Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΘΕ ΘΗΡΙΟ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ... (Ο ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ ΤΣΑΝΕΛ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ).


"Tι στο διαολο παιχτηκε τωρα;"
Αυτο σκεφτηκα οταν ειδα στη tv σιδηροδεσμιους τον Μιχαλολιακο και λοιπους.
Γιατι το αστικο Καθεστως τα βαζει με εναν απο τους βραχιονες του, και μαλιστα, οσο βαθαινει η Κριση, ολοενα και σημαντικοτερο;
Διαβασα αρκετα αυτες τις μερες, προσπαθησα να τα συνδυασω, επεσα σε λογικα χασματα κι αντιφασεις,
 ετσι νομιζω οτι σε καθε αναλογη περιπτωση, καλο ειναι να ξεκινας απο τα απολυτως δεδομενα κι αυτονοητα: Βημα προς βημα και μετεπειτα μονο, ισως μπορεσεις να ξετυλιξεις το κουβαρι..












1) Κανενα μπραβο στη Συγκυβερνηση δολοφονων και στα σιχαμερα ΜΜΕ που τη στηριζουν.

Μπραβο στη Κυβερνηση οφειλουμε να πουμε μονο αν τα μελη τους σκοτωσουν το ενα το αλλο
αλα Reservoir Dogs η αν αποφασισουν να αυτοκτονησουν ομαδικως. Ειναι η ιδια Κυβερνηση που δολοφονει καθημερινα τους πολιτες αυτης της χωρας. Ειναι η ιδια Κυβερνηση που θα εξακολουθησει να το πραττει χωρις κανενα δισταγμο, οσο λαμβανει αυτες τις εντολες απο τα αφεντικα της.
Οσο υπαρχει αυτη η οικονομικη κριση, κι οσο υπαρχει καπιταλισμος, τα μετρα αντιμετωπισης των οικονομικων κρισεων θα ειναι τα ιδια κι απαραλλαχτα: Εξοντωση του λαου για να να περισωθουν τα υπερκερδη των βιομηχανων, τραπεζιτων κι εφοπλιστων. Εφοσον τη κριση δε πληρωνει η πλουτοκρατια, θα τη πληρωσει ο λαος. Δεν ειναι οτι θελουν να μας σκοτωσουν, θα προτιμουσαν να μας εχουν ζωντανους και να τους χειροκροταμε. Η δολοφονια μας ειναι μια παραπλευρη απωλεια, ενα αναγκαιο κακο, ενας ενδεχομενος δολος. Δεν αντιμετωπιζονται αλλιως οι Υφεσεις στον Καπιταλισμο. Πρεπει να εξοντωθουν μεγαλα κομματια του πληθυσμου και να φτωχοποιηθουν ακομα περισσοτερα. Οσο μεγαλυτερη η κριση, οσο το recession γινεται depression, τοσο μεγαλυτερα κομματια πρεπει να εξολοθρευτουν και να φτωχοποιηθουν. Αυτα λοιπον τα καθαρματα, δε θελουν να μας σκοτωσουν, αλλα αν χρειαστει θα το κανουν. Και μαλλον θα χρειαστει γιατι ειναι προφανες οτι η οικονομικη Κριση στην Ελλαδα τουλαχιστον, δεν εχει φτασει καν στη κορυφωση της.
Δε γινεται λοιπον να πεις μπραβο στους δολοφονους σου, ο,τι και να κανουν, ακομα κι αν αυτο που κανουν ειναι κατι -που φαινεται- σωστο. Το χαλασμενο ρολοι δειχνει δυο φορες τη μερα τη σωστη ωρα, αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να εξακολουθησεις να το φορας.


















2) Η Χ.Α δεν ειναι αντισυστημικη.

Τσιρακια των εφοπλιστων τους αποκαλουσαν μηνες, χρονια τωρα, οι εχοντες ταξικη συνειδηση.
Στη φορα βγαινουν τα παρεδωσε τους με τους εφοπλιστες, οι χρηματοδοτησεις τους, η προσπαθεια να καταπνιγει καθε εργατικη διεκδικηση, ετσι ηταν παντα ο φασισμος, εβγαινε μπροστα για παρτη του Κεφαλαιου στα δυσκολα.
 Στα λογια, οι χρυσαυγιτες τα εβαζαν με ενα τμημα του Κεφαλαιου, που ειναι οι Τραπεζιτες,
\ στη πραξη ομως, τη μια μπλοκαρουμε τη συγκληση της επιτροπης οικονομικων υποθεσεων για την Αγροτικη,
http://left.gr/news/oi-voyleytes-sygkyvernisis-kai-hrysis-aygis-mplokaroyn-ti-sygklisi-tis-epitropis-oikypotheseon.

την αλλη νοιαζομαστε για τη κεφαλαιακη επαρκεια.

"Το Σεπτέμβρη του 2012 εμφανίστηκαν στη Βουλή ανοιχτά υπέρ της στήριξης και ενίσχυσης των τραπεζών. Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπός τους Χ. Παππάς, στη συζήτηση του νομοσχεδίου για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, αφού αναφέρθηκε στα «προβλήματα που αντιμετωπίζει» το τραπεζικό σύστημα, αφού παπαγάλισε όλα τα γνωστά επιχειρήματα τραπεζιτών και κυβερνώντων υπέρ της ενίσχυσης των τραπεζών, κατέληγε στο προκείμενο: «Έτσι, θα πρέπει να απαιτούνται νέα μέτρα ενίσχυσης της κεφαλαιακής επάρκειας των τραπεζών»."

 Μπογιοπουλος, Unfollow, το βρηκα εδω
http://ergatikosagwnas.gr/EA/index.php/2012-02-04-19-32-56/1025-2013-07-25-14-02-21

Προφανως δε λεω κατι καινουριο εδω, πρεπει να εισαι κρετινος για να θεωρεις τον φασισμο ως κατι που εχει σκοπο τη προασπιστη των λαικων συμφεροντων κι οχι των καπιταλιστικων,
αλλα κατι μου λεει οτι οι κρετινοι αναμεσα μας δεν ειναι και λιγοι.














3) Γιατι τους επιασαν;

Αυτη ειναι η one million dollar question. Γιατι συνελαβαν τα ξαδερφια τους; Που αποσκοπει αυτη η κινηση; Και γιατι τωρα; Μονο εικασιες μπορουν να γινουν εδω. Για να δουμε

α) Πηραν εντολη απο τα υπερατλαντικα αφεντικα τους να σκορπισουν το Χαος στη χωρα για να κλονιστει η Ευρωζωνη και κατ'επεκταση το Ευρω, μιας και το δολαριο (η Αμερικη) οδευει προς οικονομικα αδιεξοδα

(Βλεπε το SHUTDOWN
 http://www.capital.gr/NewsTheme.asp?id=1881619
αν και προσωρινα τουλαχιστον, αναμενεται μαλλον να ξεπεραστει)

και κινδυνευει να χασει τη νομισματικη πρωτοκαθεδρια και τη λειτουργια του ως παγκοσμιου αποθεματικου νομισματος. (1 Τρις δολαρια ετησια εκτυπωση, αμεσος κινδυνος υπερπληθωρισμου με αποτελεσμα να μη συμφερει πια τους επενδυτες, τους πετρελαιαδες κλπ
 να συναλλασσονται σε αυτο, ταυτοχρονη αναδυση συμμαχιας μεταξυ ΕΕ, Ρωσιας και Κινας που αποδεικνυεται απο τα Συμβουλια Ασφαλειας μεχρι οπου θες. Μονο αν κλονιστει το Ευρω, θα ξεχαστει προσωρινα το λουκι,
και ποια καλυτερη Κερκοπορτα για αυτο απο την Ελλαδα που η ηγεσια της παραδοσιακα ειναι ξεπουλημενη στις ΗΠΑ; Το Χαος μπορει να συνδεεται και με την σημερινη αποφυλακιση των συλληφθεντων, με παρακρατικες δραστηριοτητες απο τριτους, με καμια υποκινουμενη ισλαμικη εξεγερση, με λιγες δολοφονιες ακομα απο την αλλη μερια κλπ)

β) Οχι τοσο ξεχωριστη περιπτωση απο την α', περισσοτερο ως τροπος εφαρμογης της
 με σκοπο πλην της ευρωενωσιακης αναστατωσης
και την εμπεδωση/ισχυροποιηση του Καθεστωτος για να περασουν τα υπολοιπα μετρα γενοκτονιας,
παλι σκοπος ειναι δηλαδη η προκληση Χαους κι εφαρμογη του 48 του Συνταγματος,
να ερθει δηλαδη και τυπικα, συνταγματικα η Χουντα.
(Τα εχουμε γραψει κι εδω, προς το παρον τζιφος η προφητεια, μονο ο Φαηλος θελησε να με δικαιωσει
ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ;  )

γ) Απλα θελησαν να παρουν τους ψηφους των χρυσαυγιτων, ενδεχομενως και ψηφους κεντρογενων οι οποιοι, προκειμενου να μη βγει ο Συριζα, ανετα ψηφιζουν Σαμαρα,
 και πιο ανετα τωρα μιας και παρεδωσε "αντιφασιστικα" διαπιστευτηρια,
 και λογω του μπονους των 50 εδρων, θεωρουν οτι μη ψηφος στον Σαμαρα, ειναι ουσιαστικα πριμοδοτηση του συριζα

δ) Eδω σοβαροτερες  κι αξιοπιστες αναλυσεις
http://ciaoant1.blogspot.gr/2013/09/blog-post_28.html
http://ciaoant1.blogspot.gr/2013/09/2.html

ε) Θελουν να ισχυροποιησουν τη ΧΑ εμφανιζωντας την ως αντισυστημικη και θυμα της Εξουσιας, ωστε να σιγουρευτει η αυριανη επικρατηση της, επικρατηση αναγκαια για το Συστημα ,
μιας που ειναι ιδιαιτερα πιθανον η κατασταση αυριο να μην αντιμετωπιζεται καν απο μια αστικη κυβερνηση παρολο που μετραει τη μια συνταγματικη εκτροπη μετα απο την αλλην.
Αν πχ μας διωξουν απο το Ευρω, ποιος θα μπορεσει να διαχειριστει καλυτερα τα πρωτα δυσκολα χρονια πλην αυτων; Ποιος θα απαγορευσει δια ροπαλου κινητοποιησεις, ποιος θα σταθει με το βουρδουλα καλυτερα;
(Προς αποφυγη παρεξηγησεων: Πιστευω οτι αν δεν υπαρξει εξοδος απο το Ευρω, θα πεθανουν μεσα σε λιγα χρονια εκατονταδες χιλιαδες Ελληνων πολιτων και η καταστροφη δε θα εχει προηγουμενο.
Απλα, αν γινει εξοδος διχως ταυτοχρονη λαικη εξουσια με σοσιαλιστικο προγραμμα, τα πραγματα θα ειναι σχεδον εξισου χαλια.)

στ) ΧΑ και ΝΟΥΔΟΥΠΑΣΟΚ δεν υπηρετουν τα ιδια ακριβως αφεντικα, αλλωστε υπαρχει πληθωρα ενδοκαπιταλιστικων συγκρουσεων
 (Τα βρισκουν βεβαια μεταξυ τους οταν ειναι να γονατισουν τον λαο).
 Βλεπε φιλοχρυσαυγιτικο ΣΚΑΙ και "αντιχρυσαυγιτικο" ΜΕΓΚΑ. Πιθανως να υπαρχει ενα κομματι του Καθεστωτος που να νιωθει ακομα κι απειλη απο τη ΧΑ, βλεπε Μπομπολας,
αν και στις Σκουριες δεν ειδα καμια σοβαρη χρυσαυγιτικη αντιδραση πλην φραστικων αποκηρυξεων.

ζ) Πηραν εντολη απο ξενα λομπυ , Ευρωπαικους εταιρους βλεπε δηλωσεις Σβομποντα κλπ
http://www.enikos.gr/international/175053,Bomva_apo_ton_Svomponta_gia_thn_Xrysh_.html
Υπαρχουν κυκλοι στο εξωτερικο οπου η υπαρξη της ΧΑ εδω δεν αντιμετωπιζεται ιδιαιτερα θετικα.
Οχι οτι τους αξιζουν βεβαια ευσημα για αυτο,
ειναι οι ιδιοι κυκλοι υποστηριζουν ενεργα την οικονομικη κα φυσικη εξοντωση των Ελληνων.





4) Τελικα ειναι τοσο σοβαρο το ζητημα ωστε να μας απασχολει διαρκως;

Ειναι βεβαιο οτι μια κυβερνηση της ΧΑ θα κανει τον Πινοσετ να μοιαζει με τον Αλιεντε.
Η καταστροφη θα ειναι κατακλυσμιαια.
Απο την αλλη, ο αμεσος κινδυνος δεν ειναι η ΧΑ. Ειναι τα γουρουνια που κυβερνουνε με σκοπο να εξοντωσουν οσους πρεπει ,για τα καπιταλιστικα συμφεροντα, να εξοντωθουν.
Δε μπορω να υπολογισω ποσοι δολοφονηθηκαν απο χερι φασιστα, μπορω ομως να υπολογισω ποσοι δολοφονηθηκαν με ηθικους αυτουργους τους κυβερνωντες: Και ειναι χιλιαπλασιοι.
Κατι χιλιαδες αυτοκτονιες, καποιες αλλες τοσες λογω καρδιας, στρες, αγχους, καρκινου,
αλλοι τοσοι λογω ελλιπους υγειονομικης περιθαλψης, και φυσικα, εκατονταδες χιλιαδες ακομα περιμενουν τη σειρα τους.

Ο κοσμος πεθαινει και τα γουρουνια παιρνουν μες στο 14 κι αλλα μετρα
http://www.topontiki.gr/article/59118/Nea-metra-37-dis-ston-propologismo-tou-2014

οποιος δεν εχει να πληρωσει στην εφορια, να δωσει το σπιτι στο Δημοσιο για να πατσισει
http://olympia.gr/2013/10/02/%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CF%8E%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B9-%CF%83%CE%BF/


δε νομιζω οτι χρειαζεται να γραφτει τιποτα περισσοτερο για να γινει κατανοητο ακομα και στον πιο μαλακα, οτι,
οσο ζουνε (πολιτικα), θα πεθαινουμε.
 Αυτο ειναι το Θηριο που πρεπει να φονευθει,
και το γεγονος οτι ετοιμαζεται ενα ακομα χειροτερο Θηριο να παρει τη θεση του, δε σημαινει οτι ειναι λιγοτερο επιτακτικη η (πολιτικη) θανατωση του πρωτου.
Καθε Θηριο στον καιρο του.

Οχι οτι θα φονευθει βεβαια κανα Θηριο, αλλα ενταξει, λεμε καμια μαλακια για να περνα η ωρα.

11 σχόλια:

  1. ΕΛΑ ΣΕΛΙΝ

    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ;

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙΣ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eξαφανιζομαι Θερσιτη, ειναι πολλες οι φορες που παω να γραψω κατι αλλα δε μου βγαινει τιποτα. Ολο λεω θα γραφω συχνοτερα κι ολο νικιεμαι απο τη ματαιοτητα.

      Διαγραφή
  2. Φ'ιλε Σελίν,
    για το ίδιο ακριβώς θηρίο πρόκειται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το πουμε "Ιδια αφεντικα, αλλοι υπαλληλοι;"
      Η να μεινουμε στο ιδιο Θηριο, που ειναι ο Καπιταλισμος;
      Δεν εχει τελικα και μεγαλη διαφορα...

      Διαγραφή
  3. Ανθολόγιο, http://democracycrisis.com/2009-09-08-20-47-13/2283-2013-10-03-07-19-26

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανωλη, το ειχες διαβασει αυτο ακριβως εναν χρονο πριν;
      http://celinathens.blogspot.gr/2012/10/blog-post_28.html

      Στο προτεινω γιατι διαβασα το εξης δικο σου σχολιο στο Ανθολογιο,

      ".....Είναι η γοητεία της βίας και του τσαμπουκά που ασκεί σε πολλούς- ακόμα και στους ιδεολογικούς της εχθρούς. Η "αντι- συστημικότητα" της ΧΑ δεν είναι ότι αποτελεί ένα μαζικό φασιστικό κόμμα (δεν αποτελεί), ούτε ότι δεν έχει σχέσεις με τμήματα του Κεφαλαίου (έχει). Η "αντισυστημικότητά" της και η γοητεία της (το μάρκετιγκ, ντε!) έγκειται στο ότι "τα χώνει" (επιφανειακά; δήθεν;) σε πολιτικούς, δημοσιογράφους, κόμματα κ.α"


      Συμφωνω απολυτως για τη γοητεια της βιας και του τσαμπουκα, καπου στη μεση του κειμενου που σου εδειξα παραπανω, υπαρχει μια μικρη αναλυση, μεταξυ αλλων.

      Διαγραφή
  4. .....αλλα κατι μου λεει οτι οι κρετινοι αναμεσα μας δεν ειναι και λιγοι.

    Eλλάς κρετίνων ψευτοχριστιανών.


    Read more: http://celinathens.blogspot.com/2013/10/blog-post.html#ixzz2gkr2f59q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ καλη αναρτηση celin.Δυστυχως ετσι εχουν τα πραγματα,και ειμαστε ακομη στην αρχη.Δυστυχως μας περιμενουν πολλα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα. Ειναι απιστευτο αν σκεφτεις οτι κραταει ηδη χρονια η εξοντωση των Ελληνων, αλλα εχεις δικιο: Ειμαστε ακομα στην αρχη! Τα "καλυτερα" ερχονται, αλλα επειδη θα ειναι τοσο βαρεια, μπορει να ερθει και κατι σαν Καθαρση μαζι.
      Οχι λυτρωση, ελπιδα η καλο. Κατι σαν Καθαρση.
      Κι αυτο ειναι το καλο σεναριο γιατι στον πραγματικο κοσμο οι τραγωδιες δεν εξαγνιζουν συνηθως τον θεατη...

      Διαγραφή