Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

ΕΚΤΕΛΕΣΤΕ ΤΟΝ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟ


Aκουσα χθες καποιους να μιλανε για την αυξηση της εγκληματικοτητας, συνδεοντας τη με την οικονομικη κριση και το πως εχει εκφυλισει τους ανθρωπους, "εχουμε χασει την ανθρωπια μας",
κι αλλες τετοιες μπαρουφες.
Οχι, δεν ειναι μπαρουφα να πεις οτι η φτωχεια παραγει εγκληματιες, σωστο ειναι,
μπαρουφα ειναι να πεις οτι το εγκλημα παραγεται αποκλειστικα απο τη φτωχεια και την οικονομικη κριση.
Μπαρουφα ειναι να πεις οτι το εγκλημα παραγεται αποκλειστικα απο τη καταπτωση των ηθικων μας αξιων, απο την ελλειψη παιδειας η μορφωσης, απο τα βιντεογκεημς, απο την απομακρυνση απτον Θεο η απο το θρησκοληπτο φανατισμο. Απο τους χωρισμενους γονεις, τη κακοποιηση η κατι παρομοιο. Τα ναρκωτικα η το αλκοολ. Η τον καπιταλισμο.

Ολα τα παραπανω σαφως και συμβαλλουν στην αυξηση της εγκληματικοτητας, αλλα δεν ειναι το πρωτογενες αιτιο. Υπαρχουν "ανηθικοι" που δεν εγκληματουν, υπαρχουν παιδια που παιζουν βιντεογκεημς που δεν εγκληματουν, υπαρχουν αμορφωτοι , θρησκοληπτοι φανατικοι η αθεοι που δεν εγκληματουν, υπαρχουν θυματα της βαρβαροτητας του free market που δεν εγκληματουν, αλκοολικοι, ναρκομανεις, υπαρχουν ανθρωποι που εχουν κακοποιηθει βαρια σε παιδικη ηλικια κι ομως δεν εγκληματουν.

Αραγε λοιπον, τι φταιει κι εχουμε φρικτα εγκληματα σα το χθεσινο στη Ξανθη; Αυτη την ανειπωτη φρικη που διαβαζοντας τη, προσπαθουμε κατευθειαν να τη ξεχασουμε γιατι το μυαλο αρνειται να αναπαραστησει τα πανδεινα που περασε αυτη η κοπελα;

Τιποτα. Τιποτα δε φταιει, με την εννοια οτι αν ειχε αποφευχθει, η κοπελα θα ζουσε.
Ο υπανθρωπος δολοφονος γεννηθηκε υπανθρωπος. Θα σκοτωνε καποια ετσι κι αλλιως,
 θα βιαζε ετσι κι αλλιως, θα εκαιγε ετσι κι αλλιως, θα εκανε τα υπολοιπα που κατι μεσα μου πεθαινει μονο που τα σκεφτομαι, ετσι κι αλλιως.
Αν υπαρχει κατι που στη περιπτωση που ειχε αποφευχθει, η κοπελα θα ζουσε,
 αυτο ειναι η ζωη του.
Ομως, δυστυχως, αυτο δεν ειναι κατι που εκ των προτερων μπορουμε να γνωριζουμε,
το αν και το ποτε  δηλαδη καποιο ανθρωποζωο θα εκδηλωθει.

Τετοια εγκληματα εκβαρβαρωνουν τη κοινωνια, την εκφασιζουν, την απανθρωποποιουν.
Αλλα υπαρχει κατι ακομα χειροτερο: Της αφηνουν μια πληγη που δε μπορει να κλεισει. Δε μπορει να κλεισει με τη καθειρξη του υπανθρωπου και προφανως ειναι γελοιο να μιλαμε εδω για σωφρονισμο.
Το Κακο δε σωφρονιζεται. Το Κακο δε νικιεται γιατι ειναι θεμα χρονου να εκδηλωθει.
Το Κακο δε ξεριζωνεται, ουτε αφανιζεται. Παντα θα υπαρχει γιατι βρισκεται στη καρδια της Ανθρωπινης Φυσης. Παντα θα γεννιουνται υπανθρωποι, δηλαδη κατωτερες μορφες ζωης που δε καταφεραν να γινουν ανθρωποι και παρεμειναν σε μια πρωτογονη κατασταση, ζωντας στον ερπετοειδη εγκεφαλο τους, μη μπορωντας να εξελιχθουν.
Παντοτε ανθρωποι θα πεφτουν θυματα φρικτων εγκληματων, θα βιαζονται, θα δολοφονουνται, θα καιγονται.
Και η πληγη στις ψυχες των υπολοιπων ανθρωπων, ποσο μαλλον των συγγενων, θα μενει ανοιχτη.
Αλλα κατι που δε μπορει να επουλωθει δε σημαινει οτι δε μπορει και να καταπραυνθει.
Γλυκια αλοιφη πανω στη πληγη, που παρηγορει, που ηρεμει, που εξαγνιζει.

Τετοια αλοιφη δε μπορει παρα να ειναι η θανατικη ποινη για τις κατωτερες μορφες ζωης που διαπραττουν τετοια εγκληματα.

Στους πανυβλακες που μιλανε για τη σημερινη πτωση των ηθικων αξιων, θα απαντησω με τις γυναικες που καιγονταν γιατι τις περνουσαν για μαγισσες. Κι αυτο δε συνεβαινε καν στον Μεσαιωνα οπως νομιζουν οι περισσοτεροι, αλλα επι Αναγεννησης και Μεταρρυθμισης, μαλιστα η τελευταια γυναικα που καηκε στη πυρα ως μαγισσα ηταν στα μεσα του 19ου αιωνα, στη πολιτισμενη Ελβετια.
Σε οσους μιλανε για απομακρυνση απτον Θεο, ομοιως με παραπανω,
 ολοι οι Ιεροεξεταστες και τα πληθη που καβλωναν με το θεαμα, θεοσεβουμενοι  Χριστιανοι ηταν.
Για να μη μιλησω βεβαια για σημερινες χωρες μουσουλμανικης θρησκοληψιας, με τα πετροβοληματα γυναικων για μοιχεια η τον υποχρεωτικο γαμο γυναικων με τους βιαστες τους, κλειτοριδεκτομες κλπ, ας μη μιλησω γιατι αν πω αυτα που εχω στο μυαλο μου για τα φαντισμενα αυτα πιθηκια, βλεπω να εκδιδονται φετφα εναντιον μου.

Στους αθεους που τα ριχνουν ολα στη θρησκοληψια, θα απαντησω με Αντερς Μπρεηβικ.
Αθεος ηταν κι αυτος, απο τη πολιτισμενη Νορβηγια.
Και σκοτωσε δεκαδες παιδια. Κι αυτοι οι καραγκιοζηδες τον εχουν να βγαζει λογους στα Δικαστηρια, αντι να τον εκτελεσουν, βασανιζοντας τον πρωτα.
Βλεπε κι Αμερικη εδω, με τα περιστατικα Κολουμπαιν να ξεφυτρωνουν σα μανιταρια.

Σε οσους τα ριχνουν στα ναρκωτικα, το αλκοολ η τον διαταραγμενο ψυχισμο, εχω να τους δειξω το συνολο σχεδον των ναρκομανων, αλκοολικων η ψυχικα διαταραγμενων, που δε θα εβαζαν ποτε φωτια σε μια γυνακα, βιαζοντας και ξεσκιζοντας το κορμι της πρωτα.

Εκατομμυρια φτωχοι σε ολον τον κοσμο υποφερουν, εξαθλιωνονται, πεθαινουν.
Κι ομως, ποσοι απο αυτους θα βασανιζαν μια γυναικα για να εκτονωσουν την οργη τους;


Η χθεσινη φρικη δεν ειναι παρα ενα τρανταχτο παραδειγμα επιστροφης του απωθημενου.
Εκπολιτιστηκαμε, εξημερωθηκαμε, χαιρεταμε ευγενικα στον δρομο, λεμε παρακαλω κι ευχαριστω.
Φτιαχνουμε δρομους, φτιαχνουμε γεφυρες για να μικρυνουμε τα χασματα, φοραμε ρουχα για να κρυψουμε τη γυμνια μας, τρωμε με μαχαιροπηρουνα για να μη μας δουν με λερωμενα χερια οι διπλανοι μας, παιζουμε ποδοσφαιρο για να μην εισβαλλουμε στις χωρες των αλλων, πληκτρολογουμε στα κομπιουτερ την οργη μας, κοβουμε τα νυχια και τα μαλλια μας, ξυριζομαστε, βαζουμε αρωματα, πηγαινουμε στο Διαστημα και στους βυθους των ωκεανων, προβλεπουμε τον καιρο, διαβαζουμε για να ενημερωθουμε, μιλαμε για προληψη του εγκληματος, ξεχναμε οτι ειμαστε ζωα.
Ξεχναμε οτι ημασταν ζωα που εκπολιτιστηκαν.
Και θελουμε να ξεχναμε οτι καποιοι απο εμας δε το καταφεραν ποτε να εκπολιτιστουν.
Πιστευουμε στον Διαφωτισμο και τον Ορθολογισμο, στον Σωφρονισμο, στη Μετανοια.
Δε θα πεσουμε στο επιπεδο τους, λεμε, ρασιοναλισμος κι Αγιος ο Θεος, απαραγραπτα ανθρωπινα δικαιωματα κι αυταξια της Ανθρωπινης Ζωης.

Τριχες. Εγω λεω οτι γεννιομαστε ζωα και προσπαθουμε στη ζωη μας να καταφερουμε να γινουμε Ανθρωποι. Οι περισσοτεροι το καταφερνουν αυτο. Καποιοι οχι.
Και οι υπανθρωποι αυτοι, νομιζω οτι ειναι περιττο να πω οτι δεν εχουν καμια σχεση με τους κατα Χιτλερ Untermenschen.
Untermenschen δεν ηταν οι Εβραιοι, οι ομοφυλοφιλοι η οι τσιγγανοι. Οι παραπληγικοι, οι αναπηροι, οι μαυριδεροι.
Untermenschen ηταν ο ιδιος ο Χιτλερ και οι ακολουθοι του.
Αληθεια, πιστευει κανεις οτι ο Ερυθρος Στρατος η και η Αμερικανοβρετανικη αεροπορια, επρεπε να φερθει στους ναζι με περισσοτερο τακτ; Καναν καλα που τους καθαρισαν σαν αυγα; Η μηπως επρεπε να τους σωφρονισουν ρε αδερφε μου; Να πιαναν ξερω γω τον SSαρχη Χιμλερ και να του λεγαν, ρε παιδι μου, ηταν λαθος σου να φτιαξεις τα SS. Θα σε φυλακισουμε αλλα πανω απολα εισαι Ανθρωπος και σεβομαστε την αναπαλλοτριωτη αξια της ανθρωπινης ζωης σου.

Η χθεσινη φρικη δεν ειναι παρα ενα τρανταχτο παραδειγμα επιστροφης του απωθημενου.
Και το Απωθημενο, αυτο δηλαδη που απωθειται, η Κτηνωδια που φωλιαζει στα εγκατα ορισμενων,
παντα θα επιστρεφει.
Θα ντυνεται Ξανθιωτης και θα καιει γυναικες. Θα ντυνεται Πακιστανος υπανθρωπος και θα λιωνει το κεφαλι δεκαπενταχρονων κοριτσιων στην Παρο. Θα ντυνεται Αφγανικη κατωτερη μορφη ζωης και θα σκοτωνει τον Λαζανα επειδη γαβγιζει το σκυλι του. Θα σκοτωνει ανθρωπους για μια βιντεοκαμερα.
Θα αλλαζει λαλια, θα πιανει τα Ελληνικα και θα βιαζει τα εγγονακια του.

Παντα θα υπαρχει.
Αλλα αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να το ανεχομαστε. Να το αφηνουμε να προσθετει πληγες στις πληγες μας. Να το αφηνουμε να καταστρεφει τη πιστη μας στον Αλλον, να γινεται βουβη οργη και να σκαει στα εντοσθια μας, βαζοντας τους φωτια.

Ολη η Ελλαδα, ξεχασε για λιγο τη φρικη των δολοφονων πολιτικων της, και γεμισε εξτρα ρυτιδες.
εξτρα φρικη στο προσωπο της, προσωπο που αντικατοπτρισε τη κτηνωδια της Ξανθης.

Ο πονος δε θα περασει, αλλα ο πονος μπορει να καταπραυνθει.
Εκτελεστε τον υπανθρωπο.
Οπως και καθε υπανθρωπο αναλογων ειδεχθων εγκληματων.
Οσο κι αν η θανατικη ποινη θα αποτελεσει οπλο στα χερια μιας αστικης εξουσιας που αυριο μπορει να εκτελει αντιφρονουντες.
Κανεις δε πρεπει να θανατωνεται για τα πιστευω του,
συντομα μπορει να ξεσπασει πολεμος στην Ελληνικη κοινωνια, μπορει οι φασιστες να μην αρκουνται στις σφαλιαρες αλλα να αρχισουν να σκοτωνουν Στρατουληδες και τους ψηφοφορους τους,
πιστευω στην αναγκαιοτητα ενος ξεκαθαρισματος, πιστευω στην καταληψη της εξουσιας απο τον λαο, κι επειδη λαος ειναι και οι νεοδημοκρατες, λαος ειναι και οι φασιστες, παντα καποιος θα εχει την εξουσια κι αν οι υπολοιποι πληττονται, ας πανε να του(ς) τη παρουν,
αλλα αυτο ειναι μια τελειως διαφορετικη υποθεση,
οταν ειναι να ερθει, ας ερθει.

Προς το παρον, αυτο που εχει σημασια ειναι να πεθανει ο δολοφονος της Ζωης.
Και της καθε Ζωης.
Οσο πιο αργα και βασανιστικα πεθαινουν, τοσο δραστικοτερα θα επενεργει η αλοιφη.

14 σχόλια:

  1. Με τρομάζεις φίλε...
    Όσο ζωωδης είναι ο βιασμός μετά φόνου, άλλο τόσο είναι και το λυντσάρισμα. Και τα δύο έχουν σχέση με την ατομική ικανοποίηση μέσω της πρόκλησης πόνου, μιας σαδιστικής αυτοεπιβεβαίωσης ενός άρρωστου εγώ.
    Όμως στην μία περίπτωση έχουμε μία σπάνια ψυχική διαταραχή, σαν και αυτές που λόγω αταβισμού μάλλον δεν θα εξαφανιστούν ποτέ, αλλά δεν μπορεί παρά να εμφανίζονται όλο και πιο σπάνια στο μέλλον.
    Στην δεύτερη έχουμε μία συνειδητή και συλογική βαρβαρότητα, το όνειδος του ανθρώπινου είδους.
    Και μια και είσαι νομικός, θα γνωρίζεις προφανώς το μεγαλύτερο μειονέκτημα της θανατικής ποινής. Είναι αδύνατο να επανορθωθεί η οποιαδήποτε δικαστική πλάνη.
    Και κάτι πολύ πρακτικό. Στην Ελλάδα η ποινή του θανάτου ύσχιε μέχρι το '74. Πόσοι "δράκοι" εκτελέστηκαν, και πόσοι αντιφρονούντες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπητέ Celin,
    θα παρατηρήσω πως το κείμενο σου διατρέχεται από μια λανθασμένη αντίληψη.
    Αυτήν κατα την οποία τα εγκλήματα σαν την τελευταία φρικαλεότητα προέρχονται από ανθρώπινα στο σχήμα πλην όμως ζωώδους συγκρότησης όντα, δηλαδή υπανθρώπους όπως συχνά γράφεις στο κείμενο.
    Η απαξία αυτή πρός τα ΑΛΛΑ ζώα είναι κοινός τόπος στην μεγάλη πλειοψηφία του είδους μας, καθόσον είμαστε η κορυφή της δημιουργίας όπως ο ΙΑΧΒΕ διδάσκει και τα οπλοπολυβόλα και συναφή εφευρήματα υποστηρίζουν.
    Εγώ όμως θα σου θυμίσω πως κανένα από τα ΑΛΛΑ ζώα δεν σκοτώνει από ευχαρίστηση, ο δε βιασμός είναι γενικά κάτι το άγνωστο.
    Άλλωστε πως να βιάσεις ενώ δεν μπορείς να ακινητοποιήσεις το υποψήφιο θύμα σου για παράδειγμα με τις φτερούγες σου ή στα τετράποδα χωρίς την ύπαρξη αντίχειρα ?
    (για τα φίδια ή τα ψάρια ούτε λόγος βέβαια).
    Θα σου προτείνω σχετικά να διαβάσεις το βιβλίο "120 μέρες στα Σόδομα" του μαρκησίου Ντε Σάντ, που είναι κορυφαία μελέτη της κόλασης που βγαίνει από τον ανθρώπινο νου.
    Είναι όμως χαρακτηριστικό και διδακτικό στο βιβλίο αυτό, πως τις περιγραφόμενες φρικαλεότητες οργανώνουν 4 εκπρόσωποι της κορυφής της εξουσιαστικής κοινωνίας. Ο Βαρώνος, ο Δικαστής, ο Επίσκοπος και ο Έμπορος.
    Βέβαια - συμφωνόντας μαζύ σου - δεν υπονοώ πως η εξάλειψη της εξουσιαστικής κοινωνίας θα εξαλείψει και το σκοτάδι που γεννά ο ανθρώπινος νούς, αλλά θα το περιστείλει και μάλιστα δραστικά.
    Τώρα για την άμυνα κατά των πάσης φύσης δαιμονόπληκτων (τιμωρίες,ποινές)δεν έχω σαφή θέση, αν δηλαδή απαιτείται ακόμη πιό βίαιη καταστολή ή ηπιότερες μορφές άμυνας.

    TALIBAN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θεωρω οτι οι ανθρωποι πολυ περισσοτεροι γινονται παρα γενιουνται
    ο καθενας μας θεωρω ειναι ικανος για εγκλημα
    και σε αυτο παιζουν ρολο οι συνθηκες ζωης
    αν εγω ειχα μεγαλωσει οπως αυτος ο μαλακας μπακαλης
    θα ειχα κανει εγω το εγκλημα
    το πιστευω, οι λιγες πιθανοτητες να μην το ειχα κανει, θα ειχαν να κανουν με βιολογικα χαρακτηριστικα, πχ καποια σχιζοφρενεια, καποιο εγκεφαλικο προβλημα γενικα, οταν μπαινει αυτο στη μεση αλλαζει το πραγμα
    Παρολα αυτα αν δεν παιζει κατι τετοιο, και ο δραστης ηταν κατα την εγκεφαλικη του ανατομια υγιης, πιστευω αν ειχε μεγαλωσει στις συνθηκες που μεγαλωσα εγω θα ηταν λιγο πολυ εγω

    Και φυσικα παιζουν ρολο πραγματα οπως το υψος, τα εξωτερικα χαρακτηριστηκα κλπκλπκλπ, αυτο γιατι αλλαζει το πως σου συμπεριφερονται οι αλλοι αμα εισαι κοντος η ψηλος, ομως αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν υπαρχει κατι που να καθοριζει οτι ο αλλος θα εγκληματισει. Ειμαστε ικανοι και για το καλο και για το κακο και για το ενδιαμεσο, αλλα την προδιαθεση για το ενα η το αλλο μας την δημιουργουν πρωτιστως οι συνθηκες μεσα στις οποιες ζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατα τυχη ενας καπως σχετικος διαλογος εχει ανοιξει και εκει

    http://leninreloaded.blogspot.gr/2012/12/blog-post_646.html

    Με θεμα κυριως τη δικαιωσυνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Τριχες. Εγω λεω οτι γεννιομαστε ζωα και προσπαθουμε στη ζωη μας να καταφερουμε να γινουμε Ανθρωποι. Οι περισσοτεροι το καταφερνουν αυτο. Καποιοι οχι"

    Βασικα οπως ελεγε και ο Φρουντ, οι ανθρωποι γεννιουνται χωρις τη γνωση του καλου και του κακου, το βρεφος δεν μπορει να αναγνωρισει καλα καλα τον εαυτο του. Η γνωση του καλου και του κακου μπαινει μεσα μας με την μορφω των γραπτων και αγραφων κανονων της πολιτειας και της κοινωνιας. Αλλοι προσαρμοζονται λιγοτερο αλλοι περισσοτερο, αλλοι "παραβατουν" και ξεπερνουν αυτους τους κανονες για το καλλυτερο, αλλοι παραβατουν και ξεπερνουν αυτους τους κανονες για το χειροτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ηθικη λοιπον ειναι κατι το οποιο αποκτουμε, αρα κανεναν δεν μπορουμε να κατηγορησουμε ως "ανηθικο" απο γεννας, με την εννοια οτι δεν σεβεται την ηθικη(αλλωστε υπαρχουν πολλων ειδων ηθικες), αλλα ως α-ηθικο, με την εννοια οτι δεν εχει εκτεθει ακομα σε καποιο συστημα ηθικης(εκτος απο αυτο της πεινας, της διψας της αναπνοης κλπκλπ, που ξεκινα απο τις πηγαιες ανθρωπινες αναγκες, σε αυτο μονο ειναι αναγκασμενος να πειθαρχησει τη στιγμη πυο γεννιεται, και μετ αστις εντολες του πατερα και της μανας και της εξαρτησης πυο εχει απο αυτους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και βεβαια ολα αυτα δεν τα λεω για να αθωωσω τον εκαστοτε δραστη, απλα πιστευω οτι αποτελουν επιστημονικες εξηγησεις πολυ πιο κοντα στην αληθεια απο οτι το να λεμε οτι καποιος γεννιεται κακος. κατα τη γνωμη μου δεν μπορουμε ετισ ευκολα να βγαλουμε απο την εξισωση την τιμωρια οχι για τον εκδικητικο της ρολο αλλα για τον λειτουργικο της ρολο, οσο και αν μας αρεσει ο ορος σοφρωνισμος(βεβαια οι κρατουμενοι στην ελλαδα δεχονται μονο την τιμωρια και ποτε το σοφρωνισμο, οποτε ισως πρεπει να κοιταξουμε περισσοτερο και εμεις προς την κατευθυνση του σοφρωνισμου, ειναι και εκεινοι που χαιρουν βεβαια ατιμωρησιας, ονοματα δεν λεμε, αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια).(δες και στον αντωνη το σχετικο μου σχολιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ'αυτή την ιστορία υπάρχουν πιο πολλά , απο Ενα , θύματα...
    Η Διαλεχτική είναι το εργαλείο , στις δοσμένες συνθήκες, που θα μας οδηγήσει ψύχραιμα ,σε ασφαλή συμπεράσματα.
    (άλλωστε η εξουσία,καμώνεται πως κοιμάται αφου έτσι κι αλλιώς δεν κινδυνεύει απ'αυτά)
    Buenas noches

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εγώ σαν άνθρωπος αλλά πιό πολύ σαν γυναίκα θα ήθελα να πεθάνει.
    Όμως η θανατική ποινή δεν λύνει το πρόβλημα.
    Σε πολλές πολιτείες των ΗΠΑ ισχύει η θανατική ποινή και άνθρωποι εκτελούνται (με ενέσεις αφού πρώτα απολυμάνουν το σημείο με οινόπνευμα..... έλεος).
    Αυτό όμως δεν εμποδίζει άλλους να κάνουν τα ίδια ή χειρότερα.

    LOLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Celin προβληματιστηκα πολυ με την αναρτηση σου.Πολλες φορες προβληματιστηκα για τη βια που υπαρχει στις σημερινες κοινωνιες,και στα αιτια που την προκαλουν.
    Ειναι τα αρχεγονα ενστικτα;η σχιζοφρενεια;ή οι προβληματικες οικογενειες μεσα στις οποιες διαπαιδαγωγουνται παιδια με ψυχολογικα προβληματα;
    Τιποτα απ ολα αυτα πιστευω.Και τα ζωα εχουν αρχεγονα ενστικτα.Ομως δε σκοτωνουν,παρα μονο για να φανε.
    Οι σχιζοφρενεις ακουν φωνες και θεωρουν οτι τους καταδιωκουν.Ετσι μπορει να σκοτωσουν καποιον γιατι θεωρουν οτι αμυνονται.
    Οσο για τα παιδια απο προβληματικες ή βιαιες οικογενειες,τις περισσοτερες φορες διοχετευουν την αρνητικη τους ενεργεια σε τομεις ωφελιμους για τους ιδιους και την κοινωνια.
    Τι είναι λοιπον αυτο που θολωνει το μυαλο ενος νεαρου ανδρα,ωστε να βιασει και να σκοτωσει μια νεα γυναικα;Τι κανει 6 ανδρες στην Ινδια να βιασουν και να χτυπησουν μεχρι θανατου μια νεαρη φοιτητρια;Τι οπλιζει το χερι ενος εικοσαχρονου να σκοτωσει παιδια και δασκαλους;Ειλικρινα δεν ξερω.
    Σε παλαιοτερες εποχες οι δεισιδαιμονιες,τα αυστηρα ηθη,ή ακομα και η απαγορευση των προγαμιαιων σχεσεων απο την εκκλησια και την κοινωνια,ισως-χωρις βεβαια να το δικαιολογω-,να οπλιζε το χερι καποιου.Σ αυτες τις εποχες ομως;που υποτιθεται μορφωθηκαμε,εξημερωθηκαμεκαι ξεπερασαμε καποια ταμπου;Γιατι τοση βια;Και μαλιστα σε πολλες περιπτωσεις εις βαρος αθωων θυματων.Ειλικρινα δεν ξερω τι ικανοποιηση μπορει να βρει ενας ανδρας οταν βιαζει και σκοτωνει γυναικες και παιδια....
    Και μετα τι γινεται;Δεν πρεπει αυτος ο ανδρας να τιμωρηθει;Κι εδω δεν μιλαω για σωφρονισμο,γιατι θεωρω οτι ενας υπανθρωπος που κανει ενα τετοιο εγκλημα δεν σωφρονιζεται.Ομως τιμωρια πρεπει να υπαρξει.Καταστρεφει ζωες.Αφερει τη ζωη καποιου-με ποιο δικαιωμα;-και παραλληλα κατστρεφει ολοκληρη την οικογενεια.Τους γονεις και τα αδελφια του θυματος,που αν επιζησουν θα είναι μονιμα με τα αντικαταθλιπτικα.
    Ομως τι δικαιοσυνη υπαρχει στη χωρα μας;Εχουμε ακουσει στο παρελθον για απεχθη εγκληματα[Φραντζης,Παπαχρονης]που βιαζαν και σκοτωναν αθωες γυναικες, κι ομως ειναι εξω και απολαμβανουν τη ζωη.Τα θυματα ομως;εχουν χαθει για παντα.Η ζωη τους σταματησε γιατι το νημα το εκοψαν αυτοι.
    Τι πρεπει να γινει λοιπον;Να ζουν για παντα στη φυλακη;Να πληρωσουν με το ιδιο νομισμα;Ειλικρινα δεν ξερω.
    Καμμια τιμωρια δεν λυνει το προβλημα της βιας και της εγκληματικοτητας.Εχεις δικιο LOLA που λες οτι στην Αμερικη η θανατικη ποινη δεν εμποδιζει καποιους να κανουν τα ιδια και χειροτερα. Ομως θεωρω οτι ειναι δικιο καποιος που κανει ενα φρικτο εγκλημα να πληρωνει.Τωρα με ποιο τροπο;Ειλικρινα δεν ξερω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και οι σκύλοι και οι γάτες,τα πρόβατα,τα γίδια,οι καμήλες,τα ποντίκια,οι κατσαρίδες και οι ψείρες είναι ζώα "πολιτισμένα",συμμετέχοντας στον,όποιο,πολιτισμό μας,συνδιαμορφώνοντάς τον.Ο πολιτισμός είναι γενική έννοια με διάφορες,πιο συγκεκριμένες,μορφές.Πολιτισμένοι μπορούν να θεωρηθούν και οι κανίβαλοι,απο την άποψη οτι μπόρεσαν να αναπαράγουν ένα μοντέλο-τρόπο επιβίωσης-διαβίωσης μιας,μικρής ή μεγάλης,ομάδας-κοινότητας ανθρώπων.Μπορεί για τα δικά μας μέτρα το περιχόμενο και η πρακτική της να είναι αηδιαστικά,όμως η "επιτυχής" αναπαραγωγή και το στερέωμα της την κατέστησαν αποδεκτή,απο τους δημιουργούς και αναπαραγωγείς της,τουλάχιστον.Αν κάποιος,μέσα στην συγκεκριμένη κοινωνία,πρότεινε κάποιο νέο ήθος ή πρακτική,ίσως να θεωρούταν έως και αηδιαστικός.Θα είχε συντελέσει ένα κοινωνικό έγκλημα με προσωπική-ατομική του ευθύνη και,πιθανώς,ακατανόητο ή "ακατανόητο" απο τους υπόλοιπους.Αυτός,μόνος,υπόλογος απέναντι στην κοινωνία και το δίκαιό της.Δυστυχώς,τέτοιες στιγμές,χαρακτηρισμένες και αποδεκτές ως εγκλήματα,ίσως να λειτουργούν ως μικρά μπίγκ μπάνγκ ή μαύρες τρύπες στο κοινωνικό σύμπαν.Άλλο πράγμα να σκοτώνεις έναν εγκληματία δικτάτορα σε συνθήκες μάχης ή επανάστασης και άλλο με καταδικαστική απόφαση του ,όποιου,δικαστηρίου,έχοντας οι δικαστές εξασφαλίσει πρώτα τα του βίου τους.Πρόκειται,πιστεύω για θεμελιώδη διαφορά που κρίνει,διαχωρίζει και διαμορφώνει το πολιτικό πρόταγμα και τη μελλοντική θεμελίωση της κοινωνίας των συμμετεχόντων σε μια τέτοια διδικασία.Η θανατική ποινή δεν είναι πολιτικό δικαίωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Trash
    taliban,
    poe
    gazarin
    lola
    sunshine
    Βαγγο,

    σας ευχαριστω για τα σχολια.
    Εχω να δωσω απαντησεις στις επισημανσεις σας, αλλα αρκετα δηλητηριαστηκα, δε θελω σημερα να ασχοληθω με αυτη τη φρικη.

    Μονο κατι περι Φυσης versus Ανατροφης: Κι εγω συμφωνω οτι ο ανθρωπος περισσοτερο γινεται παρα γεννιεται, περισσοτερο διαμορφωνεται παρα υποτασσεται στη βιολογια,
    κι ειναι καθηκον καθε κοινωνιας που νοιαζεται για τον πολιτη της,
    να δημιουργει τις καταλληλες συνθηκες ωστε ο πολιτης να εκμεταλλευεται ο,τι δημιουργικοτερο και καλυτερο εχει,
    ετσι και η Κοινωνια/Εξουσια θα αντλει το καλυτερο απο αυτον

    (Προφανως αυτες οι Κοινωνιες/Εξουσιες δε μπορει εκ φυσεως να ειναι καπιταλιστικες)

    Παρολα αυτα, παντα υπαρχει ενα περισσευμα, μια νικη της Βιολογιας,'
    κατι που παραμενει στον πυρηνα οσο κι αν οι εξωτερικες συνθηκες ειναι οι βελτιστες.
    Πιστευω δηλαδη οτι καποιοι λιγοι ανθρωποι γεννιουνται, ειτε καλοι ειτε κακοι,'και δε γινονται.
    Μπορει να γεννηθεις μες στα σκατα και να γινεις Αγιος,γιατι αυτο υπερνικαει
    μπορει να γεννηθεις μες στην Αγαπη και να γινεις σκατα γιατι τα σκατα ειναι αυτα που σε υπερνικανε.


    Δεν αλλαζω τιποτα απο οσα εγραψα, και δεν τα εγραψα καν εν βρασμω,
    ειναι θεσεις που εχω πολλα χρονια τωρα.
    Αλλα, ειπαμε, αρκετα δηλητηριαστηκα, δε θελω να το συνεχισω.

    Καλη χρονια σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου celinσε παρακολουθω πολυ καιρο αλλα δεν ειμαι απο αυτους που συμμετεχουν σε σχολια συνηθως.Επειδη εχω προβληματιστει πολλες φορες σε τετοιες ιστοριες πως δηλδ θα μπορουσε ενα τετοιο καθαρμα να πληρωσει και επειδη για μενα δεν ειναιπληρωμη ουτε να φυλακιστει ουτε να θανατωθει. βεβαια και στην μια και στην αλλη περιπτωση ξεβρωμιζει ο τοπος αλλα.... οχι οχι ετσι απλα και να βαψει τα χερια του και ενας αλλος με αιμα,λεω οχι.θα επρεπε λοιπον η πολιτεια ?οι σωφρωνιστες? να δημιουργοησουν μια μεθοδο οπου να μπορεσουν να φερουν αυτο το ατομο σε μετανοια και τοτε ειναι η στιγμη της μεγαλης τιμωριας οταν οι ερυνιες θα ειναι μεσα του και εξω και παντου και να μην πεθαινει να ζει και να ζει ετσι με τυψεις μεχρι να πεθανει. πιστευω τωρα παλι πως αυτο ειναι πολυ ποιο σκληρο απο οποιαδηποτε αλλη τιμωρια αλλα ισως ειναι και η ποιο καταλυτικη γιτι το ζητουμενο δεν ειναι να μας φτασει ενα τερας στο δικο του επιπεδο αλλα εμεις οι αλλοι οι "καλοι'?οι σωφρονες? να τον κανουμε εστω και την τελευταια στιγμη να αισθανθη αυτη την διαφορα. την διαφορα του ανθρωπου απο το τερας. ονειροβατω? ισως.δεν μπορω να σκεφτω ομως τιποτα καλυτερο και διαφορετικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φιλε.
      Σιγουρα η προταση σου ειναι σκληροτερη απο τη δικια μου!
      Φυλακισμενος σε ενα δωματιο, οπου θα αναγκαζεται να βλεπει καθε μερα μεχρι να πεθανει φωτογραφιιες απο τον ανθρωπο που σκοτωσε, να βλεπει πως ηταν πριν και πως τον καταντησε, καιγοντας τον, διαλυοντας τον, κακοποιωντας τον. Ισως να βλεπει και τον θρηνο απο τους ανθρωπους που αφησε πισω, επαναλαμβανομενα ηχητικα μηνυματα πχ απτους γονεις του, να ακουει καθε μερα τον θρηνο της μανας του μεχρι να πεθανει.

      Δε ξερω αν αυτα που λεω ανταποκρινονται χοντρικα στη μεθοδο σου, αλλα σκεφτομενος τα, αν ναι, μου φαινονται σωστα.
      Θα τα σκεφτω.

      Διαγραφή