Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ

1)"ΘΑ ΔΩΣΩ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΘΩΟΣ",
δηλωσε πριν λιγο ο Τασος Μαντελης.Αυτος που ομολογησε οτι τα αρπαξε απο τη Ζιμενς,τωρα ισχυριζεται οτι δεν δωροδοκηθηκε.Προφανως η Ζιμενς μοιραζε τα λεφτα της,ετσι,χωρις λογο,μαλλον διοτι νοιαζεται για τη πολιτικη ζωη της Ελλαδας κ θα ηταν κριμα τα εξοδα της προεκλογικης εκστρατειας να αποτελεσουν αιτια να μη βγει βουλευτης ενας πολιτικος του διαμετρηματος του Μαντελη.

2)"ΣΚΟΤΕΙΝΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ,ΗΘΙΚΗ Κ ΦΥΣΙΚΗ ΜΟΥ ΕΞΟΝΤΩΣΗ",δηλωσε ο Ακης "ροκφελερ" Τσοχατζοπουλος.Με αμυθητη  περιουσια  λογω της σκληρης του πολυετους δουλειας,λογικο ηταν να μπει στο στοχαστρο των ζηλοφθονων ψωριαρηδων που δεν αντεχουν να βλεπουν τους κοπους των συνανθρωπων τους να ανταμειβονται..
Οι θρασυτατοι βερμπαλισμοι του Ακη θυμησαν σε ολους μας παλιες καλες εποχες,εποχες οπου εβλεπες την ανηθικοτητα να επιβραβευεται κ εσυ ενιωθες μαλακας γιατι γεννηθηκες με τσιπα.

3)Αμυθητη περιουσια εχει κ ο Σιουφας.Ο γιος του Σιουφα δεν εχει τελειωσει ακομα το Πανεπιστημιο κ εχει γραμμενα στο ονομα του καμποσα σπιτια.Απο που τα εβγαλε τα λεφτα?Ποτε θα ασχοληθει η Δικαιοσυνη μαζι του?Τοσα κ τοσα εχει γραψει το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ για αυτον.Μπορει να ειναι συκοφαντιες,οκ.Τοτε γιατι δεν τους μηνυει?

4)Μονο το 2006,ο Λιαπης απεκτησε
α)Διαμερισμα 135,72 τ.μ στη Κηφισιας 124 εναντι τιμηματος 94.478 ευρω
β)Γραφειο 140 τ.μ στην ιδια πολυκατοικια εναντι τιμηματος 94.478 ευρω
γ)αγροτεμαχιο 5115 τ.μ στη Μυκονο,στην οποια ειχε ηδη απο το 1999 κ αλλο ακινητο,εναντι ποσου 187.894 ευρω.
Κ οι τρεις αγορες του Λιαπη,για τις οποιες τα αναφερομενα τιμηματα δεν αφορουν παρα τις αντικειμενικες αξιες των τιμηματων,στη δηλωση γραφεται οτι αποκτηθηκαν με δανεια
[ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ,ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΤΖΙΟΒΑΡΑ]

4 περιπτωσεις που σε γεμιζουν με εθνικη υπερηφανεια.Ενδοξα πολιτικα ονοματα,που μαζι με δεκαδες συναδελφους τους οδηγησαν την Ελλαδα στη σημερινη κατασταση.
Ποια ειναι αυτη η κατασταση?
"...τους αρεσει,δεν τους αρεσει..συμφωνουν δε συμφωνουν,η χωρα πωλειται-απλως ας κοιταξουν να οργανωθουν--[ΕΝΝΟΕΙ,ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ]μπας κ πιασουμε καμια καλη τιμη.
Ποιος τα λεει αυτα?Ο Γιαννης Πρετεντερης,παλι απο το Βημα της Κυριακης.
Δεν ειναι αριστερη συνωμοσιολογια λοιπον,ουτε φραστικες υπερβολες γραφικων ανησυχουντων.Ο Γ.Π ανηκει στις φωνες του Καθεστωτος,κολλητος του Σημιτη Κ του Λαλιωτη.Κ λεει στα ισα οτι ξεπουλαμε τα παντα.
Ομορφα.
Ακομα κ αν υποτεθει οτι καποιος εξακολουθει να στηριζει τον δικομματισμο που ρημαξε τα παντα κ ξεπουλαει στη χωρα,θα ηθελα να ρωτησω αυτον τον καποιον,"ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΑΜΟΓΙΟΣΚΟΥΠΙΔΑΡΙΟ,ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ?ΑΝ ΔΕ ΣΑΠΙΣΟΥΝ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ,ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ ΔΕ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ?"

Ζουμε το τελος της Λογικης.Οι ιδιοι κλεφτοκοταδες μπαινουν εγγυτες της απο δω κ περα τιμιοτητας.Οι εχοντες την αντικειμενικη πολιτικη ευθυνη για αυτο το χαος Πρωθυπουργοι,
ΔΕΝ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ.
Απο σεβασμο στο θεσμο του Πρωθυπουργου,ψελλιζουν τα τσουλακια τους.
Μα αν οι ιδιοι ειχαν σεβασμο για το αξιωμα που υπηρετησαν,δε θα επρεπε,οχι μονο να κατεθεταν στην Εξεταστικη Επιτροπη,αλλα κ βγαινοντας απο εκει,μπροστα στις καμερες,να αυτοκτονουσαν?
Ζουμε το τελος της Λογικης,
κ επειδη εγω πασχιζω να τη διατηρησω εστω κ κουτσουρεμενη,
αρνουμαι να στηριξω ξανα τον δικομματισμο.

31 σχόλια:

  1. Καλημερα φιλε celin

    Εννοειται οτι δεν στηριζουμε τον δικομματισμo! Αυτο ελειπε! Για μενα ηταν ξεκαθαρο απο χρονια, αλλα, ας ελπισουμε οτι θα γινεται ολο και πιο αυτονοητο για πολλους περισσοτερους απο τωρα και στο εξης. Ας δω μια φορα να δικαζονται τα λαμογια στην Ελλαδα και τι στο κοσμο!! Wishful thinking θα μου πεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για γέλια, για κλάματα και για πέτρες είναι...

    Elva δυστυχώς στο ελλάντα δεν τιμωρούνται ποτέ τα λαμόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. elva,
    οπως φαινεται καθε φορα κ στις Εκλογες,για πολλους τα αυτονοητα δεν ηταν κ τοσο αυτονοητα,κ συμπεριλαμβανω κ τον εαυτο μου,

    υστερα ομως απο το "τελος της λογικης" ελπιζω να ελαβε χωρα κ το τελος των ψευδαισθησεων,
    κ να ξημερωσει καποτε μια διαφορετικη,συναρπαστικη μερα,
    με πολλα βεβαια ερωτηματα αλλα κ με περισσοτερους ανθρωπους απο τωρα,προθυμους να προβληματιστουν για αυτα κ να τα απαντησουν οι ιδιοι,διχως τη χειραγωγηση τοτ δικομματισμου.

    Κ δυστυχως μαλλον wishful thinking ειναι,αλλα δεν εχουν καταλαβει ακομα οι κυβερνωντες οτι αν ουτε αυτο το wishful thinking μας δε γινει πραγματικοτητα,
    τοτε θα πραγματοποιηθουν πολλοι απο τους εφιαλτες τους.

    Κατι μικρο αλλα ωραιο,

    ακουσα στο ραδιοφωνο οτι κατα την εισοδο του Παπανδρεου στο Ηρωδειο,ακουστηκαν για πρωτη φορα τοσες εντονες κ ηχηρες αποδοκιμασιες απο τους παρισταμενους,
    εν αντιθεσει με τη εισοδο του Μικη Θεοδωρακη ακριβως πριν,οπου κ ακουστηκαν επιδοκιμασιες!

    Καλα ειναι για αρχη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. bauer24,
    τα λεω κ στην elva παραπανω,
    οι αποδοκιμασιες του κοσμου οπου βρεθουν κ οπου σταθουν-ΑΚΟΜΑ Κ ΣΕ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΩΝ,ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΗΡΩΔΕΙΟ!!-,
    ειναι μια καλη αρχη.
    Αν δε μπουν στα μπουντρουμια οι μισοι απο αυτους κ αν δε δημευτει η περιουσια τους,
    θα ερθουν κ οι πετρες κ οι κοτρωνες.

    ελλαντα-ξεελλαντα,
    αν δε τιμωρηθουν ουτε αυτη τη φορα,δε θα τη γλυτωσουν την οργη του κοσμου,η οποια με χαρα-κ με λιγη ανησυχια πρεπει να ομολογησω-,διαπιστωνω οτι ειναι ανεξελεγκτη.

    Κ φυσικα η καθειρξη κ η δημευση της περιουσιας δεν ειναι τιποτα,αν δε συνοδευτουν κ απο μετρα ενισχυσης των οικονομικα ασθενεστερων,
    των νεων αυτης της χωρας[που ειναι το μελλον της]
    των ηλικιωμενων αυτης της χωρας που ελιωσαν στη δουλεια για να απολαυσουν αυτα τα κοπροσκυλα τα προνομια τους,
    αλλα φυσικα κ των 40αρηδων,50αρηδων που αποτελουν κ τον κορμο της κοινωνιας.

    Εν ολιγοις,στηριξη σε ολους.

    Κ αν τους φαινονται μαξιμαλιστικα αυτα τα αιτηματα,
    τοτε ερχεται το γαια πυρι μειχθητω,
    το οποιο για να ειμαστε ειλικρινεις,οσο κ αν η οργη μας οδηγει προς τα εκει,
    δε θα μας βγει σε καλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ μου celin,αυτό το "τέλος της λογικής" με τρόμαξε στην αρχή που το διάβασα. Αλλά on second thought ξαναδιαβάζοντάς το λέω να το αλλάξω και να το κάνω "η αρχή της λογικής".Γιατί μέχρι τώρα ζούσαμε το παράλογο!!
    Το πρόβλημά μας είναι πως σαν λαός κρίνουμε ή τέλος πάντων κρίναμε μέχρι τώρα, καθισμένοι στον τριθέσιο...
    Μόνο γέλια μου προκαλεί η σκέψη πως οι πολιτικοί, ένθεν ένθεν και ένθεν αποφάσισαν να κάνουν από μόνοι τους ΑΥΤΟΚΑΘΑΡΣΗ (σαν τους ηλεκτρικούς φούρνους, ένα πράμα!). Πέντε διαφορετικά πορίσματα για το Βατοπέδι!!!!!!!!!! Τι αυτοκάθαρση θα είναι αυτή...ο Θεός να δείξει!
    Κανείς δεν έκλεψε. Κανείς δε δωροδοκήθηκε. Κανείς δε κρύφτηκε πίσω από τη βουλευτική του ασυλία. Κανείς! Σε καμιά περίπτωση δεν αποποιούμαι της ευθύνης μου σα πολίτης. Ίσως η ιδιοσυγκρασία μας σα λαός (και δε θέλω να το πιστεύω αυτό) βοήθησε στη χειραγώγησή του. Επί δύο δεκαετίες γίναμε κατα φαντασίαν νεόπλουτοι. Η λογική που επικρατούσε ΄ήταν "εύκολο χρήμα" για ΚΑΘΕ χρήση από τις τράπεζες...εορτοδάνεια, διακοποδάνεια, γαμοδάνεια, στεγαστικά, καταναλωτικά, επισκευαστικά...και τι μας ένοιαζε, βρε αδερφέ, τι σπίτια έχει ο Άκης, ο Γιάννος, η Γκερέκου αφού και μείς αν θέλαμε τα είχαμε!!! Αυτό ήταν παράλογο...τώρα αρχίζουμε, ελπίζω, να βλέπουμε τη λογική. Δεν είναι δύσκολο να υπάρξει κοινός νους, οφθαλμοφανή και εξώφθαλμα είναι όλα. Άντε σιγά-σιγά να σηκωνόμαστε από του καναπέω(ο)ς μας...Άντε σιγά-σιγά.
    Δικομματισμός; Ποιος μίλησε για δικομματισμό;
    Ούστ (σόρυ αυτό δεν αρμόζει σε μια κυρία όπως εγώ)

    καλησπέρες (πολλές)

    πι ες
    πολλά έγραψα ε? next time λιγότερα, i promise!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λενα,
    η συνειδητοποιηση του παραλογισμου του να βγαινει ο Μαντελης[ΠΟΙΟΣ?Ο ΜΑΝΤΕΛΗΣ ΠΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ ΤΑ ΑΡΠΑΞΕ]κ να δηλωνει αθωος,
    σιγουρα ειναι το πρωτο βημα για την εγκαθιδρυση της Λογικης.
    Συμφωνω με ολα οσα λες.
    Επρεπε να πιασουμε πατο για να αρχισουμε να ανασυρομαστε στην επιφανεια.
    Κ συνειδητοποιωντας οτι εχεις πιασει πατο,μετα σου ειναι ευκολοτερο να αρχισεις τη προσπαθεια για ανυψωση.

    "Πέντε διαφορετικά πορίσματα για το Βατοπέδι!!!!!!!!!"
    Νομιζω οτι η ΝΔ,δεν υπεδειξε κανεναν γαλαζιο υπουργο για προκαταρκτικη.

    Θα ηταν γελοια ολα αυτα,αν δεν ηταν τοσο επικινδυνα,η Δημοκρατια εχει καταλυθει,μονο τα τσιρακια του δικομματισμου η οι στοκοι,θα το αρνουνταν.

    Κ ενα μικρο χερακι το χουμε βαλει ολοι μας,ναι,δυστυχως ετσι ειναι,sad but true.
    Tωρα,οι επιλογες ολων μας ειναι κρισιμες κ αυτη τη φορα δεν υπαρχουν δικαιολογιες για κανεναν,
    γιατι οι επιλογες αυτες ειτε θα οδηγησουν σε αναπαραγωγη της σαπιλας ειτε σε κατι καινουριο.
    Και δε ξερω αν το καινουριο αποδειχτει ακομα χειροτερο,
    παντως για μενα η επιλογη της σαπιλας δεν υπαρχει ως επιλογη.

    ΥΓ οχι,οχι,αντιθετως!
    Στο ιστολογιο μου,οσο μακροσκελεστερα τα σχολια,τοσο το καλυτερο!
    Διχως βεβαια να υποτιμω κ τα ολιγολογα,
    χαρα κ τιμη ειναι για μενα το καθε σχολιο εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κ μια που μιλαμε για πολιτικους,
    εδω μια προταση του squarelogic κ του Ρηγα,
    για να περνα εποικοδομητικα ο χρονος σας,
    http://www.greekpayback.com/

    Προς το παρον,εστω εικονικα!!
    Σημειωτεον,
    το ρεκορ των 1975 ειναι δικο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι να σου κάνω στο παρά τσάκ σε είχα (1875):) Και μετά τα σοβαρά ας περάσω στα αστεία!

    Δεν μου λες... Αυτός ο Άρειος Πάγος που έβγαλε πως τα πρόβατα πρέπει να έχουν φώτα πορείας (για φλας δεν είπαν πάντως, πάλι καλά!) κι η δικαιοσύνη γενικά... Ρωτάω τώρα εγώ ως ανήξερος πολίτης... Λοιπόν αυτός ο αθώος ο Μαντέλης, βγαίνει και λέει ΕΙΜΑΙ ΑΘΩΟΣ, ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΡΑ ΓΙΑ ΜΙΖΑ, ΤΑ ΠΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΛΕΓΩ εν ολίγοις... Που είναι η Ελληνική Δικαιοσύνη; Είδες, άκουσες κανέναν εισαγγελέα να παρεμβαίνει αυτεπάγγελτα και να του ασκεί δίωξη; Γιατί, αν δεν κάνω λάθος, ο Μαντέλης είναι ο πρώτος που βγαίνει και λέει ανοιχτά, πως ΠΑΡΕΝΕΒΕΙ ΤΟΝ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΝΟΜΟ! Ο κύριος αθώος πετάει στη Βουλή και στα ΜΜΕ πως, ξέρετε κάτι, δεν είμαι μιζαδόρος αλλά εξαπάτησα το εκλογικό σώμα, παρενέβην τον εκλογικό νόμο, και παράνομα κατέκτησα θέση στο ελληνικό κοινοβούλιο, αφού σύμφωνα με τον εκλ. νόμο η παραβίαση των ορίων προεκλ. δαπανών επιφέρει έκπτωση από το βουλευτικό αξίωμα! Και ΟΥΔΕΙΣ ασχολείται με την ομολογία... αθώωσης - ενοχοποίησης!!!

    Αλλά τι να ασχοληθούν... Έχουν άλλο τεράστιο πρόβλημα να λύσουν. Δυσεπίλυτο, ο Γόρδιος δεσμός ήταν 1+1 κάνουν 2? μπροστά του! Το όνομα αυτού; Μπλάνκο! Φεύγει ή δεν φεύγει; Κι αν φεύγει πως φεύγει; Με οινόπνευμα ή με βενζίνη; Με τρακτέρ ή με μπουλντόζα; Να το βορβαδίσουμε μήπως; Μήπως να το καταψύξουμε οπότε με την διαφορά συστολής χάρτου και... μπλάνκου επέλθει η αποκόλησις χωρίς να ξοδευόμαστε; Να το στείλουμε στη ΝΑΣΑ να το βάλει σε ένα διαστημικό λεωφορείο, οπότε όταν βγει εκτός ατμόσφαιρας η διαφορετική μοριακή σύνθεσις διορθωτικού και χάρτου επιφέρει τον... αναίμακτο διαχωρισμό τους; Να βρούμε εκείνον τον ειδικευμένο χειρουργό που χωρίζει τα Σιαμαία να χειρουργήσει και το έγγραφο; Ολημερίς κι ολονυχτίς συσκέπτονται για το ζήτημα! Τους συμπονώ! Συγκλονιστικό το πρόβλημα του τρικομματισμού... (μην ξεχνάς την ακροδεξιά τηλετσόντα... Γμτ ούτε "ελληναράδες" της "προκοπής" δεν έχουμε... Για λίγα καλά λόγια από Παγ-Καλο-Παπουτσήδες τρέξανε και βάλανε αμέσως την υπογραφή τους στο ξεπούλημα της χώρας... Γιαλαντζί εθνίκια κατά το καθίκια... ¨οχι πως δεν το ξέραμε δηλαδή, αλλά τους περίμενα πιο συνεπείς στον νεαντερταλισμό τους...).

    Τέλος για τον φίλο μου τον Άκη... ¨Όταν βγήκε πως η κόρη του έχει 20 μύρια, είπε ο αμίμιτος πως εκείνη δουλεύει 20 χρόνια οπότε δικαιολογείται... Κατάλαβες celin; Χρόνος και εκατομμύριο στην άκρη! Έτσι πάει!!!

    Πάω να ψάξω να βρω που στο διάβολο έχω τα δικά μου 30! Κάπου τα έβαλα και το έχω ξεχάσει, αλλά που θα παει, θα τα βρω!

    Κι όταν τα βρω θα πάω στη Ζούγκλα με τον Ταρζάν, τον παιδικό μου φίλο... κι αν θα με φάνε τα άγρια θηρία, θα με γράψει και η ιστορία, πως με φάγανε τα ζώα, κι όχι η μ... του αιώνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε θελω να σε κολακεψω αλλα χαιρομαι που τοσο απολαυστικο κ καυστικο σχολιο κοσμει την αναρτηση μου,
    με εκανες να χαμογελασω κ αμεσως συνειδητοποιησα οτι το χαμογελο ειναι πικρο.
    Κ οργισμενο,
    διοτι εθιξες τη παραμετρο της Δικαιοσυνης,
    η οποια μονο τυφλη δεν εχει αποδειχθει -οχι μονο-τα τελευταια χρονια.
    Αντιθετως βλεπει μια χαρα,
    μονο κ μονο βεβαια για να μπορει να κανει τα στραβα ματια εκει που θελει,

    Γιατι κανεις δεν ασχολειται μαζι τους?
    Η μηπως εχουμε τη ψευδαισθηση οτι σε αυτον τον τοπο μονο οι πολιτικοι ειναι επιορκοι?

    Πολυ σωστο ειναι αυτο που λες για τον Μαντελη.

    Να σου προσθεσω κ κατι αλλο που το ακουσα σημερα κ το θεωρω ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ,ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ,
    βγηκε ο Βαλυρακης,ο Προεδρος της Εξεταστικης επιτροπης κ αφησε να εννοηθει οτι στην υποθεση του μπλανκο κ των σβησμενων ονοματων,εμπλεκονται Δικαστικοι,ευθυνονται γιατι-οπως ακουσα σε ενα καναλι-ενημερωσαν τη Ζιμενς,πριν μπουκαρει το ΣΔΟΕ,να σβησει τα επιμαχα ονοματα δημοσιογραφων κ πολιτικων με τα δωρακια κ τις χορηγιες.
    Κατονομαστηκε κιολας ο δικαστικος.

    Τι συμβαινει εδω?

    Εγω αν ημουν αυτος ο Δικαστης,θα εβγαινα στα κεραμιδια κ θα εκανα οτι περνουσε απο το χερι μου για να τιμωρησω τον Βαλυρακη,που με αποκαλεσε ουσιαστικα απατεωνα.
    Κ θες να σου πω τη γνωμη μου?
    Οση απεχθεια κ αν τρεφω προς τους πολιτικους,δε πιστευω οτι ειναι οι μονοι υπευθυνοι για το χαλι,
    στρατιες ολοκληρες δικαστικων,ακαδημαικων,τοπικων αρχοντων,συνδικαλιστων,πνευματικων ανθρωπων,
    εκμαυλιστηκαν
    κ συνεβαλλαν εμπρακτως σε αυτο το χαλι.

    Μονο συγχωρεσε μου ενα λαθος,
    δεν υπαρχουν πνευματικοι ανθρωποι στην Ελλαδα,
    οσοι θεωρουνταν τουλαχιστον πνευματικοι ανθρωποι,απεδειχθησαν κ αυτοι πουλημενα τομαρια
    [εξαιρουμενου του Μικη Θεοδωρακη,με τον οποιον ανεξαρτητως του αν συμφωνεις η διαφωνεις μαζι του,πουλημενο δε τον λες]

    ΥΓ Πως την ειπες?ακροδεξια τηλετσοντα?καλα,ζωγραφισες,γιατι αυτο ακριβως ειναι,να προσθεσω μονο το ψευτο- μπροστα απο το τσοντα,γιατι ουτε αυτο δε ξερουν να κανουν καλα
    [αν ξεραν βεβαια να το κανουν καλα,δε θα ειχαν σεξουαλικα προβληματα κ προφανως δε θα ηταν κ φασιστες!!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γέλασες ε; Επει΄δη είμαι κακός, δες αυτό εδώ να σου κοπεί και το - έστω πικρό- χαμόγελο... Δες τα πρώτα δέκα λεπτά... Πως κάλυψε το θέμα της ΠΝΟ, τα "ρεπορτάζ", την διαγραφόμενη "απειλή" και το τι -κάποτε απίστευτα- λέι η κυρία Ακροβοπούλου που πριν λίγες μέρες είχα διαβάσει σε μια συνέντευξή της (ή στα Νέα ή στην Ελευθεροτυπία δεν θυμάμαι τώρα) πως είναι ανεπαίσθητα αριστερή!!! (Κάτι τέτοιο γελοίο γράφανε, ευαίσθητα αριστερή, δυσκοίλια αριστερή κάπως έτσι... Δεν το θυμάμαι ακριβώς... γέρασα!) Λοιπόν δες τι λέει αυτή η xxx "αριστερή" http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=104898
    Χαχαχαχαχαχα... Τι να κάνω γελάω πια και με τα επικίνδυνα... Δες τα πρώτα 10 λεπτά! Μνημείο δημοσιογραφίας, μιλάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. λέι=λέει επει΄δη=επειδή Μάλλον θα κόψω οριστικά Αλαφουζέικο (εκτός Χατζηστεφάνου κι Ελληνοφρένειας) γιατί προκαλεί εγκεφαλικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mας τα προλαβε τα μαντατα η cynical εδω,
    http://e-cynical.blogspot.com/2010/06/blog-post_09.html

    [αν μπεις να δεις,το πρωτο σχολιο ειναι το δικο μου,]
    αλλα δε μου εκανε κ ιδιαιτερη εντυπωση,παρακολουθω συχνα το δελτιο του ΣΚΑΙ,απο διαστροφη η μαζοχισμο δεν ειμαι σιγουρος,
    τετοια "διαμαντια" εχω συνηθισει να τα ακουω,
    σχεδον κοντευει να ξεπερασει σε σιχαμαρα ακομα κ το δελτιο του μεγκα.

    Διαβασα κ το αρθρο της Ε που τη χαρακτηριζει καπως ετσι που λες ΤΗΝ Ακριβοπουλου κ χαλιεμαι διπλα,
    αγοραζω την Ε εδω κ 12 χρονια
    κ δυστυχως δεν ειναι λιγες οι φορες που διαβαζω καποιες μπουρδες κ εκει.

    Αυτο που μου αρεσει στο δελτιο του Σκαι,ειναι η πολυφωνια κ ο πλουραλισμος.Νεοφιλελελευθερη χουντα κ σε οποιον αρεσει,
    παντως το να καλει καποια τα ΜΑΤ να δειξει την ιδια "κατασταλτικη υπερβολη" κ εκει,
    ειναι κ λιγο χρησιμο,
    γιατι φανερωνει τι πραγματικα συμβαινει αυτον τον καιρο.
    Προφανως,εχουμε πολεμο κ καλα θα κανει η Αριστερα να αφησει τις σαχλαμαρες,
    γιατι στη πιο κρισιμη μεταπολιτευτικη στιγμη της χωρας,
    γινονται οσα γινονται με τους Ανανεωτικους,
    κ απογοητευεται ο κοσμος απο την ελλειψη σοβαροτητας τους

    [αν κ προσωπικα εγω δε χαλαστηκα,
    τον γνωριζεις τον ΣΥΝ κ προφανως δε θα συμφωνησεις με αυτο που λεω,
    αλλα προτιμω τον Συριζα χωρις τους Ανανεωτικους,
    πολυ light για αυτους τους καιρους,
    με αστους μαζεμενους κ μετρημενους οπως ο Κουβελης,ο δικομματισμος ποτε δε θα αντιμετωπισει προβληματα,
    οι σκληροι καιροι απαιτουν κ σκληρους ανθρωπους,
    η light Αριστερα που ενιοτε λειτουργουσε κ σαν ουρα του ΠΑΣΟΚ μας τελειωσε.]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φιλε celin,

    Σε λίγες μέρες θα ανεβάσω ένα άρθρο σχετικά με τις εκλογές.

    Αν και συμφωνώ με το Λενιν στο αποτελεσμα των εκλογών ως μέσο αλλαγής, πρέπει όλοι οι αντιδικομματιστές να δράσουμε μεζικά ώστε να υπάρξει μία αλλαγή προς το καλύτερο. Ολοι προς μια κατεύθυνση.

    Ας είναι και ρεφορμιστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλε Πειρατη,
    οπως διαβαζω καθε τι που ανεβαζεις,ετσι θα διαβασω κ αυτο,
    μακαρι να υπηρχε μια ενωμενη Αριστερα ωστε να αποτελουσε αυτη τη μια κατευθυνση που λες,
    εγω πολλες φορες εχω γραψει κ σε σχολια σε αλλα μπλογκς οτι αυτος ο κατακερματισμος των δυναμεων,αυτη η διχονοια,
    μονο το Καθεστως ωφελει.

    Εστω κ ετσι,σημασια εχει να πειστουν οσο δυνατον περισσοτεροι να ψηφισουν ενα απο τα κομματα της Αριστερας.
    Παραδοσιακοι οπαδοι του δικομματισμου δηλαδη,
    να κανουν το βημα κ να απεγκλωβιστουν απο τη σαπιλα,αυτο ειναι το ζητουμενο,
    ας ειναι προς ρεφορμιστικη κατευθυνση,ας ειναι προς αντισυστημικη,ας ειναι προς οπουδηποτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νομίζω διαπράττετε ενα σύνηθες σφάλμα λογικής όταν θεωρείτε οτι επειδή φάγαμε τα μούτρα μας με την Κική και την Κοκό,θα είναι καλύτερες η 3η ή η 4η της παρέας,έστω κι αν δεν υπάρχει η παραμικρή απόδειξη γιάυτό και τυναντίον,ξέρουμε οτι η μιά δεν τα βρίσκει ούτε με τον εαυτό της και η άλλη βρίσκεται σε άλλον πλανήτη και χωροχρονικό σύμπαν.

    Κατά την γνώμη μου σχεδόν όλοι όσοι ασχολούνται σήμερα με την πολιτική στην Ελλάδα αποσκοπούν στην ικανοποίηση κατώτερων ενστίκτων:
    αυτόυ της δύναμης και της Εξουσίας,της προβολής και φυσικά του πλουτισμού.
    Το να θεωρείται κάποιος α πριόρι ηθικότερος επειδή δεν άσκησε μέχρι σήμερα επίσημη εξουσία ή επειδή δηλώνει αριστερός,προφανώς λίγη σχέση έχει με την πραγματικότητα.
    Π.Χ. στην συγκυβερνηση του 89 θεωρητικά το ένα κόμμα θα ήλεγχε το άλλο και θα είχαμε μια εθνική προσπάθεια για την έξοδο απ τον βούρκο.
    Στην πράξη οι μίζες έπεφταν επί 3 και τότε σκλαβώθηκε το ελλην.Δημόσιο απ τον άξονα Ζήμενς-Ιντρακόμ.
    Δεν είναι οξύμωρο αλλά και τόσο αποκαλυπτικό,ο γιός της Υπ.Παιδείας να φοιτά σε ΙΒ πρόγραμμα ιδιωτικού σχολείου μην καταδεχόμενος καν τα Πανεπιστήμια των οποίων την μοίρα καθορίζει η μητέρα του?
    Δεν είναι οξύμωρο η ηγετις του ΚΚΕ να έχει το παιδί της στο Αμερικάνικο Κολλέγιο?
    Μόνο μια νέα αυαστηρή Χάρτα υποχρεώσεων των υποψήφιων πολιτικών πιθανόν να απέτρεπε τα λαμόγια απ το να κατακλύζουν τον χώρο,ανοίγοντας έναν δίαυλο για άξιους ανθρώπους με εθνικό αίσθημα ευθύνης,για πραγματικούς ταγούς του λαού...Κάτι σαν αυτό που υπήρχε στην αρχαία Αθήνα,και βέβαια επειδή θα έπρεπε να τυς προφυλάξουμε απ την ανάγκη κολακείας ενός κακομαθημένου λαού θα έπρεπε να γίνει οτι και με την νομοθεσία του Σόλωνα,δηλ.να είναι απηλλαγμένοι από εκλογές(αλλά όχι από έλεγχο) για ένα διάστημα.
    Για περισσότερα επιφυλλασσομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. squarelogic,κ εγω με τη σειρα μου θα σου πω οτι διαπραττεις ενα λογικο σφαλμα,απο τη στγμη που προδικαζεις την αποτυχια της Αριστερας αν ποτε κυβερνησει,
    προφανως κ εχεις αδικο εδω,
    προφανως κ αυτος που δεν εκλεψε ειναι α πριορι ηθικοτερος απο τον αρχιαπατεωνα,
    προφανως κ ειναι τουλαχιστον αδικο να χαρακτηριζεις συλληβδην οσους ασχολουνται με τη πολιτικη στην Ελλαδα οτι
    "αποσκοπούν στην ικανοποίηση κατώτερων ενστίκτων:
    αυτόυ της δύναμης και της Εξουσίας,της προβολής και φυσικά του πλουτισμού."

    Κ για να ξεκαθαρισω τη θεση μου,δεν ειμαι κανας οψιμος Αριστερος ταλιμπαν,
    κ βεβαια κατα ενα μεγαλο ποσοστο αυτα που λες ισχυουν,
    αλλα οι θεσεις σου ειναι πολυ κυνικες για να τις δεχτω στο συνολο τους,

    καποιοι απο αυτους εχουν καλες προθεσεις,
    καποιοι ,ναι,μπορει να αποδειχτουν κ χειροτεροι απο τους γαλαζοπρασινους,
    ναι,
    δεν εχω ιδεα τι θα ξημερωσει αν αυριο βρεθει στην εξουσια ο Τσιπρας η η Παπαρηγα,
    κ δεν ειμαι τοσο αφελης ωστε να θεωρω δεδομενο οτι θα επακολουθησει ενας σοσιαλιστικος/κομμουνιστικος επι γης Παραδεισος.

    Παντως η αποτυχια ενος ιστορικου εγχειρηματος στο παρελθον,δε προδικαζει την αποτυχια του κ μελλοντικα,
    κ εν πασει περιπτωσει,
    τα πραγματα ειναι πολυ απλα,
    οι γαλαζοπρασινοι απεδειχθησαν κλεφτες,Τσολακογλου,προδοτες κ Αμερικανοδουλοι,ειναι ετσι η δεν ειναι?
    ε,καμια εμπιστοσυνη προς αυτους!!
    Γυρναμε σελιδα,
    τι μενει?
    ΣΥΝ,ΚΚΕ κ ΛΑΟΣ.
    Το τριτο κομμα δεν υπαρχει σαν επιλογη,επομενως αναγκαστικα στρεφομαι στα 2 εναπομειναντα.
    Με την ελπιδα οτι κατι θα αλλαξει.
    Κ την ελπιδα αυτη φιλε squarelogic,δε θα αφησω να μου τη στερησει κανεις,
    ουτε καν η δικια μου καχυποψια,η δικια μου επιφυλακτικοτητα,
    που ειναι αναμφισβητητες,
    γιατι,δε ξερω αν ακουγομαι αιθεροβαμμων,αλλα σε διαβεβαιω οτι δεν ειμαι καθολου.

    ΥΓ τωρα αυτο που λες για το παιδι της Παπαρηγα,απο σεβασμο προς το προσωπο σου,δε θα το χαρακτηρισω,δεν το θεωρω επιχειρημα,
    αυτα τα λεει ο Πρετεντερης κ ο Παγκαλος,
    προς Θεου,δε σε εξομοιωνω μαζι τους,σε ξερω καιρο εδω μεσα κ εκτιμω παντα τον λογο σου,
    αλλα εκλαμβανω"το παιδι της Παπαρηγα στο Αμερικάνικο Κολλέγιο?" σα φραστικη υπερβολη σου.

    Ολα τα αλλα ειναι προς συζητηση,θα χαρω να επανελθεις για τα περισσοτερα που επιφυλασσεσαι,στην τελικη δεν ειναι πανελ της ΝΕΤ εδω να μιλαμε με το σεις κ με το σας,μολονοτι διαδικτυακος κ οχι αμεσος,ο διαλογος επιβαλλεται να ειναι ζωντανος,
    ακομα κ επιθετικος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. celin,
    σαν λίγο μεγαλύτερος λογικό είναι να είμαι και λίγο πιο απόλυτος ή κυνικός,όπως χαρακτηρίζεις τις θέσεις μου.Το ήξερα οτι θα είχες τις αντιρρήσεις σου όταν έγραφα αυτές τις γραμμές-άλλωστε η θεωρία μου μορφοποιείτο καθώς έγραφα...
    Είναι από τις θετικές "παρενέργειες" της γραφής.
    Νομίζω όμως οτι οταν βρω τον χρόνο και την ηρεμία να ανεβάσω σχετική ανάρτηση θα βρεις περισσότερα κοινά σημεία μαζί μου.
    Κατά τα άλλα λογικό να έχεις προσδοκίες από κάποιους που υποτίθεται δεν έχουν "δοκιμαστεί",η εμπειρία όμως διδάσκει πως να προβλέπεις με υψηλά ποσοστά βεβαιότητας μελλοντικές εκβάσεις στηριζόμενος σε προηγούμενες συμπεριφορές και πράξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Επιπλέον,ο δρόμος για την κόλαση είναι συχνά στρωμένος με τις καλύτερες προθέσεις.Ο Σημίτης πιθανότατα ξεκίνησε με καλές προθέσεις,ο Καραμανλής το ίδιο,και οι 2 καταποντίστηκαν υπό το βάρος σκανδάλων και γενικευμένης διαφθοράς.
    Γιάυτό,το πιο ενδιαφέρον σημείο του 1ου σχολίου μου είναι αυτό το περί 'Χάρτας υποχρεωτικών προαπαιτούμενων υποψ.πολιτικών",και σ'αυτό σκοπεύω να αφιερώσω μια ανάρτηση.
    ΥΓ.Η εκτίμηση αμοιβαία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το μόνο παράλογο που επαναλαμβάνεται τα τελευταία χρόνια (και εύχομαι να μη ξανασυμβεί και στο προσεχές μέλλον) είναι ότι όταν έρχεται εκείνη η ρημάδα η ώρα της εκλογής, ψάχνουμε λύσεις από εκείνους που δημιούργησαν το πρόβλημα (δηλαδή από τα κόμματα).

    Κατά τ'άλλα δεν βλέπω κανενα τέλος της λογικής, απλούστατα γιατί στην Ελλάδα από το 1821 δεν υπήρξε ποτέ αρχή της λογικής. Η μόνη λογική που υπήρξε ήταν αυτή της οικογενειοκρατίας, του βολέματος, του ρουσφετιού, των πελατειακών σχέσων, του "όλοι ίδιοι είναι και όλο του ιδίους ψηφίζουμε" κλπ. Ποιά λογική έφτασε στο τέλος της;

    Η αντίληψη είναι μόνιμη: "Το ΕΜΕΙΣ είναι για τους μαλάκες. Κι εμείς δεν είμαστε μαλακες. Εγώ δεν είμαι μαλάκας. Οποτε ο καθένας για την πάρτι του και αςε τους άλλους να κουρεύονται". Μέχρι να συνειδητοποιήσουμε ότι είμαστε όλοι κουρεμενοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κατά τα άλλα, η αμοιβή των 2,10 ευρώ (μεικτά) ανά γραπτό για τους βαθμολογητές των πανελλαδικών θεωρήθηκε μεγάλη και τη μείωσαν σε 2 ευρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. squarelogic,
    καταλαβαινω τι λες,
    οσον αφορα τον κυνισμο,εχω να κανω μια παρατηρηση,ο κυνισμος δεν ειναι μονο ζητημα εμπειριας,
    αν μιλησεις με πιτσιρικαδες σημερα,θα σε τρομαξει το ποσο κυνικα κ ωμα μιλανε,
    λες κ καποιος αφαιρεσε με χειρουργικη ακριβεια το ονειρο κ την ελπιδα απο μεσα τους κ τα αντικατεστησε με την εξης σκεψη,

    "Το ΕΜΕΙΣ είναι για τους μαλάκες. Κι εμείς δεν είμαστε μαλακες. Εγώ δεν είμαι μαλάκας. Οποτε ο καθένας για την πάρτι του και αςε τους άλλους να κουρεύονται".
    [χρησιμοποιω λογια του fidelio εδω],
    δεν ειναι τρομακτικο αυτο?

    Δεν πιστευω ομως σε αυτο το σχημα,
    το σχημα που λεει,
    κυνικος=προσγειωμενος,ρεαλιστης κ ξυπνιος
    ιδεαλιστης=ονειροπολος,αιθεροβαμμων,εκτος τοπου κ χρονου

    Εν ολιγοις,
    δε θεωρω τον κυνισμο κατακτηση,
    τον θεωρω ψυχικο θανατο,ομολογια προσωπικης ηττας.Κ οι πιτσιρικαδες τα ιδια λενε,θα πρεπει αραγε να θαυμασω τη σοφια καποιου που επαψε να πιστευει στα παντα?
    Εδω λοιπον,βροντοφωναζω ενα οχι,
    παντα ομως με την επιγνωση της ρησης του Μπλεηκ που ανεφερες,οτι δηλαδη ο δρομος προς την Κολαση,ναι,ειναι στρωμενος απο καλες προθεσεις.

    Κ να διευκρινισω κατι,
    γραφεις
    "Γιάυτό,το πιο ενδιαφέρον σημείο του 1ου σχολίου μου είναι αυτό το περί 'Χάρτας υποχρεωτικών προαπαιτούμενων υποψ.πολιτικών",και σ'αυτό σκοπεύω να αφιερώσω μια ανάρτηση."

    Αυτο,μονο κυνικο δε μου ακουγεται!Αντιθετως,ανθρωπο που ψαχνεται,που δεν εφησυχαζεται,ανθρωπο ιδεαλιστη μου φανερωνει ολη αυτη η προταση!
    Μπορει το nickname σου να ειναι squarelogic,αλλα οσα λες φανερωνουν ανθρωπο οραματιστη,που σκεφτεται εξω απο τετραγωνισμενες σκεψεις κ ετοιμα ιδεολογικα σχηματα.
    Ανυπομονω λοιπον να μορφοποιησεις τη σκεψη σου κ να σε διαβασω,
    γιατι κ εγω το βλεπω αυτο που λες,
    οτι περισσοτερο θα συμφωνησω σε αυτα που θα διαβασω μαλλον,παρα θα διαφωνησω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. fidelio,
    μια διευκρινιση κ εδω,
    ο τιτλος της αναρτησης "το τελος της λογικης"
    δεν υπονοει το τελος της greek way λογικης που αναφερεις,
    "Η μόνη λογική που υπήρξε ήταν αυτή της οικογενειοκρατίας, του βολέματος, του ρουσφετιού, των πελατειακών σχέσων, του "όλοι ίδιοι είναι και όλο του ιδίους ψηφίζουμε" κλπ"

    κ επομενως την Αρχη μιας καινουριας λογικης.

    Εννοω τη λογικη που ολοι γνωριζoυμε,
    τον ρασιοναλισμο,
    κ αναφερω καποια παραδειγματα που μιλανε για αυτον τον παραλογισμο που ξεχειλιζει πχ μεσα απο τα λογια του Μαντελη,
    ειναι πραγματικα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ να λεει ο συγκεκριμενος ανθρωπος,
    ""ΘΑ ΔΩΣΩ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΘΩΟΣ","
    δε γινονται πουθενα αυτα,
    ειναι τοσο σουρεαλιστικο που ο Αντρε Μπρετον πραγματικα θα τον καμαρωνε!
    Αυτο εννοω λοιπον.

    Τωρα για τα υπολοιπα που λες,δυσκολα θα βρεθει καποιος που θα μπορεσει να σε διαψευσει,
    170 χρονια με λιγες εξαιρεσεις περιμενουμε απο τους απατεωνες να σταματησουν να κλεβουν.

    Που οδηγει αυτη η ορθη κατα τα αλλα διαπιστωση σου?
    σε ενα οχι παντα αρρητο,
    "καλα να παθουμε,τουρκοσποροι ειμαστε κ το αξιζουμε"

    Ε,εγω λεω να επιχειρησουμε για μια φορα να ξεφυγουμε απο τη δηλητηριωδη αυτη διαπιστωση.
    Κ να τολμησουμε
    -οχι οι Αριστεροι,αυτοι το πραττουν ηδη,αλλα καποιοι απο εμας που ψηφιζαν ΝΔ η ΠΑΣΟΚ-
    να εμπιστευτουμε μαζικα ενα κομματι της Αριστερας κ να το ψηφισουμε,
    ετσι για αλλαγη,
    να διαολοστειλουμε τους Κουισλινγκ κ να ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ, με οση αυταπατη μας εχει απομεινει,
    οτι κατι θα αλλαξει αυτη τη φορα.

    Κ βεβαια αυτο μοιαζει περισσοτερο με αυταπατη παρα με πεποιθηση,
    και?
    ας παραμυθιαστουμε συνειδητα-οσο οξυμωρο κ αν ακουγεται αυτο-
    κ που ξερεις,
    καποιες φορες,
    πολλες αυταπατες μαζι ενωμενες,
    εχουν τη δυναμη να δημιουργησουν καινουριες πραγματικοτητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σοβαρολογεις,Υπατια?
    πραγματικα θα ηταν γελοιο,αν δεν ηταν εγκληματικο,
    αυτη ειναι η λεξη που μου ερχεται στο μυαλο,
    "εγκληματικο",
    αλλα ειναι ευκολο να κοβεις απο τη φτωχολογια,απο τους μικροαστους,τους μεσοαστους
    κ οχι απο τον εγχωριο παρασιτικο καπιταλισμο,η απο τους μεγαλοφοροφυγαδες,
    απο τα κυκλωματα στα νοσοκομεια,η απο τους κολλητους των πολιτικων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ πάλι celin (αν και ποτέ δεν συμφώνησα μαζί τους), μελαγχόλησα... Το γιατί ίσως στο εξηγήσει καλύτερα το κείμενο του Καζάκη που απαντά στον Ριζοσπάστη...
    Ενώ θα έπρεπε ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ να βρει όλη η αριστερά τα σημεία συνεργασίας με άξονα την υπεράσπιση του κόσμου της εργασίας, ακόμα και τώρα ο καθείς τραβάει τον δρόμο του προσπαθώντας να σώσει το δικό του καπετανάτο. Και δυστυχώς βλέπω να το κάνουν ΟΛΟΙ οι χώροι της αριστεράς...
    Μάλλον θα πρέπει να φτάσουμε να ζήσουμε πραγματικά την τραγωδία που πια προβλέπουν ακόμα και οικονομολόγοι εκτός αριστεράς, για να ξεκινήσει κάτι από τα κάτω... Προφανώς οι κομματικοί μηχανισμοί με τα στελέχη που επιβίωσαν δια της εξοντώσεως "συντρόφων" σε καιρούς νιρβάνας, δεν είναι ικανοί να αντιληφθούν πως το παιχνίδι τελείωσε και για αυτούς, πόσο μάλλον να διακυνδινέψουν την επαγγελματική τους επιβίωση... Γιατί -ξανά δυστυχώς- έχω φτάσει να πιστεύω πως το μόνο που τους απασχολεί είναι ακριβώς αυτό. Χρόνια εξαρτημένοι επαγγελματικά από τους κομματικούς μηχανισμούς, δεν έχουν άλλη διέξοδο παρά να υπερασπίσουν το καρβέλι τους... Ό,τι γίνεται δηλαδή και στα κόμματα των συμμοριών, απλά είναι ενετλώς άλλης τάξης τα μεγέθη εδώ... Ελπίζω η ανάγκη της ιστορίας να γυρίσει σελίδα και μαζί να σβήσουν ΟΛΟΙ ετούτοι που -έτσι το νοιώθω- καμώνονται τους αριστερούς... ¨οχι μόνο στα μεγάλα βρε Celin... μα και στα απλά, τα καθημερινά... Οι παλιότεροι δώσανε χρόνια, ζωές και τούτοι εδώ ούτε μια στάλα ιδρώτα... Η κλιματιζόμενη αριστερά της Ευρώπης... Επαναστατικές εκδρομές εκτόνωσης οι μεν, αναλύσεις επί αναλύσεων οι δε, στόχος πάντα η συγκράτηση του ζωτικού τους χώρου ... άστο δεν θέλω να σε μαυρίζω κι εσένα... δεν ξέρω μπορεί όντως τελικά να γέρασα... Γμτ 48 είμαι και ξαφνικά νοιώθω πως τέρμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είπα δέκα φορές να το σβήσω, μετά άλλες τόσες το μετάνοιωσα... Αφού στο έστειλα τ' αφήνω... Πάω να δω λίγο μπάλα μπας και με την παρέα πάρω λίγο τα πάνω μου... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τρίτο στη σειρά... Μου ήρθε να σου πω να διαβάσεις την τριλογία με τις Πολιτείες του Στρατή Τσίρκα... ϊσως γιατί σκεφτόμουνα τα Ανθρωπάκια, ίσως γιατί ζήλεψα πάλι την πίστη των παλιών πως παρά τα Ανθρωπάκια των μηχανισμών θα τα καταφέρουν στο τέλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κοίτα...
    http://1.bp.blogspot.com/_wS37j3i6EPM/TBLIgxP5kEI/AAAAAAAADLQ/AfhwthRA1Qw/s1600/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%B7%CF%83%CE%B72.JPG

    Τι να πεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Oντως με μαυρισες!Να ξερεις οτι με τη πολυτιμη δουλεια που κανεις,με τα αρθρα που ανεβαζεις,γενικα με τη διαδικτυακη κινητικοτητα σου,δινεις κουραγιο,επιχειρηματα στο δημοσιο διαλογο,
    εγω καθε φορα που σε επισκεπτομαι κ διαβαζω τις αναρτησεις σου,βρισκω καθε φορα κ εναν λογο να ψηφισω Αριστερα,
    αν εχεις ξενερωσει κ εσυ ετσι,τοτε δεν υπαρχει σωτηρια!!!

    Προφανως κ αυτα που λες για τους κομματικους μηχανισμους κ τη κλιματιζομενη Αριστερα,δε θα απεχουν κ πολυ απο την αληθεια,
    αλλα κ τι να κανουμε?
    αν οχι αυτοι,ποιοι?
    κ για να αντιγραψω ξανα τον Λεβι,αν οχι τωρα,ποτε?
    καλα το αντιλαμβανομαι οτι η πραγματικη ζωη δε χωραει ουτε συνθηματολογιες,ουτε συναισθηματισμους,αλλα ρε γαμωτο,δε πρεπει να συνεχισουμε να πιστευουμε οτι κατι μπορει να αλλαξει,μολονοτι το παιχνιδι ειναι στημενο απο ολους?
    δηλαδη,κ τι να κανουμε?
    να παραδοθουμε ψυχη κ σωμα στη χουντα?
    Το σωμα το χουμε παραδωσει,ας κρατησουμε τουλαχιστον λιγο ακομα τη ψυχη,
    κ που ξερεις..
    Πρεπει να μεινουμε στο "κ που ξερεις.."

    ΥΓ1 Ξερεις οτι ειναι χαρα για μενα τα σχολια που διαβαζω εδω,ακομα κ αυτο το απαισιοδοξο,σταθηκε ως αφορμη για διαλογο,οποτε θα ηθελα,καθε φορα που θελεις να γραφεις το ο,τιδηποτε,να το γραφεις κ να το στελνεις διχως δευτερες σκεψεις!!

    2)48 εισαι,δεν εισαι ουτε 70 ουτε 80!Σιγα την ηλικια,νεος ανθρωπος εισαι στα 48 σου!τωρα αν καμια φορα μας χαλαει υπερβολικα κατι,αυτο δε σημαινει οτι γερασαμε!
    3)Σε ευχαριστω για τη προταση,η αληθεια ειναι οτι δεν εχω ασχοληθει σχεδον καθολου με Ελληνικη Λογοτεχνια παρα μονο με ξενη,
    κακως βεβαια,θα επανορθωσω,
    3)Η πιστη τους ειναι εκεινη που τους ωθησε να πετυχουν οσα πετυχαν!
    4)Κ οσο αφορα τη δημοσκοπηση.αστο,το αφηνω ασχολιαστο,ας ελπισουμε οτι ειναι πολλες απο αυτες-που ειναι οντως-στημενες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συγγνώμη που σου μαύρισα κι εσένα τον νου... Τέλος πάντων, πάμε παρακάτω...

    Η τριλογία Οι "Ακυβέρνητες Πολιτείες" απαρτίζονται από τρεις τόμους: "Η λέσχη" (1961), "Αριάγνη" (1962), "Η νυχτερίδα" (1965). Η δράση τοποθετείται αντίστοιχα στην Ιερουσαλήμ, στο Κάιρο, στην Αλεξάνδρεια. Ένα μυθιστόρημα που τιθασεύει αριστοτεχνικά μια χειμαρρώδη ιστορική ύλη, δίνοντας ανθρώπινη φωνή στο έπος και στο δράμα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, την ώρα που κρινόταν το μέλλον των λαών και παίχτηκε στα ζάρια η τύχη της Ελλάδας. Χάρη σε ποικίλες αναδρομές, η τριλογία ζωντανεύει και προγενέστερες περιόδους, από τον Μεσοπόλεμο, τον χλωρό παράδεισο της εφηβείας με τα πρώτα ερωτικά σκιρτήματα κάποιων ηρώων, ως την παλιά Αίγυπτο, ανακαλώντας μνήμες προγόνων. Το έργο κορυφώνεται με την εξέγερση του Στρατού και του Στόλου, το κίνημα του Απρίλη 1944 και τη δραματική καταστολή του, ενώ, με τον επίλογο του γ΄ τόμου, μεταφερόμαστε στη Θεσσαλονίκη μετά τον Εμφύλιο, το 1954, όπου ακούγεται ένα συγκλονιστικό ρέκβιεμ για τους χαμένους αγωνιστές. Ωστόσο, ο Τσίρκας δεν έγραψε χρονικό, αλλά έργο τέχνης. Ιστορική ακρίβεια και φαντασία σπάνια δένονται σ' ένα τόσο αρμονικό σύνολο. Κινώντας στιβαρά μεγάλους όγκους, καταγράφει ευαίσθητα τις απηχήσεις των γεγονότων στη συνείδηση και στις σχέσεις των ανθρώπων, πλάθοντας ολοζώντανες μορφές που θα μείνουν στο πάνθεον των μυθιστορηματικών ηρώων. Πολιτικές μηχανορραφίες, αχαλίνωτες φιλοδοξίες μέσα στη δίνη του πολέμου, αλλά και ωραία όνειρα και περίσσευμα ανθρωπιάς και γενναιότητας δίνουν το στίγμα των "Ακυβέρνητων Πολιτειών", όπου ο έρωτας, κυρίαρχος, τυλίγει και ξετυλίγει το νήμα μιας συναρπαστικής πλοκής. Παράλληλα, με την πολυφωνία της αφήγησης και άλλες νεωτερικές τεχνοτροπίες, ο συγγραφέας κατορθώνει να συγχωνεύσει τον μοντερνισμό με την παράδοση. Ένα μεταιχμιακό έργο, που σφράγισε τα ελληνικά γράμματα σ' αυτό τον "σύντομο 20ό αιώνα".

    Η παρουσίαση είναι από Ελευθερουδάκη... Η τριλογία έχει πάρει βραβεία διεθνώς, έχει μεταφραστεί σε ένα κάρο γλώσσες, ενώ ο εξαιρετικός Ροβήρος Μανθούλης είχε επιχειρήσει να την κάνει σίριαλ (κατά τη γνώμη κάτι το αδύνατον) κάπου το 80, αλλά ξέμειναν αν θυμάμαι καλά από χρήματα κι έτσι περιορίστηκαν σε αποσπασματική αναφορά στην Αριάνδη (νομίζω...)

    Αν ποτέ έχεις χρόνο κι όρεξη κάνε μια βουτιά στις "Ακυβέρνητες Πολιτείες"... Θα δροσιστείς πραγματικά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Α, με γειά και η ανακαίνιση! Πόσο πήγε; Οι μπογιατζήδες καλοί;

    Πήγα κι εγώ να κάνω αλλά ήταν κάτι άσχετοι και μου βάβανε έτσι τους τοίχους που μετά δεν φαίνονταν τα γράμματα... Θα πρέπει μετά εγώ να πιάσω ένα-ένα κειμενάκι να το περάσω με το πινέλο... Πφφφ δεν υπάρχουν καλοί μαστόροι σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μεταξυ φιλων-εστω κ διαδικτυακων-δε λεγονται συγγνωμες οταν ο ενας ανοιγει τη καρδια του στον αλλον,αντιθετως,τετοιες εξομολογησεις τιμανε αυτον που τις ακουει,γιατι σημαινει οτι ο αλλος τον εμπιστευεται.

    Σε ευχαριστω για την πλουσια κριτικη της τριλογιας!!Μου κινησες τη περιεργεια τωρα κ ειμαι βεβαιος οτι καπως ετσι θα ειναι,αλλωστε κ απο ενθετα εφημεριδων εχω διαβασει τα καλυτερα λογια για τον Τσιρκα,
    δε ξερω γιατι δεν εχω ασχοληθει με Ελληνες συγγραφεις,
    εχω διαβασει παρα πολλα βιβλια[πιθανον να εχεις ριξει μια ματια κ στις 2 αναρτησεις μου με τις βιβλιοπροτασεις]
    αλλα κυριως ξενων συγγραφεων,
    Γαλλων,Γερμανων κ Αμερικανων,
    απο Ελληνες,μονο με ποιητες εχω ασχοληθει,
    Καβαφης,Ριτσος,Καρουζος,Σαχτουρης,Σεφερης,Παναγιωτοπουλος,
    επαναλαμβανω,κακως,
    οποτε,θα ασχοληθω με τον Τσιρκα καποια στιγμη.

    ΥΓ Ωραια η ανακαινιση στο καφενειο εδω,ε??παλι καλα που δε κοστισε φραγκο,να κ τα καλα της τεχνολογιας!!
    Για να ειναι πιο ευαναγνωστες οι αναρτησεις κ τα σχολια την εκανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή