Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Η ΠΟΛΥΠΡΟΣΩΠΗ ΧΟΥΝΤΑ

Σε μια συζητηση,ερωτηθηκα αν ειμαι 100% σιγουρος οτι η Αριστερα θελει το καλο μας κ οι αλλοι το κακο μας

ιδου η απαντηση


"οχι,δεν ειμαι 100% σιγουρος οτι η Αριστερα θελει το καλο μας κ οι αλλοι θελουν το κακο μας

Ειμαι σιγουρος ομως οτι οι αλλοι μπορει να μη θελουν την ολοκληρωτικη καταστροφη της Ελλαδας,αλλα θελουν τους Ελληνες δουλους κ ειλωτες

Ειμαι σιγουρος οτι Η Αριστερα εχει καλες προθεσεις αλλα,οπως λεει κ ο Μπλεηκ,"Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΚΟΛΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ"
Δηλαδη δεν αποκλειω η Αριστερα να κανει λαθος,ομως επιλεγω να την εμπιστευτω κ να κανω το βημα γιατι οι ανθρωποι δεν ειναι απατεωνες κ δειχνου να νοιαζονται για το φτωχο κ το μικρομεσαιο

Επισης ειμαι 1000% σιγουρος οτι αυτο δεν ειναι Δημοκρατια
Ειναι κατι σα πολυπροσωπη χουντα

Ο εργαζομενος του ιδιωτικου τομεα,ανυπερασπιστος απο παντου,βιωνει τη χουντα του αφεντικου,δεν υπαρχουν συλλογικες συμβασεις

Το αφεντικο του εργαζομενου αυτου βιωνει τη χουντα του κρατους κ του διεφθαρμενου εφοριακου

Ο καταστηματαρχης στο κεντρο βιωνει τη χουντα του κρατους κ των αναρχοφασιστων που του το πυρπολουν

Οι διαδηλωτες βιωνουν τη χουντα των μπατσων που τους βαρανε χωρις λογο κ τους συλλαμβανουν-οπως τον Μαριο-για να τρομοκρατηθει ο λαος κ να μη κατεβαινει στις πορειες

Ο τιμιος επιχειρηματιας βιωνει τη χουντα της γραφειοκρατιας κ του διεφθαρμενου κρατους που επιβραβευει μονο το λαδωμα κ τους ημετερους

Ο μεταναστης βιωνει τη χουντα των ακροδεξιων κ των τσιφλικαδων

Κ ολοι μαζι βιωνουμε τη πολυπλοκαμη χουντα ενος κρατους που ποτε δε σεβαστηκε τον πολιτη,ποτε δε νοιαστηκε για το μακροπροθεσμο οφελος αυτης της χωρας κ τον εβλεπε παντα σαν αντικειμενο προς εκμεταλλευση,ενα κρατος κοντοφθαλμο,αναποτελεσματικο,διεφθαρμενο σαν χουντα του Πινοσετ,ενα κρατος που απαρτιζεται διαχρονικα απο Τσολακογλου κ Κουισλινγκ,προδοτων του Εθνους κ προδωμενων απο την απληστια τους,προδωμενοι γιατι ουτε αυτοι πιστευω υπολογισαν που ακριβως θα οδηγηθει αυτη η χωρα
ενα κρατος υποταγμενο οπουδηποτε αλλου εκτος απο εκει που θα επρεπε οντως να ηταν υποταγμενο
δηλαδη στον πολιτη του
κ τα μακροπροθεσμα συμφεροντα των πολιτων που ζουν κ των πολιτων που γεννιουνται για να ζησουν εδω"

9 σχόλια:

  1. Σε ο,τι αφορα τη σημερινη μερα,απο ολα οσα διαβασα νομιζω οτι καπου εδω αντικατοπτριζεται η αληθεια

    "Πριν δύο χρόνια, τον Μάρτιο του 2008, είχα αναφερθεί στους τραπεζικούς υπαλλήλους και τι γίνεται μέσα στα τραπεζικά καταστήματα όταν γίνονται πορείες και απεργίες που περνάνε ακριβώς έξω από αυτά. Γιατί οι απεργοί όταν βλέπουν εργαζόμενους σε τράπεζες μπαίνουν μέσα και τους βγάζουν έξω, μερικές φορές οι ίδιοι οι υπάλληλοι ζητάνε από πριν από τους συνδικαλιστές να μπουν μέσα και να τους τραβήξουν! Το αποτέλεσμα είναι πολλές φορές οι τράπεζες να κρύβουν τους υπαλλήλους τους στο υπόγειο, σε ημιορόφους ή και σε ντουλάπια για όσο οι πορείες περνάνε από έξω ώστε να μην φαίνεται ότι λειτουργούν κανονικά:

    "Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2008
    .....
    Στις τράπεζες, στο κέντρο...... έκλεισαν τα φώτα και οι εργαζόμενοι κρύφτηκαν σε τουαλέτες αποθήκες και σε ημιόροφους όπως μου είπαν φίλοι μου που εργάζονται σε αυτές.

    Οι εργαζόμενοι βέβαια δεν φταίνε γιατί υφίστανται τρομερές συνθήκες πίεσης και εργάζονται σε συνθήκες κρυφής ψυχολογικής βίας .

    Νομίζω ότι οι σημερινοί τραπεζοϋπάλληλοι (τουλάχιστον οι περισσότεροι από όσους γνωρίζω) είναι σε χειρότερη μοίρα από τους οδοκαθαριστές που απεργούν για βδομάδες.

    Τους τραπεζοϋπάλληλους όμως επειδή φοράνε γραβάτες δεν τους λυπάται κανένας ενώ οι ίδιοι ντρέπονται να μιλήσουν για τις αφόρητες πιέσεις που δέχονται ... "

    http://greekrider.blogspot.com/2010/05/blog-post_05.html



    Aπο κει κ περα,
    δολοφονους εγω δε προκειται να υπερασπιστω

    Οι τρεις ανθρωποι που δολοφονηθηκαν σημερα εχουν φυσικους αυτουργους
    να τους βρουν κ να τους κρεμασουν αναποδα
    Ειτε ειναι προβοκατορες,παρακρατικοι
    Ειτε ειναι ηλιθια γουρουνια που νομιζουν οτι ειναι αναρχικοι ενω ειναι φασιστες

    Περα απο φυσικους αυτουργους,υπαρχουν κ οι ηθικοι αυτουργοι
    ειναι εκεινοι που για να μη χασουν τα γαμω-ευρω τους,τους εριξαν βορα στα λιονταρια,τροφη στους προβοκατορες/αναρχοφασιστες
    ειναι τα αφεντικα τους,οι εγχωριοι οικονομικοι τρομοκρατες που λεει κι ο Μαξ Καιζερ

    Το διλημμα παραμενει
    αυτη ειναι η δεσποζουσα συγκρουση

    Αριστερα η ΔΝΤ

    Κ με δολοφονιες σα τις σημερινες,ο πολυς ο κοσμος,οι νοικοκυραιοι,οι φοβισμενοι,οι υποταγμενοι,οι μικροβολεμενοι θα πανε με το ΔΝΤ

    Αλλα αν δε τους εχουμε κ αυτους μαζι μας,δε θα καταφερουμε τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενώ στην ουσία συμφωνώ, διαφωνώ πάρα πολύ με τη χρήση του όρου "χούντα".

    Ξεχνάμε νομίζω ότι όλοι αυτοί είναι δημοκρατικά εκλεγμένοι, μέσα σε ένα σύστμα που ΔΙΑΘΕΤΕΙ μηχανισμούς ελέγχου, τους οποίους δεν ενεργοποιούμε ποτέ, από βόλεμα ή ωχαδερφισμό, άρα ζούμε μια κατάσταση που έχουμε νομιμοποιήσει πολλαπλά.

    Δεν μας ήρθε ουρανοκατέβατο το σύστημα. Και αποκαλώντας το χούντα, παραγνωρίζουμε τη νομιμοποίηση που του έχουμε δώσει απλόχερα, αρα και τη δυνατότητά μας να την πάρουμε πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ζήτημα είναι ότι τα σημερινά γεγονότα δείχνουν ότι χρειάζεται να ανασυνταχτούμε και να περιφρουρήσουμε καλύτερα τις κινητοποιήσεις μας. Αυτοί είναι σε θέση να κάνουν πολλά. Δεν θα παραιτηθούν από τα σχέδιά τους τόσο εύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Enfant rate
    μια χουντα εχει πολλα προσωπα
    υπαρχει η οργουελιανη χουντα[τη ζησαμε κ στην Ελλαδα,την εζησαν με τον Πινοσετ οι Χιλιανοι,την εζησαν στη Καμποτζη με τον Πολ Ποτ κ τους Ερυθρους Χμερ,κ εδω που τα λεμε κ στις κομμουνιστικες χωρες δεν εφαρμοστηκαν κ τα πιο δημοκρατικα καθεστωτα]
    Αυτη ειναι η "φανερη" χουντα

    Υπαρχει κ η Χαξλεικη χουντα,η "κρυφη" χουντα
    Αυτη εφαρμοζεται στον Δυτικο κοσμο
    Επιτρεψε μου μια παραθεση των διαφορων τους

    "'Ο Όργουελ φοβόταν εκείνους που θα απαγόρευαν τα βιβλία.
    Ο Χάξλεϊ φοβόταν ότι δεν θα υπήρχε λόγος να λογοκρίνονται τα βιβλία
    επειδή δεν θα υπήρχε κανείς που να θέλει να τα διαβάσει.

    Ο Όργουελ φοβόταν εκείνους που θα μας στερούσαν την πληροφόρηση.
    Ο Χάξλεϊ φοβόταν εκείνους που θα μας έδιναν τόση πολλή,
    που θα οδηγούμασταν στην παθητικότητα και τον εγωισμό.

    Ο Όργουελ φοβόταν ότι η αλήθεια θα αποκρύπτεται.
    Ο Χάξλεϊ φοβόταν ότι η αλήθεια θα πνιγεί σε μιά θάλασσα άσχετων πραγμάτων.

    Ο Όργουελ φοβόταν ότι θα γινόμασταν μιά φυλακισμένη κοινωνία.
    Ο Χάξλεϊ φοβόταν ότι θα γίνουμε μιά ασήμαντη κοινωνία, απορροφημένη
    από ηλίθιες σαπουνόπερες και τηλεπαιχνίδια. ''
    http://nosferatos.blogspot.com/2010/04/blog-post_1740.html

    Eλπιζω να καταλαβαινεις που το παω,αν κατσω κ γινω πιο αναλυτικος θα γραφω για μερες
    Υπαρχουν υπουλες μορφες κρυφης χειραγωγησης που μεταχειριζονται τα Καθεστωτα
    Το οτι η μαζα εχει αποχαυνωθει κ εχει γινει τοσο παθητικη κ αδιαφορη για το κοινωνικοπολιτικο γιγνεσθαι,
    Το οτι απεδωσε το ΔΙΑΙΡΕΙ Κ ΒΑΣΙΛΕΥΕ του Καθεστωτος κ επικρατησε ο ατομοκεντρισμος,
    ολα αυτα ειναι αποτελεσμα της χειραγωγησης

    Χουντα δεν ειναι κ αυτο?
    Απλα σου προσφερει την απατηλη αισθηση της συμμετοχης

    Ομως καταλαβαινω την ενσταση σου
    κ εν πολλοις,τη συμμεριζομαι
    Εχουμε ευθυνες κ εμεις που αφεθηκαμε στην αποχαυνωση
    Κ αυτο που λες,για τη παραγνωριση της δυνατοτητας μας να την παρουμε πισω,το θεωρω πολυ ευστοχο
    Την εχουμε αυτη τη δυνατοτητα
    Κ μην εξηγωντας ολα αυτα περι Χουντας που μολις εγραψα,το κειμενο μου ηταν λειψο
    [Βασικα,παιζει κ να παραμενει λειψο,εδω που τα λεμε!!!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. riski
    δε παιζει να παραιτηθουν
    για να γυρισει ο ηλιος,θελει δουλεια πολυ

    περα απο τον εξωτερικο εχθρο ομως,υπαρχει κ ο εσωτερικος
    απεριφραστη καταδικη για τους σημερινους δολοφονους λοιπον χωρις ναι μεν αλλα

    Ακομα κ αν ειναι παρακρατικοι,προβοκατορες,πρακτορες ξενων δυναμεων,παραστρατημενοι αναρχικοι,Ελληνες,Πακιστανοι,φαντασματα η εξωγηινοι

    Αν δε ξεριζωθει ο εσωτερικος εχθρος,δε θα μπορεσει να καταπολεμηθει ο εξωτερικος
    Θεωρω τον εσωτερικο εχθρο πολυ πιο επικινδυνο,γιατι αποτρεπει τη ριζοσπαστικοποιηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ξέρω τι ακριβώς είναι, αλλά όντως Δημοκρατία δεν είναι σίγουρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ" το ειχε πει ο Κορνηλιος Καστοριαδης,νομιζω ομως οτι οι εξελιξεις εχουν ξεπερασει τον ορισμο του,εγω κατι σαν φεουδαρχικη-πολυπροσωπη Χαξλεικη χουντα το βλεπω
    [ΜΟΛΟΝΟΤΙ Ο ΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΟΚΙΜΟΣ Κ ΔΕ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ!!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η χούντα είναι σαν την προπαγάνδα: υπάρχει η φανερή, μαύρη προπαγάνδα, από την οποία μπορείς να φυλαχτείς, και η αφανής, φαιά προπαγάνδα που σου κάνει πλύση εγκεφάλου αργά και ύπουλα, μέχρι να μην μπορείς να σκεφτείς χωρίς αυτήν.
    Έχεις δίκιο, Σελίν. Την πήραμε χαμπάρι. Τώρα πρέπει να τη ρίξουμε, χωρίς να φέρουμε κάτι χειρότερο -όπως μια μαύρη χούντα για παράδειγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλε,αυτο εγραψα πριν λιγο στην αμεσως προηγουμενη αναρτηση,σαν απαντηση σε εναν αλλον φιλο εδω

    "αν δεν ελεγχθει ολη αυτη η οργη κ να διοχετευθει εκει που πρεπει να διοχετευθει,τοτε θα ειναι ανεξελεγκτη κ επικινδυνη
    κ τετοιου ειδους οργη δεν εδραιωνει Δημοκρατιες αλλα τις γκρεμιζει "

    Αρχιζω να αναρωτιεμαι αν ολη αυτη η οργη μπορει να τιθασευτει προς οφελος συνολικα του λαου,γιατι η δικαιολογημενη οργη απελευθερωνει απο τον ζυγο,
    η δικαιολογημενη οργη ομως που γινεται λυσσα φερνει οχλοκρατια
    κ η οχλοκρατια ανετα γινεται δικτατορια,δεν ειναι καθολου δυσκολο,ζητημα ευφυων χειρισμων του Συστηματος ειναι,το οποιο ειναι κ εκπαιδευμενο σε κατι τετοια
    Τον ακουσες τον Ψαριανο σημερα στη Βουλη?
    Ακουσε τον λιγο εδω
    http://rigasili.blogspot.com/2010/05/blog-post_6582.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή