Πρεπει να αφιερωσουμε τις τελευταιες δηλωσεις των Υπουργων του Πασοκ σε ολα αυτα τα καθαρματα που, επεμεναν ολη αυτη τη διετια, οτι υπερβαλλουν εκεινοι που μιλανε για Χουντα.
Στα καθαρματα, τα καθεστωτικα τομαρια, τα κρυφοκαθεστωτικα τομαρια, στους ψυχανωμαλους πασοκους, στους ψυχανωμαλους νεοδημοκρατες, οι οποιοι, εβλεπαν την εστω αυτη αστικη ψευδεπιγραφη δημοκρατια να ανατρεπεται βημα προς βημα,
κι εκεινοι, αμεριμνοι, μιλουσαν για επιβεβλημενη υπευθυνοτητα, για επιβεβλημενη ψυχραιμια,
μπορα ειναι θα περασει κλπ.
Και καλα οι πασοκοι, τουλαχιστον αυτοι ντρεπονται να μιλησουν, δεν εχουν μουτρα να βγουν.
Οι μεγαλυτεροι παραφρονες ψυχοπαθεις αυτη τη στιγμη ειναι οι νεοδημοκρατες, οι οποιοι, βλεπουν το κομμα τους στη Συγκυβερνηση, βλεπουν τα στελεχη του
να στηνουν σβερκο στους Επικυριαρχους,
να συναγωνιζονται τους δωσιλογους πασοκους σε δηλωσεις Υποτελειας στη Τροικα,
κι αυτοι εκει, να περιμενουν απο τον Ψυχαρο-διαπλεκομενο Σαμαρα να..ορθωσει αναστημα στην Τροικα.
Το ξεπουλημενο ανδρεικελο που απειλησε για μακελειο την χωρα αν πειραχτει ο ΓΑΠ,
εχει προκαλεσει την λαικη οργη.
Ειναι αραγε η απωλεια της ψυχραιμιας που τον ωθησε να κανει αυτες τις δηλωσεις;
Ειναι αραγε η δαμοκλεια σπαθη που κρεμεται απο πανω τους, η νοερη θηλεια που σφιγγει τον λαιμο τους και ζοριζει τα λογικα τους;
Ειναι η διεκδικηση της συμπαθειας των Παπανδρεικων ψηφοφορων;
Ειναι μια απειλη στη Δικαστικη Εξουσια, σε ολους εμας που,
οι επιεικεστεροι, ζητανε τη φυλακιση του;
Αυτες τις εξηγησεις διαβαζω κι ακουω σημερα, αλλα θα τολμησω και τη δικια μου εξηγηση, η οποια φευγει απ'το κουτακι.
Ειναι ολα αυτα, αλλα παραπανω κι απο αυτα,
ειναι εκδουλευση
Σε προηγουμενη αναρτηση, ειχα μιλησει για το "Μανιφεστο των 4",
οταν ο μακελαρης Υπουργος, μαζι με αλλους τρεις πολιτικους γυμνοσαλιαγκες,
ειχαν συνυπογραψει ενα κειμενο στο οποιο, με λιγα λογια, ζητειτο η επιταχυνση των διαρθρωτικων μετρων, με λιγα λογια, η ακομα μεγαλυτερη υποταγη στη Τροικα,
να μπηχτει το μαχαιρι ακομα βαθυτερα στη καρδια των Ελληνων.
Τοτε ειχα γραψει, οτι ολα αυτα τα λενε για να τους ακουσουν οι Αμερικανοι,
να τους δειξουν οτι ειναι καταλληλοι για τη "δουλεια", οτι δεν ορρωδουν προ ουδενος.
Την ιδια ακριβως εξηγηση δινω και σημερα. Ολες αυτες οι απειλες για αιματοκυλισμα,
δεν ειναι παρα η προσπαθεια ενος ανθυποπρακτορα να γινει επισημως πρακτορας.
Να κερδισει την ευνοια εκεινων που τα τελευταια 30 χρονια ελεγχουν σχεδον απολυτα την Ελληνικη πολιτικη σκηνη.
Και ποιος ειναι ο ασφαλεστερος τροπος να κερδισεις την ευνοια τους, απο το να προστατευσεις τον προστατευομενο τους; Αυτον που εριξε τη βομβα στην Ευρωζωνη για χαρη του δολλαριου;
Ο μακελαρης απο το πουθενα εμφανιζεται πρωτος σε δημοσκοπησεις
και φαβορι για τη θεση του αρχηγου στο Πασοκ. Ο ιδιος ελπιζει οτι στη ψηφοφορια που θα γινει,
ειτε απο τη βαση, ειτε απο τα κομματοσκυλα,
θα ανακηρυχτει νικητης, με τον εναν η τον αλλον τροπο.
Βγαινει λοιπον δυναμικα, αψηφωντας ακομα και τα πλαισια της ψευτοδημοκρατιας τους,
απειλωντας οτι θα σκασει μπουρλοτο στη χωρα, αν πειραχτει μια τριχα απο τα μαλλια του ΓΑΠ.
(Μακελαρη, τον Χρυσοχο θα βγαλουν οι Αμερικανοι,
αυτος ειναι ο εκλεκτος τους -αστικο αναχωμα,
εσυ δε θα σαι παρα το εξιλαστηριο θυμα που θα φορτωθει την οργη του κοσμου του πασοκ,
αλλα δε ξερω ακομα αν το γνωριζεις ηδη η αν θα τη πατησεις ακριβως οπως η Ντορα)
Υπαρχει δια ταυτα;
Δε ξερω αν υπαρχει δια ταυτα, ξερω σιγουρα οτι εχουμε πολεμο.
Το να βριζεις τα χουντογουρουνα, ενα πραγμα μονο αποδεικνυει,
οτι εισαι τοσο κοροιδο ωστε ακομα κατα βαθος, τους πιστευεις και τους εμπιστευεσαι να βγαλουν το φιδι απο τη τρυπα.
Βριζεις καποιον οταν σε εχει απογοητευσει, θυμωνεις με καποιον οταν νιωθεις προδομενος απο αυτον, θυμωνεις με καποιον οταν σου προδωσε την εμπιστοσυνη και διεψευσε τις προσδοκιες σου,
οταν σε παραταει η γκομενα, τη κραζεις και κλαιγεσαι, αλλα ακομα και τα παιδακια ξερουν οτι αυτο δεν ειναι παρα αποδειξη πως ακομα την αγαπας.
Παυεις να αγαπας επιβεβαιωμενα καποιον οταν τον θαβεις στο παρελθον σου και δεν ασχολεισαι πλεον μαζι του, η αδιαφορια ειναι η αποδειξη οτι δεν εχεις πια συναισθηματα για αυτον.
Θυμο μπορει να σου προξενησει μονο καποιος που ακομα τον εχεις ψιλοκαψουρα.
Δεν εχει κανενα νοημα να θυμωνουμε, να εξοργιζομαστε, να εξυβριζουμε, να απογοητευομαστε,
ολα αυτα τα παραπανω δεν ειναι παρα η ομολογια της ηττας μας, η διεκτρανωση του ραγιαδισμου μας, μια κραυγη σε αυτον που βριζουμε "ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΛΟΓΙΚΕΨΟΥ, ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΛΑΟ"
Ενα πραγμα μονο εχει νοημα, η ανατροπη τους, το ΠΟΤΕ και ΠΩΣ της ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ.
Αυτη τη στιγμη, γυρω στο 90% των Ελληνων ΔΕΝ επιθυμει να ανατραπει αυτο το σαπιο και λαοκτονο Συστημα, ζητω η Ευρωζωνη, ζητω ο Καπιταλισμος, ζητω το Ευρω.
Αυτη τη στιγμη, το 90% των Ελληνων, ακομα κι αν δε το παραδεχεται, δικαιωνει απολυτα με τους φοβους και τη παθητικοτητα του,
τους Μακελαρηδες.
Δε πιστευω οτι μπορουμε να αποφυγουμε τη φτωχεια, την εξαθλιωση, τον θανατο και τις κακουχιες, δε πιστευω οτι και να ανατραπει αυριο η γαλαζομαυροπρασινη χουντα, θα διαγραφτει καποιο μελλον λαμπρο και φωτεινο, δε πιστευω στις ευκολες λυσεις,
πιστευω οτι θα περασουν πολλα χρονια μεχρι να ορθοποδησουμε, κι αν ορθοποδησουμε.
Αλλα, οπως και να χει, εστω και στα λογια, ειμαι περηφανος που δεν ανηκω στο παραπανω 90% των συμπολιτων μου. Μπορω να καταλαβω τον φοβο γιατι φοβαμαι κι εγω, μπορω να καταλαβω την αδρανεια και τη παθητικοτηα γιατι αδρανης και παθητικος στη πραξη ειμαι κι εγω,
μπορω να καταλαβω καθε διστακτικοτητα που μπορει να υπαρχει στο να ξεριζωσουμε τη γαγγραινα ,
αλλα, αυτο που ουτε καταλαβαινω, ουτε συγχωρω ουτε μπορω να βρω τη παραμικρη δικαιολογια,
ειναι το να πειθεις τον εαυτο σου οτι δεν υπαρχει αλλος δρομος πλην του να σκυψουμε το κεφαλι στους μακελαρηδες.
"Το κομμενο σκουληκι δινει αφεση στο αλετρι"
λεει η γνωστη παροιμια του Ουιλιαμ Μπλεηκ.
Το σκυμενο κεφαλι δινει αφεση στους μακελαρηδες,
αυτη θα ηταν μια καλη προσαρμογη της παροιμιας σημερα.
Βρε celin διαβάζω τελευταία τα άρθρα σου και όλο λες ο κόσμος είναι υποταγμένος και δεν ξεσηκώνεται. Κι εδώ, οτι το 90% είναι υποταγμένο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι, διαφωνώ. Δεν είναι ο κόσμος υποταγμένος.
Δεν υπάρχει πολιτικός φορέας και αυτοί που υπάρχουν ..... μήπως αυτοί είναι υποταγμένοι λέω εγώ...
Ο κόσμος τι να κάνει άλλο δηλαδή. Πόσες απεργίες και πόσες πορείες και πόσες πλατείες και πόσα γιαούρτια και αυγά. Όσες ποτέ άλλοτε στην νεώτερη ιστορία.
Τεράστια η ευθύνη των πολιτικιών ηγεσιών οι οποίες ειναι πιο πίσω από την κοινωνία και όχι πιο μπροστά ως όφειλαν....
Παραπανω απο 90 ειναι υποταγμενο, κκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα γιαουρτια και τα αυγα δε σημαινουν οτι δεν ειμαστε υποταγμενοι,
αντιθετως, σημαινουν ακριβως οτι ειμαστε υποταγμενοι.
Καποιος που νομιζει οτι η ενδεδειγμενη αντισταση στη χουντα ειναι γιαουρτια, κι αυγα, ειναι υποταγμενος, απλα δε θελει να το παραδεχτει.
Γιατι ολα αυτα ειναι εκφραση αγανακτησης, σα να λες στον γιαουρτωμενο "ΣΥΝΕΛΘΕ ΚΑΙ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟΝ ΛΑΟ"
Απεναντι σε γουρουνια που θελουν να μας εξοντωσουν, οι τροποι αντιδρασης του λαου ως τωρα, ειναι υποταγη.
Τι αλλο να κανει ο κοσμος; Παντως οχι να σκεφτει οτι εχει αντιδρασει σοβαρα ως τωρα. Οσο υπαρχουν αναμεσα μας αυτα τα καθαρματα, θα συμβολιζουν την υποταγη μας.
Προς Θεου, δε κατακρινω απο καθεδρας κανεναν.
Δε με παιρνει για κατι τετοιο, σπιτι, δουλεια φαι κ ιντερνετ ειμαι!
Απλα, τουλαχιστον, ξεκαθαρισα μεσα μου καποια πραγματα.
Στο σωμα ειμαι κι εγω υποταγμενος, τουλαχιστον δεν ειμαι στη ψυχη αν ελευθερια ειναι οπως λεει και μια φιλη μου, η γνωση της αναγκαιοτητας.
Οσο εχουν την εξουσια στα χερια τους οι εφοπλιστοβιομηχανοτραπεζιτες, κανεις, μα κανεις μας δε θα ειναι τιποτα αλλο παρα υποταγμενος.
Δε λεω οτι εχω τα κοτσια να παω μονος μου να παρω την εξουσια απο τα χερια τους, δε λεω καν οτι θα παλεψω με τιμημα τη ζωη μου για να τους τη παρω.
Λεω απλως οτι οσο λεω οτι δε θα κανω τα παραπανω,
τοσο οι παραπανω θα με σπρωχνουν στον ολεθρο.
Κι εμενα και σενα κι ολους μας.
Είδα μόλις στο κόντρα channel ένα ρεπορτάζ για άστεγους. Τι να κάνει δηλαδή πρακτικά ο άστεγος, αυτό θέλω να μου πεις τι εννοείς. Γιατί το τι σκέφτεται ο καθένας και κατά πόσο μέσα του γνωρίζει την αναγκαιότητα, δεν το ξέρουμε, άσε που φαίνεται κατά τη γνώμη μου να την αναγνωρίζει.
ΔιαγραφήΤι να κάνει ο άστεγος;
Τι να κάνει ο άρρωστος;
Τι να κάνει ο ηλικιωμένος συνταξιούχος, αυτοί δηλαδή που είναι πράγματι οι αδύναμοι που χτυπιούνται;
Τι να κάνει ο άνεργος που δεν έχει να πληρώσει το νοίκι;
Σκέψου το και σκέψου τι λένε και τι κάνουν οι πολιτικές ηγεσίες: οπορτουνισμός λέει είναι οι συμμαχίες. Αυτό έχει να πει το ΚΚΕ για όλη αυτή τη σφαγή.
Σκέψου το, αν ήσουν εσύ αρχηγός κόμματος, τι θα έκανες σήμερα στη Βουλή και στο επίπεδο των πολιτικών ηγεσιών και συνεργασιών; Θα άφηνες όλους αυτούς να πεθαίνουν και θα μιλούσες για καπιταλισμό και οπορτουνισμό;
Δυστυχως, οι αστεγοι και οι ανεργοι θα υπαρχουν οσα "μπαλωματα" και αν βαλουν οι διάφοροι καλοπροαίρετοι και κακπρποαιρετοι κοινωνικοί φορείς.
ΔιαγραφήΑυτο που το ΚΚΕ κοντολογης λεει, ειναι, με δικη μου ελεύθερη μετάφραση, ότι ενα απο τα υποπροιόντα του καπιταλιστικού συστήματος, πυο δεν γινεται να υπαρξει χωρίς αυτά, είναι οι ανεργοι, οι αστεγοι, οι πρόσφυγες, οι παραπεταμένοι κ.α.
Λύσεις εντος του συστηματος αυτου, και ιδιαιτερα σε περιοδο κρίσεις, δεν υπαρχουν, ουτε καν να αμβλύνουν το πρόβλημα.
Δυστυχως επισης, να σωθουμε ολοι δεν γίνεται, να αγωνιστούμε ολοι δεν θα γίνει, έχουμε ομως την επιλογή να αγωνιστούμε και να προσπαθήσουμε να σωθούμε, σαν τάξη, μια και καλή, ανατρέποντας τον καπιταλισμο που οπως ειπαμε τα αναπαράγει ολα αυτα. Απο αυτους που αγωνίζονται για τα συμφέροντα της ταξης τους θα κριθει το αποτέλεσμα, προς το παρον οι βιομήχανοι και λοιποι την υπερασπίζονται την τάξη τους, το λόγο τωρα εχει ο λαός, αλλά δυστυχώς η πλειοψηφια εχει παρει το μικρόφωνο και τραγουδα "καραοκε" γνωστα τραγούδια χιλιοτραγουδισμενα.
Αυτα, ελπίζω να σε κάλυψα
Οι άστεγοι ανεργοι φτωχοι και κατατρεγμένοι δεν θα βγουν απο την λουμπα τους, ουτε με το να τους λυπομαστε, ούτε με το να τους διδουμε ελεημοσύνη.
ΔιαγραφήΟ μονος τροπος να βγούνε απο την λουμπα τους ειναι να αλλάξουμε τις δομές για να μην υπάρχει πια η λούμπα αυτή. Δυστυχως απο ανθρωπους που εχουν περάσει τα ορια της εξαθλίωσης δεν μπορούμε να περιμένουμε και πολλά, εμείς λοιπον, που μπορούμε ακόμα να σκεφτούμε κάτι πέρα απο το αν θα εχουμε αυριο να φάμε ή κάπου να κοιμηθούμε, είμαστε υπέυθυνοι να αγωνιστούμε για αυτους και για εμας.
ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΕΣ, αυτες αμα μελετησεις ιστορια τις εκανε παντα και συστηματικα η αρχουσα ταξη για να αισθάνονται οι "κατώτεροι" ότι είναι εξαρτημένοι και υπόδουλοι. Βεβαια για την κατάσταση τους in the first place η άρχουσα ταξη αυτή εφταιγε, αλλα αυτά ειναι λεπτομέρειες.
Το ΚΚΕ για τη σφαγη σου λεει ενα πραγμα: Αντεπιθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε βαζω το χερι μου στη φωτια αν το εννοει πραγματικα, η αν η τριβη με τον κοινοβουλευτισμο εχει αλλοιωσει τα επαναστατικα χαρακτηριστικα του. Τουλαχιστον σου λεει οτι ολοι αυτοι που περιγραφεις δε θα σωθουν με ελεημοσυνες απο τον ΣΚΑΙ και με τηλεμαραθωνιους απο τα καθαρματα που συσσωρευσαν τον πλουτο.
Θα σωθουν κι εκεινοι κι εμεις, μονο αν τους κανουμε ντου και τους παρουμε τον πλουτο.
Εγω λατρης της ΕΣΣΔ δεν ειμαι ουτε θελω κατι τετοιο.
Παντως εκει δεν υπηρχαν αστεγοι ουτε για δειγμα.
Νεκροι απο κρυο κι ασιτεια μονο στον καπιταλισμο.
Κι αν θελω κατι εγω, ειναι λιγα και απαραιτητα για ολους,
οχι δεκα εγω, πεντε εσυ, ενα ο αστεγος.
Θελω τα απαραιτητα για ολους, στεγαση, θερμανση, παιδεια, υγεια.
Αν ημουν αρχηγος κομματος, θα εξηγουσα πρωτα στον λαο τι πρεπει να γινει για να μην πεθαινουν απο το κρυο και τη πεινα οι ανθρωποι.
Και θα τα χα χαμενα, για να μαι ειλικρινης,
εξω απο το χορο καλα τα γραφω.
Δεν εχω ιδεα τι θα εκανα.
Εγω πρωτος γραφω για συμμαχιες εδω και πολυ καιρο, δε μπορεις να με κατηγορησεις για αδιαλλαξια η για ξεροκεφαλιαση, ετσι δεν ειναι;!
Αλλα βλεποντας κατι αθλιοτητες σαν αυτο εδω
http://e-globbing.blogspot.com/2012/01/blog-post_23.html?showComment=1327348576351#c7781435644323957860
η σαν αυτο εδω
http://leninreloaded.blogspot.com/2012/01/blog-post_22.html
αναρωτιεμαι αν ειμαι οντως σε καλο δρομο οπως εχει γραψει μια καλη φιλη μου εδω
η αν εθελοτυφλω και κοροιδευω τον κοσμο κ τον εαυτο μου,μιλωντας για συμμαχιες προς ανατροπη
με αυτους που ουσιαστικα δε θελουν να ανατραπει τιποτα.
υγ αν θες ριξε μια ματια εδω, το ειχα γραψει τη πρωτη μερα που βγηκε ο λαος στους δρομους
http://celinathens.blogspot.com/2011/05/blog-post_26.html
νομιζω εχει σχεση με αυτο που συζηταμε,
τα ιδια πιστευω και τωρα.
Δεν εχω σκοπο να πεισω οσους με διαβαζουν να ψηφισουν ΚΚΕ.
Εχω σκοπο να τους πεισω οτι οσο υπαρχει καπιταλισμος βλεπε ελευθερη αγορα βλεπε κυριαρχια των εφοπλιστοβιομηχανοτραπεζιτων,
οσο αυτοι κανουν κουμαντο,
θα μας σφαξουν στο γονατο.
Θα μου πεις, γιατι δε μας εσφαζαν ως τωρα;
Ε, αυτα μπορει να τα εξηγησει ενας καλος μαρξιστης, εγω δε σκαμπαζω πολλα.
Εν συντομια: Εχουμε εισελθει στο χρονικο σημειο οπου τμημα των παραγωγικων δυναμεων, λαος κια σθενεστεροι καπιταλιστες,
πρεπει να εξολοθρευτουν, για να ξαναπαρει μπρος η καπιταλιστικη μηχανη.
Ειναι δομικο αυτο στο συστημα, δεν ελεγχεται.
Επαναλαμβανεται καθε λιγο και λιγακι.
Και θα επαναλαμβανεται για παντα, οσο αυτα τα καθαρματα κανουν κουμαντο.
Και ολο και περισσοτεροι ανθρωποι ,θα πεθαινουν και θα πεθαινουν και θα πεθαινουν απο το κρυο και τη πεινα,
οσο διαιωνιζεται αυτο το φαυλο συστημα.
Το οτι ψαχνω για συμμαχιες, δε σημαινει οτι πρεπει να παραβλεπω τα γεγονοτα κι αυτα που εμαθα υστερα απο πολυ σκεψη, πολυ πνευματικη κουραση, διαβασμα, κι αναζητηση.
Και θα συνεχισω να τη ψαχνω τη δουλεια, οσο μπορω, διχως κανεναν μα κανεναν δογματισμο.
Τα παραπανω δεν ειναι δογματισμος. Ειναι η αληθεια που βρηκα στον δρομο και θελω να τη μοιραστω με οσους δυνατον περισσοτερο.
ΜΙΛΑΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.
ΔιαγραφήΟΙ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΦΙΛΕ ΣΕΛΙΝ.
Η ΕΣΣΔ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ. ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ.
ΕΦΤΑΣΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΣΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΤΟΣΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΚΙ ΕΞΩ.
ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΥΝ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΟΙΤΗΤΑ. ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ.
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ.
ΟΡΙΣΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ. ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ.
ΚΙ ΕΚΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΝΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ. ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΠΑΛΛΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ Ο ΤΡΑΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΥΣΗ.
http://www.theinsider.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=17110:mazikoi-tafoi-gia-toys-ftoxoys-stis-ipa&catid=52:world&Itemid=79
ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΑΟΥΣΒΙΤΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΕΣ.
ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΟ +5;
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΤΟ ΕΝΝΟΕΙ.
ΔιαγραφήΑΝ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ. Η ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΘΑ ΓΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ.
ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΣΣΔ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΚΕ (ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΟΟΜΟΙΑ ΜΕΓΕΘΗ) ΟΙ ΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ.
ΜΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;
ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΔΕΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΚΙ ΕΙΜΑΣΤΕ 10 ΑΤΟΜΑ.
ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ ΦΕΗΣΜΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΕΑΛΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΟΜΙΖΕΙΣ Η ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΓΚΟΜΕΝΑ ΕΣΤΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑ ΙΝΤΕΡΕΝΤΙΚΕΣ ΕΠΑΝΑΣΑΣΕΙΣ.
ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΕΣΕΑΝ ΣΕΛΙΝ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Δε μιλάω για ελεημοσύνες, αλλά λέω οτι οι αδύναμοι χρειάζονται βοήθεια, δεν μπορούν οι ίδιοι να βοηθήσουν τους εαυτούς τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης μιλάτε για το ΚΚΕ λες και είναι καμιά κίνηση από τα κάτω. Το ΚΚΕ είναι κοινοβουλευτικό κόμμα, το τρίτο μάλιστα, με τεράστια απήχηση στην κοινωνία. Τεράστιες οι συγκεντρώσεις του στην Ομόνοια. Και λέω τι κάνει η κοινοβουλευτική ομάδα στη βουλή και σε επίπεδο ηγεσιών και εσείς μου λέτε για τη ΔΕΗ και για κινητοποιήσεις που κάνει και το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και σύλλογοι που επίσης μαζέψανε λογαριασμούς και τους καταθέσανε ομαδικά στις ΔΕΗ. Πήγα κι εγώ και ξέρω. Τα καταθέτεις και φεύγεις, τι να κάνει ο κόσμος, επαναστατική γυμναστική; O κόσμος έχει προβλήματα, παιδιά, αρρώστους, δουλειά αν έχει. Αλλά γιατί τους ψηφίζουμε δεν καταλαβαίνω. Τι ρόλο παίζουν οι ηγεσίες, τίποτα; Και τι θα γίνει με τη συμπόρευση και τις συναντήσεις, αυτο καίει και αυτό λέω, αυτό θα βοηθήσει την κοινωνία, από τα πάνω, από κάτω γίνονται πάρα πολλά, επιμένω. Έχουν βρει τώρα να τα φορτώνουν όλα στον κοσμάκη. Να βγει η Παπαρρήγα και να πει "Μιλάω με τον Τσίπρα, συζητάω με τον Τσίπρα, συζητάω με τον Καζάκη, με τον Μαριά, με τον Κασιμάτη και καλούμε από κεινού το λαό, ενωμένο μαζί μας, τώρα, έξω από τη Βουλή, να την περικυκλώουμε όλοι μαζί, κόσμος και βουλευτές και επώνυμοι, μέχρι να παραιτηθεί η κυβέρνηση και να γίνουν δημοκρατικές εκλογές". Αυτό λέω, αυτό θα δώσει πνοή και ανάσα στην ελληνική κοινωνία. Αυτή είναι η τεράστια ευθύνη τους!
...από κοινού!
ΔιαγραφήΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ
ΔιαγραφήΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.
ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ.
ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΑΠΕΤΥΧΕ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕΛΙΝ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΡΑΨΕ ΤΑ ΙΔΙΑ.
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΝΕΙ ΑΠΑΝΑΣΤΑΣΤΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ. ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΖΗΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΩΣ ΚΟΜΜΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣ "ΑΝΤΕΠΟΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ"
ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΖΑΛΙΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ.
ΑΝΤΕ ΣΥΓΚΕΝΡΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΦΤΑΙΞΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΤΕ.
ΟΤΕ ΤΣΙΠΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΖΑΚΗ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑ ΙΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ.
ΔιαγραφήΕΧΕΙ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΚΕΛΕΓΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ. Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΟΠΟΗ ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩ ΜΕΛΩΝ.
ΤΟ ΔΟΚΙΜΙΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΤΟΠΟΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΝΗ ΤΟΥ ΚΚΕ.
Να βγει η Παπαρρήγα και να πει "Μιλάω με τον Τσίπρα, συζητάω με τον Τσίπρα, συζητάω με τον Καζάκη, με τον Μαριά, με τον Κασιμάτη και καλούμε από κεινού το λαό, ενωμένο μαζί μας, τώρα, έξω από τη Βουλή, να την περικυκλώουμε όλοι μαζί, κόσμος και βουλευτές και επώνυμοι, μέχρι να παραιτηθεί η κυβέρνηση και να γίνουν δημοκρατικές εκλογές". Αυτό λέω, αυτό θα δώσει πνοή και ανάσα στην ελληνική κοινωνία. Αυτή είναι η τεράστια ευθύνη τους
ΔιαγραφήΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΚΑΝΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΛΕΣ.
ΚΑΖΑΚΗΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΠΟΥ ΣΤΑΘΕΙ ΚΙ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΒΡΙΖΕΙ.
ΤΣΙΠΡΑΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΝΕ ΚΙ ΕΦΥΓΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ.
ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ;
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΓΑΝΕ ΜΑΣ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΔΙ.
ΟΑΤΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΚΚΕ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΙ ΕΛΕΓΕ;
ΠΡΟΧΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΕΝ ΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΣΣΕ ΚΤΟ ΠΑΜΕ ΕΜΑΘΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΦΕ Η ΑΥΓΗ;
ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΝΕ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚΙΚΟ ΣΥΡΙΖΑ.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΟ ΚΚΕ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
http://e-globbing.blogspot.com/2012/01/blog-post_23.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι επισης πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι παντα, οτι αρθρο και να ειναι, για οτι ζητημα και αν μιλαει, καταληγει η κουβεντα στην "ενοτητα της αριστερας".
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ενωμενη αριστερα δεν θα σωσει τιποτα, ο ορος αριστερα ειναι πλεον τοσο ευρυς και τοσο ξεφτυλισμενος, τοσο πολυφορεμενος που οσοι αυτοπροσδιορίζονται ως "αριστεροι" εμενα να σου πω την αλήθεια με προκαταβάλουν αρνητικά. Καλύτερα να μου πει ο αλλος "ειμαι πασοκ" παρα "ειμαι αριστερος" και να μεινει εκει.
Συνεργασια της αριστερας που θα περιλαμβανει το ΚΚΕ στην φαση αυτη θελουν γινει για εναν και μονο λογο, για να χασει το ΚΚΕ την ταυτοτητα του, την καθαροτητα των αποψεων του, τους στοχους του, που ειναι και το μονο που πραγματικα τους τρομαζει.
Η μονη συνεργασια που θα γινει ειναι συνεργασια με τα ευρεια λαικα στρωματα, ουτε με τους τσιπραίους, που και με τον κουβέλη θελουν να συνεργαστούν, ούτε με οσους χαιρονται οταν εκτοξευονται μαρμαροπλακες στους διαδηλωτες του ΠΑΜΕ, ουτε στον Καζακη που κατηγορει το ΚΚΕ χυδαια για εσωκομματικες ανομιες, χωρις ομως να δωσει στοιχεια αλλα ουτε και να τις κανονομασει καν, απλα γενικότητες.
Αλλα δεν ειναι η λασπολογια που μας κρατα μακρυα απο αυτους, ειναι οτι εμεις ειμαστε κομμουνιστικο κομμα και οχι "αριστερα". Δεν μιλαμε για καλη και κακη ευρωπαικη ενωση ουτε για καλους και κακους καπιταλιστες, ουτε για εβραιομασωνικο τραπειζκο λομπυ. ΜΙΛΑΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ
Στον λαο δεν ειναι οτι φορτωνουμε κατι, ειναι οτι τον τσιγκλαμε να αναλαβει τις ευθυνες του, πυο πως να το κανουμε, εχει ευθύνη για την κατάσταση στην οποια βρισκεται, ή μήπως δεν εχει; Τα βαρη στο λαο τα εχουν φορτώσει άλλοι, οχι εμεις.
Τέλος την εξουσια και την ανατροπη δεν την πετυχαινειες στην βουλή, δεν τελειωνει ουτε αρχιζει ο καπιταλισμος στο κοινοβούλιο, μακάρι να υπήρχαν τοσο ευκολες λύσεις.
ευρυτερα λαικα στρωματα ηθελα να πω
ΑπάντησηΔιαγραφήPoe
ΑπάντησηΔιαγραφήμην ξεχνάμε πως κι ο Μάρξ (ή μήπως ήταν ο Λένιν; βραχυκύκλωσα λίγο) δεν είχε σε υπόληψη και δεν περίμενε τίποτα απ το λούμπεν προλεταριάτο.
Κι απ τη στιγμή που γίνεσαι τελειωμένος, μεταπίπτεις πράγματι σ αυτή την ομάδα των εξαθλιωμένων. Δεν ελπίζεις και δικαιολογημένα, γιατί κανείς στ αλήθεια δεν έχει όρεξη να ασχοληθεί μαζί σου.
Προς τι λοιπόν η προσπάθεια; Εδώ δεν λένε να προσπαθήσουν όσοι είναι ένα βήμα πρίν απ αυτό το σκαλί, που έχουν κάτι να χάσουν και πρέπει να παλέψουν για να το κρατήσουν.
Η αποστροφή σου "όχι όμως με ελεημοσύνες", είναι λίγο κυνική θάλεγα.
Μακάρι μα μην βρεθούμε στη θέση τους, γιατί μάλλον θα διαπιστώσουμε πως είναι πολύ φυσικό να ακολουθεί η παραίτηση. Δεν νομίζω πως είναι υπόλογοι σε κάτι, τουλάχιστον όχι ως προς το συμμετοχή τους στο κίνημα, όπως αφήνεις εσύ να εννοηθεί.
Αν νοιώθεις αποξενωμένος ακόμα κι απ τους ως πρότινος συνανθρώπους σου, εύκολα απορρίπτεις κι αδιαφιρείς ακόμα και για την επανάσταση-δεν σε αφορά άλλωστε. Είναι για φυσιολογικούς κι εσύ έχεις προ πολλού πέσει στην εξαθλίωση, ακόμη κι αυτή την ελεημοσύνη στην έχουν αρνηθεί οι άλλοι.
Σε τι να συμμετέχεις λοιπόν;
mbiker
Απο που συμπερανες οτι τους θεωρω υπολογους;
ΔιαγραφήΑπλα λεω οτι δεν μπορουμε να περιμενουμε απο αυτους
οσο για την ελεημοσυνη
με αυτην δεν αλλαζει τιποτα σε μια κοινωνια
δινεις στον αλλο ενα ψαρι μεν για να μην πεθανει
αλλα δεν αλλαζει τιποτα
δεν ειναι ο σκοπος ενος ΚΚ η ελεημοσυηνη
αν και καποιες φορες την κανει και αυτην γιατι υπαρχουν ζορια
οσο για την περιφρονηση μου για τους αστεγους οπως λες
αν τους περιφρονουσα δεν θα εγραφα αυτο
http://e-globbing.blogspot.com/2012/01/blog-post_24.html
Υπολογους θεωρω τους αλλους, και το γραφω ξεκαθαρα, εκεινους που δεν εχουν βρεθει ακομα στην λουμπα και παρολα αυτα δεν ιδρωνει και πολυ το αυτακι τους και δεν αλλαζουν νοοτροπια.
ΔιαγραφήΓια την ελεημοσυνη κατι συμπληρωματικο
δεν προετρεψα να καποιον να μη δινει
απλα δεν ειναι η ουσια και δεν ειναι επαναστατικη πραξη
και εγω δινω ελεημοσυνη
αλλα οσο ντρεπομαι οταν δεν δινω
αλλο τοσο ντρεπομαι οταν δινω
...δεν ξερω αμα με καταλαβαινεις.
Πουθενά δεν υποννοώ, πόσω μάλλον λέω πως περιφρονείς τους άστεγους. Αμάν ρε Poe.
ΔιαγραφήΑν δεν τους επιρρίπτεις κάποια ευθύνη μη συμμετοχής και μη αντίδρασης, τότε το κατάλαβα λάθος και απολογούμαι.
Το κείμενό σου δεν τόχα δεί, το διαβάζω τώρα.
mbiker
Μια ανάρτηση μωρέ, μια ανάρτηση
ΑπάντησηΔιαγραφήγια το ότι είναι μεγάλο πράγμα το να φοράς παντελόνια, να τιμάς το όποιο ειδικό βάρος έχεις (αν έχεις), πόσο καμαρώνουν ή ντρέπονται τα παιδιά σου για το τι πατέρα έχουν και το σπουδαιότερο το να μπορείς να βλέπεις τη σκατόφατσά σου στον καθρέφτη χωρίς να τη φτύνεις.
Κάτι πολύ σοφό, λέει
Ο έξυπνος παραδέχεται τα λάθη του
ο πονηρός δικαιολογείται
κι ο βλάκας επιμένει.
Παρακολούθησα μόλις πριν το βίντεο όπου ο χρυσοχοτέτοιος δείχνει σ όλη τη χώρα πόσο μικρός είναι προκειμένου να σωθεί όπως νομίζει για τη συνέχιση της καριέρας του.
Μου θύμισε σκηνή ταινίας, όπου ο κατηγορούμενος χωρίς αναστολές αποδέχεται το ότι είναι βλάκας ξεφτιλίζοντας την όποια προσωπικότητά του, για να μην τιμωρηθεί στο δικαστήριο.
mbiker
Πάντως άλλο είναι να μιλάμε για εκδούλευση ή για διορισμένη κυβέρνηση κι άλλο για χούντα. Διαφωνώ καθέτως με εκείνους που επιμένουν να ταυτίζουν τη δημοκρατία (δημαγωγική κατά τη γνώμη μου και ψευδότιτλη) με τη χούντα. Όταν εξομοιώνουμε το παρόν με τη χούντα -ή την Κατοχή- όχι απλά υποβιβάζουμε την ιστορία και την οδηγούμε στη φαιδρότητα των συνθημάτων, αλλά χαραμίζουμε το σήμερα στη ματαιότητα των αγώνων του παρελθόντος. Η ταύτιση τούτη είναι άκρως μεταμοντέρνα (μηδενιστική και πλήρους άρνησης). Άλλο να καταδικάσουμε και να αναδείξουμε ένα φαινόμενο (εγώ το έκανα δοκίμιο) κι άλλο να ταυτίζουμε καταστάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσυπογράφω το σχόλιο! Τι θα λένε όλοι αυτοί που μιλάνε για "χούντες" και "κατοχές", όταν θα τις δούμε μπροστά μας; (και δεν μιλάω μεταφορικά- κακομελέτα και έρχονται). Μην την πατήσουμε σαν τον βοσκό...
ΔιαγραφήΑσε που με το να λέμε πως έχουμε "χούντα" ή "κατοχή", υπονοούμε εμμέσως πλην σαφώς πως η αστική "δημοκρατία" θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο από αυτό που είναι....
Χουντα δεν ξερω αν ειναι
ΑπάντησηΔιαγραφήαν ειναι παντως κατοχη δεν ξεκινα με το μνημονιο, για να βρουμε ποτε ξεκινα πρεπει να παμε πολύ πισωωωω.
Οσο για τον ορο δημοκρατια, αυτος ειναι παντα υπο συζητηση
αυτη τη στιγμη ενα ενα τα δημοκρατικα δικαιωματα, εστω και τα υπωτυπωδη που ειχαμε, αναιρούνται με δικτατορικό τρόπο.
"ΜΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΜΕ ΣΤΗ ΔΕΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΚΙ ΕΙΜΑΣΤΕ 10 ΑΤΟΜΑ.
ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ ΦΕΗΣΜΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΕΑΛΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΟΜΙΖΕΙΣ Η ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΓΚΟΜΕΝΑ ΕΣΤΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑ ΙΝΤΕΡΕΝΤΙΚΕΣ ΕΠΑΝΑΣΑΣΕΙΣ."
Nωντα, τα ειπες ολα.
Δεν τα ειπες για μενα, το ξερω, ασε με να τα πω εγω,
αν συνεχισουμε να αραζουμε σπιτι γιατι κανει κρυο
και περιμενουμε να ερθει για αλλη μια φορα το καλοκαιρι για να "χαλαρωσουμε απο την ενταση σε καμια παραλια",
ε, μετα μη περιμενουμε να φτιαξουν τα πραγματα αλλιως.
Η αδρανεια και η αναμονη για Μεσσιες πανω σε ασπρα αλογα,
μονο τη διαιωνιση της γαλαζοπρασινης χουντας εξασφαλιζουν.
"Τα καταθέτεις και φεύγεις, τι να κάνει ο κόσμος, επαναστατική γυμναστική; O κόσμος έχει προβλήματα, παιδιά, αρρώστους, δουλειά αν έχει. Αλλά γιατί τους ψηφίζουμε δεν καταλαβαίνω."
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΚ
στο ονομα της μικρης (χρονικα, οχι ποιοτικα!) διαδικτυακης μας φιλιας και καποιας ελπιζω αλληλοεμπιστοσυνης, διαβασε σε παρακαλω προσεκτικα τα παρακατω λογια μου, παταξον με, ακουσον δε.
Εχεις δικιο, χιλια προβληματα εχει ο κοσμος, εγω να δεις, υποτιθεται οτι τελειωσα ενα απο τα καλα ντοπια πανεπιστημια και ουτε το νοικι του σπιτιου δε μπορω να πληρωσω μονος μου.
Χιλια προβληματα εχει ο κοσμος και θα γινουν εκατομμυρια, οσο δε γινεται κτημα και συνειδηση του πως πρεπει τα καθαρματα να ανατραπουν.
Χιλια προβληματα μπορει να εχει ο κοσμος, αλλα αν δεν ειναι διατεθειμενος να κανει θυσιες, με εξεγερση,αιμα, βια και πολλους θανατους,
τοτε, παλι στα ιδια θα ερθει: Παλι θανατους θα εχουμε, απο το κρυο και τη πεινα.
Οι αμετρητοι θανατοι στεκουν μπροστα σε ολα τα ενδεχομενα μονοπατια μας, δε τους γλυτωνουμε με τιποτα.
Καλυτερα να θυσιαστουμε για να φυγουν τα γουρουνια, παρα να θυσιαστουμε, περιμενοντας τη σφαγη μας.
Οχι λοιπον, επομενως, ο κοσμος δε πρεπει να κανει επαναστατικη γυμναστικη.
Ο κοσμος πρεπει να κανει σκετο επανασταση.
Αιμα, βια, θανατος κ καταστροφες, αυτο ειναι η επανασταση.
Κι ενα κοινο οραμα που μας ωθησει να χτισουμε απο τα συντριμμια εναν καινουριο κοσμο.
Δεν ειμαι πολεμοχαρης, δεν ειμαι ο τζον ραμπ, δε παραδιδω μαθηματα επαναστασης
(πως θα μπορουσα αλλωστε, δε με παιρνει, μικροασταρα του κερατα ειμαι),
δεν επιδιωκω λοιπον επ ουδενι να κανω κηρυγμα,
σαν δασκαλος που διδασκε και λογο δεν εκρατει.
Απλα, ξερω οτι αυτα που λεω ειναι αδιαμφισβητητα και οτι δεν υπαρχει τριτο μονοπατι.
Δυο ειναι τα μονοπατια,
το πρωτο,
ανοχη και θανατος για τα λαικα στρωματα,
ξεκινωντας απτους παμφτωχους μεχρι να φτασουμε στα νυν μικρομεσαια στρωματα,
το δευτερο,
αυτοθυσια και θανατος για να φυγουν αυτοι που θελουν να μας εξολοθρευσουν.
Το λεω στα λογια κ δε ξερω στη πραξη μηπως το παιξω Αρχιλοχος, πεταγοντας την ασπιδα για να γλυτωσω απτη μαχη,
αλλα, εστω στα λογια, ο δευτερος θανατος, μου ειναι προτιμοτερος.
Για αυτο λοιπον, ΚΚΕ.
Γιατι μιλαει για επανασταση οταν οι αλλοι μιλανε για διαχειριση και Ευρω, ξερω γω, ξερω γω, ενταξει.
"Αν δεν τους επιρρίπτεις κάποια ευθύνη μη συμμετοχής και μη αντίδρασης, τότε το κατάλαβα λάθος και απολογούμαι"
ΑπάντησηΔιαγραφήΜbiker, το εντελως αντιθετο λεει ο Ποε.
Καθολου κυνικο δεν ειναι αυτο που λεει για την ελεημοσυνη.
Αντιθετως, κυνισμος ειναι η ιδια η ελεημοσυνη.
Ειναι κυνισμος γιατι η ελεημοσυνη σημαινει οτι αποδεχεσαι πληρως τη θεση του ζητιανου, αποδεχεσαι οτι δεν εχει σπιτι κι αρα οφειλουμε να του δινουμε ενα ψωμι να φαει, λογω ενοχων κι "ανθρωπιας"
Εννοειται οτι πρεπει να βοηθαμε οσο μπορουμε με το υστερημα μας,
αλλα καθηκον και υποχρεωση μας ειναι να προσπαθησουμε να εξασφαλισουμε οτι στο μελλον δε θα υπαρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ανθρωπος νηστικος και διχως στεγη.
Εγω απορω παντως. Πως δεν εχουν παρει κοτρωνες οι ανθρωποι που ζουν εξω στον δρομο, να αρχισουν να σπανε τα κεφαλια των περαστικων.
Αν μου τυχει κατι τετοιο, θα αμυνθω γιατι θελω να επιβιωσω,
αλλα θα μου φανει πολυ φυσιολογικο αν ερθει καποιος αστεγος στον δρομο που υποφερει πραγματικα,
και με ξεκοιλιασει, εμενα που θα με θεωρει ευκαταστατο,
για να μου παρει το εικοσαευρω με το οποιο κυκολοφορω στο πορτοφολι...
Δειμε, διαβαζω με προσοχη το σχολιο σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εχει σημερα ξερονησια, δεν εχει χουντογουρουνα Δερτιληδες να εκτελουν στον δρομο ανθρωπους ζητωντας να εκτιμησουν την ευστοχια του. Ουτε εσατζηδες εχει. Κι εγω μιλαω ελευθερα.
Αραγε, τα παραπανω σημαινουν οτι δεν ειναι χουντα;
Η καταλυση του Συνταγματος δεν ειναι εκτροπη απο την αστικη εστω δημοκρατια; Το αμειλικτο ξυλο που φαγαν οι ανθρωποι που βγηκαν να φωναξουν, δεν ειναι εκτροπη;
Ο θανατος του Κοτζαριδη απο τα χημικα των μπατσων δεν ειναι εκτροπη;
Η αποβολη εγκυου στην Κερατεα απο τα χημικα των μπατσων δεν ειναι εκτροπη;
Το κωμα στο οποιο επεσε ο Καυκας απο τα γκλομπ των γουρουνιων, δεν ειναι εκτροπη;
Η ατιμωρησια ολων των παραπανω δεν ειναι εκτροπη;
Η ατιμωρησια των αποδεδειγμενα απατεωνων τυπου Μαντελη λογω παραγραφης, λογω δηλαδη του επονειδιστου αρθρου 86, το οποιο ειναι μια αντισυνταγματικη διαταξη μεσα στο ιδιο το Συνταγμα,
δεν ειναι εκτροπη;
Η ωμη παρεμβαση απο τους φασιστες Υπουργους στο εργο της δικαστικης εξουσιας και η επερχομενη εκπαραθυρωση των οικονομικων εισαγγελεων,
αρα η καταργηση της αρχης της διακρισης των εξουσιων,
δεν ειναι εκτροπη;
Και για να λαικισω και λιγο,
οι ενα εκατομμυριο ανεργοι, δεν ειναι εκτροπη;
Το να κοβεις το ρευμα επειδη φτωχοι ανθρωποι δεν εχουν να πληρωσουν οχι το ρευμα αλλα το χαρατσι,
αυτο δεν ειναι εκτροπη;
Εχεις δει καμια χουντα να βαζει τον φορο στον..λογαριασμο της ΔΕΗ;
Ουτε χουντες δε τολμησαν κατι τετοιο.
Μπορω να γραψω εκατονταδες ακομα λεγεις μιλωντας για την εκτροπη του αστικοδημοκρατικου εστω πολιτευματος.
Και η εκτροπη απο τη δημοκρατια, αν δεν ονομαζεται χουντα, τοτε δε ξερω πως αλλιως μπορει να ονομαστει.
Δε λεω οτι εχεις αδικο η δικιο,
αλλα οι εξελιξεις μας εχουν αποσυντονισει τοσο πολυ, ωστε να απασχολουμαστε με επουσιωδη ζητηματα.
Γιατι, ακομα και χουντα να μην ειναι, ακομα κι αν ειναι ζητημα ορολογιας, σημειολογιας η δε ξερω κι εγω τι,
ιδια ακριβως ειναι η αναγκαιοτητα ανατροπης του. Οπως κι αν λεγεται.
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΡΦΙΝ, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΟΤΖΑΡΙΔΗ, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟ.
ΔιαγραφήΕΧΕΙ ΤΗΝ 17Ν ΜΕΣΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΙΩΜΑ ΤΗΛΑΟΠΤΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ.
ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΕΚΤΕΛΕΕΩΝ ΑΠΟ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΣΤΑ ΧΡΟΝΑΙ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΑΡΑ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΔΙΚΑΤΑΤΟΡΙΑΑΣ .
ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΕΡΙΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΑΝ ΣΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ 67 ΔΗΛΩΝΕΣ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟ ΒΡΩΜΕΝΡΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΞΑΝΑΠΕΙΡΑΖΕ ΚΑΝΕΙΣ.
ΔιαγραφήΕΝΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΧΟΥΝΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΩΣΤΑΣ ΤΑ ΜΑΛΛΙΟΚΕΦΑΛΑ ΣΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΟΤΙ ΥΜΝΩ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ.
ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΕΤΡΣΗ.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΛΕΥΚΑ ΚΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΡΙΧΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΡΟΝΗΣΙΑ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ, ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΛΙΠΙΣΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ.
Η ΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΜΑΓΑΛΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
"Ασε που με το να λέμε πως έχουμε "χούντα" ή "κατοχή", υπονοούμε εμμέσως πλην σαφώς πως η αστική "δημοκρατία" θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο από αυτό που είναι...."
ΑπάντησηΔιαγραφήΩπ, trash, αυτη ειναι μια πολυ σωστη επισημανση!
Οχι φίλε celin, όλα αυτά δεν εκτροπές αλλά δομικά στοιχεία κάθε αστικής "δημοκρατίας" που οφείλει στιν εαυτό της να είναι πρώτιστα "αστική" και έπειτα "δημοκρατία".
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Ο Κοτζαρίδης δεν πέθανε από τα χημικά των μπάτσων γιατί αυτά έπεσαν στις 5:20. Δύο ώρες πριν η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική από γηπεδικά καπνογόνα και σκόνες πυροσβεστήρων που εκτόξευαν τα "παιδιά"...
Εντάξει μην βαράτε, παρερμήνευσα το παραδέχομαι, δεν είμαι κνίτης για να τα στηλώσω...:)(χιούμορ το τελευταίο έτσι; μην αρχίσουμε πάλι)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά ο πόες μιλούσε σε επίπεδο ελεημοσύνης από πλευράς πολιτείας κλπ που συμφωνώ απόλυτα, εγώ κατάλαβα λάθος, ε, τι να κάνω κι εγώ ο έρμος;
Κάθε μέρα κάποια νέα μαλακία θα ακούσουμε (πως τόλεγε ο Κωνσταντάρας; κορμί είν αυτό, θα λειώσει...), έπεσα κι εγώ στην επιπόλαιη ερμηνεία :-)
mbiker
mbiker
Ασχετο, το στηλώσω τι σημαινει;
ΑπάντησηΔιαγραφήαληθεια δεν καταλαβαινω.
Από το πείσμα του γάϊδαρου.
ΔιαγραφήΣτηλώνει=κάνει στήλους τα πόδια, πεισμώνει και δεν περπατά. Δεν υπακούει (καλό στην περίπτωση του κνίτη, μα είπαμε, χιούμορ ήταν)
Ξέρεις, αλλά δεν άντεχες να μην τσιμπήσεις :-)
mbiker
Οχι, αληθεια δεν το ηξερα, ισως ειναι τοπικο ιδίωμα.
ΔιαγραφήΕννοειται πως στηλώνουμε που λες και εσυ σαν τους γαιδαρους, γιατι δεν μας αρεσει το σαμάρι.
Αρα το αντιμετωπιζω ως φιλοφρονηση.
Φιλε trash, ουσιαστικα εχεις δικιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλα, σε νομικο επιπεδο, τα παραπανω θεωρουνται εκτροπες πολιτευματος.
Απλα, οταν στο ιδιο το Συνταγμα, υπαρχουν αντισυνταγματικες διαταξεις,πχ ο διορισμος των ανωτατων δικαστικων απο την εκτελεστικη εξουσια, η το 86,
τοτε γινεται αντιληπτο αυτο που λες εσυ,
οτι πρωτα ειναι "αστικη" και μετα "δημοκρατια"..
Τελοσπαντων, προς αρση τυχον παρερμηνειων, δηλωνω οτι οποιος παταει στο Συνταγμα για να τη πει στην Εξουσια, διαπραττει μεγα σφαλμα, ειναι παραλογισμος να ελπιζεις στο κουρελοχαρτο , τα εχω γραψει κι εδω
http://celinathens.blogspot.com/2011/07/120.html
Νωντα, ετσι ειναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήCelin ευχαριστώ τόσο εσένα όσο και τον Μαζεστίξ για τα καλά σας λόγια η εκτίμηση είναι αμοιβαία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απολύτως με την πολύ καλή ανάρτησή σου. Λες ΑΛΉΘΕΙΑ και θεωρώ ότι είναι το ισχυρότερο όπλο εναντίον μιας κατ῾επίφασιν Δημοκρατίας.Μιας Δημοκρατίας που εμπεριέχει
υποδούλωση,τρομοκρατία και εξαθλίωση των πολιτών της.
Μιας ψευδεπίγραφης Δημοκρατίας που λειτουργεί ως άλλοθι αυτών που την διαχειρίζονται
ονομάζοντάς την και Αστική... και αυτών που νομίζουν ότι κάνουν το καθήκον τους κάθε τέσσερα χρόνια ψηφίζοντας τους διαχειριστές της.
Πως μπορεί να μιλά κανείς για Δημοκρατία όταν δεν υπάρχει ισότητα και πως μπορεί κάποιος να ισχυρίζεται ότι είναι Δημοκράτης όταν το ανέχεται!!!
Ασφαλώς και έχουμε Χούντα συνεστήθη από μια ομάδα πολιτικών έχουσα επικεφαλής έναν
τραπεζίτη προκειμένου να διαχειριστεί τις ζωές μας προς όφελος των δανειστών αυτού του σάπιου κράτους.¨ Έχουμε πολιτική και όχι στρατιωτική Χούντα.
Ε αμα δουνε τα ζορια θα την κανουνε και στρατιωτικη, και μαλλιστα δεν θα διστασουν να βαλουνε μεσα και ξενους (ευρω)στρατους ή οτι άλλο, αμα δεν ικανοποιήσει τις αναγκες τους ο δικος μας ή δεν τους φτάνουν οι αστυνομικοί.
ΔιαγραφήΝα σαι καλα Σελανα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολιτικο-ματατζιδικη, γιατι και η συνδρομη των αγαπητων δολοφονων με τα μπλε-πρασινα, ειναι πολυτιμη!
Tρια σχολεία της γειτονίας μου, μόλις διάβασα, ότι έχουν κάνει αίτηση στο δημοτικό βρεφοκομείο αθηνών για παροχή τριών, έντεκα και δεκαπέντε μερίδων φαγητών για μαθητές που δεν έχουν να φάνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήTο χιούμορ μου φαίνεται απίστευτη πολυτέλεια.....
LOLA
Εν τω μεταξύ το δημοτικό βρεφοκομείο έχει ζητήσει τη συνδρομή όσων μπορούν για τρόφιμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήLOLA
Lola, τωρα σε ειδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε ξερω τι να πω εδω. Ο, τι κι αν γραψω, μου φαινεται μαλακια.
Δε θα πω τιποτα.
Που να με δεις ? Γινόταν χαμός με τη νέα σου ανάρτηση...
ΔιαγραφήΚαι εγώ το έγραψα σε σένα γιατί αλλιώς θα έβγαινα στο μπαλκόνι και θα ούρλιαζα ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ.
Ούτε η τροφή είναι πια δεδομένη.
ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ/ΟΥΜΕ.
ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΙΝΑΝΕ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.
Φτάσαμε στον πάτο.
LOLA
τώρα που το σκέφτομαι μάλλον θα πρέπει να βγω στο μπαλκόνι
celin έτυχε να διαβάζω Ρουσώ αυτές τις μέρες ο οποίος γράφει κάτι πολύ σοφό,και βέβαια ακόμη επίκαιρο.Αυτο.Δεν χρειάζεται νομίζω να πουμε τίποτα άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφή