Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΚΟΛΟ Η ΜΕ ΤΟΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΡΟΠΟ; (Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ)


Δεχτηκα ενα email απο τον αντιπαθεστατο κυριο Γιωργο Γεωργιου,
αποψεις του οποιου δυστυχως ειχα φιλοξενησει ξανα
εδω
Αμφιταλαντευομουν για το αν επρεπε να του ξαναδωσω βημα, αλλα τυποι σαν αυτον αποδεικνυονται αρκετα πιεστικοι, ισως δεν ειχα κι αλλη επιλογη.
Θα πρεπει να τον υποστουμε, για τελευταια- ελπιζω- φορα.



Γεια σας. Ειμαι ο Γιωργος Γεωργιου. Απο την τελευταια φορα που μιλησαμε, δε παρατηρω καμια αλλαγη. Δε βλεπω σε κανενα μπλογκ πανω δεξια το ονοματακι σας. Ακουσα με μεγαλη χαρα τον Υπουργο Παπαιωαννου τον Αυγουστο να δηλωνει οτι θα φερει συντομα νομοσχεδιο που θα καταργει την ανωνυμια στα μπλογκς, ειναι κατι που περιμενουμε ολοι εμεις οι θιασωτες της ψυχραιμης επικοινωνιας, της Διαλεκτικης και της τεκμηριωμενης αντιπαραθεσης επιχειρηματων.
Δυστυχως η Κυβερνηση το αργει, τελοσπαντων, αρκει να μην το αργησει για πολυ ακομα.
Ο χυδαιος και στειρος διαλογος στα ελευθερα μπλογκς, μου θυμιζει γουρουνια που κυλιουνται
στη λασπη, λασπη ειναι ο λογος σας, λασπη και τα επιχειρηματα σας.
Που θα παει ομως, θα γινεται ανθρωποι, θελετε δε θελετε..

Μολονοτι λοιπον η Κυβερνηση ειναι διστακτικη και υπολογιζει το πολιτικο κοστος πολυ παραπανω απο οτι θα επρεπε, οφειλω να ομολογησω οτι μπαινει σιγα σιγα το νερο στο αυλακι.
Πραγματα που περιμεναμε χρονια εγω και οι ομοιοι μου, τα βλεπω να υλοποιουνται μεσα σε λιγες μερες (Η τουλαχιστον, να μπαινουν τα θεμελια τους)
Ηρθε ο καιρος να καταλαβουμε ολοι μας τη θεση μας..Καποιοι μετρησαν τον εαυτο τους και τον βρηκαν ψηλοτερο απο τον ισκιο τους, ακομα και οι πιο γκρινιαρομαλακες απο εσας, πιστευω
οτι το καταλαβαινουν.
Δεν ειμαστε ολοι ιδιοι. Ουτε ισοι.
Δεν εχουμε ολοι τα ιδια δικαιωματα. Δε γεννηθηκαμε το ιδιο ελευθεροι.
Καποιοι αποφασιζουν, καποιοι εκτελουν, και οι υπολοιποι υπακουουν.
Ετσι ηταν, ετσι ειναι κι ετσι θα ειναι.
Εχετε δει τα κοπαδια απο τα γελαδια στο Φαρ Ουεστ;
Δεν ειναι ευτυχισμενα τα γελαδια καθως απολαμβανουν τη βοσκη κατω απο τον ηλιο;
Ξερετε γιατι ειναι ευτυχισμενα;
Ειναι ευτυχισμενα επειδη ειναι μαρκαρισμενα. Σημαδεμενα.
Ανηκουν στο ιδιο κοπαδι. Τα ταιζουμε, τα βοσκουμε και τα φροντιζουμε.
Τα προσεχουμε να μην τα φανε οι λυκοι.
Οποιο παει να ξεφυγει απο το κοπαδι, το μαστιγωνουμε και βαζουμε τα μαντροσκυλα να το δαγκωσει.
Ομως, τα υπολοιπα ετσι παραδειγματιζονται, μαθαινουν τι πρεπει να κανουν
και,
καμτσικια,
δε δεχεται ποτε το σωμα τους.
Καθε μερα, τα αρμεγουμε, και οταν ερθει η ωρα,
τα παμε για σφαγη.
Ομως, μεχρι εκεινη τη στιγμη, φροντιζουμε τα παντα για αυτα.
Και μην ανησυχειτε, αλλωστε ο θανατος ειναι αναποφευκτος για ολους μας.
Η σφαγη, κραταει μονο μια στιγμη..



Ηρθε λοιπον αυτη η στιγμη.

Οι κομμουνιστες το λενε "στιγμη που πρεπει να καταστραφει κομματι των παραγωγικων δυναμεων, λαος κι ασθενεστεροι καπιταλιστες", ομως, οπως και να το λενε, πρεπει να καταλαβετε οτι δεν ειναι προσωπικο. Δεν εχουμε κατι μαζι σας.
Απλα, ειναι η φυσικη ροη των πραγματων.
Δεν ειναι κατι προσωπικο, ειναι κατι δομικο. Στο συστημα αυτο που σας επετρεψε ολα αυτα τα χρονια να βοσκατε ανενοχλητοι.

Κοιταξτε τα σκουπιδια στους δρομους, χθες με τη βροχη κολυμπουσατε μεσα σε αυτα.
Προσπαθηστε να κινηθειτε μια μερα με αμαξι η με λεωφορειο στην Αθηνα, οταν εχει απεργια,
προσπαθηστε να πατε στα νησια σας οταν κλεινουν τα λιμανια οι λιμενεργατες..
κι αυτη δεν ειναι παρα μια μικρη γευση απο αυτα που σας περιμενουν στη περιπτωση που θα θελησετε να βγειτε απο το κοπαδι.
Η ελευθερια σας ειναι το ιδιο το μαρκαρισμα -σημαδεμα σας,
η ελευθερια ειναι κατι που δε μπορει να κατακτηθει πραγματικα,
κατα βαθος η ελευθερια ειναι η ιδια η φυλακη σας.
Μονο σκλαβωμενοι, μπορειτε να απολαυσετε αυτο που απολαμβανατε ως τωρα.
Αν σας αφηναμε ελευθερους στη Φυση, θα τα ειχατε κανει ολα σκατα.
Διαμαρτυρεστε και διαμαρτυρεστε και διαμαρτυρεστε,
αλλα η αληθεια ειναι οτι χωρις εμας, δε θα μπορουσατε να ζησετε.
Δε σας χρωσταμε, μας χρωστατε.
Ειναι οι λαοι, τα κοπαδια που χρωστανε στους γελαδαρηδες, οχι το αντιθετο.
Θα επρεπε να μας ευγνωμονειτε.
Αλλα, τι να κανεις, ουδεις ασφαλεστερος εχθρος του ευεργετηθεντος..
Διχως εμας, θα σας ετρωγαν οι λυκοι, και οι βροχες, και οι θυελλες και οι καταιγιδες.

Η αστικη δημοκρατια ειναι το πολιτευμα που σου επιτρεπει ελευθερα να βελαζεις τη διαφωνια σου,
εσυ υποτιθεται οτι διαμαρτυρεσαι
κι εμεις, υποτιθεται οτι σε ακουμε.
Κι εμεις κι εσεις, εχουμε υπογραψει την ιδια συμβαση,
κι αυτη η συμβαση ειναι που εφερε τον πολιτισμο, την αναπτυξη, την τεχνολογια, τη προοδο.
Δεν υπεγραψες να εισαι ελευθερος, παψε να εισαι υποκριτης,
εδω που φτασαμε η υποκρισια ειναι μια πολυτελεια που πια δε την αντεχουμε.
Υπεγραψες να εισαι σκλαβος στον Χομπσιανο Λεβιαθαν, υπεγραψες να παραχωρησεις τα παντα σε εμας, με την επιφαση αλλαγης μας καθε 4 χρονια.
Ξερω οτι δεν ησουν ποτε τοσο κοροιδο ωστε να νομιζεις πως πραγματικα αλλαζουμε.
Οι ιδιοι παραμενουμε. Οι ιδιοι ημασταν και θα ειμαστε.
Αυτοι που σε μαρκαραμε, αυτοι που σε ταιζαμε, αυτοι που σε αναθρεψαμε.
Τωρα ηρθε η στιγμη να μας θρεψεις εσυ.

Μπορουμε να το κανουμε με τον ευκολο η με τον δυσκολο τροπο.
Εσυ θα το αποφασισεις αυτο.



Απο το κουτι της Πανδωρας, πεταχτηκαν σημερα εξω τα 7 κακα της Μοιρας σου, αλλα θυμησου
οτι στο κουτι παρεμεινε κατι πολυτιμο, κι αυτο ειναι η Ελπιδα.
Η Ελπιδα οτι εσυ μπορει να ανηκεις σε αυτους που δε θα ψοφησουν,
η ελπιδα οτι εσυ μπορει να τη σκαπουλαρεις.
Δε μας συμφερει να σφαξουμε ολα τα ζωντανα μαζι, γελαδαρης διχως κοπαδι δεν υφισταται.
Ακομα και τωρα, υπαρχετε πολλοι που σας χρειαζομαστε ζωντανους.
Σας χρειαζομαστε για να παραγετε τον πλουτο,
για να μας γιατρευετε οταν αρρωσταινουμε,
για να μαζευετε το φρουτο, την ελια,
για να μας διασκεδαζετε, για να φτιαχνετε τους θρονους που καθομαστε,
για να μας ξεδιψατε
θρονοι απο ανθρωπινα κοκκαλα
αιμα ζεστο, θρεπτικο και γευστικο.
(Ισως αν δοκιμαζατε καποτε κι εσεις να γευτειτε αιμα, να δικαιολογουσατε μετα την υπαρξη των Βρυκολακων)
Υπαρχει ακομα ελπιδα λοιπον. Οτι εσυ που με διαβαζεις, θα ανηκεις σε αυτους που θα σωθουν.
Μη τη χαραμιζεις σε αδιεξοδα, σε συνθηματα, σε συλλογικοτητες και λοιπες αηδιες που λετε μεταξυ σας για να αλληλοπαρηγοριεστε τα βραδια, σε ιστοριες και μυθους που μπορει να σας κανουν να κοιμαστε καλυτερα τα βραδια, αλλα, τελικα, δεν εχουν διαφορα απο τα ναρκωτικα
το να εγκλωβιζεσαι σε ψευτικους κοσμους δε σημαινει οτι παυει να υπαρχει ο πραγματικος.
Εμεις ειμαστε ο πραγματικος κοσμος.
Εμεις σημαδευουμε τα γελαδια.
Εμεις γευομαστε το αιμα.
Εμεις αποφασιζουμε και διαταζουμε.

Ισως, η κυρια διαφορα λοιπον μεταξυ μας ειναι οτι εμεις ξερουμε τι θελουμε, ενω εσεις οχι.
Και το καλο για εμας ειναι οτι μονο αυτοι που ξερουν τι θελουν, μπορουν και να το παρουν.

Δε θελησα να ψυχοπλακωσω κανεναν απο εσας. Ουτε καν το ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ θα εφαρμοζαμε αν ξεραμε οτι θα δεχτειτε, διχως να μας τα πρηζετε, την αναποφευκτη θανατωση ορισμενων απο εσας και την εξαθλιωση, λιγοτερο η περισσοτερο, των υπολοιπων.
Δε δημιουργησαμε εμεις αυτη τη κριση, δεν ειναι πλαστη ουτε τεχνητη.
Πλαστος και τεχνητος ειναι ο τροπος που θα τον αντιμετωπισουμε.
Η Κινεζοποιηση σας, δηλαδη.
Θα μπορουσαμε να μοιραστουμε λιγο τον πλουτο, αλλα οποιος εχει το μαχαιρι (τα μεσα παραγωγης) εχει και το πεπονι ( τον πλουτο)
Ετσι ηταν, ετσι ειναι κι ετσι θα ειναι.
Μη ξεχνατε, υπαρχει παντα η ελπιδα οτι μπορει να ανηκετε σε αυτους που θα κινεζοποιηθουν
κι οχι σε αυτους που θα πεθανουν.
Ανα πασα στιγμη, ο διπλανος σας, αυτος με τον οποιον δηθεν μοιραζεστε κοινα ονειρα,
αν χρειαστει, θα σας πουλησει για να επιβιωσει.
...........Πουληστε τον εσεις πρωτοι.
Μη συμπαραστεκεστε σε κανεναν γιατι κανεις δε θα συμπαρασταθει σε εσας.
Δειξτε τις ικανοτητες σας, δειξτε τον πρωτογονο εαυτο σας,
ανεκαθεν στους πιο αδιστακτους απο εσας, διναμε μια μικρη, πυρωμενη σφραγιδα,
για να
μαρκαρει τους πιο παθητικους απο εσας.

Καντε το.
Δεν υπαρχει μεγαλυτερη διασκεδαση για εμας απο το να απολαμβανουμε το θεαμα μιας αγελαδας που νομιζει οτι εγινε γελαδαρης, και σφραγιζει τους ομοιους της.
Καντε το, διασκεδαστε μας.

Κατα βαθος, η ζωη μας, ειναι πληκτικη.

24 σχόλια:

  1. Καλησπέρα celin,
    Αν είναι πραγματικό το mail, είναι φρικώδες.
    Απορώ γιατί δεν το κοινοποιείς παντού (σε όλα τα μπλογκς).

    Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε e-apenanti
    Εισαι νεος στο μπλογκ και δεν ειχες διαβασει τη προηγουμενη αναρτηση, για αυτο οφειλω να το ξεκαθαρισω, ας το κανω εδω:
    Δεν υπαρχει Γιωργος Γεωργιου..
    εγω τα γραφω αυτα..
    κι αυτη και η προηγουμενη αναρτηση στην οποια "μιλουσε" ο ιδιος,
    δεν ειναι παρα ενας μακαβριος σαρκασμος, μια προσπαθεια να καταδειξω τη σαπιλα εκεινων που εξουσιαζουν,
    μιλωντας με τα λογια τους και λεγοντας αυτο που εχουν στο μυαλο τους πραγματικα, οταν μας λενε μπουρδες στα καναλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. celin, συμφωνω απολυτα με το καταπληκτικο κειμενο σου, την τιμη την αξιζεις με τα γραφομενα σου ...
    Ειναι ενα απο τα καλυτερα σου κειμενα , μετα τον Γιωργο Γεωργιου ...(Ν.1).
    Στα λαθρα ιστολογια της λαθροχειριας ΚΚΕ πρεπει ολοι να ειμαστε επιφυλακτικοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://tasosnastos.blogspot.com/2011/10/blog-post_7992.html?showComment=1318365195129#c8129305016981309455

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nα σαι καλα, Τασο.
    Σε ευχαριστω.

    Για ποια λαθρα ιστολογια λες;Ειδα κι ενα σχολιο στο μπλογκ σου και δεν το καταλαβα.
    Εννοειται παντως ετσι κι αλλιως οτι ολοι πρεπει εδω να ειμαστε επιφυλακτικοι με ολους, γιατι δε ξερουμε τι ρολο βαραει ο καθενας.
    Το Διαδικτυο προσφερει εκπληκτικες δυνατοτητες επικοινωνιας, αλλα και πολλους αποπροσανατολιστικους κινδυνους ταυτοχρονα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Celin Καλημέρα
    Σε ευχαριστώ για τη διευκρίνιση, ήταν ευχάριστη έκπληξη.

    Ήταν όμως τόσο πειστικό το κείμενο..που σε συνδυασμό με την διεγνωσμένη από μένα αξιοπιστία του blog σου, με ..παραπλάνησε.

    Τώρα βέβαια περιττά τα συγχαρητήρια για το κείμενο που αναπαριστά το σκοτεινό μας μέλλον. Και διάλεξες πράγματι το κατάλληλο τέρας για ...πρωταγωνιστή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεξιός Προβοκάτορας12 Οκτωβρίου 2011 στις 11:18 π.μ.

    celin
    Και εγώ θα συμφωνήσω με τους παραπάνω. Είναι ίσως το καλύτερο κείμενο σου. Και αυτό διότι παρότι είναι γραμμένο με έναν υποτιθέμενο σαρκασμό μιλάει την γλώσσα της αλήθειας. Είναι σοφός ο κος Γεωργίου μέσα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεσα σε λίγες γραμμές τα είπες όλα celin.Δυστυχώς έτσι έχει η κατάσταση.Και αυτό που με σόκαρε περισσότερο-και είναι αλήθεια βέβαια-είναι οτι ο διπλανός μας ετοιμάζεται να βρεί την κατάλληλη στιγμή να μας πουλήσει για να επωφεληθεί.Νομίζω οτι εκεί παίζονται τα παιχνίδια της εξουσίας.Γιατί αν είμασταν μια γροθιά δεν θα μπορούσαν να κάνουν τίποτα.Και νομίζω οτι ένας λόγος που φτάσαμε ως εδω είναι αυτός ο ατομισμός.Ο καθένας κοιτάζει τον κ@λο του και πως θα επωφεληθεί από καταστάσεις.
    Δεν ξέρω,άραγε υπάρχει γυρισμός;Θα μπορέσουμε να ξεφύγουμε ποτέ απ τους γελαδάριδες ή θα βόσκουμε μέχρι να μας παν στη σφαγή;
    Και το άλλο που με προβληματίζει.Θα καταλάβουν ποτέ τα γελάδια οτι μπορούν να βόσκουν ανέμελα στα λιβάδια τους ΧΩΡΙΣ κάποιον γελαδάρη πάνω απ τα κεφάλια τους;ή αιώνια θα πιστεύουν οτι τους έχουν ανάγκη;....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Tasos: Το λινκ που έδωσες περιέχει μια σειρά υβριστικών σχολίων για τους ιστολόγους του globbing. Και το σχόλιό σου αμφισβητεί ανοιχτά ότι είναι πραγματικοί οπαδοί του ΚΚΕ.

    Δεν γνωρίζω κανένα από τους εμπλεκόμενους προσωπικά, όμως δεν έχω καμία αμφιβολία ότι πρόσκεινται στο ΚΚΕ. Πρώτον λοιπόν, πού στηρίζεις τα όσα ισχυρίζεσαι περί "λαθροχειρίας ΚΚΕ" και δεύτερον, υποστηρίζεις τα όσα χυδαία γράφονται σε βάρος των μελών του globbing στα σχόλια στο λινκ στο μπλογκ σου που έδωσες ("σε διατεταγμένη υπηρεσία", "μαλάκας", κλπ);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. CELIN ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΣΟ ΤΑ ΕΥΣΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ, ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΓΛΟΜΠΙΝΓΚ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΩΤΙΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. e-apenanti
    Την επομενη φορα που θα αναπαραστησω το τερας, θα ειμαι ακομα πιο πειστικος, διοτι ολοι πρεπει να καταλαβουμε οτι απεναντι μας δεν εχουμε ανθρωπους, αλλα πραγματικα ανθρωπομορφα τερατα.
    Αυτος που σκεφτηκε πχ οτι πρεπει να πληρωθει το αβασταχτο χαρατσι στα ακινητα μεσω ΔΕΗ, φυσικα και δεν ειναι ανθρωπος, ουτε πρεπει να αντιμετωπιζεται σαν ανθρωπος.
    Κι αυτο ειναι απλα ενα μικρο παραδειγμα.

    Και το ακομα τρομακτικοτερο ειναι η παραπανω διαπιστωση μου να ειναι λανθασμενη.
    Ολα αυτα που λεω δηλαδη να ειναι η απελπιδα προσπαθεια μου να διασωσω τον Ανθρωπο,
    μη μπορωντας να αποδεχτω το ποσο ευκολο ειναι ο καθενας απο εμας, οταν παρει εξουσια στα χερια του, να ξεφευγει απο την εννοια του Ανθρωπου,
    και λιγο λιγο να απανθρωποποιειται,
    μεχρι να γινει Τερας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεξιε Προβοκατορα
    ενα Τερας ποτε δεν ειναι σοφο.
    Το οτι μιλαει με κυνισμο, κρατωντας μονο τη Φρικη απο την Ανθρωπινη Υπαρξη και παραβλεποντας ολες τις στιγμες αλτρουισμου, γενναιοτητας και μεγαλοψυχιας που εχουν εμφανιστει ανα τους αιωνες,
    αυτο δε τον κανει σοφο.

    Ειναι πολυ ευκολο-μπορει και λογικο-
    να παραδινομαστε στο Τερας μεσα μας,
    αλλα διχως τον "Παραλογισμο" της Μη-Παραδοσης μας,
    η Ζωη θα γινει ενα μακαβριο θεατρο, στο οποιο ολο κ λιγοτερους λογους θα βρισκουμε για να το παρακολουθησουμε.

    Ο Καμυ θεωρουσε το αν "Πρεπει να αυτοκτονουμε η οχι", ως το σημαντικοτερο ερωτημα που μπορουμε να θεσουμε, σαν Ανθρωποι.
    Δε χρειαζεται να διαβασεις τον "Μυθο του Σισσυφου" του, για να καταλαβεις οτι η απαντηση στο ερωτημα αυτο ειναι αρνητικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. sunshine, καλουμαστε για την υπερβαση, γιατι ειναι υπερβαση για τον μεσο ανθρωπο (Δηλαδη για τους περισσοτερους απο εμας) το να γινει μια γροθια με τον Αλλον και να παψει να εξαρταται απο γελαδαρηδες.
    Ειναι υπερβαση, ο ανθρωπος μεσα του βαθεια επιθυμει τη γελαδο-κατασταση.
    Μπορει να γινει ομως αυτη η υπερβαση, αρκει να καταλαβει οτι πια δε τον συμφερει να κανει ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ.
    Μονο το προσωπικο συμφερον μπορει να φερει την υπερβαση,
    δυστυχως γιατι αυτο λεει πολλα για το ποιον μας,
    ευτυχως γιατι ειναι πια αδιαμφισβητητο οτι το προσωπικο μας συμφερον ειναι αντιθετο με τα συμφεροντα των χουντογουρουνων που εξουσιαζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νωντα, δε γινεται να παρω απο κανεναν τον πουλο γιατι ακομα δεν εχω γνωρισει κανεναν τοσο ψωλαρα ωστε να μπορει να μου τον δωσει.
    Εδω στο μπλογκ εχω πει οτι οι γνωστοι και φιλοι ειναι ελευθεροι να σχολιαζουν ο,τι θελουν, ανεξαρτητως του τι λεει η αναρτηση μου.
    Αυτο βεβαια δε σημαινει οτι εγω οφειλω να παιρνω θεση καθε φορα που καποιος φιλος θελει να παιρνω θεση σε οποιοδηποτε θεμα.

    Πιστοποιητικα φιλιας μου με το ΓΛΟΜΠΙΝΓΚ, δεν οφειλω να καταθεσω σε κανεναν απο τη στιγμη που αυτο το μπλογκ ειναι ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ για το οποιο εχω βαλει μπανερ φατσα καρτα στο μπλογκ μου,
    με ενα απλο κλικ στη φωτο, "στελνω" τον αναγνωστη μου εκει.
    (Και δεν το εχω απλα στη λιστα με τα αγαπημενα μου)

    Δεν ειπωθηκε τιποτα συγκεκριμενο για κανεναν εδω, οποτε δε χρειαζεται εδω να υπερασπιστω κανεναν,
    αν αυριο καποιος γραψει εδω οτι "Ο ΝΩΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ", να εισαι σιγουρος οτι θα του απαντησω οτι λεει μαλακιες.
    Αν απλως σε επικρινει, ειναι δικαιωμα του κι εσυ οφειλεις να υπερασπιστεις τον εαυτο σου.

    Αυτα και δε θα ηθελα να ειπωθει κατι παραπανω επι του συγκεκριμενου ζητηματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΧΑΧΑ

    ΣΕΛΙΝ ΔΕΝ ΜΕΚΑΤΑΛΑΒΕΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΤΑΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ.

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΓΙ ΑΥΤΟ. ΥΠΕΘΕΣΑ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΗΞΕΡΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ.

    ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΣΕ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ.

    ΝΑ ΠΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΖΤΗΣΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΦΙΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΟΜΜΠΙΝΓΚ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙΑ ΑΥΤΟ ΑΦΟΥ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ.

    ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΦΥΣΙΚΑ ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΥΞΕΙΣ ΕΝΝΟΩ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

    ΞΕΡΕΙΣ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΘΕΩΡΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΙΧΜΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ.

    ΒΑΖΑΩ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΩ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΦΥΣΙΚΑ ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΥΞΕΙΣ ΕΝΝΟΩ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ."

    :)Kι εγω μεταφορικα απαντησα!Και να ξερεις πως οταν απανταω προσωπικα σε καποιον, δεν απευθυνομαι απαραιτητα σε αυτον, γραφοντας κατι πχ σε σενα, ειναι σα να το γραφω για ολους, απο τη στιγμη που και η επικοινωνια εδω δεν ειναι προσωπικη και καθε μου απαντηση διαβαζεται κι απο ολους.

    Χαιρομαι παρα πολυ που σου αρεσουν αυτα που γραφω, ξερεις ποσο γουσταρα οταν με αποκαλεσες μεταξυ σοβαρου κι αστειου "Ινιεστα του ΚΚΕ;"!Καμαρι το εχω!


    Απλα, οταν αναφερεται εδω το ο,τιδηποτε, ειναι σα να μου ζητειται να παρω θεση για αυτο, αλλα εγω δε μπορω να παιρνω θεση παντου γιατι δεν υπαρχει ουτε χρονος ουτε πρεπει να απασχολω το μυαλο μου σε πολλα πραγματα μαζι, ειναι δυσκολοι καιροι, ασε που και το μυαλο μου ειναι περιορισμενης χωρητικοτητας:)

    Δεν σκεφτηκα οτι υπαρχει αιχμη στα λογια σου, αλλα και αιχμη να υπαρξει καποτε, στα λογια οχι μονο τα δικα σου αλλα και οποιουδηποτε φιλου,
    νορμαλ θα ειναι αυτο,
    κι αιχμες και διαφωνιες ακομα και διαξιφισμοι,
    εγω με φιλους ριχνω πολυ συχνα απιστευτους τσακωμους
    ολα αυτα οταν γινονται καλοπροαιρετα, χαλυβδωνουν μια φιλια, διαδικτυακη η στην εξω ιντερνετ ζωη,
    τη χαλυβδωνουν, δε τη καταστρεφουν,
    ετσι πιστευω εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χωρις να θελω να σε βαλω στο χορο σελιν, αλλο οι διαφωνιες, οι οποιες ειναι ευπροσδεκτες, και αλλοι οι γκεμπαιλισμοι και η προβοκατσια.

    Ριξε μια ματια εδω, οχι για να μας υποστηριξεις, μιας και ειναι εκ του ηλιου φαεινοτερος ο ρολος ο δικος μας και ο ρολος του τασου αντιστοιχα, αλλα για να δεις τι εχει παιχτει.

    http://e-globbing.blogspot.com/2011/10/blog-post_13.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεξιός Προβοκάτορας13 Οκτωβρίου 2011 στις 9:29 μ.μ.

    Πω πω ... διερράγη εκ νέου το επαναστατικό μέτωπο.
    Μια ακόμα επιτυχία του κου Γεωργίου. Τελικά είναι ανίκητος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι κομμουνιστές δεν μιλούν με υπονοούμενα και χαριτωμενιές, δεν γράφουν με διαφορετικά ψευδώνυμα και λένε μετωπικά και καθαρά αυτό που έχουν να πουν.

    Σέβομαι πολύ τον Celin και δεν θα επανέλθω για το θέμα, αλλά αυτές οι τακτικές που χρησιμοποιούνται από κάποιον ή κάποιους εδώ και κάποιο καιρό για να υποσκάψουν το globbing είναι γελοίες και άνανδρες και εκθέτουν όσους τις χρησιμοποιούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Poe, εγω ειδα τι εγινε και η απαντηση μου ειναι το μπανερ του ΓΛΟΜΠΙΝΓΚ πανω δεξια στο μπλογκ μου.
    Περισσοτερο υποστηριξη απο αυτο, δε γινεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεξιε Προβοκατορα
    ο Γεωργιου δεν εχει σχεση με ολα αυτα!Μπορει να ειναι ενας βρωμερος κ τρισαθλιος απολογητης του Καθεστωτος, αλλα μην του τα χρεωνουμε κι ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αντωνη, ο σεβασμος ειναι αμοιβαιος, και σε ευχαριστω. Για τα υπολοιπα, μιλησα παραπανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεξιός Προβοκάτορας16 Οκτωβρίου 2011 στις 3:07 μ.μ.

    celin
    Ο κος Γεωργίου δεν βρίσκεται μόνο στην χρηματοοικονομική διαχείριση. Ούτε μόνο στον έλεγχο των μέσων παραγωγής. Ο κος Γεωργίου βρίσκεται παντού, Είναι ο διπλανός σου. Είναι ο γείτονάς σου. Ο συνάδελφός σου. Είναι μέσα στην οικογένεια σου. Στις προσωπικές σου σχέσεις. Μέσα σε σένα τον ίδιο. Μέσα σε μένα. Μέσα σε αυτούς που με πάθος στηρίζουν τα ιντερνετικά "μαγαζακια" τους. Διότι το κέρδος που μπορεί ο καθένας να κυνηγάει δεν είναι υποχρεωτικά μόνο οικονομικό.
    Το ποιόν του κου Γεωργίου μια χαρά το αναλύεις εδώ
    http://celinathens.blogspot.com/2010/03/blog-post_24.html.
    Τώρα το αν είναι τέρας ή βαθειά ανθρώπινος, αν ο πόλεμος εναντίον του είναι υπέρβαση ή αλλοτρίωση είναι μάλλον ζήτημα προοπτικής που θα έλεγα ότι ο ίδιος καθορίζει. Γι' αυτό και στο "τέλος" πάντα αυτός κερδίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ξερεις, πολλες φορες κανουμε ενα βασικο λαθος:Συγχεουμε τον κυνισμο με τον ρεαλισμο.
    Δε λεω οτι αυτα τα 2 ειναι τελειως διαφορετικα πραγματα, ομως ο κυνισμος συχνα δεν ειναι παρα ο ρεαλισμος της εκαστοτε εποχης.
    Αν υποθεσουμε οτι εμεις ειμαστε αυτοι που φτιαχνουν την εκαστοτε εποχη, στο χερι μας ειναι να τα ξεχωρισουμε και να τα αλλαξουμε.
    Αν υποθεσουμε οτι δεν ειμαστε παρα γελαδια που ακολουθουν γελαδαρηδες,
    τοτε ο πολεμος εναντιον του δεν ειναι υπερβαση αλλα αλλοτριωση
    (Ισως η πιο κυνικη προταση που εχω διαβασει εναμιση χρονο στα μπλογκς)

    Διχως να διαφωνω πληρως η να συμφωνω πληρως με αυτο που λες, εχω να παρατηρησω οτι οι σκληροπυρηνικα κυνικοι ανθρωποι, δεν ειναι παρα ανθρωποι υπερβολικα ευαισθητοι, ανθρωποι με βαθειες αξιες και ιδανικα,
    οι οποιοι νιωθουν οτι ηττηθηκαν απο τη σκληροτητα και την σκατοψυχια της εποχης.

    Καποιος ομως τοσο ευαισθητος, που εχει την ικανοτητα να ητταται απο τη σκληροτητα,
    εχει την ικανοτητα ΚΑΙ να τη νικησει.
    Εγω ελπιζω σε αυτους, και οχι σε αυτους που εχοντας αποδεχτει πληρως τη σκατοψυχια, δε μπαινουν καν σε συζητηση για να τη δικαιολογησουν.

    Ελπιζω να βγαζεις ακρη απο την απαντηση μου, ειναι περισσοτερο σαφης απο οτι φαινεται, οπως σαφεστατο πιστευω ειναι και που τοποθετω εσενα
    (Σε αυτους που ελπιζω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή