Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΩΣ ΡΑΜΠΟ, ΩΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ, ΩΣ ΦΡΟΥΔΙΚΟΣ, ΩΣ ΜΕΤΑΣΤΡΟΥΚΤΟΥΡΑΛΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΩΣ JIGSAW



LET'S FUCK'EM: Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΩΣ ΤΖΩΝ ΡΑΜΠΟ.




Στο αξεχαστο κινηματογραφικο αριστουργημα RAMBO 3, υπαρχει μια σεκανς η οποια θα μνημονευεται μεχρι το τελος των ημερων. Ο Ραμπο μαζι με τον Συνταγματαρχη Κρεννα, εχουν παγιδευτει σε ενα λοφισκο, καπου στο Αφγανισταν. Απεναντι τους, μια Σοβιετικη στρατια τουλαχιστον: Ελικοπτερα, τανκς, τζιπ, ενοπλοι στρατιωτες, καμηλες, γιδια, ο μονος που λειπει ειναι ο Ιβαν ο Τρομερος.
Ο Κρεννα γυρναει απελπισμενος στον Ραμπο και του λεει "Τζον, τι κανουμε τωρα;"
Αταραχος ο Ραμπο γυρναει και του απαντα "ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ Γ@@ΜΗΣΟΥΜΕ"
Και πετιεται σα πολεμικη αστραπη, στο ενα χερι το μπαζουκας, στο αλλο χερι, το AK-47.
Εννοειται οτι δεν αφησε τιποτα ορθιο, τους εξολοθρευσε ολους.
Δε ξερουμε αν ο Παπανδρεου εχει δει το RAMBO 3, ξερουμε ομως σιγουρα οτι λειτουργησε χθες σα τον ηρωα του εργου: Οπλισε και ξεχυθηκε να καταρριψει μια στρατια απο οργισμενους πολιτες,
απο χουντοκαναλα, την ντοπια αστικη ταξη, τις ξενες αστικες ταξεις, και το συνολο των κομματων.
Εγκλωβισμενος σε μια γωνια οπου σφυροκοπειται
-οχι μονο απο τον λαο, αλλα και απο χουντοΜΜΕ η χουντοκομματα
που τον κατηγορουν επειδη δε προχωραει γρηγοροτερα στις μεταρρυθμισεις, δηλαδη στο ολοκληρωτικο λαικο ξεκληρισμα-
ο ΓΑΠ αποφασισε να τα βαλει με ολους και ολα. Δε πα να λενε ο,τι θελουν, μπαρουτι θα βαλω και θα τη καψω τη χωρα, δικια μου ειναι motherfuckers, ,ο,τι θελω την κανω.

Τι ειναι ομως αυτο που πραγματικα εκανε χθες;




ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΣΤΕ; : Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΩΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ




Με τη χθεσινη ταχυδακτυλουργικη κινηση, ο ΓΑΠ εξελισσεται σε κατι διαφορετικο απο πολιτικο.
Ο ΓΑΠ ειναι πια ενας καθρεπτης.
Αφου σκοτωσε το Νοημα
-θα αναλυθει παρακατω αυτο-
αφου αλλα λεει, αλλα κανει, αλλα εννοει, αλλα θελει,
αφου βιασε τις λεξεις και το περιεχομενο τους,
ο ΓΑΠ αδειασε και ο ιδιος απο νοημα, απο περιεχομενο, απο Λογο η Λογικη.
Και καταφερε να αδειασει τοσο πολυ, ωστε, στη γυαλιστερη καραφλα του πια αντανακλαται
ο κοσμος ολος.
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΕ ΠΟΛΙΤΗ; ΕΣΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΟΥ; ΝΑ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΣΟΥ.
ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΟΧΙ ΚΙ ΕΓΩ ΑΚΥΡΩΝΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ.
ΕΛΑ, ΠΕΣ ΤΟ, ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ; Η ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ,
ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΟΡΤΩΝΕΙΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΤΩΝ ΔΕΙΝΩΝ ΣΟΥ;

ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ;
ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ; ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΙΑ ΚΑΙ ΛΑΙΚΙΑ, ΠΑΤΡΙΔΑ, ΛΑΟΣ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ,
ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΔΙΝΩ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ;
ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΑΣ; ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΘΕΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΑΝΕΤΗ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΦΟΥΜΑΡΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΕΙ;
ΑΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ;
ΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ.
ΕΔΩ, ΣΤΑΣΗ: ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ.
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΕΡΑ, ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΣΟΥ ΝΑ ΠΟΥΝΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ.
ΑΛΛΙΩΣ, ΤΟΥΜΠΕΚΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΟΥΣ.

Ο Παπανδρεου λειτουργει σαν καθρεπτης που πανω του αποκαλυπτεται το πραγματικο μας προσωπο.
Θελουμε αραγε αυτο που διακηρυττουμε οτι θελουμε; Κατηγορουμε τις Αγορες, τους τοκογλυφους,
τη Μερκελ, τις δανειακες συμβασεις, τη μειωμενη εθνικη ανεξαρτησια.
Ιδου η ευκαιρια να τους τιναξουμε ολους στον αερα.
Δε καλουσαν πολλοι τον ΓΑΠ να "εκβιασει" ολους τους παραπανω, χρησιμοποιωντας το χρεος μας και την απειλη καταρρευσης της Ευρωζωνης,
ως το ισχυροτερο διαπραγματευτικο μας ατου;
Εμπρος λοιπον, μας λεει ο ΓΑΠ: ΕΚΒΙΑΣΤΕ ΤΟΥΣ!
ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ, ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ
ΚΑΙ ΤΙΝΑΞΤΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ!

Ηρθε λοιπον η ωρα ο λαος να πει το περηφανο ΟΧΙ που ειπε και στις 28 Οκτωβρη.
Τι εγινε; Μηπως ο λαος δεν ηθελε να πει κανενα ΟΧΙ, απλα γουσταρε να χρησιμοποιει τον ΓΑΠ ως σακκο του μποξ; Μηπως ο λαος δεν ηθελε να πει κανενα ΟΧΙ, γιατι απλα δε ξερει τι δε θελει,
αρα, ουτε ξερει τι θελει;




ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ;   Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΩΣ ΦΡΟΥΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΛΑΚΑΝΙΚΟΣ




Το ερωτημα που βασανιζει το νευρωτικο, κατα Φρουντ, ειναι το ΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ;
Η γυναικα, ως αινιγμα , η θεληση της γυναικας ως απειλη,
η γυναικα ως ενα ακορεστο πλασμα που τρομαζει τον Ανδρα, ο οποιος δε μπορει να ανταπεξελθει ουτε καν στη σιωπη της.

Τι θελει ο λαος;

Το ερωτημα που βασανιζει το νευρωτικο, κατα Ζακ Λακαν, ειναι το ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ, πιο συγκεκριμενα, ΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΝΙΓΕΙ ΣΤΑ ΧΑΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΤΗΣ;
(Το περιβοητο "μικρο αντικειμενο α", object petite α)
Η Μητερα-Λαος, δε πνιγει πια τον ΓΑΠ στα "χαδια και τα φιλια", το ακριβως αντιθετο, μαλλον πολλοι θα προτιμουσαν να τον πνιξουν κυριολεκτικα. Ενα βημα πριν τη παραδοση στη Νευρωση, ο ΓΑΠ κανει το δικο του βημα, αν ηταν αναλυομενος, θα λεγαμε οτι "σπαει" και προσπαθει να πει την αληθεια.
Ποια ειναι η αληθεια του; Καταφερνει να την πει;
Mπορει αραγε να ειπωθει οποιαδηποτε αληθεια; Φτανει η ειλικρινεια για αυτο;
(Ο Ευγενιος Αρανιτσης εγραφε "Για να πεις την αληθεια, δε φτανει μονο να εισαι ειλικρινης.
Πρεπει και να τη ξερεις" )
Μπορει αραγε να ειπωθει ο,τιδηποτε; Να αποδοθει νοημα στο ο,τιδηποτε;


ΑΠΟΔΟΜΩΝΤΑΣ ΤΟ ΝΟΗΜΑ : Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΩΣ ΜΕΤΑΣΤΡΟΥΚΤΟΥΡΑΛΙΣΤΗΣ.




Ο Ζακ Λακαν ελεγε οτι το Πραγματικο δε συμβολοποιειται. Δε μπορει να σημανθει συμβολικα.
Για να αντιμετωπισουμε το κενο σημασιας, την απουσια νοηματος, την ελλειψη δυνατοτητας οποιασδηποτε ουσιαστικης επικοινωνιας μεταξυ μας, δημιουργησαμε τις λεξεις.
Οι λεξεις δε σημαινουν τιποτα, το νοημα καθε λεξης βρισκεται μεσα απο αλλες λεξεις.
Το σημειο διαρραφης, ειναι καποιες λεξεις-σημαινοντα,
οι οποιες επικαθοριζουν και τις υπολοιπες, ως σημαντικα σημαινοντα.
Λεξεις οπως "ΕΘΝΟΣ", "ΠΑΤΡΙΔΑ", "ΑΓΑΠΗ", "ΦΙΛΙΑ", "ΚΟΙΝΩΝΙΑ"
"δενουν" τις υπολοιπες λεξεις μεταξυ τους, τις νοηματοδοτουν, μεσα απο αυτες,
καταλαβαινουμε και τις υπολοιπες.
Ο Παπανδρεου θελησε να μας δειξει το κενο νοηματος ακομα και στα ιδια τα σημεια διαρραφης.
Σε καθε του προταση χρησιμοποιει δεκα φορες τη λεξη ΠΑΤΡΙΔΑ και αλλες δεκα τη λεξη ΕΘΝΟΣ.
Μιλαει συνεχως για Πατριωτισμο, κατηγορει οσους τον αντιπολεμουν οτι θελουν το κακο της πατριδας.
Τη μια λεει οτι η εισοδος στο ΔΝΤ θα ειναι καταστροφη, την αλλη μας χωνει μεσα εκει.
Τη μια λυσσαει εναντιον του Haircut, την αλλη γινεται Κουρεας της Σεβιλλης.
Λεφτα υπαρχουν, λεφτα δεν υπαρχουν.

Οκ, αυτα ειναι ψεμματα, μηπως ομως μπορουν να ειδωθουν και σαν αντιφασεις;
(Οπως και ο Καπιταλισμος ειναι δομημενος μεσα στις θηριωδεις αντιφασεις του.
μεσα στις θηριωδεις συγκρουσεις συμφεροντων, διοτι οι καπιταλιστες δεν ονειρευονται μονο πως να ξεζουμισουν τον λαο αλλα και πως να εξοντωσουν τους "συναδελφους' τους, αρα σκαβουν και τον ιδιο τους τον λακκο...το ιδιο το σχοινι τους...)

Ο μεταστρουκτουραλισμος (Αλλιως: Αποδομηση) λεει:
"Οι ταυτότητές μας κατασκευάζονται, και συνεχώς φτιάχνονται, από πολλές (μερικές φορές αντιφατικές) ιστορίες."
"κάθε δεδομένο κείμενο, αντί να είναι ένα ενωμένο όλο, έχει αδιάλλακτα αντιφατικά νοήματα"
"αποδόμηση δεν είναι το να αποσυναρμολογήσεις τη δομή ενός κειμένου, αλλά μία υπόδειξη ότι το ίδιο το κείμενο έχει αποσυναρμολογήσει τον εαυτό του"
"Η γλώσσα είναι αυθαίρετη· οι αξιώσεις και προθέσεις ενός κειμένου για αλήθεια υπονομεύονται από τις ίδιες του τις αντιφάσεις· το νόημα είναι εντέλει ακαθόριστο."

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%80%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CE%BC%CE%B7%CF%83%CE%B7

Δεν υπαρχει νοημα, δεν υπαρχει τιποτα που μπορει να οριστει διχως να πεσουμε σε αντιφασεις.
Το Πραγματικο δεν ειναι παρα ενα Χαος, το οποιο παλευουμε να συμβολοποιησουμε για να μην τρελαθουμε.
Ο Παπανδρεου, τελικα, μας παιρνει απο το χερι και μας οδηγει στην Αληθεια,
και η μεγαλη Αληθεια ειναι οτι δεν υπαρχει Αληθεια,
το Νοημα ειναι η ιδια του η απουσια.

(Ενα πολυ καλο κειμενο του ΟLD BOY, σχετικο με τα ανεφερθεντα εδω ειναι το παρακατω
ΤΟ ΛΗΜΜΑ BROTHERS )

Επομενως; Υπαρχει ζωη μετα απο τη παραπανω παραδοχη;
Σε τι κοσμο θα φερουμε τα παιδια μας Νικο Τσιαμτσικα;






IT' S THE END OF THE WORLD AS WE KNOW IT : Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΩΣ FAN ΤΩΝ REM




Και για το επερχομενο τελος του κοσμου οπως τον γνωριζουμε, δεν ειναι σιγουρα υπευθυνος ο ΓΑΠ οσο και να βαυκαλιζονται ορισμενοι περι τουτου, προσωποποιωντας στον ΓΑΠ τα δεινα της παγκοσμιας οικονομικης κρισης
(Ο Καπιταλισμος ετσι κι αλλιως, καταρρει καθε λιγα χρονια, αυτη ειναι η δομη του αδερφια.
Δομικο ειναι το προβλημα, οχι τεχνητο. Τεχνητοι ειναι οι τροποι αντιμετωπισης του, ο εξης ενας τωρα, η Κινεζοποιηση)

Ο ΓΑΠ επομενως δεν εφερε το τελος του κοσμου. Αλλα, ειναι βεβαιο οτι, με τα διλημματα του, θελει να φερει το τελος της χωρας..




ΘΕΤΩ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ + ΕΚΒΙΑΖΩ, ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ : Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΩΣ JIGSAW




Αλλαζουμε η βουλιαζουμε; Μνημονιο η χρεωκοπια; Μεσοπροθεσμο η Τανκς;
Ευρω και Κινεζοποιηση η Δραχμη και Χρεωκοπια;

Στη σειρα ταινιων τρομου SAW, ο ψυχοπαθης ηρωας JIGSAW φυλακιζει διαφορους ανθρωπους,
και τους θετει μια σειρα διλημματων, τα οποια πρεπει να απαντησουν..Αλλιως, θα πεθανουν.
Αλλος για να ζησει, πρεπει να σκοτωσει τον διπλανο του,
αλλος για να ζησει, πρεπει να κοψει το ποδι του,
να αυτοακρωτηριαστει, να υποφερει,
μεχρι να φτασει στον τελικο εξαγνισμο.
Για επιβεβλημενο  αυτοακρωτηριασμο εχω μιλησει κι εγω,

ΤΟ ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΕΙ (Ο ΖΙΖΕΚ, Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΔΙΧΩΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΡΟΝ ΡΑΛΣΤΟΝ)

ευχομενος να μην επιβεβαιωνω με το παραπανω "καλεσμα" τη φραση του Νιτσε,
η οποια εχει ως εξης: "Οταν κοιταζεις για πολυ ωρα μεσα στην Αβυσσο, η Αβυσσος αρχιζει να κοιταζει κι αυτη μεσα σε σενα"..



ΥΓ Δε ξερω αν πηρε σινιαλο για το οριστικο ντου στο Ευρω. Δε ξερω αν οι Αμερικανοι θελουν αυτη τη στιγμη το Ευρω να καταρρευσει η απλα να τρεκλιζει.
Τρεκλιζει οντως;;
Ολο τρεκλιζει το Ευρω και ολο στο 1,41 ειναι με το δολλαριο...
(Ασχετα αν εφαγε γερη κατραπακια σημερα)
.Δε ξερω αν πλησιαζει η ωρα για τη ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣ που ευαγγελιζεται, δε ξερω αν ολα αυτα γινονται και σε συνεννοηση με τη Γερμανικη οικονομικη ελιτ,
την οποια δεν ειδα και ιδιαιτερα ενοχλημενη σημερα, εν αντιθεσει με τους Γαλλους
(Πιθανως οι Γερμανοι να προλαβαν να ξεφορτωσουν τα Ελληνικα ομολογα,
οι Γαλλικες τραπεζες αλλωστε ειναι αμεσα συνδεδεμενες με το Ελληνικο χρεος)
Δεν υπαρχει περιπτωση αυτη η κινηση να ειναι μια αψυχολογητη κινηση.
Ετσι του ειπαν, ετσι εκανε.
Παντως, εχουν πολυ πλακα πολλοι απο οσους κατηγορουν τον ΓΑΠ για το Δημοψηφισμα,
ενω πολυ θα ηθελαν τις εκλογες για να πουνε τις ανεξοδες μπουρδολογιες τους.
Μια χαρα θα της ερχοταν της ΝΔ οι εκλογες, για να κοροιδεψει τον κοσμο και να αναλαβει τη διακυβερνηση της χωρας, κανοντας ακριβως τα ιδια με τον ΓΑΠ.
Μια χαρα και ο ΣΥΡΙΖΑ θα εκτοξευε πυρινους λογους εναντιον του
(Αλλα μολις γυριζε η κουβεντα στο ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ, το γυριζουμε κι εμεις στο καλαματιανο
"ΟΧΙ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΚΑΙ ΕΥΡΩ, ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ"
και αλλες ωραιες ιστοριες)
Ουτε το ΚΚΕ καταλαβαινω,
γιατι δε θελει δημοψηφισμα;
Μα αν η μορφη του διλημματος ειναι αυτη που υποψιαζομαστε,
τοτε το διλημμα εχει τεθει στις ακριβεις και ορθες του διαστασεις.
ΕΥΡΩ=ΕΥΡΩΖΩΝΗ=ΝΕΑ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ=ΤΑΚΙΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΥΚΤΙΚΟ ΕΝΑΓΚΑΛΙΑΣΜΑ=ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ=ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑ
=ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ=ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ=ΜΕΡΚΕΛ=ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ.
Ολα αυτα ειναι αδιαχωριστα μεταξυ τους. Δε μπορουμε να κραζουμε το ενα αλλα να μην εχουμε προβλημα με το αλλο.

Αν ο λαος φοβηθει απο τη λυσσαλεα προπαγανδα που θα εξαπολυθει και ψηφισει ΝΑΙ,
τοτε μετα δε θα του φταιει κανενας για τον θανατο του.

Παντως, για να μη λεμε ο,τι θελουμε, ακομα και ΟΧΙ να ψηφισει, δε θα γλυτωσει ,ουτε απο τις αγορες, ουτε απο τον ολεθρο, ουτε απο τη πολιτικη συμμορια που τον διαφεντευει.
Η ανατροπη δε θα προελθει απο διαδικασιες που οριζουν οι ελιτ, αλλα απο τις διαδικασιες που θα ορισει ο λαος..

57 σχόλια:

  1. Celin

    Καταρχήν κάτσε να το δεις το δημοψήφισμα πρώτα
    Κατα δευτερον, εχεις την εντύπωση ότι θα αφήσουν να γίνει δημοψήφισμα αν δεν έχουν δεμένο το γαιδαρο τους; Μήπως θα ακυρωθούν οσα έχουν συμφωνηθει με τις υπογραφές τους; Μηπως θα δωθουν πισω οι μισθοί, οι συντάξεις; Ολα αυτα μονο ο λαος με αγώνες μπορει να τα ακυρώσει, όχι με δημοψηφίσματα δυστυχως.

    Το πολυ πολυ, αμα το αφήσουν να γινει, να μας οδηγήσουν σε πτώχευση απότομη, ως κράτος πλεον, αν ψηφιστεί όχι, και να συνεχίσουν την πορεία τους, τι θα τους εμποδίσει, σαματης ενα δημοψήφισμα φέρνει λαική εξουσία;

    Αν και εγω φοβάμαι το αλλο, πως όλα αυτα γίνονται για να φανει η κυβέρνηση αποτυχημένη και να πέσει, να παμε σε πολυκομματικη(εθνικης σωτηριας θα την ονομασουν πως θα την ονομάσουν δεν ξέρω) και να σου πουνε, ¨κοιτα αδέρφι, οι παραδοσιακοί πολιτικοί τα κάνανε σκατά και σε φτάσανε εδώ, τώρα ας δείξουμε εμπιστοσύνη στους επιτρόπους που είναι καλοί προτεστάντες χαρτογιακάδες και όχι πολιτικάντηδες του ρουσφετιού, οι οποιοι θα τα καταφέρουνε καλύτερα, αφού δεν θα ψαρευουν ψήφους και θα αδιαφορούν για το πολιτικό κόστος"

    Έτσι θα "νομιμοποιηθει η εξουσία τους να παρεμβαίνουν αμεσα και δυναμικά στις υποθέσεις του κράτους, και θα τους έχουμε και αυτους, μαζι με τους αλλους(Σαμαραδες, Καρατζαφύρερ και σια), πάνω απο τα κεφάλια μας.

    (σχετικο με την αναρτηση, ασχετο με αυτα που λεω ως τωρα, ψάξε και τον ορισμο "γλωσσικά παίγνια", νομίζω του Vitgestein(ή όπως αλλιώς γράφεται), πραγματεύεται κατι ανάλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πάθος με το οποίο γραφεις, με τρελλαίνει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν νομίζω ότι ο γιωργάκης πήρε την απόφαση για δημοψήφισμα μόνος του.
    Τόσο καιρό ακολουθεί εντολές και ξαφνικά κάνει του κεφαλιού του;;;
    Κάποιο λάκκο έχει η φάβα....

    LOLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ με τον Celin.
    Προς τι αυτός ο φόβος -και ιδιαίτερα της αριστεράς- μπροστά σ αυτό το Δημοψήφισμα;

    Δε μας νοιάζει να κάνουμε δίκη προθέσεων του ΓΑΠ.
    Έστω και υστερόβουλα, ο ΓΑΠ μας δίνει την ευκαιρία να δείξουμε τα @@ μας ως λαός και να ακυρώσουμε τις συμφωνίες με την Τρόικα και τον Δανεισμό!

    Εάν βγει ΝΑΙ, τότε σκέφτομαι να αυτοπυρποληθώ σαν Κουρδος, να αυτοεξοριστώ σαν το Ρασούλη ή να βάλω το ζουρλομανδύα.

    Εάν όωμς βγει ΟΧΙ, τότε ανοίγει ο δρόμςο της ανατροπής.
    Με ένα λαό που επιτέλους καταλαβαίνει τη δύναμή του στις εξελίξεις, με ένα πλειοψηφικό ρεύμα του ΟΧΙ, τότε αυτό εχει όλες τις δυνατότητες να αναλάβει την κυριαρχία στα πολιτικά πράγματα.

    Και αντί να αγωνίζεται η Αριστερά για να γίνει το Δημοψήφισμα, κάθεται και παπαρολογεί για εκλογές.
    Για να μιλάει πάλι εξ ονόματός μου ο Τσίπρας και η Παπαρήγα!
    Για να συνεχίσουν όλα ως έχουν.
    Δεν ξέρω μήπως εχουν και ανάλογους φόβους με τη Μέρκελ, το Σαρκοζί, το Σαμαρά, τη Ντόρα, τον Καρατζαφέρη, τον Ψυχάρη, τον Αλαφουζο, τον Κουρή κλπ.

    Ε όχι λοιπόν!
    Τώρα πρέπει να μιλησουμε εμείς.
    Και καλό είναι το ΚΚΕ κι ο ΣΥΡΙΖΑ να μπουν μπροστάρηδες σ αυτόν τον αγώνα.
    Ειδάλλως μπαίνουν στο κάδρο της Ολιγαρχίας ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και παρατρεχάμενων.

    Αναλυτικα΄εχω γράψει την άποψή μου
    http://toixo-toixo.blogspot.com/2011/11/blog-post_02.html
    "Ποιος φοβάται το Δημοψήφισμα;;;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ αθωος εισαι φιλε μαζεστιξ κατα τη γνωμη μου και πολυ αισιοδοξος,

    εγω λεω κράτα μικρο καλάθι.

    Δημοψηφισμα και ακυρωση των συμφωνιων μετα απο τοσες υπογραφες; Τοσο ευκολα;

    Μηπως ειδαν οτι δεν βγαινει ακρη με τον τροπο τους και θελουν να μας πανε για άμεση χρεωκοπια να τελειώνουνε;

    Ή στην αντιθετη περίπτωση να μας πουν

    να εσεις ψηφίσατε ναι;

    Σκεψου ποσο τους βολευει

    οχι δεν φταινε αυτοι για την χρεοκοπια, φταιει ο ελληνικος λαος που ψηφισε οχι στην στηριξη
    ενω αν ψηφισουμε ναι, τοτε οι διαδηλωσεις θα γινονται απο μειοψηφιες(ετσι θα μας λενε) και για αυτο θα κρινονται παρανομες και θα καταστειλονται εν τη γενεσει.

    Σε ποια απο της δυο περιπτωσεις κερδιζει ο ελληνικος λαος;

    Σε καμια!


    Θα σταματησει το ξεπουλημα ειτε ψηφισουμε ναι ειτε οχι;

    Θα δωσουν αυξησεις; Θα μειωθει η ανεργια;

    Οι συνταξεις να ανεβουν;

    Το ερωτημα λοιπον του δημοψηφισματος εχει ως εξης(αν αφορα την δανειακη συμβαση).

    Θέλεις να σε κρεμάσουμε και να τραβηξουμε εμεις το σχοινι ή να το τραβήξεις εσυ;

    Ουτε το δημοψηφισμα μας σωζει, ούτε οι εκλογές. Το ΚΚΕ απλα ζητα εκλογές προκειμένου να αλλάξουν οι συσχετισμοί στην εξουσια και η κυβέρνηση που θα προκύψει να ειναι πιο αδύναμη, σε κάθε περίπτωση η απάντηση θα δοθεί στους δρόμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και επισης ο λαος πως θα καταλαβει την δυναμη του; Με την διοδο που το άνοιξε ο ΓΑΠ; Δηλαδη ο ΓΑΠ ανοιγει για τον λαο την κεκροπορτα του καπιταλισμου;

    Η δυναμη του λαου ειναι ενα ναι ή ενα οχι σε ενα στημενο αγώνα; Αυτες οι ευκολες λύσεις στυλ σκουπιστε ψεκάστε τελειώσατε μας εφτασαν ως εδω, καλο ειναι καποια στιγμη να ωριμάσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και επισης

    http://www.rizospastis.gr/page.do?id=13762&publDate=2%2F11%2F2011&direction=&pageNo=31

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Poe, διαβαζω οσα λες, και τη μια σκεφτομαι οτι εχεις δικιο σε ολα, την αλη σκεφτομαι οτι καπου εχω και ενστασεις!
    ΠΧ αυτο που λες εδω

    "Το ΚΚΕ απλα ζητα εκλογές προκειμένου να αλλάξουν οι συσχετισμοί στην εξουσια και η κυβέρνηση που θα προκύψει να ειναι πιο αδύναμη, σε κάθε περίπτωση η απάντηση θα δοθεί στους δρόμους."

    Και ποιος σου λεει οτι η κυβερνηση που θα προκυψει θα ειναι αδυνατη;
    Περαν τουτου,
    τι θα γινει με αυτους τους γαμημενους συσχετισμους; Ποτε θα αλλαξουν;
    (Η οργη που εκφραζω δεν αφορα εσενα και το ξερεις, τα λαικα ηξεις αφιξεις αφορουν)

    Και τι να το κανω εγω αν βγαλει το ΚΚΕ 30 βουλευτες παραπανω, αν ο Σαμαρας βγαλει 150 πλας;
    Αφου τα βλεπεις, παμε για τη καταστροφη και δε μας σωζουν ουτε συμβολικες περικυκλωσεις της Βουλης ουτε η παρελαση της αγανακτισμενης κατσαρολας στο Συνταγμα.

    Σε καθε περιπτωση η απαντηση, λες, θα δοθει στους δρομους και συμφωνω απολυτως.
    Ουτε τα δημοψηφισματα μας σωζουν,
    αλλα ουτε και οι εκλογες.

    Αλλα, βλεποντας τις αγορες να τρεκλιζουν, τα χουντοκαναλα να χεζονται πανω τους και το συνολο σχεδον των κομματων πλην Αριστερας να ουρλιαζει σα κλαμμενο αιδοιο,
    κατι μεσα μου, το απολαμβανει.

    Και περα απο αυτο, απο τη στιγμη που η λαικη πλειοψηφια οφειλει να γινεται σεβαστη,
    ..ωρα να εκφραστει. Μας καλεις να ωριμασουμε, καλα λες, ολοι πρεπει να δειξουμε οτι εχουμε ωριμασει.

    Αυτη τη στιγμη, το 70% των Ελληνων και βαλε, λεει ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ.
    Μιλαμε για απιστευτες μαλακιες, μιλαμε για απιστευτη μπουρδα, η οποια πρεπει οπωσδηποτε να ξεδιαλυνει στο μυαλο τους.

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΔΙΧΩΣ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΑΥΤΑ ΠΑΝΕ ΠΑΚΕΤΟ.
    Και δεν υπαρχει σωτηρια, οσο οι κουφαλες εχουν τα μεσα παραγωγης στα χερια τους.
    Ηρθε η ωρα για απαντησεις, ουτε εκβιαστικο ειναι το ερωτημα, ουτε διχαστικο ουτε τιποτα,
    μια χαρα ειναι το ερωτημα.

    Οπωσδηποτε η Κομμουνιστικη Αριστερα πρεπει να το εκμεταλλευτει αυτο. Ειναι χρυση ευκαιρια για πρωτη φορα να ακουστει ενα ΟΧΙ σε ολον τον πλανητη, ενα ΟΧΙ στις αγορες και στην Ευρωζωνη,
    ενα ΟΧΙ στον νεοφιλελευθερο εστω Καπιταλισμο.
    Για πρωτη φορα, αυτο το ΟΧΙ ειναι εφικτο.

    "Δηλαδη ο ΓΑΠ ανοιγει για τον λαο την κεκροπορτα του καπιταλισμου;"

    Ναι, φυσικα, δεν εχεις ακουσει για ενδοιμπεριαλιστικες αντιθεσεις;)
    Τι αλλο ειναι ολα αυτα απο την Αμερικη (δολαριο -γαπ) που κανει επιθεση στο Ευρω; Εχω ανεβασει και σχετικες με αυτο αναρτηση, με στοιχεια, αποψεις και βιντεο, αν θες, πες μου να σου δωσω λινκ.
    Εισηρθαμε στη φαση της καταστροφης τμηματος των παραγωγικων δυναμεων, ηρθε η ωρα να καταστραφουν ασθενεις καπιταλιστες κι "ασθενεις" λαοι.
    Της πουτανας γινεται!
    Και το τρελο εδω ειναι οτι ακομα και τη Γερμανια δεν τη χαλαει αυτο, διοτι και το Ευρω να πεσει αυτη ωφελειται στις εξαγωγες, αλλα και να διαλυθει, ισως τη βολευει μια επιστροφη στο Μαρκο.

    Η γεωπολιτικη σκακιερα εχει παρει φωτια, υπαρχουν πολλα που δε ξερουμε.
    Ενα ΟΧΙ συμφωνω μαζι σου οτι δε φτανει σε καμια περιπτωση, η λαικη εξουσια δε θα κερδιθει με διαδικασιες που θα ορισει ο εχθρος,
    οπως συμφωνω μαζι σου στο οτι δε πρεπει να κοροιδευουμε κανεναν και να τον κανουμε να πειστει οτι ενα ΟΧΙ ειναι αρκετο.
    Φυσικα και δεν ειναι.

    Αλλα, θα ειναι μια καλη αρχη. Ας μιλησει ο λαος.
    Κι αν ο λαος τρομοκρατηθει απο τους "εκβιασμους",
    τοτε σταχτη να γινει αυτη η χωρα, κι εγω θα ξερναω πανω στα συντριμμια της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οσον αφορα τον Βιτγκεσταιν,
    ασε, πικρη ιστορια..Πριν δεκα χρονια, την ειχα δει πολυ κουλτουρα να'ουμε, διαβαζα δυσκολα βιβλια φιλοσοφιας και φυσικα δε καταλαβαινα τιποτα:)

    Πηρα ενα βιβλιο του Βιτγκεσταιν, ρε φιλε διαβασα τριαντα σελιδες και το παρατησα, ενιωσα πολυ βλακας, δε καταλαβα ουτε μια προταση:)
    Απο τοτε, το γυρισα περισσοτερο στη Ψυχαναλυση, αυτη τουλαχιστον ειναι πιο κατανοητη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Rodia, χαιρομαι πολυ που το παθος ειναι ευδιακριτο! Ειδικα για αυτην εδω την αναρτηση, αστα να πανε, ηταν η πιο χρονοβορα εβερ, την εγραφα τουλαχιστον διομιση ωρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Και καλό είναι το ΚΚΕ κι ο ΣΥΡΙΖΑ να μπουν μπροστάρηδες σ αυτόν τον αγώνα.
    Ειδάλλως μπαίνουν στο κάδρο της Ολιγαρχίας ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και παρατρεχάμενων."

    Μαζεστιξ, με την απαραιτη επισημανση οτι το ΟΧΙ δεν ειναι αρκετο οσο εχουν την εξουσια και τα μεσα, τα καθαρματα,
    θα συμφωνησω κι εγω με τη σειρα μου.
    Παντως ηδη διαβασα καπου θεση ΚΚΕ,
    και ειναι ενα ξαστερο ΟΧΙ.
    Ουτε αποχη, ουτε παοκ ξερω γω ξερω γω ενταξει.

    Πραγματικα, ακουω αυτη τη στιγμη εναν δεξιο δημοσιογραφο να προμοταρει υπουλα την αποχη,
    πιστευω οτι οποιος προμοταρει την αποχη στο δημοψηφισμα ειναι πολυ χειροτερος κι απτον Γαπ τον ιδιο. Ειναι ο πιο αισχρος πεοθηλαστης του συστηματος.

    Τις τελευταιες 48 ωρες η αηδια μου για την αθλια και διγλωσση Νεα Δημοκρατια, ξεπερασε κατα πολυ την απεχθεια μου για το Πασοκ.
    Αυτους πραγματικα, τους ξεκωλιασε ο Γαπας με το ρουα ματ του, για λογους που εξηγησα

    Διαβασε και οταν μπορεις αυτο το εκπληκτικο αρθρο που τα εξηγει πολυ καλυτερα

    http://ciaoant1.blogspot.com/2011/11/blog-post_1169.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λολα, ολοι αυτοι οι ελιγμοι ειναι εντολες απο υπερατλαντικως..Για μενα, μονο τυφλοι δε το βλεπουν πια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φιλε σελιν, αυτο που λεω εγω, ειναι οτι αυτοί δεν σου δινουν δυο κουτια αυτη τη στιγμή, και αμα επιλέξεις το σωστο κουτι εχει μεσα ενα κλειδι που σε βάζει στο σπιτι τους.

    Δεν έχουν κανένα λόγω να το κάνουν

    αρα πισω απο το ναι και πισω απο το οχι κρύβονται είτε οι 2 όψεις του ίδου νομισματος, είτε οπως λες και εσυ, διαφορετικά στρατόπεδα καπιταλιστικά.

    Και ερχομαι και λεω

    την χωρα δεν την εχουνε κανει οικοπεδο έτοιμο προς πώληση;

    Ακυρώνεται αυτο αν ψηφίσουμε όχι(αν δεις εχω γραψιε και σχετικο αρθρο στο γλομπινγκ που το οχι το λεω ηρωικο, κατι που σημαινει οτι το προτιμω σε σχεση με το ναι και εγω);

    Επιθεση των συμφερόντων για εξαγορα και συνθηκες κινας θα γινει και με το ναι και με το όχι, ισως διαφοροποιούνται οι παικτες και οι μεθόδοι ναι(και η σχετική απόσταση που κρατουν οι αμερικανοι σχετικα με το δημοψηφισμα εμενα με κανει να εχω υποψιες(βεβαια ισως να πηραν θεση και να μην το ξερω)).

    συνεχιζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγκρούσεις μεταξυ τους υπάρχουν και θα υπάρχουν, σε κανένα σενάριο τους ομως, κανεις απο αυτους, δεν προβλέπει συνθήκες καλύτερες για τον λαο.

    Αυτο που λεω εγω, και αυτο που λεει και το ΚΚΕ ειναι ότι η απαντηση διδεται στον αγωνα στους δρομους, εκεί παίζεται για τον λαο ολο το παιχνιδι.

    Δηλαδη δεν μπορουμε να χαιρομαστε που ο ιδιος ανρθωπος που εχει μπει μπροστα για να παρθουν τοσα μετρα, τωρα ερχεται και καλα και μας διδει επιλογή ή διεξοδο...καμια σχεση.

    Βεβαια οπως λεει και ο Μπογιοπουλος νομιζω στο άρθρο του, εμεις τις διαμαχες μεταξυ τους ωφειλουμε να τις χρησημοποιησουμε προς το συμφερον μας, ναι έτσι είναι.

    Οσο για τους συχετισμους που αναρωτιέσαι, αυτοι δεν αλλαζουνε επειδη μας αρεσει εμας ή επειδη βαρεθήκαμε να περιμένουμε να αλλάξουν, αλλάζουν με αγωνα καθημερινο(και καθηβραδυνο:) σε ολα τα επίπεδα, και μεσα στη βουλή ακόμα. Οσο για την αδύναμη κυβέρνηση μετα τις εκλογές, δεν λεω εγω οτι θα προκυψει, το λένε τα γκάλοπ και το λέει και το ΚΚΕ, το οποιο εδω και 20 χρονια δεν εχει πεσει εξω και σε πολλά.

    Αυτα τα ολίγα απο μενα, ετσι για να γινω πιο σαφης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φιλε σελιν, βαζω το σχολιο απαντηση και στο γλομπινγκ ως σχόλιο επειδη θεωρω οτι προεκτεινει κάπως αυτα που λέω στο αρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. http://e-globbing.blogspot.com/2011/11/blog-post_03.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οποτε συμφωνα με τις τελευταιες εξελιξεις δειχνει οτι στο δημοψηφισμα, οι ευρωπαιοι τουλαχιστον, περιμενουν να εισπραξουν ΝΑΙ, και δυστυχως ετσι που το θετουν ειναι δυσκολα τα πραγματα...

    ...αν και ισως ειναι καλυτερα που το εκαναν ετσι ευθεως για να μην υπαρχουν "παρεξηγησεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φίλε poexania, ναι είμαι φύσει αισιόδοξος.
    Αν δεν ήμουν άλλωστε θα είχα προσχωρήσει στην αντίπερα όχθη που θεωρεί πως "καλά αυτά που λέτε, αλλά δε γίνονται".
    Φυσικά το ΟΧΙ ενός Δημοψηφίσματος δεν σημαίνει και αυτονόητη ανατροπή του συστήματος, αλλά είναι η πολυπόθητη αρχή της ανατροπής.
    Και σε ευρωπαικό επίπεδο.

    Μπορείς να εκλάβεις ως απάντησή μου όσα έγραψε ο Celin στο σχόλιο 10:51.
    Ακριβώς αυτά πιστεύω.


    Celin, και το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ είπαν ότι σε περίπτωση που γίνει το Δημοψήφισμα θα πουν όχι.
    Αυτό θα έλειπε κιόλας!

    Αυτό που με εξοργίζει είναι το γεγονός πως αντιμάχονται την ιδέα του Δημοψηφίσματος.
    Ειλικρινά στο άκουσμα της είδησης περίμενα να γίνει "της Αριστεράς το κάγκελο", διότι με το Δημοψήφισμα παίζει στο γήπεδό της!
    Αλλά... για κάποιον ακατανόητο -εκ πρώτης όψεως- λόγο το απορρίπτουν ως ιδέα!
    Και ρωτώ: τι φοβούνται;;;

    ΥΓ.: Καλά, η ατάκα "ΠΑΟΚ ξέρω γω, ξέρω γω εντάξει" έγραψε...
    Επίσης σύνθημα του ΠΑΟΚ που ταιριάζει και στη λογική του ΚΚΕ είναι το θρυλικό:
    "κρύο γαμιέται η μά-να σου!!!" :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαζεστιξ, ετσι που το εθεσαν το δημοψηφισμα, δεν καταλαβαινεις ακομα και τωρα, γιατι δεν το θελαμε εμεις οι ΚΚΕδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τωρα βεβαια αμα γινει, εννοειται πως θα παρουμε θεση και επισημα.

    Διαβασα και εγω πως σε περιπτωση που γινει, το ΚΚΕ ειναι υπερ, αυριο θα δουμε και σχετικες ανακοινωσεις και πιο διεξοδικες τοποθετησεις στο ριζοσπαστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σελιν, μακαρι ο Γιωργος να αποδειχθει τελικα ραμπο και να επιμενει για το δημοψηφισμα που να παμε σε εκλογες.

    Α να δουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ειλικρινά δεν είμαι σίγουρος ποιος είναι ο λόγος που δεν το ήθελε το ΚΚΕ.

    Για να μην αμφισβητηθεί το ευρώ;
    Γιατί οι πιθανότητες ήταν υπέρ του ΝΑΙ και αυτό θα έριχνε στο καναβάτσο τις δυνάμεις του ΟΧΙ;
    Για να κερδίσει χρόνο μέχρι να... "αλλάξει ο συσχετισμός των δυνάμεων";
    (Που αλλάζει εδώ και 30 χρόνια κι όλο πάνω-κάτω ίδιος μένει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Διοτι ετσι που το εθεσαν, ειναι πλεον ξεκαθαρο οτι ειναι δυσκολο αφενως να βγει το οχι ως αποτελεσμα, και επιπλεον, αν λεμε, αν βγει το όχι, σε ένδειξη "τιμωριας" θα συνεχισουν την δουλεια τους για το ξεπουλημα της χωρας και του λαου της.

    Αν και δεν βλεπω ετσι και αλλιως να γινεται δημοψηφισμα.

    Και βεβαια εμεις θελουμε εξοδο απο το ευρω, αλλα μαζι και εξοδο απο την εξαρτηση, κατι που δεν προβλεπει κανενα δημοψηφισμα και μπορει να γινει μονο με συνεχη αγωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. διαβασε και το αρθρο του μπογιοπουλου στον σημερινο ριζοσπαστη. επιπλεον το να μας πεταξουν απο την ευρωζωνη, οταν αυτοι το αποφασισουν παραμενει πανταενα ισχυρο ενδεχομενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. απλα τωρα εχουν κι αλλα μετρα να παρουν και δεν θελουν να χασουν αυτο το διαπραγματευτικο τους χαρτι οι αμερικανογαλλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εκβιαστικο, οχι διαπραγματευτικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σε περιπτωση εξοδου απο την ευρωζωνη ξερουν πολυ καλα οτι ανοιγει δρομος και για αλλα καπιταλιστικα συμφεροντα, οποτε θελουν πρωτα να εξασφαλισουν την μεριδα του κεφαλαιου που εκπροσωπουν, ετσι το βλεπω εγω τουλαχιστον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να το που ελεγα για τους τεχνοκρατες που μας τον ετοιμαζουν τον τραπειζιτη

    Πρόταση για το σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας υπό τον Λουκά Παπαδήμο φέρονται να επεξεργάζονται βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το πρακτορείο Reuters.

    Σύμφωνα μ επληροφορίες του πρακτορείου, κορυφαίοι υπουργοί που διαφώνησαν δημόσια με τη διενέργεια δημοψηφίσματος θα ζητήσουν από τον πρωθυπουργό να ανακαλέσει εντός της ημέρας την πρόθεση διενέργειας δημοψηφίσματος και να αναλάβει πρωτοβουλία διερεύνησης κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας.

    Η εισήγηση, που σύμφωνα με πληροφορίες, θα κάνουν στον πρωθυπουργό είναι να προτείνει ως επικεφαλής της κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας τον τέως αντιπρόεδρο της Ευρωπαικής Κεντρικής Τράπεζας κ. Λουκά Παπαδήμο μεκριτήριο το κύρος του στους κόλπους της Ευρώπης.

    http://kartesios.com/?p=63604

    (αυτα θυμιζουν δογμα του σοκ ετσι σελιν;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Νομίζω πως, όπως σωστά είπες, όλα εξηγούνται από το Δόγμα του Σοκ.
    Δεν έχω να πω πολλά παραπάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ειλικρινά δεν ξέρω που θα οδηγήσει αυτή η κατάσταση.Βομβαρδιζόμαστε από παντού με προπαγάνδα,εκβιασμούς και ψυχολογική βία,και δεν ξέρω τελικά τι κατάληξη θα έχει αυτή η ιστορία.Οι Ευρωπαίοι καπιταλιστές,τοκογλύφοι,και βρυκόλακες του μόχθου των λαών,θα μας πιουν το αίμα.Απ τη στιγμή που ο ΓΑΠ μας αλυσόδεσε στο ΔΝΤ είναι χαμένο το παιχνίδι.
    Πες οτι αγοράζεις ένα σπίτι με δάνειο.Ξέρεις πολύ καλά οτι σου υποθηκεύουν το σπίτι,και αν δεν μπορείς να το πληρώσεις σου το παίρνουν.Το ίδιο θα γίνει και τώρα.Θα μας πάρουν και τα σώβρακα.Είναι χαμένο το παιχνίδι celin.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η συζήτηση για το δημοψήφισμα προκάλεσε θετικό σοκ, υποστήριξε ο Γ.Παπανδρέου

    Τα λενε και μονοι τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ακυρώνεται αυτο αν ψηφίσουμε όχι;

    Οχι, βεβαια!Αλλα, οπως σου ειπα, θα ηταν μια καλη αρχη, δε θα ταν; Ασχετα που οι εξελιξεις μας προσπερασαν, τελικα το ακυρωσαν, ειδες τι ωρολογιακη βομβα που θα ηταν για τα καπιταλιστικα συμφεροντα;
    Νομιζω οτι η σημερινη εξελιξη δικαιωνει τη σταση μου υπερ του δημοψηφισματος, ενα ενδεχομενο ΟΧΙ θα τους γαμουσε αναποδα
    (Μεχρι βεβαια να σκεφτονταν αλλες μηχανορραφιες για να σκισουν τον λαο, γιατι, ειναι αυτονοητο κι ας μη το επαναλαμβανω, οτι το ΟΧΙ απο μονο του θα ηταν μεν καλη αρχη αλλα ταυτοχρονα και τρυπα στο νερο, εννοω το ΟΧΙ διχως τους αγωνες στο πεζοδρομιο που αναφερεις)


    Μη παρερμηνευτω φιλε, δε διαφωνουμε, αν διαβασεις τον διαλογο μας, κατα 95% τα ιδια λεμε:)
    Απλα η συνεννοηση, οπως γραφω και στην αναρτηση, ειναι δυσκολη ετσι κι αλλιως
    (Γαμω τον Λακαν και τον Μεταστρουκτουραλισμο:)
    (Αν και ο Λακαν δεν ηταν μεταστρουκτουραλιστης:)

    "Σε περιπτωση εξοδου απο την ευρωζωνη ξερουν πολυ καλα οτι ανοιγει δρομος και για αλλα καπιταλιστικα συμφεροντα, οποτε θελουν πρωτα να εξασφαλισουν την μεριδα του κεφαλαιου που εκπροσωπουν, ετσι το βλεπω εγω τουλαχιστον."

    Κι εδω συμφωνω και στα υπολοιπα.


    Οσον αφορα το ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ, οντως μας προσφερεται με το κιλο, αλλα δε καταλαβαινουν οτι με τοσο σοκ, στο τελος θα αναισθητοποιηθουμε και θα τους γραψουμε στα παπαρια μας ,ο,τι κι αν λενε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. "Αλλά... για κάποιον ακατανόητο -εκ πρώτης όψεως- λόγο το απορρίπτουν ως ιδέα!
    Και ρωτώ: τι φοβούνται;;;"


    Μαζεστιξ, δυστυχως ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι υπερ της παραμονης στην Ευρωζωνη, και εξαιτιας αυτων των παλινωδιων του,μας τα χαλαει λιγο.
    Και το λεω εγω, που οποιος με διαβαζει, ξερει καλα οτι σεβομαι κι εκτιμω τη συμπασα αριστερα, απο κομματα μεχρι ανενταχτους
    και ποτε δε θα πολεμησω απο εδω αριστερους πραγματικους (Μονο τους ιμιτασιον πασοκογλυφτες)

    Το ΚΚΕ δεν το απερριψε! Μπορει να μην το υποδεχτηκε θερμα,κι αυτο με ξενισε,
    αλλα απο τη μια, πηρε θεση ξεκαθαρα κατα αποχης και υπερ εκπεφρασμενου ΟΧΙ,
    κι απο την αλλη, ο λογος της μη θερμης υποδοχης ειναι σαφης και τεκμηριωμενος.
    Θα ηταν μια καλη αρχη, αλλα αν μεναμε εκει, διχως ανατροπη του Κεφαλαιου,
    δε θα βλεπαμε φως.

    ΥΓ Δικαιωθηκαμε παντως, το πηραν πισω το δημοψηφισμα..Εγω πιστευω οτι η πλειοψηφια, εστω και με μικρη διαφορα, θα ελεγε το ΟΧΙ,κι επειδη τα γαλαζοπρασινα φασιστογουρουνα το ξερουν,
    (οπως και τα Γαλλογερμανα..)
    για αυτο και φαγωθηκαν για να το αποτρεψουν..

    Οποιος πιστευει σημερα οτι ο Σαμαρας θα αλλαξει τους ορους του Μνημονιου προς το φιλολαικοτερο, ειναι αναπηρος και καταρριπτει τη δαρβινικη θεωρια. Ο Παπανδρεου, ως καμμενο χαρτι, επαιξε τη μπλοφα και κερδισε αυτα που ηθελε να κερδισει
    (ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥ)
    Υποστηριξη της ΝΔ στο Νεο Μνημονιο.
    Τον απεχθανομαι τον ΓΑΠ αλλα εκανε κι ενα καλο,
    ξεμπροστιασε τους γαλαζιους εντολοδοχους που ανυπομονουν να γινουν τα νεα τσιρακια της πλουτοκρατιας.


    Το "ΚΡΥΟ ΓΑΜΙΕΤΑΙ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ" ειναι θεικο συνθημα αλλα δε καταλαβαινω τη συνδεση με το ΚΚΕ:)
    Τα παοκια εχουν by far τα καλυτερα συνθηματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. sunshine, το μονο που πρεπει να κανουμε ειναι να τους γραψουμε και να το ριξουμε λιγο στην τρελη,
    κι εγω φουλ στη μαυριλα ειμαι, αλλα αν με δεις πχ στη δουλεια ειμαι ολη μερα με το χαμογελο στα χειλη, λες και παιρνω αντικαταθλιπτικα!
    Δηλαδη δε πρεπει να παραδοθουμε,
    στην τελικη ,ακομα και να μας παρουν τα σωβρακα, και τι εγινε; Ας μας τα παρουν..
    Κατα βαθος, ολα ματαια ειναι..

    2 τετραγωνικα μετρα χωμα στο τελος θα παρουμε ολοι, πλουσιοι και φτωχοι..
    Η ζωη ειναι μικρη για να ειναι θλιβερη.
    Για αυτο, παμε γερα και ο,τι ειναι να γινει, ας γινει, σιγα τα αυγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρε παιδια δεν ειναι απιστευτο, που οι εκπροσωποι της πλουτοκρατιας στην ουσια λενε

    "Να κανουμε οτι μας λενε να μας δωσουν την ελεειμοσυνη"

    που φυσικα δεν ειναι ελεειμοσυνη, την εχουμε πληρωσει διπλη τριδιπλη και θα την πληρωσουμε αλλες δεκα φορες αν δεν αντισταθουμε

    Αλλα ουτε ενας, εστω και στα ψεματα, για κοροιδια, να μην πει, θα οργανωσω τις παραγωγικες δομες τις χωρας για να παρουμε τα πανω μας. ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ! Εστω και στα ψεματα...

    δηλαδη αν δενε ειναι πλεον φως φαναρι οι προθεσεις τους ποτε θα ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Poe, αυτο δε πρεπει να μας εξοργιζει, πρεπει να μας χαροποιει!
    Γιατι, αυτο το διημερο, τα ευρωδουλα κομματα κυριολεκτικα ΞΕΒΡΑΚΩΘΗΚΑΝ!
    Ακομα και στο Σαμαρικο ANTINEWS, διαβαζω απο δεξιους, μυδρους κατα του Σαμαρα.
    Οι πασοκοι εχουν χασει ηδη τη στηριξη απο τον λαο, οποτε,
    μπινγκο!
    Ακομα και οι τυφλοι ειδαν.

    Σκεψου και τις προκλητικες δηλωσεις χθες της καριολας του Βερολινου και του λιμοκοντορου των Βερσαλιων, κι εδεσε το γλυκο.

    Μεσα σε μια νυχτα, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΓΑΛΛΟΙ, εχασαν παρα πολλα στη λαικη συνειδηση ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλα ναι δεν με εξοργιζει, θα με εξοργισει αν οι ανθρωποι με τους οποιους συζηταω δεν καταλαβαινουν το πασιφανες για τα τομαρια που μας κυβερνουν ακομα και μετα απο ολα αυτα που γινονται τωρα δυο μερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Kατσε να δουμε, εγω ειμαι βεβαιος οτι μερα με τη μερα η οργη θα θεριευει ακομα περισσοτερο, οταν αντιληφθουν οι πολλοι το παιχνιδι που στηθηκε.

    Κι οπως ειπα παραπανω, αν υστερα απο ολα αυτα μας κατσικωθει ο Σαμαρας, τοτε δε πειραζει, ας εξαφανιστουμε απτον χαρτη, χαρη θα κανουμε στην Ανθρωποτητα..

    Αλλα, θελω να ειμαι αισιοδοξος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΔΟΛΑΡΙΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΥΡΩ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΘΕΡΣΙΤΗ, εγω αλατι στη πληγη δε ριχνω,
    αλλα τετοια μπαλα ρε φιλε εχω να δω απτην ομαδα μου τουλαχιστον δεκα χρονια!

    Και μια που λεμε για τα γηπεδα, ποσο γουσταρω που υστερα απο τη μαλακια που εκανε ο διαιτητης στο ΟΑΚΑ, καθε ποδοσφαιρικος αγωνας εγονε αντικυβερνητικη διαδηλωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Celin, και εγω αμα διαβασες το τελευταιο μου αρθρο αισιοδοξος ειμαι, απλα οι φωνες βλακειας απο τον λαο δεν σταματανε απο την μια μερα στην αλλη. Ισως και να αυξηθουν τωρα στα ζορια, βεβαια οι φωνες βλακειας, απο τις σιωπες αγνοιας και μη συμμετοχης, ειναι καλυτερες. Γιατι δειχνουν οτι ο αλλος ψαχνει να βρει εστω μια ακρη, τον απασχολη το ζητημα, αναζητα απαντησεις. Ε εκει εμεις πρεπει να ειμαστε να τους τις δωσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ...για να μην προλαβουν και του δωσουν αλλοι (μη) απαντήσεις(ονοματα δεν λεμε καρατζαφυρερ λέγεται) και τον παγιδευσουν σε αλλες λογικες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. XTES ΗΤΑΝ Η ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΜΑΧΑΙΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΕ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ.

    ΚΑΙ Η ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΚΗ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.

    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ. ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΥ ΓΑΛΛΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Βλακειες θα λεγονται μεχρι το τελος των ημερων,
    ας ελπισουμε να γινονται ολο και πιο μειοψηφουσες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Για μενα ο καρατζαφυρερ εχει πεθανει υστερα απο τη ψηφο στο μνημονιο, αν παρει πανω απο 5 με 6% θα βαψω τα μαλλια μου μωβ:)

    Θερσιτη, ηταν απιστευτες οι δηλωσεις της πατσαβουρας και της κοντης ψ@λης.
    Σημερα τα γυρισαν, αλλα για μενα εγινε ηδη η ζημια,
    (για τους εναπομειναντες λατρεις της Ευρωζωνης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Το καλο ειναι οτι με αυτα που γινονται, θα του περασει και του λαου το συνδρομο της οξειας ευρωενοσοεξαρτησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΕΣΤΑΛΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.

    ΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΟΥΣ.

    ΑΛΛΑ ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΜΕ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Κι οπως εσταλη, ετσι πρεπει να γυρισει πισω στα μουτρα τους. Αντε να δουμε τουλαχιστον να παμε σε εκλογες συντομα, κι εκει θα αποδειχθει αν τρωμε ακομα σανο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΛΙΣ ΒΡΕΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΘΕΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΠΟΕΧΑΝΙΑ ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ Ο ΛΑΟΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΟΝΤΩΣ ΝΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΘΑΔΟΝΗ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΧΟΡΧΕ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ε σε πρωτη φαση θα παρει καποιον ρολο και αυτος... το ζητημα ειναι για ποσο καιρο θα καταφερνει να τον ενσαρκωνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Η διασύνδεση του ΚΚΕ με το κορυφαίο παοκτσίδικο σύνθημα "κρύο γαμιέται η μάνα σου" είναι αστειάκι αλά Ελληνοφρένεια.
    http://www.youtube.com/watch?v=TjVQMFRWZps
    Ότι και καλά όλα του φταίνε...

    Και τα παιδιά της Ελληνοφρένειας είναι ΚΚΕ!
    (όχι για να μη μου λέτε...)
    :-)

    Και μια και λέγαμε για ΠΑΟΚτσίδικα συνθήματα, ας παραθέσω μια ανέκδοτη ιστορία.
    Έπαιζε κάποτε ο Φραντζέσκος στον ΠΑΟΚ και τον πετυχαίνουν οπαδοί σ ένα σουβλατζίδικο.
    Και τότε αρχίζουν και φωνάζουν όλοι μαζί:
    "Βάλε στο σουβλάκι γύρο φρέσκο
    Στο Φραντζέσκο
    Στο Φραντζέεε-εσκο!"

    (Γα να ευθυμήσουμε λιγάκι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. xaxaxaxaxaxaxaxa, μου το εχουν πει αυτο το συνθημα,
    ελιωσα στο γελιο και τοτε και τωρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Eπαναλαμβανω το σχολιο του φιλου μου του Θερσιτη, του το εσβησα και ζηταω συγγνωμη, αλλα ηταν μηνυσιμο για μια μικρη φρασουλα και δεν ειναι να ρισκαρεις με τοσο κυνηγητο που πεφτει τελευταια στους μπολογκερς! Σορυ, ελπιζω να καταλαβαινεις!
    Το ξαναγραφω διχως τη φραση.



    " Ο ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ ΕΚΤΕΛΕΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ.

    ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΤΕΟΛΟΥΣ.

    ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΛΥΚΟΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟ ΕΥΡΩ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΔΟΛΛΑΡΙΟΥ.

    ΦΙΛΕ ΣΕΛΙΝ ΤΟ ΚΚΕ ΖΗΤΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΩΝ ΕΓΩΝΩΝ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ.

    ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΜΕ ΛΑΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.

    ΔΙΚΕΦΑΛΕ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ 1-3 ΤΗΝ ΣΑΜΡΟΚ.

    ΓΙΑ ΤΟ 1-3 ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΖΕΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΒΛΕΠΩ.

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΜΠΗΧΤΕΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΣΟΥ ΣΕΛΙΝ.



    ΧΑΧΑ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή