Oχι, δε γεννηθηκα κομμουνιστης.
Γεννηθηκα μεσα στον καπιταλισμο, μικροαστος που στραβωθηκε απο τις διαφημισεις,
απο τη γαλαζοπρασινη προπαγανδα, απο τη δημοσιογραφια των πουλημενων σταρ της τηλεορασης,
εμποτισμενος απο το ζησε κι ασε τους αλλους να πεθανουν,
δηλητηριασμενος απο τη Θεα Καταναλωση, αλλαζοντας καθε χρονο κινητο,
μαραζωμενος που δε μπορουσα να εχω καθε φορα τη νεα μεγαλυτερη σε ιντσες τηλεοραση που διαφημιζουν τα καναλια,
σε πτωματα πανω δε πατησα γιατι δε προλαβα,
ισως αν προλαβαινα να γινω ενας γιαπης, να γινομουνα,
αλλωστε η αλληλεγγυη ειναι μια λεξη που δε καταλαβαμε ποτε το νοημα της,
ο,τι και να γινοταν γυρω μου, τιποτα δε μπορουσε να με αγγιξει οσο εγω ημουν καλα.
Οχι λοιπον, δε γεννηθηκα αλληλεγγυος με τον πιο αδυναμο απο εμενα.
Γεννηθηκα μολυσμενος απο το συνθημα ο καθενας παιρνει αυτο που του αξιζει
κι αν καποιον τον πνιξαν τα σκατα, αυτος ηταν υπευθυνος για τη μοιρα του,
υπευθυνος που δε μπορεσε να τα απομακρυνει απο το στομα του,
αλλωστε ολοι εμεις μεγαλωσαμε κοιταζοντας αυτους που ειναι πανω απο εμας,
κι οχι τους κατω,
ζηλευοντας αυτους που ειναι πανω απο εμας,
αυτους με το ακριβοτερο κινητο, με το ακριβοτερο αμαξι, με το ακριβοτερο σπιτι
εκει επρεπε να αφοσιωθουμε, αυτος ηταν ο στοχος της ζωης μας,
να μοιασουμε σε αυτον που ειχε τα περισσοτερα απο εμας
αυτος ηταν το προτυπο μας, το ειδωλο μας, Κωστοπουλος., life style περιοδικα,
αφιερωματα σε επιτυχημενους ανδρες,
σε ανδρες που γαμουσανε αυτο που εμεις δε θα μπορουσαμε καν να κοιταξουμε,
κοτερα, αερας κοπανιστος, Χρηματιστηρια,
λεξεις οπως η παγκοσμιοποιηση κυριαρχουσαν σιγα σιγα αλλα εμεις δε τις καταλαβαιναμε,
ζαλισμενοι απο τις αυταπατες μας, απο τη λυσσα μας για το Μηδαμινο, για το Φαινεσθαι,
για τη Μοστρα, για τα μοδατα ρουχα, για τις μοδατες λεξεις, για τα calvin klein,τα hugo boss κοστουμια, παρε κ εσυ ενα διακοποδανειο, πηγαινε κι εσυ ενα πενθημερο στη Μυκονο,
βουτηξε κι εσυ τη μυτη σου στη σκονη, ξοδεψε αυτα που βγαζεις στη προσπαθεια σου να φανεις πιο μαγκας απο το διπλανο σου
(κ αν δεν εχεις, παρε ενα δανειο και ξοδεψε περισσοτερα)
η ζωη σου ανηκει,γαμησε τα ολα
οχι, δε γεννηθηκα καν αριστερος. Οι αριστεροι ηταν κατι τυποι που φωναζαν για πραγματα που εμεις, το υπολοιπο 85% του πληθυσμου, δεν τα καταλαβαιναμε. Περνουσαμε τοσο ωραια εδω στον καπιταλιστικο μας παραδεισο, ωστε οποιοσδηποτε μιλουσε για εναλλακτικους δρομους,
δε φαινοταν καν επικινδυνος η γραφικος,
απλα φαινοταν ως ενα junky της Ιδεολογιας,
τον οποιον τον λυπομασταν γιατι για εμας τους μοντερνους ανθρωπους, φαινοταν λογικο για εναν ανθρωπο να ηταν πρεζακι σκετο, η πρεζακι της δοξας, της τηλεορασης, του χρηματος
αλλα δε φαινοταν λογικο να μιλουσε καποιος για Ιδεες.
Ιδεολογια; Τι ειναι αυτο;
Οι ιδεολογιες ηταν κατι σα το βιντεο, ωραιο το βιντεο αλλα τωρα εχει πεθανει γιατι ολοι βλεπουμε dvd. Eιναι δυνατον καποιος να βλεπει ακομα βιντεο με τη χαλια του εικονα στην εποχη του dvd;
Οι Ιδεολογιες λοιπον ηταν κατι ξεπερασμενο, κατι ασημαντο, σχεδον κακογουστο.
Αργησαμε πολυ να καταλαβουμε οτι αυτο με το οποιο το αντικαταστησαμε,
ηταν κ αυτο μια Ιδεολογια.
Κι αυτο ηταν η νεοφιλελευθερη. Ο νεος φασισμος, ο οικονομικος μιλιταρισμος που προηλαυνε και καθως προηλαυνε, εμεις αμεριμνοι τον χειροκροτουσαμε,
αγνοωντας οτι δεν αργουσε η ωρα που θα μας πατουσε με τις Wehrmact του.
Δε γεννηθηκα λοιπον ουτε κομμουνιστης ουτε αλληλεγγυος με κανεναν.
Αλληλεγγυη ειναι μια λεξη που τωρα αρχιζουμε να μαθαινουμε. Τωρα που σα το σκουληκι καθε μποτα οπου μας ευρει, μας πατει, τωρα λοιπον συνειδητοποιησαμε οτι υπαρχει κι ο Αλλος διπλα μας. Ενας Αλλος με τον οποιον μας ενωνει κοινη μοιρα.
Ενας Αλλος,ο οποιος μεχρι χθες για εμας ηταν αορατος, ασημαντος, απλα ενα μεσο ικανοποιησης των επιθυμιων μας, οχι συνταξιδιωτης αλλα λαθρεπιβατης.
Τωρα μαθαινουμε οτι συνταξιδευουμε, τωρα εμεις οι υποκριτες αντιληφθηκαμε τον πονο,τη πεινα,
τη φτωχεια,την εξαθλιωση,
τωρα,
που ολα αυτα χτυπησαν και τη δικια μας πορτα.
Αναγνωριζοντας ομως την υποκρισια μας, η υποκρισια γινεται ενα σφαλμα που συγχωρειται.
Αναγνωριζοντας τη μικροψυχια και το φθονο,
η μικροψυχια κι ο φθονος γινονται σκονη κι εξαφανιζονται
στον ανεμο που ερχεται να μας αλλαξει, εστω και βιαια.
Αναγνωριζοντας οτι η Αναγκη κι οχι η Επιλογη, ειναι αυτο που μας ενωνει,
η Αναγκη αλλαζει προσωπο και γινεται το μεσο που διαλυσε τους εγωισμους και τις ψευδαισθησεις μας,
ετσι ωστε η Αναγκη να μετατρεπεται σιγα σιγα σε Επιλογη.
Επιλεγουμε λοιπον να συμπορευτουμε,να μαθουμε το ονομα του διπλανου μας,
να θυμηθουμε αυτο που μας ενωνει,
να θυμηθουμε αυτο που ελεγε ο Φιχτε, οτι
"καθε ανθρωπος πρεπει να μπορει να ζει, να εχει τα μεσα για τη συντηρηση του και οτι αν σε μια κοινοτητα ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ οπου πασχει απο την ελλειψη των αναγκαιων για τη ζωη του μεσων, η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΛΩΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ. Δεν πρεπει να υπαρχει ανθρωπος που να μην εχει τη δυνατοτητα να εργασθει και να εξασφαλισει με την εργασια του τα προς το ζην αναγκαια."
Οχι λοιπον,δε γεννηθηκα κομμουνιστης. Οπως και το 90% των συμπολιτων μου αλλωστε.
Αλλα αν οι παραπανω ιδεες ειναι κομμουνιστικες, εγω διαλεγω να ειμαι κομμουνιστης.
Αν η αλληλεγγυη, αν η θεληση να παψει να μας εκμεταλλευεται το 0,5% ειναι κομμουνιστικη,
αν η Αποφαση να αλλαξουμε τα πραγματα, να ριξουμε τη τραπεζοκινητη Ολιγαρχια,
να τσακισουμε τους μπασταρδους που εχουν αμολυσει τα μαντροσκυλα για να φοβηθουμε την αντισταση,
να τσακισουμε τις δυναμεις κατοχης και τα τσιρακια τους που αποφασισαν την εξοντωση μας,
αν ολα τα παραπανω ειναι κομμουνιστικα,
κομμουνιστης μπορει να μη γεννηθηκα,
αλλα κομμουνιστης γινομαι τωρα.
Γιατι, μερα με τη μερα, συνειδητοποιουμε το απανθρωπο προσωπο της νεοφιλελευθερης λαιλαπας,
μερα με τη μερα συνειδητοποιουμε οτι, οταν λενε η Ελλαδα θα σωθει,
εννοουνε τις Τραπεζες, τον Σεβ και τα κομματοσκυλα τους,
μερα με τη μοιρα αυτο που μας ενωνει θεριευει και δυναμωνει και στο τελος θα μας κανει να παραμερισουμε τις διαφορες μας,
μερα με τη μερα πλησιαζουμε ο ενας τον αλλον κι ολα αυτα που μας εκνευριζαν παυουν να μοιαζουν τοσο εκνευριστικα γιατι αντιλαμβανομαστε τη κοινη μας μοιρα,
γιατι ο Αλλος γινεται ο Καθρεπτης μας
μερα με τη μερα συζηταμε, βριζουμε, καταριομαστε και συνειδητοποιουμε οτι δε φτανει μονο αυτο,
μερα με τη μερα, ολα οδηγουνε σε εκεινη τη στιγμη που θα μετρηθουμε να δουμε ποσοι ειμαστε
και θα βρεθουμε πολλοι παραπανω απο οσοι νομιζαμε
μερα με τη μερα θα μετρηθουμε με το φοβο μας, τη δειλια κ τη μοιρολατρια,
και θα ανακαλυψουμε οτι ειμαστε δυνατοτεροι,
μερα με τη μερα, ωριμαζουν οι συνθηκες ωστε το Πριν,το Τωρα,κ το Μετα
να γινουν ενα, να γινουν μια στιγμη
μερα με τη μερα, πλησιαζουμε αυτη τη στιγμη,
οπου η λαβα θα ξεχυθει και θα παρασυρει ολα τα ψεμματα που ακουσαμε,
ολα τα προσωπα που μας εξαπατησανε,
ολα τα δακρυγονα που φαγαμε,
ολη την αλητεια που τωρα επικρατει,
μερα με τη μερα,
ωσπου καποτε η μερα αυτη θα ρθει.
Η μερα που θα τους γαμησουμε.
UPDATE
Θαυμαστε εδω
το παρακρατος.
Γεννηθηκα μεσα στον καπιταλισμο, μικροαστος που στραβωθηκε απο τις διαφημισεις,
απο τη γαλαζοπρασινη προπαγανδα, απο τη δημοσιογραφια των πουλημενων σταρ της τηλεορασης,
εμποτισμενος απο το ζησε κι ασε τους αλλους να πεθανουν,
δηλητηριασμενος απο τη Θεα Καταναλωση, αλλαζοντας καθε χρονο κινητο,
μαραζωμενος που δε μπορουσα να εχω καθε φορα τη νεα μεγαλυτερη σε ιντσες τηλεοραση που διαφημιζουν τα καναλια,
σε πτωματα πανω δε πατησα γιατι δε προλαβα,
ισως αν προλαβαινα να γινω ενας γιαπης, να γινομουνα,
αλλωστε η αλληλεγγυη ειναι μια λεξη που δε καταλαβαμε ποτε το νοημα της,
ο,τι και να γινοταν γυρω μου, τιποτα δε μπορουσε να με αγγιξει οσο εγω ημουν καλα.
Οχι λοιπον, δε γεννηθηκα αλληλεγγυος με τον πιο αδυναμο απο εμενα.
Γεννηθηκα μολυσμενος απο το συνθημα ο καθενας παιρνει αυτο που του αξιζει
κι αν καποιον τον πνιξαν τα σκατα, αυτος ηταν υπευθυνος για τη μοιρα του,
υπευθυνος που δε μπορεσε να τα απομακρυνει απο το στομα του,
αλλωστε ολοι εμεις μεγαλωσαμε κοιταζοντας αυτους που ειναι πανω απο εμας,
κι οχι τους κατω,
ζηλευοντας αυτους που ειναι πανω απο εμας,
αυτους με το ακριβοτερο κινητο, με το ακριβοτερο αμαξι, με το ακριβοτερο σπιτι
εκει επρεπε να αφοσιωθουμε, αυτος ηταν ο στοχος της ζωης μας,
να μοιασουμε σε αυτον που ειχε τα περισσοτερα απο εμας
αυτος ηταν το προτυπο μας, το ειδωλο μας, Κωστοπουλος., life style περιοδικα,
αφιερωματα σε επιτυχημενους ανδρες,
σε ανδρες που γαμουσανε αυτο που εμεις δε θα μπορουσαμε καν να κοιταξουμε,
κοτερα, αερας κοπανιστος, Χρηματιστηρια,
λεξεις οπως η παγκοσμιοποιηση κυριαρχουσαν σιγα σιγα αλλα εμεις δε τις καταλαβαιναμε,
ζαλισμενοι απο τις αυταπατες μας, απο τη λυσσα μας για το Μηδαμινο, για το Φαινεσθαι,
για τη Μοστρα, για τα μοδατα ρουχα, για τις μοδατες λεξεις, για τα calvin klein,τα hugo boss κοστουμια, παρε κ εσυ ενα διακοποδανειο, πηγαινε κι εσυ ενα πενθημερο στη Μυκονο,
βουτηξε κι εσυ τη μυτη σου στη σκονη, ξοδεψε αυτα που βγαζεις στη προσπαθεια σου να φανεις πιο μαγκας απο το διπλανο σου
(κ αν δεν εχεις, παρε ενα δανειο και ξοδεψε περισσοτερα)
η ζωη σου ανηκει,γαμησε τα ολα
οχι, δε γεννηθηκα καν αριστερος. Οι αριστεροι ηταν κατι τυποι που φωναζαν για πραγματα που εμεις, το υπολοιπο 85% του πληθυσμου, δεν τα καταλαβαιναμε. Περνουσαμε τοσο ωραια εδω στον καπιταλιστικο μας παραδεισο, ωστε οποιοσδηποτε μιλουσε για εναλλακτικους δρομους,
δε φαινοταν καν επικινδυνος η γραφικος,
απλα φαινοταν ως ενα junky της Ιδεολογιας,
τον οποιον τον λυπομασταν γιατι για εμας τους μοντερνους ανθρωπους, φαινοταν λογικο για εναν ανθρωπο να ηταν πρεζακι σκετο, η πρεζακι της δοξας, της τηλεορασης, του χρηματος
αλλα δε φαινοταν λογικο να μιλουσε καποιος για Ιδεες.
Ιδεολογια; Τι ειναι αυτο;
Οι ιδεολογιες ηταν κατι σα το βιντεο, ωραιο το βιντεο αλλα τωρα εχει πεθανει γιατι ολοι βλεπουμε dvd. Eιναι δυνατον καποιος να βλεπει ακομα βιντεο με τη χαλια του εικονα στην εποχη του dvd;
Οι Ιδεολογιες λοιπον ηταν κατι ξεπερασμενο, κατι ασημαντο, σχεδον κακογουστο.
Αργησαμε πολυ να καταλαβουμε οτι αυτο με το οποιο το αντικαταστησαμε,
ηταν κ αυτο μια Ιδεολογια.
Κι αυτο ηταν η νεοφιλελευθερη. Ο νεος φασισμος, ο οικονομικος μιλιταρισμος που προηλαυνε και καθως προηλαυνε, εμεις αμεριμνοι τον χειροκροτουσαμε,
αγνοωντας οτι δεν αργουσε η ωρα που θα μας πατουσε με τις Wehrmact του.
Δε γεννηθηκα λοιπον ουτε κομμουνιστης ουτε αλληλεγγυος με κανεναν.
Αλληλεγγυη ειναι μια λεξη που τωρα αρχιζουμε να μαθαινουμε. Τωρα που σα το σκουληκι καθε μποτα οπου μας ευρει, μας πατει, τωρα λοιπον συνειδητοποιησαμε οτι υπαρχει κι ο Αλλος διπλα μας. Ενας Αλλος με τον οποιον μας ενωνει κοινη μοιρα.
Ενας Αλλος,ο οποιος μεχρι χθες για εμας ηταν αορατος, ασημαντος, απλα ενα μεσο ικανοποιησης των επιθυμιων μας, οχι συνταξιδιωτης αλλα λαθρεπιβατης.
Τωρα μαθαινουμε οτι συνταξιδευουμε, τωρα εμεις οι υποκριτες αντιληφθηκαμε τον πονο,τη πεινα,
τη φτωχεια,την εξαθλιωση,
τωρα,
που ολα αυτα χτυπησαν και τη δικια μας πορτα.
Αναγνωριζοντας ομως την υποκρισια μας, η υποκρισια γινεται ενα σφαλμα που συγχωρειται.
Αναγνωριζοντας τη μικροψυχια και το φθονο,
η μικροψυχια κι ο φθονος γινονται σκονη κι εξαφανιζονται
στον ανεμο που ερχεται να μας αλλαξει, εστω και βιαια.
Αναγνωριζοντας οτι η Αναγκη κι οχι η Επιλογη, ειναι αυτο που μας ενωνει,
η Αναγκη αλλαζει προσωπο και γινεται το μεσο που διαλυσε τους εγωισμους και τις ψευδαισθησεις μας,
ετσι ωστε η Αναγκη να μετατρεπεται σιγα σιγα σε Επιλογη.
Επιλεγουμε λοιπον να συμπορευτουμε,να μαθουμε το ονομα του διπλανου μας,
να θυμηθουμε αυτο που μας ενωνει,
να θυμηθουμε αυτο που ελεγε ο Φιχτε, οτι
"καθε ανθρωπος πρεπει να μπορει να ζει, να εχει τα μεσα για τη συντηρηση του και οτι αν σε μια κοινοτητα ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ οπου πασχει απο την ελλειψη των αναγκαιων για τη ζωη του μεσων, η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΛΩΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ. Δεν πρεπει να υπαρχει ανθρωπος που να μην εχει τη δυνατοτητα να εργασθει και να εξασφαλισει με την εργασια του τα προς το ζην αναγκαια."
Οχι λοιπον,δε γεννηθηκα κομμουνιστης. Οπως και το 90% των συμπολιτων μου αλλωστε.
Αλλα αν οι παραπανω ιδεες ειναι κομμουνιστικες, εγω διαλεγω να ειμαι κομμουνιστης.
Αν η αλληλεγγυη, αν η θεληση να παψει να μας εκμεταλλευεται το 0,5% ειναι κομμουνιστικη,
αν η Αποφαση να αλλαξουμε τα πραγματα, να ριξουμε τη τραπεζοκινητη Ολιγαρχια,
να τσακισουμε τους μπασταρδους που εχουν αμολυσει τα μαντροσκυλα για να φοβηθουμε την αντισταση,
να τσακισουμε τις δυναμεις κατοχης και τα τσιρακια τους που αποφασισαν την εξοντωση μας,
αν ολα τα παραπανω ειναι κομμουνιστικα,
κομμουνιστης μπορει να μη γεννηθηκα,
αλλα κομμουνιστης γινομαι τωρα.
Γιατι, μερα με τη μερα, συνειδητοποιουμε το απανθρωπο προσωπο της νεοφιλελευθερης λαιλαπας,
μερα με τη μερα συνειδητοποιουμε οτι, οταν λενε η Ελλαδα θα σωθει,
εννοουνε τις Τραπεζες, τον Σεβ και τα κομματοσκυλα τους,
μερα με τη μοιρα αυτο που μας ενωνει θεριευει και δυναμωνει και στο τελος θα μας κανει να παραμερισουμε τις διαφορες μας,
μερα με τη μερα πλησιαζουμε ο ενας τον αλλον κι ολα αυτα που μας εκνευριζαν παυουν να μοιαζουν τοσο εκνευριστικα γιατι αντιλαμβανομαστε τη κοινη μας μοιρα,
γιατι ο Αλλος γινεται ο Καθρεπτης μας
μερα με τη μερα συζηταμε, βριζουμε, καταριομαστε και συνειδητοποιουμε οτι δε φτανει μονο αυτο,
μερα με τη μερα, ολα οδηγουνε σε εκεινη τη στιγμη που θα μετρηθουμε να δουμε ποσοι ειμαστε
και θα βρεθουμε πολλοι παραπανω απο οσοι νομιζαμε
μερα με τη μερα θα μετρηθουμε με το φοβο μας, τη δειλια κ τη μοιρολατρια,
και θα ανακαλυψουμε οτι ειμαστε δυνατοτεροι,
μερα με τη μερα, ωριμαζουν οι συνθηκες ωστε το Πριν,το Τωρα,κ το Μετα
να γινουν ενα, να γινουν μια στιγμη
μερα με τη μερα, πλησιαζουμε αυτη τη στιγμη,
οπου η λαβα θα ξεχυθει και θα παρασυρει ολα τα ψεμματα που ακουσαμε,
ολα τα προσωπα που μας εξαπατησανε,
ολα τα δακρυγονα που φαγαμε,
ολη την αλητεια που τωρα επικρατει,
μερα με τη μερα,
ωσπου καποτε η μερα αυτη θα ρθει.
Η μερα που θα τους γαμησουμε.
UPDATE
Θαυμαστε εδω
το παρακρατος.
Γεια σου Celin,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑξιοπρεπής θυμός.
Με μία ανάσα το διαβασα.
Σελ! καλησπέρα σου.Θα αγορεύεις καλέ μου;Εύχομαι ποτέ να μην σε χρειαστώ, αλλά αν χρειαστώ νομικό σύμβουλο και αγορητή, εσένα θα επιλέξω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι σημαντικό το κείμενό σου, όχι γιατί μιλάς για τις συνθήκες και τους λόγους που κάποιος μπορεί να μεταλλαχθεί σε κομμουνιστή,θα ήταν το ίδιο σημαντικό ακόμη και αν δεν προσδιόριζες τον εαυτό σου σαν τέτοιο.
Και αυτό γιατί κάνεις αναφορά, καταδεικνύοντας στους λόγους και τις αιτίες που το σημερινό κοινωνικό υποκείμενο, μεταμορφώνεται σε υποχείριο που μπορεί να ποδηγετείται και να απεμπολεί τα ίδια του τα δικαιώματά, περιοριζόμενο σε αξίες που ουσιαστικά οδηγούν, στον πλήρη εξευτελισμό, στην τελική απαξία της προσωπικότητας μαζί και της δικής του.
Τελικά κάνεις με το κείμενό σου φανερή μια αξία της Μαρξιστικής Υλιστικής Φιλοσοφίας που θεωρεί ότι:
Η πραγματικότητα είναι αυστηρά υλική και η εξέλιξη (συμπεριλαμβανομένης της εξέλιξης της ιστορίας και της κοινωνίας) έχει υλική βάση και αίτια. "Δεν είναι η συνείδηση που ρυθμίζει τη ζωή, είναι η ζωή που ρυθμίζει τη συνείδηση: η ηθική, η θρησκεία και η μεταφυσική, μαζί με τις αντίστοιχες μορφές συνείδησης, δεν έχουν αυτόνομη ιστορία. Δεν υπάρχει εξέλιξη σε αυτές. Οι άνθρωποι που αναπτύσσουν την οικονομική τους παραγωγή και τις υλικές τους ανταλλαγές, εκ των πραγμάτων τροποποιούν αυτή την πραγματικότητα καθώς και τη σκέψη τους αλλά και τα προϊόντα της σκέψης τους". Υπάρχουν λοιπόν δύο στοιχεία στην ιστορία του πολιτισμού τα οποία πρέπει να διακριθούν.Ένα υλικό στοιχείο που είναι το σύνολο των κοινωνικό-οικονομικών συνθηκών που αποτελούν την (υπό)δομή (Unterbau), τη βάση, και η αντανάκλαση αυτής της υποδομής στην πνευματική, λόγια, ηθική ζωή, που είναι η υπερδομή (Überbau). Το σύνολο διανοητικών εννοιών, που είναι καθορισμένες στη συλλογική συνείδηση σε μια δεδομένη στιγμή, αποτελεί αυτό που ο Μαρξ ονομάζει ιδεολογία. Τα προβλήματα της ελευθερίας του ανθρώπου και της κοινωνικής εξέλιξης πρέπει να μελετηθούν σύμφωνα με την υλική βάση της ύπαρξης των ανθρώπων.
Εξαιρετικο κειμενο! Ηταν ζητημα χρονου να διαβασουμε αυτες τις σκεψεις σου οπως και τους λογους που σε κανουν να αγανακτεις και να ασπαζεσαι ιδεολογιες που καποιοι βιαζονται να.. θαψουν ως 'αναχρονιστικες'! Οι αγωνες για δικαιωματα και ελευθεριες δεν ειναι ποτε αναχρονιστικοι, μονο οι ανθρωποι που πατανε πανω απ τη ζωη μας για να ανεβουν στην εξουσια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλο σου βραδυ φιλε μου! Μαζι σου!
Καλως ορισες Νεφελη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην αξιοπρεπεια μας κανεις δε θα μπορεσει να τη παρει ποτε.Ακομα κ αναξιοπρεπεις πραξεις να αναγκαστουμε καποτε στη ζωη μας να κανουμε λογω των συνθηκων,
ο αξιοπρεπης ανθρωπος μενει για παντα αξιοπρεπης.
Σε ευχαριστω bedlam!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα για τα υπολοιπα που λες,αν τα καταλαβαινω σωστα δε μπορω να διαφωνησω.Οποιος εχει τα μεσα παραγωγης,ειναι αυτος που καθοριζει κ τα παντα στη κοινωνια,απτο πως σκεφτομαστε,μεχρι το τι αγαπαμε,
αν καταλαβα καλα,αυτο λες.
Ε,φτανει.Δε γινεται να εξακολουθουν να εχουν τα μεσα οι αλητες οι δολοφονοι.Οσο γρηγοροτερα το συνειδητοποιησουμε αυτο,τοσο καλυτερα.
Τωρα,περι ιδεαλισμου κ υλισμου,δε ξερω ακριβως που ειμαι,αλλα σιγα σιγα νομιζω οτι οι αποψεις μου,σε πολιτικο τουλαχιστον επιπεδο,αρχιζουν να αποκρυσταλλωνονται.
Να σαι καλα elva!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναχρονιστικη ειναι η πιστη οτι ο νεοφιλελευθερος φασισμος στο τελος θα αποβει σωτηριος για το λαο.
Η οτι ο Ντομινικ Στρος Καν (και το ΔΝΤ-ΕΕ) ειναι ο γιατρος της Ελλαδας ΠΟΥ ΘΑ ΜΑς "θεραπευσει"
Καικακως χρησιμοποιησα εστω και σε σαρκασμο τη λεξη "σωτηριος"
Δεν ψαχνουμε Σωτηρια ουτε μεσσιανικες υποσχεσεις γιατι δεν υπαρχουν μαγικα ραβδακια.
Ψαχνουμε απλως κατι καλυτερο απο αυτη την ολιγαρχια.Κατι ωφελιμοτερο για το λαο.
Γεια σου Παυλαρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικο
Καλως ορισες taspa,σε ευχαριστω πολυ,να σαι καλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κομμουνισμός πέρα από αναχρονιστικός, είναι επικίνδυνος και καταστροφικός. Όσο και ο άκρατος καπιταλισμός. Αλλά δεν είναι της ώρας μια έκθεση ιδεών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι απόλυτα κατανοητή η οργή σου, celin και για να αλλάξει κάτι, χρειάζεται σίγουρα ακραία αντίδραση, αλλά δε χρειάζεται να πηγαίνουμε απ'το ένα άκρο στο άλλο, ιδεολογικά.
Νομίζω πως περισσότερο από αλληλεγγύη, μας λείπει σύστημα αξιών, ηθικής και αλληλοσεβασμού.
Moody κ εγω καταλαβαινω οτι ειναι δυσκολα να απεγκλωβιστεις απο στερεοτυπα κ προκαταληψεις μεσα στις οποιες κ εσυ κ εγω κ οι περισσοτεροι μεγαλωσαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι ειναι διαφορετικο να λες οτι φοβαμαι μηπως ο ιδεαλισμος μας εκτραπει σε αυταρχισμο κ βιωσουμε καμια Βορεια Κορεα
(αυτο ειναι θεμιτο)
κ διαφορετικο ειναι να λες οτι ο κομμουνισμος γενικα,σαν ιδεα κ θεωρια,ειναι αναχρονιστικη κ επικινδυνη.
Αναχρονιστικη κ επικινδυνη ειναι η φασιστικη ολιγαρχια του Παπανδρεου κ οσων των ελεγχουν,
και επειδη δε φανταζομαι να υπαρχει καποιος αφελης που να πιστευει οτι ο Σαμαρας ειναι κατι διαφορετικο απο αυτον,
καταληγουμε στο συμπερασμα οτι αν δε ξεριζωθει η γαγγραινα του δικομματισμου,
τα μελη που θα κοπουν κ θα πεταχτουν στα σκυλια,θα ειμαστε εμεις.Ο λαος.
Απτο να εναποθεσω λοιπον τις ελπιδες μου στον Γιωργο,τον Αντωνη,τον Καρατζαφερη κ τη Ντορα
κ να περιμενω να με κατασπαραξουν τα σκυλια,
επιλεγω να τολμησω να πιστεψω το διαφορετικο.
Επιλεγω αλλον δρομο.Κ ο,τι βγει.
Και φυσικα δε προκειται να στηριξω ακριτα κ ανεπιφυλακτα κανενα κομμα.Ο,τι βλεπω λαθος θα το λεω.
Αλλωστε κσι στην υποθετικη περιπτωση που ενα κομμουνιστικο κομμα παρει την εξουσια και αποδειχτει οντως καταστροφικο,
εδω θα ειμαστε για να το γκρεμοτσακισουμε κ αυτο,
θα εχουμε κ το know how των ανατροπων!!
Το να εξακολουθει ο μικρομεσαιος να ελπιζει στον δικομματισμο λοιπον,ειναι "αυτοκτονια"
Προτιμω να "σκοτωθω"' παρα να "αυτοκτονησω".
ΥΓ Μιλας για ακρατο καπιταλισμο,
κακως το προσδιοριζεις σα να επιμεριζεις τα ειδη του καπιταλισμου,
δεν υπαρχει "ακρατος" και "καλος" καπιταλισμος,
ενας ειναι ο καπιταλισμος,αυτος που βλεπεις τωρα,
οι Κευνσιανες πολιτικες που επικρατησαν μεχρι τωο 90 κ ηταν οντως πιο ανθρωπινες,
αναπτυχθηκαν μονο κ μονο επειδη υπηρχε το αντιπαλο δεος του κομμουνισμου
κ η Δυση αναγκαστηκε να τις εφαρμοσει για να μην ισχυροποιηθει ο κομμουνισμος στις χωρες της Δυσης.
Ξεχνα τον Κευνσ και τον κρατικο παρεμβατισμο,τελειωσαν αυτα,
τωρα ο Καπιταλισμος θα δειξει το πραγματικο ανθρωποφαγικο του προσωπο.
Κ επειδη η Βαρβαροτητα αυτη ειναι επικινδυνη κ αναχρονιστικη,εγω λεω να τη δω αλλιως τη δουλεια.
Ανεξαρτητως του αν συμφωνεις παντως η διαφωνεις με αυτα,διαβασε ενα βιβλιο οταν βρεις χρονο,
πιστεψε με,θα το βρεις πολυ συναρπαστικο.
ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ,απο τη Ναομι Κλαιν.
Αυτη δεν ειναι κομμουνιστρια.
Διαβασε το οταν βρεις χρονο,περιγραφει απιστευτα ευστοχα κ τολμηρα το συγχρονο οικονομικο απαρτχαιντ της καταστροφης παγκοσμιως.
Μακαρι αν μπορουσαμε εστω να εφαρμοσουμε το σκανδιναβικο σοσιαλδημοκρατικο μοντελο.
Αλλα ετσι οπως εχουν εξελιχτει τα πραγματα,αυτο μου φαινεται ακομα δυσκολοτερο.
Σαν να ακούω τον εαυτό μου να μιλάει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου gr!Αφου τα εχουμε ξαναπει!Ταυτιζομαστε σε παρα πολλα,για την ακριβεια,δε θυμαμαι να εχεις γραψει κατι που να εχω διαφωνησει,αντε στην ομαδα να τα χαλαμε λιγο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβερό post celin.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είμαι καλός στο γράψιμο.... το μόνο που
μπορώ να κάνω ειναι να προσθέσω το Soundtrack για την παραπάνω συζήτηση :
http://www.youtube.com/watch?v=0e-yaxGv_-Y&feature=related
Μπράβο ρε φίλε! Πολύ καλό! Η αλήθεια είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των κατοίκων της χώρας που έβγαλε τον Παττακό, τον Καραμανλή και τους Παπανδρέου, είναι όπως τους περιγράφεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛουσμένους στα σκατά!
Αλλά ελπίζουμε όλοι πως θα τους πάρει όλους αυτούς η μπάλα!
Moody, μη κολλάς σε άκρατους και κρατικούς τρόπους διακυβέρνησης. Κοίτα μπροστά σου και δες τι έρχεται.
Το τι θα χτίσουμε μετά, ας το συζητήσουμε αφού ο Χατζηδάκης γίνει μονόδρομος!
Celin σγχαρητήρια, έχεις τη δύναμη να εμπνέεις τον κόσμο, χαίρομαι που γνώρισα το blog σου. Και να ξέρεις, για εμένα που γεννήθηκα σε οικογένεια αριστερών, με εξορίες κλπ,τα πράγματα ήταν πιο εύκολα, απλά ήρθε κάποια στιγμή που έπρεπε να αξιολογήσω την ιδεολογία μου, την αξιολόγησα και την βρήκα σωστή. Εσύ καποια στιγμή αναγκάστηκες να απορρίψεις ενα σύνολο ιδεών που ως τότε σε χαρακτήριζαν και να πλέξεις κομμάτι κομμάτι ενα νεο, αυτή τη φορά με μεγαλύτερη προσοχή και καλύτερη κρίση. Αυτό είναι κάτι που κάποιοι δεν το αντέχουν, και απλά αποδέχονται τον πλανημένο εαυτό τους και απορρίπτουν τη φωνή της λογικής επειδή φοβούνται την αλλαγή και την απόρριψη που αυτή ενδεχομένως θα φέρει. Σου αξίζουν συγχαρητήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε Ε.Σ.Σ.Δ και Η.Π.Α. δύο συγκρουόμενους πόλους όντως πρέπει να υπήρχε μια μεγαλύτερη ισορροπία, αλλά δε μου βγάζεις απ'το μυαλό ότι αυτά που δείχνει το "Dr.Strangelove" του Cubrick έχουν ένα μέρος αλήθειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιλάω για άκρατο καπιταλισμό, γιατί αυτό είναι το άλλο άκρο. Ο απλός φιλελευθερισμός είναι κεντροδεξιό και όχι ακράιο ιδεολογικό κίνημα (καλή ώρα, η Γαλλική Επανάσταση τηρουμένων των αναλογιών).
Δεν έχω και πολλά να χωρίσω με τον Κομμουνισμό, απλώς με ενοχλεί η αγιοποίηση του στην Ελλάδα. Λες και ο Στάλιν είχε διαφορετικές πρακτικές από το Χίτλερ... Ή ο εμφύλιος έγινε εξαιτίας της κακιάς δεξιάς μόνο και όχι εξαιτίας και των δύο.
Αυτή την αγιοποίηση μπορείς να την παρατηρήσεις και στους νεοδημοκράτες που πάντα μιλούν με σεβασμό για το ΚΚΕ. Άσε που το ΚΚΕ είναι υπεύθυνο για πολλές αγκυλώσεις της σημερινής κοινωνίας.
Θα το αναζητήσω το βιβλίο που προτείνεις.
@ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ
Και με την ελληνική επανάσταση δεν είχαν σκεφθεί τι θα χτίσουν μετά και κατέληξαν να αλληλοκατηγορούνται και να σφάζονται οι ήρωες.
Φίλε-φίλη θα σου συνιστούσα να δεις το διάλογο πυο αναπτύχθηκε στο συγκεκρυμενο άρθρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://celinathens.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
γιατί έχω βαρεθεί να γράφω τα ίδια και τα ΄΄ιδια, εκεί αναλύονται σχεδόν τα πάντα.
γεια σου Celin!
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτο που εχω να πω για το κομμα ειναι πως οταν συμφωνεις εισαι στα καλα σου, οταν διαφωνεις εισαι επικινδυνος και για δεσιμο!
σε καμμια περιπτωση δε θα θελα να χρησιμοποιηθουν εναντίον των "τυραννων" τα μεσα των "τυραννων"!
την εργατικη παλη την πουλησαν πολλες φορες οι εκπροσωποι της, οι παρδαλοι πολεμοχαρεις "ιδεολογοι", ο συνασπισμος των ηλιθιων!
badland Celin badland!
http://www.youtube.com/watch?v=zSEYQ4Rpgks&feature=related
μια ανερυθριαστα κοκκινη καλημερα να χεις!
Φιλε/φιλη των 12.14 π.μ,σε ευχαριστω κ για τα καλα σου λογια κ για το σαουντρακ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω θα χα ως σαουντρακ μαζι με το δικο σου,κ αυτο εδω!
http://www.youtube.com/watch?v=L397TWLwrUU
moody,οπως σου ειπε ο poexania,ριξε μια ματια οταν εχεις χρονο στο λινκ που σου εδωσε.Εγω δεν θα κατσω εδω να σου υπερασπιστω τα λαθη των κομμουνιστων παγκοσμιως,
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα,πιστεψε με,αν διαβασεις το βιβλιο της Κλαιν,θα παρελασουν μπροστα σου και τα εγκληματα της αλλης πλευρας,μια πλευρα πολυ πιο υπουλη κ για αυτο,και πιο επικινδυνη.
Διαβασε εκει τα εγκληματα των Αμερικανων στη Χιλη,στην Αργεντινη,τη Νοτια Αφρικη(πως παγιδευτηκε ο Μαντελα απο το ΔΝΤ-ΑΜΕΣΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ-),ακομα και στη Ρωσια του Γελτσιν,στη Σρι-Λανκα,μεχρι κ στην ιδια τους τη χωρα,
δεν ειναι απλα τα πραγματα.
Αυτη τη στιγμη οι λαοι της Δυσης απειλουνται απο τη Μαφια του Σικαγο,τους νεοφιλελευθερους Φριντμανικους Βρυκολακες που εχουν ξεσαλωσει,
ο φιλελευθερισμος που λες,παει,μας τελειωσε.
Ειμαι σιγουρος οτι νομιζεις οτι υπερβαλλω,
κ εγω στοιχηματιζω ο,τι θες πως αν διαβασεις το βιβλιο,θα τεθουν μεσα σου πολλα ερωτηματα για το που βαδιζουμε.
Οσον αφορα τον Εμφυλιο,ουτε εσυ ουτε εγω εχουμε τις ιστορικες γνωσεις για να ξερουμε τι εγινε εκει,παντως δε πιστευω οτι αυτη ειναι μια συζητηση που εχει νοημα να γινει.Φυσικα σε εναν Εμφυλιο,εγκληματα γινονται κ απο τις 2 πλευρες,
αλλα εγω λεω να τα αφησουμε αυτα πισω.
Αληθεια κ ψεμματα λενε κ οι 2 πλευρες.
Να στο πω οπως το λενε στο χωριο μου,
i dont give a fuck για ο,τι εγινε.
Με νοιαζει το Τωρα.
Υπαρχει κ σημερα Εμφυλιος.Και να ξερεις οτι ανηκουμε στο ιδιο στρατοπεδο,οσο κ αν διαφωνουμε εδω.
ΥΓ Χαιρομαι που εισαι υπερμαχος της Γαλλικης Επαναστασης.Ξερεις,η Γαλλικη Επανασταση ηταν προδρομος κ αλλων επαναστασεων,οπως η Οκτωβριανη.Επισης τα συνθηματα της,μαλλον κομμουνιστικα θα τα χαρακτηριζα,ισοτητα-αδελφοτητα-δικαιοσυνη.
Κ αν εισαι λατρης της Γαλλικης Επανστασης,υποθετω οτι γνωριζεις κ τον τροπο που οι Γαλλοι ανετρεψαν τον τοτε φασισμο,τον φασισμο των Λουδοβικων.
Παιρνοντας τους τα κεφαλια.
Γεια σας Πειρατες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρθως αντιληφθηκατε οτι δε περιγραφω τοσο εμενα εδω,οσο κατι γενικοτερο,
εγω ουτε διακοποδανεια,ουτε αλλαζα κινητο συχνα,ουτε ξεροσταλιαζα μπροστα σε ο,τι καινουριο βγαινει απο τηλεορασεις μεχρι κινητο,
ασε που απο μικρη ηλικια σκεφτομουν λιγο διαφορετικα!
Αλλα,ολα αυτα δε μπορουν να αποδειξουν οτι δεν ημουν καθολου λουσμενος στα σκατα,
λιγο σκατο με ειχε παρει κ εμενα,ειχε κατσει πανω στη φατσα μου.
Τωρα ηρθε η ωρα να τα διωξουμε απο πανω μας.
Γιατι παραμυρισε το πραγμα!
Φυσικα κ συμφωνω με αυτα που λετε στον moody,το τι θα γινει μετα,θα στο συζητησουμε,
δε χρειαζεται να συμφωνουμε εδω ολοι σε ολα,
στα βασικα χρειαζεται.
poexania,με συγκινεις πολυ ρε φιλε,εισαι πολυ γενναιοδωρος στη ψυχη κ στα αισθηματα ανθρωπος,να σαι καλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ειμαι ειλικρινης,ο δρομος που ειχα να διανυσω ηταν λιγοτερο δυσβατος απο οτι φαινεται,το περιβαλλον που γεννηθηκα ειχε απο ολα!Κι ισως αυτο να βοηθησε στο οτι ποτε μου δεν απερριψα κατηγορηματικα τιποτα.
Κ εγω πιστευω οτι η συζητηση που εγινε εκει,ειναι αρκετα διαφωτιστικη.
Γεια σου Κatabran!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοιτα να δεις τωρα,αυτος που δε θελει να πιστεψει σε τιποτα,κοιταζει το καθε τι και βρισκει ψεγαδια.
Εννοειται οτι εχει δικιο,βλεπεις υπαρχουν παντου ψεγαδια,οι ανυρωποι που αγαπαμε εχουν ψεγαδια,οι ιδεολογιες εχουν ψεγαδια,
τα παντα εχουν ψεγαδια.
Αλλα αν τα ψεγαδια θα αποτελουν την αιτια που θα με κανει να παψω να πιστευω σε τιποτα,
επιλεγω να παραβλεψω τα ψεγαδια
κ να παψω να ειμαι μηδενιστης,
βλεπεις,ειναι ωραιο να αφοσιωνεσαι σε κατι
(οσα ψεγαδια κ αν εχει)
Γιατι,στο τελος τα ψεγαδια των αλλων,θα μας κανουν να κλειστουμε στους εαυτους μας.
Και σε μια τετοια περιπτωση,το μοναδικο αψεγαδιαστο πραγμα στον πλανητη,θα ειναι ο εαυτος μας.
Κι αυτο,badland μου ακουγεται!!
για αυτο λοιπον,στο απαισιοδοξο-ακομα κ αν ειναι ρεαλιστικο badlands σου,επιλεγω να σου απαντησω με αυτο εδω
http://www.youtube.com/watch?v=27XAJMb9m4s&feature=related
everybody s got a hungry heart,katabran!
Ότι παρά τις διαφωνίες μας, ανήκουμε στιο ίδιο στρατόπεδο, εννοείται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο έγραψα και στο πρώτο σχόλιο πως διαφωνώ με τις ακραίες ιδεολογίες, αλλά η ανατροπή ενός συστήματος επέρχεται μόνο με ακραίες αντιδράσεις.
"ισοτητα-αδελφοτητα-δικαιοσυνη". Πώς γίνεται να διαφωνεί κανείς με αυτό το τρίπτυχο; Μόνο που η εφαρμογή της οκτωβριανής επανάστασης ήταν "ισοπέδωση-διχασμός-δικαιοσύνη για τους υπέρμαχους του καθεστώτος". Και μην ξεχνάς πως ο Κομμουνισμός είναι ένα υλιστικό καθεστώς όχι δημοκρατική ιδεολογία.
Ρίξτε μια ματιά και εδώ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://poexania.wordpress.com/2010/12/16/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BF-%CE%BD%CF%8C%CE%BC/
Ο κομμουνισμός είναι δημοκρατικός
ΑπάντησηΔιαγραφήδημο-κρατια
να έχει την εξουσία ο λαός
είναι η βασική του αρχή
μελέτησε λίγο καλύτερα moody
Εκτός αν θεωρούμε δημοκρατία την κοινοβουλευτική...
ΑπάντησηΔιαγραφήοπότε ναι, η θεωρία του κομμουνισμού, απέχει ευτυχώς έτη φωτός απο κάτι τέτοιο
poexania,το προβλημα δεν ειναι οτι η αποψη του moody ειναι αυτη που ειναι.Να ταν μονο ο moody που τα λεει αυτα,μια χαρα θα ημασταν,θα καθομασταν να συζητησουμε με τις ωρες,και ισως να τον πειθαμε(η να μας επειθε κ εκεινος για τα δικα του δικια)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο προβλημα ειναι οτι τις αποψεις του moody τις συμμεριζεται η πολυ μεγαλη πλειοψηφια του λαου.10% το ΚΚΕ,πες αλλο ενα 10% συμπαθουντες,
μας απομενει ενα 80% που δεν ειναι συμπαθουντες.
Απο αυτο το 80% αφαιρουμε τους φασιστες κ τα γαλαζοπρασινα κομματοσκυλα,
αλλα κ παλι,μενει ενα πολυ μεγαλο ποσοστο,το οποιο ας το χαρακτηρισουμε δυσπιστο(στη καλυτερη περιπτωση)
Οποτε,τι κανουμε;
Ας προσπαθησουμε να δουμε πως σκεφτεται.Ας προσπαθησουμε να εντοπισουμε τυχον δικια στη κριτικη του.
Κ ετσι οπως το βλεπω εγω,εχουν δικιο στο εξης:ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να υπαρχει η παραμικρη υποστηριξη σε προσωπα που αμαυρωσαν το κομμουνιστικο κινημα,οπως ο Σταλιν,ο Πολ Ποτ,ο Κιμ Ιλ Γιονγκ στη Κορεα,
η οποιοσδηποτε αλλος λαθρεπιβατης στη κομμουνιστικη ιδεολογια,ο οποιος ενδυομενος τον κομμουνιστικο μανδυα,εσφαξε κοσμο.
Το να εξομοιωσεις τον Σταλιν με τον Χιτλερ ειναι οντως ενα παρα πολυ μεγαλο σφαλμα.
Διχως το Ρωσικο αιμα που επεσε στον πολεμο,θα μας πηδουσαν οι Γερμανοι μια ωρα αρχυτερα.
Το να αναπαραγεις τα παραμυθια για 20.000.000 νεκρους επι Σταλιν,ειναι επισης ενα μεγαλο σφαλμα.
Το να πεις ομως οτι ο Σταλιν ειναι υπευθυνος για δολοφονιες αντιφρονουντων κ για την επικρατηση ενος αντιλαικου Καθεστωτος,απευκταιου σε καθε περιπτωση,
ε αυτο δεν ειναι σφαλμα.
Ειναι αληθεια.
Φοβατι ο κοσμος μηπως ελθει ο κομμουνισμος κ αρχισουν κ εδω οι σφαγες,λες κ υπαρχει τετοια περιπτωση,λες κ η Παπαρηγα ειναι ο Σταλιν χωρις μουστακια.
Δε καταλαβαινει βεβαια ο κοσμος οτι η οικονομικη τους σφαγη εχει ηδη αρχισει κ δεν ευθυνεται κανενας Σταλιν για αυτο.
Οπως δε καταλαβαινει το μεγεθος και την αξια της Οκτωβριανης Επαναστασης.Ξερεις τι ειναι εκει που σε παει πιπα-κωλο ο Τσαρος,να ορθωσεις εσυ αναστημα,να ξεριζωσεις την ολιγαρχια κ να φερεις-εστω κ αρχικα-τον λαο στην εξουσια;
Ο κομμουνισμος,οπως τον εχω καταλαβει εγω,δεν ειναι η επικρατηση της κοματικης νομενκλατουρας,
δεν ειναι οι σφαγες,δεν ειναι ο φοβος κ ο τρομος που επικρατησε στην Ανατολικη Ευρωπη.
Ο κομμουνισμος ειναι δημοκρατια,με την αυθεντικη εννοια της λεξης,ειναι ισοτητα,ειναι να πηγαινει ο κοσμος στη δουλεια του κ να εχει ενα σταθερο εισοδημα διχως να φοβαται μηπως απολυθει.
Θες moody να σου πω οτι ο Κομμουνισμος απετυχε;
Δε θα στο πω γιατι δε μπορεις να πεις οτι απετυχε.Και ξερεις γιατι δεν απετυχε;Γιατι η προπαγανδα που μας πιπιλιζει το μυαλο για τα εγκληματα του κομμουνισμου,
παραβλεπει επιτηδες
πως ηταν τα πραγματα για τη Ρωσια
ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ.
Πριν τον Λενιν,που τρωγονταν ζωντανοι οι ανθρωποι απο τις ιδιες τους τις ψειρες,απο τη φτωχεια κ την εξαθλιωση,
για να ταιζονται τα παλατια των Τσαρων και οι αυλικοι τους.
Και εσκασαν μυτη αυτοι οι τρελοι κ αλλαξαν την Ιστορια.Και σε διαβεβαιωνω οτι η πλειοψηφια των λαων που γνωρισαν τη καταπιεση των Βασιλιαδων,μπορει να μη περνουσαν τελεια επι Κομμουνισμου,
αλλα περνουσαν πολυ καλυτερα απο πριν.
Αλλα και παλι,ολα αυτα ειναι φιλολογια.Ιστορια.
Τωρα κοιταμε το παρον.
Και το παρον ειναι αμειλικτο στην ειλικρινεια του,ειναι εδω,ειναι νεοφιλελευθερο,ειναι απανθρωπο κ φασιστικο.
Απτο να καθομαι να αναρωτιεμαι αν η Παπαρηγα θα φορεσει τα μουστακια του Σταλιν,προτιμω χιλιες φορες να αναρωτιεμαι πως θα πεσει η χουντα του ΠΑΣΟΚ.Και το μετα το συζηταμε,ολοι μαζι,φιλελευθεροι,κομμουνιστες,αναρχικοι,μηδενιστες,δεξιοι και συριζαιοι.
Δεν υπαρχει σταλα ρεαλισμου στη σκεψη οτι η καπιταλιστικη χουντα θα αλλαξει προς το καλυτερο.Επομενως,παμε να την αλλαξουμε.
Κ ο,τι βγει.
Κ αν αυτος που θα ερθει,φορεσει τα μουστακια του Σταλιν,εδω θα ειμαστε για να τον ξυρισουμε.
Ο λαός για ανα αυτοκυβερνάται, πρέπει να δεχτεί και τα δικαιώματα, αλλά και τις υποχρεώσεις που αυτό επιφέρει. Διαφορετικά αυτός που νόμιζε "ηγέτη", γίνεται δυνάστης στο πι και φι. Αγώνας δρόμου είναι η ζωή έτσι κι αλλιώς(μεταξύ άλλων), αν σταματήσεις να νοιάζεσαι για την κοινωνία στην οποία ζεις, κερδίζουν την μάχη εκείνοι που συνεχίζουνε να νοιάζονται, αν οι περισσότεροι δεν νοιάζονται, τότε μια ισχυρή ολιγαρχία θα επιβληθεί και θα εκμεταλλευτεί την άγνοια και την απάθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ίδιος ο Λενιν είχε πει, "το εύκολο είναι να πάρουμε την εξουσία, το δύσκολο είναι το μετά"
Ανηφόρα είναι και τωρα, ανηφόρα και τότε...
όμως στην μετέπειτα ανηφόρα, ο προορισμός θα είναι τα δικά μας δίκια και όχι της ολιγαρχίας, και οι απολαύσεις της διαδρομής θα είναι όλες δικές μας, όπως και οι ευθύνες. Τώρα ματαιοπονούμε για εκείνους, που στέκονται άγκυρα στην εξέλιξη της κοινωνίας, οι απολαύσεις λιγοστές, οι ευθύνες τεράστιες, τα αδιέξοδα περισσότερα.
Ως πότε;
Celin,
ΑπάντησηΔιαγραφήη απάντηση που έγραψες πιο πριν στον Moody προς υπεράσπιση του κομμουνισμού είναι ένα σπάνιο συλλεκτικό κομμάτι αυτοκριτικής, διαλεκτικής και μαρξιστικής θεώρησης των πραγμάτων. Αυτή πρέπει να είναι η απάντηση σε όσους καλοπροαίρετα ή κακοπροαίρετα αρχίζουν την αναπόφευκτη συζήτηση του Ανατολικού σοσιαλιστικούς πειράματος. Και χαίρομαι πραγματικά που εκφράζεις τέτοιες απόψεις...
Έτσι είναι Celin όπως τα γράφεις: βασίλευε ο νόμος του κνούτου και της εξαθλίωσης, ενώ εκκατομύρια Ρώσων σφαγιάζονταν στο μέτωπο του ιμπεριαλιστικού Α' Παγκοσμίου πολέμου. Πολλά άλλαξαν προς όφελος των ρώσων εργατών και αγροτών και όχι μόνο. Και στον υπόλοιπο κόσμο η έφοδος αυτή στον ουρανό έδωσε άλλο πολιτισμο, άλλα κοινωνικά παραδείγματα και αξίες. Η διαστρέβλωσή της απόπειρας αυτής ωστόσο και η κατάρρευση, είναι γεγονότα που οι κομμουνιστές πρέπει να τα εξετάζουν αυτοκριτικά και να μην φοβούνται να κάνουν την πιο σοβαρή κριτική. Γιατί μόνο έτσι μπορούμε να κατακτήσουμε ξανά την εμπιστοσύνη του κόσμου: όχι γιατι δεν γίνεται με τον καπιταλισμο μόνο, αλλά και γιατί πρέπει ο κομμουνισμός να είναι ένα ρεαλιστικό, αναγεννημένο όραμα στα μάτια του λαού ...
Άντε, έγινες διάσημος μπαγάσα...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://tsak-giorgis.blogspot.com/2010/12/blog-post_513.html
poexania,τη μερα που θα βγουνε οι νεοι κομμουνιστες και θα μιλανε ετσι οπως εσυ,αποδεχομενοι τη καλοπροαιρετη κριτικη και αντιδρωντας μονο στην αναπαργωγη της καθεστωτικης προπαγανδας,
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτη θα ειναι η μερα που τα πραγματα θα αλλαξουν κ θα αρθει η δυσπιστια.
Παυλο,οχι μονο το ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ,
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα και το indymedia με "παιζει" απο χθες
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1238147
Κ αλλα μπλογκς,facebook κτλ
Μεγαλεια,μεγαλεια,ημουν που ημουν καραψωνισμενος,τη ψωνισα τωρα για καλα,χαχαχαχαχα!!!
Πλακα πλακα,απο χθες οντως υπαρχει κοσμοσυρροη,τα νουμερα των επισκεπτων ειναι απιστευτα,μεσα σε ενα βραδυ,ανεβηκε το μπλογκ γυρω στις 500 θεσεις στη καταταξη των μπλογκς.
Ειμαι πολυ χαρουμενος που η συγκεκριμενη αναρτηση διαβαστηκε,για αυτη κ για ΤΟΥΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ,ειμαι περηφανος.
Παυλο,προηγουμενως σας μπερδεψα με τον poexania,νομιζα οτι τα καλασου λογια στο σχολιο των 9.29,μου τα ειπε εκεινος!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσχυουν και για τον poexania,ισχυουν κ για σενα,να σαι καλα.
Φυσικά και οι Σοβιετικοί πριν τον Κομμουνισμό ήταν εξαθλιωμένοι, αλλά όταν γκρεμίστηκε η Ε.Σ.Σ.Δ., αυτό που είχε μείνει, σε σημαντικό βαθμό, από το καθεστώς ήταν πεινασμένες πόρνες και επίδοξοι εγκληματίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν ένα "κόμμα" βγαίνει με 90-95% στις εκλογές είναι αυτονόητο πως υπάρχει Χούντα και όχι δημο-κρατία.
Επίσης, βάναυσος ο καπιταλισμός, αλλά εδώ και 20 χρόνια οι πρώην δυτικοί Γερμανοί δίνουν μέρος του μισθού τους στους ανατολικούς για να "εξισωθούν" κοινωνικά. Βέβαια, ακόμη κι αυτό μπορείς να το μεταφράσεις ως διαφθορέα.
Διαφωνώ με τον κρατικό παρεμβατισμό. Χρειάζεται διαφάνεια στο δικαστικό σύστημα και ξεκάθαροι νόμοι και κανόνες που να ισχύουν για όλους. Έτσι, μπορεί να συνυπάρξουν το δημόσιο και η ιδιωτική πρωτοβουλία. Αντίθετα, η κίνηση του πρώην δημάρχου Νίκαιας (κ.Μπενετάτου) να αποκόψει την πόλη του από την ανακύκλωση (λόγω ιδιωτικών εταιριών) είναι ντροπιαστική για τη δική μου λογική.
Και δε φοβάμαι ότι η Παπαρήγα θα φορέσει μουστάκια. Απλά με ενοχλεί να καπηλεύεται τον αγώνα κάποιων αριστερών ηρώων και να τον κάνει κτήμα της.
Moody, μετά την κατάρρευση έγιναν πουτάνες και πρίν ήτανε δούλοι, τί μας λέει αυτό; Ότι η καλύτερή τους περίοδος ήταν αυτή της σοβιετικής ένωσης που κανείς δεν πεινούσε κανείς δεν ήταν άνεργος ή άστεγος.
ΑπάντησηΔιαγραφήεπίσης προβλεπόταν διακοπές για όλους με έξοδα του κράτους(όλα πληρωμένα), ιατροφαρμακευτική περίθαλψη υψηλού επιπέδου για τους πάντες κλπ.
Η παπαρήγα δε, δεν κάνει κτήμα δικό της τους αγώνες των ηρωων του κκε, οι αγώνες αυτοί είναι μέρος της ιστορίας του κκε και κτήμα του ελληνικού λαού.
Και όχι, η κρατική πρωτοβουλία δεν πάει χέρι χέρι με την ιδιωτική. Στον καπιταλισμό το κράτος είναι όργανο της πλουτοκρατίας. Τους παρέχει νομιμοποίηση, θεσμική και νομική κάλυψη. Ενω δημιουργεί τις κατάλληλες προυποθέσεις ώστε να γίνεται ροή χρημάτων(που είναι η υπεραξία μεταφρασμένη σε νόμισμα, δηλαδή ο κόπος που δεν πληρώνονται οι εργάτες και αντιστοιχεί σε παραγόμενο εργο-προιόν) απο κάτω προς τα πάνω.
Εγω δεν λεω ότι στη σοβιετική ένωση ήταν το ιδανικό πολίτευμα, όμως το γνωρίζεις ότι στους τόπους εργασίας οι εργαζόμενοι ψήφιζαν για θέματα που αφορούσαν το εργοστάσιο τους, για τα αντιπροσωπευτικά τους όργανα, κλπ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ξέρεις ότι δεν καταστρατηγούταν το ωράριο, οι συνθήκες εργασίας και όλα αυτά; Το ξέρεις ότι με το πολύ 8 ώρες προβλεπόμενης δουλειΑς οι εργαζόμενοι είχαν εξασφαλισμένη τη ζωή τους(τουλάχιστον πριν καταρρεύσει).
Εδω ή δουλειά δεν θα έχεις και θα σε ζουνε οι γονείς σου μέχρι τα 30+ ή θα μισοζείς με τα δικά σου και τον γονιών σου, κάνοντας και 2-3 δουλειές ταυτόχρονα για να ανταπεξέλθεις.
αυτά για συμπλήρωμα
Έχω κάτι ζεστό που σαλεύει στα χέρια μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δόγμα του Σόκ! Ελπίζω να αξίζει Celin!
Και μην ξεχνάμε την Κυριακή έχει Ζίζεκ! (http://aristerovima.gr/details.php?id=1414)
λολ και μένα με παρεσυρε και το παρείγκειλα, celin μήπως δουλεύεις για κανένα εκδοτικό οίκο;
ΑπάντησηΔιαγραφήpoexania,
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχα,μου το ειπε μεταξυ και σοβαρου αστειου ενας φιλος μου,τοσα βιβλια που προτεινεις,τι τα προτεινεις τσαμπα;!Τραβα μου λεει κ ζητα ποσοστα!!
Εχω προτεινει καμια 50αρια βιβλια απτο μπλογκ και σχεδον ολα ειναι απο διαφορετικους οικους,
οχι λοιπον,δυστυχως δε με πληρωνει κανενας,
τσαμπα γινονται ολα!
Παντως σοβαρα τωρα,το συγκεκριμενο βιβλιο εχει ικανοποιησει ολους οσους το εχω προτεινει,
πραγματικα ειναι απο τα καλυτερα που εχω διαβασει ποτε
ειναι ο,τι καλυτερο για να το διαβασουν και Μη Αριστεροι,ετσι ωστε να αντιληφθουν το βρωμικο παιχνιδι που παιζεται παγκοσμιως απο τις Κυβερνησεις-τσιρακια των διεθνων Τοκογλυφων.
Πραγματικη Αποκαλυψη της Βρωμιας.Με ονοματα κ διευθυνσεις.
Παυλο,ωραιος,διαβασε το κ ελα να μου πεις τη γνωμη σου,μη σε τρομαζει ο ογκος του,διαβαζεται πολυ ευκολα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρχεται ο Ζιζεκ,ε;Εσυ θα πας;Στειλε μουτη διευθυνση κ την ωρα που θα πας,το σκεφτομαι κ εγω.
moody,μπερδευεσαι,πορνες κ εγκληματιες δεν υπηρχαν επι κομμουνισμου,πορνες κ μαφιοζοι εγιναν μετα τη πτωση του κομμουνισμου,οταν ανεβηκε ο Γιελτσιν,ο πρακτορας του ΔΝΤ κ των Αμερικανων κ γαμησε τη χωρα.Τα περιγραφει η Κλαιν στο βιβλιο που σου προτεινα,δεν τα λεει ο Ριζοσπαστης κ ο Μπογιοπουλος αυτα,
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι μια που μιλαμε για πουτανες κ για εγκληματιες,ριξε μια ματια γυρω σου,στη χωρα της πλασματικης καπιταλιστικης ευμαρειας
και,guess what,
θα ανακαλυψεις οτι ολοενα κ περισσοτερες Ελληνιδες το δινουν ηδη η θα αναγκαστουν να το δινουν για 50 η 100 Ευρω.
Και δε θα φταιει καμια ΕΣΣΔ για αυτο.
Ξεχνα τη Δυση που γνωριζες με το κοινωνικο κρατος Προνοιας,την ιατροφαρμακρυτικη περιθαλψη για ολους και τις Κευνσιανες πολιτικες.
Αυτα υπηρχαν μονο επειδη υπηρχε το αντιπαλο δεος.
Ποια διαφανεια στο δικαστικο συστημα κ ποιον σεβασμο στους νομους μου λες;δεν υπηρχαν ποτε αυτα κ ουτε θα υπαρχουν.Δε λεω οτι θα τα φερει ο κομμουνισμος,λεω οτι το να πιστευεις οτι οι πρακτορες της cia κ των Αγγλων που μας κυβερνουν εδω και 60 χρονια θα φερουν διαφανεια,
αυτο ειναι παραπανω ουτοπικο οχι απτον κομμουνισμο αλλα κ απτη Πιστη στον Σαντα-Κλαους.
Ας εμφανιστει ενα κινημα διαφανειας κ αγαπης για τη χωρα-πιστης στους νομους,
κ εγω θα ξαναγινω καπιταλιστης.
Μεχρι να πεσει η χουντα των Αμερικανων και των γαλαζοπρασινων ακριδων που τρωνε τη χωρα,
εγω θα συνταχτω με τη μοναδικη φωνη που στεκεται εναντια.
Και οχι μονο το ΚΚΕ,εγω και την ανταρσυα γουσταρω και τους εξωκοινοβουλευτικους αριστερους και τους αναρχικους αλλα και ολους οσους στεκονται εναντια.
"ριξε μια ματια γυρω σου,στη χωρα της πλασματικης καπιταλιστικης ευμαρειας
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι,guess what,
θα ανακαλυψεις οτι ολοενα κ περισσοτερες Ελληνιδες το δινουν ηδη η θα αναγκαστουν να το δινουν για 50 η 100 Ευρω.
Και δε θα φταιει καμια ΕΣΣΔ για αυτο."
Μα η όλη ευδαιμονία ήταν επίπλαστη. Και οι Έλληνες πέσαμε με τα μούτρα στη φάκα σα βλάκες. Δεν είμαι υπέρμαχος κανενός καπιταλισμού ούτε τυφλός επικριτής της ΕΣΣΔ. Απλά προτιμώ κάτι πιο ισορροπημένο και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, πιο ουτοπικό.
κατι μου θυμιζει παντως αυτο το - εξαιρετικο ετσι κιαλλιως σου - κειμενο ..Μια συζητηση παλιοτερη ... ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤοτε ευχομαι ολοψυχα να βρεθει συντομα ο φορεας που θα εκφρασει το ισορροπημενο και το ουτοπικο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχως καταντησαμε να διαλεγουμε ουτοπιες.
Απλα,εγω διαλεγω τη κομμουνιστικη γιατι υπαρχει ηδη ο φορεας που την εκφραζει,με τα καλα κ τα στραβα του.
Νοσφερατε,αν θες θυμησε μου τη,γιατι εμενα δε μου ερχεται στο μυαλο!Χαιρομαι παρα πολυ που σου αρεσαν αυτα που λεω στο κειμενο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://nosferatos.blogspot.com/2010/06/mia-celin.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραια τα γραψαμε εκει!Γενικα,στα λογια καλα τα λεμε.Δυστυχως αυτο που επικρατει εκει εξω,δεν εχει καμια σχεση με τα λογια κ τις επιθυμιες μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπικρατουν τα λαμογια,οι κλεφτες,οι ξιπασμενοι,οι μεγαλοκαρχαριες.Αν δεν ενωθουμε οι υπολοιποι,ολοι αυτοι που δεν αποδεχομαστε τον παλιο(ακροδεξιο) κ το νεο(οικονομικο) φασισμο,
τη κατσαμε τη βαρκα.
Οσες διαφορες κ αν υπαρχουν
αμελητεες ειναι ρε γαμωτο μπροστα στη νεοφιλελευθερη λαιλαπα.
Celin,
ΑπάντησηΔιαγραφήο Ζίζεκ είναι προσκεκλημένος σαν κεντρικός ομιλητής σε εκδήλωση του Αριστερού Βήματος με θέμα «Ζώντας στην εποχή των τεράτων- Η κρίση, η Ευρώπη, ο κομμουνισμός». Είναι στις 11.30 στο αμφιθέατρο ΜΑΧ στο Πολυτεχνείο. Περισσότερα στο http://aristerovima.gr/details.php?id=1414.
Εγώ εκτός απροόπτου θα είμαι στην ώρα μου άντε και λίγο πιο νωρίς.
Επίσης τσέκαρε και αυτό το σκηνικό που έπαιξε τη Δευτέρα που μας πέρασε(δες το βίντεο):
http://oloistodromo.blogspot.com/2010/12/blog-post.html
Καλό;
Μπραβο σε αυτον που τα χωσε τοσο ωραια κ ευστοχα στον Χυτηρη,ωραια τα χωνουμε κ εμεις απο εδω αλλα ρε γαμωτο τι καλυτερα που θα ηταν να τους τα λεγαμε μπροστα στα μουτρα τους.Πολυ καλο βιντεο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για τον Ζιζεκ,κ εγω το σκεφτομαι,θα δουμε.Αν δεν εχεις προβλημα,γραψε το email σου εδω,κ αν θες το αποθηκευω κ το διαγραφω κατευθειαν.
στείλε το καλύτερα μέσω της ΒΒ που έχει και το δικό μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήοκ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να λεω...Ενα μπραβο φτανει;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο, λοιπον...
Και καλο δρομο να εχουμε, συναγωνιστη...
Τουλαχιστον...Περα απο το οτι γλυτωνουμε την παραμυθα...
Βλεπουμε και καποια αληθεια βρε γαμωτο....
Βλεπουμε και καποιο φως...
Αν δεν ενωθουμε οι υπολοιποι,ολοι αυτοι που δεν αποδεχομαστε τον παλιο''
ΑπάντησηΔιαγραφήOως ξερεις απο τον Ζιζεκ- Λακαν η φαντασιακήολοτητα ειναι οτι πιο επικινδυνο
ενοτητα ναι..Αλλά οχι Σπινοζική .. ενοτητα μεσω της διαφοράς και της διαλεκτικής ..
ξερεις αν εσυ δεν γενηθηκες κομμουνιστης εγώ - σε μαλλον παλιοτερες δεκαετιες ειχα την μαλλον αντιστροφη πορεια .. Και φυσικά - αν και ποτε δεν εχαψα την νεοφιλελευθερο Γιαπικη παραμύθα- την Αηδιαστική ουτοπία του Τρουμαν Σώου του τουρμποκαπιταλισμου..εν τοτοις δεν θελω να ξαναφάω την εξισου γελοια και απιστευτη στα οδυνηρα αποτελεσματα της ''ουτοπία''' του΄΄Οι Ζωές των αλλων ''
Στη δομή ειμαστε ιδια .. Οι αφηγησεις , το περιεχόμενο αλλάζουν ..Αλλά ο ιδιος πόνος η ιδια διαψευση ,η ιδια ματαιωση ...
ΜΠΡΑΒΟ ΣΕΛΙΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ. ΤΟ ΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΚΑΛΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΕΙΣΑΙ.
ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΕΙ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΕΙΣΑΙ ΜΑΧΙΜΟΣ, ΜΕΛΕΤΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΥΦΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ.
Η ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
ΟΣΟ ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΤΟΣΟ ΘΑ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ.
ΔΕΣ ΕΔΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ
http://www.pare-dose.net/?p=3544
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΚΕ. ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΙ ΜΥΘΕΥΜΑΤΑ ΘΑ ΑΝΕΚΑΛΥΠΤΕ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ.
ΣΟΥ ΠΡΑΘΕΤΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΙΝΚ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΣΟΥ ΤΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ.
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΣ ΟΛΟΣ Ο ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΘΡΑ.
ΜΥΘΟΣ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, ΜΥΘΟΣ Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΛΑΠΜΠΡΑΚΗ ΚΑΙ ΥΜΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΕΣ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Να σαι καλα Μαχαιρη,αντε να δουμε.Μεγαλη μου τιμη που με θεωρεις συναγωνιστη,η αληθεια ειναι οτι,απο οτι σε κοβω,δεν εχω δωσει ουτε το 1/100 των μαχων που εχεις δωσει εσυ.Τιποτα δεν εχω κανει,κανεναν αγωνα δεν εχω αγωνιστει ως τωρα.Δεν εχω κατεβει στο πεζοδρομιο,δεν εχω δωσει λογο σε αμφιθεατρο,δεν εχω λογομαχησει με δαπιτες και πασπιτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μονο που εχω κανει ειναι να καταγραφω εδω τις σκεψεις μου.
Και μολονοτι αυτο δε φτανει με τιποτα για να θεωρηθω αγωνιστης,
να σαι καλα γιατι με γεμισες περηφανεια που με αποκαλεσες ετσι.
Νοσφερατε,ανοιγεις πολυ μεγαλη κουβεντα εδω.Επειδη αναφερεις και Ζιζεκ,Λακαν,θελω να κανω ξεχωριστη αναρτηση για να καταρριψω οτι η ολοτητα που λες,ειναι φαντασιακη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε λιγα λογια,θελω να καταρριψω αυτον που λατρεψα ολα αυτα τα χρονια,τον φιλο μας τον Λακαν.
Καταρριπτεται ο Λακαν απο εναν ημιμαθη σαν εμενα;
Μπα,χλωμο.
Και ειναι λιγο αντιφατικο,το γεγονος οτι εχω στα σκαρια-μεταξυ αλλων-2 αναρτησεις,μια που θα συμμεριζεται καποια πραγματα που εχει πει,
και μια αλλη που θα επιχειρει να τον καταρριψει
(Μιλαω για τον Λακαν του Σταυρακακη,
κ οχι τον Λακαν του Ζιζεκ,
γιατι πιστευω,πως παρολο που ο Ζιζεκ προφανως θεωρειται κατι ανωτερο του Σταυρακακη,
ο Σταυρακακης εχει καταλαβει καλυτερα απο τον οποιονδηποτε τι εστι Λακαν)
Θα δουμε,δεν εχω τη διαυγεια τωρα να απαντησω σε τοσο μεγαλο ερωτημα που θετεις.
Παντως,εν ολιγοις,θα σου απαντησω οτι δε με νοιαζει τι εγινε στην Ανατολικη Γερμανια ουτε με νοιαζει τι λεει η ταινια ΟΙ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.
Δε με νοιαζει καθολου.
Γιατι αυτο που ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ξεκινησουμε εδω,δε θα εχει καμια σχεση με αυτο που εγινε τοτε.
Θα μου πει καποιος,"ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ;"
Κ εγω θα του απαντησω,
"ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΖΕΙΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ;"
Το παρελθον γραφει κ δε ξεγραφει,
αλλα το μελλον ειναι κατι που δεν εχει γραφτει.
Κ απτη στιγμη που μενει αγραφο,
δεν εχουμε τιποτα καλυτερο κ ωφελιμοτερο να κανουμε απτο να ελπιζουμε για το καλυτερο.
Οσο το Πιστευουμε,τοσο ευκολοτερο γινεται να το Δημιουργησουμε.
Κοινη συνισταμενη ολων μας:ο τουρμποκαπιταλισμος τον οποιον στηριζουν ΟΛΕΣ οι Κυβερνησεις της Δυσης,
πρεπει να εξολοθρευτει,να πεθανει,να σβησει.
Νωντα,τις διαβασα τις αηδιες,καθεται ο αλλος και ασχολειται με το τι εγινε στη Μικρασιατικη Καταστροφη,
ΑπάντησηΔιαγραφήμα τι ανθρωποι ειναι αυτοι;Ο ιδιος που τα λεει αυτα,τον οποιον τον κοβω ειτε για δεξιο ειτε για πασοκο,δε καταλαβαινει οτι εχει προδωσει αυτος ο ιδιος περισσοτερο την Ελλαδα απο τον οποιονδηποτε κομμουνιστη,μονο κ μονο που ψηφισε τα κομματα-Προδοτες που ρημαξαν τη χωρα κ τη παρεδωσαν στους ξενους;
Καντε ρε γαμωτο λιγη αυτοκριτικη πρωτα πριν πεταξετε τη παπαρια σας.
φυσικά οπως μας διδασκει η ιστορια δεν διδασκομαστε τιποτε απο αυτήν ..Και επαναλαμβανουμε .. Η επαναληψη ειναι η μαμή της ιστοριας ..
ΑπάντησηΔιαγραφή9φυσικά ο Σταυρακάκης αποδιδει τοον Λακ΄να πολύ πολύ καλύτερα απο τον Ζιζεκ ..φυσικά ...
- αλλά και ο Ζιζεκ απορριπτει την ολοτητα ..)
περαν αυτων στο αφιερωνω αγαπητε φιλε ...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://nosferatos.blogspot.com/2010/12/blog-post_3663.html
Thanks φιλε gia την αφιερωση,πολυ ωραια η τζαζ μουσικη,αν κ εγω ειμαι του ροκ!
ΑπάντησηΔιαγραφήκ ενα απο μενα.
http://www.youtube.com/watch?v=2MRdtXWcgIw
Σταματησαμε να θυμωνουμε,ο θυμος θα διωξει τον φοβο και τοτε ολα θα ανατραπουν.Τον θυμο μας και την οργη μας δεν μπορουν να σταματησουν με ολα τα μεσα καταστολης και ολα τα χημικα τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήποτε δεν φτανει ο θυμος οσα φτανει η ελλογη αγαπη
ΑπάντησηΔιαγραφήμε την ευκαιρι Σελίν
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο τρεχον τευχος του περιοδικου Συναξις ..
υπάρχει ενα καπατπληκτικο αρθρο του Γιαννη Σταυρακάκη... για την κριση ,την καταναλωση κ.α
Δυστυχώς δεν εχει βγει στο Ιντερνετ ..
Παντως αξιζει το κοπο να διαβαστει .. Για να καταλάβουμε εδω στην Ελλαδα πως οτι λάμπει δεν ειναι και χρυσος .. Το τι επιστημονες εχουμε και πώς καποιος μπορει να μην αυτοπροβαλλαεται μεσα απο Βιντεακια αλά Ζιζεκ αλλά παρολαυτά να ειναι ΛΑμπρος επιστημονας και διανοητης ..
Φιλε η φιλη που σχολιαζεις στις 9.30,εχεις απολυτο δικιο,ο μονος τροπος για να παραμερισουμε τον φοβο που νιωθουμε,ειναι να θυμωσουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ οργισμενος ειναι αυτος που υπερνικα τις συνθηκες και καταφερνει να τις αναδιαμορφωσει.
Μονο η τυφλη οργη ειναι επιζημια,
και η δικια μας οργη δεν ειναι τυφλη
"ποτε δεν φτανει ο θυμος οσα φτανει η ελλογη αγαπη "
ΑπάντησηΔιαγραφήΝοσφερατε,θυμαμαι οτι ειχα αντιδρασει οταν μου το ειχες πει αυτο,
τωρα που ειμαι ακομα πιο θυμωμενος,
τωρα σου λεω οτι συμφωνω με αυτο που λες.
Διαβασα προσφατα ενα βιβλιο του Κανελλοπουλου,εναν τομο απο την ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ,για τη Γαλλικη Επανασταση,
ηθελα να μαθω τι εγινε τοτε.
Θα γραψω και για αυτο κατι σχετικο.
Εκει λοιπον,καταλαβα οτι ο θυμος που ενιωθαν δε συνδυαστηκε με την ελλογη αγαπη,Και για αυτο κατεληξαν να αποκεφαλιζουν ο ενας τον αλλον απο την καχυποψια.
Λες και διαβαζα Αρχαια Τραγωδια ηταν,
θελω λοιπον να το γραψω
(αλλα τι να πρωτογραψω,εχω ηδη στο μυαλο πολλα),
πως εξελιχτηκε η υπεροχη αυτη και δικαιολογημενη Επανασταση,σε Τρομοκρατια.
Για να διδαχτουμε.
ΥΓ Συμφωνω και για τον Σταυρακακη.
Δεν θελω να συμφωνησω οτι εχει δικιο σε ολα,
αλλα τον ιδεολογικο αντιπαλο που εχει συγκροτημενη αποψη οφειλουμε να τον σεβομαστε.
Ειναι ιδεολογικος αντιπαλος ο Σταυρακακης;
Για μενα,ναι,ειναι,
και θελω να αφιερωσω μια αναρτηση (και!) σε αυτον.
κανεις λαθος .. Δεν ειναι ..
ΑπάντησηΔιαγραφήισως νομιζεις οτι ειναι αλλά αν το ψαξεις καλυτερα θα δεις οτι δεν ειναι ..καθε αλλο
αλλα
... ας ειναι. Νομζιω οτι εχεις τα εφοδια για να κανεις την πορεια που η δική μου γενια-κι εγώ προσωπικά - εκανε σε ..τριαντα χρονια
Πολύ πολύ πιο συντομα ..
Τωρα
ΑπάντησηΔιαγραφήγια τον Θυμο και την ελλογη αγαπη..
Ε φαντασου καποιον που ψαχνει για πετρελαιο στην Αγρα Δυση του 19ου αιωνα ..
Ανοιγει μια τρυπα ..Δεν βρισκει τιποτα
κατεβαινει στα 20 μετρα , στα τριαντα στα σαραντα
θυμώνει
πεισμωνει
τα χρόνια περνανε.
.κι αυτος γερναει επιμένοντας ..
Υπαρχει πετρελαιο ..
---------------
ομως δεν υπαρχει εκει πετρελαιο
Γιατι δεν το παραταει ;
Γιατι δεν ψαχνει παραδιπλα;
Γιατι χαραμιζει τη ζωή του;
Γιατι; Γιατι εχει επενδυσει .. Οι ανθρωποι Δεν αντεχουν να πιστεψουν οτι πιστεψαν σε μια Φενάκη
δεν το αντεχουν ..
οτι χαραμισαν τη μιση ζωή τους για μια αυτα΄πάτη
Προτιμουν να χαραμισουν την υπολοιπη ζωή τους για την Φενάκη τους .. Πολυ συχνά συμβαινει
ε αυτο ειναι η ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΣΚΕΨΗ
------------------
ομως υπαρχει και η ΠΛΑΓΙΑ ΣΚΕΨΗ
η πλαγια σκεψη ειναι η ελλογη αγαπη .
Νοσφερατε,αν παψουμε να πιστευουμε οτι υπαρχει πετρελαιο,θα βυθιστουμε στη μελαγχολια μπροστα στην Αβυσσο της Υπαρξης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘες να ειμαι ειλικρινης;Ουτε εγω μπορω να σου πω με βεβαιοτητα οτι υπαρχει πετρελαιο,
ναι,μπορει να μην υπαρχει.
Αλλα,οσο πιστευεις οτι υπαρχει πετρελαιο,κ εξακολουθεις να σκαβεις τη γη με λυσσα,με μανια
(ΚΑΙ με ελλογη αγαπη)
ισως ολη αυτη η θεληση "γεννησει" το πετρελαιο,
ισως το δημιουργησει η ακαταπαυστη θεληση μας κ η πιστη μας σε αυτο.
Αν το πιστευουμε,γεννιεται,
αν παψουμε να Πιστευουμε,ειναι σα να παραδινομαστε.
Βρε συ! Τι καταπέλτης ειν' αυτός; Φοβερο κειμενο :))
ΑπάντησηΔιαγραφήισως ολη αυτη η θεληση "γεννησει" το πετρελαιο,
ΑπάντησηΔιαγραφή- καμμια πιστη δεν μπορει να γεννησει απο μόνη της τιποτα
Πιστη στη δυνατοτητα ναι
αλλά οχι εμμονή ..
Η Πιστη- η τυφλή πιστη , η εμμονική- πολές φορες ειναι προεκταση του εγωσιμου μας
Πολύ απλά ..: Δεν παραδεχομαστε τα Λαθη
και αυτο το ονομαζουμε Πίστη
''Πιστευω στον Παπα .. Ο Παπας ειναι αλάθητος ''
- αυτο μπορει καποιες φορες να δωσει κουραγιο και δυναμη ..μπορει ισως και να ανακουφισει τον΄Πόνο
Μακροπροθεσμα ομως ειναι καταστροφικό..
Πιστευω στον εαυτο μου .. Εδω υπάρχει πετρελαιο
Αυτο ισως σου δινει δυναμη να συνεχίσεις
αλλά μακροπροθεσμα σπαταλιεσσαι σε μια Φενακη
εγω λέω Πιστευε μεν ..Αλλά και ερευνα
Πιστευε στην ικανοτητα σου - ως Ομαδα - κοινωνια ΄-ατομο - να βρεις λύση
Οχι ΜΙΑ λύση .. Αλλά λύση ..Λυσεις ..
Αν δεν βρεις εδω πετρελαιο σκεψου το ενδεχομενο μήπως υπάρχει παραδιπλα
.. Χρησιμοποιησε επιστημονικές μεθοδους οχι απλά πιστη
Και παραδεξου καποια στιγμή οτι μπορει και να μη Βρεις πετρελαιο
ε ψαξε για νερό .
.Ισως αποδειχτει πιο Χρησιμο .. Ετσι κι αλλιως το μέλλον εχει πολύ Ξηρασια
Γεια σου Rodia!Σε ευχαριστω πολυ,να σαι καλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝοσφερατε,μα προηγουμενωςτο εγραψα οτι δε μπορω να σου πω με βεβαιοτητα οτι υπαρχει πετρελαιο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα θελω επισης να σου πω
-κ αυτο σε καμια περιπτωση δεν αφορα εσενα,εσυ συγκεκριμενα,ο,τι κ να μου πεις,θα σε ακουσω με προσοχη,να σαι σιγουρος-
οτι δεν εχω καμια εμπιστοσυνη σε ολους αυτους που θα θεωρησουν τον αγωνα μας,αγονο.Επιλεγω λοιπον συνειδητα να μην ακουσω τις φωνες περι της μη-υπαρξης πετρελαιου,
ακομα κ δικιο να αποδειχτουνε οτι εχουν,αδιαφορω,
δε συμφερει τον λαο να τους ακουσει τη δεδομενη στιγμη.Καλυτερα να κλεισει τα αυτια του.
ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΟΑΥΤΟ .. αλλά δυστυχώς δεν μπορω να κανω τιποτε απολύτως .. Ενας λαος που κλεινει τ αυτια του και βαζει ηθελημένα παρωπιδες ειναι λαος τελειωμένος ..
ΑπάντησηΔιαγραφήευτυχώς που δεν νομιζω οτι ο λαος θα ακουσει π.χ την Ιερα συνοδο και τους Ανθιμους και το πιστευε και μη ερευνα...
Παντως νασαι σιγουρος αγαπητε Σελιν οτι οσο περνά απο το χερι μου θα κανω οτι μπορω γα ΝΑ Η ΚΛΕΙΝΕΙ-σους μπορω τουλαχιστον με τις οποιες δυναμεις μου- ο λαός τα αυτθιά και τα μάτια του αλλά αντιθετα να; τα ΑΝΟΙΓΕΙ..
και ευχομαι το ιδιο να κανεις κι εσύ
Ασε τους παπαδες τους ανθιμους και τους κουτοπονηρους που θελουν να θολώσουν τα νερα για την κονομα και να καλυψουν τις μαυρες ευθυνες τους να προσπαθουν να κλεισουν αυτια και μάτια
Δε νομιζω οτι υπαρχει κανας σοβαρος ανθρωπος που να ασχολειται με τον Ανθιμο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα υπολοιπα εδω θα ειμαστε,να το συζητησουμε.
Τρομακτικο τι σου φανηκε;Αυτα που σου ειπα προηγουμενως;
Εμενα θα μου φαινοταν τρομακτικο αν δε τα ελεγα!Κι αν αποδεχομουν αδιαμαρτυρητα τη μοιρα μου.
tο να θεωρεις οτι ο λαος πρεπει να κλεινει τ'αυτιά του και να πιστευει σαν Κουφός οτι υπαρχει πετρελαιο... Μου φαινεται π΄'ως να το πώ .. Να ..Ολιγον θρησκευτικό..
ΑπάντησηΔιαγραφήθελω να πώ ..Απο τον ορθολογισμό δεν εχασε ποτε κανεις .. Αποτην τυφλή ,φανντατική πιστη , σε αγιους ,θαυματα ., Χρσιτοδουλους και Ανθιμους , Ιερες Συνοδους που πανε να συγκαλύψουν τα Κλεψιμεικα ..Απο ΘΑΥΜΑΤΑ κα μαγικές λύσεις Ναι ..
- εγω ας πουμε πιστευω οτι η Λύση - ενα μεγαλο μρος της λυσης της Κρισης ..Μπορει να βρεθει με την απαλλοτριωση της περιουσιας της εκκλήσιας κλπ
Κατι για το οποιο παραδοξως το Βουλώνουν ολοι (και οι μέν και οι Δε)
αντι να ψαχνουε πετρελαιο εκει που Δεν υπάρχει
π.χ οΙ μΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΚΑΙ μΌΝΟ ΤΩΝ μΙΣΘΩΝ
ΟΙΔΕ αΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ ΣΤΗΝ υΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗς δΡΑΧΜΉς ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΞΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΤΟΥΣ ..μισθωβτους (και θα ωφελήσει τα πολύ μεγαλα ΛΑΜΟΓΙΑ μετατρεποντας την ελλάδα σε Μπαγκαλντεςαπο πλευράς μισθων -παραδεισο για τον Μεργαλο Κεφαλαιο και κολαση για τους μισθωτους )
Αλλά ΤΕΣΠΑ
κε σερρά σερρά ..
Τι να πεις σε μια κοινωνια που σαν το Τυφλο αλογο μπροστα στον Γκρεμο επιμένει να κλεινει αυτια και μάτια τη στιγμή ακριβώς που πρεπει να τα ανοιξει ..
ΣΕΛΙΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΥΛΙΔΗΣ.
http://redflyplanet.blogspot.com/
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Nosferaτε,συμφωνω οτι απο τον ορθολογισμο δεν εχασε ποτε κανεις.Για αυτο και λεω οτι πρεπει οι πολιτες να χασουν καθε εμπιστοσυνη στη γαλαζοπρασινη λερα και στη ακολουθουμενη νεοφιλελευθερη πολιτικη που θα οδηγησει σε πονο,εξαθλιωση κ θανατο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρθολογικο δεν ειναι να χασεις την εμπιστοσυνη σου σε αυτους που ρημαξαν τη χωρα;σε αυτους που τη πουλησαν στους τοκογλυφους;
Θεολογικο ειναι να συνεχισουμε να εχουμε τυφλη εμπιστοσυνη στους πρακτορες των Αμερικανων,των τραπεζιτων και λοιπων τοκογλυφων που κυβερνουν τη χωρα εδω και τοσα χρονια.
Ορθολογικο ειναι ο λαος να μη τους φοβαται αλλο,Και να παρει τη μοιρα του στα χερια του.
Δεν υποστηριζω τον κομμουνισμο τυφλα και φανατισμενα.Αντιθετως,το να γινεις κομμουνιστης ειναι η ορθολογικοτερη πραξη που μπορεις να κανεις σημερα.
Ακουσε με και δε θα χασεις:διαβασε το νεο βιβλιο της Ναομι Κλαιν TO ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ.
Κ εκει θα αντιληφθεις το βρωμικο παιχνιδι που παιζεται.
Η οι τραπεζομαφιοζοι η εμεις.
Και οι 2 να σωθουμε,δε γινεται.
ΥΓ Οσον αφορα τον Καζακη κ εγω σα να ειμαι λιγο επιφυλακτικοτερος τελευταια υστερα απο αυτο εδω
http://tsak-giorgis.blogspot.com/2010/12/blog-post_8018.html
Νωντα,το διαβασα ατο μπλογκ,πολυ καλο μου φανηκε και σωστο.Θα ξαναπαω κ αργοτερα να διαβασω κ αλλα,thanks για το λινκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο διάβασα με τρεις μήνες καθυστέρηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά πραγματικά ανατρίχιασα.
Ξέρεις είναι ανατριχιαστικό να διαβάζεις λόγια κάποιου άλλου και να νομίζεις ότι είναι δικά σου, ότι τα "έκλεψε" απ το στόμα σου.
Μπορεί να μη γεννήθηκες κομμουνιστής, αλλά γεννήθηκες άνθρωπος κι αυτό είναι το σημαντικό.
Μανιφέστο....Φύγαμε...(Μπράβο, γιατί κι η ιδεολογία πρέπει εκτός από το να μπαίνει σε πράξη, να διοχετεύεται και σε σωστές λέξεις ώστε να υιοθετηθεί και από τους εναπομείναντες με στολή προβάτου.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαζεστιξ,χαιρομαι που ειμαστε πολλοι,αυτη εδω ειναι η πιο πολυδιαβασμενη αναρτηση μου και αυτο συνεβη οχι γιατι εγραψα κατι πρωτοτυπο η ξεχωριστο αλλα για το ακριβως αντιθετο:για το οτι ειναι σκεψεις που κανουμε παρα πολλοι ως αντιδραση σε αυτα που βλεπουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλως ηλθες sea4e,χαιρομαι που σου αρεσε αυτο που διαβασες.Παντως δε μου κανει εντυπωση αυτο,γιατι απο τις αναρτησεις που διαβασα στο δικο σου μπλογκ,μοιραζομαστε εν πολλοις ιδιες σκεψεις.Και οπως λεω και στον μαζεστιξ παραπανω,
ΑπάντησηΔιαγραφήειμαστε πολλοι.
Και τα προβατα ολοενα λιγοστευουν.Η τουλαχιστον,προσπαθουμε σκληρα για να μη ξαναγινουμε τα προβατα κανενος τσοπανη.
Πολυ καλο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓραφεις καλα (αυτο ειναι ταλεντο)
Δεν μπορω να αποφασισω αν θα γινοσουνα καλος ποιητης ή δικηγορος
(if it makes any sense)
Cheers
Σε ευχαριστω παρα πολυ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια χαρα βγαζει νοημα αυτο που λες,
για το πρωτο παντως,μπορεις ευκολα να το διαπιστωσεις,ριχνοντας μια ματια κατω δεξια στο μπλογκ,
στην ετικετα ΠΟΙΗΣΗ,εχω αναρτημενα καμια σαρανταρια,ορεξη να εχεις να διαβαζεις!
εγω εγινα κομμουνιστης στα 15 μου και εμεινα ετσι ως τα 45 μου, ξερετε γιατι?Επειδη σε ολη την πορεια μεχρι τωρα της ζωης μου ο καπιταλισμος μονο για ενα πραγμα με επεισε...οτι του αξιζει να πεθανει
ΑπάντησηΔιαγραφήHey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written
ΑπάντησηΔιαγραφήarticle. I'll make sure to bookmark it and return to
read more of your useful information. Thanks for the post.
I'll definitely comeback.
Look into my web page ... web design london
Heya i'm for the first time here. I came across this board and I to find It
ΑπάντησηΔιαγραφήreally useful & it helped me out a lot. I'm hoping to provide one thing again and aid others such as you aided me.
My page - friendship
This website definitely has all the information I wanted concerning this subject and didn't
ΑπάντησηΔιαγραφήknow who to ask.
Take a look at my web page 1850.tv - -
Hi, I do believe this is an excellent site. I stumbledupon it
ΑπάντησηΔιαγραφή;) I will come back once again since i have book-marked
it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide other people.
Feel free to visit my weblog; frecklecount.com ()
Undeniably consider that which you said. Your favorite reason seemed to
ΑπάντησηΔιαγραφήbe at the internet the simplest thing to take note of.
I say to you, I definitely get annoyed while people think about concerns that they plainly do not realize about.
You controlled to hit the nail upon the top as smartly as defined
out the whole thing with no need side effect , other people can take a signal.
Will likely be again to get more. Thanks
My web-site ... furnaceceo.com ()