Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΙΩΝ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ (ΕΓΩ ΦΩΝΑΞΑ ΠΟΤΕ ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ;).



Ποιος τη πληρωνει με τις απεργιες των ΜΜΜ; Οι φτωχοι και οι μικρομεσαιοι που κυκλοφορουν με αυτα, δε τη πληρωνουν; Τοσες μερες εχω χρυσοπληρωσει τα ταξι, μου εχει βγει ο πατος στο περπατημα και εχω χασει αμετρητες ωρες στο μποτιλιαρισμα. Μπορω εγω επομενως να τους υπερασπιστω; Ποσα παιρνω εγω και ποσα παιρνουν αυτοι; Εγω να τους νοιαστω, αυτοι γιατι δε με νοιαζονται;
Αραγε, δεν υπαρχουν αλλοι τροποι αντιδρασης; Εννοειται οτι πρεπει να αντιδρασουμε εναντια στους προδοτες και τους δωσιλογους, ομως δεν ειναι αυτη η ενδεδειγμενη αντιδραση.
Ποια ειναι; Να σου πω. Να μην πληρωνουμε τους φορους. Δε σας πληρωνουμε τιποτα γαμημενοι, ελατε να μας παρετε τα σπιτια και θα σας γεμισουμε σφαιρες.
Απο την αλλη, δεν εχω παει και ποτε να υπερασπιστω καποιον που χανει το βιος του. Κι εδω που τα λεμε, δε παει και κανεις. Και γιατι δε παει κανεις; Τοσο ραγιαδες ειμαστε ρε γαμωτο; Ποτε θα ξυπνησουμε κι αφηνουμε να μας τρωνε εναν προς εναν; Και γιατι να βγαλω εγω τα καστανα απο τη φωτια; Εγω θα σωσω τον κοσμο; Ρε γαμησε τους, ολοι τη παρτη τους κοιτανε.
Να σου πω και δευτερη αντιδραση;Να παρουμε τα οπλα. Αλλα ολοι το λεμε και κανεις δε το κανει.
Ρε, για κοροιδα ψαχνετε; Να γινω εγω ηρωας και να με κλαινε τα παιδακια μου;
Να παμε εξω απο το σπιτι κανενος απο αυτους να βριζουμε; Να κανουμε καμια μηνυση για Εθνικη Προδοσια;
Τι να κανουμε;

Μουνοπανα, αν δε μας ψεκαζατε, θα σας γαμουσαμε.




Τι να κανουμε;
Παντως οχι απεργιες. Ο λαος ταλαιπωρειται, οχι αυτοι.
Εδω που τα λεμε, καποιοι δε μπορουμε να κανουμε απεργιες. Γιατι θα μας απολυσουν.
Ελα να κανεις απεργια στον ιδιωτικο τομεα, αδερφε. Να δεις τη γλυκα. Να δεις ποσοι πεινασμενοι περιμενουν στην ουρα για να σου παρουν τα φραγκοδιφραγκα. Επομενως, αφου δε μπορω εγω να κανω απεργια, δε πρεπει να κανεις ουτε κι εσυ. Γιατι η απεργια σου μου θυμιζει οτι εχω ανοιξει τα ποδια στους νταβαδες μας. Γιατι μου θυμιζει οτι δεν αγωνιστηκα ποτε εναντιον τους. Γιατι μου θυμιζει οτι παραδοθηκα αμαχητι, η σχεδον αμαχητι, στους προδοτες. Γιατι εγω δε μπορω να καλεσω τα κομμουνια και λοιπους περιεργους στον χωρο της δουλειας μου, να φωναξουν μαζι μου, να φωναξω μαζι τους. Μηπως τελικα αυτα μας φαγανε; Μηπως τελικα το οτι δε στρωσαμε τον κωλο στη δουλεια ολα αυτα τα χρονια και κοροιδευαμε αλληλους, μας εφερε ως εδω;
Απεργιες, διαδηλωσεις, τσουπ, μας την εκανε  η Pirelli .
Σοβιετικη Ενωση καταντησαμε. Ενταξει τωρα, κατι Λατσηδες και Βαρδινογιαννηδες, μη νομιζεις, αναγκη μπορει να μην εχουν, αλλα κι αυτοι χτυπηθηκαν απο τη κριση. Τωρα, πως συνδυαζονται Σοβιετικη Ενωση, κομμουνισμος αλλα και καπιταλιστες που θησαυριζουν απο το αιμα του λαου, μονο το κλουβιο μου το μυαλο το ξερει.

Α, παπα, σε λιγο θα αναφωνησω οτι θελουμε τον Γερμανο μας για να στρωσουμε!
Ποιους, τους βρωμοναζι, που μας πινουν το αιμα. Ολοι μαζι. Κι ο Γερμανος Βιομηχανος, και η Ντοιτσε Μπανκ κι ο Γερμανος Εργατης, κι ο Γερμανος υπαλληλος κι ο Γερμανος μικρομεσαιος.
Πεσαν ολοι μαζι να μας φανε, τι να κανει κι ο Σαμαρας, μονος του παλευει με τοσους αχρηστους που εχει μαζεψει γυρω του.

Αλλα, ας μη ξεφυγουμε απο το θεμα. Το θεμα ειναι οι απεργιες. Ασε, κι ο Σαμαρας, μαλλον προδοτης ειναι. Αλλα γουσταρω οχι επιταξη αλλα φαλαγγα να τους κανει. Καλομαθημενα κοπροσκυλα, φωναζουν, φωναζουν, γιατι φωναζουν;
Εγω φωναξα ποτε ρε κουφαλες; Φωναξα οταν πουλησα το αμαξι; Το εξοχικο; Φωναξα οταν εχασα τις καταθεσεις μου; Οταν γυρναω σπιτι και βλεπω τη γυναικα μου δυστυχισμενη και τα παιδια μου, να προσπαθουν να με παρηγορησουν κανοντας με να νιωθω ακομα πιο αχρηστος;
Ειπα τιποτα εγω ρε γαμιοληδες; Εσεις γιατι φωναζετε; Γιατι μου χαλατε τη νεκρικη μου σιγη, τη νεκρικη μου ακινησια, τη νεκρικη μου ακαμψια,
γιατι μου υπενθυμιζετε οτι ειμαι νεκρος;
Γιατι μου υπενθυμιζετε οτι μπορουμε ακομα να ενωσουμε τις φωνες μας, να παμε διπλα στον μηχανοδηγο, στον οδηγο,στον χαλυβουργο, στον απολυμενο, στον σκουπιδιαρη, στον δασκαλο,
 στον γιατρο
να του πουμε οτι ειμαστε κοντα του κι οτι θελουμε να ειναι κι αυτος κοντα μας,
γιατι μου υπενθυμιζετε οτι το παιχνιδι μπορει ακομα να παιχτει,
γιατι δε παραδινεστε κι εσεις , να παραδοθουμε ολοι μαζι, να ξεχασουμε οτι παραδοθηκαμε και βυθισμενοι στην ληθη και την ακινησια να περιμενουμε τον σωματικο μας θανατο απο τα γεννηματα της σκυλας που μας εξολοθρευουν αδιστακτα;


Χατζηδακη, πανηγυριζα οταν τις μαζεψες και θα πανηγυρισω οταν τις ξαναμαζεψεις, αλλα τωρα ειμαι μαζι σου. Επιταξη, απολυση, φυλακιση, γαμησε τους. Γαμησε τους μεχρι να ερθει η στιγμη που θα γλεντησουμε κι εσενα. Η Ελλαδα ποτε δε πεθαινει, δοσιλογοι.
Θα σας ξεσκισουμε ολους στο τελος. Θα σας φαμε ζωντανους. Θα φαμε ο ενας τον αλλον, θα μας βοηθησει ο Θεος και η Παναγια.

Αλλα μεχρι τοτε, ασε με να γειρω πλαι στην παραδοση μου. Πλαι στην υποταγη μου. Πλαι στην αποδοχη του τελους μου.
Ασε με να γειρω, σε παρακαλω, Και να τα ξεχασω ολα αυτα. Το οτι εχω παραδοθει, το οτι εχω υποταχτει. το οτι τα εχω ολα αυτα σιωπηρα αποδεχτει.
Ασε με να με να γειρω και μην απεργεις, μη μου τα θυμιζεις ολα αυτα.

Με πονανε.

21 σχόλια:

  1. Ψηλά το κεφάλι, ρε !

    Με Ταξική Ενότητα, κόντρα στους συμβιβασμένους, τους πουλημένους, τους ευρωλιγούρηδες, τους ΔΝΤλιγούρηδες, κόντρα στα ανθρωπάκια ή ανθρωπάρια που τρέχουν πίσω από αμερικάνικα "ιδρύματα", κόντρα (τελικά) στον ιμπεριαλισμό, για την σοσιαλιστική αλλαγή, την άλλη κοινωνία, την ανθρωπιά !

    Δεν την χαρίζουμε σε κανέναν την ανθρωπιά μας.

    Βάζουμε μπροστά την αγωνιστικότητά μας, τους δείχνουμε ότι ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΤΑΧΤΟΥΜΕ !

    Με απεργίες ; Με απεργίες !
    Με ξεσηκωμό ; Με ξεσηκωμό !
    Με επανάσταση ; Με επανάσταση !

    ΜΕ ΟΛΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε κανεναν δε τη χαριζουμε Φαρε, σωστος,
      και με ολα αυτα που λες,
      θα πεσουν
      οταν το θελησουμε.

      Διαγραφή
  2. είσαι δυνατός!!!!!!!!

    ελληνοκάφροι μικροαστούλικοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συνυπογραφω!!! Θελει"αρετη και τολμη ηελευθερια!(και η αξιοπρεπεια)!!ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτο και ειναι τοσο δυσευρετες, Βασω.
      Κι αν η αρετη δε λειπει απο πολλους, για την τολμη, ειναι συζητησιμο..

      Διαγραφή
  4. Και γω εναντίων είμαι. Αλλά θα ήμουν πιο πολύ κατά, αν είχα δουλειά και περπατούσα όλη μέρα. Βρέχει κιόλας... ποιος να τρέχει.
    Δε λες πάλι καλά που ο Σαμαράς με σκέφτηκε. Και ο Κουβέλης... αυτός αριστερός είναι, κάτι παραπάνω θα ξέρει.
    Ευτυχώς είμαστε άνεργοι, την γλιτώσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε καταλαβαινω γιατι ειρωνευεσαι τον Κουβελη, Μαρια,
      αριστερο δεν ειναι αυτο το σκυλι της ολιγαρχιας; Δεν ειναι; Μα αφου ετσι ονομαζεται το κομμα του;!

      Διαγραφή
  5. Σύμφωνη βρίσκεις και εμένα. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που συμφωνουμε Rockmantic. Kαλη συνεχεια και σε σενα, να ρχεσαι να τα λεμε ακομα και στις διαφωνιες μας:)

      Διαγραφή
  6. Α να χαθεις, παλιοτσιριδα...!!
    με δακρυσες...!!
    Κι ας ειμαι ανεργος...!!

    Με κλωτσησες...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε μου, στον εαυτο μου ηθελα πρωτα να δωσω μια κλωτσια, αλλα φαινεται οτι χρειαζεται να μαζεψει κι αλλες,
      που μεσα σε ενα μποτιλιαρισμα πριν λιγες μερες, εκραζε απο μεσα του τους απεργους. Φαινεται οτι η παλη με τον μικροαστουλη εαυτο μας ειναι μια παλη διχως τελος, τουλαχιστον για τους πολλους.

      Διαγραφή
  7. Φίλε Celin νομίζω πως έχουμε κάτι κοινό: περιστοιχιζόμαστε από ανθρώπους άλλων αντιλήψεων και γι αυτό έχουμε τα νεύρα μας με τον κόσμο.
    Μην ανησυχείς, μάλλον υπάρχουν κι άλλοι ανθρωποι ανάμεσά μας που δεν τους πολυβλέπουμε, οι οποίοι είναι έτοιμοι για αξιοπρεπή αγώνα υπεράσπισης των ταξικών τους συμφερόντων.
    Δεν είμαστε όλοι σκατά.
    Είμαστε σχεδόν όλοι μόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακομα κι αυτοι που δεν ειμαστε σκατα, πρεπει να προσεχουμε να μη ξαναγινουμε! Μαζεστιξ χαιρομαι για το μυαλο μου για ενα πραγμα, οχι επειδη παιρνει πολλες στροφες -δεν παιρνει-
      αλλα που καταφερε να βρει τροπο, μεσα σε αυτη τη σαπιλα, να στροφαρει με διαφορετικο τροπο απο τον τροπο των πολλων.

      Διαγραφή
  8. Ομολογώ πως δεν κατάλαβα αν διατυπώνεις θέση ή αν σαρκάζεις.
    Πιστεύω πως ήταν η ευκαιρία να γενικευτεί η απεργία με καθολική συμμετοχή των ΔΕΚΟ. τραπεζών, δημοσίου και μια γενίκευση όλοι στους δρόμους.
    Με τα πόδια, με ταξί, με ιχ.
    Όλο αυτό το παιχνίδι στηρίζεται αποκλειστικά στην παθητικότητά μας και ως τώρα έχει τρομακτική επιτυχία.
    Ποιό είναι το πρόβλημα; εμείς οι ίδιοι, ο λαός.
    Η ΠΛΕΜΠΑ!

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να λεγα οτι δε με διαβαζεις καιρο, θα το καταλαβαινα!
      Πολλες αναρτησεις μου ειναι ενα γραμμα προς τον μικροαστο, παιρνω τη θεση του, τον υποδυομαι και προσπαθω απο να του βαλω φωτια , ομως με ευαισθησια και κατανοηση, αλλιως θα ειναι κηρυγμα απο καθεδρας.
      Κι οπου μικροαστος, βαλε μεσα και τον μικροαστο που κρυβω μεσα μου, μη νομιζεις, πετιεται συχνα απτο πουθενα.

      Συμφωνω οτι ηταν ευκαιρια, οπως συμφωνω και στο οτι στηριζονται στην παθητικοτητα. Ειναι ολοφανερο οτι για τη σφαγη μας η ευθυνη εχει φυγει προ πολλου απο αυτους, μολονοτι φυσικοι και ηθικοι αυτουργοι μαζι,
      κι εχει περασει σε εμας τους ιδιους.

      Διαγραφή
  9. Καλά βρε, μην βαράς. Προς στιγμήν φοβήθηκα πως σ΄έπιασε ο κοινωνικός αυτοματισμός σούμπιτο :-)

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aν υποψιαστω οτι οι Καψηδες και οι Πορτοσαλτε αρχιζουν να με επηρεαζουν, θα χωσω το κεφαλι μου στον φουρνο για να επανελθω:)

      Διαγραφή
  10. Συμφωνω απολυτα μαζι σου celin,νιωθω σαν να εισαι μεσα στο μυαλο μου και σκεφτομαστε το ιδιο.Το μονο που εχω να προσθεσω ειναι να δεις οπωσδηποτε τη νεα ταινια του Γαβρα 'το κεφαλαιο".Τα λεει ολα.Ειναι φοβερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω εχω σκοπο να τη δω σανσαιν, ειμαι σιγουρος οτι θα μου αρεσει το ιδιο.

      Διαγραφή
  11. ξέρεις κάτι; Γράφεις εξαιρετικά.
    Εξαιρετικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή