Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

ΤΙΠΟΤΑ

Μεσα μου ο εχθρος που κουβαλαω
μεσα μου χανω τη γιορτη
μεσα μου ολοενα σχηματιζεται
καποια εικονα θλιβερη
σα να στοχαζεσαι τι εισαι
μα μενει λευκος ο στοχασμος
μονος σου τρεχεις,τι να προλαβεις?
δρομεας χαρτινος νεκρος

Κ ολο ψιθυριζω
κατι που δεν επρεπε ποτε να πω
κατι που δε πρεπει να παραδεχτω
κατι που με νικαει διχως τη θεληση του
Κ ολο θυμαμαι
κατι που δε πρεπει να θυμηθω
κατι που δε πρεπει να εχω στο μυαλο
γευση απροσμενου θανατου το φιλι του.

Εφτασα εδω πριν λιγες μερες.
Τετοιο ηλιοβασιλεμα δεν ειχα ξαναδει.
Εψαξα στη καλυβα μηπως βρω τιποτα που ειχε αφησει ο προηγουμενος ιδιοκτητης.
Θελησα να μοιραστω τα μυστικα του.
ΤΙΠΟΤΑ.
Μαλλον το ιδιο θα πει κ ο επομενος.
Στη σιγαλια της νυχτας εβγαλα κραυγη
μπας κ ακουστει αντιλαλος
κ μου απαντησει.
ΤΙΠΟΤΑ.
Ολα αυτα τα ΤΙΠΟΤΑ δημιουργησαν ενα σωρο
πλαι τους θελησα να αναπαυθω
μηπως τα ματια κλεισω εστω για λιγο
Δες που κοιμαμαι τωρα πανω στο κενο,
σε μια αορατη φυλακη που δε με αφηνει να ξεφυγω.

Ετσι λοιπον σκεφτηκα Κατι,
εκλεισα τα ματια μπας κ ονειρευτω Κατι,
περπατησα Κατι,
εφαγα Κατι,
μα κ με ολα αυτα τα Κατι,
παλι δεν εχω ΤΙΠΟΤΑ
γιατι ο,τι ειχα τελικα
ηταν
ειναι
κ θα ειναι παντα
εσυ.
Μου λειπεις

6 σχόλια:

  1. Καλημερα φιλε celin

    Λιτο και με πολυ ευαισθησια το 'μου λειπεις' που μονο ...'τιποτα' δεν ειναι! ;)

    Καλο σου μεσημερι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. thanks elva!ειναι οντως απο τα λιτα μου ποιηματα.Εχω κ πιο υπερφορτωμενα-δραματικα-πομπωδη.Καλο μεσημερι κ σε σενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακόμα και το ΤΙΠΟΤΑ...ΚΑΤΙ λέει μέσα στη ΣΙΩΠΗ του.

    Ωραίος Celin. Πολύ ωραίος
    (Keep them simple)
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεσα μου ο εχθρος που κουβαλαω.

    Μεχρι το τελος θα του δωσω να καταλαβει,
    ποιος κανει κουμαντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. adeGia,
    ενας ειναι ο μεγαλος εχθρος,
    ο εαυτος.
    Η να ακριβολογω,τα δειλα,κακα κομματια του εαυτου μας.
    Κ για αυτο η νοοτροπια που δειχνουν τα λογια σου εδω, ειναι η πιο σωστη αντιμετωπιση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή