Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

ΜΕ ΛΕΝΕ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ


Με λενε Στουρνάρα. Αυτη ειναι η μιση αληθεια.
 Η αλλη μιση ειναι οτι δεν εχω συγκεκριμενο ονομα.
Αλλοι με λενε Παπαδημο, αλλοι Πικραμμενο, αλλοι με λενε Μοντι.
Ομως, για να μη μπερδευομαστε, ας μεινουμε στο Στουρναρα.
Με λενε Στουρναρα. Και εχω σκοπο να σας θαψω ζωντανους.

Δε σας θαβω ζωντανους επειδη σας αντιπαθω, δεν εχω τιποτα προσωπικο μαζι σας.
Σιγουρα με ενοχλει το βουητο σας, οι παλμοι σας, το ποδοβολητο σας, μου θυμιζετε μυγες,
που σε ενοχλουν κατα τη διαρκεια του φαγητου, ομως κανεις δε γυρισε να πει στον διπλανο του οτι αντιπαθει τη νηστικη μυγα που γυρναει γυρω απο το φαγητο του.
Απλα, οταν χρειαστει, παιρνει τη μυγοσκοτωστρα, η ο,τι αλλο βρει ευκαιρο.
Και τη λιωνει.
Οι ενδιαφεροντες καιροι λοιπον που ζουμε, ανηκουν στους καιρους, που, καποιοι απο εμας, πρεπει να παρουν στο χερι τους τη μυγοσκοτωστρα. Θα προτιμουσαμε να μη συνεβαινε αυτο, θα προτιμουσαμε ανθρωποι και σκατομυγες οπως εσεις να εξακολουθησουμε να συμβιωνουμε ειρηνικα κι απροσκοπτα, οι καλυτερες εποχες για εμας ειναι σαν αυτες που μολις εφυγαν, δεκαετια του 00,
να τζογαρουμε διχως αυριο, να κερδοσκοπουμε πισω απο εναν υπολογιστη, να πεφτει το αεριτζιδικο χρημα βροχη, να μοχλευουμε σαν κολασμενοι, να ταιζουμε cdo τους παντες, απο φυσικα προσωπα μεχρι τραπεζες, να απομυζουμε τις χωρες εκτος Δυσης οπου εκει, ο,τι και να κανουμε, δε μιλαει κανεις, αλλωστε, καλη μου Δυτικη Μυγα, πρεπει να παραδεχτεις οτι, τις εποχες που πεφταμε σα γυπες πανω στις χωρες του Τριτου Κοσμου και σε λοιπες αναπτυσσομενες, εσυ ασχολιοσουν με Big Brother, κατηγγειλες τον Καταναλωτισμο αγοραζοντας σαν υστερικια ο,τι εβρισκες,
και σκεφτοσουν πως θα γινει να πλουτισεις κωλοβαρωντας.
Ε, αυτο ακριβως καναμε κι εμεις. Μονο που εμεις βγαζαμε κατιτις παραπανω.
Και ηταν καλυτερα τοτε, διοτι σε κρατουσαμε κι εσενα, πρωην παχεια Δυτικη Σκατομυγα,
ευχαριστημενη. Μη νομιζεις οτι ειμαστε τιποτα σαδιστες, το προτιμουσαμε ετσι.

Αλλα αυτο δε μπορουσε να κρατησει πολυ. Οι φουσκες εσπασαν, τα μαχαιρια βγηκαν
 και η Αμερικη επρεπε να παραμεινει Αμερικη, η Καπιταλιστικη Κερδοφορια επρεπε να παραμεινει κερδοφορια, η Γερμανια επρεπε να παραμεινει Γερμανια κι εσυ επρεπε να πληρωσεις τα σπασμενα.
Τοσο απλα.

Ακου να δεις λοιπον τι γινεται: Θα πληρωσεις τα σπασμενα.
Θα σου παρω ο,τι μπορει να πουληθει, ο,τι μπορει να τιτλοποιηθει, θα σου παρω τα σπιτια, τα αμαξια, τα προσωπικα σου αντικειμενα, θα σου παρω τον ορυκτο πλουτο, ο,τι πολυτιμο υπαρχει στο εδαφος σου, θα σου παρω τον ουρανο, τον ηλιο και τον αερα σου.
Θα σου παρω τα οργανα σου, θα σου παρω τα παιδια σου,\
θα σου παρω το μελλον σου.
Αφου καταφερα να σου παρω τα ονειρα σου, αφου καταφερα να σου παρω την οργη σου,
τα υπολοιπα ειναι παιχνιδακι.
Και θα στα παρω ολα αυτα μπας και μπορεσουμε να το σωσουμε διχως Παγκοσμιο Πολεμο.
Μπας και ορθοποδησει λιγο το Συστημα. Λιγο, ισα ισα μεχρι να ξαναπαρει μπρος.
Τοτε και μονο τοτε, ισως να σου επιτρεψω να βουιζεις ξανα την ωρα που απολαμβανω το φαγητο μου.
Εισαι τοσο μικρος που ουτε καν ψιχουλα δε μπορω να σου πεταξω γιατι δε θα μπορεις να τα φας.
Δε τρως ουτε τα ψιχουλα μου. Για την ακριβεια, τον αλατισμενο ιδρωτα μου γλειφεις αφου εχω φαει εγω και νομιζεις οτι τρως εσυ. Και ειναι πολυ ειρωνικο αυτο, αν σκεφτεις οτι τον Μη-Αεριτζιδικο μου Πλουτο, τον εχεις δημιουργησει εσυ. Η δικια σου Εργασια, η δικια σου Εργασια την οποια εγω οικειοποιουμαι.
Ισως σε αδικησα προηγουμενως, οι μυγες δε παραγουν τιποτα. Μαλλον μελισσα σου ταιριαζει περισσοτερο. Παραγεις το μελι κι ερχομαι και στο παιρνω.
Η μονη διαφορα ειναι οτι εσυ δεν εχεις καν Κεντρι.

Οσοι απομεινετε λοιπον, πιθανον να ξαναταιστειτε απο τον ιδρωτα μου.
Αλλα, ας μη κρυβομαστε, δε θα γινει συντομα.
Οκ, δε θα αργησει πολυ η Υφεση να γινει Αναπτυξη.
Και θα βγει τοτε ο Πρωθυπουργος σας να φωναξει οτι δικαιωθηκε.
Ναι, δε παιζω με τον πονο σας. Και πρωτογενη πλεονασματα θα εχετε (Βασικα, εχετε ηδη, δε παιζει ρολο που ελαχιστες αναπτυγμενες οικονομιες εχουν, εσας σας επεισαν οτι αυτο ειναι το Προβλημα)
κι Αναπτυξη θα εχετε.
Το προβλημα ειναι οτι, πως να το πω, Αναπτυξη δεν ειναι αυτο ακριβως που νομιζετε οτι ειναι.
Αναπτυξη εχει η Κινα, η Ινδια, η Τουρκια κι αλλες ομορφες χωρες, με συνθηκες κατεργου και γαλερας για τους εργαζομενους. Εμεις, τα Κερδοσκοπικα Κεφαλαια τρελαινομασε για τετοιου ειδους πραγματικα Φιλελευθερες Κοινωνιες, διχως ωραρια, διχως κρατος προνοιας, διχως ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη, και να σου πω και κατι; Γαμησε και τους μισθους, λεφτα ειναι μονο, τι να τα κανεις; Αερας ειναι και σκορπιζονται.
Τρελαινομαστε λοιπον για τετοιες ομορφες χωρες. Και βαφτιζουμε Αναπτυξη αυτο που κανονικα σημαινει Κινεζοποιηση. Απορρυθμιση. Ελέυθερια Προ της Ισοτητας. Free Market. Ιδιωτικη Πρωτοβουλια.
Εν ολιγοις, πραγματικη Δημοκρατια.
Θα ερθει λοιπον κι η Αναπτυξη στη χωρα σας. Κι αρκετοι ειναι αυτοι που θα τη ζησουν, βγαζοντας τα απαραιτητα προς το Ζην (Το Ευ Ζην, ξεχαστε το)
Αλλα αρκετοι, δεν ειναι ολοι.
Οκ, το εχεις καταλαβει, αλλα υστερα απο τοσα mind games και mass control, υστερα απο τοση Προπαγανδα, νομιζω οτι αξιζεις να μαθεις την Αληθεια.
Καποιοι απο εσας θα χαιρετησουν. Και θα ειναι μερα μεσημερι.
Αλλωστε, οι περισσοτεροι ανθρωποι, με το φως του ηλιου αυτοκτονουν, μαλλον γιατι θελουν να τον δουν για μια τελευταια φορα πριν εγκαταλειψουν.

Με λενε Στουρναρα.
Δηλωνω ανερυθριαστα οτι γραφω στα αρχιδια μου τις αποφασεις της δικαστικης εξουσιας,
μη κανεις καμια μαλακια και δε πληρωσεις το χαρατσι, θα στο παρω πολλαπλασιο απο αλλου.
Δηλωνω οτι ειναι πατριωτικο καθηκον να μου ξερασεις το γαλα της μανας σου.
 Οτι το Φορολογικο θα εγκριθει πρωτα απο τους ξενους για να περασει. Δηλωνω οτι δε θα μπορουσα με τιποτα να ζω με 500 ευρω, αλλα αν παιρνεις τοσα καριολη, να λες κι ευχαριστω γιατι αρκετοι δε παιρνουν ουτε καν αυτα.
Θα κανω ακομα πιο προκλητικες δηλωσεις. Θα κανω δωρακια στους Τραπεζιτες.
Θα προστατευσω τη Ταξη μου και θα το κανω τοσο φανερα ωστε να καταλαβεις οτι η Ελιτ ειναι πανω απο εσενα. Το ξερω οτι το εχεις αποδεχτει, ομως αυτη τη φορα θα σου γαμησω τοσο το μυαλο ωστε να πεις κι ευχαριστω που θα πουλησεις τον κωλο των παιδιων σου για εμας.
Θα πεις κι Ευχαριστω, να εισαι βεβαιος.
Για εσας που δε θελετε να πειτε Ευχαριστω, για εσας που μπορειτε ακομα και μισειτε: Μη νομιζετε οτι ειστε λιγοτερο κοροιδα.
Δεν εχετε καταλαβει οτι ο πραγματικος μου ρολος ειναι Αλεξικεραυνο.
Απορροφαω τους κραδασμους, για να βγαινει το αλλο τομαρι, η αλλη Πρακτοραρα,
να το παιζει κοινωνικα ευαισθητη εν συγκρισει μαζι μου.
Θα μαζεψω λοιπον εγω το μισος σας, κι οταν φτασετε στο αμην, μην τον ειδατε μετα τον Παπακωνσταντινου: Θα χαιρετησω, κι αφου εχω επιτελεσει το εργο μου, θα περασω την υπολοιπη ζωη μου, απλαμβανοντας τις ανταμοιβες που αποκομισα γαμωντας σας.
Οσο κλασατε τα αρχιδια του εκεινου, αλλο τοσο θα κλασετε και τα δικα μου.

Με λενε Στουρναρα.
Ακομα και μια σφαιρα στο κεφαλι να φαω, δε τρεχει τιποτα.
Οσο μενουν ζωντανες οι συνθηκες που με αναπαραγουν, ζωντανος θα μενω κι εγω.
Θα αλλαζω ονοματα, θα αλλαζω δερμα, μασκες, προσωπα, θα γινομαι Παπαδημος, θα γινομαι Προβοπουλος, Μοντι, Ντραγκι, Ακερμαν, Τρισε, Λαγκαρντ, Παπακωνσταντινου, Ραχοι, Καμερον,
οσες σφαιρες στο κεφαλι και να φαω,
δε θα πεθανω. Θα ειμαι εδω. Ειμαι εδω. Ειμαι η Κυριαρχια των Ελιτ που εχει επικυρωθει απο τη συνειδηση σου. Ειμαι η εικονα στην Ισπανια με τις οικογενειες που τα εκει μπατσογουρουνα πετανε στον δρομο για να παρουν το σπιτι τους οι τραπεζες, ειμαι το δακρυ της γριας, ειμαι το τρομαγμενο βλεμμα του εγγονου, ειμαι οι ασφαιρες κραυγες των και καλα κλασταρχιδια διαμαρτυρομενων,
ειμαι οι κοινωνικες σχεσεις που διαμεσολαβηθηκαν απο την Εικονα κι εξεπνευσαν,
 ειμαι η Τηλεοραση και το Διαδικτυο,
ειμαι η βρισια που εκστομιζεις νικημενος οταν περνας απο τη Βουλη, ειμαι η Καταρα που ριχνεις στα παιδια της Ελιτ,
ειμαι ολα αυτα γιατι ολα αυτα δεν ειναι παρα η επικυρωση της Κυριαρχιας μου.
Ειμαι η ιδια η Κυριαρχια μου.

Κι εσυ η μυγα που μολις επεσε νεκρη.



49 σχόλια:

  1. Να τυπωθεί σε φυλάδια και να τα πετάξουμε απο
    αεροπλάνο, αερόστατο, μπαλκονια και δεν ξέρω ακόμα τι..να μπούμε στην τηλεοπτική συχνότητα..remember remember !......
    Πέρα απο την "πλάκα" και την φαντασία μου που οργιάζει το κείμενο σου celin είναι πολύ δυνατό και προβοκάρει και καλά κάνει.
    Η δική τους δημοκρατία λέγετε απο δω και πέρα
    Ευ ΑΠΟΜΥζην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσε τα τσιτάτα( γενίτσαρε στη υπερεσία των βαμπίρ)
    στουρνάρα,εμείς σας κρατάμε στις πλάτες μας,
    Με τον δικό μας ιδρώτα και το δικό μας αίμα λαδώνουμε τις μηχανές,τις σημαίες σας και τα κανόνια...αρκετά, σαπίσατε...
    Το Μάρτη του 1789 και τον Οκτώβρη του 1917 έγινε η αρχή...
    Buenas noches

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ... Με λενε Στουρναρα.
    Ακομα και μια σφαιρα στο κεφαλι να φαω, δε τρεχει τιποτα.
    Οσο μενουν ζωντανες οι συνθηκες που με αναπαραγουν, ζωντανος θα μενω κι εγω. ...


    Θυμάσαι τη σκηνή του τέλους στο The International;
    Ετσι ακριβώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βεβαια αν τη φαει και τη σφαιρα εγω δεν θα παρεξηγησω

    Παρεπιπτωντος, φοβερη ταινια το the international

    Θυμαμαι την εβλεπε ενας φιλος και μου ελεγε οτι δεν γινονται τετοια LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έγραψε και ο Καρτέσιος: ΤΟ ΣΤΕΓΝΟ ΑΥΤΙ
    (δεν ξέρω αν το διαβάσατε ...)

    Ο Ηρακλής όταν έκοβε τα κεφάλια της Λερναίας Υδρας, στη θέση του κομμένου ξεπεταγόντουσαν δυο. Εδώ αν κόψεις τον ένα, θα εμφανιστούν άλλοι 100 μουστερήδες λέγοντας: "Οχι στη διαφθορά, ή δώστε μας ευκαιρίες για να συμμετάσχουμε"

    Χρειάζεται και ένας Ιόλαος για να κάνει καυτηριασμό.
    Διώξτε το φόβο.
    Στο φόβο μας στηρίζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ντινα, να σαι καλα. Οντως, το Ευ Απομυζειν εφαρμοζεται. Το "Ευ" για αυτους, το "απομυζειν" περισσεψε για εμας.
    Εμενα μου αρεσει παντως το "Ευ αποκεφαλιζεσθαι". Αν και δε θα πονταρα τις μαρκες μου σε αυτο, προς το παρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γκαζαριν, και λιγα "μου" λες. Την τυχη των Λουδοβικων και των Ρομανοφ να εχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σπαιραλ, το χω δει το ιντερνασιοναλ, κι εμενα μου αρεσε αρκετα, απλα δε θυμαμαι το τελος. Ενα πραγμα μονο μπορει να διωξει, η καλυτερα, να περιορισει τον φοβο (Γιατι φοβος παντα θα υπαρχει κι ισως ειναι και χρησιμος οταν ειναι λιγος),
    το μισος.η λυσσα.
    Εγω οταν οργιζομαι, νομιζω οτι μπορω να δειρω δεκα ανθρωπους μαζι.
    Που να οργιστουν
    -αλλα πραγματικη οργη, οχι της πουτσας-
    εκατονταδες χιλιαδες μαζι, ταυτοχρονα.
    Θα τρεχουν και δε θα φτανουν τα μπασταρδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ποε, κι εγω αφου πω οτι δεν επικροτω τετοια πραγματα, μακρυα, τζιζ κακο, long live stournaras,
    να αποκαλυψω τον τιτλο της αναρτησης που θα δημοσιευσω εκεινη την μερα (Μπορει και σκετη, χωρις καν κειμενο)
    ΚΑΛΟ ΨΟΦΟ ΚΑΡΙΟΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια χαρά τα λες σελίν, μα να κακοκαρδίσω και πολλούς; (ευκαιρίας δοθείσης)
    Στουρνάρας, όνομα και πράγμα μάλιστα. Και γιατί όχι; Γιατί να μην κάνει ό,τι κάνει κι αυτός κι οι όμοιοί του;
    Ποιόν να φοβηθούν κι από ποιόν κινδυνεύουν;
    Αντιγράφω μετά λύπης μου.
    Θέση 67

    "67. Στις συνθήκες του μονοπωλιακού καπιταλισμού εμφανίζονται με διάφορες μορφές (άμεση απόσχιση από ΚΚ ή με ρίζα σε παλιότερες αποσχίσεις ή δημιουργία νέων ομάδων -κομμάτων κομμουνιστικής αναφοράς) οπορτουνιστικά πολιτικά κόμματα και ομάδες που διαφοροποιούνται από το ΚΚΕ με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, πρώτ' απ' όλα στο κύριο πολιτικό ζήτημα, της μεταρρύθμισης ή επανάστασης. Το ΚΚΕ δεν μπορεί να κάνει καμία πολιτική συνεργασία με αυτές τις πολιτικές δυνάμεις ούτε σε περίοδο συγκέντρωσης δυνάμεων ούτε σε συνθήκες επαναστατικής κατάστασης..."
    Κι άλλα στο ίδιο μοτίβο.

    Κι εγώ σαν στουρνάρας (και σαν χοντρός και σαν οποιοσδήποτε τέλος πάντων, μια χαρά θα σαν πηδούσα.
    Και με τη βεβαιότητα πως όσο και να σας τον χώσω, δεν υπάρχει περίπτωση να βρω μπελά.

    Το λένε άλλωστε και οι θέσεις για το συνέδριο.
    Προεξοφλούν, χωρίς να ξέρουν τι μέλει γενέσθαι, τι θα παίζει στο μέλλον, στη χώρα, στις διεθνείς συγκαιρίες, χωρίς να ξέρουν το τι μπορεί να θέλει ο λαός, πως όσον αφορά εμάς, ξεχάστε πιθανές συνεργασίες. Και δεν αναφέρεται ντε και καλά στο συριζα. Πιάνει τους πάντες που μπορεί να βλέπουν σφυροδρέπανα όνειρα. Όλοι σκάρτοι. Ναι αμέ!
    Πρόσεξε. Στο 15 συνέδριο, λέγανε το ακριβώς αντίθετο και σαν τον στουρνάρα που έγραψε κανονικά αποφάσεις δικαστηρίου, έτσι και το ΚΚΕ, έκανε ως τώρα γαργάρα τις τότε θέσεις.
    Μα, για να μην τους τα ζαλίζουνε κάτι σαν και μένα που θέλουν συσπείρωση κάθε τι αριστερού κάνουνε πολιτική θέση την απογοήτευση όποιου πίστευε πως ίσως βρεθεί μια ελάχιστη σύγκλιση και τσινίσουμε λίγο.

    Αυτά διαβάζει ο κάθε στουρνάρας και απαξιώνει να βάλει και λίγη βαζελίνη.
    Δεν χρειάζεται. Θα μας κρατά μπρούμυτα η σοφή ηγεσία.
    Αμέεεε...

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Yπεροχο κειμενο celin,ειλικρινα γραφεις υπεροχα,και δεν το λεω για να σε κολακευσω,ειναι η αληθεια.
    Δεν εχω να προσθεσω τιποτα.Συμφωνω απολυτα μαζι σου.
    Και κατι ασχετο.Αν δεν εχεις δει ακομα την ταινια σωμα με σωμα ,μη καθυστερεις.Ειναι υπεροχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπαικερ,
    άι λεβεντημ'δε βαρεθκις τρια χρονια τα ιδια και τα ιδια λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμε 10.53

    Καλά, άσε με εμένα, μαλακίες λέω, πράχτορας είμαι, καπιταλιστής, ό,τι θέλεις.
    Πιάσε τους άλλους, που θα φέρουν το κόμμα σε κατάσταση μπαίνουμε δεν μπαίνουμε στη βουλή.
    Άρχισαν εδώ και κάποιους μήνες, απ τις τελευταίες εκλογές, θυμάσαι; Το πρωτοφανές. Κομμουνιστικό κόμμα σε τέτοιες συνθήκες να χάνει ποσοστά, αντί να τα διπλασιάζει.
    Και οι τελειωμένοι να πλαισιώνουν τους ναζί, αντί να μας εμπιστεύονται.

    mbiker


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. KKE Ου ου του σατανα, ου ου, ου, εισαι του διαολου ΚΚΕ, ου, ου

    Καταλαβαινεις Mbiker, μονο στην πλακα να σε παρει κανεις πλεον μπορει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτο το παραμμυθι που σε πιανει ο πονος για τα ποσοστα του ΚΚΕ ειναι το καλλυτερο.

    Τα ποσοστα του το ΚΚΕ τα πιανει στους δρομους και στους χωρους δουλειας, για αυτο σκας αλλωστε, πρωτη και ανερχομενη δυναμη εκει περα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Celin

    Ακριβώς έτσι σκέπτονται οι επιβήτορες των λαών, οι πλουτοκράτες και οι πολιτικοί εκφραστές του, βγάζοντας πρώτα τα συμπεράσματά τους.

    Π.χ., Αιγυπτιακός λαός και ...κίνημα “πλατείας”.
    Ομολογουμένως μαζικότατο κίνημα με αποφασισμένους διαδηλωτές να το προχωρήσουν μέχρι το δια ταύτα, ακόμη κι αν δώσουν τη ζωή τους γι' αυτό.

    Ποιο ήταν-είναι όμως αυτό το "δια ταύτα"; Το "κανένα" ήταν και παραμένει προς το παρόν...
    Δυστυχώς, το κανένα.

    Τόσο ακίνδυνο για την εκεί πλουτοκρατία και τους πολιτικοστρατιωτικούς εκφραστές της, που ...υπέκυψαν στη δηλωμένη λαϊκή ...θέληση.

    Κατ' ...απαίτηση λοιπόν τού εκτός θέματος εξεγερμένου λαού, ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας ο στρατός...
    Οι ...μύγες παρέμειναν μύγες με τη συναίνεσή τους...

    Η συνέχεια και οι εξελίξεις γνωστές και πάμε παρακάτω, με το παράδειγμα της Λιβύης. Ίδια γεύση και χειρότερη...
    Οι ...μύγες παρέμειναν μύγες με τη συναίνεσή τους.

    Ίδια τα πράγματα και στη Συρία, που οι ...μύγες εκεί προβλέπεται να εξολοθρευτούν ακόμη πιο μαζικά απ' τα ιμπεριαλιστικά γεράκια ΕΕ και ΝΑΤΟ, για ν' ...απελευθερωθούν...

    Στην Ελλάδα δε, αυτή η αναλογία παραμένει ακόμη σ' εκλογικές διαδικασίες,
    όπου το λαό ...σώζουν σήμερα οι εντεταλμένοι των πλουτοκρατών "Στουρναραίοι" από Δεξιά,
    κι έχουν έτοιμο το σενάριο αύριο οι "Στουρναραίοι" να τον ...σώσουν από Αριστερά...

    Κι αν οι ...μύγες δεν αντέξουν άλλο τον αριστεροδέξιο ...σωσμό τους,
    μια …χρυσή αυγή θα τις βάλουν στο γύψο, για να γενικεύσουν και χωρίς αντιστάσεις τον ιμπεριαλιστικό τους πόλεμο.

    Όπως ακριβώς τα γράφεις δηλαδή, με τον δικό σου σκωπτικό τρόπο.

    Αν λοιπόν το "δια ταύτα" τού λαού, στην Ελλάδα π.χ., δεν είναι να πάρει την εξουσία απ' τα μονοπώλια, άρα το κράτος και τον πλούτο, τότε φωτιά στα μπατζάκια μας.

    Κι όταν αναφερόμαστε στο κράτος, εννοούμε όλον τον κρατικό μηχανισμό,
    μη εξαιρουμένων των σωμάτων ασφαλείας των καπιταλιστών,
    που ο λαός θα μετατρέψει σε σώματα δικής του ασφάλειας απ' τους καπιταλιστές που θ’ αντιστέκονται...

    Όταν λοιπόν ο λαός με μπροστάρη το ΚΚΕ αποφασίσει να κάνει πράξη αυτό(!!!) το δια "ταύτα", οι ρόλοι αλλάζουν.

    Μύγες γίνονται οι κεφαλαιοκράτες, τα πολιτικοσυνδικαλιστικά όργανά τους και τα λοιπά τσιράκια τους,
    ενώ η κατοχή τής μυγοσκοτώστρας περνά στα χέρια τού εξεγερμένου λαού!

    Μια χαρά λοιπόν θέτεις το θέμα και ουδεμία μοιρολατρία χωρά, εφόσον στην πολιτική δεν υπάρχουν αδιέξοδα.

    Κι η μοναδική διέξοδος εντέλει απ' το τούνελ τής καπιταλιστικής βαρβαρότητας, σήμερα είναι πιο επιτακτική από ποτέ,
    κι έχει τρανό ονοματεπώνυμο: Σοσιαλισμός-Κομμουνισμός!!!

    Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν ειπα οτι εισαι πραχτορας,ουτε καπιταλιστης.
    Αλλα φταιει το σαμαρι και γκαζωνεις το γομαρι.
    Παρε τα ρεστα σου τωρα στην Κυπρο απο τις πολιτικες που οραματιζεσαι και στην Ελλαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. http://poexania.wordpress.com/2012/05/23/%CE%B8%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%AE%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%BF-%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B1/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Ανώνυμος13 Δεκεμβρίου 2012 3:22 μ.μ.

    Δικαίωμά σου στην προσωπική σου ζωή να δέχεσαι τα πουλητάρια για να σε ξαναπουλήσουν.

    Είναι όμως άτιμο, ν' απαιτείς να πέφτουν σε τέτοιες παγίδες-ζωτικά λάθη κι οι άλλοι.

    Για σκέψου, ποια η ευθύνη τού ΚΚΕ και των κομμουνιστών, αν ξαναεμπιστευτούν πουλητάρια που ξεπουλάνε ως σήμερα τα λαϊκά συμφέροντα;

    Κρέμασμα θα θέλουν οι κομμουνιστές και γενικά το ΚΚΕ,
    αν τολμήσουν να κάνουν κολεγιές με τους προδότες τού ταξικού κινήματος και κατ' επέκταση προδότες των εργατοϋπαλλήλων και των άλλων λαϊκών στρωμάτων.

    Μπράβο λοιπόν στο ΚΚΕ, που δεν υποκύπτει σε "φιλικά" κελεύσματα παγίδες για τα λαϊκά συμφέροντα.

    Άλλωστε, αν το ΚΚΕ δεχόταν να κάνει συνεργασίες με αριστεροπουλητάρια, με αριστεροπροδότες, τότε θα καταδίκαζε το λαό να παραμείνει οικειοθελώς ...μύγα, κάτω απ' τη μυγοσκοτώστρα τής πλουτοκρατίας.

    Ε, Όχι λοιπόν!!!
    Καμιά συνεργασία με δαύτους!!!

    Λαϊκή συνεργασία στη βάση(!), απ' τα κάτω δηλαδή, κι από 'κεί θα ξεπηδήσουν σχήματα για να προκύψει και συνεργασία απ' τα πάνω στη συνέχεια.
    Αυτός είναι ο δρόμος(!) και μην καμώνεσαι πως δεν τον ξέρεις ή δεν τον καταλαβαίνεις.

    Και τον ξέρεις και τον καταλαβαίνεις!
    Απλά…, δεν εξυπηρετεί τα καπιταλιστικά συμφέροντα.

    Ε, αυτό θέλουν και οι κομμουνιστές, το ΚΚΕ! Να υπονομεύσουν τα καπιταλιστικά συμφέροντα και ν' ανατρέψουν τον καπιταλισμό!!!
    Να πάρει ο λαός την Εξουσία!!!
    Εργατική-Λαϊκή Εξουσία!!!

    Καμιά συνεργασία λοιπόν με αριστεροδέξια πουλητάρια!!!

    Ζήτω το ΚΚΕ!
    Ζήτω στους κομμουνιστές που δεν σκύβουν το κεφάλι!
    Ζήτω ο Σοσιαλισμός-Κομμουνισμός που γνωρίσαμε τον 20ο αιώνα!
    Ζήτω οι Σοσιαλιστικές-Κομμουνιστικές επαναστάσεις που θα φουντώσουν τον 21ο αιώνα!

    Ζήτω ο λαός μας, οι λαοί, που δεν θα δεχτούν να είναι ...μύγες!

    Ζήτω στο 19ο Συνέδριο τού ΚΚΕ, που θα στείλει περήφανο χαιρετισμό στο 18ο!!!

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. παρτ'αλλιώς...
    "...Γιατὶ ἐμεῖς δὲν τραγουδᾶμε γιὰ νὰ ξεχωρίσουμε ἀδελφέ μου ἀπ᾿ τὸν κόσμο.
    Ἐμεῖς τραγουδᾶμε γιὰ νὰ σμίξουμε τὸν κόσμο.

    ...ἔχεις ἀκόμη νὰ κλάψεις πολὺ
    ὥσπου νὰ μάθεις τὸν κόσμο νὰ γελάει"
    Γ.Ρίτσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, να τον ενωσουμε για τα δικα του συμφεροντα, οχι να τον ενωσουμε για τα συμφεροντα της πλουτοκρατιας.

      Και στη βαση του το ΚΚΕ, ενωνει τον κοσμο, στους αγωνες, στην αλληλεγγυη.

      Διαγραφή
  21. Κοίτα να δεις!!!!!!
    Το ΚΚΕ δημοσίευσε τις θέσεις για να συζητηθούν από μέλη, φίλους, ψηφοφόρους του, απ όποιον ενδιαφέρεται τέλος πάντων.
    Και τι βλέπω;
    Κάτι πυροβολημένους πόες να με βρίζουν μόλις εξέφρασα τη διαφωνία μου σ ένα και μοναδικό σημείο που έχει να κάνει με το κατά πόσο ξέρει το κόμμα τι του γίνεται, όταν προκαταβολικά προεξοφλεί για το μέλλον, όταν πρκαταβολικά αρνείται συμμαχίες με κόμματα καθαρά κομμουνιστικά κι όταν χαρακτηρίζει οπορτουνιστικά, κόμματα σαν την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, τους ΜΟΥΛΟΥ-ΛΟΥΜΟΎδες, τις αριστερές συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ όπως το ΝΑΡ και δεν συμμαζεύεται.
    Κάνουν κάποιοι ό,τι μπορούν, για να καταστήσουν το ΚΚΕ αντιπαθές και ν αποκλείσουν την πιθανή αύξηση της δύναμής του.
    Κι ας ισχυρίζονται πως θέλουν το αντίθετο. Έτσι πόε;

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mbiker για να στο πω να το καταλαβεις απλα, εσενα εγω, δεν με ενδιαφερει να σε πεισω, τετοιας ποιοτητας ανθρωπους ουτε το κομμα χρειαζεται, ουτε εγω θελω να στηριζομαι σε αυτους στους αγωνες. Με λιγα λογια απο εμενα κυριως θα εισπρατεις περιφρονηση και απαξιωση, ετσι απλα, θα σπαταλιεμαι για ατομα που το αξιζουν και μονο, γκεγκε;

      Διαγραφή
    2. Οσο για την απαντηση στα οσα λες στην δινει το αρθρο στο λινκ

      Διαγραφή
    3. Οπως επισης και οι συντροφοι στα σχολια

      Διαγραφή
    4. @ Ανώνυμος14 Δεκεμβρίου 2012 8:38 μ.μ. mbiker

      Λες:
      "...Και τι βλέπω;
      Κάτι πυροβολημένους πόες να με βρίζουν μόλις εξέφρασα τη διαφωνία μου..."

      Για πες μας ένα σημείο στα σχόλια όσων διαφωνούμε με τις απόψεις σου που να σε βρίζουμε. Ένα!

      Πού να το βρεις...
      Κανείς δε σ' έβρισε. Όλοι σ' αντιμετωπίζουμε με πολιτικούς όρους κι επιχειρήματα.
      Κι επειδή δεν μπορείς ν' ανατρέψεις τα επιχειρήματά μας κι επομένως μηδενίζεται η χαζοπροπαγάνδα σου, το ρίχνεις στα επικοινωνιακά τρικ...
      Κάνεις ύπουλους χειρισμούς...
      Μόνο που και πάλι ηττημένος βγαίνεις, γιατί όλα είναι γραμμένα εδώ.
      Κανείς δε σ' έβρισε ...κύριε τάδε.
      Εν κατακλείδι, εκείνο που δεν αντέχεις είναι του ΚΚΕ τα δίκια. Πρόβλημά σου.
      Α, κι ένα τελευταίο, γιατί μάς βρίζεις και μας λες πυροβολημένους; Γιατί;;;;;
      Μας προκαλείς να πέσουμε στο επίπεδό σου για να δικαιωθείς ότι τάχα σε βρίσαμε;
      Βλέπεις πόσο αναξιόπιστος αυτοαποδεικνύεσαι;
      Ναι, έχει δίκιο ο Poe!
      Κάτι τέτοιους αναξιόπιστους σαν εσένα, ούτε για καφέ δεν τους καλούμε οι κομμουνιστές.
      Είναι ικανοί να πάρουν και το ...φλυτζάνι μαζί τους ...φεύγοντας.
      Εμείς στο πλάι μας, θέλουμε κοπελιές και παλικάρια που ξέρουν να ερμηνεύουν επακριβώς και με το μέτωπο στον ήλιο, τη λέξη αξιοπρέπεια!

      ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

      Διαγραφή
  22. Παρακατω ενα αποσπασμα απο ακομα ενα αρθρο για τις συνεργασιες, οχι για να πεισω τον πορωμενο αντι-κκε και αντικομμουνιστη mbiker, αλλα για να δουν καποιοι αλλοι που ισως να μην εχουν πληροφορηθει επαρκως.

    "Και δεν παίζει όχι μόνο επειδή ένα κόμμα η ένας συνασπισμός κομμάτων δεν μπορεί να κάνει ούτε βήμα για την ανατροπή χωρίς την συνεχή συμμετοχή του λαού. Αλλά και επειδή ένας αχταρμάς από διάφορα κόμματα και αποκόμματα της αριστεράς ακόμα και αν έχουν καλό σκοπό(που δεν έχουν) δεν μπορεί να καθοδηγήσει ούτε τον εαυτό του, πόσο μάλλον τον λαό(εργατική τάξη).

    Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να μας απασχολεί στις κουβέντες και στην καθημερινότητα μας είναι όχι η στείρα εκλογολογία, το να πάει αυτός με εκείνον για να κερδίσουμε, αλλά το πώς εμείς οι ίδιοι θα κινηθούμε για να ενταχθούμε στον αγώνα, δηλαδή στα σωματεία, στις λαϊκές επιτροπές, στις κλαδικές οργανώσεις, στους δρόμους κλπ. Όλα αυτά όχι επειδή τα λέει το ΚΚΕ(καλά και για αυτό:) αλλά επειδή άλλος τρόπος για να έρθουν τα πάνω κάτω δεν υπάρχει."

    Απο:

    http://poexania.wordpress.com/2012/03/27/%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%B9-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3/


    Σελιν συγνωμη που ξεφευγω απο το αρχικο θεμα, απλα επειδη σε μερικους εχει κολλησει η βελονα.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπαικερ
    αυτοι που λες, μουλουδες,ναρ,οακκε κλπ,ασε που δεν θελουν ουτε να ακουσουν για κκε,αλλα και να θελαν κανα δυο χιλιαδες ειναι ολοι κι ολοι,τι συμμαχιες να κανεις;Δλδ απο τις τριακοσιες χιλιαδες να γινεις τριακοσιες δυο;σιγα τα ωα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο κυνισμός της "κούρσας προς την ανάπτυξη", μέσα από μια ανατριχιαστικά αληθινή παρομοίωση... Σαν μύγες μας βλέπουν πράγματι...
    Οι μύγες όμως δεν έχουν πει τη τελευταία τους κουβέντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. mbiker
    να ξεκινησω απο αυτο που συμφωνουμε. Αυτο εδω το αποσπασμα που παραθετεις

    "Το ΚΚΕ δεν μπορεί να κάνει καμία πολιτική συνεργασία με αυτές τις πολιτικές δυνάμεις ούτε σε περίοδο συγκέντρωσης δυνάμεων ούτε σε συνθήκες επαναστατικής κατάστασης..."

    ειναι μια εντελως λανθασμενη θεση. Σε συνθηκες επαναστατικης καταστασης, δε ρωτας τον αλλον αν ειναι μαοικος, σταλινικος, τροτσκιστης η ξερω γω, σε αυτες τις συνθηκες, οσο περισσοτεροι, τοσο το καλυτερο, κομμουνιστικη αριστερα να ειναι κι ο,τι να ναναι, μη πω απλως αντικαθεστωτικοι η αντικαπιταλιστες.
    Οπως σε συνθηκες εισβολης μιας ξενης χωρας, ακομα κι αυτα παραμεριζονται, και το μονο που ρωταμε τον διπλανο μας ειναι αν ειναι Ελληνας η πχ Τουρκος, σφαζουμε τον Τουρκο και προστατευουμε τον Ελληνα ακομα κι αν ειναι πασοκος:)


    Περα απο αυτο ομως, εξακολουθεις να συνδεεις την επιδρομη και λεηλασια του νουδουπασοκ με τη σταση του ΚΚΕ απεναντι σε αυτους. Σα να λες οτι με ενα μαγικο ραβδι, το ΚΚΕ θα μπορουσε να αντικρουσει την επιθεση στα λαικα στρωματα και για λογους πεισματος η ξεροκεφαλιας, αρνειται να το πραξει,
    για να διαφυλαξει πω την ιδεολογικη του καθαροτητα. Αποδιδεις υπερφυσικες ικανοτητες σε ενα κομμα που ο λαος του δωσε 4,5% κι αποδιδεις την απαθεια του λαου στο οτι το ΚΚΕ δε θελει να τα βρει με τον συριζα η τον ανταρσυα.

    Αυτα ειναι λογικες ακροβασιες, δε στεκουν με τιποτα.

    Κοιτα, κι εμενα μου αρεσει ο πλουραλισμος στη κομμουνιστικη αριστερα. Δε τραβαω κανενα ζορι με τους μαοικους, η τους τροτσκιστες η τους μουλαδες, εδω διαβαζω με ενδιαφερον κευνσιανους οικονομολογους, Βαρουφακηδες και Ρουμπινιδες, προσπαθω να κραταω ανοιχτο μυαλο και να επικοινωνω νοητικα με πολλους.
    Ομως, εχω καταληξει στο οτι, για να γινει δουλεια, πρεπει να υπαρχει οργανωση, πειθαρχια, μεθοδικοτητα, ψυχραιμια και σχεδιο.
    Αυτα μονο στο ΚΚΕ τα βλεπω και πουθενα αλλου.
    Ενα κομμα στη πρωτοπορια, που να εκφραζει και να οργανωνει την αμυνα και την αντεπιθεση της εργατικης ταξης.
    Οπου λαλουν πολλοι κοκκοροι, αργει να ξημερωσει.
    Ωραιες οι συνιστωσες αλλα για να παιξουμε κανενα ταβλι η και να θεωρητικολογουμε επάοριστον για ενδιαφεροντα ζητηματα, μονο που οι καιροι δεν ειναι καιροι ευμαρειας και χαβαλε,
    τωρα δημοκρατικος συγκεντρωτισμος κι αγιος ο Θεος (Ο Μαρξ δηλαδη:)

    Οι κομμουνιστες αυτη τη στιγμη, το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να αμυνονται. Οταν ο λαος κρινει οτι πρεπει να επιτεθουν, θα επιτεθουν. Οταν ο λαος βγαζει ακομα καταλληλοτερο πρωθυπουργο το Σαμαρα, πρεπει να περιμενουν. Ορμας σα το λιονταρι οταν ο αντιπαλος ειναι αδυναμος, οταν ειναι πανισχυρος, σκεφτεσαι σα τη κομπρα. Καιροφυλακτεις για να δωσεις τη καταλληλη στιγμη το θανατηφορο χτυπημα.

    Και μια που ειπαμε για πλουραλισμο: ο πλουραλισμος δεν ειναι πανακεια, οταν απλωνεται, καταντα πλαδαροτητα και χαβαλες.
    Φαγωθηκες κι εσυ αλλα για μια περιοδο κι εγω κι αλλοι πολλοι για συνεργασια με τον συριζα, ειναι ο ιδιος συριζα που ηθελε συνεργασιες με τα πουλημενα καθεστωτικα κοπροσκυλα της δημαρ, ειναι ο ιδιος συριζα που τακιμιαζει με εφοπλιστες, που μιλαει για την αναγκαιοτητα παραμονης στην Ευρωζωνη.
    (Δεν εχω κανενα προβλημα με τους ψηφοφορους του ακομα κι αν δε τα βρισκουμε, εχω μεγαλο προβλημα ομως που βαινει κλιμακουμενο, με τα ηγετικα του στελεχη, με ξενερωνουν ολο και περισσοτερο, οι ανθρωποι δεν ειναι Μαρξιστες αλλα Κευνσιανοι, καλα ξηγιουνται κι ειναι ο,τι ειναι, αλλα τι σχεση εχουν με τους Μαρξιστες και γιατι εξακολουθουν να τους αποκαλουν συντροφους;)

    Θα προτιμησω την "Μονολιθικοτητα" και την "ιδεολογικη καθαροτητα" ,
    τα αλλα με τρομαζουν, τρια πουλακια καθονται στου διακου το ταμπουρι.
    Αυτη τη στιγμη, δεν εμπιστευομαι τιποτα πλην του ΚΚΕ,
    κι αν ειναι αδυναμο δε φταει μονο αυτο,
    κι αν κανει λαθη, εμπιστευομαι περισσοτερο τα λαθη του απο τα σωστα των αλλων, τοσο πολυ Μουτζαχεντιν νιωθω:)
    Εννοειται οτι οπου δω κατι που διαφωνω, θα το φωναζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το ξερω Σανσαιν, η επισημανση της συμφωνιας δυο ανθρωπων δεν ειναι κολακεια, ειναι ανθρωπινη χαρα οταν βλεπεις την αντανακλαση της σκεψης στου στον Αλλον!

    Εχω ακουσει τα καλυτερα για αυτη την ταινια, εψαξα να τη βρω αλλα δεν τη βρηκα, θα τη βρω ομως γιατι με ενδιαφερει πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολυ σωστα μιλας συναφραγκε και θυμιζει την Αιγυπτο και τη Λιβυη, συμφωνω σε ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γεια σου robopsychologist.
    Oxi, δε την εχουνε *(εχουμε) πει.
    Αλλα αργουμε επιδεικτικα ρε γαμωτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. "Σελιν συγνωμη που ξεφευγω απο το αρχικο θεμα, απλα επειδη σε μερικους εχει κολλησει η βελονα."

    mi casa es su casa, amigo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Selin

    Γιατί όπου μιλώ για αριστερή ενότητα, δίνω την εντύπωση πως αναφέρομαι στον συριζα, δεν ξέρω.
    Ο συριζας δεν είναι μόνο δραγασάκης και παπαδημούλης και άλλοι τινές. Είναι και λαφαζάνης και αλαβάνος και αριστερη πλευρά γενικότερα (θυμηθείτε το σφυροδρέπανο της ΚΟΕ που έσβησε η αυγή κάπου ατις τελευταίες εκλογές).
    Αναφέρομαι κατά βάση σ όλες τις άλλες κομμουνισατικές και αριστερές δυνάμεις που είναι εξωκοινοβουλευτικές, στην υποστήριξη των αναρχικών (δεν είναι όλοι αντικομμουνιστές, ένα κάρο σκατοφράξιες έχουν κι αυτοί) και δεν δέχομαι έτσι αόριστα την παρατήρηση προηγούμενου σχολιαστή πως μαοτέτοιοι και άλλοι δεν θέλουν ν ακούσουν κουβέντα για κουκουέ. Την πιθανότητα να υποδαυλίζει το ΚΚΕ αυτή την έχθρα την σκέφτηκε;
    Επίσης δεν δέχομαι και το σχόλιο άλλου συντρόφου πως τι να τους κάνουμε ένα δυό χιλιάδες που είναι όλοι οι άλλοι. Επικίνδυνη προσέγγιση, για κοιτάξτε μπάς και γίνουν κοι οι του ΚΚΕ τόσοι και τι θα λέτε μετά (πράγμα που δεν το αποκλείω με τους χειρισμούς της ηγεσίας).
    Σίγουρα είναι όπως τα λες στη συνέχεια.
    Και λοιπόν; Σε τι θα βγούμε κερδισμένοι αν το σύστημα κρατά τους δεδομένους σε επαναλαμβανόμενες κυβερνήσεις συνεργασίας;
    Σε τι μας εξυπηρετεί ξανά σαμαράς, βενιζέλος, κουβέλης, ή ακόμα χειρότερα (σε περίπτωση που τσινίσει ο μπάρμπας) και χρυσή αυγή;
    Κια τέλος, όλοι ξέρουμε πως άλλο να πάρεις την κυβέρνηση κι άλλο να έχεις και στ αλήθεια την εξουσία.
    Πως θα αποκτήσεις εξουσία μένοντας δια βίου στην απέξω;
    Περιμένοντας τι;
    Το πότε η πλέμπα θα ξυπνήσει και θ αναστηθεί; Κάντε όρεξη.
    Πότε θ αποκτήσεις διεθνείς επαφές; πότε θα κάνεις συμμαχίες που θα σου χρειαστούν μελλοντικά;
    Τι κάνει ο τζίπρας τώρα; πάει κατά λατινική αμερική, μπας και βρεί κάνα σύμμαχο, αφού ξέρουμε πως ακόμα και στην υπόθεση πρώτου κόμματος, ακραία αριστερά τον ανεβάζουν, ακταία αριστερά τον κατεβάζουν. Κάνοντας αντιπαθές το κόμμα στους περισσότερους ευρωπαίους, ακόμα και στους πολίτες. Ακόμα και στους έλληνες αριστερόφοβους μαλάκες. Τστστσ...δεν ακους τι λένε για το συριζα; άκρα αριστερά, θάρθει ο στάλιν να μας σφάξει...
    Ένα που μου τη δίνει, είναι κι η ψυχολογία, την οποία μου την γάμησε το ΚΚΕ. Τι μου λέει μέσες άκρες; μάγκα, δεν έχεις ελπίδα αλλαγής, πάρτο απόφαση. Μόνο αν έρθει η τρισμέγιστη αλέκα στα πράγματα μπορεί ν αλλάξει κάτι.
    Το όπερ, μεθερμηνευόμενον, τι σημαίνει; Πως, πάπαλα η οποιαδήποτε αλλαγή. Εκτός κι αν στ αληθεια πιστεύουμε πως είναι ποτέ δυνατό, το 80% του μαλακοπληθυσμού να αλλάξει ρότα. Έστω και κάποιο ακόμα 15-20%
    Ας είμαστε σοβαροί.
    Πάνω σ αυτό το μοτίβο λέω ό,τι λέω και τ ακούω κι από πάνω από κάτι περίεργους που παριστάνουν τους κομμουνιστές.
    Άσε που τρομάζουν και τον κόσμο και μετά παραπονιούνται πως δεν τους ακολουθούν.

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ Celin

    "...Ορμας σα το λιονταρι οταν ο αντιπαλος ειναι αδυναμος, οταν ειναι πανισχυρος, σκεφτεσαι σα τη κομπρα. Καιροφυλακτεις για να δωσεις τη καταλληλη στιγμη το θανατηφορο χτυπημα..."

    ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ!!!

    Χαιρετώ

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ Ανώνυμος16 Δεκεμβρίου 2012 8:25 μ.μ. mbiker

    Λες στην κατακλείδα σου:

    "...και τ ακούω κι από πάνω από κάτι περίεργους που παριστάνουν τους κομμουνιστές..."

    Τι πρεσβεύεις εδώ;
    Ότι όποιος διαφωνεί με το να καταντήσει το Επαναστατικό ΚΚΕ ...Αριστερό βρακολάστιχο, παριστάνει τον κομμουνιστή...;;;

    Ακριβώς το αντίθετο(!) συμβαίνει κύριε τάδε!
    Ο Μαρξισμός-Λενινισμός, ο σοσιαλισμός-κομμουνισμός, δεν έχει καμιά συγγένεια με ...Αριστερά βρακολάστιχα του καπιταλισμού.

    Άσε λοιπόν τούς χειρισμούς και τις εξυπναδίστικες αντικουκουέ ατάκες.

    Κι άσε εμάς τούς κομμουνιστές να κρίνουμε την ηγεσία μας, για την οποία, ειρήσθω εν παρόδω, είμαστε σίγουροι και περήφανοι!!!

    Πάντως είσαι πολύ χειριστικός, κι αυτό είναι ανησυχητικό, πρώτα για σένα τον ίδιο...
    Μάθε όμως και κάτι ακόμη. Οι χειρισμοί δεν πιάνουν στους υποψιασμένους. Πολύ δε περισσότερο, δεν πιάνουν σ' αυτούς που δεν παριστάνουν τους κομμουνιστές, αλλά ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ!

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Με λένε Αρτρέμη.Το κανάλι χρειάζεται μπάζωμα με ευρώ,που είναι και μοντέρνο,οικολογικό,υλικό,ώστε να μπορεί ο λαός ελεύθερα,πλουραλιστικά,ευρωπαικά και δημοκρατικά να το περιδιαβαίνει.Οι γέφυρες είναι επικίνδυνες γιατι μπορεί να βρεθεί κανας κομμουνιστής και να τις ανατινάξει και τότε τι θα πουν οι ξένοι,απο πού θα δανειστούμε;Οι ντόπιες μύγες είναι ανάξιες-δεν έχουν το επίπεδο-να πίνουν τον ιδρώτα των τουριστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Mbiker, εχεις αναφερθει ο ιδιος ονομαστικα στον Συριζα στον παρελθον, δεν ειναι ερμηνεια, δικα σου λογια ειναι. Τελοσπαντων, εγω δε πασχω απο συριζοφοβια, ουτε τραβαω κανα ζορι, απλα δεν πιστευω σε καπιταλισμο και ευρωζωνη με ανθρωπινο προσωπο, για αυτο και λεω ο,τι λεω.

    Στους υπολοιπους που λες

    "λαφαζάνης και αλαβάνος και αριστερη πλευρά γενικότερα (θυμηθείτε το σφυροδρέπανο της ΚΟΕ που έσβησε η αυγή κάπου ατις τελευταίες εκλογές).
    Αναφέρομαι κατά βάση σ όλες τις άλλες κομμουνισατικές και αριστερές δυνάμεις που είναι εξωκοινοβουλευτικές, στην υποστήριξη των αναρχικών (δεν είναι όλοι αντικομμουνιστές, ένα κάρο σκατοφράξιες έχουν κι αυτοί)"

    ειπαμε, προσωπικα ολοι αυτοι συμπαθεις μου ειναι και κοντα μου ιδεολογικα, δεν αμφισβητω οτι μπορει και το ιδιο το κκε ν αυποδαυλιζει την εχθρα, αν ομως απλα τονιζεται η διαφορα στο πολιτικοιδεολογικο επιπεδο, ε, δε γινεται και να μην τονιστει.
    Ειπαμε, σε συνθηκες επαναστατικης καταστασης, ολοι αυτοι ειναι συμμαχοι, σε συνθηκες πλαδαροτητας, η προσεγγιση με χαλαρες συνομοσπονδιες φιλοκομμουνιστικων αποψεων, δε ξερω σε τι μπορει να ωφελησει πλην του να μπερδεψει τον κοσμο τι ειναι τι και ποιος ειναι ποιος.

    Να συμφωνησω στην αναγκαιοτητα διεθνων επαφων και συμμαχιων, πολυ καλα κανει ο Τσιπρας
    (Να, βλεπεις, ξανααναφερεσαι στον συριζα στο ιδιο σχολιο που λες παραπανω οτι δεν αναφερεσαι:)
    πολυ καλα κανει λοιπον και ψαχνει διεθνεις συμμαχιες,
    Λουλα, Κιρχνερ, ο,τι βρει
    ο απομονωτισμος βλεπει.
    Το προβλημα εδω, ειναι οτι δεν υπαρχουν και πολλοι κομμουνιστες ηγετες παγκοσμιως να δουμε κι απο δω. Σε ποιον να βασιστεις; Σε αυτο το παρτσακλο της Βορειας Κορεας;!

    Χεστα κι αστα, ειναι δυσκολα τα πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΙΝ.

      ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΚΑΠΙΤΑΛΟΣΚΥΛΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΣΚΟ ΤΟ ΚΚΕ ΕΚΛΕΙΝΕ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ.

      ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΟΙ ΗΡΩΙΚΕΣ ΛΑΦΑΖΑΝΟΣΥΝΙΣΤΕΩΣΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ.

      ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΙΚΕΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟ.

      ΟΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΙ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΚΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ.

      ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΤΟΝΙΣΕΙ.

      ΤΙ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ;

      ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΜΕ. Ο ΝΕΚΡΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΕΘΑΜΕΝΟ.

      ΚΑΙ ΠΙΩ ΑΠΟ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΟΙ ΗΠΑ.

      ΓΕΙΑ ΣΑΣ

      Διαγραφή
  35. Συναφραγκε revoltanergosafragos16 Δεκεμβρίου 2012 11:35 μ.μ.\

    Μονο ετσι θα γινει, οταν θα γινει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γεια σου "Αρτρεμη"!

    Μην ανησυχεις, οι τουριστες ειναι ασφαλεις οταν περπαταν στους Γοργοποταμους! Τα ντοπια γουρουνια πρεπει να ανατιναξουμε (μεταφορικα μιλωντας η φανταζομαι.....), οι τουριστες θα μας φερνουν συναλλαγμα αυριο στη νεοκοπη λαικη μας δημοκρατια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΟΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ

    Δοτό θε να'ναι το έργο τους ,
    ύπουλα τα μυαλά τους
    και έχουν αυτοί σαν βοηθούς έρμαια λέει πολιτικούς
    με την προδοτική προβιά τους .

    Σαν να αρέσκονται θαρρώ να μας πουλάν αξίες
    και με το χρήμα ζυγαριά και λαβωμένα τα μυαλά
    να ετάζουνε στα αφεντικά
    σίγουρες Ηγεσίες .

    Γίναμε τώρα αριθμοί
    μπρός στους ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ,
    νιόφερτοι σαν να'ναι αγαπητικοί
    και μας μιλάνε για λεφτά σαν τους αλλοπαρμένους .

    Πουλήστε ν' αναπνεύσετε ότι σας έχει μείνει .
    Λίγο Φιλότιμο θαρρώ και λίγη καλοσύνη ;
    Ότι μετριέται με λεφτά εκείνα έχουν αξία
    λίγο αίμα, λίγο λαό και ιδιοσυγκρασία .

    Να μάθουμε πως στέκεστε πάλι στα δυο σας ποδιά
    και με δοτούς πολιτικούς που κυβερνάνε έναν λαό
    σαν να'ναι αυτοί υποτακτικοί
    σχεδόν σαράντα χρόνια .

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή