Γιατι εδραιωθηκε ο καπιταλισμος(το ανελεητο κυνηγι του κερδους) τοσο ωστε να εχουν πειστει ακομα κ σχεδον ολοι εκεινοι που του εναντιωνονται,οτι ειναι το "Τελος της Ιστοριας";(οπως πανηγυρισε κ ο Φουκουγιαμα απο το 1991)
Γιατι αυτο το αναρχο πολιτειακο-οικονομικο μορφωμα,αυτος ο ουσιαστικα ελευθεριακος αναρχισμος που πρωτοπεριεγραψε ο Στιρνερ
http://celinathens.blogspot.com/2010/03/blog-post_24.html
μας εχει επιβληθει τοσο στο νου,σε σημειο να προτιμουμε ακομα κ την οικονομικη υποδουλωση,
απο το ρισκο της κατεδαφισης του,
κ της αντικαταστασης του απο μια νεα Συλλογικοτητα;
(Δεν αναφερω καν τη λεξη κομμουνισμος γιατι,ας μη κοροιδευομαστε,οι 9 στους 10,τουλαχιστον μεχρι σημερα,θα προτιμουσα να πουληθουν στα σκλαβοπαζαρα απο το να συζητησουν εστω,την επαναφορα του,σε ενα νεο πλαισιο)
Γιατι;
Ακομα κ οι πιο αδαεις περι τα οικονομικα.εχουμε μαθει-για να παραθεσω ενα απλο παραδειγμα της καπιταλιστικης φρικης-,οτι μαζευονται καποιοι αλητηριοι κ βγαζουν λεφτα στοιχηματιζοντας πανω στην οικονομικη καταρρευση/εξαθλιωση ολοκληρων χωρων(ασφαλιστρα κινδυνου,cds)
Σε μια ιδεατη κοινωνια,οπου ο αμοραλισμος κ η παθητικοτητα δεν ειχαν συντριψει τους πολιτες,τυποι σα τον Σορος,θα συλλαμβανονταν ως εχθροι της ανθρωποτητας.
Ακομα κ οι πιο σκληροπυρηνικοι δεξιοι/κεντρωοι εχουν καταλαβει οτι,στο υπαρχον κοινωνικοπολιτικο συστημα,ο ενας στους 100 θα παρασιτει,ζωντας πλουσιοπαροχα ως τσιμπουρι-βρυκολακας στο σωμα των υπολοιπων 99,εκμεταλλευομενος την υπεραξια της εργασιας τους.Ο ενας (κεφαλαιοκρατης) θα νεμεται τον πλουτο που οι υπολοιποι ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ.Κ αυτο θα κλιμακωνεται,η ανισοτητα θα διογκωνεται,οι φτωχοι θα φτωχαινουν,οι μεσοαστοι θα γινονται φτωχοι κ οι πλουσιοι θα συσσωρευουν τοσο χρημα που θα μελαγχολουν στη σκεψη οτι δε ξερουν που να το πρωτοχαλασουν.
Κ ομως,αν ψελλισεις φρασεις οπως "κοινωνικοποιηση μεσων παραγωγης" η "εθνικοποιηση τραπεζων",θα πεσουν πανω σου να σε φανε,
Φαινεται οτι προτιμουν φρασεις οπως "κοινωνικοποιηση των ζημιων" η "ιδιωτικοποιηση των κερδων",Αυτο δηλαδη που συνεβη κ εξακολουθει να συμβαινει με τις τραπεζες
http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/09/blog-post_872.html
Oταν κερδιζουν,δικα τους,οταν χανουν(Η ΔΕ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΟΣΑ ΘΕΛΟΥΝ),οι ζημιες ειναι ολονων μας.78 δις ευρω σε 5 χρονια τους χαρισε η πολιτικη μας ηγεσια.
Γιατι ομως δε τολμαμε καν να διανοηθουμε να σκεφτουμε καποια εναλλακτικη λυση;
Να σας πω εγω γιατι.
Γιατι ο καπιταλισμος μας παρεχει ενα "πολυτιμο" αγαθο που δεν αναπληρωνεται απο τιποτα αλλο.
Κ αυτο ειναι η ιδιωτικοτητα.Η ατομικοτητα.
Το δικαιωμα του να μη με ενοχλει κανεις(πλην του κρατους που με φοροπηδαει),το δικαιωμα του να κανω ο,τι θελω στη προσωπικη ζωη,στον ελευθερο χρονο,διχως να με "ζαλιζουν" ιδεολογιες,συλλογικοτητες,"ουτοπιες"
Ο καπιταλισμος λοιπον εκφραζει μια βαθια διαχρονικη αληθεια της ανθρωπινης φυσης.
Ας μη γελιομαστε.
Δε πολυγουσταρουμε ο ενας τον αλλον.
(Μονο οταν ο ανθρωπος νιωθει τελειως αδυναμος/ευαλωτος,στρεφεται προς τον Αλλον,μονο οταν αυτο που μας μενει να χασουμε ειναι οι αλυσιδες μας,
μονο τοτε ξυπναει μεσα μας η αισθηση της αλληλεγγυης,
που δεν ειναι ουσιαστικα παρα καλεσμα για βοηθεια)
Σκεψεις τυπου "ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ,ΣΕ ΕΝΑ ΟΡΑΜΑ" "ΚΟΙΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ" "ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΤΗΤΑ",δε μας φοβιζουν απλως αλλα κ μας απωθουν.
Θελουμε την ησυχια μας.Δεν ειναι τοσο ο φοβος μπας κ μας καθισει στο σβερκο κανας νεος Σταλιν,ο λογος που δεν εχει απηχηση η Αριστερα..
Απλως,Αριστερα σημαινει κοινοι αγωνες,τριβη με τον συνανθρωπο-συναγωνιστη,συλλογικες διαδικασιες,σημαινει δρομος,κινητοποιησεις,ποιηση,αλληλεγγυη,αλτρουισμος,δεσμευση σε αρχες.
Κ ολα αυτα μας φερνουν αναγουλα
http://celinathens.blogspot.com/2010/08/blog-post_07.html
http://celinathens.blogspot.com/2010/08/blog-post_11.html
http://celinathens.blogspot.com/2010/08/o-zizek-ki-h-lady-ga-ga.html
Ως συνεχεια της σκεψης των παραπανω αναρτησεων,πιστευω οτι αλλοτριωθηκαμε απο τη τεχνολογια,απο τη τηλεοραση,ακομα κ απο το διαδικτυο,αλλοτριωθηκαμε απο την υλη,
δε θελουμε τιποτα αλλο απο το να γυρναμε απ'τη δουλεια μας,να χαζευουμε μπροστα σε μια οθονη,ρομποτ διχως Ιδεα,βαρεμαρα,φθονος,ανθρωποφοβια
"ΑΣΕ ΜΕ ΗΣΥΧΟ ΝΑ ΔΩ ΜΠΑΛΑ Κ ΜΗ ΜΕ ΖΑΛΙΖΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ,ΟΛΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΕΙΝΑΙ,ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΤΕ"
(ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΑΓΩΝ ΜΑΣ)
Ταιστε πορνογραφια,αρτον κ θεαματα τον πολιτη.Και μετα δειτε εναν πολιτη ευνουχισμενο,ξεζουμισμενο,αδειο,νωθρο,
που αυτοικανοποιειται-μεταφορικα κ κυριολεκτικα- στα ορια της ναρκισσιστικης καταθλιψης μπροστα σε μια οθονη,με πιτσιρικες,με φωτογραφιες απο παρτυ εφοπλιστων,με τη νεα εκδοση της τριαρας bmw,
εχοντας πια αυτος ο πολιτης νικηθει/αποδεχτει πληρως το τελικο μηνυμα του καπιταλισμου,το οποιο δεν ειναι παρα
"YOU CAN LOOK,BUT YOU CANNOT TOUCH"
Μπορεις να φαντασιωνεσαι ο,τι θελεις,να χαζευεις ο,τι θελεις.αλλα ολα αυτα μαλλον δε θα μπορεις να τα αποκτησεις.Θα τα αποκτησεις μονο αν ανηκεις στους "τυχερους" που μπορουν ακομα να παρουν δανεια,υποθηκευοντας το μελλον τους κ μετατρεπομενοι σε σκλαβοι των τραπεζων.
Ολη αυτη η σχεδον αυνανιστικη πληροτητα του καπιταλιστικου προταγματος ειναι κατι που δε διατιθεται να θυσιασει ο λαος.Κανοντας ενα φτηνο λογοπαιγνιο,θα μπορουσε επομενως να εξηγηθει το "ΜΑΛΑΚΑΣ" μπροστα στο "ΛΑΟΣ" που επαναλαμβανουμε μαλλον χαρωπα ο ενας στον αλλον.
ΜΑΛΑΚΑΣ ΛΑΟΣ.
Που επαψε να ειναι λαος.Και προτιμησε να ειναι καταναλωτης.
Μπορουμε να το αλλαξουμε αυτο;Θελουμε;
ΥΓ Δε τρεχει τιποτα που δε πολυγουσταρουμε ο ενας τον αλλον πλην των ολιγων που μας περιβαλλουν(κ αυτο οχι παντα),δε τρεχει τιποτα που ειμαστε φισκα στην εμπαθεια,στα συμπλεγματα,στις προκαταληψεις,στη ξενοφοβια,στη γενικοτερη ανθρωποφοβια.
Σοβαρολογω,δεν ειρωνευομαι.
Αυτα υπηρχαν κ παντοτε θα υπαρχουν.
Δε πρεπει να σκεφτουμε επομενως ιδεαλιστικα,αλλα πρακτικα.
Απειλουμαστε με αφανισμο απο το 1% των βρυκολακων ισχυρων.
Επομενως,μας συμφερει να ενωθουμε.Για να επιβιωσουμε.Δειτε το εστω ωφελιμιστικα.
Γιατι αυτο το αναρχο πολιτειακο-οικονομικο μορφωμα,αυτος ο ουσιαστικα ελευθεριακος αναρχισμος που πρωτοπεριεγραψε ο Στιρνερ
http://celinathens.blogspot.com/2010/03/blog-post_24.html
μας εχει επιβληθει τοσο στο νου,σε σημειο να προτιμουμε ακομα κ την οικονομικη υποδουλωση,
απο το ρισκο της κατεδαφισης του,
κ της αντικαταστασης του απο μια νεα Συλλογικοτητα;
(Δεν αναφερω καν τη λεξη κομμουνισμος γιατι,ας μη κοροιδευομαστε,οι 9 στους 10,τουλαχιστον μεχρι σημερα,θα προτιμουσα να πουληθουν στα σκλαβοπαζαρα απο το να συζητησουν εστω,την επαναφορα του,σε ενα νεο πλαισιο)
Γιατι;
Ακομα κ οι πιο αδαεις περι τα οικονομικα.εχουμε μαθει-για να παραθεσω ενα απλο παραδειγμα της καπιταλιστικης φρικης-,οτι μαζευονται καποιοι αλητηριοι κ βγαζουν λεφτα στοιχηματιζοντας πανω στην οικονομικη καταρρευση/εξαθλιωση ολοκληρων χωρων(ασφαλιστρα κινδυνου,cds)
Σε μια ιδεατη κοινωνια,οπου ο αμοραλισμος κ η παθητικοτητα δεν ειχαν συντριψει τους πολιτες,τυποι σα τον Σορος,θα συλλαμβανονταν ως εχθροι της ανθρωποτητας.
Ακομα κ οι πιο σκληροπυρηνικοι δεξιοι/κεντρωοι εχουν καταλαβει οτι,στο υπαρχον κοινωνικοπολιτικο συστημα,ο ενας στους 100 θα παρασιτει,ζωντας πλουσιοπαροχα ως τσιμπουρι-βρυκολακας στο σωμα των υπολοιπων 99,εκμεταλλευομενος την υπεραξια της εργασιας τους.Ο ενας (κεφαλαιοκρατης) θα νεμεται τον πλουτο που οι υπολοιποι ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ.Κ αυτο θα κλιμακωνεται,η ανισοτητα θα διογκωνεται,οι φτωχοι θα φτωχαινουν,οι μεσοαστοι θα γινονται φτωχοι κ οι πλουσιοι θα συσσωρευουν τοσο χρημα που θα μελαγχολουν στη σκεψη οτι δε ξερουν που να το πρωτοχαλασουν.
Κ ομως,αν ψελλισεις φρασεις οπως "κοινωνικοποιηση μεσων παραγωγης" η "εθνικοποιηση τραπεζων",θα πεσουν πανω σου να σε φανε,
Φαινεται οτι προτιμουν φρασεις οπως "κοινωνικοποιηση των ζημιων" η "ιδιωτικοποιηση των κερδων",Αυτο δηλαδη που συνεβη κ εξακολουθει να συμβαινει με τις τραπεζες
http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/09/blog-post_872.html
Oταν κερδιζουν,δικα τους,οταν χανουν(Η ΔΕ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΟΣΑ ΘΕΛΟΥΝ),οι ζημιες ειναι ολονων μας.78 δις ευρω σε 5 χρονια τους χαρισε η πολιτικη μας ηγεσια.
Γιατι ομως δε τολμαμε καν να διανοηθουμε να σκεφτουμε καποια εναλλακτικη λυση;
Να σας πω εγω γιατι.
Γιατι ο καπιταλισμος μας παρεχει ενα "πολυτιμο" αγαθο που δεν αναπληρωνεται απο τιποτα αλλο.
Κ αυτο ειναι η ιδιωτικοτητα.Η ατομικοτητα.
Το δικαιωμα του να μη με ενοχλει κανεις(πλην του κρατους που με φοροπηδαει),το δικαιωμα του να κανω ο,τι θελω στη προσωπικη ζωη,στον ελευθερο χρονο,διχως να με "ζαλιζουν" ιδεολογιες,συλλογικοτητες,"ουτοπιες"
Ο καπιταλισμος λοιπον εκφραζει μια βαθια διαχρονικη αληθεια της ανθρωπινης φυσης.
Ας μη γελιομαστε.
Δε πολυγουσταρουμε ο ενας τον αλλον.
(Μονο οταν ο ανθρωπος νιωθει τελειως αδυναμος/ευαλωτος,στρεφεται προς τον Αλλον,μονο οταν αυτο που μας μενει να χασουμε ειναι οι αλυσιδες μας,
μονο τοτε ξυπναει μεσα μας η αισθηση της αλληλεγγυης,
που δεν ειναι ουσιαστικα παρα καλεσμα για βοηθεια)
Σκεψεις τυπου "ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ,ΣΕ ΕΝΑ ΟΡΑΜΑ" "ΚΟΙΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ" "ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΤΗΤΑ",δε μας φοβιζουν απλως αλλα κ μας απωθουν.
Θελουμε την ησυχια μας.Δεν ειναι τοσο ο φοβος μπας κ μας καθισει στο σβερκο κανας νεος Σταλιν,ο λογος που δεν εχει απηχηση η Αριστερα..
Απλως,Αριστερα σημαινει κοινοι αγωνες,τριβη με τον συνανθρωπο-συναγωνιστη,συλλογικες διαδικασιες,σημαινει δρομος,κινητοποιησεις,ποιηση,αλληλεγγυη,αλτρουισμος,δεσμευση σε αρχες.
Κ ολα αυτα μας φερνουν αναγουλα
http://celinathens.blogspot.com/2010/08/blog-post_07.html
http://celinathens.blogspot.com/2010/08/blog-post_11.html
http://celinathens.blogspot.com/2010/08/o-zizek-ki-h-lady-ga-ga.html
Ως συνεχεια της σκεψης των παραπανω αναρτησεων,πιστευω οτι αλλοτριωθηκαμε απο τη τεχνολογια,απο τη τηλεοραση,ακομα κ απο το διαδικτυο,αλλοτριωθηκαμε απο την υλη,
δε θελουμε τιποτα αλλο απο το να γυρναμε απ'τη δουλεια μας,να χαζευουμε μπροστα σε μια οθονη,ρομποτ διχως Ιδεα,βαρεμαρα,φθονος,ανθρωποφοβια
"ΑΣΕ ΜΕ ΗΣΥΧΟ ΝΑ ΔΩ ΜΠΑΛΑ Κ ΜΗ ΜΕ ΖΑΛΙΖΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ,ΟΛΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΕΙΝΑΙ,ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΤΕ"
(ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΑΓΩΝ ΜΑΣ)
Ταιστε πορνογραφια,αρτον κ θεαματα τον πολιτη.Και μετα δειτε εναν πολιτη ευνουχισμενο,ξεζουμισμενο,αδειο,νωθρο,
που αυτοικανοποιειται-μεταφορικα κ κυριολεκτικα- στα ορια της ναρκισσιστικης καταθλιψης μπροστα σε μια οθονη,με πιτσιρικες,με φωτογραφιες απο παρτυ εφοπλιστων,με τη νεα εκδοση της τριαρας bmw,
εχοντας πια αυτος ο πολιτης νικηθει/αποδεχτει πληρως το τελικο μηνυμα του καπιταλισμου,το οποιο δεν ειναι παρα
"YOU CAN LOOK,BUT YOU CANNOT TOUCH"
Μπορεις να φαντασιωνεσαι ο,τι θελεις,να χαζευεις ο,τι θελεις.αλλα ολα αυτα μαλλον δε θα μπορεις να τα αποκτησεις.Θα τα αποκτησεις μονο αν ανηκεις στους "τυχερους" που μπορουν ακομα να παρουν δανεια,υποθηκευοντας το μελλον τους κ μετατρεπομενοι σε σκλαβοι των τραπεζων.
Ολη αυτη η σχεδον αυνανιστικη πληροτητα του καπιταλιστικου προταγματος ειναι κατι που δε διατιθεται να θυσιασει ο λαος.Κανοντας ενα φτηνο λογοπαιγνιο,θα μπορουσε επομενως να εξηγηθει το "ΜΑΛΑΚΑΣ" μπροστα στο "ΛΑΟΣ" που επαναλαμβανουμε μαλλον χαρωπα ο ενας στον αλλον.
ΜΑΛΑΚΑΣ ΛΑΟΣ.
Που επαψε να ειναι λαος.Και προτιμησε να ειναι καταναλωτης.
Μπορουμε να το αλλαξουμε αυτο;Θελουμε;
ΥΓ Δε τρεχει τιποτα που δε πολυγουσταρουμε ο ενας τον αλλον πλην των ολιγων που μας περιβαλλουν(κ αυτο οχι παντα),δε τρεχει τιποτα που ειμαστε φισκα στην εμπαθεια,στα συμπλεγματα,στις προκαταληψεις,στη ξενοφοβια,στη γενικοτερη ανθρωποφοβια.
Σοβαρολογω,δεν ειρωνευομαι.
Αυτα υπηρχαν κ παντοτε θα υπαρχουν.
Δε πρεπει να σκεφτουμε επομενως ιδεαλιστικα,αλλα πρακτικα.
Απειλουμαστε με αφανισμο απο το 1% των βρυκολακων ισχυρων.
Επομενως,μας συμφερει να ενωθουμε.Για να επιβιωσουμε.Δειτε το εστω ωφελιμιστικα.
Πολυ ωραιο....Πρωτη φορα διαβαζω τοσα πολλα,σε τοσο λιγες γραμμες,απλα δωσμενα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
Θέλω να θυμίσω ότι τα τελευταία 20 χρόνια ο καπιταλισμός έχει γίνει εκνευριστικά συνεργατικός. Σε ζαλίζουν για την ιδεολογία-κουλτούρα του οργανισμού, σε πρίζουν με την ομαδικότητα μεταξύ των συναδέλφων, να και οι κοινές κοινωνικές εκδηλώσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εταιρική κουλτούρα που είναι το πιο ισχυρό δομικό υλικό της εταιρικής πίστης που θέτει σε κίνηση τον εταιρικό μηχανισμό λειτουργίας, δεν μπορεί να υπάρξει με άλλους όρους.
Οπότε για κάποιον που εργάζεται σε μια καπιταλιστική επιχείρηση είναι σαν να εργάζεται για το "κόμμα" στην Ανατολική Ευρώπη του 1950.
Άρα οι εταιρείες θα έχουν την ίδια τύχη με το "κόμμα" στην Ανατολική Ευρώπη.
ΔιαγραφήΚαλά βρε αδερφέ μην κάνεις έτσι,
ΑπάντησηΔιαγραφήδε μας βλέπεις;
Επισκευάζουμε τώρα την κοσμοθεωρία.
Νίκος Καρούζος,
LAHOUT
"Γιατι ο καπιταλισμος μας παρεχει ενα "πολυτιμο" αγαθο που δεν αναπληρωνεται απο τιποτα αλλο. Κ αυτο ειναι η ιδιωτικοτητα.Η ατομικοτητα."
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι μόνο αυτό. Η ανάγκη του ανθρώπου για οποιαδήποτε συλλογική δράση, αν το καλοσκεφτεί κανείς, προκύπτει μέσα από ένα βαθύτατο ατομικισμό. Όσο πιο σκληροπυρηνική είναι η συλλογικότητα τόσο πιο παθογενής και επικύνδινος ο ατομικισμός των μελών της.
Μην το ψάχνεις celin... Επαναστάσεις θα γίνουν πολλές και ανατροπές άλλες τόσες....Αλλά η ιστορία έτσι όπως την αντιλαμβάνεται ο κομμουνιστής έχει τελειώσει.
τις επαναστασειςδεν τις κανουν τα αισθηματα, τις κανουν οι συγκρουσεις. ( του Μπρεχτ) Και τα συμφεροντα που τις δημιουργουν ,οχι μονο δεν εχουν εκλειψει αλλα οι αντιθεσεις οξυνονται.Η Διαλεκτικη φιλοσοφια ως επιστημονικη μεθοδος βοηθα τους κομμουνιστες να αντιλαμβανονται περα απο αυτο που φαινεται. Η ΙΣΤΟΡΙΑ οπως την αντιλαμβανονται οι κομμουνιστες ,οχι απλα δεν εχει τελειωσει αλλα ισα-ισα τωρα αρχιζει.Στις μυλοπετρες του ανταγωνισμου των μονοπωλιακων ομιλων θα παλεψουμε να μην συντριβουμε .Ειναι καιρος να αντιστρεψουμε τον ΕΚΒΙΑΣΜΟ. Γιατι "εκεινοι που δεν κινουνται ,δεν αντιλαμβανονται τις αλυσιδες τους".(Ροζα Λουξεμπουργκ).
ΔιαγραφήΠολυ καλο το κειμενο σου celin!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συμφωνησω πολυ ειδικα μαλιστα με αυτο που λες στο τελος οτι ενα ακομη προβλημα ειναι το οτι ''δε πολυγουσταρουμε ο ενας τον αλλον πλην των ολιγων που μας περιβαλλουν(κ αυτο οχι παντα)'' και δεν απορω γιατι οταν διαβαζω κατα καιρους τι γραφεται απο μερικους που βρισκουν ολα αυτα που γινονται στην Ελλαδα αυτο το διαστημα ως ''καλως καμωμενα και ως δικαιη τιμωρια'' της... πλεονεξιας ''μας'', οχι...''των''!! Aυτοι οι αλλοι, λοιπον, πως τα καταφερνουν ομως και σαν τον Blair, που λεγαμε χθες,βγαινουν παντα... λαδι!!
Παντως αν και καταλαβαινω το πνευμα σου το οποιο ειναι σωστο, πιστευω οτι δεν ειναι καθολου ευκολο να γεφυρωθουν διαφορες με αλλους, ειτε επειδη μας χωριζουν τελικα πολυ περισσοτερα απ αυτα που νομιζουμε, ειτε επειδη εχουμε πολλες φορες εξαπατηθει στο παρελθον και ετσι φτασαμε να ''φυσαμε και το γιαουρτι'' oπως λεγεται..
Παντως με τετοια ανοιγματα ψαλιδας, φιλε celin, μεταξυ πλουσιων και φτωχων σε ολο το κοσμο, ειναι σιγουρο οτι οι επαναστασεις ειναι η μονη λυση...και ας μη προλεγουν τιποτα, καποιοι..μαντεις κακων,εφ οσον δεν ξερουν τι μελλει γενεσθαι, ειτε στη χωρα τους, ειτε στην ΕΕ, τα επομενα χρονια.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι δε θα καθησει ο κοσμος να ακουει για πολυ τις σαπουνοφουσκες που λενε οι πολιτικοι ενθεν και ενθεν και για ποσα χρονια θα μας δουλευουν ακομα, επιτελους;
Εγω νοιωθω παντως οτι εχω φτασει στα ορια μου απο δουλεμα..Αν σε αλλους αρεσει να ευδαιμονιζονται, ας συνεχισουν να πιστευουν σε οσα τους αραδιαζουν τα καναλια και καποιες φυλλαδες που θα επρεπε να ειχαν κλεισει χρονια τωρα...(waste of time, money, energy...)
Να σαι καλα!
Eγω σε ευχαριστω,Μαχαιρη,για τα ομορφα σου λογια,να σαι καλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήgr,πολυ σωστα τα λες για την εταιρικη κουλτουρα,κατι σα μικρες εταιρικες μασονιες,
ΑπάντησηΔιαγραφήστους χωρους εργασιας λοιπον,ολα για το "κομμα"
αλλα στη προσωπικη μας ζωη,μας επιβαλλουν ειτε αμεσα ειτε πλαγιως, τη μοναχικοτητα,πατωντας σε μια πικρη αληθεια της ανθρωπινης φυσης.Οτι δηλαδη η αλληλεγγυη κ η συντροφικοτητα εχουν ως απαραιτητη προυποθεση,την αυτουπερβαση.
adegia,
ΑπάντησηΔιαγραφήμου "απαντας" με Καρουζο,με Καρουζο θα σου απαντησω κ εγω,σου αφιερωνω τον εξης στιχο του(αν τον θυμαμαι καλα),νομιζω οτι θα σου αρεσει,
"ειμαι νυχτουργος.Οχι γιατι εργαζομαι νυχτα,αλλα γιατι δημιουργω νυχτα"
cslakonas,
ΑπάντησηΔιαγραφή"Όσο πιο σκληροπυρηνική είναι η συλλογικότητα τόσο πιο παθογενής και επικύνδινος ο ατομικισμός των μελών της."
Παθογενης ειναι σκληρη κ αστοχη λεξη,γιατι σημαινει οτι ολοι οσοι προσπαθουν για συλλογικοτητα ειναι ψυχοπαθεις.Βγαζω αυτο το συμπερασμα,ενθυμουμενος παλιοτερες τοποθετησεις,οχι φιλε,δεν ειναι ψυχοπαθεις οσοι παλευουν για συλλογικοτητα.
Επικινδυνος ομως,ναι,συμφωνω.Για την ακριβεια,η ορθη λεξη ειναι εν δυναμει επικινδυνος.
Εχει αποδειχτει πολλες φορες στο παρελθον,δε μπορω να το αρνηθω
"Μην το ψάχνεις celin... Επαναστάσεις θα γίνουν πολλές και ανατροπές άλλες τόσες....Αλλά η ιστορία έτσι όπως την αντιλαμβάνεται ο κομμουνιστής έχει τελειώσει. "
Δε ξερω,μπορει να ειναι ετσι.Αλλα κ ο νεοφιλελευθερισμος ετσι οπως τον αντιλαμβανεται ο νεοφιλελευθερος,αν δεν ειναι ηδη πεθαμενος,πνεει τα λοισθια,ψυχορραγει.Οι επαναστασεις κ οι ανατροπες που λες,εναντιον του θα γινουν,δεν υπαρχει περιπτωση οι λαοι της Ευρωπης να συνεχισουν να ανεχονται ενα ελαχιστο ποσοστο ληστοκρατων κ τα τσιρακια τους στις κυβερνησεις,
να τους πινουν το αιμα.
Αυτο δεν ειναι απλως ευχη,ειναι κ πεποιθηση.
Δε ξερω ποτε.Αλλα θα γινει.Κ προσωπικα,δε τραβαω κανενα ζορι για το συστημα που θα τον αντικαταστησει,δε με νοιαζει πως θα λεγεται,
αυτο που εχει σημασια ειναι να εξαλειφθουν,οσο περισσοτερο γινεται,αυτες οι γιγαντιαιες ανισοτητες
Φιλη elva,κ εγω συμφωνω συνολικα με τη τοποθετηση σου,ειναι δυσκολο να γεφυρωθουν οι διαφορες μας,εχουμε εξαπατηθει,εχουμε αλληλοεξαπατηθει κ οντως,τελικα η συλλογικοτητα/αλληλεγγυη δεν ειναι τοσο ευκολο οσο πολλοι αφελεις πιστευουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα δεν υπαρχει αλλη λυση,θελοντας κ μη πρεπει να ενωθουμε.Κ ας μη πολυγουσταρουμε ο ενας τον αλλον.Επειγει.Αλλιως τη βαψαμε.
Θα εξακολουθησει να εφαρμοζεται ΔΙΑΙΡΕΙ Κ ΒΑΣΙΛΕΥΕ κ θα φαγωνομαστε μεταξυ μας,σα μαλακες.
Για να καταλαβεις το μεγεθος της μαλακιας,πρεπει ν ακουσεις,φιλη μου καλη,οπου βρεις,Ελληνικα αθλητικα ραδιοφωνα,η να μπεις σε κανα αθλητικο σαιτ,να δεις το μισος που υπαρχει μεταξυ ολυμπιακων-παναθηναικων,
αρειανων-παοκτζηδων.
Η μαλλον καλυτερα,αστο,ξεχνα το αυτο που σου ειπα.Γιατι πραγματικα,θα μελαγχολησεις.
ΥΓ Το ντου κ ο χαμος θα γινουν,δεν τα αποφευγουμε ετσι οπως παμε.Κ να σου πω κατι,εμενα ΚΑΙ αυτο με τρομαζει.Γιατι αν η ανατροπη δε γινει συντεταγμενα κ ιδεολογικοποιημενα,
το αποτελεσμα δε θα μοιαζει με αναρχια η Μαη του 69,
αλλα θα μοιαζει με φασισμο.
Φιλε ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε καθε σεβασμο στη διαφορετικοτητα της γνωμης...
Και στην μορφωση που βγαινει απο τις αναρτησεις και τις αναλυσεις σου..
Επιτρεψε μου να αφιερωσω την τελευταια μου αναρτηση ΑΝΤΙΟ ΜΑΝΝΑ..
Σε σενα...
Για να δεις τη γνωμη μου...
Γιατι δεν αντιδρα ο κοσμος...
Διοτι..Οταν αποφασισεις να αντιδρασεις...
Θα πρεπει να τα χασεις ΟΛΑ [ψυχη και σωμα]..
Η...
Να τα κερδισεις ΟΛΑ...
Σ Ενα επικινδυνο ρισκο εγωισμου...
Που μπορει να σε ακυρωσει στην πορεια...
Αγαπητε μου Celin επι της ουσιας.περιγραφεις μια πραγματικοτητα που βιωνεται με αντιφασεις που σπανε κοκκαλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο περιφημο "πολυτιμο" αγαθο που παρεχει εν αφθονια ο καπιταλισμος, η ιδιωτικοτητα.η ατομικοτητα,ειναι δικοπο μαχαιρι.
στα χερια μιας μικροαστικης,μικρομεσαιας(με ονειρα προς μεγαλη) ταξης.
Οταν το δικαιωμα του να κανω ο,τι θελω στη προσωπικη ζωη,αποδειχθει οδυνηρη ουτοπια,και ο ελευθερος χρονος χρησιμοποιειται για για να αποπληρωθουν ακριβα, αγαθα που δεν εχω χρονο ουτε προσωπικη ζωη για να τα χαρω,οι μικροαστοι μπορει να παρουν στροφες αναποδες,Τοχουν αποδειξει.
Με την ιδια ευκολια που αντιληφθηκαν το "σοσιαλισμο αυριο" του Ανδρεα,απδειχθηκαν large στις παρτουζες της Τζουλιας,καταναλωσαν απειρες plasma TV και compresor Mercedes,τραγουδησαν την καψουρα στα σκυλαδικα,εμαθαν ξενες γλωσσες (Armani,Gucci,Dolce&Cambana,Rolex,resort)
με την ιδια ευκολια θα τους δεις να μιλανε για σταση πληρωμων,κοινωνικοποιηση,αναδιανομη του πλουτου και γιουργια στα καστρα του Κοκκαλη και του Βαρδινογιαννη.
Ας το βλεπουν εστω ωφελιμιστικα.
Ετσι "προκυπτουν" οι συλλογικοτητες Λακωνα.
Γεματες αντιφασεις και αντιπαραθεσεις.
Και οι επαναστασεις, ανεξελεκτες κραυγες, υμνουν την ατομικοτητα,
γι'αυτο η ιστορια δεν τελειωνει ποτε καθως τα φαντασματα του Καρολου εχουν "ελευθερας" απο κολασεις και παραδεισους.
Mπράβο Celin!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ καλό και έξυπνα στημένο το άρθρο.
Η πάρτυ μας και το καβλί μας να είναι καλά και όλοι οι άλλοι να πανε να γαμηθούν!
Ολοι αυτοί που περιγράφεις βρίζουν τον καπιταλισμό όπως ο γραφικός, πλέον, Cslakonas τον κομμουνισμό, αλλά στο τέλος όλοι τον γλείφουν. Και αυτόν και τους εκπροσώπους του.
Μήπως τους αξίζει τελικά μόνο η πούτσα?
@celin
ΑπάντησηΔιαγραφή"Παθογενης ειναι σκληρη κ αστοχη λεξη,γιατι σημαινει οτι ολοι οσοι προσπαθουν για συλλογικοτητα ειναι ψυχοπαθεις."
Όχι ρε συ δεν είπα αυτό. Είπα ότι η αιτία που κάποιος καταλήγει σε μια συλλογικότητα, η ανάγκη δηλαδή του ατόμου να θέλει να ανήκει κάπου δεν είναι τίποτα άλλο από μία, ας το πω έτσι, εγωιστική δυσλειτουργία. Η κρίση ταυτότητας ή η χαμηλή αυτοεκτίμηση, για παράδειγμα, μας κάνει τις περισσότερες φορές να θέλουμε να βάλουμε μια ταμπέλα. Πάρε ως ακραίο αλλά χειροπιαστό παράδειγμα τους Χρυσαυγίτες. Δες τι μίσος κουβάλανε αυτά τα παιδιά.
Από εκεί και πέρα προφανώς ο Φιλελευθερισμός τύπου Θάτσερ ή Ρίγκαν έχει αποτύχει. Προφανώς το υπάρχον σύστημα παράγει αδικία. Δε θα λέμε τα ίδια και τα ίδια.
Η ιστορία όμως έχει δείξει πως αυτό το καταραμένο κίνητρο του κέρδους είναι τελικά μία πανίσχυρη (αν όχι η μόνη) πηγή παραγωγής ιδεών, καινοτομίας και πλούτου. Τη στιγμή που ο άνθρωπος θα βρει ένα άλλο κίνητρο να παράγει πλούτο και ιδέες σε τέτοια ποσότητα και ποιότητα, τότε θα έχουμε περάσει σε κάποια νέα εποχή, χωρίς να έχει ανοίξει ρουθούνι.
Φιλε Μαχαιρη τη διαβασα την αναρτηση σου,δε γραφεις με το χερι,εσυ γραφεις με τη καρδια κ η γραφη σου παλλεται στη κυριολεξια,ειναι ζωντανη.Σε ευχαριστω για την αφιερωση,να σαι καλα.Συμφωνω κ για το ρισκο που εννοεις οτι οι περισσοτεροι απο εμας δεν ειμαστε διατεθειμενοι να παρουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν συντομα δε θα ειναι ρισκο γιατι δε θα εχουμε τιποτα να χασουμε,εκει βλεπω να αυξανομαστε.
adegia,πολυ μου αρεσε το σχολιο σου,δεν εχω τιποτα να προσθεσω,συμφωνω σε ολα.Ισως εισαι λιγο πιο αισιοδοξος απο μενα,γιατι,δεν υπαρχει μονο ο δρομος του γιουργια στον πχ Κοκκαλη,υπαρχει κ η παθητικη αναδιπλωση στον εαυτο κ η νοοτροπια "αφηνομαι να πεθανω περιμενοντας ενα θαυμα απο τον ουρανο να με σωσει"
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δουμε λοιπον,τι θα κανουμε οι μικροαστοι,θα παρουμε αναποδες στροφες;
Σε ευχαριστω Πειρατη!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Η πάρτυ μας και το καβλί μας να είναι καλά και όλοι οι άλλοι να πανε να γαμηθούν!"
χαχαχαχα,ναι,αυτο ακριβως ειναι το νοημα της αναρτησης!Συνεχως συμπυκνωνεις οσα λεω σε λιγες λεξεις,ειναι ταλεντο αυτο φιλε.
Παντως κ ο cslakonas μιλησε για επερχομενες εξεγερσεις κ ανατροπες,τον εχεις παρεξηγησει λιγο!Ενταξει,ο ανθρωπος εχει ενα αρνητικο κολλημα με τον κομμουνισμο.Αλλα προσπαθει να κρατησει μεσα του εναν εσωτερικο διαλογο με την αντιθετη αποψη,ψαχνεται,για αυτο αλλωστε κ επικοινωνει εδω μαζι μας.Το παραδεχεται κ αυτος οτι οι Ρηγκανοθατσερισμοι εχουν τελειωσει κ πρεπει να βρουμε κατι αλλο.
Θες να διαβασεις αποψεις που θα παρεις πραγματικα αναποδες;ριξε μια ματια εδω,στο μπλογκ της Κατερινας,βγαινει ενας τυπος κ χαρακτηριζει πλεμπα την Αριστερα κ τους ψηφοφορους της,δεν εχω ξαναδιαβασει τιποτα πιο προκλητικο
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=7198952357992295802&postID=9104506188580577
Οσον αφορα το τελευταιο ερωτημα σου,τωρα μεταξυ μας,υπαρχουν καποιοι αμετανοητοι,που δεν τους αξιζει τιποτα παραπανω απο αυτο που λες.
Μια χαρα τους περιγραφει ο marx factor,στη τελευταια σου αναρτηση!
cslakonas νομιζω οτι αυτο που περιγραφεις δε λεγεται εγωιστικη δυσλειτουργια,λεγεται ταση του ανθρωπου για το συνανηκειν,κ ειναι σχεδον αταβιστικη,τη κουβαλαει ο ανθρωπος μεσα στου χιλιαδες χρονια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο τη μια ολοι θελουμε να ανηκουμε καπου,ειναι αυτο το αγελαιο συναισθημα,
απο την αλλη δε πολυγουσταρουμε ο ενας τον αλλον,
τη μια τρεχουμε προς τον Αλλον,
την αλλη αποτραβιομαστε
δε ξερω αν ειναι αντιφατικα αυτα που λεω,μπορει να ειναι,αλλα η ιδια η πραγματικοτητα ειναι αντιφατικη.
Καταλαβαινω ομως αυτο που λες,οτι η χαμηλη αυτοεκτιμηση κ τα συμπλεγματα κατωτεροτητας μπορουν να σε οδηγησουν σε μια κλειστη ομαδα,οπως η Χρυση Αυγη,οπου εκει ολοι ειναι στρατιωτεςν κ υπηρετες μιας κοινης ιδεας
(μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!)
αυτο ομως δεν ειναι συλλογικοτητα,αυτο ειναι διαστρεβλωση της συλλογικοτητας.Γιατι δεν υπαρχει καποιο θετικο περιεχομενο να ενωνει τα μελη της ομαδας,
αντιθετως αυτο που τα δενει,ειναι κατι αρνητικο,δηλαδη το μισος για καποιους αλλους.
Αλλα οταν αυτοπροσδιοριζεσαι αρνητικα,σε συναρτηση δηλαδη με κατι που μισεις,τοτε υπαρχει προβλημα.
Αυτο συμβαινει κ στον χουλιγκανισμο.
Οι χουλιγκανς δεν ειναι καν οπαδοι της ομαδας τους,αυτο που τους ενωνει δεν ειναι η αγαπη της ομαδας τους,αλλα το μισος προς τον αντιπαλο.
Αυτο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ.
Οσον αφορα το κερδος ως παραγωγικο αιτιο ιδεων κ βελτιωση της ζωης μας,δε μπορω να αρνηθω την αληθεια σε αυτο που λες.Αλλα εχει παραγινει το κακο τελευταια.εχουν αποθρασυνθει οι βρυκολακες,δε γινεται να συνεχισουμε ετσι.Χρειαζεται ενας επαναπροσδιορισμος του ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΡΟ ΙΣΟΤΗΤΑΣ
Celin,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουμε βρει μαλλον τα κουμπιά μας. Επομένως, επικοινωνούμε με κλειστά μάτια!
Πλεον, σε καταλαβαίνω από τον τίτλο για το που θα το πας!
Θα μπω στην Κατερίνα για να τσεκάτω αυτό που λες. Συνήθως όλοι αυτοί που απλά κατακεραυνώνουν, δεν εχουν επιχειρήματα για το αντίστροφο.
Αλλά κάστε να πεταχτώ εκεί...