μεριμνούν οι
    ίδιοι για την συντήρησή τους,σωστά;
    καλησπέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλο ομολογώ δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι καταμπραν, βάζω στοίχημα βέβαια ότι αυτό οι καπιταλισταί θα το αποκαλούν "ελευθερία αυτοδιάθεσης":)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. poexania,αυτο με τις απολυσεις,το διαβασα εδω
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2010/09/blog-post_7732.html
    σε μπλογκ δηλαδη που ειναι καργα φιλα προσκειμενο στο ΚΚΕ.Για αυτο κ ξενερωσα.Αν τα ελεγε κανας Μανδραβελης η κανας Τελλογλου,τη παραμικρη σημασια εχω παψει να δινω σε καθεστωτικες πενες.

    Πολυ συναρπαστικο το αρθρο που παρεθεσες.

    Τα υπολοιπα περι μισθου 1400 ευρω που δε δινει μισθο το ΚΚΕ,ενω τα ζηταει,εγω τα ακουω βερεσε.Ξερω να ξεχωριζω τη παγκαλικη αντικομμουνιστικη προπαγανδα απο τα γεγονοτα που χρηζουν οντως διαλευκανσης.
    Εγω ως τωρα δεν ειχα τιποτα να καταλογισω στο ΚΚΕ,ολα οσα λενε,σωστα μου φαινονται.
    Αυτο βεβαια με τις απολυσεις,δε μπορω να το παρ αψηφιστα.Αλλα κ παλι,δεν αλλαζει κατι στη γνωμη μου για το τι πρεπει να κανουμε στις εκλογες.
    Κ η γνωμη μου ειναι μια,
    ψηφος στα αριστερα κομματα.
    Σε οποιο κρινει ο καθενας οτι τον εκφραζει περισσοτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. katabran,η εμπορευματικη κοινωνια μας εχει κανει σκλαβους διχως να το καταλαβουμε.Ξερεις ποσο βολικο ειναι για το Καθεστως,
    οι σκλαβοι του να εχουν τη ψευδαισθηση οτι δεν ειναι σκλαβοι;οι σκλαβοι του να εχουν τη ψευδαισθηση οτι εχουν επιλογη;
    αριστοτεχνικα μας εμφυσησαν αυτες τις ψευδαισθησεις.
    Η κοινωνια μας εγινε οργουελιανη-χαξλεικη,διχως να το παρουμε χαμπαρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Λοιπόν, στο ριζοσπάστη εγω είχα διαβάσει τις δηλλώσεις της Παπαρήγα πάντως, γιατί ο φίλος απο το βαθύ κόκκινο λέει ότι δεν μίλησε ο Ριζοσπάστης για το θέμα.

    Πέρα απο αυτά, το άρθρο που μου έστειλες είναι αναλυτικό και μιλάει για συγκεκριμένα πράγματα, για τα οποία δίνει και στοιχεία.

    Σίγουρα οι απολύσεις δίνουν κακή εικόνα στο όργανο του ΚΚΕ που λέγεται τυποεκδοτική και θα ήθελα να είχα μια πιο ολοκληρωμένη απάντηση απο τη μεριά του ΚΚΕ εκτός απο τις δηλλώσεις της Παπαρήγα σχετικά με το τι τους οδήγησε εκεί, ίσως και να έχει δημοσιεύσει κάτι πιο συγκεκριμένο ο Ριζοσπάστης και να μην το έχω δει γιατί δεν τον διαβάζω καθημερινά.

    Στην περίπτωση που το κόμμα, και όχι μόνο η τυποεκδοτική ως επιχείρηση, αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα(που είναι αρκετά πιθανό ιδιαίτερα τώρα που γίνεται αγώνας για να κοπεί και το κουπόνι), τότε αποδέχομαι την κίνηση. Δεν ξέρω βέβαια, στην περίπτωση που η τυποεκδοτική δεν πάει καλά, αν και εφόσον είναι δυνατόν να χρηματοδοτηθεί απο τα ταμεία του κόμματος έτσι ώστε να μην χρειαστεί να προβεί σε απολύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "το κκε δεν δέχεται τους απολυμένους του ΔΟΛ στο φεστιβάλ! "

    Γεια χαρά λ.κ. Έχεις κάποια αναφορά πάνω σ' αυτό (λινκ;) Με ενδιαφέρει τα μάλα, όπως καταλαβαίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. poexania,τιμια η απαντηση που μου εδωσες.Σιγουρα θα αντιμετωπιζουν οικονομικα προβληματα.Δε θα ξανασχοληθω με το ζητημα,τα ειπαμε μια,τα ειπαμε δυο,τελος.Αλλο πραγμα προεχει τωρα,η καταδειξη των αδιεξοδων του δικομματισμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αντωνη,ενα λινκ εφερε ο Παυλος κ ειναι αυτο εδω
    http://evriteros.blogspot.com/2010/09/blog-post_245.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Αντώνη:το λινκ του Παύλου είναι, πάρε κανένα υπογλώσσιο πρώτα.

    @ poexania: δυστυχώς γνωρίζω και προσωπικά κάποιους που απόλυσε κλωτσηδόν το κκε. και αν σκεφτείς ότι είναι 2 ζευγάρια δλδ 2 οικογένειες τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.
    καλές πορείες στην Κολοκυνθού εύχομαι.
    λ.κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Θεωρείστε εαυτούς συνυπεύθυνους;-)

    http://radicaldesire.blogspot.com/2010/09/blog-post_22.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τωρα να πω οτι εισαι αδικος Αντωνη;οχι,δε μπορω να το πω αυτο!
    Βεβαια αυτη η ειλικρινεια κ η τιμιοτητα ειναι που θα μας φαει στο τελος.Αλωνιζουν κ πετσοκοβουν το λαο,κ τα μαντροσκυλα του Καθεστωτος μας το παρουσιαζουν σαν διασωση της χωρας.Ενω εμεις,στο πρωτο λαθος των "δικων" μας,βγαζουμε τα μαχαιρια.

    Καλα κανουμε κ αυτο μας τιμαει,δεν αντεχονται ουτε οι απολυσεις ουτε οι Μητροπουλοι.Απο την αλλη,αναρωτιεσαι μηπως χρειαζεται κ λιγη αυτοσυγκρατηση ακομα κ εις βαρος της ηθικης ακεραιοτητας,
    οταν οι συνθηκες το απαιτουν.
    Τι να πω,απο τη μια ντρεπομαι λιγο για αυτα που λεω τωρα,απο την αλλη οχι,μπερδεμενος ειμαι παλι με αυτα που βλεπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αυτοσυγρατήθηκα την πρώτη φορά (όταν είδα τις απολύσεις και τις δηλώσεις Παπαρήγα). Μετά είδα αυτό για το φεστιβάλ ΚΝΕ. Ε, δεν πήγαινε άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή