Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

ΜΙΣΟΣ

Διαχυτα εξαπλωμενο στις μερες μας,το μισος βρισκεται παντου.Το συναντας συνομιλωντας με τον οποιονδηποτε,μισος για τους πολιτικους,μισος για τους δημοσιους υπαλληλους που απεργουν,μισος για αυτους που κλεινουν τους δρομους,μισος για τους απεργοσπαστες,μισος για τον γειτονα τον βολεμενο που δε τον πιανει η κριση.
Μισος για ολους αυτους που οταν συγκρινουμε τον εαυτο μας,ο εαυτος μας βρισκεται σε μειονεκτικη θεση.
Δεν αναφερομαι εδω στη δικαιολογημενη οργη του κοσμου για τους απατεωνες πολιτικους.Αυτη ειναι περα για περα δικαιολογημενη.
Μιλαω για κατι που τη ξεπερνα,ετσι τουλαχιστον οπως το αντιλαμβανομαι εγω.
Για ενα μισος τυφλο,που δε στρεφεται καπου συγκεκριμενα.Αλλα παντου.

Το προβλημα ομως ειναι οτι δεν υπαρχει μισος προς ετερον.
Οταν μισουμε,δε μισουμε ποτε αυτο που νομιζουμε οτι μισουμε.
Αλλα,τον εαυτο μας.
Αν το σκεφτειτε λιγο,θα το συνειδητοποιησετε.
Θυμηθειτε ας πουμε τις φορες που εχετε μισησει καποιον με ολη σας τη δυναμη.
Θυμηθειτε τον εαυτο σας εκεινη την εποχη.
Δε νιωθατε αδυναμοι?Δε νιωθατε σε μειονεκτικη θεση απεναντι του?
Ουσιαστικα τον ιδιο σας τον εαυτο δε μισουσατε που επιτρεψατε σε αυτον τον οποιον τωρα μισειτε να σας ξεγελασει κ να τον εμπιστευθειτε?
Το μισος παντα ειναι αδυναμια.Μειονεξια.Κ ανασφαλεια.
Ειναι μια αρρωστημενη ψυχικη κατασταση που ομως ειναι μοιραιο καποτε να καταλαμβανει κ τους υγιεστερους ψυχικα ανθρωπους.
Σε στιγμες που νιωθουμε αδυναμοι,λιγοι κ μικροι,τοτε ειναι που ξεχυνονται ολα τα αρνητικα συναισθηματα στην επιφανεια.
Σε στιγμες που παυουμε να εμπιστευομαστε τον εαυτο μας.Κ συνειδητοποιουμε οτι χειραγωγηθηκαμ,οτι εξαπατηθηκαμε.
Κ τωρα αυτον που μας εξαπατησε ,τον μισουμε.
Αναγνωριζοντας ετσι εμμεσα την ανωτεροτητα του κ τη μικροτητα μας απεναντι του.
Καποιος που αγαπαει κ πιστευει στον εαυτο του,δε θα φτασει ποτε στο σημειο να νιωσει μισος για καποιον παρα μονο σε ακραιες περιπτωσεις.

Ετσι,ολο αυτο το μισος που εχει διαχυθει στην ατμοσφαιρα[κ εννοειται οτι δε βγαζω τον εαυτο μου απεξω γιατι κ εγω το νιωθω συχνα τελευταια],ολη αυτη η αρρωστημενη κατασταση,το ολοι εναντιον ολων,το homo homini lupus est,
με κανει να πιστευω οτι δεν οφειλεται μονο στη δικαιολογημενη οργη που νιωθουμε απεναντι στους απατεωνες που μας κυβερνησαν κ μας εξαπατησαν.
Αλλα οφειλεται πρωτιστως στη ματαιωση.
Στο οτι ολη αυτη η κριση μας αναγκασε να κανουμε εναν απολογισμο ζωης,τι κατορθωσαμε ως τωρα,σε τι αποτυχαμε,
εκμεταλλευτηκαμε αραγε τις ευκαιριες που μας παρουσιαστηκαν?

Κ ολος αυτος ο απολογισμος που καναμε[παντα μπροστα σε τετοιες κρισεις,οι ανθρωποι συνηθιζουν να κανουν απολογισμους],δεν ειχε τα προσδοκωμενα αποτελεσματα.
Καπου ζυγισαμε τις ικανοτητες μας κ τις βρηκαμε ελλιποβαρεις.
Καπου μετρησαμε τα λαθη κ τα σωστα μας,κ βρηκαμε τα πρωτα να υπερισχυουν.
Ματαιωση.Σα να ξυπνησαμε απο τον υπνο κ να συνειδητοποιουμε οτι δεν προκειται να ξαναδουμε ποτε τοσο ωραια ονειρα σαν αυτα που μολις ειδαμε.
Κ ολη αυτη η ματαιωση οδηγει στο μισος.
Που επαναλαμβανω,οτι το μισος στη καθαρη μορφη του,δεν υφισταται ΠΟΤΕ ως μισος προς ετερον,μισος προς τον οποιονδηποτε.Αντιθετως,το μισος στρεφεται παντα εναντιον του εαυτου μας.
Τον εαυτο μας μισουμε,οταν μισουμε.
Για αυτο κ πρεπει,οσο μπορουμε,να αποβαλλουμε ολη αυτη την αρνητικοτητα.
Ειτε οι ζωες μας γιναν σκατα,ειτε γιναν λιγοτερο καλες απο οτι ηταν,
το μισος δε βγαζει πουθενα.

Ας δουμε τη αληθεια καταφατσα κ ας παψουμε λοιπον να τιμωρουμε τους εαυτους μας που τους βρηκαμε λειψους στον απολογισμο της ζωης μας.Γιατι αυτο ακριβως πραττουμε οταν μισουμε,αυτοτιμωρουμαστε διχως να το καταλαβαινουμε.Οι δαγκανες του μισους δεν ειναι ποτε ανωδυνες για αυτους που μισουν.


ΥΓ HOMO HOMINI LUPUS EST=ο ανθρωπος ειναι λυκος για τον συνανθρωπο του.
Φραση του Τομας Χομπς αλλα δεν ειμαι σιγουρος για το αν τη πρωτοειπε αυτος.

34 σχόλια:

  1. Homo homini lupus:την πρωτοειπε ο Πλαυτος . 254–184 π.χ ''Asinaria ''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω για τη πληροφορια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ..ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑ..ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΎ ΚΑΛΌ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ok,τιμη μου.
    Μπες οταν θες στο ποστ της rodia,εκει που εγινε μια συζητηση περι συνταγματικοτητας του νομοσχεδιου.Μη νομιζεις οτι με οσα λεει ο τυπος εκει,αποδεικνυεται λαθος μια προηγουμενη αναρτηση μου.Απαντησα εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυστυχώς, το μίσος είναι πλέον κυρίαρχο μεταξύ των ανθρώπων που δεν έχουν καμία ταξική διαφορά αλλά νομίζουν ότι απέχουν έτη φωτός ο ένας από τόν άλλον.

    ΠΧ. ο ιδιωτικός υπάλληλος (ως επί το πλείστον) χειραγωγήθηκε από την TV να μισεί το δημόσιο υπάλληλο που δουλεύει 7ωρο κλπ.

    Ή ο ιδιωτικός θα χαρεί πιο πολύ αν κοπεί το επίδομα του δημοσίου παρά αν πάρει ο ίδιος άυξηση!

    Βέβαια, αυτά πηγάζουν και από τον μικροαστισμό του Νεοέλληνα! Αλλά τώρα το μίσος είναι κυρίαρχο!

    Κατ'εμε πολύ προχωρημένο το άρθρο για τη χαμηλού επιπέδου ελληνική κοινωνία και τους πολίτες που αντλούν χαρά απο την αποτυχία του συνανθρώπου τους, κοινώς το μίσος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλησπερα φιλε celin!

    Μεσα στο μυαλο μου εισαι; ;P Συμφωνω (και παλι) και προσυπογραφω την παραγραφο σου:

    ''Αλλα οφειλεται πρωτιστως στη ματαιωση.
    Στο οτι ολη αυτη η κριση μας αναγκασε να κανουμε εναν απολογισμο ζωης,τι κατορθωσαμε ως τωρα,σε τι αποτυχαμε,
    εκμεταλλευτηκαμε αραγε τις ευκαιριες που μας παρουσιαστηκαν''

    Nα πω επισης οτι συχνα η τακτικη του ''διαιρει και βασιλευε'' που δημιουργει το κατεστημενο εχει περαση, ειδικα σε περιοδους κρισης! Ας προσεχουμε λοιπον, για να...εχουμε! :)

    Kαλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλε πειρατη σε ευχαριστω κ για το μεστο σχολιο κ για τα καλα σου λογια.Θετεις τη παραμετρο του ενδοταξικου μισους την οποια εγω υπονοησα.Κ εννοειται οτι συμφωνω με το πολιτικο αυτο σχολιο,αντι να συνειδητοποιησει ο εργαζομενος οτι δεν εχει να χωρισει τιποτα με τον αλλο εργαζομενο,αντι να συνειδητοποιησει οτι ειναι συμμαχοι,
    πεφτει στη παγιδα του Καθεστωτος που περιγραφεις κ εσυ κ η elva,
    στο "διαιρει κ βασιλευε".
    Δεδομενο αυτο.Κ ωμη πραγματικοτητα.
    Εγω σταθηκα στην αναρτηση σε κατι αλλο,που δε θεωρω δεδομενο,αλλα απλως ειναι η διαισθηση μου.
    Οτι δηλαδη η ατμοσφαιρα της ηττας που πλαναται στην ατμοσφαιρα,δεν οφειλεται μονο στους απατεωνες πολιτικους.
    Αλλα ειναι κ κατι ενδομυχο,κατι σα γενικοτερη απογοητευση κ απελπισια,κατι σαν κορεσμος απο ολα,κατι σαν
    "ηταν στραβο το κλιμα,το φαγε κ ο γαιδαρος"

    Δε ξερω ανα γινομαι κατανοητος η αν απλως λεω μπουρδολογιες!Παντως αν συμβαιβει αυτο που λεω,δεν πρεπει να το αφησουμε να μας κατασπαραξει.
    Πρεπει να αντεπιτεθουμε.Με αγωνα σε πολυπλευρο επιπεδο.
    Κ να γκρεμοτσακιστει το καθεστως
    αλλα κ να γκρεμοτσακιστει το κακο αυτο συναισθημα που μας εχει κατσει στο σβερκο κ μας βυθιζει στη μαυριλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλη μου φιλη elva,τα λεω κ πιο πανω στον Πειρατη.Ο αγωνας που πρεπει να δωσουμε ειναι δισυποστατος.Περα απτο κακο γαλαζοπρασινο σαρακι,υπαρχει κ ενα αλλο σαρακι που μας τρωει απο μεσα,μας εχει κατσικωθει κ δε μας αφηνει.

    Κ ναι,το Καθεστως εκμεταλλευεται την αδυναμια κ τη θολουρα μας,
    κ μας χειραγωγει,
    ειτε προς το να ξεσπαμε την οργη στον ταξικο μας συμμαχο,
    ειτε στο να ξεσπαει η οργη μεσα μας,διχως να την εκτονωνουμε.
    Κ αυτη η δευτερη περιπτωση ειναι κ η βλαβεροτερη.Γιατι οδηγει στην απελπισια.
    Δε θελω ομως να μαυριζω τη ψυχη κανενος.Υπαρχει ελπιδα.


    Στο χερι μας δεν ειναι ολα,αλλα ειναι αρκετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νοσφερατε μπορει να μπω αργοτερα στη rodia.Παντως ολα αυτα που εγραψα επαναλαμβανω,δεν τα απηυθυνα σε σενα,τον αλλον ηθελα να διορθωσω.
    Ειναι πολυ νωρις για συζητησεις περι Συνταγματος!Αργοτερα,που θα χουμε χρονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλε Πειρατη σου εγραψα απαντηση ενα ολοκληρο κατεβατο αλλα εξαφανιστηκε,δε ξερω που στο διαολο το πηγε η γκουγκλ κ καλυτερα να μη γραψω που φανταζομαι οτι το εβαλε!!

    Σε ευχαριστω παντως για τα καλα σου λογια κ για το μεστο σχολιο,το πολιτικοποιεις το θεμα θετοντας τη παραμετρο του ενδοταξικου μισους,συνεπεια του διαιρει κ βασιλευε που γραφει η elva κ ειχα γραψει κ εγω εδω,
    http://celinathens.blogspot.com/2010/03/blog-post_15.html

    υπαρχει μια μαυριλα στην ατμοσφαιρα κ θεωρω οτι εχει ριζωσει βαθια μεσα μας.Επειγοντως πρεπει να πιστεψουμε καπου κ να ελπισουμε.Ακομα κ σε μια νεα ουτοπια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπέρα Celin,
    δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με αυτά που γράφεις αλλά και μ' αυτά που επισήμαναν ο PtO και η φίλη Έλβα. Είναι διάχυτο το μίσος μεταξύ ανθρώπων που δεν έχουν καμία ταξική διαφορά καθώς και η τακτική, από πλευράς του συστήματος, του "διαίρει και βασίλευε". Βολεύει, χειραγωγεί, κατευθύνει τις κοινωνικές αντιδράσεις. Πχ οι μεν ιδιωτικοί υπάλληλοι "επικροτούν" τις περικοπές σε μισθούς και επιδόματα των δημ. υπαλλήλων και αυτό τους κάνει πιο ευκολοχώνευτη την όλη οικονομική κατάσταση. Συνήθως βλέπουμε την καμπούρα του άλλου και δε γυρνάμε το κεφάλι να δούμε και τη δική μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φιλη elva,το Καθεστως κανει καλα τη δουλεια του.Αλλα αν κ εμεις εξακολουθουμε να παταμε τη μπανανοφλουδα,σημαινει οτι το προβλημα ειναι ακομα βαθυτερο απο την οικονομικη κριση που ολοι βιωνουμε,οι περισσοτεροι απο εμας ασχημα κιολας.
    Υπαρχει ενας κορεσμος,ενας ευνουχισμος απο τον καταναλωτισμο,μια βαρεμαρα για προσπαθεια για κατι καινουριο,
    μια ατμοσφαιρα ηττας που πολλες φορες την επιδεινωνουμε κ απο μονοι μας.
    Αυτο πρεπει να ληξει.Δε βγαζει πουθενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλησπέρα Celin,
    δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με αυτά που γράφεις αλλά και μ' αυτά που επισήμαναν ο PtO και η φίλη Έλβα. Είναι διάχυτο το μίσος μεταξύ ανθρώπων που δεν έχουν καμία ταξική διαφορά καθώς και η τακτική, από πλευράς του συστήματος, του "διαίρει και βασίλευε". Βολεύει, χειραγωγεί, κατευθύνει τις κοινωνικές αντιδράσεις. Πχ οι μεν ιδιωτικοί υπάλληλοι "επικροτούν" τις περικοπές σε μισθούς και επιδόματα των δημ. υπαλλήλων και αυτό τους κάνει πιο ευκολοχώνευτη την όλη οικονομική κατάσταση. Συνήθως βλέπουμε την καμπούρα του άλλου και δε γυρνάμε το κεφάλι να δούμε και τη δική μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πειρατες κ elva,υπαρχει προβλημα με τα σχολια,σας εχω απαντησει τοσες φορες κ μου διαγραφονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατά τη γνώμη μου Celin δεν είναι ανάγκη να το πολιτικοποιείς καλά και ντε. Συμφωνώ και εγώ με την σωστή επισήμανση του ενδοταξικού μίσους, που ενίοτε μεταφράζεται και σε έναν κοινωνικό αυτοματισμό ενάντια σε αγωνιζόμενα τμήματα των εργατών (π.χ. ναυτεργάτες, κ.α.).

    Ωστόσο, διαπιστώνω σε αυτό το ποστ και μια προσωπική διάσταση (διόρθωσε με αν κάνω λάθος) και συναισθηματισμό.

    Πολλοί αυτές τις ημέρες και μηνες διαπιστώνουν όχι μόνο ότι την ελλειποβαρή τους στάση του προηγούμενου διαστήματος όπως λες, αλλά και το ολικά ζοφερό και τραγικό τους μέλλον!

    Ποιος νέος να κάνει όνειρα; Ποιος να σχεδιάσει με ασφάλεια και σιγουριά το μέλλον του;

    Το χαλί έχει τραβηχτεί κάτω από τα πόδια των κοινωνικών δομών και σχεσεων. Και υπάρχει αυτή η στάση αναμονής: Να αγωνιστώ; Να κάτσω στο καβούκι μου να δω τι θα γίνει; Να πάω με τους δυνατούς; Να την κάνω απο τη χώρα;

    Όλα τα σενάρια ζυγίζονται, μαζί και οι πιθανότητες.

    Ας διαλέξουμε το δρόμο της αξιοπρέπειας και της μάχης. Αυτό να είναι το δικό μας λιθαρι.

    Το μίσος, να γίνει ώριμος καρπός ανατροπής και δημιουργίας κάτι τελείως διαφορετικού, πιο κοντά στα όνειρα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Eiχαμε ενα μπαχαλο με τα σχολια,τελοσπαντων,ελπιζω να διορθωθηκε.

    Λενα,λες "Πχ οι μεν ιδιωτικοί υπάλληλοι "επικροτούν" τις περικοπές σε μισθούς και επιδόματα των δημ. υπαλλήλων και αυτό τους κάνει πιο ευκολοχώνευτη την όλη οικονομική κατάσταση"

    Δεν ειμαι δημοσιος υπαλληλος κ εν πολλοις ενστερνιζομαι τη δυσφορισ του κοσμου απεναντι τους,ειδικα απεναντι σε συγκεκριμενες ομαδες που εχουν προκαλεσει με διεφθαρμενες συμπεριφορες.
    Αλλα οσοι τα βαζουν εναντιον τους συλληβδην κ επιχαιρουν με τις περικοπες,
    περα απο θυματα της προπαγανδας του Καθεστωτος βασει του διαιρει κ βασιλευε οπως σωστα λες κ λεμε ολοι εδω,
    ειναι κ κατι αλλο,
    ειναι κ αφελεις.
    Δε σκεφτονται μακροοικονομικα,δε σκεφτονται οτι η καταρρευση της μεσοαστικης ταξης θα εχει αντανακλαση Κ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΣΕΠΗ.
    Γιατι οταν νεκρωνει η αγορα,ολοι τη πληρωνουμε.
    Αν θες ριξε μια ματια εδω που αναλυω το ΔΙΑΙΡΕΙ Κ ΒΑΣΙΛΕΥΕ.
    http://celinathens.blogspot.com/2010/03/blog-post_15.html


    Μισος λοιπον κ ολοι εναντιον ολων.
    Αν κ τον τελευταιο καιρο θελω να πιστευω οτι πολλοι απο εμας "ωριμασαμε" στη σκεψη μας,εστω κ με τον "αγριο"τροπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παυλο ειναι ετσι ακριβως οπως το καταλαβες.
    ""μια προσωπική διάσταση (διόρθωσε με αν κάνω λάθος) και συναισθηματισμό."
    Δεν ειχα σκοπο να κανω ενα πολιτικο σχολιο,

    Ανεξαρτητως αν κ λογω των σχολιων των φιλων εδω,το "πολιτικοποιησαμε" το ζητημα.
    Η διασταση που θετεις στο σχολιο σου,ειναι αυτη ακριβως που ηθελα να θεσω.
    Ισως κ να μην υπαρχει χωρος για "συναισθηματισμους" δε ξερω,μας αναγκασαν να τα σκεφτομαστε ολα πολιτικα.Τιθενται πια ζητηματα επιβιωσης.Κ μας επηρεαζουν αμεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ένα "ψιλομπάχαλο" σήμερα στη βλογόσφαιρα με τα σχόλια γενικότερα, φίλε μου Celin!

    και γω δεν είμαι δημ. υπάλληλος. Αλλά σίγουρα κάποια μέτρα και όρια στα προνόμια τους και μιλάω για συγκεκριμένες "κάστες" των δημ. υπαλλήλων, έπρεπε εδώ και χρόνια να έχει μπει. όσο για το πόσο πονάει η αγορά από την οικονομική δυσπραγία που ακόμη είναι καθ' οδόν, επέτρεψέ μου, καλέ μου φίλε, να το γνωρίζω από πρώτο χέρι.
    Παρ' όλα αυτά, και το έχουμε ξαναπεί, ο κόσμος έχει αρχίσει να ξυπνάει και να αξιολογεί πια συμπεριφορές και πρακτικές...ελπίζω σε ένα καλύτερο, αν και μακρινό, αύριο.

    Ελπίζω αυτή τη φορά να μη με καταπιεί ο "δαίμων" της βλογόσφαιράς :)))
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λενα,αυτες τις καστες κανεις δε πρεπει να τις λυπηθει κ κανεις δεν τις λυπαται.Περα απο τα ανεξελεγκτα προνομια τους,διεπρεψαν κ στη διαφθορα.Οταν κατηγορουμε τους πολιτικους για τα χαλια της χωρας
    {κ καλα κανουμε γιατι αυτοι ειναι οι πρωταρχικοι υπευθυνοι)
    δεν πρεπει να ξεχναμε κ τους διεφθαρμενους επιορκους ανωτατους δημοσιους λειτουργους.
    Τελωνειακοι,εφοριακοι κ τα παρτυ στη Πολεοδομια.Φαγανε πολυ χρημα κ εκει.Κ ειναι πολλοι που εχουν κανει περιουσιες εις βαρος του δημοσιου κορβανα.Δε κατηγορω φυσικα ολους τους ανθρωπους των συγκεκριμενων επαγγελματικων ταξεων,ουτε η διαφθορα περιοριζεται εκει.

    Αλλα κατι πρεπει να γινει με αυτους.
    Αλλα δε ξερω αν θα γινει.Περα απο κατι φωτοβολιδες του Παπακων/νου,(βλεπε Νεραιδα,γιατροι του Κολωνακιου),εγω δε βλεπω εργο.
    Νομιζω οτι οι μεγαλοκαρχαριες παντου παλι θα τη γλυτωσουν.Κ θα πιασουν τις μαριδες.

    Τι να σου πω,δεν εχω καμια εμπιστοσυνη.Ποιος εχει?

    Πολλα τα ασχημα,αλλα stay positive!
    stay positive κ να μη μας παιρνει απο κατω,ο λαος ξυπναει οπως λες,απλα ειναι ακομα πιασμενος/μουδιασμενος απο τον πολυχρονο υπνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εντυπωσιάστηκα απ την διεισδυτική διαισθητική σου διάγνωση περί της προελεύεσεως αυτού του πανταχού παρόντος μίσους.
    Δυστυχώς,η εξαιρετικά εύστοχη ανάρτησή σου θα διαβαστεί από λίγους,αλλά και από λίγους μπορεί να γίνει κατανοητή.Οι πολλοί αναζητούν εξιλαστήρια θύματα,εν μέρει και για να μη χρειαστεί να παραδεχθούν τις δικές τους ευθύνες και τα δικά τους λάθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. squarelogic,με τιμανε τα καλα σου λογια.
    Εξακολουθω να πιστευω οτι δεν ειναι ανεφικτη η ανατροπη,
    [κατα καποιο τροπο] η εμπρακτη "διαψευση" αυτων των οδυνηρων διαπιστωσεων που συνομολογουμε,
    το δεν ειναι ανεφικτη βεβαια,δε σημαινει οτι ειναι κ ιδιαιτερα εφικτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. φιλε chaospawn,το οτι συμφωνεις σημαινει οτι προσεγγιζω περισσοτερο τις αποψεις σου,στις οποιες προσπαθησα να αντιπαρατεθω σε προηγουμενη αναρτηση?
    τι να πω,ειναι τα πραγματα περιεργα,δε ξερεις πολλες φορες ουτε εσυ ο ιδιος τι πραγματικα πιστευεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα celin,
    πρώτη φορά σε επισκέφτομαι, γι' αυτό καλώς σε βρίσκω.
    Διαβάζω κατά καιρούς τα σχόλιά σου σε διάφορα μπλογκς μκαι τα βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέροντα.
    Την ίδια μέρα με την ανάρτησή σου έκανα κι εγώ μία στο δικό μου ιστολόγιο (είμαι καινούργια στο χώρο!), που έχει πάνω κάτω το ίδιο θέμα, αλλά σε πιο ανάλαφρο στυλ. Θα τη βρεις εδώ:
    http://anatolikatisedem.blogspot.com/
    Θα καταλάβεις για ποιο θέμα σου μιλάω, από την εικονογράφηση!!!!

    Σημ. Τι στην ευχή σημαίνει και πως προφέρεται το ψευδώνυμό σου; Επί ένα μήνα που σε διάβαζα ως σχολιαστή, νόμιζα ότι ήσουν κοπέλα (σε διάβαζα: Σελίν όπως τη Σελίν Ντιόν).
    Καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Kαλως ηλθες Ανατολη,χαιρομαι που σε βρισκω!
    Καλοριζικια κ στη μπλογκοσφαιρα!
    Κ εγω μη νομιζεις οτι ειμαι καιρο εδω,εχω κανα 3μηνο το μπλογκ.
    Ερχομαι να διαβασω την αναρτηση σου!

    ΥΓ Σελίν προφερεται το nick,οι περισσοτεροι το μπερδευουν,δε πειραζει!Βασικα δεν το πολυσκεφτηκα οταν το διαλεξα,αλλα θα επρεπε να περιμενω οτι παραπεμπει σε Γαλλιδες τραγουδιστριες,
    το διαλεξα απο εναν συγγραφεα ονοματι Λουι Φερντιναντ Ωγκυστ Ντετους,ο οποιος εγινε γνωστος ως Σελίν.

    Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα!
    ΟΚ. Κατάλαβα, είσαι ο Σελίν, αυτό με το nick δεν το 'πιασα. Το κείμενο στο οποίο αναφερόμουν παραπάνω βρίσκεται εδώ:
    http://anatolikatisedem.blogspot.com/search?updated-max=2010-07-06T19%3A56%3A00%2B03%3A00&max-results=7

    Δεν ξέρω πότε θα μάθω να το χειρίζομαι το παλιομηχάνημα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. nick=ψευδωνυμο,απο την αγγλικη λεξη nickname,

    το διαβασα το κειμενο σου,πολυ ωραιο κ πετυχημενο!Ναι,τα ιδια πραγματα λεμε!!
    Γιατι περα απο το μισος,υπαρχει οπως λες κ η γκρινια,
    κ η γκρινια ως παραγωγο κ αυτη -οπως το μισος-απο το ιδιο συναισθημα,δηλαδη την αισθηση της ηττας,
    ειναι εξισου ψυχοφθορα

    ΥΓ Παλιομηχανημα δε λες τιποτα,εγω ειμαι τοσο ασχετος που ουτε μια φωτογραφια/ενα σκιτσο, δε ξερω να βαλω στο μπλογκ!αλλα ενταξει,δε πειραζει,που θα παει,θα το μαθουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Celin,
    Δώσε e-mail (έψαξα και δε βρήκα να έχεις) και θα σου στείλω λεπτομερείς οδηγίες. Εγώ πώς νομίζεις έμαθα; Με βοήθησαν δύο φίλοι μπλόγκερς. Είναι πανεύκολο! Μέχρι κι εγώ που είμαι ξανθιά τα κατάφερα στο πιτς φυτίλι. Εσύ φαίνεσαι σαίνι. Θα τα καταφέρεις καλύτερα! (όντως το μπλογκ σου χρειάζεται φωτο!!! είναι πολύ βαρετό- sorry!!!!!)
    Σημ. Αν δε θες να φαίνεται το meil σου, στείλε μου κατευθείαν στο δικό μου.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όχι απλά συμφωνώ στο συγκεκριμένο ζήτημα. Εξάλλου αν παρατηρήσεις πιο προσεκτικά τις τοποθετήσεις μου θα δεις πως πάντοτε στοχοποιώ τον ίδιο μας τον εαυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. chaospawn,αυτο το βλεμμα του Μεγαλου Αλλου μας εχει τσακισει κυριολεκτικα!πως το ελεγε ο φιλος μας ο Ζακ?"η ταυτοτητα ειναι αδυνατοτητα"?
    σιγα μη μαθουμε ποτε τι ειμαστε,
    ο στοχος παντα ειναι ο εαυτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. οκ Ανατολη,ευχαριστω για τη προθυμια σου να βοηθησεις!Αλληλεγγυη μεταξυ μπλογκερς!Θα σου στειλω,οντως το email μου δε φαινεται πουθενα,δε βρισκω καποιον λογο να το εχω δημοσιο.
    Να σαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @φίλε celin,Καλησπέρα
    εξαιρετικά επίκαιρο και το κείμενο & τα σχόλια, ιδίως μετά το χτεσινό φονικό του δημοσιογράφου.
    Γνώμη μου: απαραίτητη, μια προσπάθεια να ερμηνευτεί το φαινόμενο της απόλυτης μετάλλαξης των μελών των οργανώσεων "ένοπλης επαναστατικής βίας":
    Από τον σκεπτικιστή-μαρξιστή της εποχής 17Ν - ΕΛΑ, που υποτίθεται πως έφτανε σε επιλογές Βίας αφού προηγουμένως είχε αποκλείσει -σύμφωνα βέβαια με τη δική του ανάλυση- στην περιοχή του απρόσφορου-αναποτελεσματικού όλες τις άλλες μη βίαιες εκδοχές πολιτικού αγώνα,ποιός είναι ο δρόμος από τον οποίο φτάσαμε στον σημερινό περίπου α-πολιτικό νεαρό Βιτζιλάντε-Εκδικητή με το ώριμο & κατασταλαγμένο (πιστεύω) μίσος για την κοινωνία συνολικά (ΚΑΙ τους θεσμούς της, ΚΑΙ τα πρόσωπα που τη συγκροτούν)και όχι προς συγκεκριμένο πολιτικό-κοινωνικό μόρφωμα-σύστημα.
    Και που το δικό του -ας πούμε- "κινούν αίτιο", μάλλον πρέπει να αναζητηθεί σε μια σε απόλυτες τιμές Λατρεία της Βίας per se, καθ εαυτή.
    (Για την ανάλυση περί ματαίωσης που σαν εισαγωγική κατάθεση τη βρίσκω έξοχη, δεν θα έπρεπε να λησμονούμε, πως σύμφωνα με όλους τους αναλυτικούς πίνακες του ΟΟΣΑ, για το διάστημα 1975 - 2005 η χώρα στη Μεσογειακή Λεκάνη (από Β Αφρική-Ισραήλ-Βαλκάνια, γύρω-γύρω, μέχρι ΚΑΙ Ιβηρική-Γιβραλτάρ)που παρουσιάζει με διαφορά από τη δεύτερη τη μεγαλύτερη πρόοδο, οικονομικά, κοινωνικά, αλλά και σαν άνοδο του μαθησιακού-μορφωτικού επιπέδου του πληθυσμού και πολιτισΜικά, δεν είναι άλλη από την Ελλάδα.
    Και το λέω παράδοξο, γιατί υπερβολικοί ως συνήθως, από τελείως ανυποψίαστοι μέχρι το τέλος του 09, φτάσαμε πια στην τέλεια -λεκτική όμως- ΑΠΑΞΙΩΣΗ του οτιδήποτε αφορά την ίδια μας τη χώρα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. B.Καργουδη, καλως ηλθες!Σε ευχαριστω κ για το πλουσιο κ μεστο σχολιο σου.Εγραψα το ΜΙΣΟΣ στις 5 ιουλιου.Αλλα δε νομιζω οτι γραφω εδω τιποτα πρωτοτυπο η κατι που δε μπορει να αντιληφθει ο μεσος Ελληνας,ειναι φανερο οτι ο τελικος αποδεκτης ολης αυτης της οργης που νιωθουμε ειναι ο εαυτος μας.
    Κ οσον αφορα τη ματαιωση,
    παραθετοντας τα στοιχεια απο τους πινακες του ΟΟΣΑ,νομιζω οτι θες να πεις πως ΚΑΚΩΣ ΤΗ ΝΙΩΘΟΥΜΕ,οτι δε μας αξιζει ολη αυτη η αυτοαπαξιωση,
    συμφωνω απολυτως σε αυτο,ανεξαρτητως του οτι δε γινεται ιδιαιτερα ευδιακριτο στην αναρτηση μου.

    Οσον αφορα τωρα τη χθεσινη δολοφονια,καταθετω καποιες σκεψεις εδω,στη νεα μου αναρτηση
    http://celinathens.blogspot.com/2010/07/blog-post_19.html?showComment=1279633207409#com

    ΑπάντησηΔιαγραφή