Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

10.000.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ




10.000.000 Ελληνες πεσαν απ'τα συννεφα με τις αποκαλυψεις του περιοδικου Επικαιρα,
που αποκαλυψαν οτι το καμαρι της πατριδας, ο Κινγκ Κονγκ του Ελληνισμου, ο αγρυπνος προστατης των συμφεροντων μας, ο Ροκυ Μπαλμποα της Ρωμιοσυνης,

ο ΓΚΑΠ,

λιγο πριν ερθει η ευλογημενη μερα οπου θα εκλεγοταν Πρωθυπουργος,
διαβεβαιωνε τον Αμερικανο πρεσβη Σπεκχαρντ,
οτι "δεν θα ακολουθήσει την πολιτική του Καραμανλή προς τη Ρωσία, λέγοντας ότι θα επανεκτιμήσει τον αγωγό Μπουργκάς- Αλεξαδρούπολη και τη συμφωνία για τον South Stream. Θα απευθυνθεί, επίσης, σίγουρα στους ομολόγους του στην Τουρκία και τη “Μακεδονία”.
 http://www.lifo.gr/now/view/4755
Δηλαδη, τι μας λενε τα Επικαιρα, του γνωστου για τα Αντιπαπανδρεικα και αντιπασοκικα αισθηματα, Λιβανη;
Οτι ο ΓΚΑΠ διαβεβαιωνε τους Αμερικανους πως μολις εκλεγει, θα εφαρμοσει πιστα τις επιθυμιες τους;
Δηλαδη, αποκλειεται η συμπτωση αποψεων ΓΚΑΠ και Αμερικανων, να ειναι τυχαια;
Σε λιγο, θα βρεθει κανας παρανοικος να μας πει οτι ο ΓΚΑΠ εκανε ο,τι εκανε για να αποσταθεροποιηθει το Ευρω και να ενισχυθει το Αμερικανικο Δολαριο, το οποιο κατρακυλουσε
και θα εχανε συντομα τη θεση του ως το ν1  παγκοσμιο αποθεματικο νομισμα!
Σε λιγο θα μας πουνε οτι για αυτο εγιναν και τα swamps με τη Γκολντμαν Σαξ,
για την αποκρυψη του Ελληνικου χρεους και την εισοδο στο Ευρω,
του αλλου Ελληνολαγνου και Ελληνουπερασπιστη, του Σημιτη!

10.000.000 Ελληνες ηταν σιγουροι πως ο ΓΚΑΠ ειναι περισσοτερο Ελληνας απο οτι Αμερικανος,
για αυτο αλλωστε και τον ψηφισαν
-η του χαριζαν ποσοστα δημοφιλιας κι εμπιστοσυνης στις δημοσκοπησεις-,
οχι γιατι πιστευαν το αντιθετο και θελησαν για μια ακομη φορα να αποδειξουν στον εαυτο τους
ποσο ραγιαδες ειναι,
αλλα γιατι θελησαν στο τιμονι της πατριδας καποιον που θα ειχε τα αρχ@δια να πει και κανα ΟΧΙ οταν χρειαστει.


10.000.000 Ελληνες πεσαν απο τα συννεφα οταν ακουσαν τον πρωην Υφυπουργο Οικονομικων,
Κουσελα, να λεει οτι τον εδιωξαν απο τη Κυβερνηση επειδη ειχε συγκεντρωσει τα ονοματα και τις οφειλες μεγαλοφειλετων του Δημοσιου και επιτελους θα βρισκοταν ενας που τα βαζει με το Μεγαλο Κεφαλαιο.
http://www.antinews.gr/2011/10/07/125963/?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed:AntiWeblogANTIWEBLOG
Ειπε δηλαδη οτι τον στειλαν λογω του οτι τα εβαλε με τους μεγαλοφοροφυγαδες.
Τα συμπαθη ντοπια καπιταλοκαρχαριοειδη, τα οποια δε πληρωνουν μια σε αυτο το μπουρδελο,
και τους την ειπαν μεχρι και οι Γερμανοι "συναδελφοι" τους, επειδη στις κρισιμες τουτες ωρες,
δεν εχουν βοηθησει καθολου τη πατριδα τους.

10.000.000 Ελληνες πεφτουν απο τα συννεφα γιατι θεωρουσαν μεχρι τωρα οτι το Κεφαλαιο εχει πατριδα και οτι χωρις τους Βαρδινογιαννηδες, δε θα ειχαμε δουλειες ουτε αναπτυξη
(ΦΩΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ:
ΡΕ ΒΡΩΜΟΚΟΜΜΟΥΝΙ, ΔΕΝ ΕΧΤΙΣΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΩΡΙΟ;ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ
ΤΑ ΦΤΩΧΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΜΕ ΤΟ 0,01 ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ;)

10.000.000 Ελληνες πεφτουν απο τα συννεφα επειδη, υστερα απο αυτη τη καταγγελια,
ουτε κανεις βρεθηκε να πεταξει απο το ΠΑΣΟΚ τον Κουσελα,
ουτε ο Κουσελας παραιτηθηκε
(Αnd what about ευθυξια; Τιμιοτητα; Ακεραιοτητα; Αξιοπρεπεια;
Θα μου πειτε, και ποιος τα εχασε αυτα για να τα βρουν οι Κυβερνωντες;)

10.000.000 Ελληνες πεφτουν απο τα συννεφα επειδη η Δικαιοσυνη καθεται και τα κοιταζει αυτα ωσαν αγαλματακι ακουνητο. Μα ειναι δυνατον, η Ελληνικη Δικαιοσυνη, που απο τη πρωτη στιγμη
κατακεραυνωσε κι ακυρωσε ολους αυτους τους νομους ως αντισυνταγματικους,
η Ελληνικη Δικαιοσυνη που εσωσε τον αγωνιστη της ελευθεριας Μακη Ψωμιαδη απο τις φυλακης τα καγκελα,
να μην αντιδραει;
(ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΩΝΗ  ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ:
ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΒΡΩΜΟΑΝΑΡΧΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ
ΠΕΠΟΝΗΣ ΔΙΕΤΑΞΕ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΟΥΣΕΛΑ
ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ;)


10.000.000 Ελληνες πεφτουν απο τα συννεφα που ο προμαχωνας, ο φαρος, ο ακαταπονητος μαχητης της πατριδας Καρολος Παπουλιας, μοιαζει με τον ανθρωπο που εβλεπε τα τρενα (τα νομοσχεδια)
να περνουν, διχως να αντιδρα ουτε κατ'ελαχιστον,
αλλα με πονο καρδιας τσεπωνει κατι εκατονταδες χιλιαδες ευρω τον χρονο,
προφανως ως αποζημιωση για την ηθικη βλαβη και οδυνη, του να βλεπει τη χωρα που προισταται ως ανωτατος πολιτικος αρχων,
να καταρρεει.


10.000.000 Ελληνες πεφτουν απο τα συννεφα οταν διαβαζουν σημερα στη Real.News
τις δηλωσεις του Αντιπροεδρου της Μερκελ, Μικαελ Φουκς,
οτι αν θελουμε νεο κουρεμα, πρεπει να παραδωσουμε μερος της εθνικης μας κυριαρχιας
και οτι καποιος πρεπει να μας ελεγχει.
Μα τι λεει αυτος ο τυπος; Να παραδωσουμε τμημα της εθνικης μας κυριαρχιας;
Γιατι,
δεν ειμαστε
ηδη
προτεκτορατο;
Πρεπει να ειναι ο εικοστος Γερμανος που κανει δηλωσεις για την αναποφευκτη μειωση της εθνικης μας κυριαρχιας,
αν ειναι δυνατον, που ακουστηκαν αυτα; Μα, δεν μας προστατευει το Συνταγμα μας;
Δηλαδη, και να θελουμε να ξαναγινουμε ραγιαδες, μπορουμε κυριε Φουκς;
http://celinathens.blogspot.com/2011/07/120.html
Κι ενταξει, ας σας τη παραδωσουμε, δε γαμιεται, και τι να λεει, δικια μας ειναι αλλωστε,
κι οχι των επομενων γενεων.
Απλα, ξεκαθαριστε το λιγο γιατι εχουμε μπερδευτει,
σε ποιον πουστη να τη πρωτοπαραδωσουμε;
Μας τη ζηταν Αμερικανοι, Τουρκοι, Αγγλοι, Γαλλοι, εσεις τωρα..μια την εχουμε,
πως να τη κανουμε χιλια κομματια;
Εσεις μας λετε οτι μακροπροθεσμα ισως ειναι καλυτερα να βγουμε απο το Ευρω,
ο Τρισε φωναζει οτι δε τιθεται τετοιο ζητημα,
αν σας ειναι ευκολο, μπορειτε να μαζευτειτε καπου να μοιρασετε τα διαμελισμενα κομματια μας
κι υστερα να ερθετε να τα παρετε;
Εμεις να σας τα δωσουμε, οκ, τουλαχιστον αποφασιστε αν μας θελετε βραστους, ψητους, τηγανισμενους,
η μηπως, σουσι.
Ξερετε, λογω του Ελληνικου ηλιου, δε χρειαζομαστε και πολυ βρασιμο, ειμαστε ηδη ετοιμοι προς βρωσιν.



10.000.000 Ελληνες πεφτουν απο τα συννεφα με αυτα που ακουνε.
Οπως εχουν γραψει πολλοι, σημερα επιβεβαιωνεται ο Χαξλευ, κι οχι ο Οργουελ.
Η πληροφορια δε θα αποκρυπτεται απο τα τυραννικα Καθεστωτα του μελλοντος,
αντιθετως, θα προβαλλεται και θα χανεται μεσα στην υπερσυσσωρευση πληροφοριων,
ισως θα προβαλλεται κι επιτηδες, θα σου πεταν την αληθεια στα μουτρα,
γιατι ετσι λειτουργει καλυτερα το δογμα του Σοκ,
ιδου η αληθεια, in your face motherfucker, στα λεμε για να χεστεις απο τον φοβο σου
και να ακινητοποιηθεις.


10.000.000 Ελληνες πεφτουν απο τα συννεφα με αυτα που ακουνε.
Σα τους γειτονες  δολοφονου, που διαβεβαιωνουν τα χουντοκαναλα οτι ο φονιας ηταν πολυ καλος ανθρωπος, δεν ειχε σκοτωσει ποτε κανεναν αλλον ως τωρα, δε κλωτσαγε τις γατες, δεν εβαζε τερμα τη τηλεοραση.

10.000.000 , μεσα σε αυτον τον ορυμαγδο πληροφοριας κι αρνητικων ειδησεων,
πεφτουν.
πεφτουν,
πεφτουν,
πεφτουν,
πεφτουν,
πεφτουν,
πεφτουν,
πεφτουν,
πεφτουν,
πεφτουν

και ξερουν πια οτι αν δεν αντισταθουν,
θα αργησουν πολυ
πολυ
πολυ
πολυ
πολυ
πολυ

να προσγειωθουν..




29 σχόλια:

  1. Θα σπασουμε καννα ποδι στο τελος...!!
    Τι φωναζεις καλε..!!
    Τα ξερουμε..Δεν τα ξερουμε...
    Απλα,,μερικοι τα....Ξερουμε μυστικα..!!
    Δεν το λεμε στους αλλους, οτι τα ξερουμε...
    Για να λεμε μετα...Οτι δεν τα ξεραμε...!!
    Σ εκεινους που..Σπανε τον κωδικο...Και τα..λενε..!!
    Χαρουλη...!!
    Αληθινα..Πεφτω απ τα συννεφα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέφτω από τα σύννεφα και εγώ...
    Τι θεωρείες συνωμοσίας είναι αυτές;
    Λίγη σοβαρότητα παρακαλώ.
    Ο ΓΑΠ, η κυβέρνηση, ο Παπούλιας δεν μας σώζουν;

    Πίστευα ότι αυτό είναι ένα σοβαρό μπλογκ.
    Απαπαπα...

    LOLA

    ΥΓ Αδύνατο να μην μπω στο μπλογκ και να περιμένω το ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημοσιεύτηκε το σχόλιο.
    Είμαι ευτυχισμένη.

    LOLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. - κάτι ψιλά Celin!
    που έπεφταν στο ίσιωμα...
    για κοίτα τα γόνατά σου!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεξιός Προβοκάτορας10 Οκτωβρίου 2011 στις 2:56 μ.μ.

    Εγώ πάλι δεν βλέπω κανέναν να πέφτει. Από πουθενά.
    Αντίθετα είδα το Σάββατο το βράδυ στα μπαρ το ουίσκι να ρέει το ίδιο άφθονο όσο ποτέ. Είδα το πρωί της Κυριακής την λαοθάλασσα να απολαμβάνει τον ήλιο πίνοντας την παραδοσιακή φραπεδιά (ή τον fredo τους οι πιο μοντέρνοι) παρέα με τα χαρτότουβλα που πουλάνε για κυριακάτικες εφημερίδες. Και είδα την Κυριακή το μεσημέρι και τα τσιπουράδικα γεμάτα και τους μεζέδες να πηγαίνουν και να έρχονται.
    Όλοι μέσα στην αντίσταση για να προστατέψουν την εθνική κυριαρχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεξιέ Προβοκάτορα και τι θες να κάνει αυτός ο έρμος ο λαός;
    Να αρχίσει να πηδάει απ τα παράθυρα;
    Αυτό πρέπει να κάνει δηλαδή για να πειστούμε ότι έχει πλέον αντιληφθεί ότι δεν πάει άλλο;
    Αν και ήδη έχει αρχχίσει να πεφτει απ τα παραθυρα.
    Αν υπολογίσουμε ότι στην Κρήτη έχουν υπερδιπλασιαστεί οι αυτοκτονίες μέσα σε μόλις ένα χρόνο.

    Και ξέρεις κάτι;
    Κι εγώ δυο-τρεις φορές την εβδομάδα θα πάω να πιω το ουζάκι μου σε κάποιο μεζεδοπωλείο.
    Αυτό τι σημαίνει;
    Ότι είμαι προνομιούχος;
    Ότι... "έχω ακόμα λίπος" που λέει κι ο Καρατζαφύρρερ;
    Ότι δεν αγωνίζομαι;
    Ότι δεν επιδιώκω ψυχή τε και σώματι την επανάσταση;

    Όχι φίλε.
    Δε θα μας στείλουν στα Ψυχιατρεία!
    Δε θα αμς τρελάνουν αυτοί!
    Εμείς θα τους τρελάνουμε!
    Και για να γίνει αυτό, πρέπει φυσικά πρώτα να παραμείνουμε εμείς στα καλά μας, να έχουμε σώας τας φρένας.
    Αν μας πάρει μια και καλή από κάτω, τότε ξέχνα και την αντίσταση και την επανάσταση και όλα.
    Θα καταντήσουμε σαν τους Γιαπωνέζους που μετά την εξαντλητική δουλειά πάνε σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους και χτυπούν σάκους του μποξ επί πληρωμή για να ξεδώσουν.

    Όχι, δε θα μας στερήσουν τις χαρές που μας δίνει η όμορφη χώρα μας.
    Τον ήλιο, τη θάλασσα, τον καλό καιρό, τις ωραίες γυναίκες (κι εμάς τους άντρες εννοείται για τις γυναίκες!)

    Όσο έχουμε ακόμα ένα 20ευρο στην τσέπη μας, μπορούμε να χαλάσουμε 6-7 ευρώ να πιούμε το ουζάκι μας, να πούμε τη σαχλαμάρα μας, να τραγουδήσουμε, να γελάσουμε κλπ.

    Δε θα παρακαλάμε να πετύχει το σχέδιο των μισάνθρωπων σκουληκιών που επιβάλλουν τα Μνημόνια και την εξόντωσή μας: να λυγίσουμε απ την κατάθλιψη, μπας και πείσουμε και τους υπόλοιπους ότι δεν πάει άλλο.

    Όπως έγραφε κι η Νικολακοπούλου κάποτε:

    Όσο καίνε ακόμα τα καντήλια μας
    λάβα το φιλί θα καίει τα χείλια μας
    σώματα θ' ανάβουμε στα στρώματα
    και στα παπλώματα
    όλοι αραχτοί
    όσο αντέχει ακόμα το σαρκίο μας
    κι όσο υπάρχει κάτι στο ψυγείο μας
    Έρωτα ζωής εμείς θα ζήσουμε
    κι όταν θα σβήσουμε
    θα μεταλλαχτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η πολιτική της πελατείας θριάβευσε πάλι.
    Δεν παραλείπω να τα χώνω κάθε μέρα στους φαρμακωμένους ΠΑΣΟΚους (είναι το μόνο που έμεινε να με παρηγορεί πια. Το να βλέπω τα ζαβλακωμένα τους μούτρα, που αδυνατούν πια να πιστέψουν το κακό που τους βρήκε).
    Τι μου απαντούν;
    Που να το ξέραμε, που να το φανταστούμε, τέτοια.
    Κι όμως.
    Από υπουργός παιδείας του μπαμπά του αυτός ο πράκτορας είχε δείξει το τι είναι.
    Από τις θέσεις του στο σχέδιο Ανάν.
    Από μαγνητοσκοπημένες τοποθετήσεις σε ομιλίες του περί ανάγκης παγκόσμιας διακυβέρνησης, περί μειωμένης εθνικής κυριαρχίας για να κοιμόμαστε ήσυχοι...
    Όποιος είχε δυό δράμια μυαλό, έβλεπε το κακό που ερχόταν.
    Τόβλεπαν κι αυτοί.
    Κι όμως επεκράτησαν οι πελατειακές σχέσεις.
    Το να τους βγάλουμε, να γίνουμε εξουσία, να ρεμουλέψουμε ξανά.
    Ό,τι ακριβώς κάνουν τώρα οι άλλοι μαλάκες, της ΝΔ.
    Δεν ξέρουν κι αυτοί το τι θα επακολουθήσει άμα τη ελεύσει στην εξουσία του Αντωνάκη;
    Τα ίδια κι απαράλαχτα.
    Κι όμως, επικρατεί η ελπίδα πως σαν έρθουν στο γκουβέρνο θα ρεμουλέψουν ξανά κι αυτοί.
    Ο κάθε μαλάκας φαντασιώνεται πως θα γίνει διευθυντής, πως θα πάρει ευνοϊκό δάνειο, θα διορίσει το σόι του, θα, θα θα...
    Αυτό και μόνο επικρατεί κι αυτό κυβερνά ακόμα.
    Η πελατειακή σχέση.
    Κι ύστερα απορούμε γιατί δεν ξεσηκώνεται ο κόσμος.
    Ο ποιός κόσμος;
    Η πλέμπα του παρτάκια, του κουτοπόνηρου, του άσε μην ανακατεύεσαι, του ίσως εμείς τη γλυτώσουμε, του μακριά απ τόν κώλο μας, του νεόπλουτου νεοέλληνα;
    Παρέβλεψαν τόσα και τόσα δείγματα του ΓΑΠ για το τι σκατά είναι, με μόνο μια φράση.
    Λεφτά υπάρχουν.
    Και να το λαχταρούσαν οι τελειωμένοι;
    Οι άνεργοι;
    Οι μη έχοντες;
    Να πάει στο διάολο, να το πιστέψουν.
    Το κακό είναι πως τσίμπησαν οι τύποι του είδους, αρκετά με το VITARA. kαιρός για KAYENE...
    Μ άλλα λόγια οι κάθε λογής άπληστοι, λαμόγια, άχρηστοι.
    Κι εμείς περιμένουμε από κάτι τέτοιους να πλαισιώσουν αντιδράσεις κι επαναστάσεις!
    Κάντε όρεξη...

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαχαιρη, αντι για βροχη, θα πεφτουν απορημενοι Ελληνες απο τα συννεφα απο δω και περα!
    (Ποιος ειναι ο Χαρουλης;!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λολα, ειμαι εθισμος, τι να κανουμε;)

    Οκ, να αναθεωρησω τουλαχιστον για τον Παπουλια, ειναι σπουδαιος Προεδρος, απλα αυτο που φοβαμαι ειναι μηπως πεθανει και δεν το καταλαβουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Καταμπραν! Τα γονατα γδαρμενα, συνεχιζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΠ
    Κι εγω τριγυρναω ολη μερα απ΄το πρωι στο κεντρο της Αθηνας κι οχι μονο, και στις καφετεριες που κλεβω που και που κανα μισαωρο απ'τη δουλεια, βλεπω αδεια καθισματα και νικημενες φατσες.

    Κι εγω συμφωνω με τον Μαζεστιξ, τι περιμενουμε δηλαδη απο τον κοσμο, να μη ξεγελασει λιγο τη θλίψη του;

    Απο την αλλη ομως, δινω δικιο κ σε σενα.
    Καλα ολα αυτα, αλλα οι χουντες και οι πρακτορες-τοποτηρητες Αμερικανογερμανικων συμφεροντων, δε θα πεσουν με Φρεντο, μιζερια και χαχαχουχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Εμείς θα τους τρελάνουμε!
    Και για να γίνει αυτό, πρέπει φυσικά πρώτα να παραμείνουμε εμείς στα καλά μας, να έχουμε σώας τας φρένας.
    Αν μας πάρει μια και καλή από κάτω, τότε ξέχνα και την αντίσταση και την επανάσταση και όλα."

    Αν η μιση καρδια μου ειναι με σενα Μαζεστιξ,
    η αλλη με τον Δεξιο Προβοκατορα ειναι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. mbiker
    ουτε ελπιδα θελει ουτε απελπισια.
    Δε ξερω πως μπορεις να ισορροπησεις πανω σε αυτο,
    δε ξερω αν αυτο που λεω ειναι κατι παραπανω απο σοφιστεια του κωλου.
    Αλλα μου φαινεται οτι και τα δυο ακρα αυτη τη στιγμη δε βοηθανε.
    Ουτε "ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΕΙΜΑΣΤΕ"
    ουτε "ΜΙΑ ΧΑΡΑ, ΞΥΠΝΑΜΕ, ΖΗΤΗΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΚΩΛΙΑΣΟΥΜΕ"

    Με λιγα λογια, αποφυγη με καθε κοστος του συναισθηματικου αδιεξοδου που λεγεται "αριστερισμος"
    (Η παιδικη ασθενεια της Αριστερας που ελεγε και ο Βλαδιμηρος)
    και ψυχραιμια, ψυχραιμια, ψυχραιμια.

    ΥΓ Αδερφε, δεν υποστηριζω οτι εγω ειμαι ψυχραιμος, ουτε οτι αποφευγω τις παιδικες ασθενειες, το ακριβως αντιθετο συμβαινει.
    Απλα ειμαι ακομα μια επιβεβαιωση αυτου που λενε "Στα λογια καλα τα λεμε, στη πραξη, τα χαλαμε"
    Τι να πω, κι εγω αρχιζω να πιστευω οτι ο περηφανος κι αδαμαστος λαος, θα απαντησει σε ολα αυτ ψηφιζοντας τον Σαμαρα για να επαναφερει τον "καπιταλισμο με ανθρωπινο προσωπο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Αν η μισή καρδιά μου είναι με σένα Μαζεστίξ,
    η άλλη με τον Δεξιό Προβοκάτορα είναι"

    Χαχαχαχαχα
    Έγραψες!!!

    Η αλήθεια είναι ότι όλων μας η καρδιά είναι εκκρεμές και πότε μας τη δίνει στα νεύρα ο κόσμος και πότε τον θαυμάζουμε ή τον δικιολογούμε.
    Σκωτσέζικα ντους!
    Γιατί τελικά ο κόσμος είμαστε εμείς!΄
    Κι εγώ που έγραψα τα παραπάνω, αρκετές φορές μου περνάει φευγαλέα η σκέψη του ΔΠ.
    Αλλά μάλλον χάνει μέσα μου από τη σκέψη του Μαζεστίξ... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεξιός Προβοκάτορας11 Οκτωβρίου 2011 στις 10:24 π.μ.

    @Μαζεστίξ
    Προσοχή στα μεταλλαγμένα!!!
    @celin
    Αυτά που γράφεις στον mrbiker δεν ξέρω αν είναι αριστερισμός (δεν είμαι και ειδικός επί του θέματος). Εμένα πιο πολύ διπολική διαταραχή μου θυμίζουν. Εκτός και αν ο αριστερισμός είναι τέτοιου είδους διαταραχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. celin
    Περί αριστερισμού που ανέφερες.
    Δεν είμαι ειδικός ούτε έχω διαβάσει πολλά πολλά των Λένιν, Τρότσκυ ή αναρχικών όπου εντρυφούν και εξηγούν το είδος.
    Παρ όλα αυτά όμως, με κάθε σεβασμό στους μεγάλους, θα διαφωνήσω για το αν ο αριστερισμός είναι πράγματι παιδική ασθένεια του κομμουνισμού.
    Εγώ θέλω να πιστεύω πως είμαι γενικώς και αορίστως, μαρξιστής.
    Κι έχω διαβάσει αρκετά απ τον Μάρξ, όπου πουθενά δεν θυμάμαι ο συγκεκριμένος να ανέφερε περί παιδικών ασθενειών.
    Ο Λένιν κάτι θάξερε και θα τόπε, μα ήταν άλλες εποχές, τότε υπήρξαν επαναστάτες, τότε φορούσαν παντελόνια ακριβώς γιατί είχαν παπάρια.
    Επειδή όμως η συγκεκριμένη αποστροφή παίζει πολύ απ το ΚΚΕ (της νεότερης εποχής, του κοινοβουλευτισμού αν θές), κάτι με πιάνει, ένας διάολος αμφισβήτησης ως προς το ορθόν ή όχι της διαπίστωσης αυτής.
    Διότι με την ταμπέλα του αριστεριστή (άρα παιδάκι με ανεμοβλογιά), τσουβαλιάζουν ένα κάρο κόσμο που δεν εντάσσονται στη λογική της μιας και μοναδικής αλήθειας του κόμματος.
    Ειδικότερα δε, σ όποιον τους κάνει (και μάλιστα καλόπιστη) κριτική απ αριστερά.
    Εξ ού λοιπόν κι η παρούσα διαφωνία μου στην παρατήρησή σου.
    Επαναλαμβάνω, δεν ξέρω πολλά πάνω σ αυτόν τον χαρακτηρισμό, μα δεν νομίζω πως πια, στην σημερινή εποχή είναι κάτι σαν μίασμα, ή ό,τι τέλος πάντων ήταν, τον καιρό που το εντόπισε ο Βλαδίμηρος...

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Aυτό που με κάνει να απογοητεύομαι περισσότερο celin είναι το οτι η μίζα το ρουσφέτι,ο δοσιλογισμός και η απληστία ήταν απο ανέκαθεν χαρακτηριστικο των ηγετών αυτής της πολύπαθης χώρας.Εβλεπα προχθές τυχαία ένα ντοκυμαντέρ για το πρώτο μας δάνειο.Ηταν το 1825 και ειλικρινά βλέποντάς το ,νόμισα οτι βρισκόμουν στη σημερινή εποχή.Το ίδιο ακριβώς σκηνικό. Μίζες,φαγωμάρα,και όπως πάντα οι ξένοι(οι Αγγλοι για τοτε),να κάνουν τα κουμάντα τους στο Ελληνικό -υπό ίδρυση ακόμα-κράτος.
    Και βέβαια σαν ενέχυρο ζητούσαν και τοτε κτήματα και περιουσία του δημοσίου.Και βέβαια μετά από δυο χρόνια ζήτησαν κι άλλο δάνειο,και η ιστορία συνεχίζεται μέχρι και τώρα....
    Και μετα απ αυτό είμαι πια σίγουρη οτι τίποτα δεν θ αλλάξει σ αυτό το κράτος.Μια ζωή θα είμαστε έρμαια των ξένων,οι πολιτικοί μας θα είναι λαμόγια,κι εμείς θα υποφέρουμε....
    Η λύση;Δεν ξέρω.Μήπως θα πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε την Αυστραλία;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΔΠ
    Διπολικη διαταραχη my ass.
    Ολοι οι σοβαροι και φυσιολογικοι ανθρωποι, πασχουν αυτη τη στιγμη απο το ιδιο πραγμα. Σε καταστασεις δυσκολες, αμφιταλαντευεσαι αναμεσα στη μαυριλα και την ελπιδα, αλλοτε δε βλεπεις τιποτα, αλλοτε σκαει μια χαραμαδα φωτος απο το πουθενα.
    Αυτο ειπωθηκε για τις προεπαναστατικες περιοδους,
    και μια τετοια περιοδος ειναι κι αυτη,
    ασχετα αν τελικα δεν εξεγερθει ποτε ξανα κανεις.

    Μονο τα λαμογια, οι χοντροπετσοι και οι βολεμενοι δε πασχουν αυτη τη στιγμη απο αυτη την "ασθενεια"
    Δε θα με χαλαγε να ημουν βολεμενος :)
    αλλα απο τη στιγμη που δεν ειμαι, παθαινω το ιδιο που παθαινουν ολοι, πιστευω κι εσυ.

    Τωρα, περα απο τη πλακα, η διπολικη διαταραχη ειναι σοβαρη ασθενεια, για την ακριβεια ειναι μορφη ψυχωσης. Εκτος αν για σενα οι αριστεροι ειναι ψυχωτικοι, οποτε φανταζομαι οτι σαν δεξιος προβοκατορας, η επομενη "σταση" τους θες να ειναι τα ψυχιατρεια.
    Δε λεω, απο τα ξερονησια, μεχρι το Δρομοκαιτειο,
    ειναι κι αυτο μια προοδος για να μας στελνετε...

    (Ξερω κι εγω να προβοκαρω οταν θελω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαζεστιξ

    κι εμενα στο τελος νικαει ο Μαζεστιξ μεσα μου:)
    Ειδικα οταν ο ΔΠ αρχιζει τις προβοκατσιες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. mbiker
    καλα τα λες, αλλα μην τα λες σε μενα γιατι δεν αντιμετωπιζω σα μιασματα τους "πασχοντες απο αριστερισμο¨", ευνοητο δεν ειναι οτι με τα παραπανω λογια μου,ενεταξα τον εαυτο μου μεσα σε αυτους;
    Καλως διαφωνεις λοιπον, μονο που δε διαφωνεις μαζι μου:)
    Με το ΚΚΕ διαφωνεις και δικαιωμα σου.
    Κι εγω, παιδακι με ανεμοβλογια ειμαι

    (Παντως, πιστευω οτι οι περισσοτεροι κουκουεδες σοφα πραττουν οταν επικρινουν τον αριστερισμο.
    Δεν το πραττουν για να σε απογοητευσουν,
    το κανουν για να διδαξουν κατι απο αυτα που τους εχει διδαξει η εμπειρια και η γνωση τους,
    δηλαδη για το ακριβως αντιθετο,
    για να μην απογοητευεσαι ευκολα.
    Τουλαχιστον, οι περισσοτεροι,
    τουλαχιστον, αυτο εχω παρατηρησει εγω απο τις μεχρι τωρα συναναστροφες μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. sunshine, εγω δε θα συμβουλευα κανεναν να φυγει, αλλα απο την Αυστραλια, χιλιες φορες Καναδας.
    Τωρα, ο καθενας εχει τα ορια του,
    αν αυτα ξεπεραστουν κι ακομα οι δολοφονοι εχουν την εξουσια,
    εννοειται οποιος ειναι να φυγει, να φυγει, και να ριξει μαυρη πετρα κιολας.
    (Παντως αυτο ακριβως θελουν:Να φυγουμε η να το βουλωσουμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεξιός Προβοκάτορας12 Οκτωβρίου 2011 στις 10:48 π.μ.

    celin
    Μα αυτή η χώρα, έτσι και αλλιώς, ένα μεγάλο ψυχιατρείο είναι. Και οι γιατροί έχουν ήδη έχουν γράψει την συνταγή. Εργασιοθεραπεία. Διότι ως γνωστόν η εργασία απελευθερώνει. Και τα ξερονήσια και τα ψυχιατρεία είναι μόνο για τις σοβαρές περιπτώσεις και όσους δεν θέλουν να γιατρευτούν. Για τους υπόλοιπους θα υπάρξουν οι ειδικές οικονομικές ζώνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Eιδικες οικονομικες ζωνες, ο,τι πρεπει για αυτον τον μπασταρδοβιετναμεζογερμανοκωλοφαρα κυριο Ρεσλερ!
    Η αληθεια ειναι οτι την επομενη φορα που θα ερθει κανας τετοιος, θελει εναν Γοργοποταμο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεξιός Προβοκάτορας13 Οκτωβρίου 2011 στις 6:54 μ.μ.

    Η ανατίναξη μιας γέφυρας το μόνο που θα καταφέρει είναι να φέρει ακόμα περισσότερους συμπατριώτες μας στην απόγνωση. Κάτι λιγότερο καταστρεπτικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εχεις δικιο, δε πρεπει να γραφω τοσο αυθορμητα ο,τι μου κατεβει στο κεφαλι γιατι μιλαω δημοσια και πρεπει να μετραω τα λογια μου.
    Δε μπορω επομενως να γραψω αυτο που πραγματικα εχω στο κεφαλι μου, απαντωντας ετσι στην ερωτηση σου.

    Αυτο που μπορω να απαντησω στα πλαισια μιας δημοσιας επικοινωνιας, ειναι το εξης: Θεωρω οτι την επομενη φορα που θα ερθει ο οποιοδηποτε πουτανοσπορος στη χωρα μου να μιλησει για "αναποφευκτη μειωση της εθνικης κυριαρχιας",
    αυτοστιγμει θα πρεπει να μαζευονται χιλιαδες Ελληνες για να τον στειλουν με το ζορι πισω στη γαμωχωρα του, αν καταφερουν και βρουν απο ποια ακριβως χωρα καταγεται.

    Τροικανοι, νεφελιμ, ελοχιμ, Γερμανοι, Αρειανοι,
    οποιοιδηποτε ερχονται εδω ως επιτηρητες Πιουριφοι,
    μιλωντας προκλητικα για αυτον τον λαο, ζητωντας του να πεθαινει,
    να συλλαμβανονται και να οδηγουνται σιδηροδεσμιοι απο κει που ηρθαν.

    Σιχαθηκα τις προσωπικες, συλλογικες, εθνικες, ταξικες ταπεινωσεις απτο καθε ζωο που μιλαει Γερμανικα, Αμερικανικα, Ολλανδικα η Φινλανδικα.

    Ξερω οτι αυτα που γραφω δε γινονται-τωρα-,
    αλλα μου ζητησες τη γνωμη μου κι αυτη ειναι η γνωμη μου, αρκετα παραλλαγμενη για να μην υποστω νομικες συνεπειες στα πλαισια του δημοσιου διαλογου.

    Θα μου πεις, ποιοι αποτελουν το μεγαλυτερο προβλημα, οι ξενοι η τα ντοπια τσιρακια τους;
    Εννοειται τα ντοπια τσιρακια τους,
    αλλα ολα αυτα που γραφω για τους ξενους, προτιμω να τα γραφω πιο μετριασμενα για τα ντοπια τσιρακια τους, γιατι αυτη τη στιγμη ακομα και το πρωην πασοκο τον θελω διπλα μου,
    αν ειναι να γινει πολεμος, να γινει εναντια στους δυναστες μας, οχι μεταξυ μας,
    ως εκ τουτου, ακομα κι αυτολογοκρινομενοι,
    οφειλουμε να ειμαστε ενωμενοι και να μη διχαζομαστε μεταξυ μας.

    Ολοι οι Ελληνες, μαζι.Αλλιως, θα πεθανουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεξιός Προβοκάτορας13 Οκτωβρίου 2011 στις 9:10 μ.μ.

    Τώρα μάλιστα. Μια "αυθόρμητη" συγκέντρωση "αγανακτισμένων" πολιτών είναι οπωσδήποτε προτιμότερη από την καταστροφή εθνικού πλούτου για τον οποίο άπειροι εθνικοί πόροι έχουν δαπανηθεί. Και χαίρομαι που έστω στα πλαίσια αυτής της διόρθωσης δεν είσαι σε αυτούς που λένε "δικό μου είναι το καίω".
    ΥΓ. Το Collapse το είδες τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΔΠ
    Μαλλον δε καταλαβες τι εννοουσα παραπανω, ισως καλυτερα, παντως δεν εννοουσα να καταστρεψουμε εθνικο πλουτο, εννοουσα καταστροφη ΕΚΕΙΝΩΝ που προσπαθουν να καταστρεψουν τον εθνικο μας πλουτο.
    Αλλα το απεσυρα για να μην τρεχουμε.

    "ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΩ";
    Οχι, δεν ειναι τιποτα δικο μου.
    Ειναι των επομενων γενεων και δε πρεπει να πειραχτει, απο γεφυρα και κτηρια μεχρι εργοστασια.
    Ακομα και σε μια υποθετικη εξεγερση,
    εγω συντασσομαι με την Αλεκα που ειπε οτι δε θα σπαστει ουτε τζαμι
    (Εννοωντας βεβαια οτι αν η εξεγερση ειναι τοσο μαζικη οσο πρεπει να ειναι, κανενα μαντροσκυλο ματατζης δε θα τολμησει να μπει στη λαοθαλασσα μπροστα
    και οτι ο εθνικος πλουτος ειναι κατι που κ εμεις θα χρησιμοποιησουμε για να παει μπροστα η χωρα.
    Τουλαχιστον εγω αυτο καταλαβα)

    υγ οχι, δεν το ειδα, γιατι δε μπορεσα να το κατεβασω απο πουθενα.Ειμαι πολυ πισω στα ιντερνετικα, δε μπορω να το βρω ουτε απο τη διευθυνση που μου εδωσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεξιός Προβοκάτορας16 Οκτωβρίου 2011 στις 1:44 μ.μ.

    Για τον εθνικό πλούτο συμφωνούμε απόλυτα. Τώρα κατά πόσο είναι δυνατόν να υπάρχει επανάσταση ή εξέγερση χωρίς καταστροφή δεν είμαι καθόλου σίγουρος.
    ΥΓ. το Collapse δύσκολα θα το βρεις εκτός των torrents.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ουτε εγω ειμαι σιγουρος, αλλα, when the shit hits the fan, το τελευταιο πραγμα που σε νοιαζει ειναι μηπως στομωσει κ χαλασει ο ανεμιστηρας..αυτο που πρωτιστως σε νοιαζει ειναι να σταματησεις τα σκατα απο το να προσγειωνονται στη μουρη σου
    (Να συμπληρωσω ομως οτι ο ανεμιστηρας ανηκει στον λαο, οποτε πρωτο μελημα μας, ειναι και να τον ανακτησουμε, αλλα και να του προξενησουμε τη λιγοτερο δυνατον βλαβη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή