Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

ΟΡΘΙΟΣ



1) Ο Τσίπρας έλεγε προεκλογικά ότι θα χορέψει πεντοζάλι τις αγορές κι ότι η Ευρώπη αλλάζει, εννοώντας ότι η καπιταλιστική διαχειριση εντός Ευρωζώνης μπορεί να εξαρτηθεί από τη διαπραγμάτευση: Κάποιος Πρωθυπουργός δηλαδή που νοιάζεται για τον λαό του, μπορεί να εξασφαλίσει περισσότερα από έναν υποτακτικό 
και να κάνει τους Σοιμπλε αυτού του κόσμου να λυγίσουνε. 
Οι αγορές τις ρίχνουν τις πενιές τους όντως αλλά το δεύτερο αποδεικνύεται αδύνατο. Πρέπει να είσαι βλάκας για να νομίσεις ότι οι Σόιμπλε θα πριμοδοτούσαν κάποιον που τους πάει έστω και λίγη κόντρα εις βάρος των γαλαζοπράσινων παιδιών τους, 
ή για να πιστέψεις ότι θα επέτρεπαν κάτι τέτοιο να συμβεί στην Ελλάδα, δίνοντας έτσι το "κακό" παράδειγμα και στους άλλους λαούς που τυραννιούνται. Το ότι θα πήγαινε λοιπόν κάπως ετσι η διαπραγμάτευση ήταν ηλίου φαεινότερο. Το ήξερε ο Τσιπρας και όλη η ηγετική ομάδα του Σύριζα, βέβαια δεν αποκλείω πολλά απλά στελέχη του να πίστευαν ότι οι Σοιμπλε θα λυγίσουνε. 'Ο, τι αναφέρω απο δω και πέρα για Συριζα, θα εννοώ αυτή την ηγετική ομάδα, ούτε τα στελέχη ούτε τους ψηφοφόρους. Τα γνωρίζανε όλα αυτά, δε μπορεί να τα γνώριζα εγώ και κάτι εκατοντάδες χιλιάδες αλλοι και να μη τα ξέρανε αυτά. 
Ολο μέχρι σημερα το σκηνικο είναι σχεδιασμένο, όσο γίνεται, κι οργανωμένο, όσο γινεται. Μιλώντας με φίλη συριζαία από το 2012, που ψιλοασχολούταν με το κόμμα,
 στην διαπίστωση μου ότι δε θα πετύχαιναν τίποτα σε τυχόν διαπραγματεύσεις αν ήταν κυβερνηση,
 μου είχε απαντήσει ότι θα πάνε τότε για δημοψήφισμα, έτσι άκουγε η ίδια.
Το ξέρανε ότι θα πέσουνε σε τοίχο, το ξέρανε ότι θα επιβληθούνε οι ελέγχοι κεφαλαίων, ξέρανε τις ουρές στα atm, στα σουπερμαρκετ, την ψυχολογία του όχλου, την τρομοκρατία από τα χουντοΜΜΕ, ότι η αγορά θα παγώσει, ότι άπαξ και αρχίσουν οι έλεγχοι κεφαλαίων, δε τελειώνουν έτσι εύκολα κλπ κλπ. 
Αρα, ένα από τα ερωτήματα είναι, τί έρχεται μετά; 
Τι λέει το σχέδιο;




2) Θεωρώντας ότι η Ελλάδα ελέγχεται απολύτως από τους Αμερικάνους, πιστεύω ότι το σχέδιο εκπορεύεται από εκεί. Αν δεν ελεγχόταν, η Κυβέρνηση θα είχε ήδη ανατραπεί.
 Πριν λίγο ο Τσιπρας επικαλέστηκε το ΔΝΤ, το οποίο λέει έχει εκφραστεί σε μυστική έκθεση του για την αναγκαιότητα του κουρέματος του Ελληνικού χρέους. Ποια μυστική έκθεση, είναι τοις πάσι γνωστό ότι το ΔΝΤ θέλει κούρεμα και ότι οι Ευρωπαίου, δηλαδή οι Γερμανοί κόβουν κάθε συζητηση, forget it yiannis (Σοιμπλε σε Στουρνάρα).

 Γιατί φαγώνονται οι Αμερικάνοι για αυτό;

Κούρεμα χώρας στην ευρωζώνη σημαίνει πτώση του ευρώ.
Ευρώ και δολλάριο είναι νομισματικά μεγέθη "αντιστρόφως ανάλογα", όταν πέφτει το ένα, ανεβαίνει το άλλο. Κλονίζεται το Ευρώ; Ισχυροποιείται το δολλάριο. Το 2010 το δολλάριο ήταν στα τάρταρα κι απειλούταν η πρωτοκαθεδρία του από το ευρώ, όλο και περισσότεροι επενδυτές το προτιμούσαν, πήγαινε για ν1 παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα. Αν ήμουν Αμερικάνος, θα ήθελα να υπάρχει μία χώρα στο Ευρω που ανά πάσα στιγμή όταν τραβαγα τη σκανδάλη, να έριχνε τη σφαιρα αντί για μένα, να αποσταθεροποιούσε όσο χρειαζόταν το Ευρώ και φυσικά να μη την έδιωχνε κανείς από εκεί. Μια χώρα όπου οι πολιτικοί της μου έχουν δηλώσει υποταγή, δίχως φυσικά να φτάνει μόνο μία, άλλωστε δεν υπάρχει χώρα στον Δυτικό κόσμο που να μην ελέγχεται είτε εξ ολοκλήρου είτε κατα ένα μέρος απο αυτούς.
Το ότι έχει πλάτες είναι αυταπόδεικτο. Αυτό δεν απαντάει όμως στο ερώτημα, τί έρχεται μετά: Απασφάλισαν οι Αμερικάνοι και δε τους φτάνει μια απλή αποσταθεροποίηση; 
Μήπως θέλουν τώρα τη διάλυση του Ευρώ; 
Η οικονομία τους μπορεί να είναι λίγο καλύτερα από το 2010, αλλά σίγουρα έχουν χάσει τη δύναμη τους, βάλε στην εξίσωση την Κίνα κλπ.
Κι ανεξάρτητα από όλα αυτά, που μπορεί να ισχύουν μπορεί κι όχι, ποιες θα είναι οι περαιτέρω επιπτώσεις τους στην Ελλάδα; Βγηκε ο Καραμανλής μετά από τόσα χρόνια κι αρχισε να λεει για εθνικούς κινδύνους, 
ποιος μπορεί να τα πει όλα αυτά απλή κινδυνολογία;
Υπάρχει κανείς που να πίστεψε ότι υπάρχει ευκολη διέξοδος από όλο αυτό;
Θελουμε να υπάρξει διέξοδος; Η μπροστά στον κίνδυνο έρχονται δευτερες σκέψεις τύπου, "ας μείνουμε λίγο ακόμα στην Ευρωζωνη και στην κάθε τριμηνο επικαιροποίηση των μνημονίων, δεν ήταν και τόσο χαλια, ερχονται χειρότερα";




3) Ερχονται όντως χειρότερα; Βέβαια. Ας υποθέσουμε ότι ο Τσίπρας είναι ο μεγαλύτερος πατριώτης Πρωθυπουργος μετά τον Καποδίστρια. Βλέποντας τη γενοκτονία της Ελλάδας στην Ευρωζωνη, αποφάσισε να τελειώσει το βασανιστήριο. Το πήγε λάου λαου εκεί που ήθελε, έδειξε σε εκατομμύρια σκεπτόμενους ανθρώπους στον κόσμο τί αιμοβόρικα καθάρματα είναι οι Ευρωζωνοναζί, έδειξε στους Ελληνες ότι οι αξιωματούχοι της Ευρωζώνης δε πάιρνουν από λόγια-ασχετα αν ο ιδιος ο Τσιπρας επειθε τους ψηφοφόρους προεκλογικώς για το αντίστροφο-, έκανα ό,τι μπορούσα, that's all folks, ο λόγος στο κοινό, πιάστε το μικρόφωνο και τραγουδήστε: ΝΑΙ Η ΟΧΙ;





4) ΝΑΙ Η ΟΧΙ;

Δικαιούται κάποιος που βρίζει την Ευρωζώνη για την καταστροφή της χώρας να κατηγορήσει τον Τσιπρα που του δίνει το δικαιωμα για πρώτη φορά τόσα αμεσα, δημοψηφισματικά, να την αποδοκιμάσει;
Δικαιούται ο προηγούμενος, τώρα που -φαίνεται να -είμαστε με το ένα πόδι έξω να κατηγορήσει τον Τσιπρα; Η μήπως περίμενε κι αυτός να κωλοτουμπιαστει και να αποδεχτεί τα μέτρα, ώστε να μπορέσει ο ίδιος πολίτης να εξακολουθήσει να εκτονώνεται ανέξοδα βρίζοντας  τους πολιτικούς, όλοι ίδιοι είναι, 
"μακάρι να βγούμε από το κωλοευρώ τους αλλά παλι καλά που ο Τσιπρας μας κρατησε μεσα στο Ευρω", 
γυμνός με τα χερια στις τσεπες κλπ κλπ
Τί στον π#$@#ο θέλει;
Εντός Ευρώ κι επιστροφή στο 2004 δε γίνεται, θα πέσει πείνα, οι Σοιμπλε ήδη ακονίζουν τα μαχαίρια τους για το τυχόν ΝΑΙ, ηδονή, θα τους πάρω τα 14 επαρχιακά αεροδρόμια -ουπς, αυτα συμφωνήθηκαν ήδη-, θα τους τα πάρω όλα και νομιμοποιημένα με τη ψήφο τους,
 με λένε Βολφγκανγκ και κάμπτω το φρόνημα των λαων δίχως να πεσει σφαιρα, 
κορόιδο Αδολφε.
Εκτος Ευρω δίχως να αλλάξουν πολλά στις ζωες μας, ούτε αυτό γίνεται, εκτος αν κάποιος νομιζει ότι θα αυξάνει τον ELA επαορίστον ο Ντραγκι για να εχουμε εδώ το Ελληνικό ευρώ, ή την Ελληνική δραχμή, έτσι, δίχως παραγωγή κι αυτάρκεια, δίχως εθνικό σχεδιο για αναπτυξη της οικονομιας μας και στροφη στον πρωτογενή τομέα, θα ασχολούμαστε όλοι με τον τριτογενή τομέα των υπηρεσιών, θα εισαγουμε με τη πανισχυρη δραχμή μας τα πάντα, θα είμαστε ολοι γιατροι-δικηγοροι-μηχανικοι-επιστημονες που θα παραγουμε αερα κοπανιστο,
κι ολα αυτα αναιμακτα, διχως τη παραμικρη τρομοκρατια από την Ευρωζωνη και τους υποτακτικους τους, οι γειτονες μας δεν θα εκμεταλλευτουνε την αναμπουμπουλα και θα τους κοιταω σχεδον συγκαταβατικα μεσα απο το ροζ συννεφακι μου.
Αραγε, ηρθε η ωρα για την ανατροπή; Η μήπως δεν ειναι σωστό το timing;




5) TIMING.
Η αλήθεια είναι ότι πάμε σαν πρόβατα επί σφαγή. Τρέξαν να αδειάσουν τα atm και τα σουπερμαρκετ, αυριο η πλειοψηφία των Ελλήνων δε θα διστάσει να ποδοπατήσει ακόμα και βρέφη για ενα μπουκαλι γάλα. Το ότι κοιτάνε μόνο την κωλάρα τους, ειναι αδιαμφισβήτο, οι ψυχραιμότεροι και οι ενωτικότεροι θα ποδοπατηθούνε απο το κοπάδι, ή εστω, θα μεινουν χωρίς αυτό το μπουκάλι γαλα. Ειναι ανθρωπινα ολα αυτα, αλλωστε κι εγω αν ειχα λεφτα στην τραπεζα, θα ηθελα να τα βγαλω με ολα αυτα που βλεπω. Ειναι ανθρώπινο να σε καταπινει η ψυχολογια του οχλου, να νομιζεις ότι αν γεμισεις το ψυγειο σου για ενα μηνα, εσυ θα σωθεις η τουλάχιστον, θα επιβιωσεις λιγο περισσοτερο από τον γειτονα σου, που δε προλαβε να σηκωσει τα δικα του λιγα λεφτα γιατι εσυ ετρεξες σα τη πουτανα να βγαλεις τα δικα σου,υπαρχει και η οικογενεια στην μεση, τα λογια ειναι ευκολα αν δεν εχεις παιδια, 
"δε θα διστασω ακομα και να κλεβω βρεφικα γαλατα για το παιδι μου αν χρειαστει".
Ωραια ολα αυτα. Κι ανθρωπινα.

Μα, Ανθρωπινα στα ανθρωπινα, γιναμε ολοι ζωα, ζωα οχι αρπακτικα, αλλα σαν κάτι βισωνες που τους πεφτουν πεντε λιονταρια 
κι ενω αυτοι ειναι δεκαδες, 
τρεχουν να γλυτωσουν, πατωντας ο ενας τον αλλον, 
και τα λιονταρια προλαβαινουν καποιους βισωνες, τους κατασπαραζουν, χορταινουν, υστερα ξαποσταινουν μεχρι το επομενο γευμα. Και οι βισωνες ηλιθιωδως ηρεμουνε μετα, γλυτωσαμε τουλαχιστον εμεις, σκεφτονται.
Μεχρι τα λιονταρια να ξαναπεινασουν.

Δεν υπαρχει ποτε το καταλληλο timing για την ανατροπή. Ποτε. Παντα, αν κατσεις και το δεις ψυχραιμα και λογικα, υπαρχει και κατι να χασεις, κατι που φοβασαι ότι θα χασεις, 
κατι που σε κανει να πιστευεις ότι δεν εχεις πιασει πάτο. 
Οντως δεν εχεις πιασει πατο.
 Ακομα και με τα ιδια τα περιττωματα μας να τρεφομαστε αυριο, παντα υπαρχει πιθανοτητα ο εκαστοτε δυναστης να μας το απαγορέψει, αλλωστε θα του ειναι διασκεδαστικότερο να μας παρακολουθει να τρεφομαστε ο ενας από τον αλλον. Δε θα υπαρχουν λιονταρια και Χριστιανοι εδώ, θα ειμαστε ταυτοχρονα Λιονταρια και Χριστιανοι, αλληλοκατασπαραγμος.
Δεν υπαρχει ποτε το καταλληλο timing κι οσοι λενε συνεχως ότι ο λαος δεν είναι ετοιμος ακόμα, μπορει να εχουν αποφασισει, διχως καν να το εχουν συνειδητοποιησει, ότι στεκονται στη πλευρα των λιονταριων και της καθεστυκιας ταξης. "Αστο γαμησε το, ας βγαλει τα καστανα απο τη φωτια η επομενη γενια. Εμεις δε μπορουμε".



Από την αλλη, κοιτας στα atm και σου ειναι ξεκαθαρο, πιο ξεκαθαρο δε γινεται, αυτός ο λαος, κι εσυ που με διαβαζεις κι εγω που τα γραφω, δε μπορούμε τώρα. 
Και το ξερουν ότι δε μπορούμε τωρα. Και πιθανόν όλο αυτό να αποσκοπει όντως σε μια εθνική καταστροφη, της οποίας η ευθύνη θα πέσει πάνω στα κεφαλια αυτων που χρησιμοποιούνε τώρα, ώστε να βγουνε αυριο οι Καραμανλήδες αυτού του τόπου λέγοντας: "ΣΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΜΕ"
Το ανησυχητικό με το μήνυμα Καραμανλή δεν ήταν όσα έλεγε σε παρόντα χρόνο.
Αλλά όσα υπονοούσε για τον μέλλοντα.
Να το πω καλύτερα, ήταν η υποθήκη που ενέγραψε για τα μέλλοντα. Σα να του ειπαν, βγες τώρα να μιλησεις, γιατι οι υπάρχοντες Σαμαραβενιζελοι μας εχουν τοσο πολύ απαξιωθεί που δεν υπαρχει περιπτωση να τους εμπιστευτει ξανα ο λαός ακόμα κι αν πέσουν μέσα σε ολα.
Μετα το χάος που θα φροντισουνε εκεινοι 
-ποιοι; ξενοι και ντοπιοι καπιταλιστες-
να ελθει, μετα την καταστροφή την οποία εχουν σκοπό να φερουν ίσως κι εξαπατώντας τους συριζαιους, ισως και σε αγαστη συνεργασια μαζι τους,
οι Καραμανληδες και οι παρεμφερεις, θα μοιαζουν με οαση λογικης. Σε μια χωρα πιθανον κατακερματισμενη.
Αραγε; ΝΑΙ Η ΟΧΙ;




6) ΝΑΙ ΟΧΙ ΑΚΥΡΟ ΛΕΥΚΟ ΑΠΟΧΗ

Το ΝΑΙ ειναι νομιμοποιηση οσων εχουν συμβει κι οσων χειροτερων θα συμβουν. Οποιος εχει πολλα να χασει, η νομιζει ότι εχει πολλα να χασει, πρεπει να το ψηφισει. Αλλωστε ειναι πιθανον, μια επόμενη Τσολακογλοειδης κυβερνηση να φερει οντως καποιου ειδους αναπτυξη, αφου θα εχει εξοντωθει για αρχή το ενα τρίτο των Ελλήνων. Αν ομως καποιος που ανηκει σε αυτο το φτωχότερο ενα τριτο των Ελληνων το ψηφισει, προφανως και κανεις δε πρεπει να τον λυπηθει για την αναποφευκτη ροη των πραγματων μετα. Δε πειραζει, Καποια δειλα και ραγιαδικα γονιδια λιγοτερα. 

Το ΟΧΙ ειναι πιθανόν να αποτελεσει προαγγελο κακών. 
Πολλοί θα γουσταρουν το ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΣΟΙΜΠΛΕ που θα ακουστεί, αλήθεια, σε όλον τον κόσμο. 
Πιθανόν να μην χαλάσουν πολυ τα πραγματα, να ηρωοποιηθεί ο Τσιπρας σε οποιαδηποτε αλλη περίπτωση Μη-Καταστροφής 
-καποιοι οντως καλυτεροι οροι, εντος Ευρω οπως ήμασταν επί Σαμαρα και χειρότερα αλλά υστερα από όλο αυτόν τον χαμό και τον φόβο να μας φαινεται Παραδεισος, αρα όλος αυτος ο χαμος και η τρομοκρατια δεν είναι απίθανο να λειτουργούν και υπέρ του Τσιπρα μακροπρόθεσμα-
πιθανόν ο Αλέξης να μην είναι αναλώσιμος για τους Αμερικανους και να φερει στο προσκηνιο πανευρωπαικώς τη νεα γενια Αμερικανόφιλων πολιτικών τύπου podemos, 
και όλοι αυτοί, δεν είναι ότι θα καλυτερεψουν τα πραγματα για τους λαούς, απλά θα συνεχίσουν το ιδιο μοτιβο, μπορει και χειρότερο, 
αλλά γαρνιρισμένο το μοτιβο με ανασες αξιοπρεπειας και τσαμπουκαδες με τους Σοιμπλε, θα μας φαινεται πεντανοστιμο.
Πιθανως όμως και να αποτελεσει προαγγελο κακών. Κι υστερα ολοι οι λαοι, 
βλέποντας την τυχη της Ελλαδας, 
να ζητα το Ευρωδιευθυντηριο δεκα, 
εικοσι να λενε αυτοί.

Το άκυρο στην καλπη, δε λεει τιποτα. Αλλωστε δε θα μετρηθει. Ειτε ρίξεις φωτογραφία του Λένιν ειτε μια φωτογραφία του Νίκου Σαργκάνη, ειναι το ίδιο. Θα μετρηθεί το ίδιο, οι δικαστικοι αντιπρόσωποι υποχρεούνται να τα προσμετρήσουν στον ίδιο σωρό.
Ο,τιδηποτε αλλο πλην του Ψηφοδελτιου του ΝΑΙ και του ΟΧΙ, ειναι το ίδιο. Τιποτα δηλαδη.
Μακάρι να υπηρχε και τρίτη απάντηση, μαζί με το ΝΑΙ και το ΟΧΙ το ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ, να βλέπαμε τί γίνεται. Προσωπικά, αυτό θα σταυρωνα, δε πα να μας καναν χαλκομανία μετά.

Τα ίδια και με το λευκό.

Η αποχή;
Ειμαι παντα κατά της αποχής. 
Εδώ, η χαμηλή συμμετοχή θα ακύρωνε το δημοψηφισμα.
Οποιος θεωρει στημένο και ψευδοδιλημμα το ΝΑΙ και το ΟΧΙ, ας απέχει
-Αλήθεια, τί είναι το ΄ΟΧΙ; ΟΧΙ σε αυτό το πακέτο μέτρων και ΝΑΙ στο "δικό" μας πακέτο;
ΝΑΙ στην διαπραγματευση των ανελοσυριζαιων; Μήπως αν βγει το ΟΧΙ πλειοψηφικο, θα εκληφθεί ότι το 50κατι του Ελληνικού λαού στηρίζει την κυβέρνηση με λευκή εξουσιοδότηση; Την ίδια κυβέρνηση που πλήρωσε αυτούς τους λίγους μήνες κάτι δισεκατομμύρια στο ΔΝΤ; Που θα πουλήσει τα περιφερειακά αεροδρόμια; Που συνδιαλλέγεται με τους γκανγκστερς των Βρυξελλών; Τον Βαρουφακη που εχει δηλώσει ότι ο ΓΑΠ ειχε καλές προθεσεις;Που δεν έχει αγγίξει, τουλάχιστον μέχρι τώρα, ούτε τριχα απο εφοπλιστες και ισχυρούς;

Τρώγομαι να το ρίξω το ΟΧΙ, ενα ΟΧΙ στη φατσα της ΕΕ.

Μετά σκέφτομαι μήπως οι ιδιες αυτες σκατόφατσες, θελουν το ιδιο.
Μετά σκέφτομαι τα πρόβατα επί σφαγή που στην παραμικρη φορτούνα, θα πνιγούνε.
Μετά σκέφτομαι ότι το ΟΧΙ δεν ειναι καν ΟΧΙ στη φατσα της ΕΕ, αλλά στη συγκεκριμένη δέσμη μέτρων.
Μετά σκέφτομαι ότι οι παραπάνω προτάσεις αντιφάσκουν μεταξύ τους, όπως πολλά κομμάτια της ανάρτησης.
Μετά σκέφτομαι ότι όλο αυτό ειναι ενα καλά στημένο παιχνίδι, όπου οτι και να ψηφισεις η και να απεχεις, θα εχει την ιδια καταληξη οσο ο λαός δεν ειναι αυτός που θα θετει τα ερωτηματα, και ταυτόχρονα απαντώντας τα.
Μετά σκέφτομαι ότι με τσιτάτα σα το προηγούμενο, τη βάψαμε, 
τι να απαντησει ο λαος και
σε ποιο ερώτημα, 
πόσο γρηγορα μπορεί να κάνει τη διαδρομη ΣΠΙΤΙ-ΑΤΜ διχως να μπουρδουκλωθει στα ίδια του τα πόδια;
Μετά σκέφτομαι ότι η μοιρολατρία ειναι συνενοχή, το ίδιο με το ΝΑΙ τους.
Μετά σκέφτομαι ότι όποιος σκέφτεται πολύ, δε δρα, κι οποιος δε δρα, πεθαίνει.

Μετά σκέφτομαι ότι ετσι κι αλλιώς πεθαίνει.
 Κι αφού έτσι κι αλλιώς πεθαίνει,
τουλάχιστον να πεθαίνει όρθιος.
Ο,τι κι αν σημαινει αυτό για τον καθένα.


ΥΓ1 Από τη στιγμή που η οικονομία είναι καπιταλιστική και δεν υπάρχει καν εθνικό νόμισμα, οι κεφαλαιακοί ελεγχοι και το γενικότερο μετέωρο κλίμα στην οικονομία είναι θάνατος. Αυτό για όσους πιστεύουν ότι η μετάβαση από καπιταλισμό σε σοσιαλισμό μπορεί να γίνει σταδιακά και μέσα σε ..καπιταλισμο. Μια κι εξω γίνονται αυτά, ολα τα αλλα ηταν κι ειναι απατεωνιες.

2. 'Eνα από τα χειρότερα που ακούγονται, χειρότερο από τα ναι, είναι το "ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΕΞΗΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΝΑΙ"
Κατ'αρχας, και να σου εξηγησουν, δε θα καταλάβεις. Κατα δεύτερον,εισαι άνθρωπος κι όχι νεοσσός, σταμάτα να ζητάς μασημένη τροφή και να θηλάζεις τις αυθεντιες. Δεν υπάρχουν αυθεντίες, χαμένα τα εχουν όλοι. Διάβασε, φίλτραρε, σκέψου και ψήφισε. Η καλύτερα, αστο, μη ψηφίζεις, ο,τι και να ψηφίσεις λάθος θα είναι. Αν περιμενες μεχρι σημερα για να κατασταλάξεις, καλύτερα να αποφασιζουν αλλοι για σενα. Η ψήφος είναι για τους πολίτες, όχι για τα κοτόπουλα.






27 σχόλια:

  1. "Το άκυρο στην καλπη, δε λεει τιποτα. Αλλωστε δε θα μετρηθει."

    Αρχικά θα μετρηθεί. Όπως κ η αποχή. Και σημαίνει πως δεν συναινείς ούτε με το μνημόνιο που προτεινε η τρόικα (κ που έχει ήδη αποσυρθεί, ενώ επάνω σε αυτό θα ψηφίσεις), ούτε με το μνημόνιο που προτείνει τώρα (και είναι μεγαλύτερων περικοπών από αυτό στο οποιό καλείσαι να πεις όχι) ο Τσίπρας. Και η κυβέρνηση έχει ήδη δηλώσει σε όλους τους τόνους πως τυχόν "όχι", θα το εκλάβει έτσι. "Συμβουλευτικό" είναι εξάλλου το δημοψήφιμα κ όχι "δεσμευτικό" (κ δεν θα μπορούσε κιόλας με το ερώτημα για μια πρόταση που έχει ήδη αποσυρθεί).

    Το άκυρο/αποχή είναι μια επιλογή που τουλάχιστον δεν σε καθιστά συνένοχο των όσων θα σου συμβούν. Μια επιλογή που θα σου αφήσει αύριο τα μούτρα να βγεις στον δρόμο....

    Και να μην είναι το χέρι σου που θα βγάλει το πρώτο εγκεκριμένο "από τον λαό" μνημόνιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας μου επιτραπούν μερικές σκέψεις, λέγοντας προκαταβολικά ότι μου άρεσε η ανάλυση - δεν έχει σημασία αν συμφωνεί κανείς σε όλα ή όχι.

    1. Το βράδυ, μετά την εκλογική διαδικασία, το ζήτημα που θα ανακύψει θα είναι. Τι ποστοστό πήρε το "όχι", τι ποσοστό πήρε το "ναι", τι ποσοστό πήρε η αποχή και το άκυρο!
    Η άποψή μου είναι ότι όσο πιο ψηλό είναι αυτό το ποσοστό (λευκό - άκυρο), τόσο πιο ελπιδοφόρο μήνυμα θα φτάσει εκεί που πρέπει! Τόσο πιο ... μαύρα θα τα βάψουν αυτοί που ... πρέπει!

    2. Πάω στοίχημα ότι το "ναι" θα το χρεώσουν στον Σαμαρά και το "όχι" στον Τσίπρα! Πολλοί μάλιστα, δεν το κρύβουν ...
    Ακούς ... "εγώ ψηφίζω Τσίπρα" ... "εγώ ψηφίζω Σαμαρά" !

    3. Ας μην αμφιβάλουμε ... Όσο πιο ψηλά πάρουν ΜΑΖΙ το "ναι" και το "όχι" ... το υπογραμμίζω ΜΑΖΙ, αυτό θα το χρεωθεί (ή θα το πιστωθεί) η ... Ευρώπη !!!
    Να μην έχουμε αυταπάτες ...

    Δείτε τις εκπομπές το βράδυ της Κυριακής ή της Δευτέρας και θα δείτε ότι έχω δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Celin
    Το άκυρο στην κάλπη δεν λέει τίποτα, όταν η κάλπη έχει όντως να πει κάτι, είτε διαφωνείς μ' αυτό το κάτι είτε συμφωνείς.
    Στην προκείμενη περίπτωση, η "στημένη" αυτή κάλπη, δεν έχει να πει τίποτα, διότι το "ναι τους" και το "όχι τους" έχουν επακριβώς το ίδιο αντίκρισμα στις ζωές μας. Όποιος δεν το έχει αντιληφτεί, ας κάνει μια σύγκριση με αντικειμενική διάθεση ανάμεσα στο "ναι τους" και το "όχι τους"
    http://revoltanergosafragos.blogspot.gr/2015/07/blog-post_4.html

    Συμπερασματικά λοιπόν, το ΑΚΥΡΟ είναι το μόνο που κάτι έχει να πει στη συγκεκριμένη κάλπη.
    Ε, αυτό το κάτι, όσοι τουλάχιστον δεν τρέφουν αυταπάτες ή δεν έχουν καταντήσει φιλοτομαριστές, κατά την ταπεινή μου άποψη οφείλουμε να το ενισχύσουμε μέχρι κατάστασης εκρηκτικής γιγάντωσής του.
    ΑΚΥΡΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ.
    ΑΚΥΡΟ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ.
    ΑΚΥΡΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ "ΤΟΥΣ" ΕΝΩΣΗ, ΑΥΤΗΝ ΤΩΝ ΥΑΙΝΩΝ, ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΩΝ, ΤΩΝ ΦΟΝΙΑΔΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ, ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ "ΤΟΥΣ" ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ "ΤΟΥΣ".
    ΑΚΥΡΟ ΣΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΟ ΑΝΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ.
    ΕΓΚΥΡΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @φαρος

    Ακουω αυτα που γραφεις, αλλα δεν μπορω να καταλαβω ενα πραγμα.

    Πως το Ναι και το Οχι θεωρεις οτι ειναι το ιδιο πραγμα ακριβως;

    Με αυτους που ψηφισουν Ναι, δεν με συνδεει τιποτα. Ευρωλιγουριδες, υποτακτικοι του Σοιμπλε, φοβισμενοι απο τα ΜΜΕ που θεωρουν την συμμορια της Ευρωπης μονοδρομο. Το Ναι ανηκει πεντακαθαρα στους ευρωλαγνους και δεν υπαρχει «αλλά».

    Αντιθετα, με το Οχι νιωθω πολυ πιο συνδεδεμενη. Οχι στη λιτοτητα, οχι στην καταστροφη, οχι στην υποτελεια. Μου ειναι αδιαφορο το πως καποιος θα εκμεταλευτει μετα το δημοψηφισμα για τους πολιτικους σκοπους του, απο την εξωκοινοβουλευτικη αριστερα και ανταρσυα μεχρι τους φασιστες και τον Καμμενο.

    Ηθικα ειμαι με το Οχι. Και οσο βγαινουν στις τηλεορασεις κατι ανθρωπακια τυπου Σοιμπλε, Παπαδημητριου, Καραμανλης μεχρι ο Δρακουμελ και παρακαλανε να ψηφισουμε Ναι, τοσο πιο σκληρη γινεται η σταση του μεγαλου Οχι.

    Οταν δινεται στον λαο η δυνατοτητα να πει την αποψη του, εστω και κουτσουρεμενα και εν μεσω απειλων, θα πρεπει να την λεει ξεκαθαρα, φωναχτα, θαραλλεα χωρις «ναι μεν αλλα».

    Το πως θα πλασαρουν μερικοι το Οχι παιζεται και ειναι στο χερι μας να το διαχειριστουμε. Το Οχι μπορει να παρει πολλες ερμηνειες αλλα ειναι οτι πιο κοντα σε αντιδραση στο μνημονιο, στην ευρωπη των τοκογλυφων, στην υποτελεια. Το Ναι ομως, δεν μπορει κανενας να το εμνηνευσει αλλιως. Θα ειναι νικη των ευρωπαιων που διαλυσαν μια χωρα και τους λεμε και μπραβο, συνεχιστε.

    Αρα το Οχι δεν ειναι το ιδιο με το Ναι σε καμια περιπτωση. Και αφου δεν ειναι το ιδιο, προκαλω τον κοσμο να παρει θεση για την ιδια την ζωη του που θελει να εχει στο μελλον.

    Εδω δεν ειναι εκλογες για τις ευκολες λυσεις και την αδιαφορια του Αποχη-Ακυρο, εδω ειναι παρα πολυ σοβαρα τα πραγματα για να θεωρησει καποιος την ψηφο του πεταμενη.

    Εγω λεω Οχι λοιπον σε μια τετοια Ευρωπη,οχι στις απειλες, οχι στο ευρω πασι θυσια για να κονομανε οι γκανκστερς των βρυξελλλων. Ελπιζω ο λαος την δευτερα να ψηφισει με θαρρος, τιποτα άλλο δεν χρεαζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως, εδώ και 7 χρόνια που ασχολούμαι με το μπλογκινγκ, αποφεύγω το διάλογο όταν είμαι φιλοξενούμενος σε κάποιο μπλογκ.

      Επειδή όμως οι μέρες είναι τέτοιοες ... ελπίζω ο οικοδεσπότης μας να μου επιτρέψει μια μικρή απάντηση.

      Όσα λες για το "όχι", για να έχει αξία αυτό το "όχι" που περιγράφεις, τελικά, οδηγούν στην επιλογή του ΟΧΙ του ΚΚΕ !

      Τώρα, γιατί το "όχι" του Τσίπρα είναι ίδιο με το "ναι" του Σαμαρά, θα το καταλάβεις την Δευτέρα ...
      Πίστεψέ με !

      Διαγραφή
  5. ΕΛΑ ΡΕ ΣΕΛΙΝ

    ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ;

    ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΓΡΑΦΕΙΣ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΗΝΕΣ ΠΑΛΙ.

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξία4 Ιουλίου 2015 - 2:35 μ.μ.

      Αλήθεια, κατά την άποψή σου το θάρρος πώς γράφεται;;;
      Με σταυρό στο κουτάκι με το οχι, που βγαίνει ναι, ή με σταυρό στο κουτάκι με το ναι;;;
      Κι αν εντέλει ένα απ' αυτά τα δυο σημαίνει θάρρος, τότε μάς λες να δεχτούμε ως θάρρος το ραγιαδισμό, ως θάρρος τις αυταπάτες, ως θάρρος το φιλοτομαρισμό των βολεμένων που έχουν μπόλικο λίπος και μπορούν ν' αντέξουν μια χαρά το τρίτο μνημόνιο και για την φτωχολογιά μνημόσυνο...
      Μόνο που ταχιά, δεν θα υπάρχει καθόλου κανναβουρι για να ταϊστούν τα παπαγαλάκια που διαφημίζουν το νέο μνημόνιο με "όχι" ή με "ναι".
      Απ' το τι προσδοκά επομένως ο καθείς, αυταπατώμενος ή μη, εξαρτάται και το τι συμβουλεύει τους άλλους να ψηφίσουν.
      Κι εγώ είμαι απ' τα άτομα που εκείνο που προσδοκούν είναι να χάσουν τις αλυσίεδες τους, μια κι άλλο τι δεν διαθέτουν.
      Γι' αυτό τάσσομαι μ' όλο μου το είναι με την πρόταση του ΚΚΕ!!!
      Και τάσσομαι μ' αυτήν την πρόταση, γιατί παλεύω να ζήσω ως άνθρωπος και δεν γουστάρω να μ' αναγκάζουν να ζω σαν το σκυλί που του πετά ο αφέντης τα αποφάγια του...

      Διαγραφή
  6. Celin, καταρχάς καλώς ήρθες ξανά στην μπλογκοσφαιρα.
    Εξαρχής να πω ότι στις 2 τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις αποφάσισα να συνταχθώ με το ΚΚΕ(μ-λ), χωρίς να έχω κάποια επίσημη ιδιότητα στο κόμμα.
    Διάβασα με προσοχή το κείμενο σου με την περιγραφή της κατάστασης και επειδή είναι γνωστές οι συμπάθειες σου, θέλω να κάνω ένα ερωτήματα για την επιλογή του κυρίου Κουτσούμπα. Το ΚΚΕ καλεί τον κόσμο του να ακυρώσει το δημοψήφισμα μέσα από το άκυρο δελτίο του. Όμως αν πραγματικά θέλει να κηρύξει άκυρο το δημοψήφισμα, τότε έπρεπε να φροντίζει και να παρακινεί τον κόσμο να απέχει, γιατί μόνο με αποχή πάνω από 40% νομικά και επίσημα το δημοψήφισμα ακυρώνεται.
    Γιατί τελικά το ΚΚΕ δεν έδωσε γραμμή για ΑΠΟΧΗ , αν ήθελε πραγματικά να ακυρωθεί το δημοψήφισμα;

    tarnaout

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ακύρωση του Δημοψηφίσματος, "περνάει" ΚΑΙ μέσα από την αποχή ...

      Είναι ξεκάθαρη η θέση του ΚΚΕ ...

      Διαγραφή
  7. Βέβαια όλοι οι ΚΚΕδες που μιλάω για όχι πάνε, αλλά νταξ υποθέτω και το κόμμα έχει αφήσει ένα περιθώριο σε αυτό.

    bookfreak

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4 Ιουλίου 2015 - 4:13 μ.μ.

      Κι εγώ, όλοι οι συριζαίοι που μιλάω το ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ θα ρίξουν, αλλά νταξ οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ υποθέτω τούς έχουν δώσει το οκέι γι' αυτό.
      Α, το ίδιο ισχύει και για τους ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΠΟΤΑΜΙ-ΤΡΟΪΚΑ.

      Τι να σου πως καημένε-καημένη...
      Σε τυφλώνει ο αντικομμουνισμός και δεν ξέρεις πού πατάς και πού βρίσκεσαι.
      Βρε, αν θέλαν οι κομμουνιστές να χρησιμοποιήσουν μαύρη προπαγάνδα σαν τη δική σου, σε διαβεβαιώ θα το έκαναν με εξυπνότερο και αποτλεσματικότερο τρόπο, κι όχι καραμπινάτα γελοία σαν κι εσένα.
      Απλά, οι κομμουνιστές δεν παίζουν πολιτικά παιχνιδάκια σε βάρος τού λαού, άρα δεν χρησιμοποιούν βρωμιές...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4 Ιουλίου 2015 - 3:26 μ.μ.

      Κι οπωσδήποτε ξέρεις πάρα πολύ καλά, πως το ΚΚΕ προτείνει στους ψηφοφόρους, ΑΚΥΡΟ, ΛΕΥΚΟ, ΑΠΟΧΗ.
      ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΕ ΕΝΑ.
      Μη σε παίρνει όμως τόσο πολύ ο πόνος για το ΚΚΕ, γιατί κινδυνεύεις από κατάθλιψη και μετά σε γραπώνει η μελαγχολία και σ' αποτελειώνει...
      Αθεράπευτος γαρ ο αντικομμουνισμός...

      Διαγραφή
    3. ΑΝΕΡΓΟΙ και ΑΦΡΑΓΚΟΙ...και απομονωμένοι.

      Καλά κανεις και θες να στηρίξεις οποσδηποτε την γραμμή του κόμματος σου.

      Καλά κανεις και την ώρα που ο κόσμος ξεπέρασε τους φόβους 6 ετών, έκλασε κυριολεκτικά τους κινδυνολόγους των πληρωμένων παπαγάλων της τιβι και συγκεντρώθηκε σε μια πανηγυρική συγκέντρωση στο σύνταγμα, εσύ εγγραφες αγωνιστικά σχολιάκια καταγγελίας.

      Καλά κανεις και όταν όλος ο κόσμος κοιτάζει με δέος την αντίδραση του λαου που μπούχτισε από λιτότητα και απειλές, εσύ προτιμάς τον ελιτισμό και το διδακτικό ύφος από το να νιώσεις τον "παραπλανημενο λαουτζίκο".

      Καλά κανεις και την ώρα που υψώσαμε την γροθιά μας και φωνάξαμε προς όλες τις κατευθύσεις ότι δεν είμαστε καθόλου φοβισμένοι αλλα οργισμένοι, εσύ βλέπεις ραγιάδες, αυταπάτες και ... αντικομμουνιστές.

      Καλά κανεις και όταν χορεύαμε στο σύνταγμα μέχρι τις 4 τα ξημερώματα με απόφαση ότι δεν θα μας τρομοκρατήσει πια κανένας, εσύ κοιμόσουν τον ύπνο του δικαιου και ονειρευόσουν ροδινες επαναστάσεις.

      Καλά θα κάνουμε και εμείς, όταν έρθει η ώρα να θυμηθούμε την στάση σου και να επιλέξουμε αναλόγως.

      ΥΓ. Εύχομαι στο δημοψηφισμα να κερδίσει το όχι με διαφορα. Γιατί εάν έρθει το υποτακτικό ναι πρώτο τότε... ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του.

      Διαγραφή
    4. Καλά κάνεις κι επιδίδεσαι σε μια σειρά χειρισμούς...
      Το ίδιο θα έκανα κι εγώ αν ήθελα να παρουσιάσω το μαύρο, άσπρο...
      Μόνο που εγώ θέλω να βλέπω και να παρουσιάζω το μαύρο, μαύρο και το άσπρο, άσπρο.

      Κι όσο για την απειλή σου εναντίον μου ακριβώς πριν το ΥΓ σου,
      "Καλά θα κάνουμε και εμείς όταν έρθει η ώρα να θυμηθούμε την στάση σου και να επιλέξουμε αναλόγως"...,
      τι να σου πως μαυροκακομοίρη-μαυροκακομοίρα.
      Νομίζεις πως θα τρομοκρατηθώ και θα ψάξω λαγούμι να κρυφτώ;;; Αμ δεν είμαστε απ’ την ίδια πάστα!!!

      Πάντως, σε υπέρ ευχαριστώ που αυτοαποκαλύφτηκες φασιστομαφιοζόμουτρο…

      Καλή Γκέλμπεση - συγγραφέας

      Διαγραφή
    5. Celin

      Το ακριβώς προηγούμενο σχόλιό μου απευθύνεται στον ΑΝΩΝΥΜΟ που είχε το θράσος να ρίξει κι ένα "revolt" 4 Ιουλίου 2015 - 7:28 μ.μ.
      βρωμίζοντάς το, για να με απειλήσει διπλά, δείχνοντας ότι με ξέρει. Τόσο ...λίγος είναι!
      Επειδή βεβαίως δεν φοβάμαι τα θρασίμια, του απάντησα και υπέγραψα την απάντησή μου.
      Απλά, λυπάμαι που ο χώρος σου γίνεται θέατρο απειλών σε βάρος σχολιαστών. Φυσικά δεν φταις εσύ γι' αυτό το αίσχος. Ούτε βέβαια εγώ που δεν το αφήνω να περάσει απαρατήρητο...

      Καλή Γκέλμπεση - συγγραφέας

      Διαγραφή
    6. ΑΝΕΡΓΟΙ και ΑΦΡΑΓΚΟΙ...και ταραγμένοι.

      Ψυχραιμία.Μην ταραζεσαι τοσο.

      Μου φαίνεται έχεις χάσει τα αβγά και τα πασχαλια σαν τον Κουτσουμπα, που στην αρχή μιλούσε για άκυρο, μετά είδε ότι δεν τον παίρνει και μίλησε για αποχή και λευκό. Έλεγε μεχρι χθες ότι και οι δυο επιλογές οδηγούν σε μνημόνιο και τώρα μιλάει για διπλό νόμισμα και grexit σαν καλος καταστροφολόγος.

      Πολύ ταραχή έχει πέσει. Έγραψα ξεκάθαρα ότι όσοι ευνοούν το Ναι με το άκυρο τους, να αναλάβουν τις ευθύνες τους αν από δευτέρα οι ψήφοι των ευρωυποτακτικών και τον βολεμένων βγούν περισσότεροι από τις ψήφους του λαου που υποφέρει. Από πότε η ευθύνη είναι απειλή;

      Επιπλέον, σε αντίθεση με σένα δεν απέδωσα ούτε έναν χαρακτηρισμό, γιατί εδώ μιλάμε για πολιτική, όχι για προσωπικά. Ξεκκολλα απο την θυματοποίηση λοιπόν.

      Το έγραψα και το ξαναγράφω για να το εμπεδώσεις: αυτοί που εσύ και οι όμοιοι σου ονομάζεις απαξιωτικα “θρασίμια”, οι “καημένοι”, οι “μαύροκακομοίρηδες”, τα “φασιστομαφιοζόμουτρα” που τόλμησαν μετά από τόσα χρόνια λιτότητας και σκύψιμο κεφαλιού να βροντοφωνάξουν Oχι και ότι δεν μας φοβίζετε πια με πρετεντέρηδες, μερκελιστες και καταστροφολόγους, θα κάτσουν και θα σκεφτούν όταν έρθει η ώρα ποιοι βοήθησαν να απαλλαγεί ο κόσμος από τις φοβίες του και να ριζοσπαστικοποιηθεί και ποιοι προσπαθούν να σώσουν το status quo τους και την κομματική πελατεία τους. Τι δεν καταλαβαίνεις;

      Διαγραφή
    7. ελα "revolt" δωρακι ....ειστε τοσο προβλεψιμοι εξ αλλου http://laikhexousia.blogspot.gr/2015/07/blog-post_5.html

      Διαγραφή
    8. Ζουκωφ, ευτυχως που υπαρχει και ο LR και κανει πολυ πιο σοβαρες αναλυσεις απο τους βερμπαλισμους του Ριζοσπαστη, που δεν τον αγοραζουν ουτε τα μελη του κομματος.

      Για την σημερινη δηλωση του γγ εχεις να πεις κατι; Απο την δηλωση «Το ΝΑΙ και το ΟΧΙ στο δημοψήφισμα ισοδυναμούν με αποδοχή ενός νέου μνημονίου » μας βγήκε σκληρη γραμμή Σαμαρά με απειλη για grexit και διπλό νόμισμα.

      IFA

      Διαγραφή
    9. @ revolt 5 Ιουλίου 2015 - 12:12 μ.μ.
      ή tarnaout
      ή bookfreak
      ή…

      Λοιπόν, με τις παρλαπίπες σου σε βάρος ΚΚΕ και Κουτσούμπα, είναι περιττό ν' ασχοληθώ.
      Εκείνα που ενδιαφέρουν στην προκείμενη είναι δύο:
      ΠΡΩΤΟΝ, χάλασες μια σημαντική συζήτηση μιας ενδιαφέρουσας ανάρτησης, σ’ όσα σημεία της κι αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς.
      ΔΕΥΤΕΡΟΝ, αρνούμαι να συνεχίσω την οποιαδήποτε συζήτηση-διένεξη μαζί σου, διότι εκτός της απύθμενης χυδαιότητάς σου και των γελοίων χειρισμών σου ως φασιστομαφιοζόμουτρο, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΣΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ.
      Γιατί μόνο ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΕΙΝΑΙ από ’κεί που αρχικά έβγαινες ως «Ανώνυμος 4 Ιουλίου 2015 - 3:26 μ.μ.» και υπέγραφες «tarnaout» και μετά «Ανώνυμος 4 Ιουλίου 2015 - 4:13 μ.μ» υπογράφοντας ως «bookfreak», πλέον να βγαίνεις με το λογότυπο του blog μου «revolt».
      Και το ότι είσαι ο ίδιος, φαίνεται κι απ’ τη ροή των σχολίων σου, άσχετα αν μεσολάβησε μια πληρωμένη απάντηση που σου δίνει ο faros.
      Αυτά τα Μανιαδάκικα βρωμοκόλπα όμως, είναι ήδη γνωστά από εποχής φασιστικής δικτατορίας Μεταξά …κύριε ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ που βρωμίζεις και τη λέξη «revolt».

      Όσο για την απειλή σου σε βάρος μου,
      «Καλά θα κάνουμε και εμείς, όταν έρθει η ώρα να θυμηθούμε την στάση σου και να επιλέξουμε αναλόγως»,
      πίστεψέ με, θα την αξιοποιήσω με τον καλύτερο τρόπο!!!
      Τέτοιες «προσφορές» άλλωστε, δεν επιτρέπεται να πηγαίνουν χαμένες…

      Καλή Γκέλμπεση - συγγραφέας

      Διαγραφή
    10. Επειδή γράφονται πράγματα και τέρατα, για να το τελειώνουμε το θέμα σε ότι με αφορά:

      - Η συζήτηση που γίνεται στα σχόλια αφορά ακριβώς το θέμα της ανάρτησης και όχι κάτι άσχετο. Για το δημοψήφισμα μιλάμε. Το αν διαφωνούμε δεν αναιρεί το θέμα της συζήτησης.

      -Μου πήρε ώρα να καταλάβω τι εννοείς για το revolt και επεμένεις την κριτική μου να την παίρνεις προσωπικά. Πραγματικά, δεν ειχα συνειδητοποιήσει ποιό είναι το πρόβλημα. Το revolt το χρησιμοποιώ πάνω από 2 χρονια σαν username, έτσι όπως έχει. Δεν έχω ιδέα ποιος είσαι, τι username χρησιμοποιείς, τι site έχεις και να σου πω και την αλήθεια δεν με ενδιαφέρει.

      -Διαφωνώ κάθετα με την άποψη σου και την αντίληψη που έχεις για τα πράγματα και στέκομαι σε αυτό. Και οι δυο μας κρινόμαστε πολιτικά, όχι σαν χαρακτήρες. Δεν είμαι αναγκασμένος να συμφωνήσω μαζί σου, ούτε και εσύ βεβαια, και θα συνεχίσω να διαφωνώ μαζί σου πολιτικά, όχι προσωπικά.

      - Υποτιμητικοί χαρακτηρισμοί τύπου "φασιστομαφιοζόμουτρο" (ουάου! τι νεωτερισμός, τι σύνθεση λέξεων!) επιστρέφονται ως εχουν.

      - Παρακαλώ (και προκαλώ) τον celin, επειδή φαντάζομαι έχει τον τρόπο, αν διαπιστώσει ότι εγώ είμαι το ίδιο άτομο με οποιοδήποτε άλλο χρήστη με άλλο username εδώ μέσα, να διαγράψει όλα τα μηνύματα μου. Παίρνω ευθύνη μόνο για αυτά που γράφω. Αν όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο να το επιβεβαιώσει στο ΑΝΕΡΓΟΙ και ΑΦΡΑΓΚΟΙ και να πάρει πίσω τον υποτιμητικό χαρακτηρισμό περί μανιαδάκη.

      - Τα σχόλια που με αφορούν, τα υποστήριζα και τα υποστηρίζω και τα θέτω σε κριτική σε όλους. Αν όμως εσύ θες να πετάς την μπάλα στην εξέδρα, με το γνωστό τρόπο "ρίχνω λάσπη, εφευρίσκω χαφιέδες" και με μια βολική θυματοποίηση για να κάνεις το κομμάτι σου, σε ενημερώνω ότι δεν θα πέσω ούτε στο επίπεδο σου, ούτε στην παγίδα σου.

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχέδιο το έχω ακούσει και εγώ αλλά κολλάει στο εμείς γιατί να το κάνουμε; Ποιός από τη δικιά μας πλευρά κερδίζει για να καθόμαστε να τρώμε τις σφαλιάρες; Δεν ξέρω. Με το όχι δεν ξέρω τι ενισχύεις. Θα ακουστεί ένα όχι αλλά μετά τι; Γιατί δεν το απαντάει κανείς αυτό; Εκτός αν πιστεύει κανείς ότι πάμε για καλύτερη σύμφωνία και μάλιστα σε 2 μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εμείς τότε γιατί κάναμε πρόταση ξεκάθαρα υφεσιακή; Ξέραμε ότι δε θα τη δεχτούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επίσης για το τελευταίο που λες δεν είναι θέμα μασημένης τροφής, το ερώτημα είναι τέτοιο. Και αν υποθέσουμε ότι το ναι ξέρουμε περίπου τι είναι το όχι δεν το εξηγεί κανείς. Και προφανώς πρέπει να το εξηγήσουν αυτοί που το θέσανε. Και αυτό εγώ το θεωρώ τελείως ανέντιμο.
    Βάλε ερώτηση με αυτά τα μέτρα μένουμε στο ευρώ αλλιώς φεύγουμε, ξεκάθαρο, αλλά θα παίρνανε 80% κατά αν το έκαναν οπότε σου βάζουν αυτό και ό,τι νομίσει ο καθένας, έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν είπαμε κάτι ξεκάθαρο, δε θα ξεκινήσουμε τώρα.
    Αυτά, άντε κούρασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατ αρχην χαιρομαι παρα πολυ που αρχισες να ξαναγραφεις celin,ειλικρινα ανησυχησα
    .Χθες εγινε το δημοψηφισμα,κι αυτο που αποκομισα εγω απ αυτο-ασχετα με το αποτελεσμα-,ειναι οτι ο λαος δεν μασησε στην αισχρη προπαγανδα συνολικα του τυπου,και σε γενικες γραμμες,ενιωσα να υπαρχει μια συλλογικοτητα και μια ενοτητα,σε μεγαλο μερος του λαου,πραγμα που το θεωρω θετικο.
    Απο κει και μετα ειλικρινα δεν ξερωτι μπορει να συμβει......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @IFA
    o Ριζοσπαστης ειναι οργανο προπαγανδας του ΚΚΕ και αρα η επισημη εφημεριδα του κομματος ,η συγκριση του με οποιοδηποτε ιδιωτικο ιστολογιο φιλοκομματικου ειλικρινα με ξεπερναει στο να την κατανοησω ...
    Οσο για την δηλωση του ΓΓ ,ειδες τι πουτανα ειν η ζωη ? Ουτε ενα 24ωρο δεν σας αφησε η σοσιαλδημοκρατια να χαρειτε το "ΟΧΙ" σας .Οχι μονο "ΝΑΙ" σας το εκανε, ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ τον Κουτσουμπα ,αλλα τωρα σου φερνει και "οικουμενικο" μνημονιο με την ΕΝΤΟΛΗ σου για την σφαγη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγγνωμη για τις μη απαντήσεις, δεν εχω χρονο, ευχαριστω ολους για τα σχολια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή