Τρίτη 20 Απριλίου 2010

15 ΒΙΒΛΙΑ Κ 15 ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ Κ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

             ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ

1)Ο ΑΙΩΝΑΣ ΤΟΥ ΣΑΡΤΡ                             ΜΠΕΡΝΑΡ ΑΝΡΙ ΛΕΒΙ
2)Η ΗΘΙΚΗ                                                     ΑΛΕΝ ΜΠΑΝΤΙΟΥ
3)ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ         ΛΟΥΙ ΦΕΡΝΤΙΝΑΝΤ ΣΕΛΙΝ
4)ΝΤΕΜΙΑΝ                                                    ΕΡΜΑΝ ΕΣΣΕ
5)ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΦΥΛΛΑ                                   ΜΑΡΚ ΝΤΑΝΙΕΛΕΦΣΚΥ
6)ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΟΙ            ΤΣΑΚ ΠΑΛΑΝΙΚ
7)Ο ΤΡΟΠΙΚΟΣ ΤΟΥ ΑΙΓΟΚΕΡΩ                  ΧΕΝΡΥ ΜΙΛΕΡ
8)ΤΟ ΕΡΩΤΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ                       ΖΑΝ ΛΥΚ ΜΑΡΙΟΝ
9)ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ                   ΜΙΣΕΛ ΟΥΕΛΜΠΕΚ
10)Η ΝΑΥΤΙΑ                                                  ΖΑΝ ΠΩΛ ΣΑΡΤΡ
11)ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟ?        ΣΛΑΒΟΙ ΖΙΖΕΚ
12)Η ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ                ΑΜΕΛΙ ΝΟΤΟΜΠ
13)ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ               ΖΙΓΚΜΟΥΝΤ ΦΡΟΥΝΤ
14ΛΕΞΙΚΟ ΛΑΚΑΝΙΚΗΣ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗΣ   Ν.ΕΒΑΝΣ
15)ΛΑΚΑΝ                                                        ΣΛΑΒΟΙ ΖΙΖΕΚ


                                  ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ

1)FIGHT CLUB                                                 NTEHBINT ΦΙΝΤΣΕΡ
2)V FOR VENDETTA                                       TZEHMS ΜΑΚ ΤΙΓΚ
3}Ο ΤΑΞΙΤΖΗΣ                                                ΜΑΡΤΙΝ ΣΚΟΡΤΣΕΖΕ
4)3ΙRON[ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΙ ΜΑΖΙ]                     ΚΙΜ ΚΙ ΝΤΟΥΚ
5)ΤΗΕ FOUNTAIN                                            NTAREN ΑΡΟΝΟΦΣΚΥ
6)BIG FISH                                                       TIM MΠAΡTON
7)ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ                                   ΦΡΑΝΣΙΣ ΦΟΡΝΤ ΚΟΠΟΛΑ
8)ALPHAVILLE                                                ZAN LYK ΓΚΟΝΤΑΡ
9)ΔΥΟ Η ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΑΥΤΗ    ΖΑΝ ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ
1Ο)ΣΤΑΛΚΕΡ                                                     ΑΝΤΡΕΙ ΤΑΡΚΟΦΣΚΥ
11)Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ                                             ΑΝΤΡΕΙ ΖΒΑΓΚΙΤΣΕΦ
12)ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ                                               ΛΑΡΣ ΦΟΝ ΤΡΙΕΡ
13)ΔΑΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ                      ΛΑΡΣ ΦΟΝ ΤΡΙΕΡ
14)ΜΑΤRIX[ΤΡΙΛΟΓΙΑ]                                      ΓΟΥΑΤΣΟΦΣΚΥ
15)ΙΝ ΤΗΕ ΜΟΟD FOR LOVE                            ΓΟΥΟΝΚ ΚΑΡ ΒΑΙ

34 σχόλια:

  1. Σαν απίστευτος λάτρης του Τim Burton δε θα μπορούσα σε μια τέτοια λίστα να φωνάξω με όλη μου τη δύναμη
    "TI TAINIAΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BIG FISH!!!"
    και αν μου επιτρέπεις μια παρότρυνση σε περίπτωση που δεν έχεις δει το Ed Wood, να το κάνεις!
    Η κορυφαία στιγμή ενός σπουδαίου σκηνοθέτη κατά την ταπεινή μου γνώμη!
    Πολλά μπράβο για μια σπουδαία λίστα ταινιών αν μη τι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω vincent!
    Kι εγω θεωρω τον Μπαρτον εναν απο τους μεγαλυτερους κινηματογραφιστες της εποχης μας,τι να πρωτοθυμηθεις?τον Ψαλιδοχερη,ενα απο τα ομορφοτερα συγχρονα παραμυθια?τα 2 BATMAN του που επαναπροσδιορισαν τις ταινιες με κομικ ηρωες[μετα ο Σουμαχερ το εριξε το επιπεδο κ παλι καλα που βρεθηκε ο Νολαν να ανανεωσει τη σειρα]?το-πιο gothic δε γινεται-sweeny todd?
    Mεγαλη παραλειψη μου που δεν εχω δει το Ed Wood,ειμαι σιγουρος οτι ειναι ταινιαρα,την ιδια γνωμη με σενα εχουν κ αλλοι θαυμαστες του που εχω συζητησει μαζι τους!

    Επελεξα το big fish εδω ως τη πιο προσωπικη κ συναισθηματικη ταινια του,ο ιδιος εχει δηλωσει οτι αφιερωνει αυτη τη ταινια στον πατερα του που εχει χασει
    Δε νομιζω οτι υπαρχει αντρας[η κ γυναικα]που να μη τον αγγιξει αυτη η ταινια
    Διοτι περα απο τις ιστοριες του Αλμπερτ Φινευ κ το love story της,η ταινια ουσιαστικα ειναι μια αλληγορια για τη σχεση του Γιου με τον Πατερα του
    Κ διαπραγματευεται αυτο το δυσκολο ζητημα με περισση ευαισθησια
    Χρησιμοποιει Μυθους-δηλαδη ψεμματα-για να πει μιαν Αληθεια
    Αυτο ειναι αλλωστε κ η Τεχνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα μπορούσα να πω το συμφωνώ σε όλα.

    το v καλύτερα να το διαβάσεις.
    το πρώτο matrix αριστούργημα...τα τα αλλα 2 πάλι έκαναν πολύ ωραίο πουρέ.

    για godard θεωρώ περιττό να πω κάτι.

    και στα βιβλία βάλε και το watchmen.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. aldo,ειδα τη ταινια watchmen κ τη βρηκα εκπληκτικη,δε μπορω να καταλαβω γιατι λενε οτι οποιος δεν εχει διαβασει το βιβλιο,θα μπερδευτει,μια χαρα κατανοητα ειναι ολα,το πιο σκοτεινο κ "ενηλικο" φιλμ βασισμενο σε κομικ που εχω δει,μπραβο στον Ζακ Σναιντερ!

    τα ματριξ,το χουμε ξανασυζητησει,εννοειται οτι το πρωτο ειναι αξεπεραστο,ειναι ταινια-μανιφεστο κ αριστουργημα,ομως κ τα αλλα δυο τα βρισκω πολυ καλα

    Γουσταρεις κ τον Γκονταρ ε?αψογος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. που ειναι το eternal sunshine of a spotless mind???

    Υ.Γ Προσπερναω την απουσια των ταινιων του Will ferrell γιατι βλεπω οτι η λιστα σου ειναι "και καλα"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ψηλε,τι κραζεις,θα το βαλω το eternal .... στην επομενη 15αδα,τι "και καλα"... λες?κατι fight club kati vendetta,matrix,big fish κ fountain ειναι κ καλα???!!
    με αυτα που λες,βλεπω να τρως ακυρο τη πεμπτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπράβο σου για το watchmen.

    μωρέ περιπετειούλες της σειράς είναι.

    μα ποιος σοβαρός άνθρωπος δεν γουστάρει godard??
    το ALPHAVILLE είναι η αγαπημένη μου ταινία.

    για να λες εσύ τον άλλον ψηλό...ποσο είναι ο άλλος 2.40??:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1. Δεν έχω δει: 3ΙRON, ΔΥΟ Η ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΑΥΤΗ, IΝ ΤΗΕ ΜΟΟD FOR LOVE.

    Α. Από Godard έχω δει μόλις 2 ταινίες του (Pierrot le fou και Alphaville) και μόνο η μία μου άρεσε πολύ... Πάντως δεν ταιριάζει στο γούστο μου η nouvelle vague όπως δεν ταιριάζει και ο σουρεαλιστικός κινηματογράφος...

    Β. Αλλά και ο ασιατικός κινηματογράφος δεν με ξετρελαίνει (το Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας και Άνοιξη μου άρεσε πολύ πάντως)... π.χ. το Oldboy το θεωρώ υπερτιμημένο. Απλά καλό κατά τη γνώμη μου (7,5/10) και απ΄την τριλογία προτιμώ το Lady Vengeance.

    2. Τα ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ, FIGHT CLUB και ο ΤΑΞΙΤΖΗΣ είναι στις 30 πιο αγαπημένες μου ταινίες όλων των εποχών...

    3. Αλλά και τα ΤΗΕ FOUNTAIN, V FOR VENDETTA, BIG FISH, Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, ΔΑΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ (πάντως το Dogville είναι η αγαπημένη μου ταινία του Trier) και ΜΑΤRIX[ΤΡΙΛΟΓΙΑ] είναι εξαιρετικές ταινίες.

    4. Για τον ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ τα έχουμε πει... και οι υπόλοιπες 2 δεν μου αρέσουν καθόλου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. xaxaxa!ειναι γυρω στο 1,97!!!!!

    συγχαρητηρια κ σε σενα για την επιλογη της αγαπημενης σου ταινιας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν την επέλεξα εγώ...αυτή με επέλεξε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. bauer24,απο τη στιγμη που δε τρελαινεσαι με τον Γκονταρ,μη δεις το"2-3 πραγματα.."
    ουτε το in the mood for love δε σου προτεινω αφου δεν εισαι κ fan του Aσιατικου Κινηματογραφου
    Ομως σου προτεινω να δεις το 3iron γιατι ακομα κ αν δε σου αρεσει,αξιζει να το δεις ως ενα κινηματογραφικο παραδοξο,ως μια ιστορια αγαπης μοναδικη στην ιστορια του Σινεμα,τοσο πρωτοτυπα δοσμενη που θεωρω σχεδον σιγουρο οτι θα σε παρασυρει[αλλα οπως σου ειπα,κ να μη σου αρεσει,δε νομιζω οτι θα μετανιωσεις αν τη δεις]

    To "Aνοιξη..."που αναφερεις ειναι του ιδιου δημιουργου κ συμφωνουμε απολυτα

    κ το dogville μπορουσα ανετα να βαλω

    Παντως θελω να προσδιορισω κατι,δεν ειναι ακριβως οι αγαπημενες μου ταινιες αυτες[στις αγαπημενες ταινιες θα εβαζα κ καποιες που θα φαινονταν τελειως ακυρες οπως πχ τα rocky η καποιες κωμωδιες!!]

    Αυτη ειναι μια λιστα ταινιων που προτεινω γιατι ειλικρινα πιστευω οτι ειναι τοσο μεγαλειωδεις που μπορουν να σε κανουν μεχρι κ καλυτερο ανθρωπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. aldo εχω αρρωστια για αυτη τη ταινια,μεχρι κ ποιημα εχω γραψει καθως την εβλεπα!!

    http://nosferatos.blogspot.com/2009/09/alphaville-jean-luc-godard.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ναι το είχα διαβάσει πριν καμια εβδομάδα...πολύ ωραίο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. A κ κατι που ξεχασα,bauer24 δε νομιζω οτι ο Γκονταρ κανει σουρεαλιστικο κινηματογραφο,περισσοτερο συμβολικο θα τον χαρακτηριζα
    Σουρεαλιστικο κινηματογραφο-για να σου φερω ενα παραδειγμα-κανει ο Μπουνιουελ η ακομα κ ο Ντεηβιντ Λυντς,που εχει ενσωματωσει τον σουρεαλισμο στο εργο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Na prosthesw kai gw 5 tainies gia na kanoume eikosada?
    1) THE SHAWSHANK REDEMPTION
    2) MEMENTO
    3) DOWNFALL
    4) CLOCKWORK ORANGE
    5) THE COUNT OF MONTE CRISTO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συμφωνώ αρκετά με τις επιλογές σου στις ταινίες αν και από όσες έβαλες πρώτη στην καρδιά μου είναι το 3-Iron. Και τελικά ενώ μπορεί να μην είναι η αγαπημένη μου ταινία(Ένοικος-Πολάνσκι), ούτε αυτή που με διασκεδάζει περισσότερο(Pulp Fiction/Inglourious Basterds-Tarantino) είναι σίγουρα αυτή που μου γεννάει τα περισσότερα συναισθήματα κι έχει τεράστια θέση στην καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 1. "To "Aνοιξη..."που αναφερεις ειναι του ιδιου δημιουργου κ συμφωνουμε απολυτα"

    Το ξέρω πως είναι του ίδιου και γι'αυτό το ανέφερα... :P

    2. "A κ κατι που ξεχασα,bauer24 δε νομιζω οτι ο Γκονταρ κανει σουρεαλιστικο κινηματογραφο,περισσοτερο συμβολικο θα τον χαρακτηριζα"

    Το συγκεκριμένο δεν αφορούσε και τόσο τον Godard, εννοούσα πως γενικά δεν ξετρελαίνομαι για σουρεαλισμό στον κινηματογράφο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θέλω να σου πω ότι η συγκέντρωση που έγραψα στο προηγούμενο ποστ μου είναι άκυρη. Η συγκέντρωση είναι για αύριο Πέμπτη το μεσημέρι στο Σύνταγμα.

    Ωραίες ωστόσο οι προτάσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κορο,να προσθεσεις οσες θελεις!
    το clockwork orange σκεφτηκα κ εγω να το βαλω κ μαλλον του αξιζει να βρισκεται σε οποιοαδηποτε κινηματογραφικη λιστα.
    κ οι υπολοιπες ταινιες ειναι πολυ καλες,ακομα κ ο Κομης Μοντεχριστο,η οποια ειναι ασυνηθιστη επιλογη για top,εμενα μου αρεσε πολυ,οπως κ το ομωνυμο βιβλιο,το οποιο ηταν κ το αγαπημενο μου,πιτσιρικας!!!

    bauer24,ελπιζω να βρω σε dvd το 24 to Σαββατο,δεν θα το καθυστερησω αλλο,το αποφασισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. annie,εχεις αγαπημενη τον Ενοικο?εξαιρετικη ταινια!
    Για το 3iron,ο,τι κ να πω δεν ειναι αρκετο κ ικανο να εκφρασει την λατρεια μου για αυτη τη ταινια,χαιρομαι που συμμετεχω-με οσους συμμετεχω-στη μυσταγωγια της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. riski,σε ευχαριστω!
    Μονο κ μονο για τις ηλιθιοτητες που τολμησε να ξεστομισει ο Βαρβιτσιωτης,αυριο πρεπει ολοκληρη η χωρα να ειναι στο ποδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λοιπόν θα κάνουμε την εξής συμφωνία:

    Αν δεις (και λατρέψεις) 24, θα δω και γω 3iron... Μέσα; :p :)

    ΥΓ: Καλύτερα να μην αρχίσουμε να λέμε ποιες ταινίες αξίζουν να βρίσκονται σε μια τέτοια λίστα γιατί δε θα τελειώσουμε ούτε τον άλλο μήνα... και στην τελική είναι καθαρά θέμα γούστου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 1)εννοειται οτι ειμαι μεσα!για μενα παντως το χω σιγουρο οτι θα γουσταρω,εδω μου αρεσε το prison break,ειναι δυνατον να μη μου αρεσει το 24 που αλλαξε κ τα δεδομενα στις τηλεοπτικες σειρες?

    2)τα αλλα τα χουμε ξαναπει,εγω πιστευω οτι περα απο την υποκειμενικοτητα,στην τεχνη παντα υπαρχει κ αντικειμενικοτητα,προς Θεου δεν ειμαι εγω αυτος που την εκφραζει,δε την εχω ψωνισει τοσο για να πιστευω κατι τετοιο!
    Αλλα πχ μπορει κανεις να ισχυριστει οτι η "αποκαλυψη τωρα" η ο "ταξιτζης" δεν ανηκουν στις ας πουμε 30 καλυτερες ταινιες που εχουν γυριστει?
    μπορει κανεις να ισχυριστει οτι οι Σκορτσεζε κ Κοπολα δε συγκαταλεγονται στους 10 μεγαλυτερους εν ζωη σκηνοθετες?[ας πουμε 10 κ οχι στους 3]
    Μπορει κανεις να ισχυριστει οτι ο Τομας Ελλιοτ δεν ανηκει στους μεγαλυτερους ποιητες του εικοστου αιωνα?

    οχι,δεν μπορει να τα πει αυτα.Κ αν τα πει,θα κανει λαθος
    Παραδεχομαι βεβαια οτι τα αναμφισβητητα κ "αντικειμενικα"ειναι ελαχιστα κ υπαρχει μεγαλο περιθωριο για υποκειμενικες προτιμησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 1. Ένα πράγμα θα σου πω: Το 24 είναι απείρως καλύτερο του Prison Break... ;) Αλήθεια έχεις δει όλες τις σεζόν; Για μένα μόνο οι 2 πρώτες άξιζαν (κυρίως η εξαιρετική 1η)...

    2. Σου έχω ξαναπεί πως κατά τη γνώμη μου μπορεί ο καθένας να αμφισβητήσει τον οποιοδήποτε αρκεί να το εκφράσει καθαρά ως προσωπική άποψη και χωρίς να προκαλεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 1)ναι,εχω δει κ τις 4!η πρωτη ηταν η καλυτερη αλλα κ η δευτερη ηταν περιπου στα ιδια επιπεδα δρασης κ αγωνιας,αν κ εκτυλισσομενη εκτος φυλακης
    η τριτη σεζον δεν ηταν το ιδιο καλη αλλα παλι καλη τη βρηκα κ η τεταρτη ηταν δυστυχως μετρια
    Ναι,κ εγω το πιστευω αυτο,οποτε ανυπομονω να τα αρχισω τα 24!!
    2)Ετσι οπως το θετεις,μου θυμιζεις την απεχθεια μου για τις αυθεντιες παντος τυπου κ δε μπορω παρα να συμφωνησω,εστω κ ημιαναιροντας οσα ελεγα προηγουμενως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 1. Για μένα η 1η ήταν εξαιρετική-σχεδόν τέλεια, η 2η πολύ καλή, η 3η απλά καλή και η 4η μέτρια προς το χάλια!

    2. :)) :P ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν έχω δει το ΣΤΑΛΚΕΡ και το ΔΥΟ Η ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΑΥΤΗ.

    1)FIGHT CLUB (5: Αριστούργημα) – Για μένα είναι το “A Clockwork Orange” των ‘90ς. Γι’ αυτό λάτρεψα τον Ντέιβιντ Φίντσερ.
    2)V FOR VENDETTA (4,5: Πολύ καλή +) - Για μένα είναι κάτι σαν το “Fight Club” των ‘00ς. Και το τονίζω “κάτι σαν” όχι ότι είναι. Μην αρχίσουμε πάλι την ίδια συζήτηση.
    3}Ο ΤΑΞΙΤΖΗΣ (5: Αριστούργημα) – Για μένα η καλύτερη ταινία του Σκορσέζε.
    4)3ΙRON[ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΙ ΜΑΖΙ] (4: Πολύ καλή) – Για μένα η καλύτερη ταινία του ΚΙΜ ΚΙ ΝΤΟΥΚ.
    5)ΤΗΕ FOUNTAIN (1,5: Μετριότατη +) – Τα έχουμε πει για αυτήν την ταινία
    6)BIG FISH (4: Πολύ καλή) – Όντως είναι η πιο προσωπική του ταινία. Ο Άλμπερτ Φίνεϊ δίνει μια εξαιρετική ερμηνεία.
    7)ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ (5: Αριστούργημα) – Ίσως η καλύτερη αντιπολεμική ταινία όλων των εποχών. Ένα ανεπανάληπτο αριστούργημα.
    8)ALPHAVILLE (3: Καλή) – Έχω δει μόνο 4 ταινίες του Γκοντάρ και αυτή είναι η αγαπημένη μου. Οι άλλες τρεις είναι “Η περιφρόνηση 2,5/5”, “Ζούσε τη ζωή της 2/5”, “Ο τρελός Πιερό 1,5/5”.
    11)Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ (4: Πολύ καλή) – Μια μεγάλη έκπληξη για εμένα.
    12)ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ (0: Κακή) – Και γι’ αυτή τα έχουμε πει.
    13)ΔΑΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ (5: Αριστούργημα) – Η δεύτερη αγαπημένη μου του Τριέρ μετά από το “Dogville”.
    14)ΜΑΤRIX[ΤΡΙΛΟΓΙΑ] (The Matrix 4: Πολύ καλή // The Matrix Reloaded 2,5: Απλώς ενδιαφέρων + // The Matrix Revolutions 2: Απλώς ενδιαφέρων) – Για το Matrix το πρώτο να πω ότι θα του έβαζα μεγαλύτερο βαθμό αλλά με ενόχλησαν λίγο τα τελευταία περίπου 10 λεπτά όπου ο Κιάνου Ριβς άρχιζε να γαμ…. και να δέρνει, δηλαδή δεν μου άρεσε αυτός ο υπερηρωϊσμός. Κατά την γνώμη μου έπρεπε να ήταν πιο συγκρατημένο το φινάλε του.
    15)ΙΝ ΤΗΕ ΜΟΟD FOR LOVE (5: Αριστούργημα) – Απλά μαγεία!!!

    Συμφωνώ μαζί σου για τον Τιμ Μπάρτον. Να δεις οπωσδήποτε το “Ed Wood”.
    Συμφωνώ με τον Bauer. Ούτε και σε μένα αρέσει ιδιαίτερα η nouvelle vague και ο σουρεαλισμός. Ωστόσο λατρεύω τον “Εξολοθρευτή άγγελο” του Μπουνιυέλ. Επίσης μου άρεσε αρκετά και το “Πέρσι στο Μαρίενμπαντ” του Ρενέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αργυρη,βλεπω οτι στη πρωτη μου 15αδα συμφωνουμε ακομα περισσοτερο!πεφτουν βροχη τα πενταρια!

    Πρεπει να σου πω οτι για μενα το τελευταιο 10λεπτο στο ματριξ ειναι εκεινο που το απογειωνει!εκει που τους τουλουμιαζει στo ξυλο!αλλα τι περιμενεις απο καποιον που η πραγματικη αγαπημενη του 15αδα κ οχι αυτη η ιμιτασιον εδω,εμπεριεχει τα 6 ροκυ,τα 4 ραμπο k τα 3 american pie!!

    Tου Μπουνιουελ την ταινια την εβαλα στην επομενη 15αδα μου!Κ οσον αφορα τη ταινια του Ρενε,ειναι πραγματικο αριστουργημα,ανετα θα μπορουσα να τη βαλω στις λιστες μου.Μαλλον θα τη βαλω στην επομενη.
    Χαιρομαι που σου αρεσε η Επιστροφη.
    Κ εγω νομιζω οτι η Αποκαλυψη τωρα ειναι η καλυτερη αντιπολεμικη ταινια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Οι αγαπημένες ταινίες είναι αγαπημένες ταινίες, πάει και τέλειωσε!
    Και το 5ο Ρόκι; και το 4ο Ράμπο; Όρε μπράβο!
    Το “Πέρσι στο Μαρίενμπαντ” ίσως είναι ο μεγαλύτερος κινηματογραφικός γρίφος στην ιστορία σου σινεμά.
    Ναι μου άρεσε πολύ το “Η επιστροφή” και ειδικά το τέλος της.
    Η “Αποκάλυψη τώρα” είναι μες στις καλύτερες ταινίες που έχουν γυριστεί ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κι ομως ναι,ακομα κ το πεμπτο ροκυ...αρρωστος σου λεω με τον balboa!!
    O Zβαγκιτσεφ της "Επιστροφης",γυρισε μετα κ την ταινια "Αποξενωση",στη προτεινω να τη δεις,ειναι κατωτερη βεβαια απο την Επιστροφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. the best,δε λες τιποτα!εχω διαβασει επισης τον επιζωντα κ τον πνιγμο.Πολυ καλος συγγραφεας,απο τους αγαπημενους της εποχης μας,μαζι με τον Ουελμπεκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή