Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ, ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ (ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ, ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ)






Εγραψα πριν 2 μηνες, στην αναρτηση ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

για ενα κυριακατικο πρωτοσελιδο εφημεριδας, στο οποιο παρουσιαζοταν ως κακος ο Παπακωνσταντινου, οχι επειδη υπεγραψε το Μνημονιο υποδουλωνοντας τη χωρα,
αλλα επειδη πηγαινει στη Νεα Υορκη με το lear jet χρεωνοντας τη χωρα 150.000 ευρω.
Εγραφα οτι ετσι στηνεται η προπαγανδα:

"Το προβλημα με τον Παπακωνσταντινου ΔΕΝ ειναι οτι με τα μετρα που παιρνει, εχει γονατισει την Ελληνικη Οικονομια. Το προβλημα ΔΕΝ ειναι οτι λειτουργει ως εντολοδοχος της Τροικας, της ΕΕ κ της Διεθνους Τοκογλυφιας. Το προβλημα ΔΕΝ ειναι οτι, μετα απο το Πασχα,
το Μνημονιο επικαιροποιειται για πολλοστη φορα κ οι πολιτες θα φορτωθουν με αλλα εικοσιτοσα δις φοροεισπραχτικα κτλ μετρα. Το προβλημα ΔΕΝ ειναι το ΔΝΤ κ η νεοφιλελευθερη χουντα που τρωει τις σαρκες του λαου.
Οχι.
Το προβλημα ειναι...ηθικης ταξης. Το προβλημα ειναι οτι αντι να παει με αεροπλανο της γραμμης, ναυλωσε το τζετ..Ρε κουτα,ο Παπακωνσταντινου ειναι"κακος"  γιατι ζηταει χαιλικια κ παιρνει κ τη γυναικα του μαζι, γιατι δε "συμπασχει"μαζι με τον λαο, γιατι εχει  ψυχρο βλεμμα η γιατι η χωριστρα του γερνει προς τα αριστερα."

Και συμπληρωνα προφητικα (οχι εγω δηλαδη, αλλα η εφημεριδα που απο τοτε μας σερβιρε τη προπαγανδα και σημερα, εντελως ..συμπτωματικα, επεσε μεσα):





"Και η προπαγανδα γινεται ενα masterpiece οταν μας πετανε κ τη νεα ελπιδα για τον λαο, τον δημιουργο του αντισυνταγματικου αρθρου 86 για την υπουργικη ευθυνη, τον Βενιζελο. Μας κλεινει το ματι η εφημεριδα κ μας λεει, κουραγιο Συνελληνες,θα αντικατασταθει ο κακος-ανηθικος Παπακωνσταντινου με τον καλο-ηθικο Βενιζελο. Ενα ατελειωτο παιχνιδι του "καλου" και του "κακου" μπατσου."




Σημερα στη tv ακουσα εναν πρασινο παπαγαλο να λεει οτι ο Παπακωνσταντινου παρουσιαζε σκληρα  μετρα για την Οικονομια, ωστε να μπορει μετα να κανει ...ελιγμους,
ενω τωρα με τον Βενιζελο θα ειναι αλλιως, ισως να μπορει να τα ελαφρυνει καπως.
(Δε τα συγκρατησα ακριβως τα λογια, αυτο ηταν το νοημα τους)
Ειναι δυσκολο να συγκρατησεις τα νευρα σου βλεποντας σημερα τηλεοραση.
Οσο και να εχεις επιβεβαιωθει οτι για να ξημερωσει μια καλυτερη μερα, θα πρεπει ολες σχεδον οι τιβιπερσονες να εξαφανιστουν μαζι με το Καθεστως, και παλι, η αναγουλα παραμενει.






Παντως εχει και λιγο τη πλακα του να βλεπεις ΕΣΤΩ για λιγο το ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ να εχει μετατραπει σε ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΛΑΛΑ, ΤΙ ΩΡΑΙΑ, ΤΙ ΚΑΛΑ,

ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΑΜΙΤΑΣ, ΤΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΤΟΥ ΖΕΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΙΡΒΑΝΑΣ.
Ναι, οι Ευρωπαιοι θα μας βοηθησουν!!!
Ναι, κανενα προβλημα με την εκταμιευση της πεμπτης δοσης!!!
Ναι, η Μερκελ "λογικευτηκε", ναι, δεν εκβιαζουν για συναινεση των μεγαλων κομματων γιατι εχουν εμπιστοσυνη στον Γιωργο, ναι, ολος ο κοσμος εχει σκυψει πανω στην Ελληνικη περιπτωση,
θελουν να μας βοηθησουν να τα καταφερουμε, ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΟΛΑ ΚΑΛΑ, ΟΛΑ ΑΝΘΗΡΑ!

Κ ολα αυτα γιατι;
Διοτι ειδαν τα εκατομμυρια που βγηκαν στις πλατειες και χεστηκαν πανω τους.
Διοτι, ο Ελληνας δε μασησε απο τα πρακτορακια του Καθεστωτος.
Σορυ για τον "λαικισμο', σορι που χαλαω τη μιζερια, αλλα ο Ελληνας δε μασησε.
Εστειλε το μηνυμα στα ντοπια καθεστωτικα γουρουνια  και στο εξωτερικο.
Και τα γουρουνια πηραν μια κρυαδα...παλι καλα, γιατι τοσον καιρο, μονο εμεις τρεμαμε.
(Προσθεσε εδω και τα γεγονοτα στην Ισπανια, οπου βουλευτες γευτηκαν για πρωη φορα τη μαγεια του ελικοπτερου)

Ολο αυτο το θεατρο που στηθηκε τις τελευταιες μερες, σε κανει να μη μπορεις ευκολα να συγκρατησεις τα νευρα σου, ερχονται αβιαστα στη σκεψη και στα χειλια εκφρασεις για κλοουν και γελοιους Πρωθυπουργους.
Ομως αυτο, ειναι η μιση αληθεια.
Η υπολοιπη ειναι  εξης: Ο ΓΑΠ, εχοντας απεναντι σχεδον συνολικα τη κοινωνια, και μαζι με τη κοινωνια, ενα αναδυομενο κυμα αμφισβητησης απο τη κοινοβουλευτικη του ομαδα,
επιδοθηκε σε βυζαντινισμους και παρεδωσε μαθηματα τακτικισμου.
Οσο κι αν διαφωνουν πολλοι, ο ανθρωπος ειναι μεγαλος player, μεγας τακτικιστης.
Εξηγουμαι: Το παιχνιδι ειναι χαμενο, ολοι τον μισουν. Ειδε οτι το Μεσοπροθεσμο μπορει και να μην περνουσε. Ομως, το Μεσοπροθεσμο πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να περασει, αυτη ειναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ. Η οποια αποστολη ειναι η Κινεζοποιηση του Δυτικου Κοσμου, ξεκινωντας απο την Ελλαδα, ως Κερκοπορτα και ως πειραματοζωο.
Εχοντας λοιπον σαν αποστολη αυτοκτονιας τη ψηφιση του Μεσοπροθεσμου και σαν δεδομενο το μισος του λαου και την αμφισβητηση καποιων βουλευτων, ισως ικανου αριθμου για να του χαλασει τα σχεδια, ο ΓΑΠ εριξε το βαρος εκει που τον επαιρνε να το ριξει: Στους βουλευτες του.
Ολη αυτη η οπερετα απο την αρχη ΔΕ ΣΤΟΧΕΥΕ τον λαο αυτη τη φορα, αλλα τους βουλευτες του.
Πρωτα μιλαει για παραιτηση απο τη Πρωθυπουργια, για συγκυβερνηση,
οι βουλευτες κ Υπουργοι τρομοκρατουνται,
το Βαθυ Πασοκ δε θελει συνεταιρους στη νομη της εξουσιας.
Επι ωρες φαινεται το τοπιο να αλλαζει, κατι νεο κι αγνωστο ξημερωνει,
ενα ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ για τα πρασινα στελεχη..

Υστερα..η κωλοτουμπα..Ειτε συνεννοημενοι, ειτε οντως απογοητευμενοι, καποιοι βουλευτες παραιτουνται
(ΠΡΟΣΕΧΤΕ:ΔΕΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ!ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΔΡΑ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΗ ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΑΠ ΑΠΟ ΤΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΗ)

Επιτελους!Βρηκαμε τον "εχθρο" που θα μας συσπειρωσει!
να και οι παπαριες για "Ιουλιανα", να και η συσπειρωση,
δεχομαστε πολεμο απο τον Βενιζελο! Ετσι αναγκαστηκαν οι βουλευτες
(θρασυδειλα ανθρωπακια ετσι κι αλλιως)
να βγουν ενας ενας να στηριξουν τον ΓΑΠ.
Ετσι, ολη αυτη η στηριξη, μαζι με τη ψηφο εμπιστοσυνης που αναγκαστικα θα δωσουν τη Δευτερα,
εχει την εξης συνεπεια: Να τους αναγκασει παραλληλα να ψηφισουν ΚΑΙ το Μεσοπροθεσμο, για να μη φανουν ανακολουθοι.
Ολη μερα χθες παρηλαζαν δηλωνοντας τη στηριξη τους, εχοντας στο νου ΚΑΙ τον Ανασχηματισμο,
εχοντας μια τελευταια ευκαιρια να γινουν Υφυπουργισκοι.
Αν λοιπον καποιος καταψηφισει υστερα απο ολα αυτα το Μεσοπροθεσμο, δε θα φανει ανακολουθος; Πως απο τη μια δινεις ψηφο εμπιστοσυνης κι απο την αλλη θα καταψηφισεις το κομβικοτερο και σπουδαιοτερο νομοσχεδιο;
Απο ενδεχομενος ηρωας ανταρτης, αποδυναμωνεσαι..και παρουσιαζεσαι παλιατσος..

Προσεξτε: Δε λε οτι ο ΓΑΠ εβγαλε λαγους απο το καπελο. Αλλα, δεδομενης της καταστασης, πευχε ο,τι καλυτερο ηταν εφικτο. Δεν αναστρεψε το κλιμα εις βαρος του στον λαο, αυτο ηταν ανεφικτο και ασημαντο. Το σημαντικο εδω ειναι η ψηφιση του Μακροπροθεσμου.
Και προς την επιτευξη αυτου του σκοπου, δημιουργηθηκαν οι καλυτερες δυνατες συνθηκες.

Ταυτοχρονα, ξεσκεπασε και τον Σαμαρα, ο οποιος παρουσιαστηκε κ αυτος ως μελος της "συμμαχιας των προθυμων", εστω για λιγες ωρες. Το μονο που ζητησε ηταν αν μην ειναι Πρωθυπουργος ο ΓΑΠ.
Σιγα τα αβγα, αυτο ελειπε! Ειναι η δεν ειναι επικινδυνος για τη χωρα ο ΓΑΠ και το ΠΑΣΟΚ;
Αν ειναι, πως δεχεσαι να συγκυβερνησεις;
Και, δε κανεις τα παντα για να τον ανατρεψεις, ζητωντας εκλογες;
Αν δε τα θεωρεις επικινδυνα, τοτε παυεις να εχεις λογο υπαρξης σαν Αντιπολιτευση και καθιστασαι αυτοματως συνυπευθυνος για το ξεπουλημα της χωρας και την εξοντωση του λαου.

Να και ο Μπενυ στο Οικονομικων..μεσα σε δυο μηνες το πολυ, θα ειναι το ιδιο λαομισητος με τον  Εντολοδοχο. Παει και ο εσωκομματικος "αντιπαλος"!
Ειναι η δεν ειναι great tactician ο ΓΑΠ;
Δεδομενης της καταστασης, τι καλυτερο μπορουσε να κανει απο το να ακυρωσει μεσα σε μια μερα τους εσωκομματικους του "αντιπαλους" αλλα και τον Σαμαρα;
Ενταξει, προφανως ολα αυτα δεν  τα σκεφτηκε απο μονος του, του τα ειπαν, δασκαλεμενος ειναι απο τους προισταμενους του.
Αλλα και παλι, ο ρολος της Μαριονετας, δεν ειναι απλος. Θυμηθειτε τον Τζωρτζ Μπους..

ΥΓ1 Δε μας απειλουσε απο τις Δημοτικες οτι θα κανει Εκλογες αν δε ψηφιζονταν οι Καμινομπουταρηδες; Απο τοτε εγραφα οτι Εκλογες δε γινονται, γιατι δε μας αφηνει η Τροικα.
Οπου υπαρχει ΔΝΤ, δεν υπαρχουν προωρες Εκλογες.
(Θα ειναι η εσχατη βαλβιδα ασφαλειας του Συστηματος)

ΥΓ2 "ΙΟΥΛΙΑΝΑ" φωναζαν χθες, δειχνοντας ως νεο αποστατη-Εφιαλτη-Μητσοτακη,
τον Βενιζελο..και σημερα ο Βενιζελος ειναι ο ν2 της Κυβερνησης..
Δεν ειναι πιο γλοιωδεις και απο τη πρασινη γλιτσα που εβγαζε το φαντασματακι απο τους GHOSTBUSTERS;(Διχως βεβαια τη χαριτωμενια του;)




ΥΓ3 Τα χουντοκαναλα κατηγορουσαν χθες ολη μερα τον ΓΑΠ οτι χαθηκε ιστορικη ευκαιρια..
Κ αυτο προπαγανδα ειναι, με σκοπο να παρουσιασουν ως ποθουμενο το ..χαμενο:Δηλαδη τη Συγκυβερνηση. Λες και θα αλλαξει κατι στην εξοντωση του λαου αν ερθει ο ...Αβραμοπουλος που χρεωσε την Υγεια με 6 δις ευρω μεσα σε εναμιση χρονο, κατα δηλωση του προκατοχου του Νικητα Κακλαμανη, οτι αυτος παρεδωσε μηδενικο ελλειμμα!Ο Αρης, ο Χατζηδακης και η λοιπη κομπανια.
Μονο χαμενο σεναριο δεν ειναι: Σε μια επομενη φαση οπου η κατασταση θα φτασει στο απροχωρητο για το Συστημα, θα γινει κι αυτο.
Για αυτο μας το παρουσιαζουν ως χαμενη ιστορικη ευκαιρια οι βρωμιαρηδες.
Ετσι ωστε να ερθει, να ενθουσιαστουμε..κοιτα! Τελικα, τα καταφεραν,συνεννοηθηκαν, yeah!!

ΥΓ4 Οποιος ψηφισει το Μεσοπροθεσμο ειναι εχθρος της πατριδας και του λαου.
Κ ετσι θα αντιμετωπιστει.
Ακομα και μεσα στα καπιταλιστικα πλαισια, αυτη ειναι μια ευκαιρια να χαλαρωσουν εστω για λιγο τα δεσμα. Να απαιτησουμε καλυτερους ορους, χαμηλοτερα επιτοκια, χαλαρωση απαιτησεων και φυσικα να ξεχασουν τις ιδιωτικοποιησεις.Βεβαια μη ξεχναμε, οτι και παλι, παρηγορια στον αρρωστο θα ειναι.

45 σχόλια:

  1. γιατί το εθνικό συμφέρον μεταφράζεται πάντα σε προσωπικό λογαριασμό;
    γιατί παραλίγο λέμε τώρα, θα χαμε κυβέρνηση συνεργασίας και όχι συνεργών;
    γιατί χαθήκαμε Celin;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τωρα θα φανω συνωμοσιολογος αλλα μπορω να γραψω ολοκληρο βιβλιο αποδεικνυοντας το: Χαθηκαμε γιατι πεσαμε σε μια παγιδα που στηνεται εδω και παρα πολλα χρονια.Μια παγιδα που μας κοιμιζε κ μας αποβλακωνε προκειμενου να μη καταλαβαυμε πως φτασαμε εδω.
    Αλλα ,Καταμπραν, το αυριο παραμενει αγραφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Back again...
    Αριστούργημα!
    Με μια διαφωνία μόνο.
    Εγώ εξακολουθώ να είμαι οπαδός της Μαλβίνας.
    Ζαβό τον ανέβαζε, ζαβό τον κατέβαζε.
    Πολύ θάθελα να γνωρίσω τον πραγματικό εγκέφαλο όλης αυτής της κομπίνας...

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mbiker, να σαι καλα.

    Δεν αμφιβαλλω οτι μπορει να ειναι ζαβο, αλλωστε το γραφω οτι ολα αυτα που κανει ειναι αποτελεσμα των καθοδηγητων του. Αλλα, το παιζει καλα το παιχνιδι. Σκεψου μονο τη φατσα του και το αθωο βλεμμα του.
    Εγω, που τοσες πολιτικες αστοχιες εχω στο ιστορικο μου, μεχρι να βγει Πρωθυπουργος ειχα μια κρυφη ελπιδα οτι εχει καλες προθεσεις για τον τοπο.Ξεγελαστηκα.
    Και να φανταστεις οτι σιχαινομαι απο μικρο παιδι το πασοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο σημαντικο εδω ειναι η ψηφιση του Μακροπροθεσμου.
    Και προς την επιτευξη αυτου του σκοπου, δημιουργηθηκαν οι καλυτερες δυνατες συνθηκες.

    Ταυτοχρονα, ξεσκεπασε και τον Σαμαρα, ο οποιος παρουσιαστηκε κ αυτος ως μελος της "συμμαχιας των προθυμων", εστω για λιγες ωρες. Το μονο που ζητησε ηταν αν μην ειναι Πρωθυπουργος ο ΓΑΠ.
    ...............................

    Βλέπ Σ3λίν (μου) περνεις στροφές ..
    Τώρα ..θα ηθελα καποια στιγμή νακεναειςκαι μια αναρτηση για το Μεγαλο κόλπο της ..θετιής σκεψης :(=το αντίθετο της Ψυχαναλαυσης )
    Η Φιλοσοφια της θετικής σκεψης ειναι η φιλοσοφια του Νεοφιλελευθερου ατομικισμου ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νοσφερατε δε ξερω αν ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα, αλλα οσον αφορα το δικαιωμα στον νεοφιλελευθερο ατομικισμο, δηλαδη το δικαιωμα στη βλακεια, εχω γραψει ηδη κατι σχετικο, δε ξερω αν το θυμασαι, αυτο εδω
    http://celinathens.blogspot.com/2011/01/blog-post_03.html
    αν θες, ριχνεις μια ματια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εν τω μεταξύ το μεαγλο ατου του ΓΑΠ ειναι οτι ο καθε χαζός τον περναει για ..χαζό ..(πως παλια λεγαμε .αμεριανακια τα ..αμερικανιακια )

    εμεις ειμαστε τα ..αμερικανακια ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εν τω μεταξύ ο ΣΑΜΑΡΑΣ ειναι τοσο μα τόσο ΑΣΧΕΤΟΣ που αναμεσα στα τρια του ..αιτηματα ..για να συγκυβερνησει περιελαβε και την καταρηση του νομου για το μεταναστευτικό.. Εννοώντας προφανώς τον Νομο για την Ιθαγενεια ..

    περιμενε και θα δεις πως θα το αξιοποιησει αυτο ο Γαπ (αν καιοταν θα γινουν εκλογές .. περιμενε ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Nosferατε, λεω παραπανω στον mbiker οτι δεν αμφιβαλλω οτι μπορει να ειναι χαζος. Μπορει να ειναι, μπορει και να μην ειναι. Παντως το οτι εχει καταφερει να τον περνανε ολοι για χαζο, συμφωνω μαζι σου οτι ειναι το μεγαλυτερο ατου του.
    Λεγοντας τον χαζο, ειναι σα να τον αθωωνεις.
    Ναι, εμεις ειμαστε τα αμερικανακια.
    "Αντε θυμα, αντε ψωνιο, αντε συμβολο αιωνιο."

    Κ αλλη μια σκεψη που μου ηρθε τωρα, αυτοπαρουσιαζομενος σα χαζος, καποιος πολιτικος ταυτοχρονα γινεται συμπαθης σε εναν λαο που γουσταρει να του ενισχυουν τη ματαιοδοξια κ το ναρκισσισμο, συγκρινομενος πνευματικα με τους εξουσιαστες του.
    Ετσι, αποκοιμιζει τον λαο, ενας λαος που εχοντας τη ψευαδαισθηση οτι δε πιανεται κοροιδο, ζει και ξυπναει κοροιδο.

    "Μα αν ξυπνησει μονομιας, θα ρθει αναποδα ο ντουνιας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καποιος πολιτικος ταυτοχρονα γινεται συμπαθης σε εναν λαο που γουσταρει να του ενισχυουν τη ματαιοδοξια κ το ναρκισσισμο, ..

    περνεις στροφές αγαπητε Σελιν ..
    Θυμαμαι πριν χρόνια .. Οταν ο ΓΑΠ εκανε εκεινα τα τρελά στην Κοινοβουλευτική οΜαδα του Πασοκ που εβαλε Καπλπη .. τοτε που τον αμφισβητουσε ο Βενιζελος ..

    Ημουνα σε μια παρεα τοτε .. ειμασταν εξω και το συζηταγαμε ..Ημουν εξαλλος .. ελεγα οτι αυτά ηταν Φτηνα κολπα ..
    εκνινο που ειδα τοτε ηταν οτι (κυριως οι Γυναικες ) τον βρισκανε .συμπαητικό (τον Καημένο που θελει να τουπαρει την αρχηγια ο χοντρος )
    Το Πολιτικό παιχνιδι φιλε παζεται εδω και καιρό σε επιπεδο θεαμτις και συναισθηματων .. Δεν εχει σημαισα τι λές ..αλλά τι συναισθηματα προκαλεις ..
    Και δεν απαυθυνεται σε εξυπνους αλλά σε θεατές ..
    και επισης ειμαστε ακομα στην εποχή της Θυματοποιησης
    ---
    εχουμε να πουμε πολλά αλά ασε να δουμε πρωτα
    εχεις Διαβασει το Διασκεδαζοντας μεχρι θανατου του Νηλ Ποστμαν; αν οχι ψαξτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και οπως το εχω ξαναγραψει, για να μη το παιζω εξυπνος, την ειχα πατησει κι εγω τοτε: Σχεδον πανηγυριζα τοτε που ο ΓΑΠ νικησε τον Μπενυ, το ειδα λες και η πολιτικη, εστω και πασοκικη,
    νικησε τα διαπλεκομενα, τον Λαμπρακη και το Μεγκα.
    Οχι οτι τελικα ο Μπενυ ειναι κανας πολιτικος της προκοπης, αντιθετως.
    Αλλα το θεαμα που λες, επηρεαζει ακομα κ αυτους που νομιζουν οτι ειναι εξυπνοι και οχι θεατες.

    Θα το ψαξω το βιβλιο, δεν το γνωριζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Πληρης τιτλος : Διασκεδαζοντας μεχρι θανάτου : ο Δημοισιος λόγος (η χωρος δεν θυμαμαι καλά)στην εποχή του Θεαματος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μας κρατησε σε αγωια με το Διαγελμα
    1) αγωνια
    2) Οργή - για τα σεναρια περι συγκυβερνησης
    3) ανακουφιση - δεν θα γινει συγκυβερνηση με τον ..Σαμαρα .. τον ..Μαρκεζινη κλπ
    4) εκοψα τα φαρδουλα στους Πασοκους που ηθελαν να ακολουθησουν το παραδειγμα του Λαινη
    5) Θα κανει ανασχηματισμό - Το αναβαλει κανα δυ μέρε .. Ολοι παραιστανουν οτι Δεντους ενδιαφερει ..Αλλά ηταν κολημένοι στις τηλεορασεις για δυο μερες ..
    Αποσπαση της Προσχηής (ποιος θυμαται τους ''αγανακτισμένους''
    Θεαμα θελατε κυριοι; Χαενιγκς ; Ιδου ο Μεγας Ανιματερ : Ο γαπ : πΕΡΑΣΤΕ ΚΟΣΜΕ ..γΕΛΑΣΤΕ ΜΑΖΊ ΤΟΥ ..αΥΤΟς ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΜΑΖΊ ΣΑς ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να προσθεσω κ αυτο που ειπες για το θεαμα, χορτασε θεαμα τον θεατη, αποκοιμιζοντας τον.

    Σωστα ολα αυτα, παντως και παλι, δε πετυχε τιποτα περαν του να κερδισει λιγο χρονο.
    Αν κι αυτος ο χρονος ειναι πολυτιμος για οσα θελει να περασει.
    Για να δουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ξερεις πως τον λεγαν τον Παπου του;
    Παπανδρεου Παπατζή ..
    Τωρα τι κανει ενας παπατζής .. ; σαφηνει να πιστευεις οτι εισαι πιο εξυπνος απο αυτον ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. σελιν το πιο πολυτιμο εμπορευμα στις μερες μας ειναι ο Χρόνος
    και το πιο σπανιο ειναι η Μνημη
    Ο Θεατής δεν Θυμαται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ποιος θυμαται τις Φωτιες του 2007 , την ..ασυμμετρη απειλή, τα Βατοπαιδια , τον Ρουσοπουλα , τον Δεκεμβρη του 2008, τον...καΡΑΜΑΝΛΉ;
    σΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟς το καθε νεο θεαμα σβηνει το προγηουενο .. Οπως σβηνει καθε νεα Βιντεοταινια την προηγουμενη .. Σε δυο τρεις μηνες ποις θα θυμαται; Μπορσοτα στα αλλα ΕΝΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ...EVENTS;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρε δεν πα να λέτε...
    Ψυχοπαθής μπορεί νάναι, κουτοπόνηρος ίσως, αδίσταχτος ως το μεδούλι, σατανικός, νεφελίμ, χερουβείμ κι αυτό της χάιδως...
    Έξυπνος, ποτέ. Η ευφυία δεν είναι κάτι που σου επιτρέπει να κοροϊδεύεις τον άλλο, είναι κάτι πολύ περισσότερο.
    Συνοδεύεται κι από αισθήματα, αλτρουϊσμό, αξιοπρέπεια, τήρηση του λόγου, σεβασμό στα παντελόνια που φοράς.
    Αυτά πάνε πακέτο.
    Τουλάχιστον κάπως έτσι τάχα διαβάσει σε κάτι πούχε πει ο Αϊνστάιν(δεν θυμάμαι, μα νομίζω πως αυτός ήταν).
    Τώρα, από πότε η πουτανιά κι η εξαπάτηση αναφέρονται ως εξυπνάδα κι εγώ δεν τόμαθα;

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ευφυία δεν είναι κάτι που σου επιτρέπει να κοροϊδεύεις τον άλλο, είναι κάτι πολύ περισσότερο.
    Συνοδεύεται κι από αισθήματα, αλτρουϊσμό, αξιοπρέπεια, τήρηση του λόγου, σεβασμό στα παντελόνια που φοράς.
    Αυτά πάνε πακέτο.''

    αυτά στην Πολιτική και οχι μονο στην Ελλάδα -οχι μόνο δεν πανε πακετο αλλά ειναι και ο καλυτερος τροπος να ...εξαφανσστεις ...
    ------------------------------------
    απο τον Καιρο του Αυγουστου τολαχιστον .. Ο Αυγοσυτος ηταν ενας πονηρος ... Δρεν πλεμησε ποτε .. μια ζωή στην λουφα και παραλλαγή και στην ρουφιανια .. Ετσι επεζησε στην εποχή των εμφυλιωνπολεμων στη Ρωμη, εγινε αυτοκρατοωρ παριστανοντας τον απλό ..Πρωτο πολιτη και το ονομα τ εμεινε αιωνια και ακομα και σημερα λέμε καθε ψαρι στον καιρο του κιο Καιρος τον Αυγοσυτο

    --- ελα στα Δικα΄μας ..Καποτε ειχαμε τον Καραμανλή τον Φρυδά ο οποιος εκανε την τεχνη του Στριβειν δια του αρραβωνος και του ονοματος Τριαντα φυλλιδης συνωνυμο τς ..Πολτικής αξιοπρεπειας(και τις ασυναρτησιες που ελεγε συνωνυμο της ..πολιτικής σοφιας ) και του καναε και Αγαλμα
    παρε τον ..ανηψιο του ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γειά σου φίλε Celin

    Προσυπογράφω ένα ακόμα κείμενό σου. Σπάνια γράφω σχόλια αλλά τσίμπησα με αυτή εδώ τη φράση :)

    "Ολο αυτο το θεατρο που στηθηκε τις τελευταιες μερες, σε κανει να μη μπορεις ευκολα να συγκρατησεις τα νευρα σου, ερχονται αβιαστα στη σκεψη και στα χειλια εκφρασεις για κλοουν και γελοιους Πρωθυπουργους."

    Κάπως έτσι δεν συγκρατήθηκα κι εγώ κι έβαλα αυτό εδώ το χυδαιολόγημα θέλοντας να πω πως είναι ή δεν είναι βλαξ (το πιθανότερο, πάντως) δεν με απασχολεί, αλλά με απασχολεί που ένας τέτοιος επικίνδυνος αυνάνας αχυράνθρωπος έχει στα χέρια του (εκτός από αυτό που λέει υπαινικτικά ο Χρηστάκης στο άσμα) την τύχη ενός ολόκληρου λαού...

    --- Θα ήθελα να πεις την γνώμη σου για αυτά τα δύο θεματάκια. Εδώ την πολιτική κι εδώ την νομική μια και νομίζω (ή κάνω λάθος;) πως το κατέχεις το άθλημα :)

    ---Αν αναρωτιέσαι, το κολπάκι με τα λινκ στα σχόλια το βρήκα μόλις πριν λίγο από εδώ

    Μου το είχε πει και παλιότερα η Ανατολή αλλά γέρος άνθρωπος είμαι και ξεχνάω...

    Καλή συνέχεια κι εδώ και στις πλατείες και στους δρόμους κι όπου μπορεί καθένας μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα κόλπα του Παπανδρέου είναι τακτικά άψογα, σε επίπεδο Ίβκοβιτς.
    Γι αυτό εμείς, ως λαός, πρέπει να δράσουμε τακτικά ως αλάνθαστοι Ομπράντοβιτς και να του πάρουμε τα σώβρακα.

    Η πολιτική είναι κατά βάση επικοινωνία.
    Δεν έχει σημασία τόσο το τι κάνεις, αλλά το πως το παρουσιάζεις.
    Ο κόσμος πιο πολύ τα χει βάλει με τον Πάγκαλο και την ατάκα του "μαζί τα φάγαμε" παρά με τους υπογράψαντες και συντάξαντες τα μνημόνια.

    Ο Παπανδρέου το ξέρει καλά αυτό το κολπάκι. Αμερικανάκι ειναι κι από επικοινωνία σκίζει. (είναι και δίδυμος...) :-)
    Σε κάτι τέτοια (και σε πολλά άλλα...) τα αμερικανάκια μας κάνουν να χάσκουμε σαν "αμερικανάκια".

    Τους τύλιξε τους άλλους τους υποτίθεται έξυπνους σε μια κόλλα χαρτί.
    Το Βαγγέλα τον έστειλε στο "Υπουργείο Αντιπάθειας" και το Σμαρά τον ανάγκασε να συναινέσει και επισήμως.
    Όποιον διαφωνούσε με κάποιον τομέα της κυβερνητικής πολιτικής, τον έβαλε στο αντίστοιχο υπουργείο.
    Έτσι το βουλώνουν όλοι, εκτίθεντι ανεπανόρθωτα αυτοί και ο Γιωργάκς εκτελεί το απονενοημένο πολιτικό του διάβημα, το μεσοπρόθεσμο.
    Αυτή είναι και η αποστολή του άλλωστε, όπως σωστά τόνισες.
    Και αύριο; "Αβέβαιο το άυριο, με άγνωστο σενάριο" που τραγουδούσε κι η Δεσποινούλα (η Βανδή)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πω-πω,τόσο "γάτος" ο ΓΑΠ(εντάξει,ο αδελφός Νίκος-Μακιαβέλι)...
    Πρόσθεσε και την υπουργοποίηση του ξεχασμένου "αμφισβητία" Παντ.Οικονόμου,επίσης στο Οικ/κων,που ήδη απάλειψε απ την ιστοσελίδα του την κριτική που ασκούσε στο Μνημόνιο κ το Μεσοπρόθεσμο...
    Ομοίως και του Κουκουλόπουλου,που από μέλος της ομάδας των "16" και καταγγέλων οτι ο Παπακων/νου τους είπε οτι είναι συμφωνημένο με την ΕΕ οτι θα χρεωκοπήσουμε 3 χρόνια αργότερα(όταν δεν θα τους καιγεται καρφάκι...),θα "υπηρετήσει"αυτήν την κυβέρνηση...
    όπως πάντα,οι μωροφιλόδοξοι μαυρογιαλούροι εμπρός στην Εξουσία ξεχνούν τα πάντα,και χέζονται πάνω τους απ την χαρά τους...
    Αν είναι δε και homo pasokus,ένας λόγος παραπάνω εμπρός στην κουτάλα...
    Επί της ουσίας όμως δεν αλλάζει τίποτε...
    Σε λίγες μέρες θα είναι το ίδιο λαομίσητοι όπως και οι προκάτοχοι τους,και ο ΓΑΠας θα είναι πάλι
    στο κενό.Δυστυχώς όμως θα έχει γινει η ζημιά...
    Μην ξεχνάτε...το γιαουρτάκι ΜΑΖΙ με το πήλινο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Περί εξυπνάδας συνέχεια.
    Έξυπνη είναι η γυναίκα που φροντίζει νάναι ποθητή αραιά και που.
    Που βγάζει και κανένα γούστο στον άντρα της.
    Που του αφήνει λίγο χρόνο για φίλους, μπάλα, μηχανάκια, γενικώς ανώδυνες μαλακίες.
    Που αναγνωρίζει (μιλάμε και για σωστό σύντροφο) ό,τι κάνει γι αυτήν και του το ανταποδίδει δεόντως. Ο,τιδήποτε άλλο, ανήκει στη σφαίρα της κουτοπονηριάς, της πουτανιάς της και τελικά απαξίωσής της που τελειώνει με την οδυνηρή διαπίστωση, βρήκε γκόμενα.
    Έξυπνος πολιτικός, ακόμα και στους χαλεπούς καιρούς της αρπαχτής, ειδικά αν είναι κληρονομικώ δικαίω (και με δεδομένη την αναγνώριση του μπαμπά απ την συντριπτική πλειοψηφία του λαού), είναι αυτός που δεν θα διέβαλε τους υπηκόους του στα πέρατα της οικουμένης, δεν θα τους συκοφαντούσε, δεν θα τους χαρακτήριζε ανίκανους κι άχρηστους.
    Είναι αυτός που θα διατηρούσε αλώβητη την υστεροφημία του μπαμπά του (σκεφτείτε πόσα δημοσιεύματα αναρτήθηκαν με αφορμή τα κατά καιρούς δάνεια κει ειδικότερα επί μπαμπά του και τους λόγους για τους οποίους τα ελάμβανε.
    Έξυπνος πολιτικός είναι εκείνος που θα είχε την διορατικότητα να διακρίνει την παγκόσμια έλλειψη σοβαρών ηγετών-προσωπικοτήτων και θάκανε ό,τι περνούσε απ το χέρι του (δεδομένης και κάποιας ικανότητας), να καλύψει το κενό.
    Είναι αυτος που θάστελνε στα σίδερα όχι μόνο Τσουκάτοτζοχατζόπουλους, μα και την ίδια του τη μάνα αν κατ αυτό τον τρόπο απέδιδε δικαιοσύνη.
    Στήν κορυφή, είσαι μόνος σου.
    Δέστε παρακάτω:
    Κυριακή, 26 Σεπτεμβρίου 2010Τσάβες:"Δεν καταντάμε Ελλάδα"...

    Δήλωση του Ούγκο Τσάβες (Ιούλιος 2010):

    "Με ρωτάτε γιατί στείλαμε φυλακή όσα στελέχη μας κλέψανε; Γιατί κλέψανε! Και δεν τους τιμωρήσαμε εμείς αλλά οι θεσμοί.
    Μου λένε «γιατί άφησες να μπει φυλακή ο υπουργός άμυνας και δεν τον κάλυψες επειδή ήταν προσωπικός σου φίλος;».
    Μα... γιατί έκλεψε!
    Πρόδωσε την εμπιστοσύνη μας, την πίστη του λαού στη κυβέρνηση.
    Πρόδωσαν τον Λαό, τη Δημοκρατία, το Στρατό, την Πατρίδα, το Έθνος; Τιμωρούνται από τη Δικαιοσύνη! Αν τους αφήσεις θα διαφθείρουν κι άλλους.
    Γι’ αυτό φυλακίστηκαν. Τιμωρώντας τη διαφθορά κρατάμε γεμάτα τα ταμεία και τη Παγκόσμια Τράπεζα, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και τη μαφία των τραπεζών μακριά απ’ τα πόδια μας.
    Δεν καταντάμε Ελλάδα!"

    Έξυπνος πολιτικός είναι εκείνος που και την αρπαχτή νάχει στο μυαλό του, έχει υπομονή, βάζει χέρι εκεί που τον παίρνει κλέβοντας λίγα-λίγα για πολλά πολλά χρόνια.
    Είναι εκείνος που δεν εξαθλιώνει τις μάζες, δε γοητεύεται και δεν κολακεύεται από κρυόκωλους βόρειους που στη φοράνε από πίσω (γιατί θα του την φορέσουνε, σας το υπογράφω), που έχει τα παπάρια να ξαποστείλει αμφισβητίες, χοντρούς, εν γένει εκβιαστές, που τραβάει μαζί του ικανούς κι όχι τσουτσέκια που εν μια νυκτί αναθεωρούν ολόκληρη οικονομική θεωρία (και μάλιστα δημοσιευμένη), για μια καρέκλα. Κι αυτή προσωρινή ρε γαμώτο.
    Έξυπνος πολιτικός είναι εκείνος που μπορεί να διακρίνει τους έξυπνους και τους κάνει να δουλεύουν εις όφελός όχι μόνο δικό του, μα της χώρας του.
    Τέλος, είναι εκείνος που αντιλαμβάνεται πως πολλά είναι πρόσκαιρα.
    Η τιμή, η υπόληψη, η αξιοπρέπεια, ο αντρισμός όμως δεν παύουν νάναι ακόμα και σήμερα, διαχρονικά.
    Και σε βάθος χρόνου η ανταμοιβή που σου δίνει το χαμόγελο κι η αναγνώριση ενός λαού, δεν ανταλλάσονται με καμμιά θέση υπαλλήλου παγκοσμιοποιημένης μαλακίας.
    Γιατί ακόμα και σήμερα, ακόμα κι ο πιο ταπεινός, αυτό που θάθελε σαν επιστέγασμα της ύπαρξής του σ αυτόν τον κόσμο, δεν είναι τίποτ άλλο, παρά η υστεροφημία του.
    Οι άλλες επιλογές, απλά παραπέμπουν σε βλάκες, ή σε μαφιόζους.
    'Η σε ψυχοπαθείς (που πολύ το φοβάμαι)
    Μην μου λέτε λοιπόν για έξυπνες κινήσεις κι ευφυία.
    Ποιός ποιός την έχασε;

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Διοτι ειδαν τα εκατομμυρια που βγηκαν στις πλατειες και χεστηκαν πανω τους.
    Διοτι, ο Ελληνας δε μασησε απο τα πρακτορακια του Καθεστωτος."

    Celin, για τα "εκατομμύρια που βγήκαν στις πλατείες" και τα κανε πάνω της η παγκόσμια πλουτοκρατία, δες λίγο το παρακάτω σε παρακαλώ:

    Η πλατεία συνταγματος είναι 22 στρέματα μαζί και τα πεζοδρόμια μέχρι τα κυκλιδώματα της αστυνομίας. Αν σε αυτό αφαιρεσει κανείς τις καφετέριες, τις σκηνές και τα δεκάδες αυτοκίνητα των σουβλατζήδων μαζί και τους παγκους τους ο καθαρός χώρος περιορίζεται κάτω από τα 20 στρέματα, δηλαδή 20.000 τ.μ. με μια μέση πυκνότητα 3 άτομα το τετραγωνικό η πλατερία γεμίζει ασφυκτικά με 60.000 κόσμο. Για την ακρίβεια των μετρήσεων μπορεί όποιος θέλει να κανει επιτόπια μέτρηση. Εποίσης υπάρχουν ιστοσελίδες όπως εδώ (http://www.e-topikanea.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=56&Itemid=31) που μπορεί κανείς να μετρήσει αποστάσεις με το ποντίκι του σε λιγα δευτερόλεπτα. Και συνεχίζουμε. Η Πανεπιστημίου από την πλατεία μέχρι την Ομήρου είναι 300 μέτρα. Το πλάτος της μαζί με τα πεζοδρόμια είναι 22 μέτρα. Σύνολο 6600 τ.μ. Επίσης η Σταδίου από την πλατεία μέχρι την Ομήρου (που δεν έφτανε σε καμία περίπτωση ο κόσμος της 5ης Ιούνη είναι 230 μ. με πλάτος λιγότερο από 14 μ. μαζί με τα πεζοδρόμια. Σύνολο 3200 τ.μ. Β. Αμαλίας από την πλατεία μέχρι την Ξενοφώντος είναι 90 μέτρα με πλάτος 30. Σύνολο 2700 τμ. Στη Φιλελλήνων αν και ο κόσμος ήταν ελάχιστος να βάλουμε και εκεί άλλα 50 μ επί 14 πλάτος δηλαδή 700 τμ. Η Β. Σοφίας μέχρι τις κλούβες στα λουλουδάδικα άλλα 80 μέτρα επί 30μ πλάτος: 2400 τ.μ. Όλοι μαζί λοιπόν οι δρόμοι γύρω από την πλατεία που είχαν κόσμο δεν ξεπερνούν τα 15000 τ.μ. Ακόμα και με 3 άτομα στο τετραγωνικό να μιλήσουμε για 45000 επιπλέον των 60000 της πλατείας. Σύνολο κάτι παραπάνω από 100.000. Σίγουρα μέσα σε 3-4 ώρες ήρθε και έφυγε κόσμος. Να πούμε ότι πέρασαν από το Σύνταγμα άλλοι τόσοι. Οκ. Αλλά τα περί 500.000 είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

    (http://avantgarde2009.wordpress.com/2011/06/16/που-ήταν-χθες-οι-αγανακτισμένοι/#comments)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. mbiker, χτυπησα αδυνατο σημειο μου φαινεται, δε γουσταρεις καθολου να χαρακτηριζεται εξυπνος ο ΓΑΠ!Για να σε προβοκαρω κ αλλο, θεωρω οτι δεν αντεχεις το γεγονος οτι ο ΓΑΠ αποδειχτηκε ευφυεστερος ημων κ μας επιασε κοροιδα κανονικα και με το νομο!

    Περι ευφυιας:Βαριεμαι να ψαξω να φερω στοιχεια, αλλα ακου:Υπαρχουν 7 διαφορετικα ειδη ευφυιας απο οτι θυμαμαι, αυτο που ξερουμε ως iq, υπαρχει η χωροαντιληπτικη-μαθηματικη, υπαρχει η συναισθηματικη ευφυια-νοημοσυνη κλπ.

    Δεν ισχυριζομαι οτι ο ΓΑΠ εχει αναπτυγμενη οποιαδηποτε ευφυια απο αυτες, απλα δεν το απεκλεισα.
    Ισχυριζομαι ομως οτι οι συμβουλατορες του ειναι ευφυεστατοι και του λενε να πει αυτα που πρεπει να πει ωστε να μας γαμησει κ να φερει μια ωρα αρχυτερα το global government.Αρα, δεν εχει τοση σημασια τελικα αν ειναι μαλακας η αν δεν ειναι. Σημασια εχει οτι μας επιασε ολους μαλακες και τωρα αντε να απαλλαγεις.!

    Οσον αφορα τα χαρακτηριστικα που προσδιδεις στην ευφυια, (εντιμοτητα, μαγκια, καπατσοσυνη, αξιοπρεπεια κλπ)
    δεν εχουν καμια σχεση με αυτο που λεμε ως ευφυια, με το iq, to intelligence quality.
    Το iq ειναι χοντρικα το ποσες στροφες παιρνεις, το ποσο γρηγορα μαθαινεις, αντιληψη καταστασης, γρηγοραδα εκμαθησης και τετοια παρομοια.

    Εσυ μπερδευεις το iq με τη συναισθηματικη νοημοσυνη, συναισθηματικη νοημοσυνη ειναι η ικανοτητα να μπαινεις στη θεση του αλλου, να τον ζυγιζεις, να τον μετρας, καπατσοσυνη δηλαδη και ικανοτητα χειραγωγησης
    αλλα εχει κυριως θετικο περιεχομενο:συναισθηματικη νοημοσυνη υψηλη εχει αυτος που δε θελει πχ να πληγωσει καποιον γιατι μπαινει στη θεση του και νιωθει τον πονο του αλλου.

    Εσυ λοιπον περισσοτερο περιγραφεις τη συναισθηματικη νοημοσυνη.
    Και συμφωνω απολυτως μαζι σου οτι ο ηγετης πρεπει να εχει κυριως συναισθηματικη νοημοσυνη για να ειναι ενας σωστος ηγετης, δηλαδη τα χαρακτηριστικα που περιγραφεις.
    Τι να το κανεις να εχει υψηλο iq και να ειναι ενα σιχαμα;

    Επισης, οπως λες, και οι ψυχοπαθεις -βαρια διαταραγμενοι μπορει να ειναι υπερβολικα ευφυεις
    (υψηλο iq)
    η η αυτιστικοι. Αλλα δε θα θελαμε ηγετη καποιον τετοιον.

    Κι επαναλαμβανω οτι θεωρω εξυπνες κινησεις τις κινησεις του ΓΑΠ για το λογο οτι προωθει αυτο που θελει, δηλαδη την ολοκληρωτικη υποδουλωση του λαου. Τον κρινω βασει του επιδιωκομενου σκοπου του δηλαδη, οχι βαση του πρεποντος, ετσι κρινουμε μια πολιτικη κινηση, οχι βασει της καντιανης κατηγορικης προσταγης
    (δηλαδη ηθικα)
    αλλα βασει του αν πετυχαινει αυτο που θελει να πετυχει.
    Κυνικη και σκληρη η παραδοχη αλλα ετσι ειναι.

    Κατ'επεκταση:Ο Γαπ δεν ειναι ενας αποτυχημενος πολιτικος, ειναι αντιθετως υπερεπιτυχημενος στη δουλεια του. Και η δουλεια του δεν ηταν να εξουσιαζει την Ελλαδα βασει των λαικων συμφεροντων, ηταν να τη καταστησει Κερκοπορτα για τη Κινεζοποιηση της Δυσης, και κατεπεκταση να τη τελειωσει.

    Ως τωρα, μια χαρα δεν τα παει;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καβαλάω το μηχανάκι κι απομακρύνομαι 600 χλμ μακριά απ τα προβλήματα.
    Θα συνεχίσουμε σε 10 μέρες με το τότε θέμα,
    Δεν θα μου κλέψετε το χαμόγελο κουφάλες, ό,τι και να κάνετε...όσους ανασχηματισμούς θέτε κάντε.
    Χαιρετώ

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σου Ρηγα!Χαιρομαι που συμφωνουμε, οποτε μπορεις να σχολιαζεις, καλο θα ειναι για αυτο το μπλογκ και για μενα που σε διαβαζω!

    Βαζεις δυο σημαντικα θεματα που, ειδικα στο πρωτο θελω ειδικη αναρτηση για να απαντησω!Θα προσπαθησω να ειμαι συνοπτικος.

    ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
    Συμφωνω 100% κ εγω μαζι σου.Η ανακαταληψη του Συνταγματος ειναι η σπουδαιοτερη πολιτικη πραξη που θυμαμαι εγω τελευταια.Μπραβο στους ηρωες απλους ανθρωπους που εδειξαν τσαμπουκα μαγκια,
    επισης εδειξαν και τα αρχιδια τους στα πρακτορακια, στους μπατσους και τους μπαχαλο"υπερεπαναστατες"
    Μπραβο μπραβο και ξανα μπραβο.
    Ειδα και το πρωτο σχολιο απο τον μαλακα στο μπλογκ σου, δε ξερω αν ειναι ασφαλιτης η χρησιμος ηλιθιος, ο,τι κ αν ειναι, ζημια κανουν οι αποψεις του, και γουσταρω τα υπολοιπα 17 σχολια που τον πηραν παραμαζωμα.

    Κ εγω, οπως εσυ, δεν ειμαι κατα της βιας. Δεν υπαρχει επανασταση διχως αιμα, βια και θανατο.
    Αλλα υπαρχει μια στρατηγικη και μια τακτικη που πρεπει να ακολουθηθει. Ουτε ειδικος ειμαι, ουτε εχω κανει ανταρτικο πολεων, ουτε εχω καραφλα και γενακι σα τον Λενιν,
    αλλα με το φτωχο μου το μυαλο, αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι τωρα βρισκομαστε σε μια φαση ριζοσπαστικοποιησης των μαζων, σε μια αφυπνιση, γινονται προεργασιες, ζυμωσεις κλπ.
    Οποιος προσπαθει να διωξει τον κοσμο απο τις πλατειες με μολοτωφ, εναν κοσμο που ουτε ηρωες ειναι ουτε σουπερμεν
    (και δε τρεχει τιποτα, ηρωες ειναι λιγοι και σουπερμαν κανεις),
    παιζει το παιχνιδι του Καθεστωτος, ηθελημενα η ασυνειδητα.
    Ειτε ηθελημενα ειτε ασυνειδητα, βλαπτει "τη Συρια το ιδιο"


    Οσον αφορα τη νομικη διασταση, καταρχην να σου πω οτι απο τη στιγμη που ολοκληρο ΣΤΕ κωλυσιεργει και δεν αποφαινεται περι αντισυνταγματικοτητας του Μνημονιου, δεν υπαρχει καμια ελπιδα απο κανενα δικαστηριο.
    Ειδικα τα 3 ανωτατα δικαστηρια εχουν ταχτει ξεκαθαρα υπερ του Καθεστωτος Παπανδρεου, ειναι συνενοχοι στην επιχειρουμενη καταστροφη,
    μονο ο δικαστης που αυτη την εποχη παραιτειται αηδιασμενος ξεφευγει απο τη συνενοχη και τη συνευθυνη.
    Κι απο τετοιους, μονο εναν ξερω.
    Δικαστικοι, ακαδημαικοι, ματατζηδες αυτη τη στιγμη ειναι ενα και το αυτο.
    Δηλαδη Κερβεροι που προφυλασσουν τη καθεστωτικη σαπιλα.

    Παντως, νομιζω οτι στενα νομικα, δε στοιχειοθετειται εκθεση.Η εκθεση στο 306 πραγματωνεται με 2 τροπους, ο δευτερος αποκλειεται γιατι προυποθετει οτι ο εκτιθεμενος τελει υπο τη προστασια του δραστη, ενω στον πρωτο, λεξη κλειδι ειναι το "αβοηθητο"
    Δηλαδη η προκληση του κινδυνου δεν ειναι αρκετη για τη πληρωση της αντικειμενικης υποστασης του εγκληματος, αλλα ο κινδυνευων πρεπει να εχει καταστει και "αβοηθητος", δηλαδη να αδυνατει να βοηθησει τον εαυτο του και να μη αναμενεται με υψηλη πιθανοτητα η εξωτερικη βοηθεια προς αποτροπη του κινδυνου.

    Πολυ δυσκολα μπορεις να κυνηγησεις ποινικα εναν ματατζη για πραξεις τελουμενες κατα τη διαρκεια των καθηκοντων του. Αλλο να σε βρει τυχαια στον δρομο και να σε πλακωσει..αλλα κατα τη διαρκεια των "καθηκοντων του", διαδηλωσεις κλπ, τρεχα γυρευε, αντε να γινει ΕΔΕ, κλπ, πρεπει να δολοφονηθεις πρωτα και μετα...

    Αστικα ισως ειναι ευκολοτερο, αν πχ καποιος που τρωει τη μολοτωφ στη μαπα απροκλητα, εχει αναπνευστικα προβληματα και παθαινει ζημια, μπορει να τον κυνηγησει βασει του 105-106 εισνακ, για παρανομες πραξεις του οργανου κατα την ασκηση δημοσιας εξουσιας.
    Κυνηγας και την Υπηρεσια μαζι..αλλα αντε να αποδειξεις οτι η ριξη χημικων στη μαπα ειναι παρανομη...

    Οσον αφορα τα αποσπασματα απο το Συνταγμα και το Διεθνες Δικαιο, που απαγορευουν τη ριψη χημικων, τρεχα γυρευε.Δυσκολα δικαιωνεσαι επικαλουμενος μια διαταξη του Συνταγματος, το οποιο ειναι περισσοτερο πολιτικο κειμενο με κατευθυντηριες και καλα γραμμες, παρα βαση που μπορεις να πατησεις για να βρεις το δικιο σου
    (Οι νομοι που εξειδικευουν τις διαταξεις του εχουν σημασια)
    Σ
    κεψου μονο οτι το Συνταγμα "κατοχυρωνει" το δικαιωμα της εργασιας!!!!!!!
    Καταλαβαινεις ποσα χιλιομετρα μακρυα ειναι τα λεγομενα του Συνταγματος απο την εφαρμογη του, βασικα λογια της που@@ας ειναι διχως τη παραμικρη αξια και προστασια για οσους τα επικαλουνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γεια σου mbiker, καλα να περασεις φιλε οπου κ αν πας, τα λεμε οταν γυρισεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ ενδιαφέρουσα η οπτική του κειμένου, ασφαλώς τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη από τους έχοντες τα ηνία, πόσο μάλλον ηλιθίους να αλωνίζουν. Αν κάποιος είναι ηλίθιος είναι ο ψηφοφόρος που τους ανεβάζει. Φοβερό και και το σχόλιο του Νοσφεράτου με τον παπατζή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μαζεστιξ, συμφωνω
    (Που το θυμηθηκες το Αυριο της Βανδη;;!Ξερεις, εγω κατι τετοιες λαικοποπ μπαλαντουλες, πολυ τις γουσταρα:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "Πρόσθεσε και την υπουργοποίηση του ξεχασμένου "αμφισβητία" Παντ.Οικονόμου,επίσης στο Οικ/κων,που ήδη απάλειψε απ την ιστοσελίδα του την κριτική που ασκούσε στο Μνημόνιο κ το Μεσοπρόθεσμο...
    Ομοίως και του Κουκουλόπουλου,που από μέλος της ομάδας των "16" και καταγγέλων οτι ο Παπακων/νου τους είπε οτι είναι συμφωνημένο με την ΕΕ οτι θα χρεωκοπήσουμε 3 χρόνια αργότερα(όταν δεν θα τους καιγεται καρφάκι...),θα "υπηρετήσει"αυτήν την κυβέρνηση..."


    "Επί της ουσίας όμως δεν αλλάζει τίποτε...
    Σε λίγες μέρες θα είναι το ίδιο λαομίσητοι όπως και οι προκάτοχοι τους,και ο ΓΑΠας θα είναι πάλι
    στο κενό.Δυστυχώς όμως θα έχει γινει η ζημιά...
    Μην ξεχνάτε...το γιαουρτάκι ΜΑΖΙ με το πήλινο... "

    square, επαναλαμβανω το σχολιο σου για να τονισω την ορθοτητα του.Και για να μη κρυβομαστε, νομιζω οτι ακομα και ο μεγαλυτερος οπαδος του Γκαντι, σιγα σιγα πειθεται οτι τα πηλινα πρεπει να γινουν γκιλοτινες.

    Ουτε μολοτωφ ουτε σφαιρες απο υποπτους καουμπουδες, αμερικανοφερτους προβοκατορες η ντοπιους.

    Γκιλοτινες. Ομορφα, ωραια και συντεταγμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. celin καλησπέρα.Θεωρώ οτι ο ΓΑΠ εκλέχτηκε από το σύστημα για να υπηρετει τους σκοπούς του.Γι αυτό ακριβώς κι επιλέχτηκε.Αμερικανάκι,ψυχρός,και υποτιθέμενος χαζός.Μια χαρά το παίζει το παιχνιδάκι του celin.Αυτό που λένε ότι κάποιοι κρατάν τον κόσμο στα χέρια τους και αποφασίζουν για τις ΄τύχες του,ανεβάζοντας όποιον θέλουν στην εξουσία,και κανονίζοντας ένα μακροπρόθεσμο πρόγραμμα,για κάθε κράτος,αρχίζω να πιστεύω ότι είναι αλήθεια.Και ιδιαίτερα στο δικό μας κράτος που όλοι οι πολιτικοί είναι πουλημένα τομάρια,είναι πανεύκολο να κάνουν ότι θέλουν.Μη ξεχνάμε ότι ο ΓΑΠ ανήκει και στη λέσχη Μιλντεμπεργκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φιλε Αντωνη, εδω θα διαφωνησω ξεκαθαρα μαζι σου και νομιζω οτι υπαρχουν αντεπιχειρηματα
    (Οι προηγουμενες επισημανσεις μου πανω στις θεσεις σου ηταν κατι σα ναι μεν αλλα, ισως και σοφιστειες, ισως και επισημανσεις τυπου "ο πνιγμενος απο τα μαλλια του πιανεται"..)

    Νομιζω οτι ειναι αχρειαστο να κατσουμε να ψαξουμε αν ηταν 100.000 η 200.000 η 50.000 η ενα εκατομμυριο.Ειναι μια λεπτομερεια μη σημαντικη.
    Καλα, εννοειται οτι αν απομονωσεις τη φραση μου για τα "εκατομμυρια Ελληνες που δε μασησανε",
    αυτη η φραση ειναι ψιλο-κωμικη.
    Ομως, δες τη big picture εδω, εγινε η μεγαλυτερη διαδηλωση των τελευταιων ετων, νομιζω μεγαλυτερη κ απο τη περσινη.
    Ειχαμε προβοκατσιες, πρακτορες, μπαχαλοχρησιμοςηλιθιους(μια λεξη)
    δακρυγονα,ξυλο και τρεξιμο.
    Κι ομως:χιλιαδες κοσμου εμειναν εκει. Κοσμος που δεν ειναι ουτε ηρωες ουτε ανταρτες ουτε Κολοκοτρωνηδες,κοσμος απλος, καθημερινος.

    Και τους τη πηραμε πισω τη πλατεια!Αντεξαν, τους εγραψαν στα σρχιδια τους!Θεωρω την ανακαταληψη του συνταγματος τη σπουδαιοτερη πολιτικη πραξη που εχει συμβει εδω και χρονια.
    Θες συμβολικα;Συμβολικα.
    Εστω.
    Θα μου πεις "και που τους τη πηραμε, τι εγινε;Τι να τη κανουμε, το μεσοπροθεσμο προχωρα"

    Μπορει και τιποτα να μην εγινε,μπορει να δινεται ενας αγωνας εξαρχης χαμενος κι ακυρωμενος απο την απουσια συγκεκριμενων κ στοχευμενων πολιτικων στοχων κι απο μπουρδες τυπου καταργηση κομματων η αμεσοδημοκρατικων διαδικασιων για τις καντινες του συνταγματος.
    (Μεσα σε αυτα παντως βαλε και χρησιμες πολιτικες συζητησεις, βαλε και το ενδιαφερον του κοσμου για Καζακηδες κλπ)

    Αλλα, δε θελω να εστιασω εκει. Δε θελω να εστιασω αν ηταν 100.000 η αν εγω μαστουρωμενος απο τη χαρα μου τους βλεπω δεκαπλασιους και τους βαφτιζω εκατομμυρια, οπως ο Χριστος πολλαπλασιαζε τα ψαρια στη Χανααν!!

    Εστιαζω εκει που θελω να εστιασω, εκει που κρινω συμφεροτερο να εστιασω. Εστιαζω σε ατακες τυπου "Ο Ελληνας που δε μασησε και τους διαολοστειλε"

    Εστιαζω δηλαδη σε ενα ομορφο παραμυθι, το οποιο μπορει να αποτελεσει την αρχη μιας ομορφης πραγματικοτητας. Διχως τη πιστη στα παραμυθια, δε φτιαχνονται νεες αληθειες.
    Με το βλεμμα στραμμενο παντα στο οτι τα παραμυθια γεννανε και τερατουργηματα αν δε προσεξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου Στρατολατη!Κ εγω τωρα εμαθα για το παρατσουκλι του "Γερου της Δημοκρατιας"!

    και εις τη λαοκρατια πιστευομεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. sunshine,αλλη μια φορα δεν εχω κατι να προσθεσω, μονο τουτο:Δε ξερω τι παιζεται με τη Μπιλντεμπεργκ και δεν το εχω ψαξει.Παντως ξερω οτι καποιοι κινουν τα νηματα, η τουλαχιστον, το προσπαθουν.Κεντρο δε ξερω αν υπαρχει, μαλλον πολλα κεντρα, αλλοτε και αλληλοσυγκρουομενα
    (αυτο που ονομαζουν ενδοιμπεριαλιστικες αντιθεσεις)
    τα οποια διαφεντευουν τον πλανητη.

    Δυσκολο να πολεμηθουν, αλλα αν δε πολεμηθουν, θα μας πουλησουν στα σκλαβοπαζαρα. Οποτε, πολεμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δυσκολο να πολεμηθουν, αλλα αν δε πολεμηθουν, θα μας πουλησουν στα σκλαβοπαζαρα. Οποτε, πολεμος
    Συμφωνώ απόλυτα celin.Mόνο που πρέπει να παραμείνουμε ενωμένοι.Γιατί μόνο έτσι θα κερδηθεί η μάχη.Ξέρεις κάνουν τα αδύνατα-δυνατά για να μας διαλύσουν με οποιδήποτε τρόπο.
    Χαίρομαι που όποτε κατεβαίνω στο λευκό πύργο βλέπω κόσμο Παρ όλου που καλοκαίριασε,παρ όλου που τα σχολεία έκλεισαν.Και όχι μόνο υπάρχει κόσμος,αλλά φροντίζουν και για την καθαριότητα του χώρου,και κάνουν κια ανακύκλωση.Μακάρι έτσι να συνεχίσουμε όλοι.Είναι σίγουρο ότι η μάχη θα κερδηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν είναι δικές μου οι εκτιμήσεις, αλλά είναι προφανώς ατόμου που ξέρει τον χώρο. Σύμφωνα με τον ίδιο, η διαδήλωση της 5/5 ήταν αρκετά μεγαλύτερη σε όγκο.

    Απλά θεώρησα τα στοιχεία ενδιαφέροντα σε σχέση με εκτιμήσεις που ακούστηκαν από τα ΜΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Aντωνη, αν οντως τα μμε φουσκωνουν τον αριθμο των διαδηλωτων, σκεψου το κ απο την αναποδη:Μπορει να φουσκωνουν τον αριθμο για να πεισουν τον κοσμο να μη κατεβει στις πλατειες, κλεινοντας του το ματι οτι ο ιδιος μπορει να κατσει σπιτι του
    "υπαρχει πολυς λαος που διαδηλωνει και για σενα, αραξε εσυ σπιτι σου και θα τη κανουν τη δουλεια και τη διαμαρτυρια οι αλλοι για σενα, το μηνυμα(;) στελνεται κ απο αυτους, δε χρειαζεται να εισαι κ εσυ εκει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Celin, αποτελείς τη λογική μας σκέψη, καί όσον αφορά τα πολιτικά παιχνίδια του ΓΑΠ.

    Κάτι τέτοιες σκέψεις κάνουμε όταν τον βλέπουμε:

    "Το να είσαι ωφελιμιστής και ηλίθιος σε κάνει να νιώθεις ευτυχισμένος, αν και χωρίς το δεύτερο παύεις να είσαι ο ΓΑΠ"

    Τα χαιρετίσματά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γεια σου φιλε Πειρατη.
    Εχεις δει τους εγγαστριμυθους;Που εχουν μια κουκλα στα χερια και με κλεισμενο στομα, δινουν σοου οτι και καλα μιλαει η κουκλα;
    Αυτη η κουκλα, η μαλλον, η πανουκλα ειναι ο ΓΑΠ.
    Οσον αφορα τον εγγαστριμυθο, god bless Usa, my friend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Celin,

    Τα πράγματα είναι αρκετά πολύπλοκα σε αυτή τη φάση. Παίζονται πάρα πολλά πράγματα σε παγκόσμιο επίπεδο με επίκεντρο την Ελλαδίτσα.

    Οι αναθεωρήσεις συνταγμάτων πιθανό να είναι ένα από αυτά.

    Κράτα μικρό καλάθι για όσα βλέπεις και ακούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Διασκεδαζοντας μεχρι θανατου: Ο ΓΑΠ στην Dog Ville , κεφαλαιον 16 Πως ο ΓΑΠ αφου καταφερε να αφοπλισει την εσωκομματική αντιολιτευση κανοντας τους αντιμνημονικους Υπουργους και τον Μπενυ υπουργο οικονομικών , καταφερνει να αξιοποιησει το μεγαλο του ΑΤΟΥ: Το κινημα των αγανακτισμένων .. (ετσι αξιοποιωντας και Την Ανω και την Κατω Βουλήη -οπως πρωτοδιδαξε ο Νικος Ζαχαριαδης με την περιφημή θεωρια των Δυο Πόλων - και κανοντας τα ,ολα,Ανω Κατω προχωρά ακαθεκτος στο Μεγαλο σχεδιο : Να αξιοποιησει το Συνταγμα Δημουλη και να μετατρεψει την Ελλάς απο Μεγαλο Τσιρκο σε μια ΑμΕση και Πολύ Πραγματική Δημοκρατια αλά Ντισνευλαντ ...

    http://nosferatos.blogspot.com/2011/06/dog-ville-16.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή