Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Η ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ






Mερα περναει, μερα ερχεται, ολο κ καποιο σιχαμα θα βρεθει, απο τον Ρεν μεχρι τον Γιουνκερ,

απο το Spiegel μεχρι τους financial times,
που θα αναφερθει στην επειγουσα αναγκη αποκρατικοποιησεων. Αλλωστε, ο "εκβιασμος" που γινεται προς την ντοπια πολιτικη ηγεσια εμπεριεχει κ αυτο το νταβατζιλικι: Αν δε συμφωνησετε τα δυο μεγαλα κομματα εξουσιας ΚΑΙ για τις ιδιωτικοποιησεις κομβικων δημοσιων επιχειρησεων, πεμπτη δοση δε παιρνετε.
Και, οπως λεει ο υπηρετης της διεθνους Καπιταλοτοκογλυφιας Υπουργος, διχως τη πεμπτη δοση, η Ελλαδα θα προχωρησει σε σταση πληρωμων στο εσωτερικο της χωρας.
Αφηνουμε απεξω το γεγονος οτι απο τα λεφτα της πεμπτης δοσης η χωρα δε βλεπει φραγκο γιατι αυτα πηγαινουν προς την αποπληρωμη τοκων κ χρεωλυσιων παλαιοτερων επαχθων δανειων,
Αφηνουμε απεξω το γεγονος οτι αυτα που εχουμε παρει, τα εχουμε ξεχρεωσει δεκαδες φορες και πληρωνουμε νταβατζιλικι τα αρπακτικα,
αφηνουμε απεξω το γεγονος οτι ο Υπηρετης απειλει τον λαο του αντι να απειλει με σταση πληρωμων τους ξενους ιδιωτες πιστωτες εξασφαλιζοντας κατι καλυτερο απτο εθνοκτονο Μνημονιο,
νορμαλ ολα αυτα, αλλωστε δε θα ηταν Υπηρετης αν δεν επραττε κατ'αυτον τον τροπο.

Αφηνουμε απεξω και το γεγονος οτι ο θανατος της χωρας δεν θα ειναι η μη καταβολη της πεμπτης δοσης, αλλα ...η καταβολη της..
με καθε δοση, χωνομαστε ολο κ πιο βαθεια μες στα σκατα.

Και παμε στις αποκρατικοποιησεις, για τις οποιες πολλοι εχουν μιλησει αλλα δε ξερω κατα ποσο εχει γινει κτημα στη συνειδηση του λαου τι αυτες σημαινουν.
Το κλιμα για τους δημοσιους υπαλληλους φρονω οτι εχει αλλαξει αρκετα,
απο κει που περσυ ειχαν το ρολο του εχθρου της πατριδας στη καθεστωτικη προπαγανδα, κατι σα τους λαθρομεταναστες,
τωρα αρκετοι εχουμε καταλαβει οτι ολη αυτη η προπαγανδα αποσκοπουσε στο να οδηγηθει η κοινη γνωμη εκει που οδηγηθηκε,
στο να μιλαει δηλαδη το Καθεστως για επειγουσα αναγκη ληψης των αναγκαιων αποκρατικοποιησεων
και στα γκαλοπ ο λαος να συμφωνει, εχοντας στο μυαλο του τους απαραδεκτους γαλαζοπρασινους συνδικαλιστες, τους προδοτες του ρολου τους
και για μερικους απο αυτους, τον πολυ ψηλο μισθο τους.

Λοιπον, για να μη παπαρολογουμε ανεξοδα κ διχως να μπαινουμε στην ουσια του προβληματος:
η χωρα εχει πτωχευσει.
Το κρατος των τοκογλυφοδουλων πληρωνει οποτε θυμηθει μισθους και συνταξεις, παρα πολλοι ανθρωποι περιμενουν μηνες και χρονια για να βγει η ιδια τους η συνταξη.
Αυτη κ μονο η καθυστερηση ειναι λογος για να στηθουν γκιλοτινες και να πεφτουν κεφαλια,
τον ρωτανε τον εξηνταρη αυτοι οι μπασταρδοι πως θα ζησει τα χρονια που περιμενει να του βγει η συνταξη;
Απο τη στιγμη ομως που λεφτα δεν υπαρχουν, δε γινεται καποιοι να τα παιρνουν κανονικα, εστω και μειωμενα, και αλλοι να ψοφανε σα τα σκυλια.
Απο τη στιγμη που πτωχευσαμε, δε γινεται να υπαρχει ο οποιοσδηποτε που να δουλευει στο Δημοσιο,
απο υψηλομισθο κομματοσκυλο του τριχιλιαρου, μεχρι το λιμενεργατη, τον βουλευτη, τον δικαστικο η τον Προεδρο της Δημοκρατιας,
που να παιρνει πανω απο 1800 ευρω.
Το νουμερο ειναι ενδεικτικο προφανως.

Οι δημοσιες επιχειρησεις, οπως η ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ, ο ΟΠΑΠ, τα πετρελαια κλπ
πρεπει οπωσδηποτε να παραμεινουν υπο δημοσιο ελεγχο.
Οχι ομως με μισθους, δωρα μπονους κλπ
που δεν ανταποκρινονται στη κατασταση των δημοσιων ταμειων.
Δε γινεται να πληρωνει ο εξαθλιωμενος τον διπλανο του.

Αλλα, δε φτανει αυτο.
Δε φτανει να τη πληρωσουν κατι δεκαδες χιλιαδες υψηλομισθοι, αλλωστε ετσι ακυρωνω ολα οσα εχω πει ως τωρα. Ακομα κ αυτοι ειναι λαος και με τα λεφτα που παιρνανε, κινουσαν τη αγορα.
Ταυτοχρονα θα πρεπει να επιβληθει δημευση της περιουσιας ολων εκεινων, που η περιουσια τους υπερβαινει καποιο ποσο, κ αυτο το ποσο θα ειναι ενδεικτικο, εγω θετω τις 300.000 ευρω.
(300.000 ευρω συνολικα ως λογαριασμο σε μια οικογενεια)
Απο τους δημοσιους υπαλληλους, τους μεγαλογιατρους, τους μεγαλοδικηγορους,
τους πολιτικους, τους κεφαλαιοκρατες, τους οποιουσδηποτε.
Μια κυνερνηση που εχει πρωτο μελημα το λαικο συμφερον, αυτη θα ειχε ως πρωτη της κινηση.
Θεωρω οτι θα μπορουσε να υπερβει αν το ηθελε το προβλημα με τις off shore,
αλλωστε, μπορει να απαγορευονται ολα αυτα βασει της Ευρωπαικης νομοθεσιας,
αλλα μια τετοια κυβερνηση , πριν απο ολα αυτα, θα ειχε βγει απο την ΕΕ.

Ενας κομμουνιστης ισως θεωρουσε τα παραπανω ημιμετρα, ενας μη-κομμουνιστης θα τα απερριπτε ως κομμουνιστικα.
Εγω τα θεωρω απλα μια καλη αρχη. Και ειναι αυτονοητη προυποθεση οτι τα χρηματα που θα εξοικονομουνταν, θα χρησιμοποιουνταν ως αναδιανομη του πλουτου και στηριξη των μη προνομιουχων, δηλαδη των υπολοιπων 9.500.000 Ελληνων και βαλε, που στις καταθεσεις τους; εχουν κατω απο 300.000 ευρω.
(Αναδιαρθρωση της παραγωγικης βασης με το κρατος να θετει υπο τον ελεγχο του τα παντα, απο την γεωργια μεχρι τον τουρισμο)
Δε θα πηγαινε ουτε ευρω απο αυτα για την αποπληρωμη των τοκογλυφων.

Ολα αυτα τα γραφω ως εισαγωγη στο κυριως θεμα της αναρτησης, που ειναι οι αποκρατικοποιησεις.
Και για να πω οτι ο λογος που πρεπει να τις πολεμησουμε, σαν εθνος, δεν ειναι για να διατηρησουν καποιοι τα προνομια τους εις βαρος των υπολοιπων.
Αλλα γιατι οι αποκρατικοποιησεις θα ειναι ο θανατος της Ελλαδας.
Οχι, δε θα κατσω να το αποδειξω αυτο. Οποιος εχει διαβασει το ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ, το γνωριζει ηδη πολυ καλα, οποιος δεν το εχει διαβασει, να τρεξει αμεσως τωρα να το κανει.
ΕΔΩ
καποια αποσπασματα.

Παντου οπου εισεβαλλαν αυτα τα σιχαματα του ΔΝΤ επεβαλλαν τις αποκρατικοποιησεις και την απορρυθμιση της αγορας, για να μπορουν οι ξενες επιχειρησεις να αγοραζουν για ενα κομματι ψωμι τον πλουτο μια χωρας και να την ελεγχουν.
Ο λογος που οι καπιταλοτοκογλυφοι ελεγχουν τον πλανητη, η μαλλον, ενας απο τους λογους, ειναι κ αυτος.Οι εθνικοποιησεις τραπεζων κ η κοινωνικοποιηση των μεσων παραγωγης ειναι η μοναδικη αντισταση απεναντι στη Τοκογλυφια.
Κ αυτα τα δεινα της παγκοσμιοποιησης δε γινεται να σταματησουν παρα μονο με μια εστω προσωρινη στροφη προς το Εθνος-Κρατος. Και την οικοδομηση των μετεπειτα απαραιτητων πολιτικων συμμαχιων προς μια πολυ διαφορετικη κατευθυνση βεβαια απο τη καταπνιξη της εγχωριας οικονομιας.

Γραφει ο δικηγορος Μακης Τζιφρας στη σημερινη REAL NEWS

"Περυσι πιστεψαμε οτι δανειστηκαμε για να μη χρεωκοπησουμε, φετος ξερουμε πια οτι η "δανειακη συμβαση-Μνημονιο" δεν δεσμευει την τροικα να καταβαλει τις δοσεις προς τη χωρα μας ως "τοκοφορο στηριξη" αν δεν ακολουθησουμε ο,τι εισηγειται. Φυσικα, δεν προκειται νομικα για "δανειο", ουτε για στηριξη, αλλα για μια "συμφωνοα κυριων" περι συνδιαχειρισης του χρεους της χωρας
και κατ'επεκταση των πορων της.
Προσφατα, μαλιστα, συμφωνηθηκε τα χρηματα αυτα να δινονται μονο αν η διαχειριση ολων των κερδοφορων κρατικων εποιχειρησεων και, κατ'επεκταση, τα εσοδα τους, περασουν σε τριτους ιδιωτες.
Λογικα, ενας τετοιος ορος ειναι "αδιανοητος" σε δανειο, καθως δια των εσοδων αυτων ο καθε
"οφειλετης" προσδοκα να αποπληρωσει το χρεος του.
Ειναι λαθος δηλαδη να παραδωσουμε τη διαχειριση και τα εσοδα της περιουσιας μας για να εισπραξουμε τα χρηματα της στηριξης.
Γιατι, σε μια τετοια περιπτωση, δεν ξεχρεωνουμε και, χανουμε, επιπροσθετα, καθε δυνατοτητα αυτοδυναμης αποπληρωμης του χρεους.
Επιχειρηματα οπως   ,οτι το κρατος δεν πρεπει να εχει ρολο επιχειρηματια, πρεπει να γινει μικροτερο, πρεπει να αποσοβιετικοποιηθει, δεν συνιστουν πειστικο αντιλογο, οταν με αυτη τη διαθεση κρατικης περιουσιας η αναδιανομη της δυναμης εντος ενος "κρατους οφειλετη" οριστικοποιειται εις βαρος του.Οι ιστορικοι του μελλοντος ας καταγραψουν τις αντιρρησεις μας"


Υστερα απο ολα αυτα, ο καθενας μπορει να καταλαβει τη συμπαιγνια μεταξυ Κυβερνησης και Αξιωματικης Αντιπολιτευσης
Οταν το μειζον διακυβευμα εδω ειναι η διατηρηση του κρατικου ελεγχου στις δημοσιες επιχειρησεις,
για την ακριβεια η επανακτηση του ακομα κ εκει οπου εχει παραχωρηθει,
το να συμφωνεις με τις ιδιωτικοποιησεις και ταυτοχρονα να εγκαλεις τη κυβερνηση γιατι δε προχωραει γρηγοροτερα σε αυτες,
αποδεικνυει οτι η συγκρουση και η διαφωνια πασοκ κ νδ ειναι τεχνητη, ψευτικη, συνεννοημενη.
Τη ΝΔ τη νοιαζουν οι φορολογικοι συντελεστες των ιδιωτικων επιχειρησεων, θελει να γινουμε Ιρλανδια, θελει δηλαδη τα καθαρματα οι κεφαλαιοκρατες να πληρωνουν ακομα λιγοτερα φορο.
Ταυτοχρονα, δε την εχω ακουσει να μιλαει για αυτη την αλητικη, παναθλια κ ατιμη κινηση να ανεβει ο φορολογικος συντελεστης απο το 11% στο 23%, στα προιοντα που καταναλωνει ο μεσος Ελληνας που συνεχως φτωχοποιειται. Να ανεβει ο γυρος, ο καφες, το ψωμι, το τυρι, το γαλα.
Δε την εχω ακουσει να μιλαει για την αυξηση στη ΔΕΗ
αν ειναι δυνατον, κι ομως:οι μαφιοζοι σκεφτονται να αυξησουν ΚΑΙ ΑΛΛΟ τα τιμολογια
.. θα κληθουμε να πληρωνουμε χρυσαφι το ρευμα ανακαλυπτοντας τη γοητεια της ζωης των προιστορικων ανθρωπων που ζουσαν μες στις σπηλιες κ στα σκοταδια.
Πανω το πετρεαλαιο θερμασης, πανω το φυσικο αεριο, εξαπατωντας τους ιδιωτες κ τις επιχειρησεις που εσπευσαν να βαλουν φυσικο αεριο νομιζοντας οτι εχουν να κανουν με ανθρωπους κ οχι με  αλητες.
Εξοντωση κ θανατος για τους πολιτες, οι οποιοι βλεπουν το αιμα τους να χυνεται διχως να ανταποδιδουν.

Αυτο δε μπορει να συνεχιστει, ουτε θα συνεχιστει. Ο πολιτης θα αντισταθει.
Η ανταποδοση του "αιματος" ξεκινησε στο Συνταγμα κ στις πλατειες.
Συμβολικα μιλωντας....



ΥΓ Ο λαος εχει καταλαβει οτι ο Σαμαρας δεν ειναι ουτε μισο τοις εκατο παραπανω πατριωτης απο οτι ο ΓΑΠ. Για αυτο ανταμειβουν και τους δυο με ιστορικα χαμηλα ποσοστα στις δημοσκοπησεις.
Αλλα για οποιον ακομα διαφωνει,
ας ριξει μια ματια εδω
http://grliberal.blogspot.com/2011/03/wikileaks.html
Τα wikileaks ειναι απορρητα εγγραφα της Αμερικανικης Κυβερνησης.
Ενας χακερ, ο Τζουλιαν Ασαντζ, τα εβγαλε δημοσια κ κυνηγηκε ανελεητα απο τους Αμερικανους.
Εδω αποκαλυπτονται καποια πραγματα για τον συμμαθητη του Γαπ, προεδρο της ΝΔ

32 σχόλια:

  1. Mε συγχωρειτε...Αλλα εγω θα ηθελα λιγο να σταθω...
    Στην "αποκρατικο ποιηση..Μαλλον την "αποπατριδοποιηση" των πολιτικων...
    Αυτοι που ΨΗΦΙΖΟΥΝΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ...Ειναι επιλεγμενοι και φανερα...Αντιπατριωτες...!!!
    Ειναι ανθρωποι ταγμενοι δουλοι στα ξενα συμφεροντα, σπουδαγμενοι και μεγαλωμενοι...Να μη νοιωθουν αισθηματα...
    Ουτε για τον τοπο...
    Ουτε για τον κοσμο...!!!
    Ετσι βλεπουν ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ την καταστροφη των παντων...Προκειμενου να σωσουν τα συμφεροντα που
    εκπροσωπουν...

    Δειτε...Η Παπαρρηγα ΦΑΙΝΕΤΑΙ πατριωτισσα...
    Κυρισσοντας..πατριωτικα την επανασταση του Προλεταριατου...Στη χωρα μας...
    Ενω δεν πιστευει ιδεολογικα στα κρατη...!!!
    Και το κανει αυτο,νομιζω, επειδη ακριβως βλεπει
    οτι με την δυναμη της υπογραφης τους, οι ξενοδουλοι...Θα γυρισουν τον τοπο στις σπηλιες...!!!
    Πριν να προμοταριστουν αυτοι...Για να λαβουν τα αξιωματα τους...ΕΠΙΛΕΧΤΙΚΑΝ απο τους ξενους, για να μπορουν ανετα να σφαξουν και τη μανα τους...
    Για τη χαρη του διεθνοποιημενου Κεφαλαιου...!!!
    Θα πουληθουν τα παντα στις παντοδυναμες πολυεθνικες...Με τα διοικητικα συμβουλια, που χειριζονται ποσα ασυλληπτα...
    Και εμεις θα τρωμε χορτα του βουνου...Και ζωα
    αγρια της υπαιθρου...
    Η θα ενταχθουμε εθελοντες, στα σχεδια τους...
    Ως γραναζια της ...απειρης και επ απειρον κερδοφοριας τους...

    Μπορουμε να σπασουμε την νομιμοτητα της εκλογης
    των πουλημενων τομαριων..;;;
    Να γινουμε περισσοτεροι...Ικανοτεροι και πιο μορφωμενοι πολιτικα απο τους δουλους τους...;;
    Να δουμε...Οτι καθε πουλημα...Μας αποκλειει...
    Ζωντανους-νεκρους...Απο την υπηρεσια που πωλειται..;;;
    Αν οχι...
    Θα εχουμε συναινεσει...Με το στομα και την υπογραφη, αυτων που ΕΜΕΙΣ στειλαμε εκει να "μας"
    εκπροσωπησουν...
    Στην δικη μας εξαθλιωση...!!
    ΤΕΛΕΙΑ....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαχαιρη, καλα τα λες.

    "Μπορουμε να σπασουμε την νομιμοτητα της εκλογης
    των πουλημενων τομαριων..;;;"

    Ναι,μπορουμε. Το εδειξε η συγκεντρωση χθες στο Συνταγμα. Ερχονται κ "χειροτερα", για εμας ναι, αλλα και για αυτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν μπορώ να καταλάβω celin γιατί σ αυτό τον τόπο από τους παλιούς καιρούς ακόμα,έχουμε πολιτικούς πουλημένα τομάρια που ο μόνος τους σκοπός είναι το ξεπούλημα της χώρας.
    Δε λέω κεφαλαιοκράτες αστοί είναι όλοι τους δε νοιάστηκαν ποτέ για τους φτωχούς,όμως τέτοιο ξεπούλημα είναι πρωτοφανές σ αυτό τον τόπο.
    Βλέπω τον Ερντογάν,βλέπω τον Πούτιν και λεω ότι μπορεί να μην είναι άγιοι,όμως προσπαθούν λίγο και για το καλό της χώρας τους.Εμας κάνουν τα αδύνατα δυνατά να καταστρέψουν αυτή τη χώρα.Το προσπαθούν δηλαδή,αυτό βλέπω.
    Ηταν πριν λίγες μέρες σε κάποια εκπομπη της Τ.V ένας πρώην οικονομικός συμβουλος του ΓΑΠ.Επέμενε ο άνθρωπος ότι πρότεινε πάρα πολλές λύσεις στον πρωθυπουργο πριν υπογράψει το μνημόνιο,για τη μείωση του χρέους,όμως αυτός ήταν ανένδοτος.Εγώ δεν ξέρω οικονομικά,όμως ήταν τόσο απλές,και μου φάνηκε ότι θα βρισκόταν λύση.Ποιός ξέρει λοιπόν τι συμφωνίες έκανε πριν για να αναρριχηθεί στην εξουσία,και δεν μπορούσε μετά να κάνει τίποτα.
    Ολοι μας λίγο πολύ αγαπάμε αυτόν τον τόπο.Είναι δυνατόν αυτά τα πουλημένα τομάρια να είναι τόσο μεγάλοι προδότες;
    Δεν ξέρω,είλικρινά θλίβομαι μ αυτή την κατάσταση.Και δεν φοβάμαι μόνο για τα εσωτερικά μας,αλλά πολύ περισσότερο για τους εχθρούς μας που καιροφυλακτούν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Celin συμφωνώ και επαυξάνω με ότι λές αλλά ενίσταμαι για το λινκ που καταδεικνύει και καλά το ποιόν του Σαμαρά και εξυψώνει την Ντόρα (απ' ότι είδα το μπλογκ είναι πολύ φιλικό προς την Ντόρα κάτι που με έβαλε σε υποψίες).

    Λοιπόν, ο συγγραφέας δεν αναφέρει πουθενά πηγή. Περίεργο γιατί τα wikileaks είναι ιντερνετικά πλάσματα και λινκάρονται.

    Όσο και αν έσπασα τα νεύρα μου εγώ αυτό το wiki δεν το βρήκα. Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά σε ένα ψαχτήρι των leaks (http://cablesearch.org/) προσπαθώντας με κλειδί το Samaras βρήκα μόνο δύο leaks στα οποία αναφέρεται ο Σαμαράς μία φορά και πάντως δεν έχουν καμία σχέση με αυτό το leak όπου λινκαρεις.

    Παρακαλώ υπέβαλλέ τις διαμαρτυρίες μου στον διαχειριστή του εκεί μπλογκ (δεν ασχολούμαι άλλο με μπλογκ διαφημιστικά της Κας Μπακ ή του Κου Σαμαρά - ελάχιστα μ' ενδιαφέρουν οι φαγωμάρες της Δεξιάς στην Ελλάδα).

    No source - No party.

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλως ηρθες greektroit.
    Το μπλογκ στο οποιο παρεπεμψα δεν το παρακολουθω, τυχαια το ανακαλυψα πριν λιγους μηνες, οταν εγιναν γνωστα τα oσα αναφερει εκει, γκουγκλαρα Σαμαρας-wikileaks, για να βρω περισσοτερες πληροφοριες, και επεσα εκει.
    Θυμαμαι οτι ειχα κανει μια μινι διασταυρωση με αλλα σαιτ και ειδα οτι πανω κατω, τα ιδια γραφονταν κ αλλου.
    Καποια απο αυτα τα ειχα διαβασει και στο σαιτ της Καθημερινης, η οποια εχει σε αποκλειστικοτητα τα wikileaks στα οποια αναφερονται οι επαφες των Αμερικανων Αξιουματουχων με ντοπιους πολιτικους.

    Δυστυχως.Καμια εμπιστοσυνη δε μπορεις να εχεις σε αυτη την εφημεριδα.

    Θα ψαξω στη γκουγκλ να βρω κ αλλες πηγες,
    κοιτα, δεν αποκλειω το γεγονος να επεσα θυμα παραπληροφορησης.
    Αλλα δεν αλλαζει κατι στη γνωμη μου για τον Σαμαρα.
    Η σταση του απεναντι στις ιδιωτικοποιησεις ειναι εθνικα εγκληματικη κ βλαβερη για τα λαικα συμφεροντα.
    Μονο κ μονο απο αυτο, καταλαβαινεις τι ρολο βαραει.

    Παντως η ενσταση σου κατατεθηκε και σε ευχαριστω, καλο ειναι να ειμαστε προσεκτικοι σε ο,τι παραπεμπουμε (Για μενα παει αυτο:)

    Θα το ψαξω παντως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Ολοι μας λίγο πολύ αγαπάμε αυτόν τον τόπο.Είναι δυνατόν αυτά τα πουλημένα τομάρια να είναι τόσο μεγάλοι προδότες;"

    sunshine, πολλοι απο εμας, κι εγω οπως εσυ, διερωτωμαστε ,μολονοτι κραζουμε κ φωναζουμε, καπου λεμε μεσα μας "Ρε μπας κ υπερβαλλω;Ειναι δυνατον να πηραν την εξουσια οι εχθροι στην ιδια μας τη χωρα;Μηπως τα παραλεμε, μηπως συμβαινει κατι που δε μπορω εγω να καταλαβω;"

    Μακαρι να υπερβαλλαμε...αλλα, δεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "
    Ημερομηνία: 22.03.2011 | 00:41
    Wikileaks: Ο φιλοαμερικανός Αντώνης Σαμαράς
    Τα ελληνικά και κυπριακά Wikileaks στην «Κ»
    «Η επανεμφάνιση του φιλοαμερικανού Αντώνη Σαμαρά από την πολιτική ερημιά» γράφει ο πρέσβης των ΗΠΑ τον Ιανουάριο του 2009 για τον σημερινό αρχηγό της Ν.Δ. και νεοδιορισθέντα τότε υπουργό Πολιτισμού Αντώνη Σαμαρά «είναι καθαρά σχεδιασμένη ως ένας τρόπος να επανεισαχθεί στην κυβέρνηση της Ν.Δ. προετοιμάζοντάς τον για μεγαλύτερα πράγματα στο μέλλον».

    http://www.kathimerini.com.cy/index.php?artid=41329&modid=1&pageaction=kat&show=Y

    Οταν ο ιδιος ο Αμερικανος πρεσβης τον χαρακτηριζει ως "φιλοαμερικανο", τα υπολοιπα ειναι περιττα..Παντως, εδω, στο σαιτ της Καθημερινης, δε βλεπω να γραφονται τα υπολοιπα του αλλου σαιτ, οφειλω να το ομολογησω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. greektroit, ριξε μια ματια εδω, τη βρηκα τη πηγη
    http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_12_20/03/2011_436448

    τελικα δεν επεσα θυμα παραπληροφορησης.
    Το grliberal τα φουσκωνει λιγο αλλα η ουσια δεν αλλαζει.
    Ο Σαμαρας διαβεβαιωνε οντως τους Αμερικανους οτι
    "η επίσκεψη των Ρώσων ειδικών για τα θωρακισμένα οχήματα δεν θα έμοιαζε καλή και υποσχέθηκε ότι όλοι όσοι έπρεπε να το μάθουν, θα το μάθαιναν"

    κ αυτο ειναι ξεκαθαρο σαμποταζ της ελληνορωσικης προσεγγισης την οποια επιχειρησε ο Καραμανλης.

    Η Καθημερινη εχει την αποκλειστικοτητα των wikileaks,ετσι κατα τεκμηριο προκυπτει η αυθεντικοτητα τους
    (Διχως βεβαια και παλι να μη μπορουμε να βαλουμε το χερι μας στη φωτια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα wikileaks απ' όσο ξέρω είναι διαχυμένα σε 500 τόσους mirrors και αν και δεν έχω καταλάβει με ποιά κριτήρια ορίζεται ο ρυθμός που αποκαλύπτονται πάντως δεν νομίζω ότι απ' την στιγμή που αποκαλυφθούν είναι στην δικαιοδοσία κανενός.

    Το τελευταίο όντως είναι παρόμοιο με του ανωτέρω μπλογκ ωστόσο και πάλι λείπει οποιαδήποτε αναφορά (λεξικογραφική, index, οτιδήποτε) ώστε να μπορεί να εντοπιστεί το έγγραφο στις βάσεις των mirrors.

    Μπορεί να είναι και μούφα (δεν θα μου έπεφτε το σαγόνι με την συγκεκριμμένη φυλλάδα), μπορεί να είναι και απλά κακή δημοσιογραφία.

    Τέσπα. Δεν είχα διάθεση να στην πώ.



    ΥΓ: Το αρχικό μπλογκ απ' όπου ο μπλόγκερ αναδημοσίευσε φαίνεται πως ειδικέυεται στο βρίσιμο του Σαμαρά και την εξύψωση Ντόρας-ΛΑΟΣ. Έ, ρε κουρκούτια στην λαϊκή δεξιά. Τσ τσ τσ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΕΛΙΝ!!!

    ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΝΚ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ.

    ΑΣΤΕΙΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ Η ΝΤΟΡΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΦΙΛΟ - ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΣΜΟ Η ΠΑΛΛΑΚΙΔΑ ΤΟΥ ΣΤΕΗΤ ΝΤΗΠΑΡΤΜΕΝΤ.

    ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ.

    ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δε θεωρησα οτι πηγες να μου τη πεις, καμια σχεση, απλα με προβληματισες και καθησα να το ψαξω ως οφειλα.
    Τα mirrors που αναφερεις, δεν τα γνωριζω, δεν το κατεχω πολυ το -διαδικτυακο-αθλημα!Ψιλοασχετος ειμαι.
    Την ιδια γνωμη εχουμε για τη Καθημερινη..
    Αλλα νομιζω οτι εδω δε μας λεει παπαριες, αλλωστε θυμαμαι οτι υστερα απο αυτες τις αποκαλυψεις, η επισημη ΝΔ ειχε τουμπεκιαστει κ ψελλιζε μισολογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλως τον Θερσιτη!
    Αν με ρωτουσες περσυ μεταξυ Ντορας-Σαμαρα για το ποιος ειναι λιγοτερο διεφθαρμενος και Αμερικανακι, θα σου απαντουσα τον δευτερο.
    Τωρα , σου απαντω "Ακριβως το ιδιο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΙΟ ΚΑΦΑΛΑΙΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ Η ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΖΑΠΠΕΙΟ ΔΥΟ ΟΤΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΕ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΛΑΟ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΦΙΛΕ ΜΑΧΑΙΡΗ

    Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΑ.

    ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΗΡΩΙΚΟΥ ΚΚΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΟΝΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.

    ΟΜΩΣ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΣΙΜΟΥ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ.

    ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΕΞΕΙ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΕΑΜ - ΕΛΛΑΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΤΑΝ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ ΚΑΙ Ο ΓΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ.

    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΚΣΤΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΠΕΚΤΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΤΙΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΘΑΝΑΤΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΓΑΙ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΑ ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ ΤΗΣ Η ΝΤΟΠΙΑ ΚΑΙ ΞΕΝΗ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ.

    ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΓΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΤΑΔΙΕΚΝΥΟΥΝ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.

    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ ΠΡΟΘΑΛΑΜΟΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΑΤΑΞΙΚΗΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΤΑΔΙΑ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θερσιτη, οσο βλεπω στα γκαλοπ τον λαο να εξακολουθει να ειναι υπερ των αποκρατικοποιησεων, με πιανει καταθλιψη. Ειναι δυνατον να μη καταλαβαινουν τη που@@α που τους (μας) περιμενει;

    τελοσπαντων, το καλο ειναι πως το ποσοστο αυτο οσο παει κ μειωνεται..για αυτο κ καθησα να γραψω ολο αυτο το κατεβατο, για να βαλω ενα ελαχιστο λιθαρακι στο να γινει αυτο το ποσοστο μια θλιβερη μειοψηφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΕΛΙΝ

    Ο ΛΑΟΣ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΤΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ.

    ΑΦΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ. ΤΑ ΕΙΧΕΣ ΚΑΤΑΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΣ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ JACKASS KAI ΤΑ ΛΟΙΠΑ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να σαι καλα, φιλε.
    Να και το αρθρο, για οποιον εχει περιεργεια
    http://celinathens.blogspot.com/2011/01/blog-post_03.html
    ζητω η μαλακια και τα καραγκιοζιλικια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "...Και παμε στις αποκρατικοποιησεις, για τις οποιες πολλοι εχουν μιλησει αλλα δε ξερω κατα ποσο εχει γινει κτημα στη συνειδηση του λαου τι αυτες σημαινουν."

    Ο λαός φίλε Σέλινε, δεν βλέπει παρά μόνο τούτο. Εγώ έμεινα στην απέξω κι εσύ βρέξει χιονίσει τα παίρνεις και μάλιστα χοντρά.
    Είμαστε τόσο διαιρεμένοι, που οι νερουλάδες ας πούμε νοιάζονται για το αν ιδιωτικοποιηθεί ο ΟΥΑΘ (θεσσαλονίκη είμαι βλέπεις), μα αδιαφορούν για το αν ιδιωτικοποιηθεί η ΔΕΗ, οι υπάλληλοι της οποίας νοιάζονται για το ακριβώς αντίθετο.
    Και για όλους αυτούς αδιαφορεί ο τελειωμένος ιδιωτικός υπάλληλος, ο οποίος αδιαφορεί (γιατί τόσο του κόβει όπως κι ολονών μας), αρκεί που κι οι υπόλοιποι θα πέσουν στο χάλι το δικό του.
    Όλα μας αφορούν, μα στήθηκε τόσο έξυπνα δεκαετίες τώρα το παιχνίδι, θέλαμε να το χάψουμε γιατί βόλευε, οι κακοί μόνο μαλάκες δεν είναι όταν έχουν να κάνουν με την υπεράσπιση της τάξης τους, ενώ εμείς θεωρούμε φερ ειπείν λογικό ο ιδιωτικός υπάλληλος να αμοίβεται με 3.000 ευρώ ας πούμε (ιδιώτης είν τ αφεντικό, όσα θέλει μου δίνει, απο σένα τα παίρνω;), παραβλέποντας πως πράγματι από μένα τα παίρνει, αφού για να στα δώσει θ αυξήσει την τιμή προϊόντος και βγάζουμε χολή στις αμοιβές των μη ιδιωτικών υπαλλήλων αφού τους πληρώνουμε εμείς οι υπόλοιποι.
    Κι εδώ ισχύει το εξής παράδοξο. Περισσότερη χολή να βγάζουν, αυτοί που δεν πληρώνουν δραχμή φόρο για να πληρωθούν οι του δημοσίου οι οποίοι παρεπιτόντως, με τις σταθερές κι ίσως υψηλότερες εισφορές τους τους συντηρούν.
    Καφετερίες, ψιλικατζίδικα, βενζινάδικα, ταβέρνες, μικρομάγαζα ρούχων και τροφίμων και δεν συμμαζεύεται, ως τώρα επιβίωναν χάρις στο κάτι τις αυτών που τώρα μας φταίνε τάχα μου.
    Ανθρωπάκια είμαστε. Κι επιμένω στην πάγια θέση μου, πως μας αξίζει ό,τι μας κάνουν.
    Όταν είσαι μικρόψυχος, εκπαιδεύεσαι γι αυτό, το συντηρείς και σου αρέσει, να περιμένεις κάποτε να στραφεί εναντίον σου.
    Η ιδεολογία του να ψοφήσει κι η κατσίκα του γείτονα κυριάρχησε και μας πήρε και μας σήκωσε...

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γειά σου mbiker.
    Tι κάνεις ρε θηρίο;δεν ξαναπέρασες απ'το μοτοσακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μοτοσακό ολόκληρο Βαραδέρο που δεν το φτάνω κιόλας; :)
    Μ άλλον με μπερδεύεις ανώνυμε31 Μαΐου 2011 11:09 π.μ.

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οχι δεν σε μπερδεύω ξέρω ότι έχεις βαραδέρο,λέω ότι δεν ξαναφάνηκες στο μοτοσακόπαιδο.
    κατάλαβες τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. :))))
    Κατάλαβα. Είχαμε μια διαφωνία για μια κυρία (μην πάει ο νου σου στο κοκό και αντιπαλους και τέτοια), διαφωνία ως προς το κατά πόσο ήταν αξιόλογο άτομο κατάληψης κυβερνητικής θέσης (εγώ υποστήριζα πως ένα φεγγάρι δήθεν ηθοποιάς, γυμνές φωτογραφήσεις σε αντρικά περιοδικά), με εν γένει πορεία και προσόντα κάποια σεμινάρια, δεν πρέπει να θεωρηθεί προσωπικότης κι ικανή για κατάληψη τέτοιας θέσης, ο άλλος διαφωνούσε αρκούντως βρίζοντάς με, μου την έσπασε και βαρέθηκα. Είπαμε αναρχική ιδεολογία, μην το κάνουμε και τελείως μπουρδέλο το μαγαζί...

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μάλιστα,το έχει αυτό θέλει να περνάει το δικό του.
    Ηλίας
    (celin συγγνώμη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγανακτισμένοι :

    We're on a road to nowhere
    Come on inside
    Takin' that ride to nowhere
    We'll take that ride

    Πεταλωπρετεντερηδοαλαφούζοι :

    We can tell you what to do
    But we'll make a fool of you
    And it's all right, baby, it's all right

    για την παράφραση των στίχων των talking heads

    LOLA

    ΥΓ εύχομαι πραγματικά να έχω άδικο και κάτι καλό να προκύψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Celin,

    Κατ' αρχάς σε ευχαριστώ για την υπεράσπιση, την βρήκα πραγματικά συγκινητική, και επιπλέον σημαντική στην πολιτική συγκυρία την οποία διανύουμε εσχάτως, και η οποία είναι εξόχως κρίσιμη και συνεπώς πονηρή.

    Κατά δεύτερον, θα ήθελα να σε καλέσεω να ρίξεις μια καλή και προσεκτική ματιά στο ποστ και στη συζήτηση εδώ: http://radicaldesire.blogspot.com/2011/05/blog-post_31.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αντωνη, αναφερεσαι απο οτι καταλαβα στην αναρτηση του old boy.
    Να σαι καλα,χαιρομαι που χαρηκες με αυτο.
    Θεωρησα αυτονοητο να ξεκαθαριζονται καποια πραγματα γιατι τελευταια εχουμε μπερδευτει πολυ μου φαινεται.

    Οσον αφορα τη προτροπη σου, τρελη συμπτωση!
    Οπως θα ειδες, τη στιγμη που εγραφες αυτο το σχολιο εδω, ημουν ηδη σε αυτη την αναρτηση εκει και τη σχολιαζα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λολα, αν δε περασουμε απο το the road to nowhere στο psycho killer, δε κανουμε τιποτα!
    Οκ, το ευφυολογημα μου ειναι επιπεδου Σεφερλη.
    Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι μαλλον συμφωνω μαζι σου αν και πιστευω οτι ,οσο απαραιτητο κ αν ειναι αυτο που γινεται,
    το οτι δηλαδη ο λαος βγηκε στον δρομο,

    διχως να εξοργιστει, να θυμωσει κ να αντιληφθει πως τα πραγματα δε θα αλλαξουν αν δεν καταλαβουμε επακριβως τη κατασταση
    κ αν δε αντιληφθουμε πως τιποτα δεν αλλαζει διχως θυσιες,

    τοτε ο δρομος θα παραμεινει οντως δρομος στο πουθενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. mbiker,ειναι τετοιο το κλιμα που δεν εχει παρει μπαλα μονο τους δημοσιους,
    λιγα εχουν ακουστει για τους ελευθερους επαγγελματιες;Για βενζινοπωλες, ηλεκτρολογους, υρ=δραυλικους, δικηγορους, ταξιτζηδες κλπ

    Κοια τωρα. Ολα αυτα που εχουν ακουστει για ολους, δε στερουνται αληθειας. Και τεμπελορουσφετια ειναι αρκετοι στο Δημοσιο, και φοροφυγαδες ειναι οι ελευθεροι επαγγελματιες
    και οι περισσοτεροι απο εμας κοροιδευαμε αλληλους, πιαναμε ο ενας τον κωλο του αλλου.

    Εσυ πισω απο μια πολεοδομια η μια εφορια οταν εξυνες τα τετοια σου κ δεχοσουν δωρακια για να προωθησεις την υποθεση μου
    κ εγω οταν ερχοσουν στο ταξι μου με πειραγμανο ταξιμετρο, οταν με φωναζες να σου φτιαξω τα υδραυλικα και σου παιρνα οσα γουσταρα διχως αποδειξη,
    οταν σου εφτιαχνα τα δοντια κ εκανα τα ιδια.

    Μονο η πετρα ειναι αθωα, ελεγε ο Χεγκελ.

    Τωρα, αν δε ξεριζωθει αυτη η φιλοσοφια της αλληλοεκμεταλλευσης και της κουτοπονηριας,
    τη βαψαμε.
    Κ αν λες οτι οσα παθαμε μας αξιζουν, δε λες κατι λαθος, αλλα, οπως εχω ξαναπει, καποιες φορες, το να λες κατι σωστο, αποτελει τη λαθος επιλογη.

    Οσο μαλακες απτη φυση μας κ αν ειμαστε, για αυτο εκλεγουμε εξουσιες και φτιαχνουμε νομους, για να υπαρχιυν καποιοι που τιθασσευουν τη μαλακια μας και να επιβαλλουν μια οσο το δυνατον πιο δικαιοκρατουμενη κοινωνια.

    Η αντικειμενικη ευθυνη ανηκει στα μπασταρδια που δημιουργησαν αυτη την εκτρωματικη κοινωνια.
    Αυτοι πρεπει να πληρωσουν.

    Απο ενα σημειο κ μετα, η αυτοκριτικη κατανταει αυτομαστιγωμα και καλα να αυτομαστιγωνονται οι καθολικοι στις Φιλιππινες που ειναι και το εθιμο,
    εδω που φτασαμε το αυτομαστιγωμα δε βοηθαει πουθενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. celin
    Με παραξήγησες.
    Δεν υποννοώ πως καλά να πάθουμε τέτοιοι πούμαστε, επειδή ο ένας έκλεβε τον άλλο.
    Σιγά μη στάξει η ουρά του γαϊδάρου, στην ευρώπη κι αμερική κάνουν κάτι διαφορετικό;
    Λέω απλά, καλά μας κάνουν όσο είμαστε ακόμα εαυτούληδες, διαιρεμένοι, αφελείς και κακοί- κάκιστοι κληρονόμοι αυτών των κληρονομημάτων των πατεράδων μας που αυτοί ξέρουν τι τράβηξαν για να τα κερδίσουν και να τα περάσουν στ άχρηστα χέρια μας.
    Άχρηστα, γιατί δεν μπορούν να κρατήσουν, όχι μόνο ένα θεσμοθετημένο κατώτερο μεροκάματο, μα πολύ πιο σημαντικά, που έχουν να κάνουν με το αν οι ως πρότινος ήρωες της χώρας εξακολουθούν να νοιώθουν ήρωες στον τάφο τους κι ικανοποιημένοι γιατί θυσιάστηκαν για κάποιο γενικότερο καλό, ή αναθεώρησαν και νοιώθουν γκράν μαλάκες, τα κορόιδα της ιστορίας.

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ευχαριστώ celin για το καλωσόρισμα,αλλά είμαι καιρό εδώ.

    Ηλίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή