Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Η ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΣΜΕΝΑ ΠΟΥΛΙΑ










Aφορμη για αυτη την αναρτηση ειναι ενας διαλογος που εξιστορησα στα σχολια της προηγουμενης,ενας διαλογος με εναν ταξιτζη.Τυφλωμενος απο το μισος,ο ταξιτζης επαναλαμβανε διαρκως "Να φυγουν τα μουνια οι λαθρομεταναστες"  Οσο και να προσπαθουσα να κατευθυνω τον διαλογο προς τις ευθυνες της κατοχικης Κυβερνησης και τον αποπροσανατολισμο που επιχειρει,οσο κ αν συμφωνουσε ακομα κ ο ιδιος με αυτο,μονιμη επωδος του στο τελος καθε φρασης του ηταν αυτη:"Ναι,αλλα κ αυτα τα μουνια να φυγουν"

Κ ειναι ολοφανερο οτι πισω απο το μισος αυτο κρυβοταν μια ανομολογητη ευχαριστηση,ο τυπος τα ελεγε και καβλωνε,καβλωνε οχι σωματικα αλλα στο μυαλο του,ηδονιζοταν,γουσταρε.Αντλουσε μια ευχαριστηση απο το μισος του,ερεθιζοταν.
Δε θελω να αρχισω να εξηγω πως τα εξηγει η Ψυχαναλυση ολα αυτα,ουτε να μιλησω με ειδικους ορους που δε γνωριζουν ουτε οφειλουν να γνωριζουν οι περισσοτεροι.
Απλα,θελω να πω οτι αυτο ειναι γνωρισμα του καθε Φανατισμου.

Οταν κατι στραβωνει στη σεξουαλικη ζωη του καθενος,ειτε απο το αγχος για το αυριο,ειτε για οποιονδηποτε αλλο λογο η ασχημη ψυχολογια του συνεπιφερει μια στυτικη δυσλειτουργια,
τοτε ειναι συχνο φαινομενο,ο ανθρωπος αυτος να φανατιστει, με κατι.Να φανατιστει οχι τοσο υποστηριζοντας κατι,αλλα μισωντας κατι αλλο.Ο ταξιτζης πχ αυτος δεν ηταν ουτε εθνικιστης ουτε πατριωτης,το μισος του προς τους ξενους δε συνεπαγεται μια αγαπη για τη Πατριδα του η εναν φοβο για τη πληθυσμιακη αλλοιωση,
το μισος ειναι παντα μισος,οταν νομιζεις οτι αγαπας κατι και μισεις κατι αλλο που-παλι νομιζεις οτι- το εχθρευται,
η αληθεια ειναι οτι η νομιζομενη αγαπη κ ανησυχια σου δεν ειναι παρα δικαιολογια που λες στον εαυτο σου για να παραδοθεις διχως ενοχες στην καταστροφικη αγκαλια του μισους.Ουσιαστικα,δεν εισαι διατεθειμενος να αγαπησεις ο,τιδηποτε.Το μονο που θες ειναι να μισεις.

Αλλο ενα παραδειγμα:στα γηπεδα τα Ελληνικα υπαρχει η παγκοσμια αποκλειστικοτητα των σεξουαλικων συνθηματων απεναντι στην αντιπαλη ομαδα."Γαμιεται ο Θρυλος,ο Παο,ο Παοκ,η Αεκ"
Το μισος που βγαζουν καποιοι για την αντιπαλη ομαδα σαφως και δεν οφειλεται στην αγαπη για τη δικη τους,δεν ειναι καν οπαδοι της ομαδας τους,αυτο που τους χαρακτηριζει περισσοτερο ειναι το μισος προς την αντιπαλη ομαδα.
Κ εδω ειναι ολοφανερη η σεξουαλικη αναπληρωση:προφανως αν εχεις μια υγιη σεξουαλικη σχεση,δεν τρεχεις στο γηπεδο να "πηδηξεις" τον αντιπαλο οπαδο
(Η τουλαχιστον δε το κανεις συνεχεια:).
Αντλειται λοιπον μια σεξουαλικη ευχαριστηση απο ολο αυτον τον βοθρο,απο τον βοθρο του μισους και της τυφλωσης,
γουσταρουμε,τη βρισκουμε,ηδονιζομαστε με το να μισουμε καποιον.
Κ αυτο γιατι αδυνατουμε μαλλον να ηδονιστουμε και να τη βρουμε οπως εκαναν απο αρχαιοτατων χρονων οι ανθρωποι:δηλαδη με εναν αλλον ανθρωπο.

Να το πω ωμα και χυδαια:οταν το πεος πεφτει,τοτε το μισος υψωνεται.

Ακομα κ ολες αυτες οι κραυγες για τα κεφαλια των πολιτικων που πρεπει να πεσουν στο Συνταγμα,φερνουν στο νου μου παρεμφερεις συνειρμους, οπως εγραψα κ σε αυτο το διηγημα
Ειναι αδιαμφισβητητο οτι οι απατεωνες πολιτικοι πρεπει να τιμωρηθουν και πρεπει να τιμωρηθουν σκληρα.Ειναι διαφορετικο ομως πραγμα η απαιτηση για Δικαιοσυνη και διαφορετικο πραγμα το μισος κ η τυφλωση που-πολλες φορες νιωθω κ εγω ο ιδιος-απεναντι σε αυτους.
Καμια Δικαιοσυνη δε θα επελθει με κεφαλια να πεφτουν στη Γκιλοτινα του Συνταγματος
(Αλλωστε το προηγουμενο ιστορικο παραδειγμα στο οποιο πεφταν κεφαλια σε Γκιλοτινες,η ενδοξη Γαλλικη Επανασταση,η οποια παραμενει φαρος κ οδηγος,κατεληξε- απο την αλογιστη χρηση βιας -στα χρονια της Τρομοκρατιας..μεσα σε 3-4 χρονια οι πρωταγωνιστες της Επαναστασης κατεληξαν να αποκεφαλιζουν ο ενας τον αλλον)

Και για να συνδεσω τα προηγουμενα με το θεμα αυτης της αναρτησης,θα χρησιμοποιησω λογια απο τη προαναφερθεισα,μιλωντας λοιπον για αποκεφαλισμους πολιτικων....
..."Μα ολοι αυτοι οι αποκεφαλισμοι,εφεραν στο νου του δυσαρεστους συνειρμους.Γιατι,καποιος που οραματιζεται αποκεφαλισμους,τι αλλο μπορει να σημαινει αυτο απο το οτι νιωθει κατα βαθος ο ιδιος ευνουχισμενος;
Και ποια ηταν αραγε η γκιλοτινα της δικιας του Φαλλικης εξεγερσης;Ποια ηταν η θηλεια στον Χρονο που τον ευνουχισε κ τον αναγκασε να ζει με πανοπλια το μισος,αναπληρωνοντας τη δικια του Πτωση,με τα οραματα της Πτωσης των Αλλων;"....
Ολοι αυτοι οι ψυχαναλυτικοι συνειρμοι με κανουν να σκεφτω τα εξης:
μια χωρα που καβλωνει με τη Μανωλιδου η με τις αλλες κακομοιρες τηλεσταρ,
μια χωρα που καβλωνει στα γηπεδα με το να γαμαει στα λογια τον αντιπαλο,
μια χωρα που καβλωνει με το μισος αδιαφορωντας ουσιαστικα για τις προσταγες του Φυσικου Δικαιου κ για τον ορθο Λογο,
μια χωρα που καβλωνει φωναζοντας "ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΜΟΥΝΙΑ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ",
μια χωρα που καβλωνει με τη προπαγανδα των χουντοκαναλων,
μια χωρα που καβλωνει ακομα κ καθημενη στο βαθρο της ηθικης της ανωτεροτητας βρισκοντας λαθη παντου εκτος απο τα μουτρα της,

μια χωρα που καβλωνει με ολα αυτα,
καβλωνει με ολα αυτα,
γιατι δε μπορει να καβλωσει αλλιως.

Δε μπορει να γονιμοποιησει τις αντιθεσεις της,δε μπορει να βρει γεφυρες με τον Αλλον,δε μπορει να σκεφτει ψυχραιμα κ λογικα αλλα καταφευγει στους διαχωρισμους,στη λυσσα,στην αδυσωπητη αντιπαραθεση με τον ιδιο της τον εαυτο,
γιατι ολο αυτο το μισος,οπως το εχω ξαναγραψει εδω
ας μη γελιομαστε,ουσιαστικα εναντιον του εαυτου μας στρεφεται.Δεν υπαρχει μισος προς Ετερον,οταν μισεις,ουσιαστικα τον εαυτο σου μισεις.
Κι αν δε μπορεις να συγχωρησεις τον εαυτο σου,ειναι δεδομενο οτι θα στρεφεσαι παντα εναντιον καποιου για να αποφυγεις τις -συχνα αδικαιολογητες-τυψεις και τις ενοχες σου,
αν δε μπορεις να συγχωρησεις τον εαυτο σου,δε μπορεις να συγχωρησεις κανεναν,
αν δε μπορεις να συγχωρησεις τον εαυτο σου,τοτε θα θρεφεσαι απο το ιδιο σου το δηλητηριο,
το ιδιο σου το μισος,
και σα τον Μιθριδατη,θα ανακαλυπτεις παντου εχθρους,και θα πινεις το ιδιο σου το δηλητηριο,
για να αποφυγεις-τι ειρωνεια-να δηλητηριαστεις.

Κ αν επαψες να διεγειρεσαι,να ερεθιζεσαι,αν πασχεις απο οποιουδηποτε ειδους δυσλειτουργια-οχι μονο στυτικη-,
αν ο Ερωτας περα απο Σαρκα παψει να ειναι και Πνευμα,
αν ο Ερωτας ειναι κατι που φοβασαι,αποφευγεις η ακομα δε μπορεις να βρεις γιατι η Εποχη ειναι δυσκολη οικονομικα κ σκληρη,
αν το αγχος σου για το Αυριο σε κανει να μη λειτουργεις ουτε στο κρεβατι ουτε πουθενα,
αν ολη αυτη η οικονομικη δυσπραγια σε κανει να μη μπορεις να βρεις διεξοδο πουθενα,
ακομα κ οταν εσυ κανεις ο,τι μπορεις και ευθυνες δε μπορουν να σου καταλογιστουν.

τοτε,
καλως ηλθες στη χωρα με τα πεσμενα πουλια.

Ειμαι σιγουρος οτι ακομα κ ο τυφλωμενος ταξιτζης του παραδειγματος μας δεν ηθελε να ανηκει εκει,
ολο κ καποια ονειρα θα ειχε,ολο κ καποια γυναικα θα αγαπουσε μικρος,ολο κ οι αποτυχιες που ξεπερνουσε μεχρις ενα σημειο της ζωης του,καποτε γιναν ανυπερβλητες.
Αλλα στο κομβικο σημειο της ζωης του,στο σταυροδρομι οπου οφειλε να κανει την υπερβαση και να επιλεξει την Υπευθυνοτητα,τη Λογικη Σκεψη,τη Ψυχραιμια,
αυτος επελεξε τον δρομο του "ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΜΟΥΝΙΑ"
Κ εξακολουθει να βαδιζει εκει,ηδονιζομενος ακαταπαυστα απο το ιδιο του το μισος.



21 σχόλια:

  1. Celin Αυτός ο σύνδεσμος αφειερωμένος με αγάπη σε σένα ξέρω πόσο σε έχει γοητεύσει.
    Κοίτα το και μου λες.

    http://opateras.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το διαβασα με μεγάλο ενδιαφέρον το post σου. Απο όσο μπορεσα να κατανοησω ή να αφουγραστώ-πολυ συχνά οι λέξεις είναι αναπηρες και και τα κειμενα δεν διαθετουν άλλα εκφραστικά μεσα,- προσωπικά τα βλέπω λίγο αναποδα τα πραγματα.

    Πως είναι οι ερωτες στα χρόνια ...πριν απο τον πολεμο; Κι όταν λέω ερωτες, δεν εννοώ τον ερωτα της στενά διαπροσωπική σχέσης, ουτε καν το sex σε αυτό. Εννοώ, το πάθος, την καψουρα, το ντερτι για ...ότι. Για το απλό, το καθημερινό, το ...όλον.

    Εμενα η αισθηση μου είναι ότι ο κόσμος, ο δίπλα μου, ο κάθε δίπλα μου, προσπαθεί να μετουσιωσει το φόβο, απο καταθλιψη σε θυμό. Θυμό για τα ευκολα, για τα μασημενα, για τα κατασκευασμένα. Να φωνάξει για να ακουσει, να πειστεί ότι έχει φωνή. Ψευτικοι....οργασμοί, που επιχειρουν να επιβεβιαωσουν ότι ...ειμαστε ακόμα ζωντανοι.

    Ένα πληρωμένο sex, βιαστικό,αγχωμένο, υπηρεσιακό όχι με το όποιο ταιρι, υπάρκτό ή ανυπαρκτο, αλλά με τον ίδιο. Το μαχαιρι που η κοψη του είναι προς τα μεσα και όχι προς τα έξω...

    Η κότα έκανε το αυ΄γό ή το αυγό τη κότα θα μου πεις Celin. Και δίκιο θα έχεις. Είναι το sex ή ο πολεμος η ...μάννα;
    Πιστευω ο πολεμος. Και ειμαστε όλοι μας, ένα βημα πριν απο αυτόν. Που μπορεί και να μην ερθει. Μπορεί να μεινουμε χωρίς ...βαρβαρους. Μπορεί οι Συγκλητικοι να μας πεισουν ότι αρκει να φωναζουεμ τοςυ ...εχθρους, "μουνιά", μπορεί να εκτονωνουμε έτσι τοςυ ανυπερκτους οργασμούς.
    ή μπορεί και να έρθει, και μαζί με αυτόν η ...ανακουφιση του έρωτα, του sex. Ιδωμεν... Μεταβαινουμε... Που; Μα τω Θεω Ερωτα,δεν ξέρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ πάλι σε βρίσκω αδικαιολογητα φαλλοκεντρικό στο κείμενό σου. όπου σύμφωνα με αυτό: δύναται να μισήσει όποιος έχει πέος. δύο τα συμφραζόμενα εδώ: 1. το μίσος είναι θέμα καθαρά ανδρικό
    2. το μίσος είναι ιδιότητα του πολιτιστικά καθορισμένου αρσενικού φύλου (εδώ χωράνε και οι γυναίκες που εμπίπτουν σ' αυτά τα χαρακτηριστικά)
    και στη μια και στην άλλη περίπτωση, η τοποθέτηση είναι προβληματική, μη σου πω και ξεπερασμένη. αυτή τη σύνδεση του σεξ με τον φανατισμό την είχαν ευφεύρει οι ευρωπαίοι για του άραβες και θέλω να πιστεύω πως το'χουμε ξεπεράσει.

    αν και ενδιαφέρουσα, η ψυχαναλυτική δεν ήτανε ποτέ το αγαπημένο μου θεωρητικό πλαίσιο. πιθανόν να καταφέρνει να εστιάζει στο άτομο αλλά όσο επεκτείνεται προς το συλλογικό γίνεται όλο και πιο αυθαίρετη η θεώρησή της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. black@
    να σαι καλα!Θα το δω οταν μπορεσω,αν και λογικα θα επαναλαμβανει τα του βιβλιου κ δε θα προσθετει κατι σε αυτα που ηδη ξερω.
    Κ επειδη δεν το εχω δει,δε μπορω να στο προτεινω,ομως bedlam σου ξαναπροτεινω το βιβλιο:δεν προσφερει καποιο προταγμα,αλλα ειναι πολυ καλο στο να ξεγυμνωνει τη νεοφιλελευθερη χουντα παγκοσμιως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερινα@
    διαβαζοντας το σχολιο σου,δε διαφωνω πουθενα επομενως δεν ειναι κ τοσο αναποδες οι οπτικες μας!Για ψευτικους οργασμους και βιαστικο σεξ μιλαμε-κατα μια εννοια-και οι 2.Ναι,η εποχη πριν τον πολεμο εχει τα παθη της,αλλα αυτο εδω το πραγμα δεν ειναι ακριβως πολεμος,η τουλαχιστον μας εχουν εκπαιδευσει ετσι ωστε να μην το νιωθουμε σα πολεμο,
    επομενως δεν εχει καν τις "ευεργετικες επιδρασεις" ενος πολεμου.

    Δε θελω να μοιρολογω ουτε να μηδενιζω,η αναρτηση ειναι κ λιγο τραβηγμενη απο τα μαλλια,με τον πιασαρικο τιτλο της,με την εντυπωσιοθηρια,με τον σαρκασμο κ τον αυτοσαρκασμο της,με τα ολα της:)

    Οπως λες,οι λεξεις ειναι αναπηρες,επομενως ειναι δυσκολο να αποτελεσουν το οχημα να μας πανε σ αυτο που πραγματικα σκεφτηκαμε.

    Απλα,σε καθε αναρτηση παρουσιζουμε κ μια οψη της αληθειας μας.Κ επειδη η αληθεια εχει παντα πολλες οψεις,πολλες φορες φασκουμε κ αντιφασκουμε.

    Αλλα,περα απο τους πεσμενους φαλλους και τη μαυρη ατμοσφαιρα,υπαρχουν κ καποιες οψεις της αληθειας που ειναι μοναδικες.Και μια απο αυτες ειναι οτι ειναι λιγα τα ψωμια των Συγκλητικων που λες.Τα πραγματα θα αλλαξουν,ειτε με το καλο,ειτε με το αγριο,ειτε αργα,ειτε γρηγορα,
    τα πραγματα θα αλλαξουν.
    Ας προετοιμαστουμε για να υποδεχτουμε αυτο που θα ερθει με ψυχραιμια.Με αλληλεγγυη και με οργανωση.

    Μια σκοταδι,μια φως,και η ζωη συνεχιζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. slave to the page@

    Δεκτες ολες οι ενστασεις!Αλλωστε εδω δε προσπαθω παντοτε να γραφω πραγματα τεκμηριωμενα απο ολες τις μεριες η αδιαμφισβητητα,εδω πολλες φορες αφηνομαι στο ενστικτο,τη διαισθηση και τη φαντασια μου,και οπου με βγαλει.Και εννοειται οτι,οταν αφηνεσαι σε αυτα,πολλες τοποθετησεις ειναι προβληματικες.

    Οπως ειπα κ στη Κατερινα,η παραπανω αναρτηση ειναι και λιγο τραβηγμενη απο τα μαλλια επιτηδες για να προκαλεσουμε και λιγο:)
    Προφανως σε αυτη τη χωρα υπαρχουν ανυψωμενοι φαλλοι,προφανως και το μισος δεν ειναι μονο αντρικη υποθεση,
    προφανως και αυτο που λες εδω
    "πιθανόν να καταφέρνει να εστιάζει στο άτομο αλλά όσο επεκτείνεται προς το συλλογικό γίνεται όλο και πιο αυθαίρετη η θεώρησή της. "

    ειναι κατι που κ οι ιδιοι οι ψυχαναλυτες μπορει να παραδεχτουν.

    Τωρα,απο κει και περα,η συνδεση του σεξ με τον φανατισμο για μενα ειναι αδιαμφισβητητη,
    οσα περιεγραψα σαφως και δεν ειναι κανονας,
    αλλα δε παυουν να χαρακτηριζουν ενα πολυ μεγαλο κομματι του αντρικου πληθυσμου.Το ξερω γιατι το βλεπω μπροστα μου.
    Αντρας ειμαι,αναμφιβολα απο αυτο επηρεαζεται κ η οπτικη που βλεπω τα πραγματα.Για τον αντρικο πληθυσμο μιλησα στην αναρτηση γιατι αυτο ηταν το θεμα της αναρτησης,ο ταξιτζης,οι χουλιγκαν,οι φανατισμενοι γενικα
    κ η μετουσιωση,
    (μετουσιωση:ψυχαναλυτικος ορος,οταν παρουσιαζονται προβληματα στη σεξουαλικη σου ζωη κ η λιμπιντο δε ρεει φυσιολογικα στο καθε αντικειμενο του ποθου σου,με αποτελεσμα να "μετουσιωνεται" σε αλλα πραγματα,
    αλλα "υγιη" οπως το να το ριχτεις στη δουλεια,
    αλλα αρρωστημενα,οπως ο φανατισμος)

    Λογικο ειναι να μπορω να μιλησω με περισσοτερη διειδυτικοτητα για το φυλο μου,δε θεωρω οτι γινομαι ετσι φαλλοκεντρικος,
    (Αλλωστε η Γυναικα για μενα παραμενει ενα Μυστηριο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν και δεν εξηγεί τα πάντα η σύνδεση σεξ και άγχους με τη συμπεριφορά μας, ως ένα βαθμό δικαιολογεί καταστάσεις.

    Ο άντρας συνήθως εκφράζει οργή και μίσος ως πιο επιθετικό κι απλό ον, ενώ η γυναίκα συνήθως απογοήτευση, κατάθλιψη και απελπισία ως πιο βαθύ και σύνθετο ον.

    Γι'αυτό και το φαλλικό σύνδρομο (στο στάδιο του οποίου έμειναν αρκετοί μεγάλοι ηγέτες και στρατηγοί) εκδηλώνεται σε φανατισμό στον άνδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βασικά όταν τα μεταφράζεις διά της σεξουαλικής αν-ικανοποίησης, ουσιαστικά αφήνεις έξω ένα σωρό άλλο κοινωνικά δρώμενα και συμβάντα που επηρεάζουν ένα άτομο και εγκαταλείπεις την ιδέα των κοινωνικών προβολών που διαμορφώνουν συνειδήσεις για πράγματα ακόμα κι αν δεν τα έχουμε ζήσει. Δηλαδή, αποσιωπάται ο ρόλος των ΜΜΕ για τη διαμόρφωση συλλογικής συνείδησης και η επικοινωνιακή τακτική πολιτικών κομμάτων και άλλων φορέων κομφορμισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Moody,καπως ετσι ειναι τα πραγματα,οπως τα λες.
    Συμβαινει βεβαια κ το αντιστροφο,και ειδικα το αντιστροφο του ανδρα που νιωθει απογοητευση κ απελπισια,διχως αυτο να το μετατρεπει σε οργη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δειμε,καλα τα λες,αφηνω οντως παρα πολλα απεξω,απλα μια οψη της πραγματικοτητας παρουσιασα εδω,με ενα προβοκατορικο τιτλο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλησπερα φιλε celin!
    Διαβασες φαινεται ..Wilhelm Reich, ο οποιος εγραψε στα 1933 το εργο ''Die Massenpsychologie des Faschismus'',(The Mass Psychology of Fascism), oπου εκει προσπαθωντας να βρει το πως ανηλθαν οι φασιστες στην εξουσια αναγει το ζητημα στη σεξουαλικη καταπιεση!

    Επισης στο εργο του ''Ακου ανθρωπακο'' λεει μεταξυ αλλων και τα εξης:

    "People fall into such or such madness, complain about this or that, because their bodies are stiff, because they are unable to give love or to enjoy it"

    Wilhelm Reich, (Listen, little man!)

    http://www.ecologielibidinale.org/en/miel-repressionsexuelle-en.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπερα φιλη Elva!
    Οχι δεν εχω διαβασει Ραιχ,αλλα φαινεται οτι τα μεγαλα πνευματα συναντωνται,χαχα!:)
    Παντως εχω ακουστα το εργο του κ εχω διαβασει για αυτον.
    Μου τον προτεινε και πριν λιγες μερες ο μπλογκερ ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ,ο οποιος οπως καταλαβαινεις,τον εχει διαβασει κι εκεινος!

    Νομιζω οτι μια οψη της αληθειας αντικατοπτριζεται στα λεγομενα του Ραιχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πάντα η λέξη μουνί με γοήτευε χάρη στην αμφισημία που κρύβει. Από τη μία έχεις τον ταξιτζή να τη χρησιμοποιεί για να υποτιμήσει τόσο το σημαίνον όσο και το σημαινόμενο αλλά από την άλλη έχεις και τον έφηβο να την εξυψώνει βλέποντας μπροστά του τη γυναίκα που δε θα μπορέσει να αποκτήσει ποτέ. Και όλα αυτά υπό το πρίσμα της εγγενούς σεξιστικής της οπτικής που όμως δε διαφοροποιείται σε τίποτα από την ιερή αγανάκτηση που σε πιάνει όταν όλα αντιλαμβάνεσαι ότι είναι για τον "πούτσο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. el romandante
    υποκλινομαι μπροστα στο απολαυστικο αλλα και ουσιωδες σχολιο σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Celin, εγώ το βλέπω διαφορετικά το πράγμα. Όλη αυτή η οργή δεν συσσωρεύεται επειδή ο κόσμος δεν γαμάει, αλλά επειδή τον γαμούνε ασάλιωτα. Μετά βέβαια που του χουν κάνει τον κώλο σουρωτήτι, έχει και αυτός όπως είναι φυσικό στητικά προβλήματα, αφού του κόβουν και τον βιολογικό και τον "οικονομικό φαλό". Η τηλεόραση και τα μέσα βέβαια, όπως είναι φυσικό, κατευθύουν αυτήν την οργή, που υπο προυποθέσεις μπορούσε να λειτουργήσει ως ξυπνητήρι, σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις οι οποίες να μην απειλούν την διαιώνηση του συστήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η παραπάνω άποψη μου είναι Unisex btw για να μην με πείτε φαλοκράτη, οι φαλοί που αναφέρω είναι συμβολικοί, το γαμίσι κυριολεκτικό:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Celin, όταν ακούς για στήσεις μην υποκλίνεσαι κυνδυνεύεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Poe,

    είσαι τελείως σχιζοφρενής. Όταν κάνεις log on και σχολιαζεις με blogger, είσαι ντούρος...σεξιστικά(να μην πω πρόστυχα). Όταν σχολιάζεις με wordpress είσαι ντούρος...μαρξιστής.

    Δώσε μας και μας το ντουρο-add on να γράψουμε και εμείς κάτι της προκοπής...

    Υ.Γ. Celin, όπως καταλαβαίνεις μετά από τα σχόλια του Πόε και το δικό μου η ανάρτηση θα αρχίσει να πάιρνει την κατηφόρα της όσον αφορά ποιότητα και δημοτικότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ποε και Παυλο,για να συνοψισω τα πολυμορφα και βαθεια νοηματα αυτης της αναρτησης και των σχολιων σας,θα πω το εξης:λαος που δεν του σηκωνεται,ειναι δεδομενο οτι θα καθεται να τον πηδανε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απλά αμα μπώ στο gmail μετά με βάζει αυτόματα με το Poe και απο κεκτημένη πατάω το κουμπί και το δημοσιεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή